К. Паскалев се направи “велик” пред кметове и депутати: Най-успешно бе управлението на общините в България, когато бях вицепремиер на царя, после настъпи партизиране

29 септември 2009 00:22   26 коментара   17444 прочита
Кметовете от Пиринско си казаха болежките пред депутатите от ГЕРБ и БСП. Денят на диалога не бе уважен от народните избраници от ДПС
Кметовете от Пиринско си казаха болежките пред депутатите от ГЕРБ и БСП. Денят на диалога не бе уважен от народните избраници от ДПС


Кметовете от Пиринско си казаха болежките пред депутатите от ГЕРБ и БСП. Денят на диалога не бе уважен от народните избраници от ДПС

Ал. Краваров поиска от депутатите на ГЕРБ и БСП в Пиринско Банско да придобие статут на високопланинска община и даде пример: Зимата чистим 1,5 м сняг, в равнините само 20 см, а парите са едни и същи

Общини като Банско да бъдат третирани като високопланински и отношението на държавата към тях да е съобразено с тази особеност, такова предложение връчи вчера кметът Александър Краваров на депутатите от ГЕРБ Любен Татарски, Георги Икономов, Митко Захов, Атанас Камбитов, Георги Андонов и на Корнелия Нинова от БСП на работна среща в Благоевград, посветена на Деня на диалога между централната и местната власт. На нея присъстваха областният управител Валери Смиленов и заместниците му, кметовете на Благоевград - Костадин Паскалев, Гоце Делчев - Владимир Москов, Петрич - Вельо Илиев, Симитли - Апостол Апостолов, Струмяни - Валентин Чиликов, Сатовча - Арбен Мименов, общински съветници, председатели на ОбС и др.
Високопланински трябва да са всички общини с надморска височина над 800 м, такива са 40% в страната, а в тях попадат 80% от българските гори. Диференциацията е нужна, за да може при отпускане на средства за зимно почистване например държавата да дава повече пари на планинските общини, защото през зимата в Банско чистим 1,5 м сняг, в равнините 20 сантиметра, а сме с едни и същи финанси, даде конкретен пример Краваров.
Той поиска още законите да не толерират частни дружества като ЧЕЗ, БТК и др., които сега ползват привилегията да прокарват безплатно съоръженията си през общински и частни имоти.


Още за: общини   среща   К. Паскалев   Още от: Политика

Принтирай статия
26 коментара
29 Септември 2009 10:08 | vixren
Оценка:
33
 (
63
 гласа)

пръдльо! най- успешно било управлението при него. Та той съсипа собствената си община ,подвластен на собственото си его. Вместо да загърби враждата си с предишния кмет и да види тогава какви проблеми е оставил в наследство за Благоевград и да помогне със средства,той и това което беше на финала попречи да се реализира. Съжалявам че се налага така да го нарека, но наистина само мръсна пушилка вдига този Паскалев.


29 Септември 2009 11:26 | givko mundev
Оценка:
6
 (
30
 гласа)

Хайде бе, стига с тоя Паскалев, сами му слагате корона като му обръщате внимание. ще се прави на велик като има кой да му обръща внимание. И вие от Струма престанете да ни напомняте за него. той ще гризне дръвцето много скоро.


29 Септември 2009 12:07 | РЕНИ
Оценка:
23
 (
65
 гласа)

Паскалев и БСП избраха Хаджигаев за председател на Об С , нали помните - с техните гласове , защото смятаха , че могат да го манипулират ! Но не ! Сега той си придърппва Тасков при него ,и ще им го върнат тъпкано , нищо , че са елементарни момчета - за толко им работи акъла. Изобщо тоя кмет и тоя общински съвет само интриги въртят , и далаверки разбира се ! Няма нормални , свестни хора в политиката и това вече се приема за нормално! Пуф ! Гадничко!


29 Септември 2009 12:25 | Za Vixren
Оценка:
-47
 (
119
 гласа)

Тиси пръдльо брато, а Паскалев е герой. Такива като него ще оправят всички смотаняци. Особено тия от ГЕРБ


29 Септември 2009 12:36 | Катерина
Оценка:
3
 (
43
 гласа)

Драги журналисти от в-к "Струма", аз ако бях на мястото на Паскалев отдавна щях да заведа срещу Вас иск във съда за злонамерените статии, които пишете за него. Повечето факти, които ни поднасяте като информация, не са верни. Жълтите вестници, боб да ядат пред Вас.


29 Септември 2009 12:39 | йор55
Оценка:
3
 (
39
 гласа)

Проблема не е Паскалев , Хаджигаев , Тасков и пр. Като дойдат избори ние се държим като кретени и пак ги избираме ! Народе , ние сме си проблема ние сме си за е....! Те нещо по различни ли са от преди две години ? Не са . Същите надути балони с въздух под налягане! Защо пак тях- не ги ли познаваме - и Паскалев и Тасков са във властта по два - три мандата ! Хаджигаев сега се е наточилил кмет да става на средващите избори .и ще стане по партиина линия . Партиец като след девети . Втори бай Ангел Тасински .Не знам как го търпи Бойко.


29 Септември 2009 13:31 | vixren
Оценка:
7
 (
33
 гласа)

Герой ли! Може, но от любовен роман. Гледай по- мащабно човече, героите от БКП вече умряха.


29 Септември 2009 13:34 | vangel
Оценка:
0
 (
34
 гласа)

какво си чешете езиците ! Оставете Герб да се докажат , че тогава ги яжте. Ама,ха и ние не знаем какво искаме- смяна, бадете толерантни. Хаджигаев има желание да промени града- нека опита


29 Септември 2009 13:41 | za Katerina
Оценка:
5
 (
19
 гласа)

всичко което пише в-к Струма не е 100% вярно,съгласен съм, но нали знаеш мила ми Катеринке че когато нещо се заговори ,то се базира на видяно и прочетено, а и действията на нашия кмет са толкова прикрити, че водят до съмнения. Неговата пиарка- Спириева е издигнала такава бариера между хората и кмета и дава сама пиар- инфопмация, а на него не му се занимава с нас


29 Септември 2009 13:59 | ЖОРО
Оценка:
3
 (
33
 гласа)

хаджигаев се доказа колко може вече две години - без секретар на масата при заседанията на общинския съвет не може да обели и дума ! имал бил желание, ама няма възможностти , колко още да го оставим , до пенсия !? хаджигаев не е герб - бойко е герб , плевналиев и дянков са герб , айде от пуста толерантност на маймуни ни направиха локалните партиици !


29 Септември 2009 14:18 | za gorko
Оценка:
12
 (
32
 гласа)

бате, паскалев се доказва 15 години и само увеличава проблемите. не съм адвокат на Хаджигаев , но човекът е от народа . Ако не става- ще го сменим, но той доказа че трябва да се води позитивна политика.Важно е да се върви напред и за сега той ще е водача. недей само с лошо


29 Септември 2009 14:47 | бате ти ЖОРО
Оценка:
-3
 (
27
 гласа)

и бай тошо беше човек от народа ,ни ставаше за нищо и го сменихме след 30 години позитивна политика , нема лошо . говоря ти за това че манталитета ни е такъв ,че траем партииците , ако и да са некадърни ! иначе председател на общината може да е и чиновника дето седи до него на масата на заседанията на об. с. и му суфлира какво да каже. нали хода да им гледам сеира там - иди и ти некой път - смех , глупости , интриги и губене на време. да те е срам от тех.


29 Септември 2009 15:03 | буба
Оценка:
2
 (
30
 гласа)

АРЕ СТИГА СОЯ СЕЛЯНИН ОТ СТАРЧЕВО!!! РАЗСИПА ГРАДА. ПРИБРА ПАРИТЕ. СЕГА И ГЕРОЙ БИЛ. ТОЙ Е ЗА СЪД И ЗА ВЪЗМЕЗДИЕ. ОСТАВИ,ЧЕ ДОЙДЕ КМЕТ СЪС СИЛОВИТЕ МЕРКИ НА РУМЕН ПЕТКОВ, АМИ СЕГА И ГЕРОЙ. НА ТОВА МУ СЕ ВИКА, "БОЖЕ СЛЕЗ ДА СИ СЪБЕРЕШ ВРЕСИИТЕ". ТОЯ САМО МУ ОБСЪЖДАТ ЛЮБОВНИЦИТЕ. ЧОВЕК ,КОЙТО ДОПУСКА ТАКОВА НЕЩО В ПУБЛИЧНОТО ПРОСТРАНСТВО Е ДА СИ ХОДИ!! А ЧЕ НЕ Е КМЕТ, ТО Е ЯСНО.


29 Септември 2009 15:07 | za gorko
Оценка:
-1
 (
25
 гласа)

няма защо да ходя, нали ги гледам по тв . Можеш ли да ми кажеш кой от всички става за председател, а този до него мисля че е юриста на съвета. Тасков и предишните председатели като не им диктуваха сами си правиха търговско дружество. Дали Миладинов или има един веселин или може би ти искаш владката Елезов. Нема лошо,ама хубава е критиката ти, дано прочетат и се постараят повече. Сполай ти за сега


29 Септември 2009 15:10 | vasil
Оценка:
9
 (
25
 гласа)

Прав си Буба! Дано подготви улиците за зимата,че ще му се види тесен Благоевтрад


29 Септември 2009 16:10 | пак бате Жоро
Оценка:
3
 (
19
 гласа)

пиша и говоря не за да го прочетат споменатите "елити" - те не четат , най-много пиарите им. пиша заради такива като мене и тебе дето трябва да мислят навреме , при избори , а не после , след избори. се втория акъл ни е по добър ! Ако не става ще го сменим - казваш - по кой механизам ? няма такъв ! Единствено на избори - и пак или ни омагьосват с лъжи , или ни купуват , или ни командват партиино - нема оправия - сигурно сме тъпи.


29 Септември 2009 19:38 | Митко Попов
Оценка:
0
 (
30
 гласа)

Политици като Паскалев не се срещат често.Да той е национален политик.И се чудя на благоевградчани защо не го съхранят и пазят,или поне на част от тях.Защо никой не каже,че по-ремонтите на улиците в града трябваше да се изчака ,за да се включи и фирмата на К.Хаджигаев,за да вземе и той миличкия някои лев.В Благоевград няма медии,те са платени до един.Няма и журналисти с позиция,своя,собствена.Паскалев е толкова голям,че неговите опоненти изглеждат направо смешни и жалки.Всичките тези атаки срещу Костадин Паскалев от страна на ГЕРБ са си чисто политически.Като едничката им цел е спечелването на кметските избори след 2 години.И Паскалев им е пречката,или поне така мислят горките.


29 Септември 2009 20:09 | нема
Оценка:
3
 (
21
 гласа)

Нищо нема да спечелят герб... тепърва ще се окъкват в управлението... следете екип


29 Септември 2009 20:16 | ЗУЗУ
Оценка:
6
 (
26
 гласа)

Леле пази боже България от политици като Паскалев!!!


29 Септември 2009 22:20 | grajdanin
Оценка:
0
 (
16
 гласа)

Докога ще се упражняват върху нас всички,които се правят на политици!Докога в управлението ще търпим разни упражнения на хора,които се правят на политици,а нямат хал-хабер от това,за което са в Общината или Общинския съвет!Паскалев поне знае за какво става въпрос,а тези момченца,от ГЕРБ,които 20 години сред като дойде демокрацията нямат висше образование какво търсят в управлението?Отговорете си сами!Те дори не са се образовали,а напират..........................


29 Септември 2009 22:44 | поп митко
Оценка:
7
 (
43
 гласа)

наистина такива като паскалев не се срещат често.такъв лъжец.толкова неблагодарен към хората които го подкрепят,такъв мазен корумпиран тип не може да се роди.ако се роди трудно некоя майка може да го изчува.затова да си ходи веднага.колкото повече стои толкова повече ще беде мразен


30 Септември 2009 13:38 | Kатерина
Оценка:
9
 (
31
 гласа)

До Вангел - Нека се докажат Герб, нямам нищо против тях. Но да си бяха подбрали хората, които биха били полезни за реализирането на техните идеи. Какво стана на местно ниво? Избраха човек без образование, при толкова висшисти в този град, който освен личните интереси и кадруването, не виждам с друго какво се занимава. Какво може да очаква обикновения благоевградчанин от този човек - абсолютно нищо. Много слаб избор, г-н премиер, направихте за Благоевград.


30 Септември 2009 13:53 | Kатерина
Оценка:
10
 (
26
 гласа)

До Митко Попов - Наистина Паскалев е национален политик . Ударите под кръста по всяка вероятност са, за да се махне от властта. Жалко и пошло е поведението на някои хора. Това, което ще провали Паскалев са добротата му и изключително слабия му екип. Имала съм честта да контактувам със зам-кмета Василев, макар и он-лайн и мога да кажа категорично, че това е човек, който не си държи на думата.


07 Октомври 2009 10:15 | Биг
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Паскалев бил голям политик.Вие луди ли сте бе,хора?!!!! кое точно му е голямото-че усспя така да украде краде, че да стане един от най богатите в градчето ни....ако беше голям нямаше така позорно да се провали като Министър и да го изритат бързо бързо. Той само на село си е голям,защото умее да манипулира малкия човек. Тепърва ще се усети мизерията от неговото управление...Нещастник мръсен....закопа града!!!




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар