С 42:23% кметът К. Паскалев победи председателя К. Хаджигаев в сърцата на хората

03 юли 2010 00:20   93 коментара   16576 прочита
Кметът К. Паскалев /вдясно/ с поглед на победител към председателя К. Хаджигаев /вляво/
Кметът К. Паскалев /вдясно/ с поглед на победител към председателя К. Хаджигаев /вляво/


Кметът К. Паскалев /вдясно/ с поглед на победител към председателя К. Хаджигаев /вляво/

Жителите на кварталите “Орбита”, “Еленово”, “Освобождение” и “Запад” са на страната на червения градоначалник, център, “Старо Струмско” и “Грамада” са зад водача на ГЕРБ

42% от избирателите на ГЕРБ в община Благоевград подкрепят кметската институция в лицето на Костадин Паскалев, приблизително толкова - 44% подкрепят ОбС, представляван от председателя областен координатор Костадин Хаджигаев, сочат изненадващите данни от социологическото проучване на “Алфа рисърч”, оповестени на 46-та общинска отчетна конференция на БСП в четвъртък. Проучването, както “Струма” писа вчера, е направено в периода 16-23 юни, а анкетираните са 800 души. Към момента оценката за дейността на кмета Паскалев и на работата на ОбС са поляризирани, всеки втори жител на общината, вероятно поради незапознатост, не е в състояние да определи дали оценява положително или отрицателно работата на местните власти, е един от направените изводи на авторите на изследването.

Пояснява се, че пак съотношението положителни към отрицателни мнения е в полза на кмета, като конкретното съотношение е 36% положителни и 19% отрицателни мнения. Работата на Паскалев получава одобрението на жителите от кварталите “Орбита”, “Еленово”, “Освобождение” и “Запад”. Мнението на живеещите в “Старо Струмско”, “Грамада” и Централна градска част е силно поляризирано, по всяка вероятност критиката им е свързана със създаденото по време на ремонтите неудобство и необходимостта от довършителни дейности. Сред силните критици на кмета се открояват икономически силните социални слоеве /41%/, за които най-важен приоритет е трайното подобряване на икономическата ситуация. Тяхното очакване е свързано най-вече с цялостното подобряване на ситуацията в страната, затова са критични не само към работата на кмета. 71% от анкетираните са неудовлетворени от работата на ОбС.

Одобрение за работата на местния парламент изразяват преди всичко социални слоеве, които по-активно подкрепят ГЕРБ в национален мащаб - най-младите, учащите, хората със среден и по-висок материален статус. Любопитни са оценките на хората към реализираните от общината инфраструктурни проекти. Така например подмяната на ВиК мрежата и изграждането на кръгови кръстовища срещат одобрението на 78%-80% от жителите, независимо от района в който живеят. Силно дискутираното въвеждане на “синя зона” по-скоро се одобрява от местните жители, 66% смятат, че въпреки неудобствата, които създава, все пак е облекчила трафика в центъра на града, 29% са недоволните от въвеждането й. 76% от най-пряко засегнатите, живеещите в централната част на града, одобряват “синята зона”.

Сред най-недоволните от нея са жителите на селата, на които им се налага да плащат за паркиране в града, но също и някои традиционни леви избиратели - възрастни, пенсионери, хора с по-ниски доходи, за които платеното паркиране е проблем. Интересни са резултатите за отношението на благоевградчани към политическите партии на национално ниво. Към ГЕРБ 32% от анкетираните имат положително отношение, 37% нито положително, нито отрицателно и 31% отрицателно. Към БСП съотношенията са съответно: 15%, 40%, 46%, Синята коалиция: 13%, 36%, 51%, “Атака”: 9%, 23%, 68%, и ДПС: 0,3%, 18% и 82%.

При оценка действията на правителството 29% смятат, че води последователна политика в борбата с корупцията, 62% - че нямат последователна политика и действат показно, а 10% са обявили, че не са запознати. Данъчната политика на кабинета получава одобрението на 23%, 52% твърдят, че няма последователност в действията и 26% нямат мнение. В политиката към общините 12% са отговорили, че се води последователна политика, но 59% са на противното мнение.

93 коментара
03 Юли 2010 06:07 | Към Струма
Оценка:
-1
 (
13
 гласа)

Кмета вече 15-20год е в политиката и бивш вице премиер в Царственото правитество дисциплиниран кадър на ДКМС и син на майка си /добъра и популярна преподавателка/


03 Юли 2010 07:25 | Освобождение
Оценка:
5
 (
13
 гласа)

Айде......Хаджигаев вече е при Боийко да дава обяснения


03 Юли 2010 08:33 | фен
Оценка:
-9
 (
25
 гласа)

Паскалев или Хаджигаев? Ако това е въпроса, правилният отговор е човекът от града.Стига сме говорили за хора, чийто корени са ни далечни и са от дадена политическа сила.Крайно време е да има промяна.Отвътре навън,не обратно.Кварталите на кмета стоят зад гърба му, защото са от село.Те всяка година се пълнят с нови и нови поддръжници.А "Грамада", "Старо струмско " и Централна градска ги има преди гореспоменатите квартали.
Ако бъдат анкетирани повече млади хора, резултатите ще са в полза на г-н Хадйигаев, но освен млади трябва да са интегрирани в градска среда, образовани и да не ходят всека субота да копаят, а да почиват на село.


03 Юли 2010 08:41 | гражданин
Оценка:
-8
 (
24
 гласа)

Стига селяни управници в този град,Г-н Паскалев уядохте се време е да си отидете на село Старчево и без това сте си реставрирали бащината къща,за да си починете от политическите интриги и рушвети.Кварталите които подкрепят Паскалев искам да попитам колко граждани кореняци живеят в тях?????????Крайно време е градски хора да управляват града,омръзна ми от селяндури,С копача на село


03 Юли 2010 08:58 | ???
Оценка:
-3
 (
3
 гласа)

Е айде сега ние копахме едно време с копачи градините си /сегашни ЖК-та/ с копачи
нека идат с трактори и тракторчета имат пари да купуватх на без ценица нашите имоти,
но селяни отново няма да станат/те вече са гражданите/


03 Юли 2010 09:54 | егати гражданите
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

брей, ако това, че си мързелив и не искаш да създадеш нещо с ръцете си (респективно да засадиш и отгледаш нещо сам) те прави гражданин, баси държавата сме! Ще има да ядете пластмасови домати и фалшиво сирене с ГМО ама на, граждани...


03 Юли 2010 10:33 | Запознат
Оценка:
4
 (
24
 гласа)

Само Паскалев тия от ГЕРБ им се вижда края.Само голи обещания и злоба нищо друго в държавата и общините.


03 Юли 2010 10:39 | mi4o
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Къде е квартал Орбита???


03 Юли 2010 11:00 | Бисерчо
Оценка:
11
 (
23
 гласа)

Не съм комунист и никога няма да бъда, но трябва да призная че по-прости от гербаджии в управлението никога не е имало. Как е възможно икономически и правно неграмотни хора да управляват. Вижте ги и в града кои са им кадрите- Хаджигаевци, Данчо Окото Има интелигентни хора в тоя град, които могат да поемат управлението, стига малоумници ни управляват..


03 Юли 2010 12:05 | печат ар
Оценка:
-3
 (
15
 гласа)

Който не е от града може и да не знае но е имало управници, които не са могли да говорят , камо ли да пишат !!Само за справка , що не го препитате Паскалев как е с английския , направете му една диктовка на английски език и след това я дайте на Йордан Андонов да му напише оценката !!Ха,ха,ха!!
Клоуни !!!


03 Юли 2010 12:37 | ххх
Оценка:
-3
 (
11
 гласа)

Това последното ми хареса!!!


03 Юли 2010 13:11 | Опаааа
Оценка:
-2
 (
10
 гласа)

Спрете се . То стана като в сряда на пазара. Опс грешка. Благодарение на г-н Паскалев пазар си нямамее.За сметка на това пък си имаме молове.Или поне така ги наричат.Та я ме сетете едно свестно нещо да е направил г-н Паскалев от-до?!? Славянска-еднопосочна, Струмско-лунен пейзаж, Поликлиниката, стълбището - попитайте майките с колички, Грамада-леле ма мале и т.н.т. А сетих се за последното. Изхвърли отбора по футбол,при това качествено. Хайде паметник да му направим.


03 Юли 2010 13:30 | ай, сиктир
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

и от двамата селски бекове! тоя Хаджигаев няма ли кой да му каже да се облече представително?!
иначе Мичо, Орбита са блоковете в Грамада, срещу ЮЗУ


03 Юли 2010 14:37 | до Mi4o
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Ако не знаеш къде е кв.Орбита значи си от Старчево...и ти е простено


03 Юли 2010 14:38 | сара
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

От къде ги събра тези 23% направо да се чуди човек


03 Юли 2010 14:40 | 20672
Оценка:
1
 (
11
 гласа)

Комунисти много ви е явна манипулацията бе.Кой нормален човек ще гласува за старчевския жиголо.Тоя семейството не може да си оправи та града ли.


03 Юли 2010 14:41 | баба
Оценка:
5
 (
11
 гласа)

Ама верно ли гласите Хаджигаев за кмет? Ужас! Ама спокойно хората ще си вземата парите за него и ще си гласуват за друг.Че Хаджигаев без пари не става за кмет.От Агромах ще дават


03 Юли 2010 14:41 | Нанси
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Ало гражданите от къде е Причкапов? И какво направи за Благоевград? От къде е Масева и какво направи?Сега ви пречи Паскалев вярно ли е? Аз не съм от този град но ,като чета си мисля, че в БЛ-град няма кадърни хора. Чакам да ми напишете 3 имена ама веднага да ги видя и тогава ще КОМЕНТИРАМ? А и само да ве предупредя да неми пишете такива, като Джери или Жъчката.


03 Юли 2010 14:43 | таралеж
Оценка:
3
 (
11
 гласа)

Плочкаджио ако мислиш,че както нагласи събранието да изберат Окото за председател, и теб така ще изберат за кмет-жестоко се лъжеш. Оправяй апартаменти и си трай


03 Юли 2010 14:44 | 2345
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

Браво на Нанси напълно си прав няма кой. Само Ясен става ама незнам.


03 Юли 2010 14:46 | Нанси
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Чакам да видя кой ще напишете?


03 Юли 2010 14:46 | дон
Оценка:
3
 (
11
 гласа)

Хората от Герб вече не те искат пък ти и кмет искаш да ставаш.Какво толкова го лъжеш Борисов,че хората те обичат? Навъртял си родата около теб и се мислиш за велик.Благоевградчани ще ти завъртят такъв звучен шамар ,че ще се на.....ш като БСП-то


03 Юли 2010 14:48 | Бело поле
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Да си направим кмет на Благоевград. Апостол Апостолов- Поли от гр.Симитли.


03 Юли 2010 14:50 | гражданин
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

Комунизма си отива, спете спокойно.


03 Юли 2010 14:50 | Бетховен
Оценка:
-3
 (
7
 гласа)

Само Поли ще се справи с Благоевград.


03 Юли 2010 14:52 | Рилци
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

Браво най после Джери зе кмет.


03 Юли 2010 14:53 | Нанси
Оценка:
0
 (
4
 гласа)


Ало гражданите от къде е Причкапов? И какво направи за Благоевград? От къде е Масева и какво направи?Сега ви пречи Паскалев вярно ли е? Аз не съм от този град но ,като чета си мисля, че в БЛ-град няма кадърни хора. Чакам да ми напишете 3 имена ама веднага да ги видя и тогава ще КОМЕНТИРАМ? А и само да ве предупредя да неми пишете такива, като Джери или Жъчката.


03 Юли 2010 14:53 | до Нанси
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Веднага ти отговарям 1.Дон Косьо-той ще ти прави ремонти вкъщи малко скъпо ама после ще те викне за концерт и ще ти даде 55 бона. 2.Данчо Окото-ще те гледа с широко отворени очи докъто те е.......ако може.3.Лазар ,,Жълтия колан"- ще те бие ако не слушкаш и ще те каже на лошите хора,щото те на него са му дружки/ от времето на Кьоравия/ Който си избереш -този


03 Юли 2010 14:54 | Нанси
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Айде бе пишете сега да ви видя кои са?


03 Юли 2010 14:56 | баба Гина
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Аз съм от центъра мене никой не ме е питал.........а ма ха.Ама ако ме питате Коьо го не ща


03 Юли 2010 14:56 | Нанси
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Видяхте ли че съм прав ами нямате кадри бе граждани а сега да видим ?


03 Юли 2010 14:58 | Дядо Петър
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Еми да дойде Поли от Симитли и готово поне е от град!


03 Юли 2010 15:01 | Точен
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Срамота да нямаме 2 или 3 за кмет на Благоевград а кажете какво става сега и затова хората са си прави да си вземат от друго място кмет, като във футбола и затова съм съгласен с хората за Апостол Апостолов то гр.Симитли


03 Юли 2010 15:02 | 123
Оценка:
1
 (
9
 гласа)

Паскалев още 2 мандата кмет


03 Юли 2010 15:04 | Баба Пенка
Оценка:
-1
 (
9
 гласа)

Ей хора Масева кметицата става.Изберете я тя направи повече от Паскалев.


03 Юли 2010 15:08 | Венцислав
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Айде от ГЕРБ чакам за по добри заплати и пенсий. 13 заплата и коледни


03 Юли 2010 15:10 | 3456
Оценка:
2
 (
12
 гласа)

Само Костадин Паскалев за кмет другите нямат качества. Планината ражда войводи а полето тикви.


03 Юли 2010 15:13 | До Нанси
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Много си прав вярно е че нямаме хора за изборите.Няма кадри а едно време имаше партийни школи. Сега само натегачи .


03 Юли 2010 15:16 | Нанси
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Лягам да си почивам, като стана ще четя внимателно да видя нещо ново може да предложите и само мислете задълбочено за кадрите да не ме ядосате, че тогава ще коментирам последен. За сега съм доволен , че ме хвалите!


03 Юли 2010 15:18 | Дядо Петър
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Лек сън на мъдрия Нанси


03 Юли 2010 15:19 | 777
Оценка:
4
 (
12
 гласа)

Стига с тези смехурии. В Благоевград през многовековната и история ,не е имало по помиярска и по отвратителна политическа формация от комунистическата паосмина ГРОБ. Вижте само състава и - комунисти най- долна проба, мутри, крадци, пропаднали типове,малоумници- до каквото се допрът , всичко се руши. В Благоевград начело е малоумния селендур Хаджигей! Селенин мръсен, забрави ли ,че живееше на квартира зад банята? Какъв БЛАГОЕВГРАДЧАНИН се представяш, селянин мръсен смрадлив ?


03 Юли 2010 15:20 | Галена
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

Само Поли за кмет на Бл-град.


03 Юли 2010 15:28 | ke
Оценка:
-4
 (
8
 гласа)

Тасков за кмет е най достоен.Някой ще пита защо.Отговаряме -защото има нго джора с която да ви шлангароса и после 4 години като ви е -- да не усещате.


03 Юли 2010 15:29 | Важно!
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

ее Внимавайте да не събудите Дядо Петър боклуци


03 Юли 2010 15:33 | Важно! 2
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

ЕЕЕ не ми се правете на яки тупалки бе смрадляци.Уж носите Армани ала бала ама смрадите на пор.Казвам ви само Поли за кмет на Блг.


03 Юли 2010 15:35 | Шофьорчето
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Бело поле няма ли да си затвориш устата


03 Юли 2010 15:37 | 123
Оценка:
-3
 (
3
 гласа)

Знаеш ли колко ми дреме че ще събудя Дядо ти Петър или баба ти Пенка


03 Юли 2010 15:39 | gad
Оценка:
-2
 (
8
 гласа)

Паскалев да си ходи на село.Който и да стане кмет ще бъде по- добре вервайте ми


03 Юли 2010 16:18 | mi4o
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

това, че не знам къде е кв.Орбита значи ли, че съм от Старчево бре теле???
А иначе мерси за разяснението, че 4 блока срещу ЮЗУ правят квартал :)))))


03 Юли 2010 17:34 | 11
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Това за Поли от Симитли е страхотна идея!


03 Юли 2010 17:51 | елезов
Оценка:
-3
 (
9
 гласа)

АЗ СЪМ КМЕТА...


03 Юли 2010 18:35 | До благоевградчани
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Традиция е ,кметовете да са завършили педагогически специалност. Е, има малки изключения. Но предлагам ,някой даскал да изберем. Например:предучилищна педагогика. Нивото ни е като на малко дете и той ще ни дисциплинира. Може и някоя химичка. Те всички са гадни и ще ни разкажат играта . Може и физкултурник. Предлагайте!


03 Юли 2010 18:41 | ???
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

3456 написа:Само Костадин Паскалев за кмет другите нямат качества. Планината ражда войводи а полето тикви.
Раждала е войводи ама не в момента , а полето какви тикви раждааааа не е за говорене
Тикви и войводи, за нищо не стават : и чеп за зеле не стават оти ке развалят зелето ; само расип правят!!!!


03 Юли 2010 19:09 | БАБА ВИ
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

ВОЙВОДА Е!ТЕ ТОВА Е!


03 Юли 2010 19:36 | SOS
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Само за разяснение - Планината ражда големи Дървета


03 Юли 2010 19:42 | xxx
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Да, а тиквите стават за ядене, а това е полезно


03 Юли 2010 20:34 | Гражданин
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

Червени Гноми.


03 Юли 2010 21:06 | MIMA
Оценка:
2
 (
12
 гласа)

хаджигаев е боклук


03 Юли 2010 21:07 | Честен
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

Всичко е нагласено.


03 Юли 2010 23:58 | Дядо Петър
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

Ей хорица искам да ви каже , че за нищо не ставате искам едно или две умни и мъдри предложения да ми напишете а вие какво? Само дрънкате глупости айде престанете.Аз съм от Лешко и кво от това. Важно е какъв човек си и какво си научил първите 7 години. А дали си от село или град не е важно!


04 Юли 2010 08:57 | До Дядо Петър
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

Не се впрягайте! Един от белезите на посредствения ум е желанието постоянно да се разказва. Това правят повечето хора тук, твърдо убедени ,че са много умни . Не всички , разбира се . И не забравяйте коя възрастова група е тук!


04 Юли 2010 09:45 | Комсомолец
Оценка:
0
 (
8
 гласа)

Чух, че Иван Костов ще става кмет на Благоевград!


04 Юли 2010 10:27 | Гражданин
Оценка:
-9
 (
13
 гласа)

По добре Ахмед Доган отколкото още едно ПАСКАЛО - ЕЛЕЗЕВСКО управление.


04 Юли 2010 11:04 | Иван
Оценка:
6
 (
10
 гласа)

Абе незнам дали са комунисти гербаджиите и какви са точно, но откакто са на власт бизнеса ми направо умря, така е и при когите..половината ми роднини са без работа, вдигнаха ми осигуровките, акцизите и ми сложиха какви ли не такси и глоби. Вдигнаха вси1ки цени Просто си не могат хората и това се видя и от сляпите. Така че по добре да си ходят по-скоро за да тръгне нанякаде тая даржава . Стига експерименти-то не бяха царе,сега пъдари.


04 Юли 2010 11:27 | джумаец
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

Още в далечните 80-години на миналия век,бившият първи секретар на БКП и бивш кмет на Благоевград др,Лазар Причкапов-каза следното-Като сте тъпи благоевградчани ще ве управляваме ние от Белица и Разлог,Тъй че да се намери читав благоевградчанин ,все едно Диоген да търси игла в купа сено,а за джумаец-няма смисъл -те са на изчезване,


04 Юли 2010 12:42 | Тъпа
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Не разбрах: в заглавието процентите са за Паскалев , а в началото на статията , написаното говори обратното. Пет пари не давам нито за единия , нито за другия Кос ,но искам да подразня Струма. Да си кмет е далече по- лесно ,отколкото да си журналист. В първия случай ,не се иска много акъл, достатъчно е малко дебелоочие.


04 Юли 2010 12:59 | благоевградчанин
Оценка:
0
 (
14
 гласа)

Мисля,че Благоаевград никага,ама никога няма да има по-добър кмет от Костадин Паскалев.Поне в близките години.И това оплюване,не ни прилича.Може да нямаме политическите възгледи на г-н Паскалев,но това,което е направено и това,което се прави за града не може с лека ръка да го зачеркнем.То ще остане,никой няма да го отнесе някъде навън.Но,шайката на Хаджигаев ще ни се види... пред Костадин Паскалев.Така,че от сега да си имаме едно наум,и дане допуснем откровенни бандити да завземат целия град.


04 Юли 2010 13:05 | ОЩЕ ДВА МАНДАТА
Оценка:
0
 (
14
 гласа)

Ако,Коцето реши да се кандидатира пак,ще им се стъжни на мнозина.Коце давай още два мандата-кмет!Ние сме с теб!!!ПОБЕДА!!!


04 Юли 2010 14:35 | каца
Оценка:
2
 (
14
 гласа)

Ако ГЕРБ загуби тези избори за кмет /както се очаква/, Хаджигаев и цялата хомо-дружинка ,,Калинка" трябва да си ходи....но лошото е че до тогава има много време и те ще направят още много поразии.Жалко много жалко


04 Юли 2010 16:55 | Неблагоевградчанка
Оценка:
5
 (
13
 гласа)

Можете да изберете когото искате ,но това не променя факта ,че много градове биха искали да имат кмет като Паскалев. Има визия ,има авторитет, умен е, знае си цената. Проблемът е ваш .


04 Юли 2010 17:06 | Кретен
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Какъв джумалия е Хаджиболтов, бе? Че той си е отвсякъде от Мулетарово. Не е толкова далече от Старчево, та са си лика-прилика с Паскалино!
Наздраве!


04 Юли 2010 18:44 | до ГРАЖДАНИТЕ
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

Хората сме много неблагодарни! Хубаво- не ви харесва Хаджигаев! Ваше право е да имате мнение.Само не мога да разбера, като не ви харесва нещо от неговите действия защо не отидете и не му го кажете ребром. Това е най- добрият начин. Така ще покажете и ясна гражданска позиция.Ще изразите мнение. Няма да бъдете анонимен, защото анонимността е за стахливите!


04 Юли 2010 18:46 | до 18:44
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Къде да го намерим този Голям управник? Да не се крие като Паскалев?


04 Юли 2010 18:51 | местен
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

Този път трябва да изберем десен кмет, работещ и мислещ човек, за да не се срамуваме повече с разни сенки от миналото, или пък това момче Елезов, малко да се вразуми и да се занимава с отбора на Пирин!!!


04 Юли 2010 18:53 | ЩАБ НА ГЕРБ
Оценка:
-1
 (
13
 гласа)

Г-н Хаджигаев ще го намерите всеки понеделник от 17:30ч. в офиса на ГЕРБ. Тогава има събрание на Областното ръководство.ЗАПОВЯДАЙТЕ НА МЯСТО И ИЗРАЗЕТЕ ПОЗИЦИЯТА СИ :ГЛАСНО, МОТИВИРАНО, С КОНКРЕТНИ ИСКАНИЯ, КОНКРЕТНИ НЕСЪГЛАСИЯ И ТН.Н
Това е достойният начин за изказване по общаствено значими въпроси, касаещи обществеността на Благоевград.
Анонимността не е достоен начин за изразяване на достойни хора, каквито зная, че има много в Благоевград.


04 Юли 2010 18:55 | гражданин
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

ИСКАМЕ ДОСТОЙНА КАНДИДАТУРА НА ДОСТОЕН ЧОВЕК, НЕЗАВИСИМО ОТ КОЯ ПАРТИЯ Е !!!
ГЕРБ, ОГЛЕДАЙТЕ СЕ ХУБАВО- ВСЕ ОЩЕ ИМА ДОСТОЙНИ ХОРА В НАШИЯ ГРАД!!!


04 Юли 2010 19:43 | Анка
Оценка:
4
 (
10
 гласа)

Нищо чудно , на изборите преди три години Паскалев имаше 9 хил гласа , а Хаджигаев 3 хил. гласа - водач на листата на ГЕРБ . Той фактически загуби предишните избори на всички големи градове в областта , ГЕРБ не взе нито един кмет ! И вместо да си подаде оставка - оп председател на съвета по милост - Паскалев си го постави , уж е прост , да го слуша ! Но ядец - прост , неизучен ,но хитрец партиец ! Евала на Хаджигаев!


04 Юли 2010 20:17 | Рени
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

Единственото" предимство" на Хаджигаев е, че е от града и че е партиец. По всички други качества е мноооого под Паскалев ! ГЕРБ разбира се има много по- добри кандидатури от истински образовани благоевградчани като министър Росен Плевналиев и заместника му Георги Прегьов. Те са доказали , могат много и в бизнеса си ! и като администратори!
Е , не са Партиици като Хаджигаев , но това е качество !!! Пазете се от партиици ! те провалиха държавата 20 години.


04 Юли 2010 20:56 | Дядо Петър
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Абе хора десен или ляв няма значение важно да е кадърен и начетен човек. Чакъм две имена да ми напишет да имам време да си мисля до изборите.Айде чакам?


04 Юли 2010 20:57 | Рени
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Най-добре Месева или тоя Маскръчки!


04 Юли 2010 21:05 | Честен
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Мале ,мале какво пишете Масева или ония .Г-н Паскалев е най-добрия кмет от дълго време.


04 Юли 2010 21:21 | Иван
Оценка:
2
 (
8
 гласа)

Масева е най-добрата кандидатура за кмет.Богат административен и управленски опит, два мандата депутат, заможна е и няма да краде. Другият вариант е Ясен, блестящ финансист и готин човек.


04 Юли 2010 21:38 | Катя
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

Косьо и Коце уж се карат , ама всъщност са като "Пижо и Пенда"- на една сиджимка и хранилка.Тупкат си топката и си играят играта,от време на време си вкарват голове за пред публиката , и когато прекалят с фаловете, общият им треньор им набива канчетата.
А феновете са надъхват един срещу друг, вместо да ги изритат от стадиона.Ако догодина не вдигнат червен картон на фалшивите играчи, то нищо добро не ги чака- само безработица и група "Любе".


04 Юли 2010 22:05 | сега
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Ако 42 % е повече от 44 %, БРАВООООООО.....


04 Юли 2010 22:26 | ФИТИПАЛДИ
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

И КОЙ ГО ПОРЪЧА ТОВА ИЗСЛЕДВАНЕ?


04 Юли 2010 22:34 | Жана Д Арк
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

В Благоевград други квартали няма ли?


05 Юли 2010 10:26 | the best
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Предлагам да се анализират и централните части на града!Познайте кой ли от съседите на Хаджигаев ще гласува за него?!


05 Юли 2010 10:35 | Съгласен се Рени
Оценка:
0
 (
10
 гласа)

Плевналиев и Прегьов са лицата на ГЕРБ в Благоевград ,а не Хаджигаев и Данчо Окото които провалиха предишните избори и сега се прават на герои , но нямат никакви мощности ! Единия учил за кофражист , другия за милиционер - егати смешката ! Къде гледа Бойко !?


06 Юли 2010 06:51 | bl bg
Оценка:
2
 (
8
 гласа)

Ой бедни ми Благоевград кой в таз люлка люлее_окото или кочо мистрията _срам


06 Юли 2010 18:11 | ГЕРБ
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Господа комунисти или там каквото е останало от жалката ви партийка , не разбрахте ли че ГЕРБ има потенциала да направи кмет всяка кандидатура , а пък това дали ви харесва или не няма никакво значение.


06 Юли 2010 20:24 | До ГЕРБ
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Блажени са вярващите ! Абе, какви сте там- затова ви викат малоумните ,кмет за колиба не можете да направите.Не си въобразявайте, че пожарникара има рейтинг- всичко е купено,а за изборите да челува ръка на Доган ,че се изложи в с.Кочан и народа го наказа. Всичко падна от небето за пожарникара ,а той се взе на сериозно. В Благоевград - джуджето на ШЛАНГА - МИСТРИЯТА, започна да сънува кметски стол,да го прощава господ- пратете го на психиатър.


07 Юли 2010 00:40 | До благоевградчани
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

От вас не става НИЩО.Вие не можахте да смените името на града ,Д.Благоев е вашия патрон.Тъпи та вдлъбнати.От едни горноджумайци какво може да се очаква.Благодарете се ,че сте на средата на проблемен район.Политиката наложи да ви дадат едно рамо,та белким надвиете Скопие.ДА,АМА НЕV Да бяхте станали поне Град с хубавото име СКАПТОПАРА.А вие носие знамето на един ДЯДКА,отдавна миришещ на МУХЪЛ.


07 Юли 2010 04:56 | до горния
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Алоо не така!А какво ще кажеш за Симитли , Сандански, Разлог, Кърджали, Хасково!
Виж паметника трябва да се махне на първо време - след това може две три години разяснителна работа и след това - плебесцит!!




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар