Ирина Жерева: Докога благоевградчанчетата ще се раждат в Дупница?

07 януари 2011 00:14   43 коментара   59133 прочита
П. Динов
П. Динов


П. Динов

Здравейте, вестник “Струма”!

Чрез вас искам да дам израз на две крайно противоположни чувства - благодарност и ужас. Преди няколко дни родих дъщеря си и като повечето трезвомислещи жени не избрах благоевградското АГ отделение, а това в частната болница в Дупница. Естествено, преди това се бях консултирала за условията в болницата и компетентността на екипа, но останах учудена от вниманието и грижите, които бяха полагани за всички родилки. Хиляди благодарности на д-р Динов и екипа му, които успяха да заличат от спомените ми ужаса от първото ми раждане преди 10 години в благоевградската болница.

Операцията мина добре, следоперативният период - също, не без активното участие на всички лекари, акушерки, медицински сестри и санитарки в отделението. Чувала съм за анестезиолози, които, след като поставят упойката, си четат вестници, докато трае операцията, но тук ситуацията беше коренно различна. Държат ти ръката, говорят ти, бебето бе извадено на втората минута след началото на интервенцията, а тежкият следоперативен период мина по-леко благодарение на сърдечното отношение на персонала.

И тук идва мястото на ужаса. Ужас от разказите на няколко мои познати, раждали по една или друга причина в Благоевград. Как нямаше една, която да е доволна - условията мизерни, персоналът - некомуникативен и неприятен. Задавам си въпроса как може в малък град като Дупница положението да е едно и на жената, даряваща живот, да се гледа с “добро око”, а в голяма болница като благоевградската да те третират едва ли не като животно. Мислих, че моите спомени отпреди 10 години вече не са актуални, но явно не е така. И се питам коя е причината - липсата на пари за заплати ли? Ами че то липсват навсякъде. Или липсата на организация и човешки качества?

Не мога да си обясня как в 21 век в родилно отделение няма нормална баня, а трябва едва ли не да крадеш по шише топла вода, за да се измиеш. Срам ме е, че при наличието на родилно отделение тук все повече благоевградчанчета се раждат в Дупница, но препълненото отделение там говори, че тенденцията не само ще се запази, а и съвсем скоро не за всички желаещи ще има място в отделението. Докато това в Благоевград ще става все по-пусто...

С уважение към всички лекари, за които професията е все пак призвание:

ИРИНА ЖЕРЕВА, Благоевград

43 коментара
07 Януари 2011 07:07 | ДО ИРИНА
Оценка:
13
 (
15
 гласа)

ДА Е ЖИВА И ЗДРАВА ДЪЩЕРИЧКАТА ! А ЗАЩО СТЕ Я РОДИЛИ В ДУПНИЦА ПРЕЗ 21-ви ВЕК, ПОПИТАЙТЕ СЪЩЕСТВАТА ЧАКАЛСКА, ГАЙДАРСКИ, ВЛ. ДИМИТРОВ И ВЛ. ПАНДЕВ. ТЕ УНИЩОЖИХА НЕ САМО АГО, НО И ЦЯЛАТА БОЛНИЦА.


07 Януари 2011 08:20 | ха ха
Оценка:
-4
 (
28
 гласа)

нали преди 10 години шеф на благоевградското аго беше този шут динов


07 Януари 2011 08:53 | zapoznata
Оценка:
15
 (
21
 гласа)

Знаете ли защо е така? Защото в Благоевград ако не даваш пари си никой. А защо да даваш като са некадърници? Докато д-р Динов беше в благоевградското отделение верно, че пак беше ужас, но поне ги беше страх от него и се криеха. А сега вече край - не се и притесняват да покажат арогантността и наглостта си. Безсрамници! Поздрави на д-р П. Динов и целия екип на болницата в Дупница!


07 Януари 2011 09:25 | kii
Оценка:
-10
 (
26
 гласа)

Не е точно така. Лично съм патила от аругатното отношение на д-р Динов и то преди 10 и повече години. Много груб и отмъстителен.


07 Януари 2011 09:29 | о ха-ха
Оценка:
14
 (
16
 гласа)

ми да, беше, затова преди 10 години си раждахме в благоевградската болница и вдсичко беше безпроблем, тъй като Динов държеше в ъгъла такива малоумници като Огнян Митев, настоящият набеден шеф, че и зам. директор на МБАЛ


07 Януари 2011 10:13 | ДО ХА-ХА
Оценка:
11
 (
23
 гласа)

ОЩЕ МНОГО ИМА ДА ХАХАКАТЕ ; ДА ТРЕПАТЕ МЛАД, НАРОД ПОПОДНАЛ В НЕКАДЪРНИТЕ ВИ РЪЦЕ И ДА ПЛЮВАТЕ ПО ТАКИВА КАТО Д-Р ДИНОВ, КОЙТО СЕ ОПИТВАШЕ ДА ВИ НАУЧИ НА "а" И "б" В МЕДИЦИНАТА . ЗАТОВА ХОРАТА БЯГАТ КЪДЕ ЛИ НЕ ЗА ДА СЕ СПАСЯТ ОТ ВАС.


07 Януари 2011 10:18 | ЕХО
Оценка:
-10
 (
34
 гласа)

КАКВО СТЕ ГО СЛОЖИЛИ НАЙ-ОТПРЕД ТОЯ ПИЯНДУРНИК ДИНОВ. АМАН ОТ ТАКИВА НЕКАДЪРНИЦИ КАТО НЕГО. ВЪН ОТ БЛАГОЕВГРАД.


07 Януари 2011 10:36 | до ирина
Оценка:
10
 (
14
 гласа)

И двете си деца съм родила в Благоевград, през 1999 и 2009г. без да плащам съм получила добро отношение от екипа. Много мои приятелки предпочетоха Дупница, нищо по-различно, даже останаха разочаровани. Навярно някой си мисли, че Динов ще ражда вместо тах. НО СЕГА ЧЕСТИТО!!! КАКВО СЛЕДВА - ЗА ВСЕКИ НЕОБХОДИМ ДОКУМЕНТ ЗА ДЕТЕТО СЕ ХОДИ В КЮСТЕНДИЛ.....


07 Януари 2011 11:05 | бсп
Оценка:
8
 (
14
 гласа)

Най големия резил е че главата на д-р Динов я отряза неговата съпартийка Чакалска


07 Януари 2011 11:30 | ДО ДО ИРИНА 07:07
Оценка:
5
 (
9
 гласа)

ПРАВ СИ НО ИМАШ МАЛКА ГРЕШКА -НЕ СА СЪЩЕСТВА А НАРИЦАТЕЛНИ БОКЛУЦИ


07 Януари 2011 11:31 | Jordano
Оценка:
13
 (
31
 гласа)

Когато някой нарече един Достоен човек шут и пияндурник, това ни най-малко не накърнява достойнството му. Направете това което д-р Динов е направил за Благоевград, майките и децата му и тогава обиждайте! Тази омраза е породена от сериозно засегнати икономически интереси. Това не е нивото на Благоевградчани. Срамно и страшно е заради децата които се раждат в този град!


07 Януари 2011 13:10 | гражданка
Оценка:
4
 (
24
 гласа)

Да можеби д-р Динов е добър специалист, но когато работеше в АГ Благоевград беше най - корумпирания лекар в отделението. Сега е в частна болница, а там се ПЛАЩА.
Не го обиждам, това е истина. Искал е 1000лв за операция на неосигурена жена, а когато му е отнесен документ за платени осигуровки, друг лекар е извършил операцията. Така че си направете изводите, а не казвайте че хората говарят от злоба. Срамота е че има такива лекари.


07 Януари 2011 13:48 | 00000
Оценка:
9
 (
15
 гласа)

Какво става?!? Май скъпият д-р Динов се умори да пътува всеки ден до Дупница и поведе кампания за връщането си, явно е спестил някой лев от частната болница, и сега инвестира в статии от сорта...
Да, безспорно е добър акушер и хирург, но нищо повече, лежеше си на стари лаври, ехогхрафът за него е като пишеща машина за индианец, а пък задължителната за цял свят Фолиева киселина според него е ненужна"защото бабите ни да не би да са я пили? " искате ли още??? Лишен е от каквато и да е човещина, никой който го е ангажирал не е родил безплатно при него, а не са малко тези, които са платили и са раждали с акушерката ! А що се отнася до прехвалента Дупница, питайте родителите на бебетата с клебсиела инфекция, те ще ви кажат най-добре!
Да е жив и здрав д-р Динов и да не пада толкова ниско!
А на теб Ирка, много здраве и късмет с дъщеричката и браво, че е успял да се реваншира за ужасът ти от преди 10 години, за който отговорен е той, нали е бил шефът!!!!


07 Януари 2011 13:59 | 111
Оценка:
-4
 (
14
 гласа)

Да д-р Динов е добър специалист но много добро е и отделението и целия персонал. За разлика от всички общински и държавни болници се взимат пари на ръка, в частната болница в Дупница не се взима нито един лев. Всички 360 родилки за миналата година са напълно наясно че не са платили за раждането.


07 Януари 2011 14:45 | 123
Оценка:
4
 (
12
 гласа)

Напълно съм съгласна с "00000" и "kii", преди около 7 г. също раждах там... ужас, наистина никаква човещина и пълна безотговорност от страна на Динов, да не говорим за ужасното му отношение... жените там имаха уплах от него...


07 Януари 2011 15:08 | МАЙКА
Оценка:
11
 (
13
 гласа)

Родилно отделение в болницата в Благоевград е едно от най-мрачните и грозни неща в града. Има толкова много фирми които парадират по празниците с благотворителност и трупат незаслужено точки. Направете основен ремонт на отделението и сменете стария инвентар. Родила съм децата си преди 30 години и се ужасих когато минала година видях в отделението същите стари и очукани колички с които се пренасят бебетата при майките. Мрачна и неприветлива бе стаята в която се събираха майките - не зная дали това не беше столовата. Почти няма болница в България където стаите за родилките да са направени така, че и бебчетата да са при тях. Всъщност има - родилното отделение в Благоевград. Като, че ли всички са свикнали със сивотата и студенината. За екипа от лекари не може да се говори, че не са професионалисти. Не бива да ги хулим и ругаем, изпълняват хуманният си дълг. Нали при тях се ражда живота! Право е момичето, че е родило в Дупница! Д-р Динов е професионалист и моите деца са проплакали в неговит


07 Януари 2011 15:24 | МАЙКА
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

....са проплакали в неговите ръце! И за тях бих потърсила екипа на д-р Динов когато се наложи. И понеже работи в Дупница ще отидем там. А за настоящите и бъдещи ръководители на болницата в Благоевгад - направете на родилно отделение нов европейски облик с нова апаратура, инвентар, много светлина и усмивки за да се раждат децата в нашият слънчев и красив град в Благоевградската болница а не в Дупница защото е смешно. Още когато се направи частната болница в Мурсалево трябваше да им светне червената лампичка, че нещо не е наред. Така, че драги управници мислете и го направете. Не обещавайте само преди избори! Докажете, че можете, независимо от коя партия сте. Защото децата са наши а това е най- ценното ни богатство.


07 Януари 2011 15:26 | А къде е РЦЗ?
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Много странно защо при толкова многобройни отрицателни мнения и случващи се факти в благоевградската болница няма абсолютно никаква реакция от принципала на Министрество на здравеопазването - РЦЗ-Благоевград (Регионален център по здравеопазване), начело с Тачов?! Та нали за това получават заплати в РЦЗ - да контролират медицинските услуги на територията на Благоевградска област? Май и в РЦЗ само смятат паричките, дадени под масата и не ги интересува нищо друго!


07 Януари 2011 17:53 | 7
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

То Тачов се е свил като миш у трици като си мисли че ще му се размине уволнението от поста. Ама скоро и той ще е у армията на професионалистите - безработни.


07 Януари 2011 19:42 | ЕЛЕНА
Оценка:
2
 (
8
 гласа)

Не познавам д-р Динов. Само знам, че частната болница на д-р Лефтеров е една от най-реномираните в областта и там работят изключителни специалисти- д-р Лефтеров, д-р Савов, д-р Бачев, д-р Станкева, преди там беше д-р Попниколов и други . Там всеки пациент е ВИП и много специален. Грижите са на най-високо ниво, условията също. Там не може и да се помисли за корупция, защото има ли такъв случай, д-р Лефгеров не би го търпял нито за минута. Трябва да сте сигурни, в това, което казвам. Затова нека честитим бебенцето на госпожата и изборът й да роди в това заведение е безпогрешен. А на всички лекари, сестри и помощен персонал Честита Нова година и много здраве и успехи в благородната им професия.


07 Януари 2011 20:35 | до ЕХО
Оценка:
0
 (
12
 гласа)

ХЕЙ ГЛУПАКО, НЕ МОЖЕШ ЛИ ДА РАЗБЕРЕШ, ЧЕ УСПЯХТЕ ДА ИЗГОНИТЕ ОТ БОЛНИЦАТА С ТАКИВА КЛИШЕТА, КАТО ПИЯНДУРНИЦИ, КРЪЧМАРИ И ПР. ЯВНИ ЛИДЕРИ КАТО Д-Р ДИНОВ И МНОГО ДРУГИ . ЗА ДА ОТВОРИТЕ ПЪТ НА НЕКАДЪРНОСТТА СИ, НО ДЖУМАЛИИТЕ НЕ СА ГЛУПАЦИ-ТЕ ХОДЯТ ДА СЕ ЛЕКУВАТ ПРИ ДОКАЗАЛИТЕ СЕ, ВКЛЮЧИТЕЛНО И КМЕТА . И ГИ НАМИРАТ МАКАР И ВЪН ОТ ГРАДА. А ОСТАНАЛИТЕ КАТО ТЕБЕ СИ ГО НА-ХА-ХА-КВАТ.


07 Януари 2011 21:16 | fedfefe
Оценка:
5
 (
9
 гласа)

kii написа:Не е точно така. Лично съм патила от аругатното отношение на д-р Динов и то преди 10 и повече години. Много груб и отмъстителен.
Солидарна съм с вас - безотговорен, той доведе голямо нещастие в семейството на свой колега и по същество разруши живота ву, този на детето му, а така също отрови и душата на майката на това дете. Имало малък проблем - малък, ама за цял живот. ЗАВИНАГИ!
Как после имаше сурат всяка сутрин да го среща по пътя за работното си място? И щом това отношение е към съпругата и детето на колега какво може да бъде отношението му към другите жени? Вие сте го казали точно и ви вярвам - арогантно!


07 Януари 2011 21:45 | СТИГА ВЕЧЕ!!!!!!!!!!
Оценка:
6
 (
14
 гласа)

Не ви ли омръзна с платените статии, оплюващи благоевградската болница и възхваляващи псевдо болници като тази в Дупница или недоразумението наречено Пулс? Май на всички ви е къса паметта!!!!! Как така * Кадърните*, които унищожиха благоевградската болница и я напуснаха обидени / поради факта, че властта се изплъзва от ръцете им и вече не могат да вършат безобразия безнаказано/, а не бяха изгонени както те твърдят изведнъж станаха ЕТАЛОН на лекари. Един от тях е пияндето Динов. Корумпиран, арогантен и некадърен, издигнал се благодарение на ПАРТИЯТА. За съжаление доказателствата за *гениалните * му методи на лечение отдавна са унищожени, да не говорим за това, че отстрани матките на 2/3 от жените на едно помашко село уж с диагноза миома, което е пълна глупост, ама всяка операция му носеше в джоба кръгла сума. Същият този когото хвалите, само преди малко повече от 2 години си развяваше байряка в благоевградската болница и вършеше безобразие след безобразие включително и нон стоп пиене


07 Януари 2011 22:08 | СТИГА ВЕЧЕ!!!!!!!!!!
Оценка:
3
 (
11
 гласа)

Тези които цял живот не правеха нищо за да да подобрят знанията и възможностите си и смятаха, че дадените им длъжности са пожизнени, сега реват по частните болници, защото там се работи тежко, но не за своя джоб, а за джоба на собственика и не могат да си позволят лукса да седят със скръстени ръце и да пиянстват открито, както правеха това в държавната болница и мечтаят за времето отново да се върнат там . Това обаче може да стане само с тотално оплюване и сриване на авторитета на държавната болница. Господа плюещи вие сте тези които омаскарихте болницата и я доведохте до сегашното и положение и като плъхове първи я напуснахте, но се молете тя все пак да остане за да продължава да приема и да лекува извършените от вас гафове! Примери колкото искаш, само че те не се изнасят в пресата- ЦЕНЗУРА!!!!! Все пак бъдете живи и здрави и по малко ЗЛОБНИ- ХАЙДЕ НАЗДРАВЕ!!!!!


07 Януари 2011 22:25 | помен
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Да си спомним как и защо си отиде от нас Стария доктор Чочев. Как го накараха да се яви на конкурс за собственото си работно място. . . .Защото един Велик Човек трябваше да стане главен лекар. Та
СТИГА ВЕЧЕ!!!!! написа: издигнал се благодарение на ПАРТИЯТА
И личният чар на майка си.


07 Януари 2011 23:33 | ЛУД
Оценка:
4
 (
14
 гласа)

Не знам не ви ли е срам да наричате пияница един от най добрите доктори в благоевград? Незнам дали знаете как минава един работен ден на доктора? Май не знаете нали? Като гледам всичките мърши тук дето сте писали лоши неща за доктора не го и познавате и не сте имали достъп до него. Нито един от вас подложен на неговия труд и напрежение не би издържал и минута. Нека му е здраве и да продължава да работи защото така и никой не се научи да го замести. И вместо да пишете глупости благодарете на доктора изродил половината и повече народ в Благоевград и се молете вашите деца да попаднат в ръцете на някой кадърен като него, за да не ревете после. И накрая да кажа, във Дупница не се плаща! Условията са повече от перфектни! Отношението на персонала е перфектно! Доктора е безпогрешен! Отношението в Ескулап също е перфектно.


08 Януари 2011 09:21 | до луд
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Като ти чета несвързаните речи, ти май действително си луд/а/? Не знаех, че лудите в психиатрията също имат достъп до интернет. Да не би случайно да си "продукт" на негово гениално израждане, май това е по вярното ? Това, че един лекар работи под напрежение не го оправдава да бъде перманентно пиян и корумпиран. Всички работещи в медицината са подложени на ежедневен стрес, но не всички са алкохолици и рушветаджии .Щом като си го харесвате толкова канонизирайте го за светец приживе или го направете герой на капиталистическия труд за да му напомня за времето когато "работеше и вършеше безобразия безнаказано" и му връчете преходно знаме пожизнено, а не му правете фалшиви реклами! Хайде време е за хапчетата!!!!!


08 Януари 2011 09:41 | kом
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Не зная колко е добър, но преди години правих аборт при него и остави плода, та се наложи втори път. Ако на такъв лекар казвате кадърен?


08 Януари 2011 18:38 | ана
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Двете си деца родих при д-р Динов. Едното преди 8 год., другото преди 1 год. С разликата, че първото родих в АГО на Благоевградската болница, това в моя живот беше като от филм на ужасите - при постъпването ми в отделението на смяна беше д-р Бръчков, естествено пиян до козирката и ако д-р Динов не беше поел раждането, незнам какво щеше да се случи. Бебето беше с обвита около вратлето пъпна връв, а тоя "доктор" Бръчков не знаеше за какво става въпрос. Да не говоря за мръсотията и отношението на персонала, една от родилките със секцио беше паднала в тоалетната и лазеше на колене, за да стигне до стаята си, защото нямаше кой да и помогне от ужасния персонал. Второто ми дете родих в Дупница при д-р Динов с предварителна уговорка - платих 3, 40 лв. за целия си престой там, д-р Динов не ми е взел и 1 лв. Отношението на персонала беше чудесно, чистотата беше на ниво, за миг не съжалявам, че родих там и изобщо не ме притесняво това, че в удостоверението за раждане пише - роден в гр. Дупница


08 Януари 2011 18:45 | ана
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Относно компетентността на д-р Динов - винаги ще има хора с положително и отрицателно мнения за него като личност и лекар. Важното обаче е, че д-р Динов е признат специалист в областта на акушерството и гинекологията като през 2009 год. е удостоен с "Акушер - гинеколог на годината" Лично аз му пожелавам да е живи и здрав, за да изражда още много бебета!!!


08 Януари 2011 19:43 | NNN
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

УДОСТОЕН Е ОТ Н ЕГО САМИЯТ-Т. Е. САМОЗВАНКО ИЛИ АГ N 1 НА ДУПНИЦА И ДУПНИШКИТЕ СЕЛА, НО НЕ И НА БЪЛГАРИЯ. НЕКА ДОКАЖЕ ОБРАТНОТО.


08 Януари 2011 23:59 | Запозната
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

СТИГА ВЕЧЕ ПИСАХТЕ ГЛУПОСТИ ЗА ЧОВЕКА! ДОКАЗАН ПРОФЕСИОНАЛИСТ Е. КОГАТО ВИЕ ПОСТИГНЕТЕ НЕГОВОТО - ТОГАВА ПИШЕТЕ! И ПИШИТЕ НА КИРИЛИЦА НЕУКИ "ИЮРОДЕ".


09 Януари 2011 00:04 | Запозната до NNN
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

ТОВА "NNN" НАЙ-ВЕРОЯТНО ОЗНАЧАВА : "НЕВЕРОЯТНО НЕКОМПЕТЕНТНА И НЕКАДЪРНА"???


09 Януари 2011 02:19 | peps
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

През 2007г. родих голямата ми дъщеря в Благоевград - в АГО, където завеждащ отделението беше въпросния д-р Динов. Аз раждах с "уговорка" с д-р Калоянова - пълен провал. Наложи се спешно секцио и наистина си беше филм на ужасите, направо не искам да си спомням... да не ти се случва да попаднеш там през уикенда и то по време на празници... Д-р Динов там се държа наистина арогантно и визитациите му през седмицата бяха стрес и ужас за двички родилки. Хигената и отношението на персонала - кошмар...
Втората ми дъщеря родих през 2009 в Дупница, планово секцио, извършено от д-р Динов. В болицата, а и извън нея, доктора се държа много мило, чак да не повярваш, че това е същия човек. Персонала и хигената - удивителни!!!!
Извод : Всеки знае и две и двеста... В часната болница няма място за лошо отношение и пари под масата.
Ако трябва да раждам трети път - пак бих избрала болницата в Дупница.


09 Януари 2011 09:49 | Васко - 3
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Ами така е, в благоиевградското аг колко родилки починаха странно : (


09 Януари 2011 19:56 | ванче михайлов
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

ела динко у джумаята, да оправиш работата! остай лефтеровата болница! Там почина виячка!


10 Януари 2011 11:16 | веси
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Аз раждах през 2000 г. нямаше топла вода, абе каква вода до обяд такава нямаше. Бяха откраднали видеозона и ме гледаха на нещо подобно, и не трябваше да мърдам представете си какъв купон-адски болки и ти да не мърдаш, че дава грешка. Лошото е че докторите ни виждат като касички, а не като пациенти. Искат пари. а колко доктори са наказани за грешки-никой.


10 Януари 2011 22:49 | Гражданин
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

В момента болницата в Благоевград се развива правилно за пръв път от много години насам, тъй като останаха съвестни и добри акушер-гинеколози и заслужено отстраниха други, които бяха обект единствено на търкания и скандали. Д-р Динов е специалист за времето си и ако беше малко по-човечен щеше да бъде наистина почитан от всички. За съжаление той, а и обкръжението му са хора, които навсякъде тръбят колко видни и стари потомци на благоевградски фамилии са, но с делата си показаха единствено наличието на комплекси, мания за величие и наглост. И може би тук някъде е мястото да си помислите дали пък живота ви не изтече в злодеяния и в печелене на хорска омраза вместо както святата лекарска професия вещае да бъдеш "изцерител", същество с по-мъдри и висши разбирания, с чиста душа и желание за труд! Искрено ви съжалявам - може би след много години ще осъзнаете грешките си!


11 Януари 2011 10:44 | гоше
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

А старият доктор Бобчев, лека му пръст, помните ли ??!!
Ами доктор Чочев ??
Къде са те - къде е Динов ??
Какво от това като е джумалия, какво от това, че баща му е бранник а той комунист !!
Има кой да ни съди !!


11 Януари 2011 12:26 | ирка
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

и аз раждах при лефтеров-само часници, няма контролни изследвания, загнои ми раната


23 Януари 2011 14:39 | blagodarna
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

не знам защо атакувате Д-р Динов. Той е един от най-добрите лекари в околността. Явно не познавате добре този прекрасен човек и професионалист.


24 Януари 2011 07:52 | Много благодарна
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Най-добрият акушер гинеколог в Дупница е д-р Марио Харалмпиев! Балгодаря му за всичко от сърце! Да е жив и здрав също така и трите му деца!


05 Февруари 2011 14:54 | дедо пене
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

избега в слънчев брег, скараа се с началнико на спешно




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар