Лидерът на ГЕРБ инж. Д. Танев поиска от кмета В. Илиев да уволни директора на дома в с. Първомай Л. Атанасов

14 октомври 2009 00:12   21 коментара   12544 прочита
Д. Танев
Д. Танев


Д. Танев

Лидерът на ГЕРБ и общински съветник в Петрич инж. Димитър Танев поиска от кмета Вельо Илиев да бъде освободен директорът на Дома за деца, лишени от родителски грижи в село Първомай Лъчезар Атанасов. Мотив са сериозните проблеми с децата в дома през последните години и недоволството на учители и възпитатели срещу директора. Има разнобой в колектива, от една страна, от друга - между преподаватели и деца, и всичко това е по вина на ръководството. Лъчезар Атанасов не е съумял да създаде благоприятна обстановка за работа в дома, са мотивите на инж. Димитър Танев. Вчера той заяви, че внася поредица от сигнали в писмен вид в Общински съвет с искане да бъдат разгледани на предстоящо заседание на местния парламент. Преди няколко дни той поискал проверка от експерти на Министерството на социалната политика и Министерство на образованието, откъдето са го уведомили, че до края на месеца ще изпратят на място комисия, за да се запознае със ситуацията. Един от сигналите е, че през последните години директорът ползва за лични цели служебния автомобил на дома. Иска се да бъде направена обстойна проверка на даренията, които са предоставени от физически и юридически лица, и на извършените строително-ремонтни работи.

21 коментара
14 Октомври 2009 15:16 | yoti
Оценка:
3
 (
23
 гласа)

Най -после някой да се обяви против този директор,отдавна трябваше да се смени,но беше човек на Боби Ячев,всички знаят за положението в дома в с.Първомай-малолетни деца без никакъв контрол обикалят селото и общината,не посещават училище!


14 Октомври 2009 17:29 | La4ezarna
Оценка:
-1
 (
17
 гласа)

yoti,ако обвиняваме директора за това,че децата в този Дом са без контрол, тогава аз питам -Каква е ролята на възпитателите? Цялата тази "ПУМИЯ" май се излива точно от там-шепата недоволни възпитатели,които се стремят да се домогнат до директорското място.Преди около 1 месец имаше пак някаква статия,която за мен беше много глупава-няма да цитирам....Говореше се за "ПОТРЕСАВАЩИ ФАКТИ" изнесени пред журналисти от деца и "ВЪЗПИТАТЕЛИ"преди 4 г.а накрая статията завършваше с това,че след проверка на икономическа полиция НЕ са били констатирани НИКАКВИ нарушения...ТОВА Е СМЕШНО...За ФАКТИ се говори, когато има доказателства...Интересно ми е какво общо има директора с ремонтите,та нали всичко се диктува от Общината-Г-н Танев,подавате се на клюки и ставате смешен-уж работите в Общината а приказвате врели- некипели,сякаш сте някой невежа-некомпетентен...Журналистите си търсят сензации, а вие ИЗЯВИ...ЖАЛКО...


14 Октомври 2009 20:54 | Bebz
Оценка:
-6
 (
12
 гласа)

До La4ezarna : Как може да правите такива коментари относно възпитателите ? И вие мислите ли се за по компетентна от господин Танев , та имате тази наглост да говорите? Всичко това ме навежда на мисълта че сте поставено лице на Атанасов .. как може да защитавате човек, който краде от тези беззащитни деца ! Засрамете се !!!


15 Октомври 2009 09:43 | La4ezrna
Оценка:
-7
 (
33
 гласа)

Не познавам нито г-н Атанасов,нито г-н Танев-просто разсъждавам върхумнаписаното дотук.Не защитавам никой,но не мога да виня чошека, след като и в пресата се писа,че НЕ са установъзпитателивени никакви нарушения-Човек е невинен до доказване на обратното...За мене всичко това са клюки,а КЛЮКАРИТЕ са явно с връзки в общината и се възползват от тях...Според мене Bebz, ти си някоя от възпитателките или приближена...Можеш ли д ми отговориш на въпроса -Каква е ролята на възпитателите в този дом,ако директора е отговорен за тяхното възпитание и поведение? В едно семейство родителите са възпитатели на децата си,директора на училището си е директор а не възпитател...Мога ли да виня директора на училището на дъщеря ми за това,че тя е решила, вместо да ходи на училище да седи в близкото кафене?! Абе хора,раздвижете малко тия мозъци...търсете логиката във всичко това...Как да я търсите,като не можете да бъдете обективни,а как да сте обективни,като сте вътре в ПУМИЯТА...


15 Октомври 2009 09:57 | La4ezarna
Оценка:
-2
 (
20
 гласа)

Извинявам се за лошото качеството на текста по-горе,секретарката ми явно пак е яла над клавиатурата в почивката си...Ще бъде санкционирана...PS:Сандански е по- малък град от Вашия Петрич,но такива КЛЮКИНИ не са ни присъщи...Съжалявам,че го казвам,но май мозъците Ви са закърнели доста Bebz.


15 Октомври 2009 10:57 | ojobs
Оценка:
2
 (
22
 гласа)

Статията, която е писана е написана от крадци. Крадецът вика "дръжте крадеца". В основата на всико това стои някакъв си г-н митрев, който краде от училището в с.Кавракирово и всместо да го уволнят дисциплинарно и никога да не практикува тази длъжност - му изписаха вежди.Дисциплина няма, но кой е виновен Атанасов или възпитателите, след като по цял ден седът на беседката.Срамна работа.Много от спонсорсвото има по къщите на същите, които плюьт по Атанасов.Там всички са за смена и да се назначи нов персонал - от домакина до директора


15 Октомври 2009 13:33 | La4ezarna
Оценка:
-3
 (
25
 гласа)

Каква е гаранцията,че новия персонал ще е по-добър от настоящия..По-скоро трябва да се "пресеят семената" и некачествените да се "изхвърлят на боклука"...


15 Октомври 2009 14:17 | Michel
Оценка:
2
 (
12
 гласа)

Следя статиите за Дома,тъйкато съм от селото много често чувам деца от дома да коментират "разни работи".Може да съм пропуснал,но досега не бях "срещал" в пресата информация относно излизането на директора в отпуск-Чух го от децата.."Груповите казаха,че ще има проверка и затова директора ще излезе в отпуск-за да не го уволнят" Тази информация от децата,май изпреварва статията...Според мене НЕ Е НОРМАЛНО въпросните Групови да коментират пред децата подобни неща.Да се захванат с тяхното възпитание и подготовката им за учебния процес,да ги учат на хигиена и т.н. вместо да ги използват като "оръжие"срещу директора...


15 Октомври 2009 14:21 | Michel
Оценка:
8
 (
12
 гласа)

PS: Пропуснах да спомена,че информацията от децата е от преди 1 седмица..А статията излезе вчера...


15 Октомври 2009 14:28 | Michel
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

PS: Пропуснах да спомена,че информацията от децата е от преди 1 седмица..А статията излезе вчера...


15 Октомври 2009 18:50 | Josko
Оценка:
10
 (
14
 гласа)

Г-н Танев,хванали сте се на приказките на споменатия по-горе г-н Митрев,който /по неговите приказки/ви е комшия.Като негов съсед посетете вилата му и вижте- ЦЯЛАТА МУ ПОКЪЩНИНА Е ОТ ДОМА ЗА ДЕЦА-КИЛИМИ, ПЕРДЕТА,ЛЕГЛА....ВСИЧКО -ИЗНЕСЕ ВСИЧКО ПРЕДИ 2 г. ДОКАТО ЗАМЕСТВАШЕ ДИРЕКТОРА.ХАРЕСА МУ СЕ ,ВЖИВЯ СЕ В ТАЗИ РОЛЯ И ВСЕ ОЩЕ НЕ МОЖЕ ДА ИЗЛЕЗЕ ОТ РОЛЯ.КАКЪВ КОЛЕКТИВ МОЖЕ ДА Е ТОВА ДОКАТО В НЕГО СА ХОРА КАТО МИТРЕВ И ОНЯ ИЗМИСЛЕН ПСИХОЛОГ,КОЙТО НАЗНАЧИХА ДОКАТО МИТРЕВ БЕШЕ ДИРЕКТОР. ИДВА "ПСИХОЛОГА" НА КАФЕ С 1 ОТ ДЕЦАТА/ГОЛЕМИЧКО Е/ ГЛЕДАТ 1 И МУ ГОВОРИ НЯКАКВИ ЦИНИЗМИ


15 Октомври 2009 19:40 | Lili
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Не познавам нито Танев,нито Митрев,но този директор Атанасов доста хора от с.Първомай са го виждали пиян по кръчмите на селото .Говорите за отговорност на възпитателите-да те имат отговорност,но най голямата отговорност е на директора,като техен ръководител!


16 Октомври 2009 09:59 | Josko
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

След приключване на работния ден човек е свободен да прави каквото си иска,нали на работното си място не се е явявал пиян-за разлика от някои от груповите,които още преди работа обръщат по някоя биричка за отскок...


16 Октомври 2009 10:06 | Josko
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

PS:Наричам ги "груповите" зашото децата ги наричат така, когато коментират неща казани пред тях като например:."Наща групова кажа от'ки има проверка и..."
'


16 Октомври 2009 10:21 | Josko
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Лили,старай се ,когато се изказваш по даден случай да излагаш собствено мнение,неща които ти си видяла-ГОВОРИ САМО ОТ СОБСТВЕНО ИМЕ...Каква е гаранцията,че казаното от хората е истина!!! Има една приказка "Кажат ли хората,че сестра ти е проститутка,върви и доказвай,че нямаш сестра" Това,че някой си добър специалист /напр. ДОКТОР/ след работа се напива прави ли го некадърник?! Ако е некадърен и трезен и пиян си е същия.Нека се научим да говорим от собствено име за да не се получават КЛЮКИ.Предполагам ти се е случвало да чуеш нещо неверно по твой адрес-сигурен съм ,че ти е било "гадно"...Ако нямаш собствено мнение от наблюдение, по-добре си мълчи от колкото да ставаш участник в подобни интриги...


16 Октомври 2009 12:47 | ОЧЕВИДКА
Оценка:
7
 (
13
 гласа)

Josko ,аз съм от селото и много добре съм виждала това дето разказва Лили и до колко часа е работния ден на Директора ,но едва ли е до 15.00(може и да е ).Не знам кой за какво отговаря ,кой е Митрев(всъщност знам),но факта ,че тези деца скитат по цял ден където си искат,не ходят на училище ми говори ,че нещо липсва в този Дом.Едно време аз също съм учила с деца от Дома,но те бяха като нас-не бягаха от училище ,не просеха ИМАШЕ РЕД.
И на последно място,защо ние жителите на това село трябва да търпим всичко това?Защо НАЩИТЕ деца трябва да ги е страх от тези деца от дома,защото те са агресивни,крадливи и т.н.Защо тези деца не посещават училищните занимания?Защо тогава трябва да са в ДОМА при положение ,че неискат да ходят на училище?Сигурно не всички са такива.
И едва ли за всичко е виновен само този Директор,възпитатели и т.н.


16 Октомври 2009 15:22 | Lili
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Когато казвам нещо го казвам,защото съм го видяла,аз също сам от селото и много добре знам що за стока са и възпитателите и директора им/и не ставам участник в интриги/!Съгласна съм с Очевидка-нещо липсва в този дом,не се управлява както трябва,децата не посещават училище,
като за това вина имат и възпитателите и директора,който ги гледа само от прозореца на кабинета си.Вина имат и учителите и директора на училището,които също трябва да следят тези ученици в час ли са или скитат в двора,а не да ги гонят да не им смощават работният процес!И на края днес също цяла група от 5-6 деца бяха под дъжда извън училище!!!!


16 Октомври 2009 17:08 | Josko
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

До Лили и Очевидка:до преди 3,4 г. имаше отличнички във този дом-директора си беше същия...Само че пак по това време се случиха някакви реформи-преминаха към Общината..Някои възпитатели надигнаха глави,решиха,че след като Кмета Илиев им е работодател-Директора не е никой ,всеки се мисли за нещо повече от директора...това са резултатите от отнетите права на директора...Сега защо не обвиняват Кмета за всичко което се случва?! Обезличиха го като Директор, а цялата вина е върху него...Много можем да говорим по този въпрос..и аз съм наблюдател,но и свидетел на коментарите на децата и някои възпитатели,които прекарват работния ден на кафе и бълване на простотии срещу директора...хайде да спрем до тук..


16 Октомври 2009 19:49 | Lili
Оценка:
8
 (
12
 гласа)

Нещо не си разбрал Josko,говарим не за 3-4г. по рано а за много по отдавна и не беше този директор!Точно преди 4-5 г. положението си беше същото,но нали дома беше към министерството,директора си правеше каквото си иска,сега кагато е на подчинение на общината има по голям контрол.Но не става въпрос само за злоопотреби най -важното е че тези деца са оставени на произвол,а това са малки деца,не дай си боже да се случи нещо непоправимо -кой ще носи тогава отговорност?


16 Октомври 2009 21:55 | Josko
Оценка:
-3
 (
7
 гласа)

Лили,съгласен съм за времето преди много години,но аз говоря за близкото минало,когато също имаше отличници,всички деца следобяда си бяха в дома на занималня,малко или много се подготвяха за училище.Сега,след като минаха на подчинение на общината,възпитателите си правят каквото си искат-не държат децата да присъстват на занималня...Така ще е като иззеха много от функциите на директора-направиха го "безгласна буква " в съзнанието на някои възпитатели...Лили,ако чуеш коментарите на въпросния г-н Митрев,и ако му знаеш професионалното минало и това как е попаднал в този дом-ще се отвратиш от него...На всичкото отгоре ненавижда децата в дома.Чудя му се какво прави там..иначе фантазията му работи много-този човек живее в някакъв Филм...Тези хора са с МАНИЯ ЗА ВЕЛИЧИЕ-искат да окупират директорския стол не се погледнат,че за нищо не стават.Мислят,че като имат някакво си Висше и са голямата работа.Нали ги слушам децата коментираха преди година-Защо да влизам на занималня-госпожата е неграмотна


17 Октомври 2009 17:20 | Lili
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Josko,исках да приключим с този спор ,но ти ме караш пак да коментирам-положението в този дом не е наред от много години и не виждам причина в това,че е към общината.Знам много дабре кой е Митрев/за какви злоупотреби беше уволнен от училището в с.Кавракирово/,знам че беше приятел и на сегашния директор/седесари/,но защо още е в този дом щом като има такова отношение към децата.Знам какво представлява и Атанасов и мисля,че трябва нов човек извън дома да стане директор!




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар