Падна "робовладелческият строй" на братя Галеви, хората в Дупница са свободни, някои се опитаха да ударят по имиджа на партията, но не успяха, твърди областният лидер на "Атака" М. Стойнев

23 ноември 2012 01:49   23 коментара   49322 прочита


Методи Стойнев е роден на 01.05.1959 г. в гр. Дупница. Възпитаник на ПГ ”Христо Ботев”. Завършил е Висшия Институт по Архитектура и Строителство в гр. София инженер-специалист в "Промишлено и гражданско строителство”. Дни след като бе обявено, че той ще бъде детрониран инж. М. Стойнев разговаря с наш репортер:

- Инж.Стойнев, детрониран ли сте, като областен координатор на ПП Атака?

- Не. Явно има хора, които много им се ще това да стане. Вие знаете, че за тези пет години съм си създал сериозно количество врагове. Включително и братя Галеви. Има хора, които по този начин искат да ударят върху имиджа на партия Атака, тъй като наближават избори. В нашата централа, няма глупави хора. Те много ясно могат да отделят "зърното от плявата".

- Вие бяхте един от противниците на така наречения „Дупнишки модел„ на управление. Чувствате ли промяна, след като този "модел" вече го няма?

- Известна промяна има в положителен смисъл. Самото отсъствие на братя Галеви, прави хората свободни. Самият факт, че хората, които по–рано се хвалеха с тези криминално проявени лица, в момента ги е срам. И не ги чуваме в общественото пространство. Голяма част от сегашните общински съветници, бяха яростни крепители на стария модел на управление, включително и част от общинските съветници от ПП ГЕРБ. За разлика от другите партии, поне ПП ГЕРБ си призна, че са сгрешили. А другите така наречени демократични партии продължават да си мълчат за поведението на стария общински съвет.

Тук естествено, не всички граждани можем да ги виним. Затова, че гласуваха за тези лица, тъй като, все още Пламен Галев и Ангел Христов, бяха на свобода. Дупнишкият модел съществуваше със своите методи на натиск. Корпоративният вот на ПП Лидер и на всички фирми, около Дупнишкия модел на управление, които даваха работа на част от гражданите. Това е причината в момента да подкрепям сегашното общинско ръководство, което се обяви срещу стария модел на управление. И, за да не допуснем, онези ”стари муцуни” да дойдат отново явно на власт в общинското управление.

- Г-н Стойнев, каква оценка ще дадете за отчета за едногодишното управление на ПП ГЕРБ – Дупница?

- Ние не сме догматици. Има места, където ги подкрепяме. Има места, където по тяхна вина не работим. В община Кюстендил нямаме контакти с тях. На местно ниво са по-важни хората и интересите на местните общини. И трябва да се загърбят партийните пристрастия, за да върви дадения град напред. Трябва да има разграничаване в политиката на местно и на национално ниво. На местно ниво ПП Атака, подкрепя управлението на града. Тъй като виждаме, че има желание да се промени имиджа на града.

Започна връщането на големия 20 милиона дълг от Дупнишкия модел на управление на братя Галеви.Разбира се , когато виждаме, че управляващите допускат грешки, ние ги посочваме, изказваме си мнението. За някоi неща не сме съгласни, но се стремим, да ги изгладим без страничен шум. Не се обясни на обществото по от рано за изграждането на депото за битови отпадъци. Сега вече няма и време. Не, че не е най-правилното, но на хората им трябва повече време. Поставен на мястото на кмета на община Дупница - инж. Чимев, може би, щях да бъда по-остър в орязването на хората, подкрепящи стария модел на управление. Но, затова ние сме в различни партии.

- А какво ще кажете за ПП ГЕРБ на национално ниво?

- Тук се разграничава моето мнение за отношението ми към тази партия на национално и местно ниво. ПП ГЕРБ не можа да разреши проблема с безработицата. Пенсиите не са индексирани повече от три години. Следствие на ниските доходи, битовата престъпност е взела огромни размери. Тя най-вече касае обикновения човек. ПП ГЕРБ се хвали, че сега средствата в здравеопазването са повече, от преходните години. Но това е да наливате вода в решето.

Липсата на сериозни реформи в здравеопазването, води до това, тези пари да не достигат до обикновения човек. Не случайно се смениха трима здравни министри. Даването на повече средства на Министерството на вътрешните работи, показва, повече слабост. Престъпността е голяма. Всичко това е следствие на лошата социална политика. Заиграването с ромите по избори, обещанията за няколко дни е като бомба със закъснител. Няма реално желание това малцинство да се интегрира в обществото. Почти 90% от ромите са на социални помощи. При тях децата раждат деца. Те не могат да си намерят високо квалифицирана работа. 90 % от тях, не си плащат нито ел.енергия, нито вода. Всичките тези загуби ги плаща българското общество. Това общество, няма желание да се промени. За по-големите партии е много по-лесно да си купят изборите, отколкото да убеждават хората.

Масата от тях гласуват срещу пари. Другият сериозен проблем, с който ППГЕРБ не може да се справи е ДПС. В нашата Конституция е записано, че не може да има партия на етническа основа. Както съществува партия „Евророма„ и др. Не видяхме решенията на ПП ГЕРБ срещу изказванията на Ахмед Доган, че Балканската война е била възродителен процес. И решението на ДПС в Кърджали, да не гласува удостояването на ген. Васил Петров Делов, посмъртно, със званието "Почетен гражданин”. Много се говори в ПП ГЕРБ, че се решава икономическата престъпност. Но не видяхме, да се разкрият до края далаверите на ДПС, по време на тройната коалиция. За премиерът г-н Борисов е по-важно да го похвалят от Европейския съюз и САЩ, отколкото българите. Разбира се, има и положителни неща в тяхното управление. Сериозни средства вложиха в инфраструктурата на страната. Има по-голяма усвояемост на еврофондове от преди. Удрянето на престъпността на по-високите етажи на властта.

- Г-н Стойнев, изпълнявате ли строителни проекти на община Дупница?

- Категорично не. Нямам регистрирана моя фирма. За тези обекти, за които се говори в медиите са спечелени от фирма „Стройкомерс”. Така, че няма как, аз да мога да бъда участник в печеленето на обществени поръчки. В основата на тези писания, аз съм сезирал комисията за конфликт на интереси в Общински съвет – Дупница, която се събра в понеделник. И на нея се реши, да се вземат всички документи, да се разгледат, и в петък след сесията на Общински съвет, тя ще излезе с окончателно решение-дали има конфликт на интереси. И за всеки един посочен общински съветник, дали има или няма конфликт на интереси, ще излезе протокол. Възоснова на който ще вземем правни мерки.

- Как оценявате поведението на д-р Първан Дангов, който е независим общински съветник, но е част от Коалиция за промяна в Дупница?

- За мен човешките и приятелските отношения са много по-важни от желанието за политическа изява.

- Вярно ли е, че Вие заедно с д-р Първан Дангов и Стоян Шушков от Коалиция за промяна, ще строите църква в жк. ”Бистрица”?

- Вярно е. Ние благодарим на Стоян Шушков, за идеята, да се създаде инициативен комитет, чрез който да се съберат дарения, за построяването на голяма църква с малък парк в жк. ”Бистрица”. В тази инициатива влиза Стоян Шушков, Методи Стойнев, Първан Дангов и други лица. Говорено е с инж. Чимев – кмет на община Дупница и с председателя на Общински съвет, които приемат идеята. Архитектът на общината ни е посочил подходящото строително петно, което е на хубаво място и в момента чакаме Синода да даде благословията за мястото и бъдещото име на тази църква.

- На 27 ноември, лидерът на ПП Атака г-н Волен Сидеров, ще се срещне с обществеността на гр.Кюстендил. С какво е свързана неговата визита?

- Да така е .Г-н Волен Сидеров ще пристигне на 27 ноември /вторник/ на рутинна обиколка, за среща с гражданите. Събитието ще се проведе в Театъра, от 18.30 часа. Идеята на тази среща, е да се разговаря с гражданите. Да споделят своите проблеми. Да бъдат чути. Да зададат своите въпроси. И ние като партия да им помогнем. Много често в медиите се пише не в добра светлина за ПП Атака. Засилват се негативните случки, за сметка на позитивните наши инициативи.

- Г-н Стойнев, вие освен, че сте общински съветник, областен координатор, сте и майстор на шахмата от 1985 г. Кои са Вашите учители в този спорт?

- Аз съм имал само един учител. Това е Любен Константинов. След това самичък съм се учил. Шахмата е сравнително интелигентна игра. Разбира се, добрият треньор, може да посочи правилния път, но основната работа е на самия човек. Треньорът е важен, но не е решаващ. Може човек да има талант, но ако няма условия, така няма да се развие.

Интервю на Николая Иванова

23 коментара
23 Ноември 2012 08:17 | атакист
Оценка:
10
 (
12
 гласа)

Стойнев не открива глупави хора в партия "Атака", което е възможно. Навярно той открива "глупавите хора", които не одобряват поведението му сред жителите на Дупница. Идеята му за протоколи, доказващи липсата на конфликт на интереси, е много галевски маниер на поведение, струва ми се.


23 Ноември 2012 08:26 | 55
Оценка:
25
 (
27
 гласа)

"Робовладелческият строй" не е паднал, господин Стойнев. Паднаха само братя Галеви, но системата е същата, а управляващите, които се възползват от нея станаха повече.


23 Ноември 2012 09:12 | МВА
Оценка:
11
 (
13
 гласа)

Истина е, че Стойнев беше един от борците срещу братя Галеви. Ще бъде ли той и един от борците за преодоляване на последиците от Галевизма, които носят обобщаващото име Кацовизъм. Кацовизмът е в основата на тоталното поциганяване на Дупница и структурите и.


23 Ноември 2012 09:36 | No hau
Оценка:
11
 (
15
 гласа)

атакист написа:
Стойнев не открива глупави хора в партия "Атака", което е възможно. Навярно той открива "глупавите хора", които не одобряват поведението му сред жителите на Дупница. Идеята му за протоколи, доказващи липсата на конфликт на интереси, е много галевски маниер на поведение, струва ми се


Защо г-н Стойнев не каже в какви отнощения е с г-н Атарян и как въпросната фирма "Стройкомерс" е спечелила търговете за изпълнение?


23 Ноември 2012 09:40 | общинар
Оценка:
13
 (
13
 гласа)

А бу, Методи, ти за идиоти ли ни вземаш? Сезирал бил комисията за конфликт на интереси към Общинския съвет! Та нали тази същата комисия обяви, че Кацов не е в конфликт на интереси при продажбата на хляб за децата ни?
Как да ти повярвам, че все още си антигалевист, след като се възползваш от кацовите приоми, които са модификация на галевите?


23 Ноември 2012 10:11 | ЧЕ ГЕВАРА
Оценка:
0
 (
12
 гласа)

у дупедавница пак ще си е робовладелчески строй, там хората са си такива че друго неможе да се очаква, така беха и през комунизма и сега са си така


23 Ноември 2012 10:24 | Дупничанин
Оценка:
11
 (
11
 гласа)

Този човек си вярва, само че дали другите му вярват .Нищо ново под слънцето, няма ги Галеви има ги Герберови. От трън та на глог. А другите пак са същите къде ближат пръсти от кацата с мед. Единствен от съветниците който няма облаги е Дангов, всички други са мекерета.


23 Ноември 2012 10:33 | б
Оценка:
13
 (
15
 гласа)

Защо само намираме причината в Галеви? Те си свършиха работата. Какво правят дупничани за себе си и града си, защо допускат все още да се гаврят с тях. Фонтаните на площад Свобода -Дупница, изригнаха за няколко дни и замръзнаха. Сега ще ги чакаме през пролетта или пък отново ще се разкопава да се види причината, ако не изригнат. Или пък отново ще ги откриваме със свързвукова скорост, както беше на това откриване. Всяка красота за два дни е в Дупница, но дупничани са свикнали- хортуват по кюшетата и нито глас, нито стон на възмущение.


23 Ноември 2012 10:42 | баба Тонка
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

Робовладелците са станали с един повече. А беше борец навремето!


23 Ноември 2012 11:15 | ivan
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

Ще повярвам на г-н Стойнев, като видя, че тези боклуци, които са от Галево време в общината се изхвърлят - МНОГО БОКЛУК, МНОГО ЧУДО-НЕКАДЪРНИЦИ!


23 Ноември 2012 11:20 | .......
Оценка:
5
 (
9
 гласа)

Докато работеше с Попов, беше борец. Елиминира Попов и започна да прилича на кацовче. Хората вече трудно ще му вярват.


23 Ноември 2012 11:26 | до ivan
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Нищо не може да направи вече срещу боклуците на Общината, защото свири на тяхната свирка. Възможно ли е "борецът" Стойнев да търси помощ за оневиняване от опорочения Общински съвет? Жалко за убитата вяра на хората.


23 Ноември 2012 11:35 | Monk
Оценка:
8
 (
12
 гласа)

Никой не ти вярва Методи, Да фирма нямаш, но декларирай, че пари не си взел! Не се измъквай с комисията за конфликт на интереси. Много ясно е, че тя ще излезе със становище, че липсват такива след като нямат писмени доказателства. В политиката има МОРАЛ, но при теб едва ли има. Дупничани не са глупави хора и въобще не ти вярват на изречените лъжи по всички зададени ти въпроси.


23 Ноември 2012 12:24 | Шахмат
Оценка:
-9
 (
13
 гласа)

Поздравявам Методи с мъжката принципна и интелигентна позиция! Не е светец -естествено! В шаха е майстор и в политиката е на такова ниво. Анализатор със собствена безприсрастна оценка и съответни действия! Желая му здраве и успехи!


23 Ноември 2012 12:58 | до шахмат
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

В шаха може и да надхитри някой цар, но в политиката цар е народът и играчи като ваш Методи са безсилни и обречени. Галеви бяха много примитивни твари, но относно Методи ми се струва, че ще се окажат прави, въпреки съдебното решение. И аз му желая здраве.


23 Ноември 2012 14:01 | Тодор
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

В този вярвах, но и той мутира, циганизирайки се.


23 Ноември 2012 16:31 | Лора
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

Ето го и поредния елитарен дупничанин. Демагогията му гали ухото, а как говори за партията.....


23 Ноември 2012 18:09 | Васи
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Паднете на колене и му бпагодарете.
Човечето дойде с шпага и пищови, погна гадовете Галеви и ги прогони през три планини в четвърта.
Човекът-партия е наренен, уморен и измъчен. Оставете го да побере спокойно от плодовете на своята борба, да си почине и събере силички за следващата битка с поредния дупнишко главурко, решил да управлява и тормози миряните.


24 Ноември 2012 10:04 | до Васи
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

На такъв юнак Кралимарко почит и уважение е нужно.


24 Ноември 2012 10:29 | ПЕТРИЧАНИН
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

Атака-Дупница, като чета за вашият регион и мнението на доста хора, когато ги имаше братя Галеви, е имало повече ред, отколкото сега когато цигански гланове вършеят там и не се оплаквате. защо ли?


25 Ноември 2012 09:29 | ева
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Поредният дупнишки партизанин. И този от борец ще еволюира в мутра при облекчени условия.
Горката Дупница! Галевите я изядоха, Кацовите я оглозгаха, а има още редящи се на опашката от паразити.


25 Ноември 2012 09:34 | болшевик
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

Дошло е време за материализиране на борбата. А така Методи, давай в атака.


28 Ноември 2012 18:18 | М
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

А защо всичко построено преди.. се руши сега? Тоалетните на пазара бяха образец, на градската,..... всичко е потрошено... къде ви е реда, на парка всичко е окрадено и потрошено... освен пари от паркинга да събират сегашните борци нищо не правят! Предпочитам реда на Галев, чистотата на града и липсата на наркомани! Такситата като се стъмни отказват масово курсовете до парка... от наркоманите и пияниците... скоро и хората ще спрат да ходят там заради тях! Та я пак да чуем за робовладелчеството Галево?




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар