Свалят емблематичната кметица Р. Бележкова за съвместяване на властта с частната си фирма “Векир”

24 февруари 2010 00:20   81 коментара   73808 прочита
Радка Бележкова
Радка Бележкова


Радка Бележкова

Управничката на с. Годлево е собственик на най-голямата мандра в региона и гази закона, като върти изкупуването на млякото от стопаните и производството на субпродукти

В нарушение на Закона за местната власт кметицата на село Годлево, община Разлог, върти бизнес с частна мандра от години, на нейно име се води фирма, сигналът е депозиран до градоначалника инж. Красимир Герчев. Скандалът разтресе вчера общинската администрация в Разлог и стана тема -1 сред служителите й. Проверка във фирмения регистър показа, че на името на Радка Бележкова се води фирма “Векир-Радка Бележкова”. Тя е функционираща и тъй като е едноличен търговец, 100% от собственистта й е на името на селската управничка.

Категоричната забрана на чл. 41, ал.1 от Закона за местното самоуправление и местната администрация е кметовете и техните заместници да ръководят политически партии и структури, да участват в надзорни, управителни и контролни органи на търговски дружества и кооперации. Справка към 23.02.2010 г. в Агенцията по вписванията показва, че фирма ЕТ “Векир-Радка Бележкова е с адрес област Благоевград, община Разлог, с. Годлево, с ЕИК 101050391, и има обявен предмет на дейност покупка на стоки или други вещи с цел продажба в първоначален, обработен или преработен вид, търговия със стоки, собствено производство, изкупуване, преработка и реализация на селскостопанска и животинска продукция, диворастящи плодове и билки, гъби, мед и пчелни продукти и др. Като основна дейност по НКИД е посочена производство на мляко и млечни продукти, а като физическо лице-търговец е вписано Радка Николова Бележкова.

Странно е, че собственикът на фирма “Векир” Бележкова е кмет на с. Годлево трети мандат и въпреки това нарушението на закона не е забелязано и отстранено. Окръжна прокуратура - Благоевград би трябвало да се самосезира и да назначи проверка по жалбата в Общинска администрация - Разлог, коментираха юристи. Ако не се постъпи според нормативния акт, кметицата Радка Бележкова може да бъде подведена под наказателна отговорност за нарушение на чл. 313 от Наказателния кодекс - за подаване на данни с невярно съдържание в официален документ. Очаква се държавното обвинение да изиска актуалното състояние на фирмата на Радка Бележкова ЕТ “Векир” от Окръжен съд - Благоевград и данъчните декларации за установяване дали е извършвала търговска дейност.

Кметът на Разлог инж. Красимир Герчев е наредил да му се представят документи, доказващи дали Р. Бележкова участва в действаща частна фирма. Всеки носи лична отговорност пред закона, ако излезе вярно изнесеното в жалбата и се установи, че Бележкова е излъгала или е предоставила невярна информация, трябва да бъде приложен законът, който е еднакъв за всички, категоричен бе инж. Герчев.

Още преди 8 години със съдействието на царски депутати съпругът на кметицата Р. Бележкова - Велчо, получава 100 000 лв. безлихвен заем и става фермер. С парите В. Бележков се наема да прави екологосъобразно жинотвовъдно стопанство, което се води на името на жена му-кметица. Според местните жители Р. Бележкова успешно съвместява от години бизнеса и властта, притиска млекопроизводителите с ниски изкупни цени за кравето и овчето мляко, предвид липсата на конкуренция и доминиращото си положение.

81 коментара
24 Февруари 2010 08:43 | РАЗЛОГ
Оценка:
-94
 (
392
 гласа)

КАК ПЪК ТОЧНО СЕГА СЕ РАЗБРА ,ЧЕ Р.БЕЛЕЖКОВА Е НАРУШАВАЛА ЗАКОНА.ДОКАТО БЕШЕ ПОД КРИЛОТО НА ТАТАРСКИ ,ЗА ТОВА НЕ СЕ ГОВОРЕШЕ.КАК ПРЕДИ ДВЕ ГОДИНИ ГОДЛЕВО 90% ГЛАСУВА ЗА НЕЯ ЗА ТРЕТИ МАНДАТ .СЕЩАШ ЛИ СЕ РАЗЛОГ ,ЗАЩО ,ЧАК СЕГА Е ПОДГОНЕНА?ЗАЩОТО ПОДКРЕПЯШЕ БЛ.ДУНКИН НА МЕСТНИТЕ ИЗБОРИ. ТОВА Е САМО ПО НАРЕЖДАНЕ НА ТАТАРСКИ,И ТОЙ Е ЗНАЕЛ ЗА ТОВА НАРУШЕНИЕ НА НЕГОВАТА ТОГАВАШНА ФАВОРИТКА И СИ Е ТРАЕЛ.ТИЯ ОТ ГЕРБ ПАК ПРАВЯТ ХОРАТА НА МАЛОУМНИ.


24 Февруари 2010 09:27 | 234
Оценка:
-20
 (
84
 гласа)

БРАВО НА МАРИН БЕЛЕЖКОВ, РУМЯНА ЖЕЛЕВА НЕ МОЖА ДА СТАНЕ ЕВРОДЕПУТ, ЗАЩОТО Е ИМАЛА ФИРМА, ЗАЩО РАДКА ДА Е ПО- РАЗЛИЧНА. БРАВО МАРИНЕ, ПО- РАНО ТРЯБВАШЕ ТОВА ДА ГО НАПРАВИШ. НЕ МОЖЕ И ФИРМА И ДЪРЖАВНА ВЛАСТ... КЪДЕ ГО ДАВАТ ТОВА???


24 Февруари 2010 09:30 | ДО РАЗЛОГ
Оценка:
2
 (
18
 гласа)

Информация за Бележкова имаше не само г-н Татарски, но и ръководството на БСП, което ЕООД с бившия Кмет.
Същото беше и с кметицата на с. Долно Драглище, само че се намериха добри учители да се поправи навреме, но това не и пречи да съвместява работата и управлението на прехвърления бизнес на трето лице- и това се знае от г-н Татарски, което бе използвано на изминалите избори.
Затова повечето от хората на техните гласуваха не против г-н Дункин, а против техните самозбравили се кметици.


24 Февруари 2010 09:34 | до всички пишещи
Оценка:
41
 (
63
 гласа)

До Разлог.За мен лично трябва да се спазва закона.Коя е Радка Бележкова.Вие случайно да гледате новини.Видяхте какво стана с Румяна Желева.Радка Бележкова е била под крилото и на Росица Тоткова и на Любен Татарски.След като е приед Закона за конфликт на интереси той трябва да се спазва от всички.А Радка Бележкова да си е прехвърлила фирмата на други близки. И още веднъж ще потчертая, че закона трябва да се спазва от всички.Тогава ще има ред в тази държава.И тук не намесвайте нито БЛагой Дункин , а си прочетете законите.По тъп и по-прост е тоя кометар не може да има


24 Февруари 2010 09:59 | Мехомиец
Оценка:
29
 (
199
 гласа)

По-отмъстителен и злопаметен човек от депутата Татарски не съм виждал. Какво да искаме обаче от бивш комунист от Дъгата маала...Правилен е въпроса защо не е повдигнат въпроса преди две години, когато е приет закона за конфликт на интереси. Чисто по ченгесарски начин се действа-"сигнал депозиран", а бе кажете си го донос.


24 Февруари 2010 10:22 | до Мехомиец
Оценка:
25
 (
43
 гласа)

Защо тук намесвате името на депутата.До мехомиец.Има приети закони които трябва да се спазват от всички, вкючително и от висшестоящите горе.Закона трябва да важи за всички българи еднакво от министър, депутат, до обикновения народ.Нали подаваш молба за конфликт на интереси.Нали тази фирма е регистрирана в данъчно в НОЙ, обявена в Държавен вестник.Какви доноси.Всичко е видно.Единственият виновник за всичко си е Радка Бележкова.Тя е трябвало да си прехвърли фирмата на друг човек.Като не го е направила да си сърба попарата.Та не е виновен Любен Татарски дето пишете за доноси, ами си е виновна тя.Стига вече, "аз съм на този човек" и няма да ме пипат.А ние обикновенните хора ще теглим кайша за всичко


24 Февруари 2010 10:23 | разлог
Оценка:
6
 (
68
 гласа)

защо веднага се намесват -татарски и герчев? за всичко ли вече ще са те виновни?!?!?! тук истината е друга-сигнала за кметицата е подаден от човек(от годлево) който има личен конфликт с бележкова?!? преди години тя е подала сигнал срещу него и сега той си връща?!?! всичко е на лична основа и бележкова много добре си го знае-никой друг не е виновен,така че престанете с клеветите по герчев и татарски!


24 Февруари 2010 10:38 | до Мехомиец
Оценка:
-25
 (
105
 гласа)

Господине, синурно и вие сте намазали покрай Любен Татарски та така говорите против него.Аз достигам до извода че на всички на които е помогнал депутата всички го плюят.Искат още, още и още.Е стига вече.......Трябва да има закони в тази държава.Видях ги всички на изборите.Алчност и простотия.Народа повече няма да търпи това нещо.Стига вече плюите, защото станахме за смях в България


24 Февруари 2010 10:44 | до Разлог
Оценка:
21
 (
29
 гласа)

Не трябва да става въпрос нито за Татарски, нито за Герчев, та дори и за "доноси".
ТРЯБВА ДА СЕ СПАЗВАТ ЗАКОНИТЕ В БЪЛГАРИЯ.Тогава ще можем да се оправим.
Кой на кого връща да си се оправят.Но всички трябва да знаят и властоимащите , че всичко се връща на този свят рано или късно..........


24 Февруари 2010 10:47 | ЗАКОН
Оценка:
5
 (
23
 гласа)

ЗАКОНА ЯВНО НЕ Е СЪЗДАДЕН СЛУЧАЙНО, НЕ МОЖЕ И ДА СИ КМЕТ И ДА СИ ВЪРТИШ ФИРМА. ТРЯБВА ДА СЕ СПАЗВА ОТ ВСЕКИ. НЕЗАВИСИМО КОЙ Е ПОВДАЛ СИГНАЛА СРЕЩУ КМЕТИЦАТА. АКО ИМА ДОСТОЙНСТВО Е ТРАБЛАЛО САМА ДА СЕ ОТКАЖЕ, А НЕ ДА ПОДВЕЖДА ВСИЧКИ ГЛАСОПОДАВАТЕЛИ. МАРИН ИЛИ ДРУГ, ТОВА ТРЯБВА ДА СЕ СЛУЧИ. ХОРА БДЕТЕ!!!


24 Февруари 2010 11:06 | селски кмет
Оценка:
46
 (
98
 гласа)

Радка, Герчев, Татарски, закона, конфликт на интереси... трала-ла... всичко си е от ясно, та по-ясно! Законът си е закон и трябва да се спазва, но защо не се спазваше докато Радка беше с Татарски? Щеше ли да се спази ако беше подкрепила Любен и на тези кметски избори като викаше "ура" за неговия човек Герчев? Има ли някой да не знае, че на Радка Гюров и е обещавал точно това, което и се случва сега и че след като тя го е сиктердосала мутри са я заплашвали и нея и семейството й да престане да подкрепя Дункин и да прикани годлевци да гласуват за Герчев? А Татарски и Гюров подали ли са декларация за конфликт на интереси като са роднини? Така че драги съграждани викайте ура и гледайте да не се набивате в очите на Татарски и Гюров още две години, че ще берете ядове като Радкините, а след две години може пак да си изберем Краси за кмет, защото той не е лош, но трябва да докаже до тогава, че не е подлога на Татарски и че Ванчо Гюров не го води за носа!


24 Февруари 2010 11:35 | ЕДИН
Оценка:
-101
 (
303
 гласа)

КОЙТО НЕ ПОЗНАВА ГЕРЧЕВ, МУ ПЕПОРЪЧВАМ ДА СЕ ЗАПОЗНАЕ С НЕГО. ПО- ДОБЪР, СПРАВЕДЛИВ И ИНТЕЛИГЕНТЕН ГРАДОНАЧАЛНИК НЯМА ДА НАМЕРИМ!!! ИЗБОРА Е СТРАХОТЕН, УВЕРЯВАМ ВИ ИМАХ ЧЕСТТА ЛИЧНО ДА ГОВОРЯ С КМЕТА. КОЙТО ГО МОЖЕ СИ ГО МОЖЕ. ДОБРЕ, ЧЕ ИЗБРАХМЕ ГЕРЧЕВ ЗА ДА ПРИЛИЧА РАЗЛОГ НА ГРАД, ИНАЧЕ С ТОЗИ ДУНКИН ЩЕШЕ ДА СИ БЪДЕ ЧИСТО СЕЛО.


24 Февруари 2010 11:42 | до истинските комунисти
Оценка:
77
 (
153
 гласа)

Да в Разлог стигаме до извода че с управлението на ПП Герб нямаме нужда от комунисти. Методите на господата са типични такива и то от най-тежките години на режима. Любчо сега може и с баница да го канят в прокоратурата по повод на Яне Янев изявленията, но той вече няма от кой да мине. И всичко ще си дойде на мястото, бъдете сигурни. Фирмата на госпожаБележкова нито е дърпала общински поръчки, нито се е сдобила с общинска собственост. Не е обаче така с Елитстрой, която фирма е публична тайна чия е и та включително и на господина Стипцов. Нека да се направи справка кои са облагодетелстваните господа.


24 Февруари 2010 11:56 | патил
Оценка:
0
 (
14
 гласа)

закон над всчко, вие смятате л че кметицата не е знаела закона, много се съмнявам, преди време по всички медии се говореше за такива кметове и се водеха дела, така че бележкове е знаела и татарски е знаел но е била удобна на "правилните "хора, но сега вече това не я спасява и да си носи последствията, закона е над всичко, а пък защо само те да са на хранилката и те ли са по хитри от другите, идва видов ден за вски


24 Февруари 2010 11:59 | до селски кмет
Оценка:
24
 (
38
 гласа)

хвани малко да се образоваш-та после коментирай! прочети закона за конфликт на интереси! никой не е заплашвал на бележкова семейството и тя да не си измисля,нито пък вие! а колкото до това че по времето на татарски никой не и е направил проблем за фирмата-пропуснато е ! и сега със сигнала подаден от марин бележков-не трябва да се свързв нито с герб,нито с герчев! просто един човек е казол истината,а бележкова е нарушила закона-да беше слушала новините,да беше се поинтересувала и да беше прехвърлила фирмата си! ЗАКОНИТЕ СА ЗА ВСИЧКИ!


24 Февруари 2010 12:55 | македонец от долу
Оценка:
14
 (
24
 гласа)

много вриете там.нашо кмет г-н азис го забравихте.що лошо е сторила кметицата.млеко да иска,да дойде колко цена каже.натиск имал.глупости.у пернишко имам рода им га ископуват млекото от елешница.аку е за тоа марин бележков що реже сите наред от нас нагоре и каи пирин.що ядат и пиинуват с шефо на горското в катунци.значи ние пишем молба за два кубика дръва а он над сто кубика бреза,топола и бука.на документо пише брак и дръва ама сите оди на талпи.имате там некой що има пазар в солун.ама ка да се види што думам правокога планината е бела.и за мебели имате столовето в банско.хамефата в разлог.брезата и буката се знае цената.а госпожата и бележков не са ли нешто род.


24 Февруари 2010 13:48 | запознат другар
Оценка:
10
 (
26
 гласа)

Е,КОИ ЩЕ Я СВАЛИ ТАЗИ КМЕТИЦА БЕ СМЕШНИЦИ.


24 Февруари 2010 13:54 | ...........
Оценка:
54
 (
138
 гласа)

Закона ще я свали тази кметица.И до селския кмет.За сведение на Вас Гюров и Любен Татарски нямат никаква роднинска връзка.Прости годлевци


24 Февруари 2010 14:03 | ...........
Оценка:
47
 (
145
 гласа)

До истинските комунисти.Има една клика тук във гр.Разлог истински комунисти, която вечно иска да е на върха и вечно плюе и за хубаво и за лошо.Надявам се че ще се сетите кои са .......И сега сме на този хал от комунисти, и незнам до-кога ще продължава.Сега същата клика използва Яни Янев "Въздух под налягане" да плюят депутата....
Много Ви се иска да го сринете но няма да стене.Нали знаете има една поговорка "Воло рие по главата му пада".Отнася се за шепата хора, комунисти, които вече не могът да крадът и защото са нищо в този град


24 Февруари 2010 14:16 | разлог еоод
Оценка:
45
 (
61
 гласа)

абре, годлевци прости,неблагодарни.като не искате бележкова за кметица,защо 3-и път я избирате.та ве изнудвала с цената на млекото.2км.са до разлог.две мандри има.не вие срам.а г-н кмета да се пази от такива,като марин.нема и да разбере от къде му е дошло с хтреци,като марин.града не е голем и се знаем.колко хора са изгорели от него тия си знаят.едно дума после друго стане.накрая хем загубиш,хем те искара виновен и говори против тебе.чудно още колко време ще трупа дивиденти на чужд гръб.тооя е един компромат за герб.затова ако е сега с тех нема да го остават.това ще им лъсне гъзлетата ,какви кадри са прислам4или.а кашкавала и сиренето са ка4ествени.


24 Февруари 2010 14:21 | .......
Оценка:
8
 (
160
 гласа)

каквото и да пишете каквото и да коментирате по кадърен кмет годлевци няма да намерите , това че управлява мандрата и че е кмет го може само тя. Направете го и вие ама и за тава се иска акъл.


24 Февруари 2010 14:23 | .......,,,,
Оценка:
74
 (
194
 гласа)

я па мисла че това е дело на Лупчо Татарски и Мара Копанарова те и двамата са злобни и отмастители. я си мислех че поне Лупчо че стои на страна че три мандата му изнесоха кметиците апа тои много барзо го забори , а за Мара тя си е една к...;.......


24 Февруари 2010 14:46 | ...........
Оценка:
48
 (
180
 гласа)

Я па мисла че това е дело на радка бележкова.Тя не може винаги да бъде под чадър на някой си.Крайно време е да има справедливост и закони за всички.А ние обикновенните хора какво да правим.Или нас "кучета ни яли". Нищо против радка,достатъчно време е имала да си оправи нещата от както е влезнал закона в сила.Проблема си е нейн.
Не намесвайте нито Мария Копанарова, нито Любен Татарски
Те може да са злобни , но поне са интелигентни, а ти си прос като галош


24 Февруари 2010 15:05 | до 14;23
Оценка:
18
 (
192
 гласа)

ДА ЗНАЕШ СИГУРНО Е ТАКА.И ТРИТЕ КМЕТИЦИ ВИНАГИ ПЕЧЕЛЕХА ОТ РАЗ.С ПЪРВИЯТ ПЪТ.ТАТАРСКИ ВИНАГИ ЕДВАМ,ЕДВАМ.НА БЕЛОТАЖ.ЗА ВТОРИЯ ПЪТ ДА Е БЛАГОДАРЕН НА БСП РЪКОВОДСТВОТО В СОФИЯ.НЕ УВАЖИХА МЕСТЕН КАНДИДАТ КМЕТ А БУКВАЛНО НАЛОЖИХА БРАТА НА НИКОЛА ДОБРЕВ/ТОМЕ/.ТА СИ РЕКОХ МЕ;ОТКЪДЕ НАКЪДЕ ГРЪК ПРЕОДАНЕЦ ЧЕ КОМАНДВА В ГРАДА НА ПАРАПУНОВ.А ДНЕС ИМА СЪБРАНИЕ НА ДВАТА БЛОКА ДО ГОРСКОТО.НЕКОЙ/БРЕ КОЙ ЛИ Е?/Е ПРОДАЛ ДЕТСКАТА ПЛОЩАТКА И ЗЕЛЕНАТА ПЛОЩ МЕЖДУ ТЯХ ОТ УЛИЦА ДО УЛИЦА ЗА ЧЕТИРИ ЕТАЖНА КООПЕРАЦИЯ ПРЕДИ ДВЕ ГОДИНИ.


24 Февруари 2010 15:21 | обиден
Оценка:
-73
 (
299
 гласа)

г- н кмете.наборе.ако полувината що пише;че гюров те води за носа отсрамата.той първо да си плати ремонта пред и у тех.ама ако верно те води за носа.. нищо чудно.татарски го назначи трети зам. точно с тая цел още преди тебе.


24 Февруари 2010 15:36 | !!!!!!!!
Оценка:
14
 (
92
 гласа)

В тоя случай нищо не е такова ,каквото изглежда.какво виждаме на повърхността? Една
кметица не е спазила закона.никой не оспорва това .далеч съм от мисълта да я защищавам,но това е само на повърхността.нещата са по-дълбоки и по-широки.случаят е 100% вендета на татарски и който не вижда тази връзка е или тъп или не иска да знае истината.получил се е сигнал до кмета от гражданин,кой е в случая няма никакво значение.къде беше тоя гражданин преди 2 г.?Това ме кара да мисля, че цялата работа не е случайна.Не внушавайте на хората, че л.татарски не е намесен.намесен е и още как.аз го познавам добре.той директно заплашва ,аз съм била свидетел на това.Той заплашваше хората и преди 2 г.,когато го избирахме за кмет.пак имаше заплахи за уволнения -на работници от хамефата.това го знам със сигурност.по селата също хората бяха заплашвани.въобще нищо ново.сега е радка ,след това ще е лиляна, след това соня.помнете ми думата.тоя човек е такъв.въобще кмет за чудо и приказ сме имали ,няма що.


24 Февруари 2010 15:58 | CHUCHE
Оценка:
-2
 (
8
 гласа)

Едно пиленце пеело, кацнало на един клон. Изведнъж застудяло, завалял сняг, пиленцето замръзнало и паднало на земята. Минала оттам една крава и се изакала върху него. Пиленцето се стоплило, показало се от изпражнението и отново запяло. Чула го лисицата, извадила го от изпражнението и го изяла. ИЗВОДИ: 1. Не всеки, който изаква върху теб ти мисли злото. 2. Не всеки, който те вади от изпражненията ти мисли доброто. и 3. Като си в изпражненията не пей!


24 Февруари 2010 16:11 | ...........
Оценка:
79
 (
125
 гласа)

Аз мисля , че татарски няма пръс в тази игра.За всичко си е виновна Радка.Не и берете гайле на трите кметици.Повече няма да бъдат избрани за кметши.А и тия двете Соня и Боянова , ако не си спазват законите да се сърдят на тях си.За Татарски нищо лошо.Ако има нещо има съд.Шапка му свалям за чистия подреден и озеленен град. А Вие !!!! от злоба не може да виреете.Нищо не показали, но можещи само да плюят.


24 Февруари 2010 17:30 | 99
Оценка:
27
 (
45
 гласа)

На тия от ГЕРБ не им ли омръзна да правят зрелища на хората.Но май забравят че освен зрелища за да има мир на народа трябва да има и хляб.Но те толкова си могат. Граждани за Европейско Развитие нз Бавноразвиващи се


24 Февруари 2010 18:02 | .
Оценка:
-4
 (
26
 гласа)

ее Герчев и Татарски за всичко ли са виновни..стига вече!! Много му дреме на Герчев кой е кмет на Годлево, на него нищо не му зависи от селския кмет в село с 600 човека..той дава парите, той води парада, който и да е селски кмет.
Истината е че Радка има дългогодишен спор с роднината си Марин Бележков и той реши да я закопае тоя път, имаше отодавна да си й връща!


24 Февруари 2010 18:04 | наблюдател
Оценка:
38
 (
56
 гласа)

ГЕРБ и неговите протежета в Разлог отново показаха колко са долни.


24 Февруари 2010 18:09 | .
Оценка:
1
 (
27
 гласа)

ее Герчев и Татарски за всичко ли са виновни..стига вече!! Много му дреме на Герчев кой е кмет на Годлево, на него нищо не му зависи от селския кмет в село с 600 човека..той дава парите, той води парада, който и да е селски кмет.
Истината е че Радка има дългогодишен спор с роднината си Марин Бележков и той реши да я закопае тоя път, имаше отодавна да си й връща!


24 Февруари 2010 19:11 | 2222
Оценка:
29
 (
35
 гласа)

Не знам да е имало по голяма простотия от това което се случва сега.Че кметицата си е виновна до някъде,е така.Спокоино е можела да прехвърли фирмата на някой роднина и сега да няма никакви проблеми.Нали всеки от тая община знае за фирмите на Герчев,Гюров,за заменките на Татарски и какво стана.За Герчев поне се знае че е горе-долу кадърен човек.Ами за неговите заместници-тоя от Баня дето не може да си напише името без правописна грешка и тоя Гюров.Позор за общината.Страшна помия е в тая наша ДЪРЖАВА.За тия прословути заменки дето излезе и тоя депутат от ГЕРБ.Неговият случай го потулиха и ништо.Нас народа няма кои да ни оправи.Не става ништо.Бойко,Станишев,Доган,Царя-всичките са едни и сащи.Всеки път едни и същи хора но от различни партии.Но ние сме си виновни народа.Нека да се надигнем както както в Гърция та да ги видим тогава тия ГОСПОДА какво ще направят.Така че каквото е положението в България такова и в община Разлог.Дано да имаме късмета някои ден да се оправим.


24 Февруари 2010 19:31 | до 18;09/ от кушлев
Оценка:
13
 (
29
 гласа)

ти май целиш най-добре до тука.марин не е умен но е тарикат.вижте само как употреби целото герб заедно с красимир и татарски да работат за него.преди година му сърбах попарата.с тоя дека му изнася за солун пием по ракия от време на време.пла4е му се.като се сети как му е расипал пазаре с калпав материал и нека4ествено би4ене.преди 2недели имаше статия в съботния труд то4но по темата с радка и бележков за раследване в особено големи размери от комисията-кушлев.струма ина4е взима отношение кой циганин да брани но тука мина метро.голем тарикат;как само тарикатски запали фитила и сега гледа в 4ата и се кефи.кмете гер4ев не бръзай.


24 Февруари 2010 20:26 | 021
Оценка:
26
 (
36
 гласа)

НЕ КОМЕНТИРАЙТЕ САМО ГЕРЧЕВ И ТАТРСКИ , А ВИЖТЕ ТАЯ КОБРА КОПАНАРОВА, КОЯТО С ЕДНО МЕКОТЕЛО ПОПАДИЙН ВЪРШАТ НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩЯ ПРЕЗ ЦЕНТРАЛАТА НА ГЕРБ!


24 Февруари 2010 20:33 | 021
Оценка:
6
 (
20
 гласа)

А БЕ НЕ ВИ Е ЛИ ЯСНО ЗАЩО НЕ Я Е ПРЕХВЪРЛИЛА? НЯМА ПРАВО НА СИНА Й, ДЪЩЕРЯ Й, ЗЕТ Й, МЪЖА Й, ЗАЩОТО СЪС ВСИЧКИ ТЯХ Е В КОНФЛИКТ НА ИНТЕРЕСИ, Е ДА ХВАНЕ НЕКОЙ ОТ УЛИЦАТА И ДА МУ ПРЕХВЪРЛИ ВСИЧКО, ВИЕ БИХТЕ ЛИ ГО НАПРАВИЛИ?


24 Февруари 2010 20:37 | свой
Оценка:
19
 (
35
 гласа)

Хайде Раде, не се давай!!!
Много от гореспоменатите не ще те стигнат никога , преди всичко по морал и човечност!
Този турски ботуш дето мачка навред напоследък , облечен във власт , хората го преценяват.Това не се забравя. Прилича на фашизъм.Фашистите обаче са фашкии.
Ще им дойде краят скоро!


24 Февруари 2010 21:45 | РЕАЛИСТА
Оценка:
76
 (
108
 гласа)

СЛЕДЯ ЦЯЛ ДЕН ТОВА КОЕТО СЕ ПИШЕ ТУК И СЕ ЧУДЯ НА ВСИЧКИ ,КОИТО НЕ МОГАТ ДА РАЗБЕРАТ ЕДНА ПРОСТА ИСТИНА--ЕЙ ХОРА АКО ТАЗИ ПОЛИТИЧЕСКА СИЛА ,КОЯТО Ж МОМЕНТА РЪКОВОДИ СТРАНАТА НЕ СЕ СПРАВИ И НЕ ИЗПРАВИ БЪЛГАРИЯ НА КРАКА,НЯМА КОЙ ДА Я И ЗАКОПАЕ ВЕ4Е В ИСТИНСКИЯ СМИСАЛ НА ДУМАТА.
ОСТАВЕТЕ ТАТАРСКИ,ГЕРЧЕВ И ДРУГИТЕ МАКАР И МЛАДИ ДА РАБОТЯТ ЗА ОБЩИНАТА,
КОГА И КОЛКО ИЗБИРАТЕЛИ МОГАТ ДА СЕ ПОХВАЛЯТ ОТ ЦЯЛАТА СТРАНА,А И НИЕ ОТ ПРЕДИШНИТЕ НИ НАРОДНИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ,4Е НЯКОЙ ДЕПУТАТ Е ОТДЕЛЯЛ И НЕ Е ПРОПУСНАЛ ДОСЕГА НИТО ЕДИН КАКТО Е НАШИЯТ ВСЕКИ ПОНЕДЕЛНИК ДА СЕ СРЕЩА ,ИЗСЛУШВА И ПОМАГА НА ХОРАТА ОТ РАЙОНА.ЕЕЕЕЕЕЕ СИГУРЕН СЪМ,ЧЕ ПО-ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ ХОРАТА,КОИТО ПЛЮЯТ ПО ТАТАРСКИ,ГЕРЧЕВ,ГЮРОВ И Т.Н. В СЛЕДВАЩАТА АКЦИЯ,,ОКТОПОД'',КОЯТО ДАНО ,А ИМА И ЗА КАКВО,ДА НЕ ОТМИНЕ И НАШИЯТ РАЙОН,6ТЕ СЕ ОКАЖАТ ПРИ ТОМА ДОБРЕВ .А РАДКА БЕЛЕЖКОЖА ЖИВА И ЗДРАВА ДА Е --ДА ИЗБЕРЕ ПОЛИТИКАТА ИЛИ МАНДРАТА И ТОЖА ,ЛОШО НЯМА.
ПРОВАЛИ ЛИ СЕ И ГЕРБ---ПО -ДОБРЕ ДА СТАНЕ КАТО В ХАИТИ,ПАЗИ БОЖЕ


24 Февруари 2010 22:25 | ГРАЖДАНИН
Оценка:
1
 (
9
 гласа)

КАТО СТЕ ПОЧНАЛИ КАРАЙТЕ ПОДРЕД Н-МАНДАТНИТЕ КМЕТИЦИ ЗА КОНФЛИКТ НА ИНТЕРЕСИ И ИМОТНО СЪСТОЯНИЕ ПОСТИГНАТО СЪС СЕЛСКА КМЕТСКА ЗАПЛАТА


24 Февруари 2010 23:01 | стига
Оценка:
40
 (
60
 гласа)

Стига вече плюене и злобни коментари. Кмета да си кметува. другия който е нарушил закона да не кметува, а да си гледа фирмата. Хората какво ги бърка, щом има закон той трябва да се спазва.


25 Февруари 2010 09:50 | до реалиста
Оценка:
1
 (
9
 гласа)

браво на вас-дано да има и други хора със същото мислене и интелект като вас! това е цялата истина! в случая има нарушение на закона и това е ,никой не е виновен освен бележкова! не знам какъв е конфликта между нея и марин бележков и какви са подбудите му, но за да тръгнат нещата всички трябва да сигнализираме за подобни нередности,не само да си обръщаме главата на страни и безмълвно да роптаем в къщи!


25 Февруари 2010 10:12 | Справедливост
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

Всички кметове, зам.кметове, общински съветници и председатели на ОС трябва да бъдат разследвани от 1089 година до сега,за: приватизацията, присвояване на средства,обществени поръчки,отдаване на обекти под наем,продаване на тикова,назначения на незнаещи и неспособни служители вредили на община и граждани и т.н.Сугурно много малко от тях/по селота/ ще се окажат честни хора,които не са крали.


25 Февруари 2010 10:13 | Справедливост
Оценка:
6
 (
12
 гласа)

Грешка:От 1989 година до сега....


25 Февруари 2010 10:35 | ??????????
Оценка:
10
 (
28
 гласа)

Не трябва да се плюе по-този начин.И най-много по Любен Татарски.Какво е правил той си знае.Но ако има нещо си има съд.Някъде по-горе прочетох за заменките.За сведение на всички закона за заменките влезе в сила 2009 г.Татарски няма пръст в това нещо.Аз предпочитам да има нещо направено в границите на нормалното както е голфигрището, вместо да остане змиярник или полигон който изобщо не се ползва.Горепишещият да каже дали на него му е направена заменка та тогава да пише за Любен Татарски.Не може всики да говори нещо без да е сигурен за какво става на въпрос.А и това нещо не може да го направи сами Любен Татарски.Решенията са се взимали от ОС и Областния управител.Стига вече сте плюли депутата.За всичко е виновен той.Стига вече.Всички които плюят нека да покашат какво могът те да направят в Разлог.Аз не съм човек нито на ГЕрб нито на СДС, нито на БСП, просто стоя неутрално.Не може всичко което е постигнато в Разложка община да се уплюва по-този начин.
А всики който не си е спазил закона


25 Февруари 2010 10:55 | До спрпаведливост
Оценка:
3
 (
13
 гласа)

СЪГЛАСЕН СЪМ С ВАС ЗА РАЗСЛЕДВАНЕТО, НО НЕ САМО В СЕЛАТА, А ДА СЕ РАЗСЛЕДВАТ И КМЕТА НА ГРАДА И ЗАМ КМЕТОВЕТЕ МУ, ОБЩ. СЪВЕНТИЦИ И Т.Н.
ОТНОСНО КОМЕНТАРА ПО .ГОРЕ ЗА ИМОТИТЕ НА СЕЛСКИТЕ КМЕТОНЕ С КМЕТСКАТА ЗАПЛАТА, ЗАЩО НЕ ПРОВЕРИТЕ КАК СА ПРИДОБИТИ, СЪС ЗАЕМ , ИПОТЕКА ИЛИ ЧРЕЗ КОНКУРСИ МОЖЕ БИ?
ЗАЩО НЕ СЕ ПРОВЕРЯТ ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 10Г. ДА СЕ ИЗЯСНИ, КОЯ ФИРМА Е ПЕЧЕЛИЛА НАЙ-АПЕТИТНИТЕ ОТ ТЯХ?
ХОРА МНОГО ПРИКАЗВАТТЕ, А НИЩО НЕ ВЪРШИТЕ, ПЪРВО СЕ ИНФОРМИРАЙТЕ ЗА НАСТОЯЩАТА СИТУАЦИЯ ПОСЛЕ ГОВОРЕТЕ.
ПОГЛЕДНЕТЕ СИ ПЪРВО ВН КЪЩО, ТОГАВА НА ВЪН.
НЕ КОМЕНТИРАЙТЕ НЕЩА, КОИТО НЕ СА ВИ ЯСНИ, А СТЕ ЧУЛИ НЯКАКАКВА ПРИКАЗКА, ОТ НЯКОИ СИ!
БЪДЕТЕ ИНФОРМИРАНИ ТОГАВА СИ ПРИКАЗВАЙТЕ, НО С ФАКТИ И КОНКРЕТНИ ПРИМЕРИ.
НЕКА ДА ИЗЛЕЗЕ ЦЯЛАТА ИСТИНА НА ЯВЕ И ТОГАВА ЩЕ СИ ПРИКАЗВАМЕ КОЙ КАКВИ ИМОТИ ИМА И КАКВИ ПАРИ ИМА.
ДА МОЖЕ БИ РАДКА БЕЛЕЖКОВА Е ВИНОВНА ЗА ФИРМАТА СИ, НОТЯ Е КАПКА В МОРЕТО ПРЕД КМЕТА, БИВШИЯ КМЕТ, ЗАМ КМЕТОВЕТЕ, ОБЩИНСКИТЕ СЪВЕТНИЦИ И ТЕМ ПОДОБНИ "ГЕРОЙ".


25 Февруари 2010 11:17 | ТергтрЗел
Оценка:
13
 (
31
 гласа)

Майка на Иван Гюров и Лилия Татарска- Гюрова, по тази линия са далееечни роднини, но по другата, лакомия и клеветничество, подлизурковщина и мръсни номера са си много близки. Браво! Вижте кой управлява в Разлог?! Като не го е грижа кмета кой управлява Годлево, защо точно сега Радка Бележкова бе "разкрита"??? Да се потулят някои други "неща" на другяря Любен Татарски


25 Февруари 2010 12:03 | ??????????
Оценка:
1
 (
9
 гласа)

Стига вече с Радка Бележкова.Нарушила е закона да се управя.Жалко за Радка, но при толкоз много говорене по телевизия, при толкоз информация не може да оставиш нещата така.А на по-горния кометар ще кажа, да се информира малко повече.Закона трябва да се спазва от всички


25 Февруари 2010 13:48 | ДО ВСИЧКИ
Оценка:
3
 (
19
 гласа)

Господа коментиращи!
Селският Кмет не може да направи нищо/да посртои, да присвои и т. н./ без общинския Кмет. Така че кметиците правеха всичко и си вееха баряка с благословията на Любен Татарски, даже и сега неговата сянка продължава да витае над община Разлог. Той не е "злопаметен", но помни много и тешко и на онези които са му се противопоставили.
Съгласен съм с Вас да има разследване, но кой ще го направи? - Кмета Герчев ли, той сам показа от кого се влияе и каква му задачата/стриктно да изпълнява нарежданията на наставника му и кликата около него, ум ще му е необходим да не хлътва и да стане като въчовия/.


25 Февруари 2010 14:43 | До всички
Оценка:
-1
 (
25
 гласа)

Защо кмета Герчев да направи това разледване.Има си съд и прокуратура.
И не може така да се плюе всичко направено в този град.И Вие направете и имайте акълана"въчовия" както го наричате , града ще ви бъде благодарен, а не само да плюете и всичко да отричате.И аз да съм на негово място ще се държа така.........


25 Февруари 2010 14:54 | кушлев 2
Оценка:
10
 (
26
 гласа)

ехо градски.цялата работа тръгна от в-к труд преди 15-20дена.кметицата тогава трябваше да стъпи по смело в жарта.и как го е казал марин б.това е политическа покръчка.на дункин лобито срещу герб.и герберите,като последните абдали бранят своя спонсор.г-жа бележкова моето уважение.в тая посока трябва да продължите.сумата може и повече от 300 000 да е.от там ви започнаха мъките.как само употреби герб тоз юнак.та май,май татарски не е много хитър щом допусна един селски хитрец да го употреби така елегантно.


25 Февруари 2010 15:30 | 333
Оценка:
-45
 (
71
 гласа)

нека некой да излезе и да каже какво е взела Радка, напротив винаги е носела от мандрата към кметството


25 Февруари 2010 15:31 | 333
Оценка:
8
 (
30
 гласа)

вижте какво село е направила, те затова й завидяха, защото по друг начин неможеха да я махнат


25 Февруари 2010 15:33 | 333
Оценка:
14
 (
62
 гласа)

щом Годлево ще се управлява от две леки жени и един разбойник като Марин Бележков ама че успех


25 Февруари 2010 15:37 | 333
Оценка:
14
 (
46
 гласа)

Радка нямя да е кмет/до провеждането на изборите/ губи Годлево, а не тя, ама комисията Кушлев няма да остави нищо на този грубян Марин Бележков, така както той цял живот е без семейство.


25 Февруари 2010 15:39 | 333
Оценка:
7
 (
41
 гласа)

ние сме работили заедно с радка ,знаем какъв точен човек е , не разбраха ли герб колко черни точки ще си навлекат с атаката срещу нея.


25 Февруари 2010 15:41 | 333
Оценка:
-22
 (
28
 гласа)

Мила Радка, сигорно ще те махнат, но те по слаби от теб, бъди горда и си пази позицията


25 Февруари 2010 15:43 | 333
Оценка:
-22
 (
32
 гласа)

да бе голям конфликт крави ,млеко и накрая мандра ХА ХА ХА ХА
дали депутатите имат фирми/
ЖАЛКО КОЛКО СТЕ ОГРАНИЧЕНИ!
ВИЖТВ БЕРЛУСКОНИ КАКВО ЛИ НЯМА, НО ТОВА Е ЕВРОПА, А НЕ АВГАНИСТАН//ЪЛГАРИЯ/


25 Февруари 2010 15:44 | я
Оценка:
-9
 (
25
 гласа)

кога вьрбовец е бил вьнджьов? всеки разложанин знае,че най имотните са максеве и захове,ама той ги бие всичките


25 Февруари 2010 16:17 | До всички
Оценка:
-4
 (
10
 гласа)

Кой и е дал пари на Радка да направи мандра.Защо на мен обикновения човек не ми дадоха 100 000 лв. та и аз да направя нещо.Всички знаем как стават тезе неща.Трябва да имаш първо Росица Тоткова зад гърба, после кмета и така.
Не ги правете хората на прости и глупави.За селото не го е направила Радка Бележкова , а го е направил общинския кмет и общински съвет гр. Разлог


25 Февруари 2010 16:18 | До всички
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

Между тези имотни е и татарския род


25 Февруари 2010 16:23 | наблюдател
Оценка:
7
 (
13
 гласа)

333 ГЛАСУВАШ МНОГО УСПЕШНО. ГЕРБ ЛИ ВИ НАПРАВИ ТОЛКОВА ЧЕСТНИ? М А Н И П У Л А Т О Р И


25 Февруари 2010 17:40 | да на закона
Оценка:
1
 (
15
 гласа)

Всички, които скачат в защите на Радка и плюят по депутата, са хора, които застават срещу закона. Може би им изнася да не го спазват. Всички граждани в това число и кемтата трабва да го спазват и да бъдат бдителни за неговото нарушаване.


25 Февруари 2010 19:19 | годлево
Оценка:
-4
 (
18
 гласа)

Крала, крала крала та се забравила. 10 години кметска власт пък и частен бизнес за пране на пари си създала. Ние простите, мухи да ядем. Стига вече, омръзна ни от такива. Право е да се маха, каквото иска да прави....


25 Февруари 2010 19:26 | депутат
Оценка:
-1
 (
15
 гласа)

Няма такова Животно, толкова да си мрази депутато. Други биха се хвалили, гордели и възползвали за благо роду. Да не говорим за банскалии, те нещо лошо да са казали за техния депутат? Всеки понеделник, Татарски има приемна за граждани и е опашка от хора, които чакат помощ от него. Хайде малко поне благодарност. Ще мине малко време и всичи пак ще го заобичат. Такива сме хората......Който е на власт със него съм и аз!!!!


25 Февруари 2010 19:33 | ГерБчев
Оценка:
8
 (
18
 гласа)

Казусът "Радка" е ярък пример за безутешно дебилната законова уредба на скъпата ни Татковина. Чл. 41 на ЗМСМА има грижата да предодврати конфликт на интересите. Да, ама си имаме башка отделен специален закон за това. Защо един и същи проблем трябва да се регулира с два или три закона? И това ли е начина да се предодврати конфликт на интереки, както описания в чл. 41, ал. 1. Ще илюстрирам: Какъв практически резултат би имало, ако Радка, веднага след избирането й е започнала процедура по прекратяване на дейността на ЕТ-то и същевременно съпругът й регистрира свое ЕТ - правоприемник на Радкиното. Закона е изпълнен, а ситуацията е фактически непроменена и резултатът от тези действия е практически нулев. Къде тука се вижда охраната от конфликт на интереси. Какви са тези закони, от чието прилагане обществото няма никаква полза, а само усложняват живота с излишни процедури. И ако мислите, че това е изолиран случай, много се лъжете. Цялата ни нормативна уредба бъка от подобни пълни безсмислици


25 Февруари 2010 19:35 | 021
Оценка:
19
 (
25
 гласа)

не берете грижа на нея,защото тя е точен човек кажете какво е крала,не само празни коментари
само можете да мечтаете да сте чявек като нея
ГЕРБ ЩЕ ЗАГУБИ ОТ ТАЯ ГРУБА АТАКА


25 Февруари 2010 19:36 | ГерБчев
Оценка:
7
 (
13
 гласа)

Конфликтът на интереси се доказва в конкретни ситуации, а не в изпълнението на някакви тъпи процедури. Да, но това е България. С цялата й смахната политическа класа, все по-стръвно впиваща се във властта и раждаща такива ш...... регламенти.


25 Февруари 2010 19:40 | 021
Оценка:
9
 (
15
 гласа)

бЪДЕТЕ УБЕДЕНИ, ЧЕ В СКОРО ВРЕМЕ ЕВРОПА ЩЕ ПОИСКА ТОЗИ ЗАКОН ДА БЪДЕ ПРОМЕНЕН
ХА КАЖЕТЕ МИ КАТО ВСИЧКО СЕ ВОДИ НА ЦВЕТЕЛИНА, БОЙКО БОРИСОВ ИМА ЛИ НЕЩО?


25 Февруари 2010 19:43 | до 021
Оценка:
-4
 (
10
 гласа)

Ние обкновенните хора не мислим така, отдавна чакаме в тая държава някой да промени нещо. Който е нарушител да бъде наказан, който е крал да не краде. Стига вече!!!


25 Февруари 2010 19:47 | --------
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

ХЕЙ ГОДЛЕВО, КАЖЕТЕ, КОЙ ЩЕ Е СЛЕДВАЩИЯ ВИ КМЕТ?


25 Февруари 2010 21:32 | 3Ж02Ю
Оценка:
-8
 (
16
 гласа)

четете www.gbg.bg-Любен Татарски -заменки и ще видите за какво иде реч Не плачете за Радка каквото можа намаза от властта и да я махнат няма да умре от глад


25 Февруари 2010 21:39 | 333
Оценка:
8
 (
26
 гласа)

РАДКА БЕЗ КМЕТСВОТО СИ МОЖЕ,НО ВСИЧКИ ГОДЛЕВЦИ ПОЗНАВАТ ДВЕТЕ ЛЕКИ ЖЕНИ-ВИЛЕТО И РАДИ.КАКВИ ГИ БАРКАТ ВСЕКИ ЩЕ КАЖЕ


25 Февруари 2010 23:03 | ГРАЖДАНИН
Оценка:
-5
 (
11
 гласа)

До справедливост
ОТНОСНО ДОБИВАНЕТО НА ИМОТИ СЪС ЗАЕМ СЕ ОБСЛЕДВА ДОХОДА НА КЛИЕНТА, СРЕДНАТА РАБОТНА ЗАПЛАТА НА СЕЛСКИ КМЕТ ЕДВА ЛИ Е ПОВЕЧЕ ОТ 700 ЛВ. С ТАКЪВ ДОХОД МОЖЕШ ДА СИ КУПИШ ПАНЕЛКА И 10-ГОДИШЕН АВТОМОБИЛ, А НЕ ДА ИМАШ СТАНДАРТ НА ЖИВОТ НА ДЪЩЕРЯ НА РОКФЕЛЕР!


26 Февруари 2010 08:54 | анонимен
Оценка:
25
 (
107
 гласа)

Каквото и да се говори за Радка, Годлево стана красиво село по време на нейното кметуване.А сега да ги видим годлевци как ще се оправят! Да иде Бележков да ги оправя!
Ако не беше се обадила по време на телевизионното предаване на Бареков, нищо подобно нямаше да и се случи ! Да, ама Татарски не забравя такива неща ! Сега ще си разчисти сметките с всички, които се изправиха срещу избора на Герчев!
Не падай духом Радке ! Човек е силен, когато след падане се изправи и продължи ! Кураж !


26 Февруари 2010 14:07 | До всички
Оценка:
-34
 (
68
 гласа)

До анонимен.И аз да съм на негово място ще разчиствам сметки.Дали щеше да бъде Радка това което е била и до-сега.Същото се отнася и за другите кметици, а и за всички които плюят от висшестоящите против него.Всички които бяха около него толкова години, всички зеха и стават от алчни по-алчни...Не искам да ги изброявам.На всички тия които даде те го предадоха.
Вижте Банско.Дали си наплюха депутата? Нима там няма заменки.Хората си траят, живи и здрави ще си иградят още един лифт, ще почне пистата и в Добринища хората ще си се оправят.Но разложката злоба я няма никъде.Обичам си много гр. Разлог, но хората тук са долни и злобни.Чули недочули пишат се глупости колкото си нещеш.
Съжалявам, че г-н Татарски направи толкоз много за Разложка община и получи най голямата благодарност от най-близките около него.
Вие го плюите , пък аз ще му пожелая успех в народното събрание и да не обръща внимание, че за ВСИЧКО ТОЙ Е ВИНОВЕН


28 Февруари 2010 00:16 | !!!!
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

много си прав/а наистина тези двете са такива


28 Февруари 2010 19:02 | 543
Оценка:
5
 (
15
 гласа)

Кои не знае Вилето и Ради тези две к..... всеки знае за Белоградчи6ките сали какво са правили.


08 Март 2010 15:26 | !!!!
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

стига с тая Радка,я хванете и Татарската к...а-Соня Бачевската кметица,разследваите и нея,колко апартаменти и колко коли е купила.От кметската заплата ли е всичко това и наи-вече да издаржаш пет домакинства??????Спите ли бе хора?колко имот е продала общински и частен,колко агнета е изяла на Перивол с Иван Керанов,а трагнала да уволнява дъщеря му,каде са ти очите г-жо кмет?Къде са хората около теб които те избраха,защто ги няма?А само мазни неудачнички останаха в обкръжението ти хахахахахах--голяма смешница си.Ти си срам за природата,петниш селото с мазните си думи и лъжи които бълваш,ти си само за затвора,тоя Герчев няма ли да те махне?Много кирливи ризи имаш за закърпване,щте ти доиде и твоето време заедно с оная шаврантия от драглищте,засрамете се.Радка си е е кмет номер едно,браво радке не се подаваи ти си силна и можеш,научи другите две как се работи,а не само да клукарстват....


17 Март 2010 22:37 | не сме малоумни
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

тъпи годлевци като видите някой по -умен от вас,по- кадърен и по- смел гледате да го смачкате да се погледнат обкръжението на радка к....ви ,пед....ли, некадърници и пианици е това е в момента елита на селото цялата свита на кметицата




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар