Ченгето Й. Китанов успя да касира изборите за кмет в с. Изгрев

30 ноември 2011 00:12   238 коментара   43316 прочита
Н. Безински
Н. Безински


Н. Безински

Н. Безински избран незаконно

Председателят на Административния съд Василка Шаламанова касира изборите за кмет в благоевградското с. Изгрев. С решение от вчера изборът на Николай Безински от БСП за селски управник е определен за недействителен. Делото беше образувано от загубилия с 5 гласа вота независим кандидат Йордан Китанов, който е младши автоконтрольор в ОД на МВР - Благоевград, срещу решение на ОИК от 30 октомври.

След като ревизира избирателните списъци, съдът установи, че в тях има положени 396 подписа, а в протоколите на СИК и ОИК е отразено, че са гласували 397 избиратели. По време на повторното ръчно преброяване е намерена недействителна бюлетина за Безински, отчетена като действителна. В мотивите си съдия Шаламанова приема, че вотът в с. Изгрев е бил опорочен. Допуснатите от СИК нарушения при отчитане на изборния резултат противоречат на изборния закон и дават основание селските избори да бъдат обявени за недействителни.

Освен че касира изборите, съдът осъжда ОИК - Благоевград да поеме съдебните разноски на полицая Китанов, които са в размер на 750 лв.

Решението на съдия Шаламанова подлежи на обжалване в 7-дневен срок пред Върховен административен съд. Ако бъде потвърдено, ще бъдат проведени нови избори за кмет догодина с указ на президента.


Още за: Н. Безински   дело   избори   Още от: Политика

Принтирай статия
238 коментара
30 Ноември 2011 07:43 | благоевградчанка
Оценка:
-3
 (
25
 гласа)

тъпото ченге си е платило на продажните съдий! обжалваи Безински скъсаи го тоя боклук!


30 Ноември 2011 07:55 | ....
Оценка:
4
 (
18
 гласа)

Добре че има още такива съдии, които не биват корумпирании решават делата си честно и справедливо .Евала на съдята, а за това кои е боклук, то се разбраа от всички ..


30 Ноември 2011 08:10 | ВАЛЕРИ
Оценка:
1
 (
23
 гласа)

Кольо цялото село Изгрев сме с теб, не се плаши ще го биеш с повече, ние в Изгрев Китанов го имахме на майтап, но сега ще се мообилизираме!


30 Ноември 2011 08:25 | чачи
Оценка:
9
 (
15
 гласа)

Валери няма какво да се мобилизираш, тук се гласува за личност, а тази личност си изпя песента. "Цяло село сме с теб"--казано доста пресилено. Погледнете резултатите и регистрираните му хора от града и си направете извода.


30 Ноември 2011 08:42 | изгрев
Оценка:
9
 (
17
 гласа)

Браво Съдия Шаламанова, доказахте истината и реалността Вие сте изключителен некорумпиран професионалист, успех Ви пожелават жителите на с. Изгрев в конкурса за прецедател на АС. Безински може само да Ви благодари, че отхвърлихте и не се гледаха документи отслужба ГРАО за регистрациите на 30-те "новодошли жители "на селото ни.


30 Ноември 2011 08:44 | жител
Оценка:
10
 (
12
 гласа)

Г-н Камбитов какво спите разнищете ги тези ГРАО!


30 Ноември 2011 08:59 | 1111
Оценка:
8
 (
14
 гласа)

бРАВО ГОСПОЖА шаламанова, е това се нарича професионализъм и некорумпираност, по съвест и разбиране, всички от село изгрев се радваме за това решение... е с изключение на някои от екипа на безински. ПОЖЕЛАВАМЕ НА ГОСПОЖА ШАЛАМАНОВА УСПЕХ НА ИЗБОРА ЗА ПРЕДСЕДАТЕЛ.


30 Ноември 2011 09:00 | 1111
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

ЛЕЛЕ СТРУМА, КАКВО ДА ВИДЯ ВЪВ ВАША ЕДНА СТАТИЯ ОНАЯ ВЪЛКАДИНОВА КАНДИДАТКА ЗА ПРЕДСЕДАТЕЛ УЖАССССС ТЯ ЗА СЪДИЯ НЕ СТАВА ПА ПРЕДСЕДАТЕЛ ИСКА КОИ И НАБИВА ТАКИВА ЧИВИИ НЕЗНАМ, НО... ЩЕ ..


30 Ноември 2011 13:31 | гг
Оценка:
-4
 (
12
 гласа)

Кмето па ке е кмет!


30 Ноември 2011 14:11 | Благоевградчанин
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Интересно, защо Василка Шаламанова е отхвърлила ГРАО-то. Всички дела който се гледаха за касиране провериха и настоящите регистрации. Интересни казуси се заформят в това село. Ще има ли интерес тогава Кмета да обжалва?


30 Ноември 2011 14:13 | 123
Оценка:
1
 (
9
 гласа)

Ей Валери такива Коматари, като тебе дето имаха някаква полза от Коле и го защитавате сега незначи, че цялото село е за него. Вие групата коматари и фамилията Безински не сте цялото село. Много ми е интересно как ще се мобилизирате пак с раздаване по 20лв. и бележки или сега с празни обещдния ще забаламосвате хората да избират Коле, а тои да спечели и ще се отблагороди.


30 Ноември 2011 14:15 | 123
Оценка:
0
 (
10
 гласа)

Аз ако сам на кмета на местото ще се скрия от хората да не ме гледат, защото му излезнаха кирливите ризи и ако има още заблудени хора нека му вярват, а тои им се смее в очите


30 Ноември 2011 14:21 | 123
Оценка:
6
 (
12
 гласа)

ДО БЛАГОЕВГРАДЧАНКА
Тъпото според тебе ченге незнам дали си е платило но Коле всички знаят как си плати на хората да гласуват за него. Боклук ли е човек дето тарси справедливост, защото според мен Данчо не е боклук. Или до сега Коле си манипулираше изборите но нямаше толкова умни като Данчо кандидати да го хванат.


30 Ноември 2011 14:27 | 123
Оценка:
5
 (
13
 гласа)

Китанов го имахте за майтап така ли. Питайте Коле дали го е имал за майтап. Казвал е на хората''ДЕ БЕ КАЖЕТЕ МУ НА ДАНЕ НЕКА СИ СТОИ ПОЛИЦАЙ ДА СЕ ОТКАЖЕ ОТ ИЗБОРИТЕ". Според мен това не е май майтап.


30 Ноември 2011 14:58 | 123
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

НЕ НАТИСКАЙТЕ РАЧИЧКАТА НАДОЛО А СЕ ОБОСНОВЕТЕ НО МАЙ ВСИЧКО КАЗАНО Е ИСТИНА А ТЯ НАЙ МНОГО БОЛИ. ХА, ХА, ХА. СМЕШНИ СТЕ БЕЗИНЦИ


30 Ноември 2011 15:02 | КХФСВГИВ
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

ЕЙ КОЛЕ КАК МОЖЕ ОЩЕ ПАРВИЯ ДЕН СЛЕД ИЗБОРИТЕ ТРАГНА ДА КРАДЕШ ДАРВА А В САЩОТО ВРЕМЕ СЕ ИМАШ ЗА МНОГО ЧЕСТЕН ЧОВЕК. ТОВА Е СРАМ И ПОЗОР ЗА ЕДИН КМЕТ. СА ДАНЧО ВИ Е ВИНОВЕН НА БЕЗИНЦИ И ГРУПАТА ОТ 5 ЧОВЕКА ОКОЛО ТЕБЕ ДЕТО СА ГОТОВИ И Г.. А ДА ТИ ЛИЖАТ.


30 Ноември 2011 15:04 | колеги
Оценка:
4
 (
10
 гласа)

Браво Данчо, желаем ти успех!


30 Ноември 2011 15:06 | КХФСВГИВ
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

МНОГО ДОБРЕ СТРУМА СА ПОЧНАЛИ СТАТИЯТА;
Н. Безински избран незаконно
ДА ТОВА Е ЦЯЛАТА ИСТИНА .ВСИЧКИ РАЗБРАХА ЧЕ КОЛЕ Е ИЗБРАН ПО НЕЗАКОНЕН НАЧИН КАТО СЕ ПОЧНЕ ОТ КОМИСИЯТА ДО РАЗДАВАНЕТО НА ПАРИ.


30 Ноември 2011 15:10 | жител
Оценка:
10
 (
10
 гласа)

Викнете телевизията бе хораааа. Как ще ви гласуват хора от града бе. РАЗНИЩЕТЕ го този случай след като не е разрешила съдииката да се гледа ГРАО-то. Тези хора гласували ли са с документи. ИЗМАМА!


30 Ноември 2011 15:40 | КХФСВГИВ
Оценка:
8
 (
12
 гласа)

И АЗ САМ ЗА ДА ВИКНЕМ ТЕЛЕВИЗИЯТА. НЕМОЖЕ ХОРА ОТ ГРАДА ДЕТО НЕ ЖИВЕЯТ В СЕЛОТО ДА МИ РЕШАВАТ КОЙ ЩЕ Е КМЕТ. ТОГАВА ЩЕ ВИДИ КОЛЕ КОЙ КРИВ КОЙ ПРАВ, А НЕ ДА НАПАДАТ СЕГА ДАНЧО. БРАВО ДАНЕ ДАВАЙ СМЕЛО САМО НАПРЕД, БОРИ СЕ СРЕЩУ КОЛЕ 80% ОТ СЕЛОТО СМЕ ТВАРДО ЗАД ГАРБА ТИ АКО ТРЯБВА И ТЕЛЕВИЗИЯТА ЩЕ ВИКНЕМ


30 Ноември 2011 16:06 | гражданин
Оценка:
8
 (
10
 гласа)

"Ченгето Й. Китанов успя да касира изборите за кмет в с. Изгрев". Това е прецедент в нашата община. Евала!


30 Ноември 2011 16:10 | 123456
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

какво ще обжалва бе, ще обжалва, нали ако го направи край с него е свършено, ще се докажат и измамите с регистрациите на хората от града, защото ако на това дело не се гледаха, при обжалването ще се гледат, ако иска още от помиярщината му да излезе наяве, нека го направи, тъкмо още повече хора ще се откажат от него...


30 Ноември 2011 16:12 | гражданин
Оценка:
8
 (
10
 гласа)

Безински, така ли иначе не се мяркаше в Общината, беше ообрал всички негативни награди. Е неотричаме, че за банкети беше пръв.


30 Ноември 2011 16:15 | уу
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

КА-СА-ЦИ-ЯЯЯЯЯ!!!


30 Ноември 2011 16:44 | моторист
Оценка:
0
 (
14
 гласа)

тъпото ченге кмет хахаха та нали баща му плати 4 бона за да стане ченге данчо вземи да пасеш на дедо ти стоката бе поне тва става от тебе..... гарантирам


30 Ноември 2011 16:56 | До моториста
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

Ха-ха-ха това"тъпо ченге"е 10 класи над теб. Защо злобееш бе темерут. Няма какво да пишете вече и почнахте да обиждате. 10 класи е над теб и Кмета защото една обида не е казал срещу вас а вие не спряхте. Бори се момчето по честният път. А сега колко ле и извадил дядо му та спечели делото? Ха-ха-ха не ви е срам тук май има стара злоба и завис та набърквате баща му и дядо му.


30 Ноември 2011 17:09 | моторист
Оценка:
-5
 (
7
 гласа)

тъпото ченге може да е 10 класи над тебе бе ти да не го сравняваш с тебе бе а щом го защитаваш ти да не си му протеже или секретарка


30 Ноември 2011 17:13 | колега
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

Данка ти си нашо момче седи си ченге знаеш как се изкарват кинти лесно тия Бензинци са мошенници знам ги много добре а Колъо е пиянде нали му взимахме книжката за алкохол


30 Ноември 2011 17:25 | ВАЛЕРИ
Оценка:
-2
 (
10
 гласа)

НЕ БЪРЗАЙТЕ ДА СЕ РАДВАТЕ, ГАРАНЦИЯ, ЧЕ ВАС ЩЕ ОТМЕНИ РЕШЕНИЕТО НА АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД БЛАГОЕВГРАД, НЕ ЗНАМ КАК Е СТОПЕНА РАЗЛИКАТА ОТ 5 ГЛАСА, ЗА НЕРЕДНОСТИТЕ НА СЕКЦИОННАТА КОМИСИЯ КОЙ Е ВИНОВЕН БЕЗИНСКИ ЛИ, НЯМА ТАКЪВ ФИЛМ, НЕ СЕ РАДВАЙТЕ БЕЗИНСКИ ЩЕ СИ Е КМЕТ, НЯМА ДА ИМА НОВИ ИЗБОРИ, А И НЯМА ТАКОВА ОСНОВАНИЕ, ВСИЧКО СИ Е В РАМКИТЕ НА ЗАКОНА, ПРОЧЕТЕТЕ ИЗБОРНИЯ КОДЕКС И ТОГАВА ПИШЕТЕ, СМЕШНИ СТЕ


30 Ноември 2011 17:28 | до валери
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

ми че то ако беше всичкото в рамките на закона нямаше да има касиране бе приятелю, май ти не си чел изборния кодекс достатъчно добре и май не си наясно с основанията за касиране на самите избори, като си изясниш причините, тогава пиши, недей да злобееш, ей, изядохте се от злоба


30 Ноември 2011 17:37 | до моторист
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

хора, злобата ще ви погуби да знаете, давайте малко по-спокойно, май "тъпото ченге" не е много тъпо, а???? или понеже не ви изнася се чудите какви простотии да напишете, какво тебе да не те е яд че нямаш четири бона и ти да платиш, сигурно е така, ще си изядете ..... от яд. престанете с тия селски изкази, ама то от обкръжението на коле какво да се очква, същите простаци като него сте, злобари, няма какво да кажете от яд, че кирливите ви ризи започват една по една да излизат наяве и всичко започва да се разбира и бълвате само глупости, защо едно смислено изречение не прочетох от тия дето защитавате коле, ами аз ще ти кажа ОТ ЗЛОБА!!! Е ПУКНЕТЕ СЕ ОТ ЯД, КАСИРАНЕ ЩЕ ИМА!!!


30 Ноември 2011 18:00 | 123456
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

кажете ми защо никой от поддръжниците на кольо не написа примерно: "коле направи това и това, коле помогна на този и този, коле допринесе за това и това..... " аргументирайте се за това, че искате той да остане кмет, кажете какво той направи за тия два мандата, докато беше кмет, дайте ми един смислен пример за това какво постигна и опровержете хората, които не го искат, без да ми говорите за пътя до айдарово и за осветлението, защото това не е негово дело, а дело на съвсем други хора, хайде де ще чакам да видя какво ще напишете, или можете само да плювате срещу хората, които ги е грижа за айдарово, и които искат да постигнат нещо, няма какво да напишете, защото той не неправи нищо. за тия осем години жителите на айдарово получиха едно голямо НИЩО!!!! е как искате после хората да не роптаят срещу него, няма как, той сам си го направи така


30 Ноември 2011 18:10 | джнсао
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

жалки сте в опитите си да защитавате коле, смешни, абсурдни, глупави, незнам още как да ви нарека, не разбрахте ли, че този човек е пълен измамник, ей калпав народ сме си и това е.....


30 Ноември 2011 18:11 | 123
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Валери, тук се говори за КАСАЦИЯ, да неби да си прочел Изборният кодекс, значи много добре трябва да знаеш какво означава тази дума. Радваме се да, защото има спечелена битка срещу неправдата. Очакваме развитието в ВАС, може би там ще отворят ГРАО. А какво ли става с Грао се пита в задачата? Дали Безински ще бъде Кмет не бъдете толкова сигурни.


30 Ноември 2011 18:20 | До Валери
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Питаш се как се стопи разликата от 5 гласа .Защо не си зададеш въпроса от къде дойдоха тези 30човека да гласуват в селото ни. Ето колко сме реалисти.


30 Ноември 2011 19:44 | НИКИ
Оценка:
-3
 (
9
 гласа)

И ДА ИМА НОВИ ИЗБОРИ БЕЗИНСКИ ЩЕ СИ СПЕЧЕЛИ, А ВИЕ НЕ БЪДЕТЕ ТОЛКОВА СИГУРНИ И НЕ ЛЪЖЕТЕ ХОРАТА, ЧЕ ЩЕ НАПРАВИТЕ НЕЩО, ЗАЩОТО МНОГО МАЛКО, БИХ КАЗАЛ ПОЧТИ НИЩО НЕ ЗАВИСИ ОТ СЕЛСКИЯ КМЕТ, ЩЕ ЦЪФНЕ И ЩЕ ЗАВЪРЖЕ ИЗГРЕВ, АКО ИЗБЕРАТ ДАНЧО ПР, НЕ ПИШЕТЕ ПРОСТОТИЙ, НАМЕРИХТЕ ЕДНО СКРОМНО И ПРИТЕСНИТЕЛНО МОМЧЕ, И ГЛУПОСТИ ПИШЕТЕ, ЩЕ СЕ МООБИЛИЗИРАМЕ И С МНОГО ПОВЕЧЕ ЩЕ ВЕ БИЕМ, ЗА ДА НЯМА ЗА КАКВО ДА РЕВЕТЕ, КАТО ВДОВИЦИ ЗА .....-.


30 Ноември 2011 19:54 | .....
Оценка:
-3
 (
9
 гласа)

Данчо вземи намери нещо работа на жена ти, че по цял ден седи и пише коментари, ама мила разбрахме, че ти пишеш 90% от коментарите, смешна си.... жалко, че уж се правиш на толкова възпитана и образована! И като ти е гадно като четеш обиди за мъжа ти, просто спри да обиждаш всички от фамилия Безински. И все пак не забравяй, че от уж ваште хора, има и такива който носят същата фамилия. А пиша УЖ, защото никога нищо не се знае!


30 Ноември 2011 20:25 | Наблюдател
Оценка:
5
 (
9
 гласа)

Фактите са много ясни за хората, които живеят в селото и имат очи да ги видят-за два мандата кмета не направи нищо за селото; използва всички сили и средства за да докопа единствената работа, която може да намери - пари преди избори на хора, податливи на натиск, регистриране на хора от града, контрол над комисията.....
Опомнете се хора - ако ви се даде нов шанс да гласувате -използвайте го!
Изправете се срещу статуквото - няма как да стане по-лошо ако изберем Йордан! Доколкото го познавам - определено ще е от полза за селото!


30 Ноември 2011 21:03 | БАБА МИ4А
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

В4ЕРА ВИДЕХ БАБА МИ4А И ВИКА БАБО МИ4О ДАИ ДА ИЗБЕРЕМ КОЛЕ ЗА О6ТЕ ЕДИН МАНДАТ А ТЯ МИ ВИКА КЕ МУ СЕ МАНДАА РЕБРАТА КЕ МУ СЕ МАНДАА


30 Ноември 2011 21:43 | Марето
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Незнам дали са се давали пари, но Безински с всичките тия заплахи на цялото село (може да се каже) такива ли хора трябва да ни оправляват бе хора? И какво правм щмекерий печелим изборите, както на миналите избори така и сега. Мошенници ли ще ни оправляват и то мързеливи, какво е направил Кольо, смее ни се в очите защото сме тъпи селяни? Издигайте го на пиядестал и пак глсувайте за него.... Значи един мандат му дадахме нищо не направи, втори мандат му дадахме, и пак нищо, е и пак ли? Приятелите са си причтели, ама сиренето е с пари .Хора да не толерираме мързела, а да дадем шанс на младите пък дано те са по-амбициозни и да направят наистина нещо за това село.


30 Ноември 2011 22:14 | КХФСВГИВ
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Видяхме на предизборните сабрания кой е грамотен Данчо говори 40 минути а Коле 4 минути. Арогантен е Коле с неговото поведение като казва на хората от площада нагоре аз несам ви кмет, Данчо да ви прави детски площадки и т. н. да не изреждаме той си знае какви ги е говорил остроумни.


30 Ноември 2011 22:14 | ВЛАДИ
Оценка:
-4
 (
6
 гласа)

КОЛЬО, ТИЯ НЕ СА ТИ КОНКУРЕНЦИЯ, ТИ СИ С КЛАСА НАД ТЯХ, ТИ НЕ СИ НАПРАВИЛ, А ТЕ ЩЕ НАПРАВЯТ, НЕКА ДА КАЖАТ КАК, СМЕШКОВЦИ И ЗЛОБАРИ СА НО ПАК ЩЕ ИМА, БИ ГЛАВАТА ПО ГЛАВАТА БИ БИ, ДНЕС СЕ КОЛЕБАЕШЕ ДАЛИ ДА ПОКАНИШ АНСАМБЪЛ ПИРИН В ИЗГРЕВ, СЛЕД РЕШЕНИЕТО НА ВАС, ВЕЧЕ СЪМ СИГУРЕН ОЩЕ СЕГА ГИ УВЕДОМИ, ЩЕ БЪДЕ В МУЗИКА И ТАНЦИ ЦЯЛОТО СЕЛО


30 Ноември 2011 22:24 | РАДИ
Оценка:
-4
 (
8
 гласа)

КОЛЬО СИ Е ВИНОВЕН, ТОЙ СИ ПОДЦЕНИ НЕЩАТА, НЕ ГО СМЯТАШЕ ЗА КОНКУРЕНТ ТОЯ АРТИСТ ДАНЧО ПРЪ, ПОДЦЕНИ НЕЩАТА И В АДМИН. СЪД, СЪС СИГУРНОСТ ЩЕ СЕ ОТМЕНИ РЕШЕНИЕТО НА АДМ. СЪД БЛ-ГРАД НО ЗАЩО ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ПОДЦЕНЯВАТ НЕЩАТА, СЕГА СИ ВЗЕМИ ТРИМА АДВОКАТИ, НЯМА ОСНОВАНИЯ ЗА ДА НЕ СЕ ОТМЕНИ РЕШЕНИЕТО, ДРУГ ПЪТ НЕ ГИ ОТПУСКАЙ ТАКА, ТИЯ ОПОЗИЦИЯТА ВЯРНО ЩЕ СИ ПОВЯРВАТ, ЧЕ МОГАТ ДА САТАНАТ КМЕТОВЕ, ОПАЗИЛ НЕ ГОСПОД


30 Ноември 2011 22:33 | ПАРАШКАНСКИ
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

КОЛЕГА МНОГО СИ ПРАВ, НА ТИЯ КОЙТО НЕ СА ГЛАСУВАЛИ ЗА ТЕБ НИЩО НЕ ИМ ПРАВИ, ОПРАВИ СИ ТВОЙТЕ ХОРА, НАПРАВИ ИМ УЛИЦИ ТРОТОАРИ И Т. Н СЕГА ТИ СЕ Е ПАДНАЛО, МАЧКАЙ ЗДРАВО БЕЗ ДА СЕ ПЛАШИШ!


30 Ноември 2011 22:50 | 168454
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Без тъпи селски коментари, научете се да пишете и да четете.


30 Ноември 2011 22:52 | ХОХОХО
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

КА-СА-ЦИ-ЯЯЯЯЯ, ИЗЯДОХТЕ СЕ! ПОДЦЕНИХТЕ НЕЩАТА А? ЕМИ ДА БЕХТЕ ДАЛИ НЯКОЙ ЛЕВ ИЛИ НЯКОЙ КУБИК ДЪРВА НА СЪДЯТА! НЕКА СИ ВЗЕМЕ АКО ЩЕ И ПЕТ АДВОКАТА КМЕТА-НУЖНИ ЩЕ СА МУ НАИСТИНА ПОВЯРВАЙТЕ. ЛЕЛЕ ИНТЕРЕСТНО БЕШЕ ДА ВИ ВИДИМ ФИЗИОНОМИИТЕ ВЧЕРА КАТО РАЗБРАХТЕ ЗА НОВИНАТА. КОЙТО СЕ СМЕЕ ПОСЛЕДЕН НАЙ-ДОБРЕ СЕ СМЕЕ.


30 Ноември 2011 22:55 | ДО ПАРАШКАНСКИ
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

ПАРАШКАНСКИ, ТИ МОЖЕШ ЛИ ДА ПИШЕШ, ТОВА ЩЕ МУ Е ЛЕСНО НА ТВОЯ КОЛЕГА ЗАЩОТО ДОБРЕ ГО УМЕЕ


30 Ноември 2011 23:08 | СЕЛСКА СПАРТАКЯДА
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

ТИЯ, ОНИЯ, КОНКУРЕНЦИЯ, ПОДЦЕНИХМЕ, ПАК ЩЕ СМЕ НИЯ. СПРЕТЕ СЕ БРЕ ЕЙЙЙЙ. БОЛИ, МНОГО БОЛИ И ОЩЕ ПОВЕЧЕ ЩЕ БОЛИ.


30 Ноември 2011 23:47 | 123456
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

за съжаление ето пак се повтаря цирка, защитниците на коле не спират да бълват змий и гущери спрямо другите хора, ей СЕЛЯНИ, нали ви питах по - горе какво направи вашия прословут кмет бе простаци за тия години, спрете да пишете против другите, погледнете си вас бе, сигурна съм, че и за вас не е направил нищо тоя нещастен човек, ама продължавате да го защитавате, кажете ми една причина тоя селяк да остане кмет, само една искам, напишете ми нещо смислено, нещо точно конкретно и ясно какво направи тоя смешник за тия два мандата и тогава говорете, глупаци, вие сте болни мозъци, от злоба и от яд се чудите какви глупости да напишете, каква му е класата на тоя неграмотник, че нещо май се е изпарила, класа имал, да има класа, проявява се доста добре в краденето на дърва, видяхме го тоя мошенник що за стока е, и никой не лъже никой кой какво щял да направи, какво не зависи от селския кмет, той не си е подал носа в общината за тия осем години да иска нещо, влезте в час първо и тогава говорете


01 Декември 2011 00:02 | 123456
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

и ако не ви е ясно да ви проясня още в една изгъзица от негова страна - поредната, преди година или две са били отпуснати 10 000 лв. за селото от общината и понеже "оправния ни кмет" не е знаел в какво да ги вложи ги е подарил на друго село, е сега кажете ми има ли някаква логика в това, какъв човек си ти, за осем години да не си направил нищо, да ти отпуснат пари и нали си е тъпичък и простичък бедния човечец коле, да не знае какво да ги прави... СРАМОТА. и искате да ми кажете че тоя глупак става за кмет, простотиите ги пишете вие, побъркахте се от злоба ей..... хванете се засрамете от яд не може място да си намерите.....


01 Декември 2011 00:14 | нвт
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

дори и да си остане коле кмет, поне го разобличиха, изкараха му всички кирливи ризи, и ако има поне малко останала човещинка у него, трябва да го е срам, да върви с наведена глава, а не да ходи по улиците и да заплашва, питам се как ще гледа хората в очите след всичко, което се доказа, и това с дървата, и измамите в изборния ден, как аджаба, ще погледнеш някой, незнам какъв темерут трябва да си за да го направиш, и всички тия дето го подкрепят се чудя - откога бе станахте толкова заинтересовани и загрижени за кольо, толкова ли ви е голяма изгодата та хукнахте да го браните така, брей, брей, брей, какво ли ви дава в замяна, и това ще се разнищи..... всичко с времето си


01 Декември 2011 07:31 | ПАРАШКАНСКИ
Оценка:
-3
 (
11
 гласа)

Сурвата да не би Данчо да я прави, пъстра трапеза данчо ли я направи, съборите за хората данчо ли ги направи, тротоарите данчо ли ги направи, асфалтирането на пътя данчо ли го направи, осветлението данчо ли го направи и много моного други неща глупаци с глупаците, черногледци


01 Декември 2011 07:54 | анонимен
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Абе селски пръчки, заринали сте се у гюбре бре селтаци .Изметете си първо дворовете, после изметете и улиците ако може това да се наричат улици, пък после си играйте на политици .Или най добре изберете оная дебелата дето му мете кметството за кметица, "она ке ве опрай".


01 Декември 2011 08:27 | марулево
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Парашкански ти си гледай Марулевци. Поне ти нещо остави зад гърба си с помоща на Паскалев. А твоят колега дали почука веднъж на тази врата.


01 Декември 2011 08:33 | колеги
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Безински трябваше да бъдеш по предпазлив, така не се правят избори, хамалската. Разбирамете стола ти е много скъп, но ти се клати вече човече.


01 Декември 2011 09:48 | метро
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

За какви улици говориш, за какво осветление спомена, къде са тротоарите че не ги видяхме, пътя не е дело на Кмета. Сурвата я правят сурвакари а не един човек. Кой са много много другите неща? Спри се селото си е на същото положение от преди много много години, няма никаква промяна. Списъка е много дълаг за несвършената и подценена работа.


01 Декември 2011 09:56 | Марето
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Сурвата да не би Данчо да я прави, пъстра трапеза данчо ли я направи, съборите за хората данчо ли ги направи, тротоарите данчо ли ги направи, асфалтирането на пътя данчо ли го направи, осветлението данчо ли го направи и много моного други неща глупаци с глупаците, черногледци

КОЛЬО, ТИЯ НЕ СА ТИ КОНКУРЕНЦИЯ, ТИ СИ С КЛАСА НАД ТЯХ, ТИ НЕ СИ НАПРАВИЛ, А ТЕ ЩЕ НАПРАВЯТ, НЕКА ДА КАЖАТ КАК, СМЕШКОВЦИ И ЗЛОБАРИ СА НО ПАК ЩЕ ИМА, БИ ГЛАВАТА ПО ГЛАВАТА БИ БИ, ДНЕС СЕ КОЛЕБАЕШЕ ДАЛИ ДА ПОКАНИШ АНСАМБЪЛ ПИРИН В ИЗГРЕВ, СЛЕД РЕШЕНИЕТО НА ВАС, ВЕЧЕ СЪМ СИГУРЕН ОЩЕ СЕГА ГИ УВЕДОМИ, ЩЕ БЪДЕ В МУЗИКА И ТАНЦИ ЦЯЛОТО СЕЛО
Кольо само за банкети е добър кмет за нищо друго, а тротоарите и асфалтирането на пътя не е негово дело ако искате много да знаето, защото това си е от общината. А това, че децата ни си играят в ла... на кучетата вече 2 мандата и никой нищо не прави не се гледа. Незнам и Данчо какво ще направи, но .Е по-добре от нищо. Неискам да казвам лоши неща, но това е истината.


01 Декември 2011 10:04 | +
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

"и ако не ви е ясно да ви проясня още в една изгъзица от негова страна - поредната, преди година или две са били отпуснати 10 000 лв. за селото от общината и понеже "оправния ни кмет" не е знаел в какво да ги вложи ги е подарил на друго село, е сега кажете ми има ли някаква логика в това, какъв човек си ти, за осем години да не си направил нищо, да ти отпуснат пари и нали си е тъпичък и простичък бедния човечец коле, да не знае какво да ги прави... СРАМОТА. и искате да ми кажете че тоя глупак става за кмет, простотиите ги пишете вие, побъркахте се от злоба ей..... хванете се засрамете от яд не може място да си намерите..... "
Ако това е вярно е срамота, да си седи вкъщи и да не се занимава Кольо с работа, която не разбира, боже, боже....


01 Декември 2011 10:22 | Маги
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Имаше един образован кандидат, който искаше да направи нещо за това село, Борислав Васев, който е завършил висше именно политилогия, а вие го пренебрегнахте престанете да се плюете всичко се вижда черно на бяло.
Всички искаме с. Изгрев да върви на пред, но за съжаление ние продължаваме с селянията и простотията и май винаги ще е така... ЖАЛКО. Макар, че знам, че не всичко зависи от кмета, но с почече желание и упоритост всичко се постига.


01 Декември 2011 10:42 | КХФСВГИВ
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

ИСКАМ ЕДИН ОТ ЗАЩИТНИЦИТЕ НА КОЛЕ ДЕТО ТОЛКО ПЛЮЕТЕ ПО ДАНЕ ДА МИ ОТГОВОРИ, ЗАЩО КАТО НЕ ГО Е БИЛО СТРАХ ОТ ДАНЧО Е РЕГИСТРИРАЛ ТЕЗИ 30 ЧОВЕКА. САМО ПИШЕТЕ ГЛУПОСТИ АЙДЕ ПОНЕ ЕДИН, АКО ИЗОБЩО ИМА ПО УМЕН ДА НАПИШЕ ОТГОВОР.


01 Декември 2011 11:44 | до КХФСВГИВ
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Това с регистрираните 30 човека за нашите скапани закони е напълно законно това вече е въпрос на съвест, не е там работата не може ли поне едни избори да са чисти без шашми и всякакви шамати изобщо, а те са много не е само това.


01 Декември 2011 13:07 | рррр с овцитееее
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Всички безинци може да го изпампуркат....., а и тоя парашкански и тои може да го из.. ха!!!! Боклуци мършави, Данчо ви показа как се прави, добър урок даде на Безински!!!!! Видя се, че Кольо е мръсен измамник!!! Ама добре, пак си гласувайте за Кольо, за да ви е лошо! Вие така сте си свикнали да живеете!!!!


01 Декември 2011 13:43 | КХФСВГИВ
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

АЗ ЗНАМ ЧЕ Е ЗАКОННО НО ИСКАМ ЕДИН ОТ ОНИЯ ДЕТО ПЛЮВАТ ДА МИ ОТГОВОРАТ. ЗНАМ ЧЕ ИМА И ДРУГИ НЕРЕДНОСТИ НЕ Е САМО ТОВА, НО МИ Е ИНТЕРЕСНО САМО ПИШАТ ЧЕ ДАНЧО ТАКА, ДАНЧО ОНАКА. АЙДЕ БЕ НИТО ЕДИН ОТ ВСИЧКИ ВАС НЕ ДАВАТЕ ОТГОВОР ИСКАМ ДА СЕ ОБОСНОВЕТЕ ИЛИ ВИ Е МАЛКО СИВОТО ВЕЩЕСТВО. ЕЕЕЕЕ ПАРАШКАНСКИ НЕ ГОВОРИ ТАКА САМО ЕДИН САБОР Е НЕГОВО ДЕЛО АМА И ТОЙ НЕ Е КАТО ХОРАТА. НАЛИ СИ СЛАГА НЕГОВА СКАРА БИРА ИЗКАРВА СИ ПАРИ, ЗАТОВА ГО ПРАВИ, А ТРОТОАРИ НАПРАВИ САМО ПРИ КУМОВЕТЕ МУ ОТ ТАМ НАТАТАК УЛИЦИТЕ НЕ СА НЕГОВО ДЕЛО И ОСВЕТЛЕНИЕТО.


01 Декември 2011 13:45 | 258
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

ТОВА ЛИ Е КМЕТ БЕ. ЦОНЕ МАХНА ЗНАКА А КОЛЕ СЕ ПРАВИ НА УЛАВ НИТО ЗНАКА СЛОЖИ НИТО НА ЦОНЕ КАЗА НЕЩО. КАМИОНИТЕ НА БАЗАТА СИ МИНАВАТ ПАК ПРЕЗ УЛИЦАТА АМА МНОГО МУ ПУКА ТОЙ НАЛИ СИ Е ПЛАТЕНА ОТПУСКА.


01 Декември 2011 13:52 | 258
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

до БЛАГОЕВГРАДЧАНКА
Тъпото според тебе ченге, ако си беше платило на садийката щеше да отворат ГРАО-то, а това не беше позволено, а зашто ли, заштото ще излезнат много истини какви ги е варшил Коле, а ништо чудно да не стане по лошо за него..... сама се сети, ако имаш малко в главата, а ако нямаш по добре не пиши глупости


01 Декември 2011 14:29 | Грамажданин
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Ей тъпи айдаровци по добре станете квартал защото сте по зле и от кварталите. по добре един път на 20 год. да се сещат за вас от колкото с кмет и пак да сте забравени от бога.


01 Декември 2011 14:35 | майки
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

КОЛЕ КЪДЕ Е ДЕТСКАТА ПЪРЗАЛКА ЗА ДЕЦАТА НИ? САМО ТЯ СИ БЕШЕ И ТЯ ИЗЧЕЗНА.


01 Декември 2011 15:00 | васев
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

ПО ЛОШО НЯМА НА КЪДЕ ДА СТАВА. ПРАЗНО СЕЛО, ЯЗЪК ЧЕ ИМА ТОЛКОВА МЛАД НЕОДОВЛЕТВОРЕН НАРОД. НАЙ-ХУБАВОТО РАЖДАЕМОСТ ИМА. КЪДЕ ВИ Е ДЕТСКАТА ПРОЩАДКА ГОСПОДА? ДОКОЛКОТО РАЗБИРАМ НЯМА УЧИЛИЩЕН АВТОБУС. НЯКЪКВИ ЗАЩИТНИЦИ ПИШАТ ЧЕ ИМАТЕ ДОБРИ ПЪТИЩА. КЪДЕ СА ПЪТИЩАТА ГОСПОЖО ИЛИ ГОСПОЖИЦЕ. ОСВЕТЛЕНИЕТО ВИ Е ПЪЛНА НУЛА"0", СУРВИТЕ И СЪБОРИТЕ НЕ ГИ РАЗБИРАМ.. Т. Е. СЪБОР ПЪК НЯМАТЕ ХРАМ. ЕДИНСТВЕНОТО СЕЛО БЕЗ ХРАМ, НА КОЙ ДА ПРЕПИСВАМЕ ВИНАТА ПАК НА ОБЩИНАТА ЛИ? УПРАВЛЯВА ВИ ЕДИН МИШ В БУКВАЛНИЯТ СМИСЪЛ НА ДУМАТА. ХОРАТА СА МУ ГЛАСУВАЛИ ДВА МАНДАТА ДОВЕРИЕ А ТОЙ ГИ ПРЕДАДЕ И СЕГА НЯКОЙ МУ Е КРИВ. ПОТЪРСИ ВИНА В СЕБЕ СИ ГОСПОДИНЕ ЗАЩОТО НАИСТИНА РЕЗУЛТАТИТЕ НА СА В ТВОЯ ПОЛЗА.


01 Декември 2011 15:11 | майки
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Абсолютно е така Маги, всичко се постига с упоритост. Да попитаме Кмета къде да играят децата ни или и на това ще ни отговори"Не ме занимавай с глупости".


01 Декември 2011 15:11 | КХФСВГИВ
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

БРАВО васев. МНОГО ДОБРЕ КАЗАНО, НО ИМА ХОРА ОТ СЕЛОТО НЕМОГАТ ДА ГО РАЗБЕРАТ ТОВА.


01 Декември 2011 15:15 | КХФСВГИВ
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

ДО майки
КМЕТА ДАЖЕ Е КАЗАЛ НА ЧИСТАЧИТЕ ОТ КМЕТСТВОТО ДА НЕ ЧИСТЯТ ОТЗАД ЗАЩОТО ТАМ МАЙКИТЕ Е ТРЯБВАЛО ДА СИ ЧИСТЯТ. ИМАШЕ ПОКАНА ЛЯТОТО ОТ МАЙКИТЕ ДА ПРИСАСТВА НА САБРАНИЕ ДА СЕ ИЗЧИСТИ ОТЗАД ЗАЩОТО БЕШЕ СТАНАЛО ЗМИЯРНИК, НО НЕ БЛАГОВОЛИ ДАЖЕ ДА ДОЙДЕ.


01 Декември 2011 15:28 | мария
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Маги написа:Макар, че знам, че не всичко зависи от кмета, но с почече желание и упоритост всичко се постига.

Гласувахме ти доверие прав е господина по нагоре а ти ни предаде.


01 Декември 2011 15:48 | герб
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

БОРИСЛАВ, ЙОРДАН, ГРОЗДАН ВСЕКИ ЕДИН, ДОРИ И ДРУГ ДА Е, НО НЕ И БЕЗИНСКИ-ДАЛАВЕРАТА


01 Декември 2011 15:53 | ГЕРБ
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

[quote=васев]
ПО ЛОШО НЯМА НА КЪДЕ ДА СТАВА. ПРАЗНО СЕЛО, ЯЗЪК ЧЕ ИМА ТОЛКОВА МЛАД НЕОДОВЛЕТВОРЕН НАРОД. НАЙ-ХУБАВОТО РАЖДАЕМОСТ ИМА. КЪДЕ ВИ Е ДЕТСКАТА ПРОЩАДКА ГОСПОДА? ДОКОЛКОТО РАЗБИРАМ НЯМА УЧИЛИЩЕН АВТОБУС. НЯКЪКВИ ЗАЩИТНИЦИ ПИШАТ ЧЕ ИМАТЕ ДОБРИ ПЪТИЩА. КЪДЕ СА ПЪТИЩАТА ГОСПОЖО ИЛИ ГОСПОЖИЦЕ. ОСВЕТЛЕНИЕТО ВИ Е ПЪЛНА НУЛА"0", СУРВИТЕ И СЪБОРИТЕ НЕ ГИ РАЗБИРАМ.. Т. Е. СЪБОР ПЪК НЯМАТЕ ХРАМ. ЕДИНСТВЕНОТО СЕЛО БЕЗ ХРАМ, НА КОЙ ДА ПРЕПИСВАМЕ ВИНАТА ПАК НА ОБЩИНАТА ЛИ? УПРАВЛЯВА ВИ ЕДИН МИШ В БУКВАЛНИЯТ СМИСЪЛ НА ДУМАТА. ХОРАТА СА МУ ГЛАСУВАЛИ ДВА МАНДАТА ДОВЕРИЕ А ТОЙ ГИ ПРЕДАДЕ И СЕГА НЯКОЙ МУ Е КРИВ. ПОТЪРСИ ВИНА В СЕБЕ СИ ГОСПОДИНЕ ЗАЩОТО НАИСТИНА РЕЗУЛТАТИТЕ НА СА В ТВОЯ ПОЛЗА. [/quote евала


01 Декември 2011 16:27 | 654
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

какво стана бе коле, нещо май се обърка, а? нали знаеш, че домашните сметки на пазара не излизат, хората не спят, за разлика от тебе, беше те хванал един осемгодишен зимен сън, мисля обаче, че вече е време да се посъбудиш и да видиш, че никой не те иска, да видиш, че си по-долен и от най-долните, хайде прибирай се вкъщи вече, стига ти толкова почивка, време е да поработиш малко.....


01 Декември 2011 17:22 | ПАРАШКАНСКИ
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Пак пишете глупости, по настояване на Безински се асфалтира пътя, естествено, че от общината трябва да отпуснат средства, но някой трябва да ги иска, Безински си свърши работата, 280 хил. лева отидоха в тоя път, какво друго искате да не би само Изгрев да е втая община, има още 25 села който също искат да се направи нещо, много сте отворени, пишете некомпетентно без да сте вътре в нещата


01 Декември 2011 17:30 | КОЛЕГА
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

НИЕ ЗНАЕМ КАКВА БИТКА ВОДИ КОЛЬО ЗА ДА СЕ НАПРАВИ ТАЗИ ОТСЕЧКА, ЗАЩОТО ПАРИТЕ БЯХА ПРЕНАСОЧЕНИ ЗА БЪЛГАРЧЕВО ОТ ОБЩИНСКИ СЪВЕТ, А В ПОСЛЕДСТВИЕ ТОЙ ВЛИЗА ПОНЕ ПЕТ ПЪТИ ПРИ КМЕТА ПАСКАЛЕВ ДА СЕ РЕШИ ВЪПРОСА С ФИНАНСИРАНЕТО, БЕШЕ РЕШЕН ОСИГУРИХА СЕ ПАРИ, ТОВА Е ИСТИНАТА, ПРЕСТАНЕТЕ ДА ПИШЕТЕ НЕ СВЪРЗАНИ РАБОТИ, МНОГО ГОЛЯМИ РАЗБИРАЧИ СТАНАХТЕ!


01 Декември 2011 17:41 | ЛЕФТЕР
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

кОЛЕГА ДА ТИ ИМАМ ПРОБЛЕМИТЕ 5 ЧОВЕКА НА ПРЪСТ, ХОРА БЕЗ РАБОТА ПО ЦЯЛ ДЕН ПИШАТ ГЛУПОСТИ ПО ТВОЯ АДРЕЗ, НЯМАШ МЯСТО ЗА ПРИТЕСНЕНИЕ, ТИЯ КОЙТО ПИШАТ СА БИТИ КАРТИ, ТАКА, ЧЕ СИ ПИ СПОКОЙНО РАКИЯТА, АБСОЛЮТНО СИГУРЕН СЪМ, ЧЕ ВАС ЩЕ ОТМЕНИ РЕШЕНИЕТО, ПОСОЧЕНИТЕ ПРИЧИНИ НЕ СА ОСНОВАНИЕ ЗА КАСИРАНЕ, КАКВО СИ ВИНОВЕН ТИ ЗА СИК, ЧЕ НЕ СА СИ СВЪРШИЛИ РАБОТАТА, ДА НЕ ЗАБРАВИШ ДА МЕ ВИКАШ СЛЕД РЕШЕНИЕТО НА ВАС, ЗА ТЕБ СЪМ СИГУРЕН


01 Декември 2011 17:51 | .....
Оценка:
-4
 (
4
 гласа)

много ми е интересно да разбера какво означава за вас мили селяни един кмет да направи нещо за селото, без помоща на обищината, вие какво искате да кажете че само ако извади парите от собствения си джоб тогава е направил нещо ли? За прословутите ви пързалки и люлки да ви припомна че имаше такива и кой ги счупи - аз ще ви отговоря, послушните ви деца, тези възпитаните от вас и като вас. Вземете малко помислете, не че ви се отдава, ама се опитайте. Аз само нещо да му пожелая на Кольо - бъди жив и здрав, не им се давай, нека те обиждат, дано някога осъзнаят че вредят повече на себе си отколкото на теб. Не прави нищо срещу хората който не са с теб, Господ достатъчно ги е наказал, като не им е дал едно от малките неща който ни различават от животните - разум. НИЕ С. ИЗГРЕВ СМЕ С ТЕБ


01 Декември 2011 17:56 | хаха
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Няма смисъл да им обяснявате как стоят нещата с финансирането на каквото и да било в общината, те просто няма да ви разберат. Явно не могат да разберат толкова "сложни" неща.


01 Декември 2011 18:02 | ЛЕФТЕР
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

ПО НАСТОЯВАНЕ НА БЕЗИНСКИ БИЛ АСФАЛТИРАН ПЪТЯ, ТИЯ ГИ РАЗКАЗВАЙТЕ НА БАБИТЕ.


01 Декември 2011 18:06 | лефтер
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

бил влизал при паскалев, та той не знае къде му е кабинета


01 Декември 2011 18:09 | 654
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

каде ги видяхте тия счупени люлки и пързалки, ми че то някога имало ли е здрави, за да се счупят, или се чудите вече какви глупости да напишете в негова защита, каде ги видяхте тия асфалтирани улици по айдарово, единствено отсечката, която свързва селото с града се асфалтира, и то не по негова заслуга, ако не ви направи впечетление тогава се асфалтираха главните улици по целия град, а улиците вътре в селото са пълна трагедия - дупка до дупка, май вие не чухте на едно от събранията, че той въобще не се е мяркал в общината, там незнаят кой е кмет на айдарово, искал пари за пътя - ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ, и никой не е бита карта, май коле е битата карта в случая, и сме достатъчно вътре в нещата и сме напълно наясно как стои въпроса с това да се изисква нещо за дадено село, няма как това да стане от масата в барчето с картите в ръка и с чашката встрани, знаем, че за това няма кой да го бие, пръв е за банкетите, но за длъжността, която заема е пълна нулааааа


01 Декември 2011 18:11 | ЛЕФТЕР
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

КАК ДА ГО ОБЯСНИШ НА ПРОСТАЦИ, КОТКА ПО ГРЪБ ПАДА ЛИ ТА И ТИ, АЗ ПРИСЪСТВАМ И СЪМ СВИДЕТЕЛ НА ТЕЗИ НЕЩА, ДА ТАКА СТОЯТ НЕЩАТА С ТОЗИ ПЪТ, БЕЗИНСКИ Е ПРИЧИНАТА ДА СТАНЕ, ПОСТЕПЕННО ЩЕ СЕ РЕШАТ И ДРУГИ НЕЩА, ИМА СЕЛА КЪДЕТО ПЪК НИЩО НЕ Е НАПРАВЕНО ТОЗИ МАНДАТ!


01 Декември 2011 18:15 | кг
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

добре де, и така да е за тоя път, за осем години според вас "колеги" достатъчно ли е да се направи само това - една асфалтирана отсечка, и край той нашия мил кмет е постигнал тооооолкова много..... СМЕШНИЦИ, за да е искал да направи нещо за това село е трябвало желание и мотивация, ама откъде от този ограничен човек такива неща, него просто не го вълнува нищо, всичко се постига с много труд и старание, но той това не го умее, така че млъквайте в жалките си опити да го защитите


01 Декември 2011 18:19 | ЛЕФТЕР
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

И ТИ КАТО СТАНЕШ КМЕТ ВЕДНАГА ЩЕ РЕШИШ ВСИЧКО, НОВОБРАНЕЦ ТАКЪВ, АКО СТАВАШЕ С МАГИЧЕСКА ПРЪЧКА ЛЕСНО БЕШЕ НО НЕ Е ТАКА, ЖИВЕЕМ В УСЛОВИЯ НА КРИЗА, ПРЕДИ УЛИЦИТЕ ИМА ОБРАЗОВАНИЕ, ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ, ЗАПЛАТИ НА ХОРАТА, И ТОГАВА Е ИНВЕСТИЦИОННАТА ДЕЙНОСТ, НЕ СА ТИ ЯСНИ ТЕЗИ НЕЩА, А И НЯМА ДА ТИ СТАНАТ ЙОРДАНЕ, СЛОЖНИ СА НЕ СА ЗА ТЕБ, БЪРЗО ЩЕ ТИ МИНЕ МЕРАКА, ТИ СИ НИКОЙ


01 Декември 2011 18:21 | 654
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

абе лефтере, хвани се засрами, да този мандат нищо, ами предишния..... какво направи предишния мандат, пак нищо е как искаш хората да повярват на тия глупости дето пишеш, всичко се доказва с дейстсвия, не с думи или за тебе това не важи - обещания, циркове и после какво - живот четири години, и после наново - обещания и пак четири години живот, е дано вече да му свърши отпуската на тоя некадърник, дано си е починал хубаво за тия два мандата, че после не знам, не го виждам, отива на кино.....


01 Декември 2011 18:23 | жожощ
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

да, той затова толкова драпа да си остане кмет, друго не може да работи, просто си такъв човечеца - некадърен


01 Декември 2011 18:29 | ЛЕФТЕР
Оценка:
-4
 (
4
 гласа)

ТАЯ РАБОТА НЕ Е САМО ДА ИСКАШ, ПО ВАЖНОТО Е ДАЛИ ИМА ПАРИ В БЮДЖЕТА, САМО ЖЕЛАНИЕТО НЕ Е ДОСТАТЪЧНО ЙОРДАНЕ, ЖИВ И ЗДРАВ ДА СИ, НО РАЗБЕРИ, ЧЕ НЕ Е ЛЕСНО, МНОГО СА СЛОЖНИ НЕЩАТА, ИМА КМЕТ НА ОБЩИНАТА, ИМА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ, ИМА ОЩЕ 21 КМЕТОВЕ НА СЕЛА КОЙТО СЪЩО ИСКАТ, НЕ Е САМО ИЗГРЕВ В ТАЯ ОБЩИНА !


01 Декември 2011 18:29 | ................
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

вие сте много ограничени бе хора, никой не е казал, че йордан ще оправи всичко, тук не е това въпроса, въпроса е този некадърник да се смени, той не е за този пост, нека се даде шанс на някой друг, видя се че от него кмет не става, доказа го стократно, че не е за тази работа, който и да е от кандидатите за тези избори беше много по-добър от коле, ама рушветите замъглиха хората, ей продажна държава сме си и това си е.....


01 Декември 2011 18:34 | нв
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

е разбрахме де, че не е само изгрев в тая община, стига си го повтарял, ставаш банален вече, ама нито коле, нито предишните кметове не направиха нищо за това село, така че си налягай парцалите и трай вече, ние искаме развитие, а не подигравки в очите на хората, жалки усмивки и тъпи физиономии.....


01 Декември 2011 18:35 | лефтер
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Абе това не е Лефтер не се връзвайте на Ана чула недочула нещо от баща и и се прави на много компететнта.


01 Декември 2011 18:41 | лефтер
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

То излезе, че само за Изгрев няма пари бре, ми така е като изпускаме само сроковете и не се явяваме на общинските сесии, та те там не го познават.


01 Декември 2011 18:46 | лефтер
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

ЛЕФТЕР написа:
И ТИ КАТО СТАНЕШ КМЕТ ВЕДНАГА ЩЕ РЕШИШ ВСИЧКО, НОВОБРАНЕЦ ТАКЪВ, АКО СТАВАШЕ С МАГИЧЕСКА ПРЪЧКА ЛЕСНО БЕШЕ НО НЕ Е ТАКА, ЖИВЕЕМ В УСЛОВИЯ НА КРИЗА, ПРЕДИ УЛИЦИТЕ ИМА ОБРАЗОВАНИЕ, ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ, ЗАПЛАТИ НА ХОРАТА, И ТОГАВА Е ИНВЕСТИЦИОННАТА ДЕЙНОСТ, НЕ СА ТИ ЯСНИ ТЕЗИ НЕЩА, А И НЯМА ДА ТИ СТАНАТ ЙОРДАНЕ, СЛОЖНИ СА НЕ СА ЗА ТЕБ, БЪРЗО ЩЕ ТИ МИНЕ МЕРАКА, ТИ СИ НИКОЙ

смешна си Ано


01 Декември 2011 18:55 | лефтер
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

КОЛЕГА написа:НИЕ ЗНАЕМ КАКВА БИТКА ВОДИ КОЛЬО ЗА ДА СЕ НАПРАВИ ТАЗИ ОТСЕЧКА, ЗАЩОТО ПАРИТЕ БЯХА ПРЕНАСОЧЕНИ ЗА БЪЛГАРЧЕВО ОТ ОБЩИНСКИ СЪВЕТ, А В ПОСЛЕДСТВИЕ ТОЙ ВЛИЗА ПОНЕ ПЕТ ПЪТИ ПРИ КМЕТА ПАСКАЛЕВ ДА СЕ РЕШИ ВЪПРОСА С ФИНАНСИРАНЕТО, БЕШЕ РЕШЕН ОСИГУРИХА СЕ ПАРИ, ТОВА Е ИСТИНАТА, ПРЕСТАНЕТЕ ДА ПИШЕТЕ НЕ СВЪРЗАНИ РАБОТИ, МНОГО ГОЛЯМИ РАЗБИРАЧИ СТАНАХТЕ!

СПРЕТЕ СЕ СТИГА С ТЕЗИ ИНТЕРВЕНЦИИ, БИТКА ВОДИЛ.


01 Декември 2011 18:59 | ...
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

ЦЯЛАТА РАБОТА ВИ Е ТАКАВА ПОДМОЛНА И ИЗМАМНА. АКО ИСКАТЕ И СЛАТИНСКА СЕ ПИШЕТЕ ПАК ЩЕ СТЕ СИ СЪЩИТЕ.


01 Декември 2011 19:12 | Наблюдател
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

Ако не друго, тази статия даде сцена на истинска словесна битка :)

Ама накрая май ще се получи онази поговорка - "който гроб копае другиму, сам пада в него", т. е. поръчковата статия на Коле насочена срещу "ченгето" ще изкара на показ собствените му кирливи ризи..... пълна лудница :)


01 Декември 2011 19:24 | ЛЕФТЕР
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

пАК НЕ СИ НА ЯСНО, НА СЕСИЙ КОЙ ТИ ДАВА ДУМА, ТИ НЯМАШ ПРАВО ДА ВЗИМАШ ОТНОШЕНИЕ, БЕЗ ДА ИМА РЕШЕНИЕ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ДА ТИ ДАДАТ ДУМАТА, ЕИ ГОЛЯМИ РАЗБИРАЧИ В ТОВА СЕЛО ИЗГРЕВ И ДА ИМА ИЗБОРИ КОЛЕТО ПАК ЩЕ ВЕ БИЕ


01 Декември 2011 19:27 | ЛЕФТЕР
Оценка:
-6
 (
6
 гласа)

КОЛЬО НИЕ ЦЕРОВЦИ СМЕ С ТЕБ


01 Декември 2011 19:41 | ож
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

абе вие може да сте си с него колкото си искате, даже и през нощта, ако искате го сънувайте, ние - айдаровци сме против него, така че..... стойте си с него, после може да дойде да ви плаче на рамото, нали и той трябва да се изтъжи на някой..... вие не сте важни, ние сме важни, всичко е в нашите ръце, не във вашите, така че.....


01 Декември 2011 19:52 | знаем се
Оценка:
-4
 (
6
 гласа)

Айдаровци, е селяци сте си, през тези четири години всички кметове, които не бяха с Паскалев на предните избори, бяха игнорирани от екс кмета, в нито едно село не се направи такъв път, забравихте кога садехте "Дъбички" в дупките по пътя. И ако кмета не го е издействал Паскалев сам няма да дойде да ви асфалтира. Не си мислете че идват по хубави времена за "айдаровската демокрация". Кой друг кмет сам се ангажира да води жените на Пирин пее? А и Данчо не беше минавал границата, добре че Македонеца и Кмета го заведоха до Струмица на сурва, а сега реши че може и кмет да стане...


01 Декември 2011 20:34 | ели
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

кмета е некадърен:селото е като лунен пейзаж нищо не е правено с години пълна мизерия...


01 Декември 2011 20:45 | ЛЕФТЕР
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

Данчо ти дали си мислиш, че като кмет ще заграбваш някакви пари, и че от теб зависят изпълнителите, не нищо не зависи от теб, всичко си зависи от Кмета на общината, и ако не знаеш 100 процента от кметовете на селата са с кредити от банките


01 Декември 2011 20:48 | ЛЕФТЕР
Оценка:
-4
 (
6
 гласа)

друго обяснение нямам, да бягаш от магистрална полиция, и да ставаш кмет на 500 лева заплата


01 Декември 2011 20:55 | ДЕРКАТА НА ЛЕВТЕР
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

АКО ОБИЧАТЕ НЕ СПЕКУЛИРАЙТЕ С ИМЕТО ЛЕВТЕР, ОЩЕ ПРОДЪЛЖАВАТЕ С ЦИРКА.


01 Декември 2011 21:00 | ЩЕРКАТА НА ЛЕВТЕР
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

ТАТКО ПРЕСТАНИ ДА ЛЪЖЕШ ХОРАТА


01 Декември 2011 21:04 | ...
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

ей, бай ганьовци, спрете се с тоя път бе, не ви ли се развали вече плочатата от въртене, път та път, това достатъчно ли е за осем години кметски пост, а? водел жените на пирин пее, остава и това да не направи, пропусна срока да заяви училищния автобус, подари 10 бона на друго село, защото незнаеше какво да ги прави, окраде цялата гора в околността на айдарово, изостави децата на спартакиадата и куп такива истории, за които не знаем (и по-добре, че не знаем), и вие сте се хванали да го хвалите, че направил път. брей, много нещо направи тоя нашия кмет, един път, не една отсечка от пътя по-точно казано, за осем години, " браво коле, браво, аплодисменти" .....безсрамници.....


01 Декември 2011 21:10 | тнгжт
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

алооооо, парашкански ли си, незнам какъв си, да не би преди осем години, преди коле да стане кмет, да не би да нямаше сурва бе смешник, той ли ни организира сурвата бе, ти знаеш ли от колко години се прави сурва в айдарово бе мушмурок, та говориш некакви глупости тука, я като се образоваш малко повече, тогава пиши, и какво я мешате тая сурва, едното си няма нищо общо с другото, сурвата си е сурва, изборите са си избори, по-умните хора го знаят.....


01 Декември 2011 21:11 | ...
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

друг е въпроса, че на банкетите на сурвата е пръв.....


01 Декември 2011 21:11 | ЛЕВТЕР
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

КОЛЕ, НЕ НИ МИНАВАТ ЛЪЖИТЕ МАЙ


01 Декември 2011 22:22 | ЩЕРКАТА НА ЛЕВТЕР
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

ЛЕФТЕР написа:
друго обяснение нямам, да бягаш от магистрална полиция, и да ставаш кмет на 500 лева заплата
ВЪВ ВАШИТЕ ОЧИ МАЙ ВСИЧКО Е ПАРИ А НЕ ДЕЛА


01 Декември 2011 22:27 | ЩЕРКАТА НА ЛЕВТЕР
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Наблюдател написа:Ама накрая май ще се получи онази поговорка - "който гроб копае другиму, сам пада в него", т

АМА ЕДНО КЪМ ЕДНО Е :) И КОЙ ПАДНА В НЕГО


01 Декември 2011 22:43 | Марето
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

майки написа:
КОЛЕ КЪДЕ Е ДЕТСКАТА ПЪРЗАЛКА ЗА ДЕЦАТА НИ? САМО ТЯ СИ БЕШЕ И ТЯ ИЗЧЕЗНА.


..... написа:
много ми е интересно да разбера какво означава за вас мили селяни един кмет да направи нещо за селото, без помоща на обищината, вие какво искате да кажете че само ако извади парите от собствения си джоб тогава е направил нещо ли? За прословутите ви пързалки и люлки да ви припомна че имаше такива и кой ги счупи - аз ще ви отговоря, послушните ви деца, тези възпитаните от вас и като вас.


В това село се прави един път и край, да така е навсякъде, нали. А ти ако нямаш деца не се бъркай, защото това е болна тема на нас родителите с МАЛКИ ДЕЦА, защото чупят тинейджерите мога да кажа и имена, но...


02 Декември 2011 14:16 | ПЕНСИОНЕР
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

БЕЗ ПОМОЩА НА ОБЩИНАТА НИЩО НЕ МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ, ДА СЪГЛАСНИ СМЕ, НО НЕ МОЖЕ ДА СЕДИШ БЕЗУЧАСТНО, БЕЗОДГОВОРНО, ДА ИЗПУСКАШ СРОКОВЕ И ДА ЧАКАШ НЕЩО, НЯКОЙ ДА ТИ ПОДНЕСЕ. НИКОЙ НЕ КАЗВА ДА ВАДИ ПАРИ ОТ ДЖОБА СИ, НАЙ-ЕЛЕМЕНТАРНИ НЕЩА В СЕЛОТО ГИ НЯМА... А ДА НЕ КАЖЕМ, ЧЕ НИЩО НЯМА. ЗА ОСЕМ ГОДИНИ ПОНЕ ОСНОВИТЕ ЗА ЧЕРКВАТА ДА БЯХА ПОЧНАТИ, ДВЕ ПЕЙКИ, ДВЕ ЛЮЛКИ НЯМА В ТОВА СЕЛО, УЛИЦИТЕ СЕ МИЯТ САМО ЗА СЪБОРА, КОНТЕЙНЕРИ ЗА БОКЛУК ИЗЧЕЗВАТ, ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ТАБАН, ТОВАРНИТЕ КОЛИ, А И ЧЕ ИМА ОЩЕ ХОРА БЕЗ МРЪСЕН КАНАЛ. ЕЛЕМЕНТАРНИ НЕЩА КМЕТЕ ЕЛЕМЕНТАРНИ, КОЙТО ГИ ИМА ВЪВ ВСЯКО СЕЛО ДОРИ И ТАМ КЪДЕТО НЯМА МЛАД НАРОД А ИМА САМО ШЕПА СТАРИ ХОРА. УМОРИХМЕ СЕ ОТ ТЕБЕ, НЕ СИ ТИ ЧОВЕКА КОЙТО ТРЯБВА ДА СЕ СЪРДИШ И ДА РУГАЕШ.


02 Декември 2011 14:28 | Благоевградски жител
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

ей, като ви чета тук коментарите се питам, защо бе още не сте му сложили един як бой на тоя вашия кмет, ако това изобщо може да се нарече кмет..... ха ха ха ха


02 Декември 2011 14:29 | ................
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

този човек може да се сърди само сам на себе си, затова че хората не го искат, те са в пълното си право


02 Декември 2011 14:33 | майки
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

Кметеее поне една елха сложи на площада тези деца да се радват на нещо, това мислим че не зависи вече от Общината.


02 Декември 2011 14:38 | 123
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

ИМА МНОГО НЕЩА КОЙТО НЕ ЗАВИСЯТ ОТ ОБЩИНАТА, НО ТАКА Е НАМЕРИЛ ДА СЕ ОПРАВДАВА.


02 Декември 2011 17:34 | ................
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

ей, как го нападате значи нашия "добър кмет", следващия път като отиде да краде дърва, тогава ще сложи и елхата, вие пък много зор давате..... ха ха ха


02 Декември 2011 18:28 | а
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

коле, какво стана бе брат, май здраво се изложи тоя път, и не само ти, ами и тея дето беха в комисията, сега какво ще правиш, накъде..... вкъщи, там ти е мястото, хората не те искат не разбра ли, ако имаше поне малко гордост и самочуствие, сам щеше да се откажеш.....


02 Декември 2011 18:31 | ьот
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

добре де, това зависи от общината, онова зависи от общината, третото зависи от общината, какво искате да ми кажете, че абсолютно нищо ли не зависи от кмета на селото, то така излиза, пълни глупости, спрете да пишете такива коментари, че вече сте мнооооого смешни


03 Декември 2011 18:53 | Г-ца Безинска
Оценка:
-2
 (
6
 гласа)

Леле хората мн сте се заблудли бе, щом сте рещили че Данчо би е спасението. Само дето ще дойде време вие първо да се отречете от него. Той какъв ли не беше сега и кмет иска да става такива хора с болни амбиции много и силни сме най-много на думи ам на лице нищо няма. Плюете срещу нас и кмета, а кой клеветеше на горските за дървата само дето тва се забравя и сега той е най-добрия. Безински са били и ще си останат най най в селото пукнете се от яд, а за 30-те новодошли айде по-добре не говорете глупости и вижте списаците там няма други освен АЙДАРОВЦИ! Смешни сте! А най-много тези дето сте зад "ЧЕНГЕТО"!!! И като сте толкова силни на думи и действия, защо не пишете с имената си бе смелите?.....


03 Декември 2011 19:43 | Маги
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Г-це Безинска може би Данчо не е спасението, а кой е тогава ако можете да ми кажете Кольо ли?


03 Декември 2011 19:53 | Г-ца Безинска
Оценка:
-5
 (
5
 гласа)

Вие за какво спасение говорите бе хора, това да не ви е края на света. то града ни е зле вие селото искате да ви е бижу... много се вживявате!


03 Декември 2011 20:02 | селянина
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

Полицай кмет ще става, смешна работа. Коле ти си КМЕТА.....


03 Декември 2011 20:09 | БАБА МИ4А
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

А ТИ БЕЗИНСКА ЗА6ТО НЕ СИ НАПИ6Е6 ИМЕТО КАТО СИ ТОЛКОВА ОВОРЕНА


04 Декември 2011 10:44 | а
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

безинска, ти като си толкова отворена, защо не си напишеш името, 1/3 от селото е с тази фамилия, и това може да е всеки, един от тях, и между другото не настройвай хората един срещу друг, ние нямаме нищо против вашта фамилия, това трябва да ви е съвсем ясно, ние имаме против кольо като кмет, много сте ограничени милите, не можете да разделечите двете неща, за което никой не ви е виновен. и никой не говори за спасение, тук става въпрос, че осем години айдарово си е на едно положение, то се видя че кмета не става за нищо, той не е за този пост, и просто искаме промяна, гаранцията, че данчо ще подобри нещата, не е никаква, но предпочитаме някой друг да вземе кметския пост, защото се видя, че от коле не става нищо, него както и тебе като ти чета коментарите не ви е грижа за селото, но нас ни е грижа, ето затова не го искаме, искаме промяна, искаме човек, който има мотивацията да подобри нещата, и със сигурност данчо е по-добрия избор от кольо


04 Декември 2011 10:51 | яяяяя
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

еееее, безинска, кои от хората от 30-те човека са айдаровци ма, колежката на дъщеря му от метро да не би да е от айдарово, пълни абсурди пишете, много сте прости и изпростявате още повече в жалките си опити да напишете някакъв коментар, вие май се пукате от яд, резултатите не са във ваша полза и се пукнахте от злоба, чудите се каква помия да напишете, обаче не сте интересни, изкарвате се по-долни отколкото сте всъщност, нещо вие май се вживихте повече, отколкото е нужно и направо сте за съжеление, да, съжалявам ви вече..... глупаци


04 Декември 2011 13:37 | c. Изгрев
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Ей Безинци, щом дойде време и баба Мича да Ви намрази, направете си сметка колко струвате.... хаха смешни сте...!!!


04 Декември 2011 13:52 | Маги
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

Вие го превърнахте в цирк, няма нужда да се псувате и черните то всичко се вижда, не испростявайте с цинични думи .Вижда се кой какво прави и какво не, няма нужда да се псувате и т. н. Нека по-умния и по-интелигентния замълчи и да остави простотията да говори, станахме за смях пред цяла България.


04 Декември 2011 15:58 | -
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

много си права Маги: "убий простака с мълчание".....


04 Декември 2011 17:46 | Г-ца Безинска
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

Значи за хора живеещи в Айдарово от 2 години нямат право да изказват мнения за от преди години. Вие не виждате май, че държавата ни е зле какво очаквате за селото нз. Нито улиците ще са му магистрали нито пък хората ще са дружелюбни и т. н. Всеки има право на мнение, ама айде не оплювайте срещу нашата фамилия и не обиждайте хора, които съм сигурна че и не познавате. И вие не пишете имената си и говорите от чуждо име. Аз говоря от цялото семейство. И да нашата фамилия е била и ще си остане номер 1 в селото а там секви други ново дошли и лекуващи комлекси с подкупи на съдии и адвокати и присъди за незначими грешки доказва всащност кои са смешните!!!!


04 Декември 2011 18:08 | БАБА МИ4А
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

само да те попитам с какво е номер 1 вашта фамилия. с раде платненката и брад му красо или с кмет пияница или с баба стояна. хаахахаха ти 6е ме разпла4еш


04 Декември 2011 19:37 | Лефтер
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

Колега залагам си заведението в Церово, ако загубеш изборите, но аз съм сигурен във ВАС, че ще отмени решението


04 Декември 2011 19:43 | 1
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

от каде на къде хора, които живеят в айдарово, макар от две години нямат право на глас, а хора, които не знаят каде се намира айдарово избират кмет на селото, това ли ви прави номер 1, това ли ви дава някаква чест, ей, глупачко, да ти имам ограниченото и тъпо мислене, ето затова не ви искаме, защото сте прости, защото всичко постигате с шашми и измами, искаш да ми кажеш, че държавата е зле от осем години ли, неможе два мандата да управляваш от масата и да ти е виновна държавата, тука се иска желание, нещо, което ви е много чуждо, и не бъркай нещата, никой не говори за фамилията безински, а против кольо безински и против такива ограничени хора като теб, по-точно казано, против "подлогите на кольо безински.....


04 Декември 2011 19:50 | ,,,
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

не бъди толкова сигурне лефтерчо, не бъди, има доста още неща, дето не са излезли наява, но там ще излязат, тогава ще ви видим колко сте сигурни.


04 Декември 2011 20:24 | .
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

г-це номер 1, с това елементарно възпитание дето имаш, вземи да помислиш малко, преди да почнеш да пишеш (ако можеш въобще да мислиш), никой друг освен кольо не раздаваше пари, и не заплашваше хората от селото, за да гласуват за него, чета глупавите ти коментари и стигам до следния извод: опитваш се да настроиш хората един срещу друг, да, точно това се опитвате да направите, може ли да сте толкова ограничени бе хора, изборите са си избори и всеки има право сам да избира за кого да гласува, това ли ви прави номер 1, хората, които не са из кольо не се крият, показват се и няма за какво да се крият, те имат достойнство, и в това няма нищо лошо, най-глупавото в случая е, че той заплашва всички, които не са с него, цитирам "от площада на горе аз не съм ви кмет, данчо да ви оправа", това ли представлява вашта фамилия, то е ясно, че всички, които носят тази фамилия са с него, и в това също няма нищо лошо, но вие се опитвате да разделите селото и да скарате хората помежду си, е много е глупав


04 Декември 2011 20:26 | до г-ца безинска
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

толкова си ТЪПА, че даже не заслужаваш и коментара ми.....


04 Декември 2011 21:58 | ....
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Щом за вас достоен кмет е човек, който си е уредил работа като полицай с пари и който с пари успя да спечели делото защитавайте го, но първите потърпевши ще сте самите вие, щом очаквате от "Ченгето" да ви решава проблемите ясно ми е колко сте умни пък вие! И не обждайте като нз за кого говорите, а и по точно са кажа човек от такива "КОЛЕГИ" като вас не би се обидил! Живуркайте си с надеждата за по-добър живот благодарение на Йордан Китанов, ам само дето с надеждата ще си останете!.... БЛАЖЕНИ СА ВЯРВАЩИТЕ!


04 Декември 2011 22:22 | БАБА МИ4А
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

е души4ко от това по зле нема как да стане


04 Декември 2011 22:33 | В.Безинска
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

До 1: Личи и на теб колко си умен/на, с този речник. И по него личи кой злобее и се побърква от яд. Няма нищо лошо да си подкрепя кой, когото иска, ама хайде да не изгрубяваме. До сега съм прочела обиди и грозни думи само от подкрепящите Данчо. Нищо лошо няма да го подкрепяте, но забравихте да кажете поне една добра дума за него, а се леят само обиди и цинизми от ваша страна.


04 Декември 2011 22:40 | .
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

и да не знаем с кого пишем (а не говорим), си ни напълно ясна, по самите ти коментари разбираме колко си ограничена и какъв тип човек си, а се досещаме и коя си, и да, живеем с надеждата за по-добро, искаме по-добро, ти като искаш да си тъпкаш на едно място - давай, тъпкай си, никой няма да те спира, и да на 100% сме сигурни, че Йордан ще е много по-добър кмет във всяко едно отношение, а това за парите..... какво да ти кажа, за вас ако всичко е пари и сте свикнали всичко да постигате с пари, с подкупи и с измами както самия кмет на селото през всичките осем години, за нас не е така, пишете си колкото искате и каквото искате, но който се смее последен се смее най-добре.....


04 Декември 2011 22:51 | до в.безинска
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

а защо пък вие като така настойчиво защитавате кольо, защо вие не кажете една добра дума за него, и по-нагоре е написано в коментарите, дайте поне една причина той да продължава да заема този пост, само една, кажете направи ли той нещо за тия осем години, една смислена причина, и никой няма против вашта фамилия, имаме против кмета на селото, това не го ли разбрахте, защо смесвате двете неща, аз също не прочетох нещо по-различно от обиди и грозни думи по адрес на йордан и на подкрепящите го, нито в тези коментари, нито в предишните, и какво значи "данчо ли ще ви оправи, той ли ще ви реши проблемите", той няма да реши наште проблеми, а ще се опита да реши поне една част от проблемите на селото, нещо, което на кольо му беше доста трудно да направи дори за два мандата, всеки има право на избор и всеки решава кой да подкрепи, но е много грозно да вървиш по улиците, да заплашваш хората и да псуваш, това ли се нарича КМЕТ, какво отношение искате после от нас?


04 Декември 2011 22:54 | В.Безинска
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Кой ви пише за пари, явно само това ви е в главата на вас. По ограничено от това мислене на къде. Всичко обръщате на заяждане и обиди, като сте толкова силни в думите кажете си имената. Нищо против, който и да е нямам, но кой/я си ти че да ме обиждаш. И няма нужда да се "досещате", аз не съм мишка, че да се крия зад псевдоними.


04 Декември 2011 23:04 | В.Безинска
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Както ти нямаш нищо против нашата фамилия, така и аз нито веднъж не съм обидила Данчо или някой друг. Има други хора, който обиждат и имат нещо против цялата фамилия, те си позволяват да обиждат и да се крият. Това си е техен избор. Позволила съм си някоя по различна дума и то не чак толкова крайна за хора които обиждат грубо. Не може да обиждаш някой, а след това да се усмихваш на улицата.


04 Декември 2011 23:06 | до в.безинска
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

ами не, за нас не е евсичко пари, но вие твърдите че делото е подкупено, не ние, защото резултата не е във ваша полза и измисляте какво ли не, хора, доказа се че има измами, доказа се коле как се качи на поста, и пред ВАС пак ще се докаже същото, спрете се, спрете с тия спорове, излишни са


04 Декември 2011 23:11 | В.Безинска
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Изборите са касирани заради подписи, не за нещо друго, няма значение-да касирани са. И аз се опитвам да кажа, че някои хора прекаляват с грубите думи, но не на място. Всичко това е излишно.


04 Декември 2011 23:11 | ...
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

мога да кажа само, че тези спорове не водят до нищо хубаво..... всеки има право на избор и никой няма право да се заканва и да заплашва хората, само защото не са го подкрепили, но за да го осъзнаеш, трябва да имаш малко разум и да помислиш


04 Декември 2011 23:15 | +
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

не е честно хора от града да избират кмет на селото, затова негудават всички


04 Декември 2011 23:20 | В.Безинска
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

Добре аз съм израстнала там, в момента не живея там, но имам намерение другата година да дойда да живея там окончателно, това означава ли, че нямам право да гласувам там. Тези, който са новодошли имат ли повече право да гласуват там от мен, дето по голямата част от живота ми е прекарана там.


04 Декември 2011 23:21 | изгрев
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

изрази като "тия от инициативния комитет на данчо ше ги изселя от селото", отиват ли на КМЕТ, има една приказка: уважавай, за те уважават, щом не уважаваш, няма как и ние да те уважаваме


04 Декември 2011 23:23 | до в.безинска
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

а според теб колежката на дъщеря му от метро, трябва ли да гласува там?


04 Декември 2011 23:27 | В.Безинска
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Не казвам нищо такова, просто ти казваш хора от града. И съответно аз също не живея там, а и съм чувала коментари и по мой адрес, сигурно не от теб, но ги има. Повечето хора слагат всички под общ знаменател, обиждат и оплюват наред, а и ти да си и ти ще се дразниш.


04 Декември 2011 23:42 | до в.безинска
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

управлението на кольо за два мандата не показа нищо, никакво развитие, всеки си има право на мнение и на глас и ние искаме да дадем шанс на друг човек, дори дане беше данчно, дори боби или гроздан, трябва да се даде шанс на друг човек, видя се, че за осем години нищо не се направи, не е гаранция, че и друг ще направи нещо, но не губим нищо да опитаме, няма как да стане по-лошо, може да бъде само по-добро, нас ни е грижа за селото, срамота е още да има къщи без канализация, като в първобитния строй, но нито кольо, нито предишните кметове ги е грижа затова, те нали си имат, другите - да се оправят както могат, просто искаме промяна и в това няма нищо лошо, кольо не ни я даде, даде ни само разочарование затова, просто няма смисъл да си губим времето още 4 години впразни приказки


04 Декември 2011 23:47 | В.Безинска
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Добре бе човече какво да направи той за тая канализация, може и да не разбирам и затова питам? С какво той да им помогне?


04 Декември 2011 23:48 | .,,
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

нормално да го защитавате, ако ми беше роднина може би аз щях да го защитавам, но погледнете реално на нещата, помислете и ще разберете, че сме прави.....


04 Декември 2011 23:58 | до в.безинска
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

как така какво да направи, сега като газифицираха целия град, газопроводите да не би хората да извадиха пари от джоба си да платят за това нещо, това го решава общината, тя опуска средствата за тези неща, никой не казва да се прекара канал до къщата или вътре в нея, естествено, че това не е негова работа, работата е там, че той не отишъл до общината да пита как стоят нещата по този въпрос, него не го интересува, да застане като кмет да каже, това и това трябва да се направи ако искате канал, това се отпуска от общината, другото ако искате от вас, или не се отпускат пари, трябва така да се направи, иначе да се направи..... не е толкова трудно, но ръководителя ни просто не е от този тип хора, дето защитават интересите на народа, но неможе да изпускаш всички срокове в общината за каквото и да било и да си КМЕТ, няма как да стане


05 Декември 2011 11:16 | ...
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

И половината от вас си нямат и понятие от политика и това кое може и не може да се направи за селото. Всички тръгват с рогата напреде и казват че ще оправят селото и хората, които са близо до кмета знаят, че и той тръгна така. Друга обаче е истината когато отидеш в общината и ти убият мечтите. Когато отидеш там разбираш, че нищо не става и на никой не му пука дали в Айдарово ще има улици или не и дали ще има канализация или не. така, че не говорете мн мн всеки знае на думи, а на действия е съвсем друго. Тези с властта не им дреме. А на майките с претенций за площадка ше им кажа едно: да хубаво е да има и то имаше и то по времето на кмета и какво стана скъпите дечица, които сега плачат я направиха на нищо.


05 Декември 2011 11:19 | .,.,.,
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Айде стига с тва че грамайдани и хора от града са ни избрали кмета бе май Йордан го е яд че не можа и жена му да гласува за него


05 Декември 2011 13:12 | =
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

да, така е, повечето неща зависят именно от общината, кмета сам нищо не може да направи, но той дали въобще се яви там да иска за нещо, кога е отишъл да моли да се направи нещо за айдарово, него не го е грижа, или поне това показват неговите действия, да, всеки е силен на думи, но не ми казвайте, че нищо не зависи от него, това са глупости, как при другите села от околноста имаше прогрес през последните няколко години, а в нашто - нищо, няма как това да стане, с желание, упоритост, нахалност ако щете, всичко се постига, но това са качества, липсващи на кольо, не може за два мандата да не се направи нищо и да искаш хората да ти гласуват доверие и за трети, няма как да стане


05 Декември 2011 14:01 | КХФСВГИВ
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

ДО В. Безинска
ВАСИЛЕНКЕ ТИ ЛИ СИ ТОЛКО ОСТРОУМНАТА ДА ДАВАШ КОМЕНТАРИ ЗА С. ИЗГРЕВ. ГЛЕДАЙ СИ ГРАМАДА И НЕ ПИШИ МНОГО КАТО НЕ ТИ Е ЯСНО. КОЛЕ ТАКА ЛИ ВЕ ИЗУЧИ ДА ГОВОРИТЕ, ЧЕ ЩЕ ЖИВЕЕТЕ В С. ИЗГРЕВ И ЗАТОВА ВЕ Е РЕГИСТРИРАЛ. ПИТАМ СЕ КАК ТОЧНО СЕГА РЕШИХТЕ, ЧЕ СЛЕД ЕДНА ГОДИНА ЩЕ ЖИВЕЕШ ТУКА И ЗАТОВА СИ ГЛАСУВАЛА. МНОГО ВИ Е ПЛИТКА ЛАЖАТА, КАЖИ НА КОЛЕ ДРУГА ДА ИЗМИСЛИ. КОЛКО ГРАМАЖДАНИ ДОЙДЕХТЕ ДА ГЛАСУВАТЕ ТУКА ПА НЕ ВЕ ЛИ БЕШЕ СРАМ. АМА БЕЗИНСКИ СРАМ НЯМАТ


05 Декември 2011 14:04 | КХФСВГИВ
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

АБЕ КАКВА ПЛОЩАДКА Е ИМАЛО БЕ ЕДНА ЛЮЛКА И ЕДНА ПАРЗАЛКА И ТО БЕХА ТОЛКО ОПАСНИ. НЕКА ИДЕ КОЛЕ В СТРУМСКО ДА ВИДИ КАКВО Е ДЕТСКА ПЛОЩАДКА НАПАЛНО ОБЕЗОПАСЕНА ЗА ДЕТЦАТА А НЕ КАТО НАШТА ПАРЗАЛКА ДЕТЦАТА КАТО СЕ ПУСНЕХА ЗАРАВЯХА ГЛАВИТЕ В КАМАНИТЕ


05 Декември 2011 14:08 | КХФСВГИВ
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

ДО В. Безинска

(Добре бе човече какво да направи той за тая канализация, може и да не разбирам и затова питам? С какво той да им помогне?)
КАТО НЕ РАЗБИРАШ НЕМА ДА ПИШЕШ ГЛУПОСТИ. И КОЛЕ КАТО НЕ РАЗБИРА ЩЕ ИДЕ ДА ПИТА В ОБЩИНАТА А НЕ ДА ВДИГА САМО РАМЕНЕ И ДА КАЗВА НИЩО НЕСТАВА. БИСЕР КАЗА ЧЕ ЗА 4 ГОДИНИ ОТКАКТО Е ОБЩИНСКИ САВЕТНИК НЕ СЕ Е МЕРКАЛ В ОБЩИНАТА ДА СЕ КОНСУЛТИРА С ТЯХ, Е КАК ИСКАТЕ ПОСЛЕ ДА ИМА РАЗВИТИЕ В СЕЛОТО


05 Декември 2011 14:19 | КХФСВГИВ
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

ДО ....
(Щом за вас достоен кмет е човек, който си е уредил работа като полицай с пари и който с пари успя да спечели делото защитавайте го, но първите потърпевши ще сте самите вие, щом очаквате от "Ченгето" да ви решава проблемите ясно ми е колко сте умни пък вие! И не обждайте като нз за кого говорите, а и по точно са кажа човек от такива "КОЛЕГИ" като вас не би се обидил! Живуркайте си с надеждата за по-добър живот благодарение на Йордан Китанов, ам само дето с надеждата ще си останете!.... БЛАЖЕНИ СА ВЯРВАЩИТЕ!)

ЗАЩО ПОСТОЯННО ПИШЕТЕ ЧЕ ЙОРДАН СИ Е ПЛАТИЛ ЗА ДА СПЕЧЕЛИ ДЕЛОТО. ЗАЩО ВЕДНЪЖ НЕ НАПИШЕТЕ КАК КМЕТА РАЗДАВА ПАРИ НА ИЗБОРИТЕ И БЕЛЕЖКИ ЗА ДАРВА. ОЩЕ НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН ГО ХВАНАХА С КРАДЕНИ ДАРВА И ВИЕ ЩЕ ПИШЕТЕ ЧЕ ЙОРДАН СИ Е ПЛАТИЛ. АКО СИ БЕШЕ ПЛАТИЛ НАИСТИНА Е ТОГАВА ЩЕШЕ ДА Е ВАЩА.


05 Декември 2011 14:19 | секция 101
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Дали да попитаме кой е гласувал с изтекъла лична карта на 23. 10. 11. За едни може за други не. Престанете защото измамите ви са много. Не нападайте този и онзи. Факт че не се признава за хората от града какво има още да се спори с тези хора. Реалният Кмет се знае кой е.


05 Декември 2011 14:24 | жител
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

КОЛЕЕЕЕЕ КАЖИ КАК СМЕНИ АДРЕСНАТА РЕГИСТРАЦИЯ НА ИЦО БЕЗИНСКИ. МНОГО МИ Е ИНТЕРЕСНО МОМЧЕТО БЕШЕ В АНГЛИЯ ВОДИ СЕ ЖИТЕЛ НА КВАРТАЛ ГРАМАДА ИЗВЕДНЪЖ СТАНА ЖИТЕЛ НА С. ИЗГРЕВ БЕЗ ТОЙ ДА СИ Е В БЪЛГАРИЯ. И ТОВА АКО НЕ Е ИЗМАМА Е.


05 Декември 2011 14:29 | с.Изгрев
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

ЙОРДАНЕ, МОЛЯ ТИ СЕ ЗА ИЦО ДА ГО ПРОВЕРИТЕ ЗАЩОТО Е ИСТИНА И В СОФИЯ ДА ГО ПОВДИГНЕТЕ НА ВАПРОС ЗАЩОТО МАСОВО ОТ СЕЛОТО НЕ ЗНАЯТ НАШИЯ УМЕН КМЕТ КАКВИ ГИ Е ЗАБАРКАЛ НО СЕМСЕЛЕТО СИ ГО ЗАЩИТАВА


05 Декември 2011 14:39 | Изгрев
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Стига сте писали че кмета е направил пъта и бордюрите. Лично говорих с човек от общината и каза, че е направено от Паскалев. Нашия кмет няма нищо общо с него, така че престанете да се хвалите с действията и постапките на други хора.


05 Декември 2011 14:40 | ....
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Като нз не говорете глупости кой къде се води нито сте му виждали личната карта на Ицо нито нищо не говорете само колко да не заспите и то неща от които нищо не разбирате и тва за парите мн добре се знае за кой даваха парите и кой ходеше по къщите като просия смешни сте с тва дето правехте а сега изкарвате че други хора са го правили. Като си нямате и понятие кой къде е и каде му е адреса не говорете тъпизми


05 Декември 2011 14:42 | СМЯХ
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

ПРОСТО НЯМА КАКВО ДА ПИШАТ ВЕЧЕ. ЗНАЕТЕ ЛИ-ПОСЪВЕТВАЙТЕ СЕ С НЯКОЙ ПО-ПРОСВЕТЕН И ПО-ВЕЩ ЧОВЕК ЛЕСНО ЛИ СЕ КАСИРАТ ИЗБОРИ, ДА ВИДИМ КАКВО ЩЕ ВИ ОТГОВОРИ, А НЕ ДА ГОВОРИТЕ ЗА МИНИМАЛНИ ГРЕШКИ.


05 Декември 2011 14:43 | 1212
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

Да то всичко зависи от кмета и общината мн ясну че Паскалев е отпуснал парите и не ми сравнявайте Айдарово с др села кои са по-добре Рилци и Бело Поле ам ай помислте кои хора живеят там и защо е така за вас каквото и да се направи нема да е достатъчно имаше люлки сега пък не са били хубави ама и тех не опазихте и да поясня СТРУМСКО е квартал на Благоевград-сравнението е излишнооооо


05 Декември 2011 15:00 | Изгрев
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

пари даваше коле да гласуват за коле и за бриндо това се знаеееее, неможе да не убедите в друго


05 Декември 2011 15:04 | ВАС
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

ГОСПОДА ЗАЩИТНИЦИ НА КМЕТА ВИДЯ СЕ ЧЕ СТЕ МНОГО ЗАСЛЕПЕНИ. АКО ИСКАТЕ ДА НАПРАВИМ КАСТИНГ НА ФАМИЛИИ, ЧЕ НЯКОИ ГОСПОЖИЦИ МАЙ ТОВА ПОВЕЧЕ ГИ ВЪЛНУВА ОТ КОЛКОТО ТЕМАТА ИЗБОРИ. САМОЧУСТВИЕТО ВИ Е ГОЛЯМО ТАКА Е, ТОВА Е ХУБАВО ПОНЕ ТО ВИ КРЕПИ .РЕЗУЛТАТА ДО МОМЕНТА Е НА ЛИЦЕ, ВЪОБЩЕ НЕ СЕ ОПРАВДАВАЙТЕ, КОЙ С ПАРИ КОЙ С ПОДКУПИ. НОРМАЛНО Е РАЗБИРАМЕ ВИ ВСЕ ПАК ТРЯБВА С НЕЩО ДА СЕ ЗАЩИТИТЕ, КАКТО ЗАЩИТАВАТЕ ЕДИН ЧОВЕК КОЙТО Е В ПЛАТЕН ОТПУСК 365 ДНИ В ГОДИНАТА.


05 Декември 2011 15:09 | цеци
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Струмско като е квартал май е по добре и ние да станем квартал. Общината по добре ще се грижи за нас.


05 Декември 2011 15:19 | Изгрев
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

какво като е квартал струмско, как ще е излишно сравнението. по добре е да да станем квартал отколкото с кмет който не му пука за селото


05 Декември 2011 15:22 | Левтер
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Колега ти ми каза, че трябваше повече хора да регистрираш в селото ти .Ако го беше направил нямаше да имаш проблеми. А сега кофти ситуация.


05 Декември 2011 15:25 | жител
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Как виждате следващите 4 години, ако остане Коле кмет. Кмет на Благоевград е Камбитов-ГЕРБ, а кмет на с. Изгрев Николай Безински-БСП. Това означава, 4е и следващите 4 години Коле ще спи зимен сън. Комбинацията ГЕРБ и БСП не е май много добра, така че ЙОРДАН КИТАНОВ май е по добрия избор.


05 Декември 2011 15:35 | НАБЛЮДАТЕЛ
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

ТО СЕ ВИДЯ, РАЗДАВА ПАРИ, ДАВА БЕЛЕЖКИ ЗА ДЪРВА, 30 ЧОВЕКА ОТ ГРАДА, КОМИСИЯТА НАШИ ХОРА, 4 МИНУТЕН ОТЧЕТ Т. Е. И ЕМИЛ КОСТАДИНОВ КАЗА ЧЕ ТОВА НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ КМЕТ, НО ТОВА Е ДР. ТЕМА, РУГАТНИ, ПСУВНИ И МНОГО НЕ СВЪРШЕНА РАБОТА. И НАКРАЯ КАСИРАНИ ИЗБОРИ. БЕЗ КОМЕНТАР.


05 Декември 2011 15:43 | не ви е срам
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

В. Безинска написа:Добре аз съм израстнала там, в момента не живея там, но имам намерение другата година да дойда да живея там окончателно, това означава ли, че нямам право да гласувам там. Тези, който са новодошли имат ли повече право да гласуват там от мен, дето по голямата част от живота ми е прекарана там.

Нямаш право да гласуваш тук след като не живееш постоянно тук. Ток, телефон, кабелна където ги плащате там ще гласувате. Няма какво да се обясняваш къде си израснала и къде ще идваш да живееш.


05 Декември 2011 16:30 | ....
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Хора които не са запознати със закона и правилника за гласуване да не дават излишни и тъпи коментари. Всеки, който е в списъка може да гласува и да разясним да стане ясну и на неуките хора гласува се по настоящ адрес а настоящ и постоянен адрес са 2 различни неща! На някой и ако сега не му стане ясну да не изказва глупави мнения.


05 Декември 2011 16:35 | хт
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

И пари, и бележки се раздаваха, хора от града гласуваха и накрая пак Данчо ви е виновен. Млад човек, сем. му живее там и децата му растат там. Добър избор за жителите на селото!!!!!


05 Декември 2011 16:40 | с.Изгрев
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Кольо, какво стана бре, май те хванаха в крачка а ....хахаха смешник, май го изду.. а !!! Защо не ми каза и на мене, че даваш дарва и аз ще вземех некое '' кубиче'', може би ще ти е било по- изгодно да предлагаш на хората въглища..... те са по евтини..... СМЕШЕН СИ МИ....!!!!!


05 Декември 2011 16:58 | ....
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

Смешните сте Вие!


05 Декември 2011 18:01 | .
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

eй, защитниците на коле, не ви ли се изтъркаха пръстите от писане на едно и също нещо вече, спрете се, спрете да си показвате простотията, спрете да се излагате вече, от тоя селянин коьо не става кмет, той не е за това място, мястото му е някъде из пътищата, той само това си може - да шофира, от това да си шофьор и да си кмет разликата е огромна, не му е ясна кметската работа на него, и знаем че няма толкова лесно да си даде поста, няма как, 8 годинки си изкара в сладка работа - безделие и безхаберие по цял ден, затова е цялата борба, иска още, хареса му да си шляе гащите по цял ден и накрая на месеца - заплатка - ей сладка работа, да, обаче с това негово поведение предизвика негодуванието на хората, с това бездействие от негова страна, затова не го искат, няма как да те уважават коле, ти сам така си го направи, ако щеш не 30, а 300 човека да беше записал, пак ще си останеш същото леке, с всеки един изминал ден хората те намразват още повече, затова ставай и си заминавай.....


05 Декември 2011 18:14 | .
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

от всичко изписано до момента в защита на кольо, защо не прочетох един свестен коментар, всички вие, които го подкрепяте, кажете защо той трябва да остане кмет, кажете какво той направи, обосновете се, дайте пример какво направи за времето, в което заема кметския пост, защо се правите на много грамотни и пишете какви ли не щуротии, като от вас се иска само да кажете защо той да остане кмет, аз ще ви кажа защо, защото няма какво да напишете, няма за какво да се хванете и затова само плювате, но с това не показвате нищо друго, освен простотията си, селския си манталитет и липсата на сиво вещество



05 Декември 2011 18:21 | В.Безинска
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Ицо никога не се е водил жител на Грамада, какви глупости говорите. Това че е бил известно време там не означава, че е бил жител. И в Англия беше да и пак си е бил жител на Айдарово. Това вече е пълна простотия.


05 Декември 2011 18:45 | не ви е срам
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Грао-то като се отвори ще се разбере, кой е жител, кой не е и как са регистрирани тези жители. Никой не казва, че не е законно настоящият адрес, но е за хора които живеят в селото не за такива регистрации измамни колкото да спасят кожата на г-н Кмета.


06 Декември 2011 09:41 | В.Безинска
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

не ви е срам написа:Нямаш право да гласуваш тук след като не живееш постоянно тук. Ток, телефон, кабелна където ги плащате там ще гласувате. Няма какво да се обясняваш къде си израснала и къде ще идваш да живееш.

Аз ток, телефон и кабелна не плащам и затова ще си гласувам каде смятам, че е правилно.


06 Декември 2011 09:42 | В.Безинска
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

И предположенията на КХФСВГИВ са в твърде грешна посока.


06 Декември 2011 18:32 | не ви е срам
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Май не осъзнаваш какво ти се пише, но няма значение. Правилно е да гласуваш където живееш, а не където ви е регистрирал господин Кмета. А на кой са в грешна посока предположенията ще се види:))).


06 Декември 2011 21:12 | БРАВО
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

ХАХА КМЕТА СЛОЖИЛ ЕЛХА! ЕЕЕ ТРЯБВАШЕ ДА ТИ СЕ РАЗКЛАТИ СТОЛА ЛИ ТА ДА НАПРАВИШ НЕЩО ПРЕДКОЛЕДНО ЗА ТОВА СЕЛО? БРАВО КМЕТЕ БРАВО СЛЕД ДЪЖД КАЧУЛКА.


06 Декември 2011 21:15 | коледа
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

"Един метър сняг не се прави от един ден студено време. "


06 Декември 2011 21:26 | 4рт
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

там където ти се плаща тока и водата там ще си гласуваш


06 Декември 2011 21:40 | Простотия
Оценка:
-3
 (
7
 гласа)

Ти не можеш да ми кажеш къде да гласувам това се решава от закона за това като сте прости хора с не достатъчно обща култура не изказваите селяшките си коментари. Запознайте се със закона и с адреите на хорете и не говорете думи без покрития. ПРОСТАЦИ! Заради такива като вас тръгват грешни и невярни слухове и вие ги превръщате в истина. Щом ме има в списъка значи ще гласувам и това не зависи от кмета ама тъпанари като вас тия неща нема да ги осъзнаят. Това че някой хора ги е яд че не са знаели и не са могли да гласуват си е техна работа. СТИГА С ТИЯ СМЕШНИ РАБОТИ!


06 Декември 2011 22:03 | Иван
Оценка:
-5
 (
7
 гласа)

Кольо много прости хора в това село Изгрев, тия хора нямат никакво развитие колега, аз мисля, че няма да имаш никакви проблеми дори и при нови избори, нямаш място за притеснение, а пък и ВАС съм сигурен на 100 процента, че ще отменят решението на административен съд Благоевград


06 Декември 2011 22:05 | ..
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

да, по закон е така, всеки може да гласува където си иска, там където е регистриран там гласува, познаваме закона, въпроса е съвсем друг, въпроса е, че той ви регистрира там само заради изборите, само и само да гласувате за него, иначе да не мислиш, че на него много му дреме за вас, в очите му вие сте просто едни гласове, нищо друго, но за съжаление не го разбирате и самите вие, гласувате без да се замислите дали това е правилният избор, без да ви интересува положението на айдарово, давате гласа си само защото ви е роднина/приятел, без въобще да ви е грижа дали ще направи нещо или не, затова всички се вдигат срещу вас, затова са тези коментари, защото нас ни интересува за това каде живеем и в какви условия, вие идвате, давате гласа си и си отивате, но потърпевшите сме ние, живущите в айдарово, нима е лошо да искаме по-добри условия за живот, видя се че кольо не може да ги осигури, тогава нека да се пробва друг, но докато има хора, на които не им пука за селото това няма да стане


06 Декември 2011 22:07 | Младен
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

Утре да не забравиш да почерпиш за именния ден, горе главата Николай


06 Декември 2011 22:08 | до иван
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

ако си му колега, и ако така говориш за хората в твоето село, че са прости и че нямат развитие, ми е много ясно какъв "кмет" си и ти, а по коментара ти личи ти колко си "образован и човечен" и що за кмет си..... докато има такива хора като теб, не само айдарово, но и цяла българия ще е в мизерия.....


06 Декември 2011 22:10 | до младен
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

еееее, ама как няма да почерпи, то него само в това го бива


06 Декември 2011 22:14 | до иван
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

браво, бе иван ли си, какъв си, не те знам, браво - това са думи на колега на кольо, браво, много похвално за вас "кметовете", то си личи, че не ви е грижа за хората по действията, пък сега си го и признахте публично, и не бъди толкова сигурен в нищо.....


06 Декември 2011 23:09 | ...
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

Гласът си даваме за този човек, защото го е заслужил с неща които е направил за нас и никой никде не е регистрирал пътищата са съвсем различни и ги прават хората, които искат това, а го прават защото за тях този човек заслужава!!!


07 Декември 2011 09:03 | ..
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

защо заслужава, да не би да прави нещо заселото, и да е направил, е направил за вас, роднините, приятелите, това не може да бъде кмет, в никакъв случай, него не го е грижа за това село, но както и да е, няма смисъл от тия спорове, според мен той не заслужава втори шанс, не втори, а трети вече всъщност, но докато има хора, които мислят като вас ще си бъдем винаги на едно положение, жалко за хубавото ни селце


07 Декември 2011 14:22 | ВАС
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

ЕХХХ ИВАН ЛИ СИ ДРАГАН ЛИ СИ НИЕ ДОБРЕ СЕ СЕЩАМЕ КОЙ СИ. МНОГО ТЕ БОЛИ ЗА ТОЗИ АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД. ВАС ЩЯЛ ДА ОТМЕНИ НА 100%, НЕ БЪДИ СИГУРЕН. САМО ДЕТО КАСАЦИЯТА СТАНА ПРЕЦЕДЕНТ В НАШАТА ОБЩИНА И СТАНАХТЕ ЗА СМЯХ.


07 Декември 2011 14:43 | До простотията
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Знаеш ли прочети си хубаво коментара и виж кой е простия, недей да нападаш, недей и да обиждаш. Виждаме, че много неща не са ти ясни, чула недочула пише. СЛУХОВЕТЕ ЗА РЕГИСТРАЦИИТЕ НЕ СА ГРЕШНИ И НЕ СА НЕВЯРНИ, тук в село Изгрев гласуваха хора който не живеят в нашето село. Престанете да казвате на черното бяло. Ако бъдем честни и реални, хора от вашето обкръжение това го признаха, че не е правилно. Щом я имало в списъка значи имала право, да така е, но с какво право го давате този глас. Да спасите кожата на Кмета, не за друго. Не някой хора а много хора не са знаели да се пререгистрират благодарение на вашият роднина Кмета, той си е пререгистрирал неговите хора а за други си е мълчал.


07 Декември 2011 14:50 | ОПС
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Иван написа:
Кольо много прости хора в това село Изгрев, тия хора нямат никакво развитие колега, аз мисля, че няма да имаш никакви проблеми дори и при нови избори, нямаш място за притеснение, а пък и ВАС съм сигурен на 100 процента, че ще отменят решението на административен съд Благоевград

ОПСС ПОЧНАХМЕ ДА ГОВОРИМ ЗА НОВИ ИЗБОРИ МАЙ!


07 Декември 2011 15:39 | Младен
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Николай, измама си беше и измам си остана.


07 Декември 2011 20:03 | ....
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

Да добре Йордан ще стане кмет и той ще гледа за всички... вицове разправате то на цяло село не може да се угоди ама както и да е говорете си колкото си искате има един единствен кмет и той се казва хах познайте как ..... НИКОЛАЙ БЕЗИНСКИ!


07 Декември 2011 21:19 | До.......
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Много си загубена. Не е да угодиш на някой а да правиш нещо за това село, нещо което да е на лице, нещо което вълнува хората и нещо което е на болело с години. Този единствен кмет не му е сладко кметуването вече, хората го разбраха как се докопа до стола този път а може би и предишният мандат това е някъде в миналото вече. Реалният Кмет се знае кой е колкото и да си пишете.


07 Декември 2011 21:24 | УРААА
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

ИМА КАСАЦИЯ НЕ ЗАБРАВЯЙ И ВАШИЯ ""ЕДИНСТВЕНИЯТ КМЕТ"", ВЕЧЕ Е ПОЛОВИН КМЕТ. ХАХАХАХАХ


07 Декември 2011 23:04 | АМАН СЕ РЕЧЕ
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

[quote=Простотия]Ти не можеш да ми кажеш къде да гласувам това се решава от закона [/quХА-ХА-ХА ОТ ЗАКОНА СЕ РЕШАВАЛО-ТАЯ ЩЕ МИ ГОВОРИ ЗА ОБЩА КУЛТУРА .И ХАЙДЕ ДА НЕ СЕ ОБИЖДАМЕ НА СЕЛЯНИ, ЧЕ СЕ ВИДЯ КОЙ ДОЙДЕ В СЕЛОТО ДА ГЛАСУВА.


08 Декември 2011 00:06 | До......
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

нали се сещаш, че който се смее последен се смее най-добре, така че не бързай в изводите си кой е кмета, нали бяхте много сигурни и след изборите, ама на, нещо май ви потънаха гемиите, и да, на 100% йордан е по-добрият избор от кольо.....


08 Декември 2011 11:05 | ...
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

Кой от къде дойде? На Данчо сестра му от къде дойде, а? От кога тя не е в Айдарово? Ама нали е от "ваще" не е важно.


08 Декември 2011 14:32 | до ...
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

... написа:
Кой от къде дойде? На Данчо сестра му от къде дойде, а? От кога тя не е в Айдарово? Ама нали е от "ваще" не е важно.


алооооо на дане сестра му е от с. Изгрев не е от друго място. Това че в момента работи в друг град не означава че не живее тука. А на коле хората незнаят каде се намира с. Изгрев ама доидеха да гласуват


08 Декември 2011 14:43 | до В.Безинска
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)


В. Безинска написа:
Добре аз съм израстнала там, в момента не живея там, но имам намерение другата година да дойда да живея там окончателно, това означава ли, че нямам право да гласувам там. Тези, който са новодошли имат ли повече право да гласуват там от мен, дето по голямата част от живота ми е прекарана там.


Виктория, айде да не пишеш глупости каде си израснала да не ти кажа хубаво каде си израснала и каде си прекарала голяма част от живота. Такива пикли като тебе неможе да пишат само глупости, защото няма какво да прават и си губат времето в писане на коментари.



08 Декември 2011 14:44 | БЕЗ СРАМ
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

ТИ ОТ КЪДЕ ЗНАЕШ КОИ КЪДЕ И КОГА Е ГЛАСУВАЛ. НАЛИ КОМИСИЯТА БЯХА ВАШИ ХОРА И СЕ ВОДИ СТАТИСТИКА КОЙ И ЗА КОЙ Е ГЛАСУВАЛ. ТА СЕГА ТОВА ЛИ ИЗМЪДРИХТЕ. ЕЙЙ ПРЕСТАНЕТЕ С ВАШТЕ ПЛИТКИ ОПРАВДАНИЯ. КОЙ ЛИ НЕ ЗАБЪРКАХТЕ СЕГА И НА ДАНЕ СЕСТРАМ МУ ЛИ, ПЕПЕЛЯНКИ ТАКИВА, ЧУДЯТ СЕ КАКВО ДА ИЗМИСЛЯТ. НЕ ПОГЛЕДНАТ ОТ КЪДЕ ДОВЕДОХА ХОРА.


08 Декември 2011 14:46 | ...
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Алооо а Ицо от каде е? Да не е друго място? Това, че е работил в на друго място не значи, че не е от там. Алоо


08 Декември 2011 14:58 | до ...
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Ти друга работа нямаш ли си та пишеш само глупости тука. В социалната мрежа май никой не ти обраща внимание и си драскаш тука глупости белкем някой ти повярва.


08 Декември 2011 15:02 | жител
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Сега сложи Коле елха, ама няма украса. Вчера детето ме пита мамо какво е това дарво и незнаех как да му обясна че това е елха. Коле, може ли да те попитам вав вас елхата не си ли я украсявате.


08 Декември 2011 15:07 | В.Безинска
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

до В. Безинска написа:Виктория, айде да не пишеш глупости каде си израснала да не ти кажа хубаво каде си израснала и каде си прекарала голяма част от живота. Такива пикли като тебе неможе да пишат само глупости, защото няма какво да прават и си губат времето в писане на коментари.

Хайде ела да ми кажеш, чакам. Ама ти е лесно да заплашваш и обиждаш без име нали хаха.


08 Декември 2011 15:17 | до В.Безинска
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

ООООО много бързо отговори, значи пишеш под различни имена. Не заплашвам, а ти казвам истината, ако ти звучи заплаха ок така го приемай


08 Декември 2011 15:25 | БЕЗ СРАМ
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

ПОД СРТОЙ ДОЙДОХА ХОРАТА ОТ ГРАДА ДА ГЛАСУВАТ, ПОД СРОЙ. КЪЩИ С ПО ТРИ СТАЙ СЕ ВПИСАЛИ 10 ЧОВЕКА ЖИВУЩИ. КЪДЕ ЖИВЕЯТ ТЕЗИ ХОРА БЕ-НА ТАВАНА, БРЕЙ ЧЕ ЖЕЛАНО СЕЛО. ДА ПАДНЕШ ОТ СМЯХ


08 Декември 2011 15:39 | мхгхгж
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Еее аман от простотия разделихте селото на 2, и друг път е имало избори, ама такава злоба не е имало.


08 Декември 2011 15:41 | ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

ЗАТВОРЕТЕ СИ УСТА ВЕЧЕ, МОЖЕ ДА СИ ПОЖЕЛАЕМ ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ И НЕ ИЗПАДАЙТЕ МНОГО В ПАНИКА И ИСТЕРИЯ, ЗАЩОТО ЩЕ ИМА "ИЗБОРИ-2012". ХУБАВИЯТ ПОДАРЪК ОТ СЪДЯ ШАЛАМАНОВА ДАНО ВИ Е ХАРЕСАЛ.


08 Декември 2011 15:51 | майка
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Злоба не е имало защото с голяма лекота си е печелил Безински. А как и по къкав начин никой не знае. Не си чукна главата да проумее защо не го щат хората, а ни прие за врагове, защото ли-защото е доста ограничен.


08 Декември 2011 15:57 | мария
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Да а сега като му се разклати стола се озлоби. Какви ли не ругатни се чуваха от него. Не е за коментиране.


08 Декември 2011 16:02 | майка
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

БЕЗ СРАМ написа:
ТИ ОТ КЪДЕ ЗНАЕШ КОИ КЪДЕ И КОГА Е ГЛАСУВАЛ. НАЛИ КОМИСИЯТА БЯХА ВАШИ ХОРА И СЕ ВОДИ СТАТИСТИКА КОЙ И ЗА КОЙ Е ГЛАСУВАЛ. ТА СЕГА ТОВА ЛИ ИЗМЪДРИХТЕ. ЕЙЙ ПРЕСТАНЕТЕ С ВАШТЕ ПЛИТКИ ОПРАВДАНИЯ. КОЙ ЛИ НЕ ЗАБЪРКАХТЕ СЕГА И НА ДАНЕ СЕСТРАМ МУ ЛИ, ПЕПЕЛЯНКИ ТАКИВА, ЧУДЯТ СЕ КАКВО ДА ИЗМИСЛЯТ. НЕ ПОГЛЕДНАТ ОТ КЪДЕ ДОВЕДОХА ХОРА.

""Лефтер""е ушето нали той беше в комисията. Ха-ха-ха


08 Декември 2011 21:06 | ...
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

ЗЛОБАРИ И КОМПЛЕКСАРИ СТЕ ВСИЧКИТЕ!!! Колкото и глупости и измислени работи да говорите истина е една и не избори няма да има, защото изборът вече е направен. И както на Дане сестра му равоти на друго място има и други хора като нея ама какво да овяснявам то на тъпи хора нема какво да се овяснява айде подсмърчайте си и обиждайте в това сте най-добри!


08 Декември 2011 21:39 | айдеее
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Само спокойно не изпадай в истерия. Глупости никой не измисля това е реалността. Избора е направен, да, но ако не бяха хората ви от града резултата ще беше друг. И въпреки тях раликата е нищожна, това какво говори. УМОРИХА СЕ ХОРАТА ОТ БЕЗИНСКИ. Айде у лево, взеха ви на подигравка вече. Тази дето обижда си ти, ние пишем реални неща. А с регистрациите ще се види кой ще подсмърча:))))).


08 Декември 2011 21:48 | МАРИЯ
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

НЕ СИ ИЗМИСЛЯЙ, ТАЗИ ДЕТО ОБИЖДА СИ ТИ, ЗАЩОТО НЯМА С КАКВО ДА СЕ ЗАЩИТИШ. САМО ДА БЪЛВАШ КЛЮКИ ТОВА ТЕ БИВА, НОМЕР ЕДНО СИ. НИЕ ПОНЕ ИЗЛАГАМЕ ПРИЧИНИ И НЕЩА С КОЙТО НЕ СМЕ СЪГЛАСНИ.


08 Декември 2011 22:02 | ...
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Говорете си колкото искате, то който лае не хапе....


08 Декември 2011 22:08 | страшни стеее
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Хайде Анкее утрото е по-мъдро от вечерта:)) вижте премислете с комисията кой не е и кой е гласувал и утре ви чакаме с нови клюки.


08 Декември 2011 22:13 | лаййй
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Никой няма намерение да хапе, ако във вашите очи така изглежда много ограничено звучи.


08 Декември 2011 22:46 | =
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

ей хора, спрете се бе, всеки си има право на мнение, всеки има право да застане зад някой, няма какво да се сърдим на тези, които защитават кольо, всеки има право на глас. моето мнение е това, че той спечели изборите нечестно, но нали знаете "с твойте камъни по твойта глава", дано да има възмездие. но вие го превърнахте в пълен цирк, да, знам, че не е правилно да "спим" още четири години, знам, че всички онези, които пишат против него са прави за доста от нещата, но не се карайте, не спорете, смисъла е никакъв, озлобявате се един срещу друг, от това, че се намразихте той не губи нищо, вие губите. щом умеете да пишете и да коментирате, значи сте достатъчно зрели и умни, за да не се нападате по този груб начин, защото е много грозно, не позволявайте ние, хората, живеещи в айдарово да се разделим, много е глупаво.


08 Декември 2011 22:53 | -
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

гергана китанова нямала право да гласува, а колежката на щерка му има повече право от нея да гласува в айдарово, така ли? измислете нещо по-смислено за писане, не важите с тия "плитки" и злобни коментари, а и още нещо, тя поне е била с лична карта в срок, а личната карта не жената на коле на първите избори беше с изтекъл срок, това ли е правилното, което така усилено защитавате, да ви имам глупавото мислене.....


08 Декември 2011 22:54 | измамник
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

ВСИЧКО Е ИЗМАМА!!!


09 Декември 2011 15:08 | на раздяла
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Ако беше всичко нормално, комисия която се назначава служебно, без регистрирани хора за изборите всичко да беше спокойно без напрежение това разделение нямаше да се получи. Никой нямаше да има против Кмета и резултата на изборите ако ги нямаше тези хора и беше спечелил честно дори и с разлика един глас. Това разделение се получи благодарение на Безински, защото имаше силно желание да си запази стола. Кмете като 80% от селото не те искат защо се стремиш с измами да си останеш кмет. Хората не те желаят резултата не ти ли показа?


09 Декември 2011 16:42 | СТИГА
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

= написа:
ей хора, спрете се бе, всеки си има право на мнение, всеки има право да застане зад някой, няма какво да се сърдим на тези, които защитават кольо, всеки има право на глас. моето мнение е това, че той спечели изборите нечестно, но нали знаете "с твойте камъни по твойта глава", дано да има възмездие. но вие го превърнахте в пълен цирк, да, знам, че не е правилно да "спим" още четири години, знам, че всички онези, които пишат против него са прави за доста от нещата, но не се карайте, не спорете, смисъла е никакъв, озлобявате се един срещу друг, от това, че се намразихте той не губи нищо, вие губите. щом умеете да пишете и да коментирате, значи сте достатъчно зрели и умни, за да не се нападате по този груб начин, защото е много грозно, не позволявайте ние, хората, живеещи в айдарово да се разделим, много е глупаво.


Напълно те подкрепям това вече не прилича на нищо, ако имате нещо за изясняване съберете се на едно място всичките и си кажете всичко в очите, това не е


10 Декември 2011 16:11 | c. Изгрев
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Ееее Кмете явно не си орязъл всичко нагоре, оставил си нещо за елха, браво сетил си се .....хахаха




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар