След парламентарните избори, бях уволнена дисциплинарно, болезнено унижена и наклеветена

10 април 2010 00:19   129 коментара   51254 прочита

Уважаема редакция на в. Струма,

пише ви Белназка Газиева от с.Абланица, обл.Благоевград. Моля да ми позволите на страниците на Вашия вестник да изразя своето противоречиво отношение към Районен съд гр.Гоце Делчев!

Имам 25 години трудов стаж в ЦДГ "Пролет"с.Абланица, от които през последните 11 г. , въз ознова на конкурс, изпълнявах длъжността "Директор" - винаги безупречно, според моите работодатели, колеги и родителите на децата.

На 28.08.2009г., непосредствено след парламентарните избори, бях уволнена дисциплинарно. Не само това, а и болезнено унижена и наклеветена ... Думите няма да стигнат за да изразя болката и оскърблението на мен и на моето семейство...

Моят работодател, Кмета на общ. Хаджидимово - г-н Людмил Терзиев, поне имаше доблестта, преди да започне процедурите срещу мен, да ми каже, че ДПС го притискат да ме уволни на всяка цена, след което повече не искаше да ме погледне в очите. Остави Председателя на ОбС гр.Хаджидимово, и Председател на ОбО на ДПС в общ.Хаджидимово, и Директор на СОУ с.Абланица - г-н Мехмед Имамов, да направи цялата режисура и постановка по моето отстраняване от длъжността "Директор" на ЦДГ с.Абланица и още на следващия ден да назначи своя бълдъза на същата длъжност.

Според Кмета, причините за да иска Имамов моето уволнение бяха много- "От девет дерета вода събрана":

-че синът и снаха ми се срещали с братовчет им Веселин Давидов, а пък той бил кандидат-депутат от листата на партия ГЕРБ;

-че съпругът ми, който е общински съветник, не е послушничък на ДПС, в лицето на Имамов;

-че Имамов и Председателят на ГЕРБ в община Хаджидимово се скарали, а съпругът ми Фаик Газиев си говорел с него.....и още куп "горещи мотиви" от този род.

Само за няколко дни Общинското ръководство ми нанесе тежки, несправедливи удари, свидетели на което бяха целият педагогически и помощен персонал в детската градина. Изпратени от Имамов глашатаи, а и той самия, тръгнаха от човек на човек в селото и в района, да разпространяват предварително клеветата, че ще ме уволняват за кражби, нарушения, финансови злоупотреби на високи стойности 30, 50, 150 хиляди лева, в което нямаше апсолютно никаква истина.

Нанесени ми бяха изключително големи морални щети, но преглъщах сълзите и обидата търпеливо, отказвах да отговарям на въпросите на медиите, които искаха да ми дадат възможност да дам гласност за постъпките на Кмета и да се защитя морално.Исках чрез българското правосъдие да се стигне до истината. Исках да заговорят фактите, за да млъкнат ,,боговете".

Подадох Искова молба до Районен съд гр.Гоце Делчев за разглеждане на трудовия спор и след преценка на доказателствата по делото, съдът да постанови решение, с което да отмени уволнението ми за незаконно и да ме възстанови на работа.Поисках да бъде изготвена съдебно-счетоводна експертиза на счетоводната документация и извлечение от банковата сметка.

Ходът на делото беше всячески възпрепятстван от община Хаджидимово и от в.и.д. директор на ЦДГс.Абланица- Севима Топова - забавяне представянето на доказателствени документи, отсъствия на адвоката им от заседания,отзоваване на съдий и така се просрочваше с месеци. Още на първо заседание не харесаха съдия М. Жбантова и й дадоха отвод, което беше показател, че разчитат да попаднат на съдия свой човек. Принудиха съдия Васко Петров да си даде самоотвод на последното заседание, неиздържайки на предварителните уговорки, докато Председателят на РС Гоце Делчев - съдия Мария Карагьозова не намери подходящ за целта съдия, готов да изпълни поръчката, исканията ми да бъдат отхвърлени.

Въпреки всичко и преди всичко, съм благодарна на съдия Стоян Хаджиев, че в решението си категорично отхвърля най-тежкото и унизително обвинение срещу мен за "констатирани липси" и нарушение на Закона за счетоводството.

Цитирам: "Не се установиха твърдяните нарушения по т.4 и т.5 от заповедта за уволнение.Те сочат нарушения по чл.4, ал.1, т.1 от Закона за счетоводството, а именно несвоевременно текущо осчетоводяване на документите. Извършената съдебно-счетоводна експертиза не е констатирала такива нарушения.Напротив, всичко, което е било заплатено е и осчетоводено. За установени липси по т.4 и т.5 не може да говори, тъй като не е проведено и приключило ревизионно производство по законноустановения ред."

От трибуната на този вестник искам да попитам съдия Мария Карагьозова и съдия Стоян Хаджиев:

"В името на народа" или "в името на някой заинтересован" си затворихте очите, не разгледахте обективно и компетентно цялата документация и всички факти по делото?

Ясно и красноречиво, всичко предоставено на Вашето внимание, говореше за неправомерно уволнение, но не си направихте труда да разгледате нарушенията допуснати от страна на ответника, правомощията ,които ми бяха погазени, а се присъединихте към този "изфабрикуван пасквил", както нарекоха моето уволнение от Съюза на работодателите в системата на народната просвета в РБ, в която организация членувам и чието Становище в моя защита, Вие изобщо не уважихте.

Благодаря на моите близки и на всички мои колеги, на всички от колектива на ЦДГ "Пролет" с.Абланица, които вярваха в мен, подкрепяха ме през цялото мреме, обаждаха се и ми даваха кураж да отстоявам правотата си.

Това ме прави силна и ще търся справедливост в по-горни инстанции на правосъдието, като в същото време ще информирам и други институции, които осъществяват контрол и следят законността и обективността в съдебната система на Р България, като член на ЕС.

Белназка Газиева

129 коментара
10 Април 2010 09:18 | Гоце Делчев
Оценка:
13
 (
19
 гласа)

Няма ли кой да провери тази Карагьозова, ще излезнат доста любопитни решения " в името на народа".


10 Април 2010 10:22 | ааааааааа
Оценка:
-10
 (
26
 гласа)

Защо госпожата не казва че детската градина е била превърната в офис на съпругът й и колко скрити пари са били намерени там най- вероятно от комисиони той работи в строителният бранш и цяло село се чудим как за кратко време си купи с кеш пари джип . Съмнително е е благосъстоянието на това семейство както това на семейството на кандидата за депутат от ГЕРБ Веселин Давидов . ДПС си има своите грешки и злоба към другопартииците на такъв натиск са подложени много хора от Албаница но при г-жа и г-н Газиеви нещата стоят по друг начин . Той беше областен лидер от НДПС и общински съветник никой не го закачаше , после един мансат бе съветник от ДПС , беше член на ДПС изгониха го , беше член на ССД също го натириха изобщо не вярвайте на 100 % на написаното защото не точно така .


10 Април 2010 10:25 | трт
Оценка:
-11
 (
23
 гласа)

Спряха да му дават обекти от общината затова роптаят и клеветят Газиеви


10 Април 2010 16:41 | госпожо
Оценка:
-6
 (
22
 гласа)

аз ви познавм и ви питам сега от герб ли си,защото доста обекти не само във вашата община ,а и в областа получихе по време на тройната коалиция.Махнали са ви ,защото така не става трябва да има някаква лоялност не може да сменяте само партии за да въртите бизнеса си.Не разбрахте ли,че в този свят все някага всичко се връща


10 Април 2010 17:23 | ЗЛАТАНОВ
Оценка:
-5
 (
15
 гласа)

ХАЙДЕ ПАК РАБОТА ЗА ПОРЪЧКОВИЯ НАЧАЛНИК НА РИО- Г-Н ЗЛАТАНОВ. Г-Н ЗЛАТАНОВ ОЩЕ 1 ДИРЕКТОР МАЙ СТЕ БЕЛЯЗАЛИ А? ЕТО МАТЕРИАЛА ВИ Е НАПИСАН ТОВА КОЕТО ТИ ЧАКАШ И СЕГА ЩЕ ХУКНЕШ ДА ГО ГОНИШ ТОЗИ ИМАМОВ ПЪК И ЩОМ Е ОТ ДПС СТАВА 3 В 1 И ЩЕ РАПОРТУВАШ- ПОРЪЧКАТА ИЗПЪЛНЕНА


10 Април 2010 18:02 | До Газиева
Оценка:
-6
 (
18
 гласа)

Пише се "унизена" , не "унижена.Пише се "твърдени" ,а не " твърдяни.Ясно ли е?


10 Април 2010 18:15 | диди
Оценка:
1
 (
15
 гласа)

то като се огледаш си е чиста помаика работа защо липсват статии от градовете ,селата ,с християни,ами все помаци злобеят и продават ближния си за да се доберат те до желаните постове


10 Април 2010 18:25 | Ниутрлен
Оценка:
-10
 (
20
 гласа)

Многобройни са партиите за които е работил този Фаик Газиев. Беше и активист на македонистките партии в България. Неговия син учи безплатно някъде в Скопие. Публикуваното писмо има за цел да представи семейството репресирано от ДПС пред лицето на новите управляващи. Обекти му трябват на този Фаик Газиев.


10 Април 2010 19:29 | до ниутролен
Оценка:
1
 (
15
 гласа)

ти за коя партия работиш с тези писания бе подмолно мекере,позволи ми да се дисетя- за ГЕРБ нали и ако можеш да го заколиш сега ще го заколиш този директор Имамов,нали.Мълчеше и не пишеше до сега нали- помашка работа


10 Април 2010 20:15 | До г-жа Газиева
Оценка:
13
 (
17
 гласа)

Г-жо Газиева, защо допусна счетоводителката на г-н Имамов да ти води счетоводството в детската градина? Ти не си ли слушала за техните отношения. Раздбрал от нея за далаверките и е решил като властимащ да сложи негов човек та да се облажи човека защото му е малко от училището и от общината. Докато населението в Абланица не го елеминирате от властта този "Тигър" и не го направите "котенце" още много ще патите.


10 Април 2010 22:05 | КРЪЧМАРЯ
Оценка:
16
 (
18
 гласа)

СМЕТКАТА НА Т.Н. "ТИГЪР" Е НАПРАВЕНА ОТДАВНА.ОСТАВА САМО ДА ПЛАТИ.
И НЕКА НЕ СЕ ЗАНИМАВА ПОВЕЧЕ С ПОЛИТИКА.ОМРЪЗНА НА ВСИЧКИ В СЕЛОТО И В ОБЩИНАТА.


10 Април 2010 22:28 | до пп герб
Оценка:
11
 (
13
 гласа)

време е да се направи режисура и постановка на г-н мехмед имамов ,по отстраняването му от длъжността -"директор" на соу в с.абланица


10 Април 2010 23:14 | 123
Оценка:
15
 (
17
 гласа)

ЗАЩО го бавите този ТИГЪР още,бе г-да от ГЕРБ.Не само той,но и жена му, дъщеря му, зетя, балдъзата, шурея, племенника-всички на държавна ЯСЛА.Наглъл е много. ОПЕРАТИВНО МНОГО ИНТЕРЕСНА ФИГУРА


10 Април 2010 23:17 | Салмонелоза
Оценка:
16
 (
18
 гласа)

Какво дзабогатяване от детска градина ви тресе? От там просто няма какво да се присвоява. Освен това в Абланица и другите подобни села ДЕЛАТА СЕ РЕШАВАТ НЕ НА ПАРТИЕН ПРИНЦИП, А НА СЕМЕЙНО-РОДСТВЕН. Както виждате заинтересованият е тозии, който е назначил балдъзата си на това работно място.
А що се отнася до коментиралия по-горе по отношение на Веселин давидов - да иде да завърши и той немска гимназия с отличие, инженерство в Германия с отличие и тогава да коментира. На изпитите в Германия не са се явявали парите на баща му.
Ще умрете от завист и пак няма да се предадете!


11 Април 2010 01:58 | анонимен
Оценка:
14
 (
16
 гласа)

МНОГО ЗЛОБА ИМА В КОМЕНТАРИТЕ!


11 Април 2010 02:37 | знаещ
Оценка:
14
 (
16
 гласа)

съвсем наскоро ще приключи операция"ХИЩНИК",провеждана в община Хаджидимово.Да му мислят и ТИГЪРА И ЛИСИЦАТА.


11 Април 2010 10:06 | до всички
Оценка:
-1
 (
13
 гласа)

помашка работа ,не ви трябваше възродителен процес а ето това - да ви дадът да пишете и щеше сами да сте се избили досега, малоумни ,неуспели и нереализирали се простаци пишат до ГЕРБЕРИТЕ и постигат целите си, но ГЕРБЕРИТЕ не разбират че утре тези същите ще пишат и против тях - помашка работа


11 Април 2010 11:30 | до Гоце Делчев №1
Оценка:
14
 (
14
 гласа)

Интересуваш се дали има кой да провери Мария Карагьозова? Брюксел отдавна пита същото за цялата съдебна система но няма кой да чуе. Мария Карагьозова е един елемент от тази система, но доста ярък представител. Първоначално в обятията си топлеще добрия старец на около 65-70 години - проф. Воденичаров, разбира се докато завърши право, продължи да го топли и след това, докато той я направи съдия. през това време беше интимна, ама много интимна и с неговото протеже Шапков, защото единия беше въз-старичък, а другия все още го биваше, пък и доста парици човека направи около професора. Професорът й бе нужен доста години - та нали през мандата на НДСВ бе член на ВСС и трябваше да се гласува кандидатурата на тази парцалка - до този момент никому неизвестна. За пояснение: При условие, че в Гоце Делчев има толкова именити и свестни юристи. Какво да се прави - сега му е времето на парцалките и бърсалките на дъртите, но властни задници. В България от доста време младите момичета се оправят по два


11 Април 2010 11:38 | Продължение:
Оценка:
12
 (
14
 гласа)

Два са начините да те оправят - проституция и пари. Карагьозова перфектно ползва първия начин - тя оправя въз-старичките - влиятелни дядковци, а те я оправят нея - взаимно зе обслужват. През тези години й трябваха и пари , и подкрепа от БСП, които ги намери успешно - В лицето на дъртия Харизан Сарандев. Години наред го забавляваше с кючеци по масите на всички неврокопски кръчми. Какво прави сега и как се справя? Огледайте се внимателно по именитите кръчми в Делчево Ковачевица, Огняново. Оргиите й продължават и днес, когато все още взаимно се обслужват с разни дърти професори, съдии от по-висок ранг, които я поддържат от всякъде. Европо, Европо слез до Огняново и околията за да видиш Карагьозова, за да разбереш за какво иде реч.


11 Април 2010 11:44 | 123
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Познавам добре хората в селото Ви. Не допускайте да стане третата Помашка Република след Кочан и Рибново!
Успех на успелите!


11 Април 2010 12:06 | ЧЕЧ
Оценка:
1
 (
11
 гласа)

Г-жо, след като съпруга ти ходи по нужда срещу вятъра, какво очаквате? нЕ ДЪРПАЙТЕ ДЯВОЛА ЗА ОПАШКАТА, МОЛЯ!


11 Април 2010 12:19 | лаик
Оценка:
-4
 (
16
 гласа)

абе,за г-н газиев дето по времето на татарски взема най големите хубави обекти по разлог ли става вапрос.


11 Април 2010 12:20 | зззз
Оценка:
-2
 (
12
 гласа)

резил за всички


11 Април 2010 12:42 | абл
Оценка:
-13
 (
15
 гласа)

Защо ти трябва да работиш още? Какво Ви липсва? Сама си се оставила да те смачкат!


11 Април 2010 13:43 | цццц
Оценка:
1
 (
13
 гласа)

помашка работа


11 Април 2010 13:46 | ДИДИ
Оценка:
5
 (
15
 гласа)

цццц написа:помашка работа
АСЛЪ ЛИЧИ СИ ОТВСЯКЪДЕ,ТО АКО НЕ Е ЦИГАНСКА ЩЕ Е ТАКАВА


11 Април 2010 13:51 | АБЛАНИЦА
Оценка:
-7
 (
31
 гласа)

и с право са те уволнили от всичко което си изнесла тук си личи що за човек си


11 Април 2010 15:21 | ДО ЧЕЧ
Оценка:
10
 (
12
 гласа)

ДА НЕ ДЪРПА ОПАШКАТА НА ДЯВОЛА ИЛИ .... НА ТИГЪРА.МЕЖДУ ДРУГОТО ЩО ЗА ГЕРОЙ Е ТОЗИ ОТ СЕМЕЙСТВО КОТКИ.ЧУВАЛ СЪМ,ЧЕ Е ПОЛИТИЧЕСКА ПЕПЕРУДА


11 Април 2010 22:42 | Проданов
Оценка:
29
 (
33
 гласа)

Леле хорааа- така никога няма да я докарате до Европата. Тук се джавкате за какво ли не- та за мъжа и къв бил и кво правил, та за кмета, та за незнам си още какво. Защо не погледнете ситуацията по обективно. На жената явно са и погазени правата по един или друг начин. Все пак за да пише такова писмо по случая и то след като е уволнена след толкова години безупречна работа. Аз лично шапка и свалям, че не се е отказала и продължава да си търси правата. И щом търси и публичност по случая във вестника- това говори само едно- че и съдебната ни система е прогнила от корупция. Това на всички ни е ясно, но е най-грозното. Щом и в съда не е намерила справедливост за какво да говорим. Успех г-жо Газиева! Пък ако се наложи и до Страсбург продължете.


11 Април 2010 22:50 | ЕЕЕЕЕЕЕ
Оценка:
-4
 (
14
 гласа)

А ЗЛАТАНОВ ПОРЪЧКАТА,МУШМУРОКА ОТ РИО ТОВА И ЧАКА. ДРЪЖ СЕ ТИГРЕ


12 Април 2010 06:38 | МИМА
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

Е СТИГА ВЕЧЧЕ С ТЕЗИ МРЪСОТИИ НЕ ВИ ЛИ ОМРЪЗНА - КАЛ ПОМИЯ И ВСИЧКО БЕЗ НИКАКВИ ДОКАЗАТЕЛСТВА ПРОСТАЦИ ТАКИВА


12 Април 2010 06:52 | ГГГЬЬЬГГГ
Оценка:
-11
 (
13
 гласа)

ЗЛАТАНОВ КОЛКО ПЛАТИ ДА НАПИШЕ ТАЗИ ПРЕДАТЕЛКА ТОЗИ МАТЕРИАЛ И КАКВО ОБЕЩА НА ТАЗИ ГAЗИЕВА ЗА ДА ЗЛЕПОСТАВИТЕ ЧОВЕКА


12 Април 2010 09:16 | гражданин
Оценка:
-4
 (
12
 гласа)

Не знам за госпожата,но е факт че Газиев получи най- апетитните обекти от общината в Разлог.Гимназията в Разлог беше санирана не особено кадърно.Вече има нужда от ремонт.


12 Април 2010 15:26 | селянин
Оценка:
18
 (
18
 гласа)

Чест и прави на Газиева,че показва как се работи в община Хаджидимово.Кмета на общината Людмил Терзиев, дава за втори мандат,а без ДПС няма как.И затова е оставил този простак ТИГЪРА да си развява коня.Назначи цялата си рода в общината.Не само кадрува,но всички обществени поръчки ги изпълняват фирми на ДПС,при това некачествено и с надути цени./напр.-водопровода в с.Абланица и гр.Хаджидимово, подпорни стени-готови да паднат и др./Пълно безобразие.Стана така,че всеки абланишки депесар стана "строителен предприемач" и всички пари минават през техните фирми. Това КОНФИКТ НА ИНТЕРЕСИ е много далечно понятие в община Хаджидимово,но пък има ШУРОБАДЖАНАЩИНА


12 Април 2010 15:38 | до господина от Чикаго
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Кога отиде в Америка! Кога забрави българската азбука! Взел си да пишеш с такава злоба по чужди проблеми ! Ела в Хаджидимово и работи, за да допринесеш за развитието на общината и за премахването на "мерзавци" като този, който цитираш! Много е лесно само да хулиш!


12 Април 2010 16:02 | запознат
Оценка:
17
 (
17
 гласа)

Този мерзавец си има име-Мехмед Имамов/ТИГЪРА/.Няма интрига,сценарий,постановка или тъмна история в която да не участва активно.Смени 5-6 партии само и само да е на ясла.Няма да се учудя,ако сега вземе да се усуква около Герб.Що поразии е направил и в село и в общината,кантар не ги хваща.Има достатъчно информация за далаверите му,остава органите да си свършат работата,в което не се и съмнаваме.


12 Април 2010 16:23 | ок
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

ще си иде тигъра и идва кой- ами да оня другия който и да е той,макар,че сега ще е на страната на ГЕРБ, а утре - ах да утре ще е против тях - познаваме се


12 Април 2010 16:24 | добре де
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

аме нека да си иде тигъра,пък да дойде друг защо не та няма все той да е


12 Април 2010 16:26 | МАЛИН
Оценка:
-8
 (
10
 гласа)

А БЕ КАЗАЛИ СА ГО ПО-ГОРЕ И АЗ ЩЕ КАЖА - ПОМАШКА РАБОТА


12 Април 2010 16:44 | до запознат
Оценка:
15
 (
15
 гласа)

В ход е план/одобрен и с активно съдействие на кмета Терзиев/ за отсраняване на Мехмед Имамов от постовете,който заема.
План А - извършена е вече проверка на дейността му като директор на училището.Резултатите са ясни.До седмици ще бъде освободен.
План Б - проверена работата му като председател на общинския съвет.И там нещата са ясни./Последното е ,че е скрил бюджета на общината и не е минал през обществено обсъждане,за което областния управител го е дал в съда.Групата му в общ.съвет е демотивирана и разбита.Няма вече подкрепа и от др.съветници и от кмета на общината.В началото на лятото ще бъде сменен и от поста.
План С- до септемри ще бъде принуден да се откаже от председател на общ.ръководство ва ДПС.Този сценарий ще се изпълнава в съгласие и съдружие от всички политически партии в общината.


12 Април 2010 17:15 | 123
Оценка:
21
 (
21
 гласа)

Имамов,Имамов-дойде и твоя ред.Сега и Арсо Манов не можи да те спаси.И кмета Терзиев го натискат отвсякъде да те махне.Пък и той,аман си е казал от теб и твоето нахалство.Но вече те е прежалил.Пътник си да го знаеш.Защото ако не си ти,пътник ще е той.


12 Април 2010 17:18 | до Запознат и до МАЛИН
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Когато си отиде ТИГЪРЪТ, ще дойде "МИШКАТА"от Хаджидимово!ПОМАЦИТЕ не СА АХМАЦИ! В тази община АБЛАНИЦА ще РЕШАВА кога и как ще се играе МАЧЪТ!


12 Април 2010 17:27 | 123
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Тигърът е доказано глупав човек! Чудя се как толкова много време тази мазна муцуна представлява Абланица в най - лошата и светлина. Освен за дървосекач за друго не става. Но не е луд този, който яде баницата ...!
А за семейство Газиеви финансови и данъчни проверки до дупка! Ще си кажат всичко!


12 Април 2010 18:03 | Мехмед Имамов
Оценка:
-11
 (
15
 гласа)

Във връзка с отправените обвинения от г-жа Б.Газиева към мен за режисура и постановка по отстраняването и поста директор, искам многоуважаемия в-к "Струма" да ми даде право на отговор


12 Април 2010 18:59 | до мехмед имамов
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Мехмед Имамов написа:Във връзка с отправените обвинения от г-жа Б.Газиева към мен за режисура и постановка по отстраняването и поста директор, искам многоуважаемия в-к "Струма" да ми даде право на отговор
сигурен съм,че това не си ти, тигре. Някой др.пише от твое име,ти никога не би се унизил така. бъди жив и здрав светът не свършва с директорството


12 Април 2010 19:31 | Безразличен
Оценка:
12
 (
14
 гласа)

Грешите, не става дума за Садетин Газиев, който наистина има много обекти в Разлог и къде ли още не...


12 Април 2010 19:56 | до БЕЛ
Оценка:
-14
 (
20
 гласа)

ГАЗИЕВА, ПИШИ ,ИЗПЪЛНЯВАЙ ПОРЪЧКИ И ЩЕ ВИДИМ ДО КЪДЕ ЩЕ Я ДОКАРАШ
ЕХ СИГУРНО И ТИГЪРА ЩЕ СИ ИДЕ НО И ТИ ДО ДАЛЕЧЕ НЯМА ДА СТИГПЕШ


12 Април 2010 20:18 | неутрален
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

това тук ми мяза на помашка работа или не е


12 Април 2010 20:53 | до неутрален
Оценка:
12
 (
12
 гласа)

Каква е работата незнам,но Тигъра яко го е загазил.Да го махат по-бързо,че да мирясат хората от безобразията му.


12 Април 2010 21:09 | до Малин
Оценка:
15
 (
15
 гласа)

Малине,на хората в Абланица им втръсна от този ТИГЪР.Кой ще е диретор на училището-Мехмед Имамов,кой ще е лидер на ДПС-пак той.А също :председател на общинския съвет,на читалищно,джамиско настоятелство,на шах клуба,клуба по ориентиране,футболния клуб и т.н.Той кадрува не само в Абланица,но и общината,при това само в полза на родата.Всички обществени поръчки стават с негово пряко участие. И още и още.Е ,та той ли е най-умния.Търпяхме го достатъчно.Време е да се маха и да даде път на младите.В Абланица има много по-кадърни от него


12 Април 2010 21:52 | Абланичанин
Оценка:
-7
 (
15
 гласа)

Тигърът явно е разбунил миризливото бунище в селото. Пияници, идиоти, простаци, недоносчета, любовчии, мекерета, лекета, герберски дупелизци, продажници за жълти стотинки. мераклии за власт и пари, достойни за съжаление, които си въобразяват че могат да бъдат политици и да имат власт. Вонята на алкохол и мръсотия е стигнала чак до ГРАД Хаджидимово и ядоса миризливите гербаджийски порове, чийто миризма от време на време се усеща и в Абланица, където те отвреме на време се отбиват при своите измекяри за до разменят някоя миризлива пръдня. ООО времена, ооо свещена простота!


12 Април 2010 22:11 | до до Малин
Оценка:
-3
 (
9
 гласа)

до Малин написа:Малине,на хората в Абланица им втръсна от този ТИГЪР.Кой ще е диретор на училището-Мехмед Имамов,кой ще е лидер на ДПС-пак той.А също :председател на общинския съвет,на читалищно,джамиско настоятелство,на шах клуба,клуба по ориентиране,футболния клуб и т.н.Той кадрува не само в Абланица,но и общината,при това само в полза на родата.Всички обществени поръчки стават с негово пряко участие. И още и още.Е ,та той ли е най-умния.Търпяхме го достатъчно.Време е да се маха и да даде път на младите.В Абланица има много по-кадърни от него
ти със сигурност си от тези млади и умни и още по сигурно е че си и ГЕРБ - измекяр


12 Април 2010 22:44 | УТОЧНЕНИЕ
Оценка:
9
 (
11
 гласа)

ВНИМАНИЕ! СЪВПАДЕНИЕ НА ФАМИЛНИТЕ ИМЕНА ПОДВЕЖДА ХОРАТА. МЪЖЪТ НА ГОСПОЖАТА ПИСАЛА ПИСМОТО Е ФАИК ГАЗИЕВ А НЕ САДИТИН ГАЗИЕВ ЗА КОГОТО ПОВЕЧЕТО КОМЕНТАРИ ПИШАТ. ПОСЛЕДНИЯТ Е РАБОТИЛ ПО РАЗЛОГ И Т.Н.


12 Април 2010 22:47 | право куме в очи
Оценка:
12
 (
12
 гласа)

Ой тигре тигре- ти магаре селско.Как сите са разбрали де е заровено кучето та пишат за теб най-много.


13 Април 2010 06:57 | до уточнение
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

УТОЧНЕНИЕ написа:
ВНИМАНИЕ! СЪВПАДЕНИЕ НА ФАМИЛНИТЕ ИМЕНА ПОДВЕЖДА ХОРАТА. МЪЖЪТ НА ГОСПОЖАТА ПИСАЛА ПИСМОТО Е ФАИК ГАЗИЕВ А НЕ САДИТИН ГАЗИЕВ ЗА КОГОТО ПОВЕЧЕТО КОМЕНТАРИ ПИШАТ. ПОСЛЕДНИЯТ Е РАБОТИЛ ПО РАЗЛОГ И Т.Н.
знаем за кой пишем тук мишената е тигъра а той е един и той е на прицел нали се сещаш


13 Април 2010 08:04 | ДО ИВЧО ЗЛАТАНОВ
Оценка:
-7
 (
11
 гласа)

ИВЧООО ИВЧО МАИ ДР.РАБОТА НЯМАШ ОСВЕН ДА ТЪРСИШ НА НЯКОЙ ДИРЕКТОР ЦАКАТА И МНООО ДОБРЕ ГИ СКАЛЪПВАШ КАРАШ НЯКОЙ ДА ПИШЕ В СТРУМА И ТРЪГВАШ НА ЛОВ . ЖАЛКО МН.ЖАЛКО


13 Април 2010 09:36 | ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

В ТОЗИ ГРАД И СЕЛАТА ОКОЛО НЕГО ЧАСОВНИКА Е СПРЯЛ,ЗА СМЕТКА НА ТОВА ЛИЧНИТЕ ИМОТИ И СМЕТКИ НА НЯКОЙ СЪДИИ НАБЪБВАТ ЗДРАВО,ДОГОКА ЩЕ ГИ ТЪРПИМ?


13 Април 2010 11:35 | до Г.Делчев
Оценка:
-5
 (
7
 гласа)

ТЕБ пък ГОЦЕ КАКВО ТЕ БОЛИ ТА ПРИЗОВАВАШ ХОРАТА НА БУНТ ВИЖДАШ ЧЕ ТУК СЕ КРИТИКУВА ТИГЪРА И ТО СЕ ЗНАЕ ЗАЩО ЗА ДА ГО ИЗГОНИ ГЕРБ КАТО ДИРЕКТОР И ДА СЛОЖАТ НЯКОЙ ТЕХЕН ЧОВЕК И ТИ ЛИ СИ ЗАТОВА МЯСТО СТЯГАШ КОСТЮМА ЛИ


13 Април 2010 12:10 | 123
Оценка:
12
 (
12
 гласа)

Вече е ясно,или ИМАМОВ се отказва от всички постове,които заема,или ще бъде гонен до дупка.Много му се насъбра,а видно е че не е желан от никого,дори от своите.


13 Април 2010 12:26 | до 123
Оценка:
-7
 (
9
 гласа)

ама кажи си го ясно де АЗ СЪМ ОТ ГЕРБ И СЪМ КАНДИДАТ ЗА ПОСТА НА ИМАМОВ И ВЕЧЕ КОСТЮМА МИ Е ИЗГЛАДЕН ТОВА Е КАКВО СЕГА САМО ЩЕ СИ ПИШЕМ ТУК ТА ЩЕ СЕ ЛЪЖЕМЕ ТА ЩЕ СЕ КЛЕВЕТИМ А ТО КОЛКОТО ДО ПОСТА МУ ДА МН.НЕПРИЯТЕЛИ ИМА И ЧЕ КОЙ ЛИ РАБОТОДАТЕЛ ГИ НЯМА


13 Април 2010 12:31 | ЕЕЕЕ
Оценка:
-6
 (
8
 гласа)

УВАЖАЕМА БЕЛНАЗКА И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ТИ И ТИ СИГУРНО СТЕ ПОМАЦИ - А?


13 Април 2010 12:33 | до ЕЕЕЕ
Оценка:
-4
 (
6
 гласа)

браво разбра го вече 1 човек


13 Април 2010 12:39 | до ЕЕЕЕ .....!!!!!!!!!!
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

ГОРДЕЕМ СЕ, ЧЕ СМЕ ПОМАЦИ - ТИ КАКЪВ СИ? ЧОВЕКОПОДОБНО! АКО СИ ХРИСТИЯНИН БЪДИ ВЪЗПИТАН!


13 Април 2010 12:45 | вижте
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Оставете човека на мира.Какво като го махнат.Ще продаде подарения му от кмета Терзиев-мерцедес,ще си купи магаренце/може и муле/ и ще си отглежда тютюн.Това го може,високодобивник е.Пак ще изкара за хляб и лютеница.Така че не го мислете много.


13 Април 2010 14:20 | илиана
Оценка:
-7
 (
11
 гласа)

ами и това ако не е резил и злобарство от тази Белназка то как да го нарека незнам а за Тигъра спокойно ще го изгонят ,идва друг и пак ще започнете ,това се знае


13 Април 2010 14:34 | ДО ИЛИАНКА
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

ИЛИАНЧЕ ПРАВА СИ АМА ТОЙ НОВИЯ ЩЕ Е ОТ ГЕРБ НАЛИ РАЗБИРАШ ЗА КАКВО ТИ ГОВОРЯ


13 Април 2010 15:58 | П о/умак
Оценка:
-6
 (
12
 гласа)

Искам да споделя наблюденията си върху случая Газиева-Имамов :) Моето лично мнение е че в случая се разиграва пиесата "Присмяла се овцата на козата че й се вижда дупенцето ;) " ако ме разбирате какво искам да кажа. Докато госпожата беше на власт правеше същите машинации и незаконни истори както и в момента ги прави футболния фен Тигър/Лъв (защото това му е и другия прякор) :) Благодаря за вниманието ....


13 Април 2010 16:26 | стрела
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

Т Е Р Б Е С Ъ З И, спрете най-после да си вадите кирливите ризи, явно са ви много оакани. Ще съжелявате, живота е пред Вас, извинете се взаимно. Омразата трае 3 дни знаете нали? Не се ли чувствате употребени за чужди сплетни?


13 Април 2010 21:35 | здравейте
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

горе някой е казал -злоба,злоба а пък и помашка работа,а бях чувал че мюсюлманите не таят омраза . жалко ни било така


14 Април 2010 13:31 | ЕХО
Оценка:
-3
 (
11
 гласа)

ТАЗИ БЕЛНАСКА Е ПЬЛНА ДОЛНА ИЗМАМНИЦА СЬШТО КАТО САПРУГА И ДОКРАЯ НА ГОДИНАТА ТЕ ЩЕ СИ СМЕНЯТ ИМЕТАТА ЗА ДА СЕ ГЕРБАЖОСАТ САПРУГАИ ФАИК С КУПЕНАТА ДИПЛОМА ЗАЕДНО С ШОПАРА ШОПОВ КРАДЯХА ОБЩИНАТА ОХ ДПС ОХ НДПС ОХ НДСВ СЕГА Е РЕД НА ГЕРБ ВИЕ ВКУПОМ СТЕ ЗА ЗАТВОРА.................. ТИГАР И МЕРЦЕДЕС АНАДОЛСКА ПАНОРАМА ХА ХА ХАПО РЕДНИЯ ЗАТВОРНИК МИЛЮ Е ПЪЛЕН СВИРЧО ЦИРКА ПЪЛЕН МНОГО РАБОТА ГИ ЧАКА ПРОКУРАТУРАТА


14 Април 2010 18:55 | Vidiov den
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

http://www.struma.com/politika/gubernatorut-v-smilenov-obyavi-za-nezakonna-zabranata-na-suvetnicite-ot_1359/


14 Април 2010 18:58 | iz v.srtuma
Оценка:
10
 (
10
 гласа)

"Областният управител Валери Смиленов върна за прегласуване решението на Общинския съвет в Хаджидимово, с което местните депутати незаконно отнеха правото на второстепенен разпоредител с бюджетни кредити на ЦДГ “Пролет” в с. Абланица.
Решението бе гласувано по предложение на кмета Людмил Терзиев, но нито той, нито ОбС могат да спират финансирането и да отнемат правото на директора в условията на делегиран бюджет да го управлява в хода на финансовата година, заяви губернаторът.
Той изискал за справка отчета на директорката на ЦДГ “Пролет” в с. Абланица Белназка Газиева, за да изясни има ли нарушения, въз основа на които кметът Терзиев да настоява за отнемане на правото й да се разпорежда с финансите. Отчетът за първото полугодие не сочи преразход на средства, а точно обратното - цифрите говорят за отлично управление от директора на детската градина, категоричен е областният управител."


14 Април 2010 19:07 | до ТИГЪРА
Оценка:
11
 (
11
 гласа)

ТИГЪР ,мушморок такъв,намери ли си най-после майстора.Ама хубаво те нагоди Фаик Газиев на дузпата.И ще ти я бие от три метра.Заслужаваш си го.Много си алчен.


14 Април 2010 20:04 | 123
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

Мехмедчо,сега си в позиция , цунг-цванг и цайтнот.Следва шах и мат.Да ти е ЧЕСТИТО


14 Април 2010 22:18 | ЕХО евала
Оценка:
-9
 (
15
 гласа)

той не е мехмедчо а младенчо и по точно е арнаудски шиптар некъпан и долен а ф.газиев е вълчо от ДС той откраде пари от дневния центар в х.димово като го реставрираше а това ецентар за болни деца ако има алах или господ той трябва да бъде прокажен.


14 Април 2010 22:25 | до в.струма
Оценка:
14
 (
14
 гласа)

най долна и грозна е краса терзиева рекетира кметовете за пари


14 Април 2010 22:51 | сега е ред на
Оценка:
-3
 (
7
 гласа)

в варна беше операция медузи а вхаджидимово ще е операция прасе 1.во прасемладен имамов 2ро прасег. шопов шопара 3топрасе ф.газиев това е първа серия


14 Април 2010 23:24 | младен
Оценка:
10
 (
10
 гласа)

В хажидимово вече се събира подписка за свалянето на Имамов от председателския пост в общинския съвет.Мотивите са несправяне с работата,некомпетентност и шуробаджанащина.Не изпълнява задълженията си.Не ходи на работа .Превърнал е кабинета си в секретна секция.С хиляди молби и кандърми разрешава препис от решение на общински съвет.Хората ще искат друг диалогичен и работещ председател.


15 Април 2010 00:01 | СТЕФАН
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

КОЛЕГИ СЕИРДЖИИ.
ТОВА Е САМО ПЪРВА СЕРИЯ.ЩЕ ИМА ОЩЕ .СЛЕДВА -ИМПЕРИЯТА ОТВРЪЩА НА УДАРА.ТРЕТА СЕРИЯ Е -ЗАВРЪЩАНЕТО НА ДЖИДАИТЕ.НО ДА НЕ ИДАВАМ ТАЙНИ.ЩЕ БЪДЕ ИНТЕРЕСНО.ОБЕЩАВАМ


15 Април 2010 00:33 | сеирджия
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Стефане,да не гледаме само-ЦАР ЛЪВ /ТИГЪР/


15 Април 2010 00:38 | до сеирджия
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Няма такъв филм.Ти,ако искаш гледай БУРАТИНО


15 Април 2010 02:10 | ДО УПРАВНИЦИТЕ
Оценка:
10
 (
10
 гласа)

ЕХ ТИГРЕ, ТИГРЕ И ТИ ЛИСИЦО УМРЯЛА ДО КЪДЕ Я ДОКАРАХТЕ! ЦЯЛА БЛАГОЕВГРАДСКА ОБЛАСТ СЕ ЗАПОЗНА С ВАШИТЕ ПОДЛИ ПОДВИЗИ. МИСЛИТЕ ЧЕ ЩЕ СТЕ ВЕЧНИ? ПОНОСЕТЕ СИ ОЩЕ МАЛКО СЛУЖЕБНИТЕ КОСТЮМЧЕТА ЗА КОИТО ОБЩИНАТА БРОИ ДОСТА ЗА СМЕТКА НА ВИСОКИТЕ ТАКСИ И ДАНЪЦИ НА НАСЕЛЕНИЕТО В ОБЩИНАТА, ПОНОСЕТЕ ГИ ЧЕ ВИ ЧАКАТ РАИРАНИ ПИЖАМИ КОИТО МНОГО ЩЕ ВИ ОТИВАТ И ДАНО СА ДО ЖИВОТ!


15 Април 2010 02:13 | ПРОДЪЛЖЕНИЕ
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

НЯМА ДА МОЖЕТЕ ДА СЕ ПОРАДВАТЕ И ДА СИ ИЗХАРЧИТЕ ЗАГРАБЕНИТЕ ПАРИЧКИ ОТ ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ И ОТ ДРУГИТЕ ДАЛАВЕРКИ!


15 Април 2010 11:33 | 666
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

най-после всички ,,големи" играчи ще си го получат явно благодарение на г-н Пасков за което шапка му свалям, че не се заигра с тези мерзавци които най-напред ги подкрепихме за додрото на общината, дадаха ни по някоя работичка за да ни използват и да ни настроят срещу Пасков с приказки, интриги и лъжи, а сега и на нас уж по- близките ни удрят шута за да си правят далаверите с новите саюзници- аврамовци.В тия хора няма нищо мъжко предават приятелите си според личните си интереси, така направиха с Пасков ама ние не се усетихме, че щом предават един човек които ги е подкрепил ще предадат и нас останалите.Ама всичко свършва аз съм сигурен, че ако не се вразумят Пасков ще докара нещата до край, тогава да му мислят.А за случая на всички ни е ясно, че кмета прави каквото му нареди ДПС ако нашия депутат му кажи аго Мильо и името ще си смени. А за да вземи под негов контрол всички пари в образованието тигара нареди на кмета да уволни тази жена, направиха опит и за детската градина в Копривлен .


15 Април 2010 11:34 | покана
Оценка:
-4
 (
6
 гласа)

долу в полето нах.димово има много свободни ниви слизайте сейте тютюн само това можите да вършите толкова вие е мозака тъпи селяни


15 Април 2010 11:52 | 666
Оценка:
10
 (
10
 гласа)

Пасков чрез областния попречиха на тигара и аврамов да си кадруват в Копривлен.Дано ГЕРБ да работят срещу тия интересчии и да им го върнат за това че по политически причини и заради икономически интереси се саморазправиха с техния човек.Нека всички знаят, че тези хора, Милчо Тигара и Аврамов са толкова алчни искат света да заграбят но само за тях си.Сигурен съм,че Пасков няма да си остави магарето в калта и които не се съобрази с това ще сгреши.Ние вече ще му помагаме само да каже с какво.


15 Април 2010 13:40 | анализатор
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Рано или късно всеки си намира майстора.ТИГЪРА си го намери в лицето на Фаик Газиев,който го удари в десетката,от упор.Но така е,няма ненаказано зло.Сега има два варианта.Или да си подвие опашката ,или да отвърне на удара.Тръгне ли да се разплита кълбото много хора ще изпищят.Наглеци,октоподи и медузи е пълно,но недосегаеми няма.


15 Април 2010 15:40 | 555
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

НИКАКЪВ ТИГЪР НЕ Е ТОЯ,ПО-СКОРО Е ПОЛСКА СТРАХЛИВА МИШКА .ДРЕБНА ДУШИЦА


17 Април 2010 00:19 | на здраве
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

ей пом..........ци имали в природата плешив тигар за жалост сте много зле


17 Април 2010 10:39 | до вас по......ци
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

пом......ци незнам дали са плешиви или окосмени ТИГРИТЕ но знам за вас че всичко това е ПОМ....КА РАБОТА


17 Април 2010 10:41 | ДО КРАСА ТЕРЗИЕВА
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

КРАСО НЕ ТИ ЛИ Е ГОРЧИВ ХЛЯБА КАТО ЦЯЛ ЖИВОТ СИ ГО ИЗКАРВАШ ОТ СЪЛЗИТЕ И МЪКАТА НА ХОРАТА - ЛЪЖИ,КЛЕВЕТИ,МРЪСОТИИ И КАКВО ЛИ ОЩЕ НЕ


17 Април 2010 13:47 | От Терзиева
Оценка:
-5
 (
11
 гласа)

Не разбирам какво общо имам аз с тази статия . Не вижсате ли кой е нейният автор . Газиева сама си е съчинила материала и го е изпратила в редакцията . Моля ви не ме намесвайте в тези мръсни игри защото нямам нищо общо . До колкото истината в този случай си задайте въпроса защо г-жа Газиева не ме е потърсила а сама си е изпратила материала в Струма ами много просто защото аз знам истината и знам че написаното не е точната истина . Знам и за парите намерени в детската знам и за далаверите на мъжа й . Имамов така и не проговори по тези престъпления , мълча толерантно да не се разчуват да не петнят селото и семейство Газиеви но те не постъпиха мъдро като него . А ще се отнася до моят хляб , не , не ми гърчи защото защото се старая да пиша истината която за някой е болезнена .


17 Април 2010 14:00 | От Терзиева
Оценка:
-4
 (
8
 гласа)

А що се отнася за лъжите и мръкотиите вие сами си ги разпостранявате ние като журналисти предаваме това което вие нашите читатели казвате . Друг е въпроса с каква цел . В такива случаи ние не трябва ли да се чувстваме излъгани и ще попитам като вас , не горчи ли хляба на онези които ни подвеждат и лъжат за да напакостят на роднини , съселяни и приятели именно чрез нас . Затова редакцията на Струма дава трибуна на всеки засегнат , затова пишем вече и източниците на информациите за да знаят засегнатите кой всъщност е виновният . Понякога даже в повечето случаи истината се оказва с няколко лица така че не проблема в журналистите . В повечето случай официалните институции подава информация към медиите и ние пишем това което те казват . И отново заявявам нямам нищо общо с материала за Газиева .


17 Април 2010 14:11 | ??????
Оценка:
-4
 (
8
 гласа)

Най долен и грозен като кремиковски циганин е Велко Давидов от Сатовча роднина на Фаик Газиев и жена му като че ли са еднакви, подмазвачи и изнудвачи , подари на Кмета Терзиев мерцедес за да му даде обекти в Илинден , Копривлен и др. на които той буквално се изсра . Скоро ще има проверки и ще ви светне на всички кой е Велко Давидов и кой е Фаик Газиев .


17 Април 2010 14:49 | 999
Оценка:
-3
 (
7
 гласа)

А бе , сатовчански тъпаци какво ви е виновна в случая Краса Терзиева та и нея намесвате във вашите долни интриги . Не тя изнудва кметовете за пари защото нито един не може да каже за нея подобно нещо а именно Велко Давидов и свата му Фаик Газиев изнудват и подкупват кметове с пари и коли и уж спонсорство на общински мероприятия за да получават обекти . Това са кмета Георги Шопов , кмета Людмил Терзиев , кмета на Копривлен Баханов чиито брот е назначен да одговаря за обекта на Давидов в Копривлен и получава 1500 лева заплата от него за да си затварят с брот му устите и очите пък за измаменият от Велко Давидов кмет на Илинден да не говорим . Добре че се намеси Струма та му даде парите на човека , те затова за такива бандите е лоша , грозна и всякакава Краса Терзиева . Аз ще й кажа да не и пука и да ги гони до дупка такива велковци , газиевци и др.


17 Април 2010 14:57 | колкото и да ви се иска
Оценка:
-7
 (
11
 гласа)

Имамов няма да бъде уволнен , тази постановка на Газиеви няма да мине защото е на лице как се работи в това училище . В ОБС Имамов също работи добре е че е неудобен на някой си че е от ДПС си е друга работа . Лошото е че вредните сатовчански екземпляри започнаха да кадруват и в община Хаджидимово . Това е постановка на В. Давидов и света му Газиев . Този подлец даде на Имамов мерцедес за един подпис да вземе обект сега зад гърба му му прави комплоти което е тихично за този вид подли хора . Най напред посягат на най- близките си роднини и приятели но има и Алах и Господ няма как да не им се върне .


17 Април 2010 19:01 | 999
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

Тази Краса е наи крадливия "журналист".Има ли кьор софра на която тя да не е участвала?Всичко което пише до сега са поръчки и неини истини.А по колко хонорарчета в хиляди левове взима от община Хаджидимово всеки месец на никои не казва.


18 Април 2010 13:07 | до К.Терзиева
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Като знаете истината,кажете я.Защо я премълчавате. Давате трибуна само на официалните институции ,тъй като те си плащат такса информационно обслужване ,а не искате мнението и на засегнатата страна.Нормално е хората да търсят др.варианти да покажат своята гледна точка.Чест прави на "Струма",че е публикува.А,говори се, имало много тъмни работи около Фаик Газиев и Мехмед Имамов и ВИЕ ГИ ЗНАЕТЕ,информирайте своите читатели.Нали това Ви е работата.Истината рано или късно ще излезе.Но по-добре рано .От Вас зависи,ако имате желание.Кураж се иска.Успех.


18 Април 2010 18:12 | aNOnyMnYcOs HyBryDOs
Оценка:
7
 (
11
 гласа)

Мехмед Имамов (Д-ра на СОУ-Абланица) развали цялото село...долнопробния тигър,тръгнали с Белназ да се заяждат - тя е напълно невинна ..


18 Април 2010 21:21 | .
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Господ забавя,но не забравя!


18 Април 2010 23:20 | Додо
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

И Алах забавя, но не забравя Тигре!


18 Април 2010 23:23 | Ой
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

Стига сте го мъмрили този Тигър бе, незнае къде върви горкия. Много му се каните, какво толкоз той си знае какви ги е вършил и какво го чака!


19 Април 2010 10:51 | до999
Оценка:
-7
 (
7
 гласа)

предлагам ти да представиш в съда и редакцията на в-к Струма доказателства за това което пишеш . Ще подам молба до прокуратурата за разкриване на името ти и ще се срещнем в съда . Ако имаш диказателства за Терзиева че мзема хонорарчета от хиляди левове ще бъде уволнена и съдена . Затова давай доказателствата и да започваме . Аз обаче вярмам на 100% че таскива няма и всичко написано от теб е от злоба защото най- вероятно си засегнат . Иначе името ти ще йде открито и ще одговаряш за думите си там където трябва .Община Хаджидимово може да дава хонорарчета на всеки но не и на Терзиева . Тя няма скъп джип , не плаща на дъщеря си която е студентка в София скъп апартамент , няма сметки в нито една банка освен кредити които не смогва със заплатата да ги покрие къщата й е наполовина построена ,а човек който получава такива кьорави пари живее иначе


19 Април 2010 10:58 | До Имамов
Оценка:
-7
 (
9
 гласа)

Хич да не му пука на Тигъра това са измишльтини на Газиеви и на онзи загубен негов сват от Кочан Велко Давидов . Той оправи община Сатовча сега тръгнал да оправя Хаджидимово . Точно Имамов е този който се подписа под натиск да се дават обекти на Давидов и синът му в община Хаджидимово сега те ще му извадят очите . Няма ненаказано зло така че Имамов да е спокоен вола рие по гърба му пада .


19 Април 2010 11:05 | 999
Оценка:
-6
 (
12
 гласа)

Да се провери дипломата на сина на Газиеви както докато учеше в Македония така и сега в София ше бйдете изненадани от фалшификациите . Покрай тях всичко е фалш а тръгнали с Имамов да се занимават за да прикрият собствените си престъпления .


19 Април 2010 11:14 | К. Т.
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

За да се публикуват тези неща трябва да има източник а вие се криете и чакате вестника да ви свърши работата . Киро Пасков е в ОБС да извади документите за тези неща които ви интересуват да ги обясни пред Струма и тогава ако те не бъдат публикувани имате право да упреквате както вестника така и журналистите . Всичко останали което се пише щом няма черно на бяло остават клюки докато някой от вас не застане открито и каже истината . Догатки и клюки много но почтенни и открити хора няма . Дори и Пасков се страхува да изнесе тези истини в медиите въпреки че документацията му е в ръцете . В-к Струма няма никакъв ангажимент към нито един от кметовете за покриване на далавери и закононарушения проблема е в засекретена и укривана информация най- вече от недоволни съветници които от страх лижат задниците на Терзиев и Имамов .


19 Април 2010 11:32 | ка,ха
Оценка:
-6
 (
8
 гласа)

не знаех че официални институции като полиция , съд , прокуратура , предприятия , общини и др . си плащат за информационно обслужване на медиите . Тази тъпотия могат да я измислят само ограничени мозъци от фамилия Газиеви от с. Абланица които живеят в собственият си блян че са най- великите в селото ни . Един средно интелигентен човек може да си даде сметка на какво се дължат димките на газиеви и други криещи се писачи тук . На мен ми е забавно но пък ги и съжалявам


20 Април 2010 14:22 | колектива
Оценка:
-6
 (
14
 гласа)

Нека да се провери компютъра в детската градина,там биха изскочили любопитни неща за "винаги
безупречната"госпожа директорка,касаещи личния и морал,и с какво се е занимавала през работно време .Да си седне на задника и да си стиска пъпките на абланишките кокони,да не се занимава с политики и директорстване.


21 Април 2010 14:25 | 6662
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

ха-ха! Гошето Аврамов ли?Този човек е толкова злобен и пресметлив,че имаше наглостта да набута жена си в ГЕРБ,но не успя!Тук вече удари на камък.Най-добре е да праща баба му Филка да се моли за него да не го опандизят!!!


21 Април 2010 20:29 | до К. Т.
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Знаем,че знаеш всичко за тази община,но подаваш информацията избирателно.Сигурно има защо.А Киро Пасков е задал актуално питане до кмета и председателя на общинския съвет и Вие знаете за него,но нито ред във вестника.Поискайте отговорите на това питане от общината и ще стане доста интересно.Предполагаме,че оправданието да не пишете за това ще е -достъпа до информацията отказан.Има закон за достъп до обществената информация,съгласно който информацията не може нито да се засекрети,нито да се укрие.Оправдаваш се г-жо.Това е.


23 Април 2010 00:38 | доктор
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

време е тигара да си вървиии,има интелигентни хора (макар и малко)в това училище,които заслужават този пост.Относно тези,които пишат помашка работа-стиге сте злобеели,всички сме хора.Както от нас има боклуци,така и от вас,от будисти,евреи и т.н.Бъдете европейци,интелигентни хора,не се дръжте просташки,вредите на себеси като изпитвате омраза.Надявам се че ГЕРБ ще бъдат справедливи и всеки щеси получи заслуженото.Нека пуснат конкурс за директор и който си спечели(дори и да не е от герб)да буде честен конкурс.Стига шуробадженащиниииии.


23 Април 2010 13:33 | до доктора
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

докторе ти си напълно прав никой не избира родителите си но тие боклуци кои то крадът общината като младен имамов вълчо газиев георги шопаров и компания трябва да бъдат съдени а тяхните кражбиса пладнешки и са много елементарни дано се самосезира прокуратурата от наще писаници


12 Май 2010 16:00 | ДО ДОКТОРА
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

ДОКТОРЕ,ЗНАЕМ ЧЕ НАЙ-ГОЛЕМИЯ ГАД,ГНИДА, БОКЛУК МРЪСЕН В ТАЗИ ОБЩИНА Е МЛАДЕН ИМАМОВ-ТИГЪРА.ТОВА КОЕТО ЗАСЛУЖАВА,ТОЙ ЩЕ СИ ГО ПОЛУЧИ В НАЙ-СКОРО ВРЕМЕ.ДАНО ДА СЕ ДАДЕ ШАНС НА ДР.ПО-КАДЪРНИ ХОРА ДА СЕ РАЗВИВАТ,ЗАЩОТО ПОМАЦИТЕ НЕ СА САМО ТЪПИ И ОГРАНИЧЕНИ,ЗАВЪРШИЛИ ПУЦ И РАБФАК,НО И СРЕД ТЯХ ИМА ИНТЕЛИГЕНТНИ,УМНИ И ВЪЗПИТАНИ.


14 Май 2010 18:15 | абланичани
Оценка:
-10
 (
16
 гласа)

Някой от погорепосочените каза, че Имамов е развалил цялото село-В какъв смисъл господа? Че училището цъфти, физкултурният салон се строи, това какво е? Ако застане някой друг на този ръководен пост - всичко ще се разруши да ви е ясно.


14 Май 2010 21:25 | лиско
Оценка:
12
 (
12
 гласа)

Имамов е най големия измамник и комисионер.Попитаите В.Амзов колко му снесе за фискултурния салон иза всички нагласени от лиско обществени поръчки.


15 Май 2010 21:29 | абланичанин
Оценка:
-6
 (
6
 гласа)

Лиско изказвай се правилно! Фис/з/културен салон, а като не знаеш как стоят нещата с Амзов, не коментирай!Какво е взел Имамов,знае ли някой? Абсолютно НИЩО.


30 Май 2010 12:35 | До Абланичанин
Оценка:
7
 (
11
 гласа)

АБСОЛЮТНО НИЩО !!!! ... наистина той нищо не е взел ... те са му дадени !!!


23 Август 2010 22:06 | ....
Оценка:
6
 (
10
 гласа)

Г-жа Газиева е с правото си.
Какви тези расиски коментари? Защо сте толко злобни?


30 Март 2012 18:12 | сава
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

а бе този тигролъв дали си стриже лъвската гривна рижава или чака някой да му я подстриже


06 Септември 2013 15:14 | 7
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Г-ЖА Газиева поне си гледаше справедливо работата, не като имамов да защитава побоиниците кадето жастоко децата, при Газиева това не се случвало да е набито дете жастоко, аколко други случаи знае Имамов кадето със сопсвените очи видял но малчи и таи далбоко него, Имамов говори не малчи ичистиси душата дати олекни




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар