Лидерът на ДСБ Ст. Шушков: Пл. Данаилов постави ултиматум да е кандидат-кмет

19 март 2011 00:20   28 коментара   16723 прочита
Ст. Шушков
Ст. Шушков


Ст. Шушков

2-те първи места в листата за съветници да са за СДС

Преживяхме пълна катастрофа по изграждането на широка дясна коалиция по вина на лидера на СДС Пламен Данаилов. Това заяви вчера след двучасово заседание на десните формации лидерът на Демократи за силна България в Дупница Стоян Шушков. Не трябва да излиза никаква информация от събранието, разговорите вървяха трудно, отсече, помолен да коментира, лидерът на СДС Пламен Данаилов.

Срещата бе по инициатива именно на Пламен Данаилов и хората от СДС, на която присъстваха Демократи за силна България, ССД, Радикали, “Гергьовден”, “Новото време”. Силно разочаровани от преговорите, Демократи за силна България съобщиха, че Пламен Данаилов е поискал всички да подкрепят него за кандидат-кмет на Дупница от СДС като първо условие, като второ условие - първите две места от листата за общински съветници, евентуално коалиционна, пак да бъдат заети от СДС. Ние реагирахме остро, не може да се прави дясна коалиция с ултиматуми.

Искаме обсъждане на няколко кандидатури за кмет, коментира Стоян Шушков. Да ги предложим за обществено обсъждане и да заложим на печелившата. За нас Пламен Данаилов не е печеливша кандидатура за кмет. А и повечето хора споделят нашата позиция. Но ако се проведе едно състезание за кандидат-кмет на дясна коалиция и Пламен Данаилов спечели най-много гласове, разбира се, че той ще бъде нашият кандидат. Но Пламен Данаилов категорично отказа да участва в състезание, той не смее да се яви на състезание с повече кандидати. Затова ние от Демократи за силна България няма да участваме в такава коалиция. Все пак взехме компромисно решение на 6 април да се срещнем отново в същия състав и всяка една от партиите да даде отговор съгласна ли е да участва в изборите с условията- ултиматум, предложени от Пламен Данаилов.

Кандидатурата на Пламен Данаилов беше подкрепена от лидерката на ромска формация, общинската съветничка Емилия Михайлова, а също и от председателя на партия Радикали в Дупница Иван Монов, който е колега на Пламен Данаилов в общинско предприятие “ВиК” - Дупница.

Пламен Данаилов не приема формирането на Синя коалиция в рамката, замислена в национален план. Той говори за обединена дясна коалиция. Действително ще има такава и може би ще бъдат две, защото по всяка вероятност ние ще се оттеглим от схемата “Данаилов”, коментира Стоян Шушков. Той заяви, че започва преговори с други десни формации и опозиционни партии на така наречения политически модел на управление в Дупница, сформиран от консултативния съвет, управляващ в момента Дупница.

Областният лидер на Демократи за силна България Емануела Кацарска поиска отговор от Данаилов означава ли това, че като не приема да се състезава с други кандидати за кмет, че той не е печеливша кандидатура и защо с тази си непреклонна позиция - само аз кандидат-кмет и другите не, разделя дясното пространство. При евентуална катастрофа на изборите ще поеме ли вината за това, попита го тя, при което чрез вестник “Струма” Данаилов даде следния отговор, пак под формата на въпрос: Защо не приеха разговори за издигане на обща кандидатура преди четири години?

Емануела Кацарска му отговори: Много ясно, защото не бяхме поканени. Защото сме против консултативния съвет. И точно заради консултативния съвет той не е съгласен да обсъжда участието на други кандидати. Но много хора от СДС се обявиха в наша подкрепа, така че Пламен Данаилов ще бъде много жалко като погледне изборните резултати и запише името си в историята като кандидат-кмет с най-смешен брой гласоподаватели, каза Емануела Кацарска.


Още за: Ст. Шушков   ДСБ   избори   Още от: Политика

Принтирай статия
28 коментара
19 Март 2011 06:00 | шушукане
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Това е поредното доказателство за тоталната циганизация на Дупница. Към доказаните цигани Кацови можем смело да добавим още няколко чисто български имена.


19 Март 2011 06:27 | старогражданин
Оценка:
-6
 (
8
 гласа)

ДСБ-Дупница си остана на нивото на противопоставянето от 2004год. Имаха достатъчно време (и в национален мащаб) да се представят като нещо по-добро от СДС. Нали това беше идеята на създаването на тази партия!!! Не се случи!!! Един поглед върху резултатите от местните избори през 2007год. превръща в трагикомедия многото думи от горната статия. С такова поведение не може да се върне ДСБ в активния обществен живот.


19 Март 2011 08:15 | някой
Оценка:
10
 (
10
 гласа)

Добре, че в Дупница има хора, които отдавна са разбрали, че Пламен Данаилов не става нито за кмет, нито за нищо. Той пък на какво отгоре се самоиздига. Смешник. Няма нито авторитета, нито визията, нито интелектуалния капацитет да обединява хора, какво да говорим да управлява.


19 Март 2011 08:22 | Киро
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

Прекрасно е, че има смели и доблестни хора, които да се противопоставят на "Дупнишкия модел", които предлага само мафиотизация, циганизация и корупция. Данаилов навярно е Галев фен, но болшинството дупничани не са. Защо този господин не се самопредложи за цигански тартор? Та тогава би имал само конкуренцията на Кацов?


19 Март 2011 08:34 | Коко
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Кацов е суетен и прикрива циганията си в обществото. Той не би бил никаква конкуренция, особено след рекетьорските разкрития и шутът от земеделците.


19 Март 2011 08:35 | безпартиен
Оценка:
-6
 (
6
 гласа)

не че изобщо ми пука, ама от всички партии в дупница, дсб са най-безлични, но винаги са били с най-много претенции. е айде стига вече. да не се връщаме в историята на вашта мижава партия.


19 Март 2011 08:44 | х х х
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Това е партия на истински мъже. Точно, смело и ясно казват и показват, че не приемат нито модела на Галев, нито самия Галев.


19 Март 2011 09:00 | костов
Оценка:
-8
 (
8
 гласа)

какво му е на пламен данаилов и защо да не е кандидат за кмет? не ви харесва че стои твърдо на позицията той да е кандидат за кмет. ако не беше той сдс в дупница нямаше да съществува до сега. сещате се само когато дойдат избори. шушков говори за общ кандидат избран на вътрешни избори. нали знаеме как ги манипулирахте тези вътрешни избори. за това сега не им изнася


19 Март 2011 09:22 | х х х
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Я ни кажи, господине "костов", как се манипулират вътрешни ибори? Навярно с кюфте и бира или пък с десетолевка?


19 Март 2011 09:23 | Йоско
Оценка:
-8
 (
8
 гласа)

Всички в ръководството ДСБ в Дупница са болни хора. /И винаги са били такива/ Просто му вижте на тоя физиономията и ще се уверите. Освен това тоя си боядисва косата. Как да се довериш на такъв човек?!


19 Март 2011 09:28 | Иванов
Оценка:
-6
 (
6
 гласа)

ДеСеБе в Дупница имат точно двама човека членска маса. Единия е общински председател, а другия - областен. А... забравих. Имат и двама - трима симпатизанти на преклонна възраст. На миналите избори не можаха да вкарат нито един съветник, защото пак се правеха на много умни и много десни. Така ще стане и сега. Крайно време е тая партия да изчезне напълно. Пожелавам им успех в тази посока.


19 Март 2011 09:29 | До Йоско
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

В царството на идиотите нормалният изглежда идиот.


19 Март 2011 09:40 | Реалист
Оценка:
-6
 (
8
 гласа)

Абе аз си мислех, че Пламен Данаилов е по-умен..... Да поканиш ДСБ на преговори е равносилно на това да поканиш Дявола на вечеря. Пламене, нищо няма да ти донесе коалицията с ДСБ. Напротив ще отблъсне гласове. Давай смело без тях и изобщо да не ти пука. Хората в Дупница знаят Кой Кой е. Успех.


19 Март 2011 09:45 | До Реалист
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

Прав сте господине. Защо са му хората на ДСБ, след като си има циганите. Давай Данаилов! Довърши процеса на циганизация.


19 Март 2011 10:29 | читател
Оценка:
6
 (
10
 гласа)

Тоя Данаилов да си гледа тънката женска част-помияр мазен. Жени не му стигнаха. Ако стане кмет напускам Дупница.


19 Март 2011 10:46 | До читател
Оценка:
-7
 (
7
 гласа)

Какви са тези ултиматуми бе...., читателю? ако нещо не ти изнася, напускай и града и света ако искаш.


19 Март 2011 10:53 | Македонски
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Ха, ха, ха Исмя се Краля на развален Испански Пл Данаилов май наистина разбира от Бойни изкуства На това му казват "Бой със сянка" Шушков не се хаби приятелю Познавамесе много добре Ти си сериозен човек А както е казал един мъдрец ''Убии простака с мълчание''


19 Март 2011 10:54 | До Пламенчо
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

Стига си си писал сам коментари, знам те какво представляваш - слуга на Галеви и страхливец! Страх те е от друга кандидатура, защото щт те бие! А сега ръководството на СДС да видим какво ще прави с тебе дето правиш каквото си искаш и не следваш националбата политика на СДС, нарочно го правиш такава команда са ти дали от Ресилово


19 Март 2011 19:00 | старогражданин
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

И -20 да ми давате-все тая. Аз съм издържал на -60 !Но какво направихте вие през тези години-пенсионерски клуб. Жив срам и за Костов. Ще дойде ден да го питам публично.


20 Март 2011 08:31 | Наташа
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Не се поддавайте на номерата на дупнишките мафиотчета и хората ще го оценят. Позицията ви е красива, мъжествена и демократична, но това са качества, непознати на опонентите ви.


20 Март 2011 08:54 | фроса
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

данаилов -кмет я си стои у джерман леле леле какви изцепки стават в дупница


20 Март 2011 09:26 | пешо
Оценка:
-3
 (
7
 гласа)

хващам се на бас с всички вас че тази смешна партия ДСБ няма да има нито един общински съветник в следващия общински съвет. това е партия на злите сили които уж се борят с мафията. но забравят по какъв мафиотски начин лидера на партията им Иван Костов извърши приватизацията в страната. Кой създаде кръга" орион". защо си мислите че хората са глупави и са забравили. жестоко се лъжете, и на изборите ще претърпите поредната загуба, такава каквато заслужавате


20 Март 2011 09:36 | пешо
Оценка:
-5
 (
7
 гласа)

до ХХХ - пишеш че ДСБ е партия на истинските мъже. Ако Шушков и такива като него са истински мъже тежко и на България. А колко струват като политическа сила ще се видят на изборите есента.


20 Март 2011 09:58 | До пешо
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Толкова бързо ли израстна в средите на обслужващите проститутки, че и оценки на мъжете започна да правиш?


20 Март 2011 18:17 | костов
Оценка:
-5
 (
5
 гласа)

ох милите ми защитници на хора като човека от снимката. не е нужно да си проститутка или каквото и да е за да имаш право да оценяваш някого. ах колко не ви изнасят мнения в които не се възхваляват такива като шушков. що се отнася до това да си мъж не е само полова принадлежност а съвкупност от качества, това имах впредвид че шушков и такива като него са шушумиги не мъже в смисъла на въпросната съвкупност


20 Март 2011 18:59 | костов пешо и др.все е ед
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

пешо писна ни от теб, с каквото име да излезеш на терена почека ти един и същ- елементарен


20 Март 2011 19:19 | Мишел
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Не всеки може да приеме и покрие бадитския стандарт, не всеки би приел да бъде дебел, обезкосмен, почти ням, ползмащ не-повече от 500 думи, облечен в дрехи за тичане или риболов. Казано с пример, малко са тези, които биха искали да приличат на Геле, брат му, Мелче или Санде-циганина.


21 Март 2011 06:59 | старогражданин
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Мишел, когато някои в София не си свършиха работата в периода 97-2001година, а и след това, катастрофално намаляха владеещите над 500думи. Тук преобладават владеещите до 300думи. При тази обстановка звучи естествено "С Галев лошо, без Галев още по-лошо! "Е, в София името беше друго, но не аз го казах...




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар