Благоевград има нужда от промяна, от ново развитие, от съизмерване с най-добрите европейски примери

26 септември 2011 00:18   48 коментара   10063 прочита


Емил Костадинов: Всичко в нашия град ме интересува и е моя работа да търся решенията, аз съм тук и ще остана тук, това е моят дом, а на мен ми пука за града ни!

Емил Костадинов е кандидат за кмет на Благоевград, издигнат от БСП. Роден е на 9 август 1956 година в Благоевград. През 1981 година завършва ВИАС - София, специалност “Промишлено и гражданско строителство” /Конструкции/.

От 1981 г. до 1988 г. работи в строителството в Строително-монтажен комбинат - Благоевград последователно като началник обект, началник група строителни обекти, главен инженер, заместник-директор.

От 1988 г. до 1990 г. е заместник-кмет на община Благоевград по строителството.

От 1991 до 1997 година е депутат последвателно в 36-ото и 37-ото народно събрание. От 1995 до 1997 година е член на Постоянната делегация в Парламентарната асамблея на Западноевропейския съюз /ПАЗЕС/.

След 1997 г. се занимава с частен бизнес. От 1997-а до 2002-а година е управител на “Компания за представителство и дистрибуция” ООД - Благоевград. От 1998 до 2003 година е изпълнителен директор на "Пиринска инвестиционна компания" АД - Благоевград. От 1999 г. е съдружник в “Делта консулт” ООД - Благоевград и собственик на "Делта консулт-2009" ЕООД - Благоевград - фирми за строителен надзор, където понастоящем е управител.

От 1990 г. до 2001 г. е член на Висшия съвет на БСП. Към момента е член на общинския съвет на БСП - Благоевград.

Председател е на управителния съвет на Спортен клуб по стрелба "Пирин".

- Г-н Костадинов, кандидатите за кмет на Благоевград са с четирима по-малко, отколкото през 2007 г., защо намаляват мераците за кметския стол?

- Вашият въпрос предполага повече от един отговор. Действително днес кандидатите за кмет на Благоевград са по-малко, но много по-изявени са задкулисията, които искат да управляват общината от дистанция. Те олицетворяват тенденцията от прехода за изолиране на хората от политическия процес и натоварване с отговорност и възлагане на управление на спуснати, подставени и подчинени лица, на поддаваща се на външен натиск бюрокрация.

- БСП управлява града вече 16 години, това обстоятелство във Ваша полза ли е, или ще затрудни избора Ви?

- Няма да се уморя да повтарям, че Благоевград имаше добрия шанс през годините на прехода да избира за свои кметове силни личности, които оставят значим отпечатък тук. Техният успех е, разбира се, успех и за политическата сила, която ги е подкрепяла.

Благоевград обаче има нужда от промяна, от ново развитие, от съизмерване с най-добрите европейски примери. И аз мога да дам това на своя град.

- На общинската партийна конференция, на която бяхте номиниран за кмет, обявихте, макар да не го споменахте по име, Костадин Паскалев за троянски кон, това плод на неовладяна емоция ли беше, или имате сериозни мотиви да мислите така?

- Не оттеглям нищо от казаното. Думите ми никога не са били просто плод на емоция! Адресатите на тези мои думи сами се разпознаха в тях. Що се отнася до г-н Паскалев, с него случаят е различен. Доколкото ми е известно, той има друг, личен проект за Благоевград и е решил да инвестира в него. Като достатъчно опитен политик г-н Паскалев сам може да изясни дали спекулациите с неговото име имат основания. Аз обаче имам основания да мисля, че Костадин Паскалев изпитва респект към моята кандидатура.

- Какво мислите за спешната рокада начело на областната структура на БСП, не крие ли тя риск да се разстроят общинските партийни организации точно в месеца преди вота на 23 октомври?

- Въпросът ви е основателен! Аз също не считам, че този период е най-подходящ за извършването на такива промени. Но друг е решил това.

Искам обаче да заявя, че случилото се няма отношение към благоевградската организация, която е единна, консолидирана и готова за предстоящото състезание.

- Каква е визията Ви за развитието на Благоевград през следващите 4 години?

- Благоевград има потребност не просто от добър мениджър, а и от визионер. Когато говорим за визия, не можем да се ограничим само с четиригодишния период. Нужен е по-висок и по-напрегнат хоризонт. Мисля, че притежавам тази подготовка и експертиза, за да дам на Благоевград най-добрия проект, както и най-доброто му изпълнение.

Поставени в рамките на 4-годишния предстоящ период, споменавам част от своите приоритети:

- Прозрачност и ефективен граждански контрол на управлението;

- Активно включване на гражданите и бизнеса в управлението;

- Управление на територията, което да постигне желания градски модел. Ние трябва да се съизмерваме с Европа! Обръщане на града към реката, решаване на главния комуникационен подход на града, ново качество на зоните за краткотраен отдих за нашите съграждани;

- Извеждане на здравеопазването и социалната политика като общинска система в услуга на хората;

- Възстановяване на позициите и убедителна защита на художествената мощ на всички културни институции;

- Утвърждаване на Благоевград като културна, университетска и фестивална столица;

- Превръщане на Благоевград в център за работа с талантливи деца в областта на изкуствата и хуманитарните науки, в областите на математиката, информатиката, информационните технологии и математическата лингвистика.

- Беше Ви дадена свобода сам да сформирате предизборния си щаб, това ли са хората, които ще са фундаментът на кметския Ви екип, ако спечелите?

- Оценявам много високо екипа, с който работя. И тези, които са включени в нашата листа за съветници, но и тези, които не са в листата, но активно, безкористно и с целия си капацитет участват в нашата предизборна работа.

Използвам случая, за да подчертая, че в нашата листа постигнахме убедителен синтез между младост и опит, между мъдрост и модерност.

На целия този състав гледам като на отбор за дълъг път.

- Остана без ясен отговор един важен въпрос, който може сериозно да повлияе на крайния резултат от изборите - Лазар Причкапов обеща ли да Ви подкрепи?

- Аз мисля, че този ваш въпрос е получил отговор! Г-н Причкапов е човек, дал много на нашия град, оставил сериозна, съзидателна следа тук. Нашите отношения са поставени на полето на взаимното уважение. Те не изискват отговор на въпроса дали взаимно се подкрепяме. Имам основания да мисля, че г-н Причкапов дълбоко уважава моята кандидатура!

- Кого считате за основен опонент от осемте кандидати?

- Основният опонент, разбира се, е кандидатът на ГЕРБ. Причината е разочароващо очевидна - той е кандидат на управляващата партия.

Надявам се, че няма да бъде допуснато държавата и нейният репресивен апарат да станат основни участници в изборите. И МВР да бъде активен коалиционен партньор на ГЕРБ.

- Един от аргументите на ГЕРБ за евентуална полза, ако те спечелят, е, че като управляваща държавата партия през следващите две години ще имат по-добър инструментариум да реализират редица проекти?

- Това е несъстоятелен аргумент. Управленското безсилие на ГЕРБ вече е очевадно. Те могат единствено да всяват страх, за да заместят липсващото уважение към себе си. Въпрос на време е това вредно управление да отстъпи място на друг проект.

През следващите две години някои от моите днешни опоненти само биха се упражнявали върху снагата на Благоевград. Такъв експеримент гражданите на нашия град не бива да допускат.

- При предстоящата приватизация на "Булгартабак" АД и очертаващите се съкращения в благоевградската цигарена фабрика един от основните проблеми пред бъдещото управление на града е създаването на работни места. Имате ли проект, който може да реализира това?

- Сделката за "Булгартабак" АД е факт. Не мога да не коментирам оценката си, че тази сделка е неизгодна за държавата, за компанията и за българските тютюнопроизводители.

Но тази сделка вече е факт! Какво бих направил в този случай?

След идентифициране на реалните собственици, с целия авторитет и сила на общината, която е домакин на най-модерното предприятие в сектора, ще изискам и ще предложа партньорство, което да бъде взаимно изгодно.

Ще приложа всички допустими механизми и средства, за да съхраним това модерно производство тук, да запазим и дори да увеличим работните места.

Извън това дълбоко премислено се ангажираме със създаването на най-малко 500 нови работни места. Те ще дойдат от привличането на фирми от IT сектора, за което нашият град разполага с необходимия човешки потенциал, а и като университетски център може да подготвя такива специалисти, които сега се спасяват, работейки на Аутсорсинг. И тук става дума за високо възнаградени работни места.

Други работни места ще осигурим чрез активизирана икономическа дейност, в което общината ще бъде реален партньор, по-ефективното управление на общинската собственост, разгръщане на образованието и привличане на нов солиден университет.

- В програмата си сте маркирали идея за изграждане на бизнес център, през който да минава цялото китайско карго от Солун за Европа, разкажете повече за това?

- Предвиждам създаването на съвременен транспортен, информационен и логистичен център. Този въпрос приемам малко на шега, за разведряване. Знаете ли защо? Китайският износ само за декември 2010 г. е 154 милиарда долара, сравнете го с брутния вътрешен продукт на България за цялата 2010 г. и ще разберете, но всичко това само в кръга на шегата. Ние смятаме, че мястото, където се намира Благоевград, е кръстопътно и стратегическо. Тази оценка ще придобие нови измерения след построяването на магистралата.

Няма да разказвам какви ще са ползите за населението и града ни. Истината е, че имаме работна група, която е доста напред в разработката.

Вярваме, че до Нова година ще сме провели и общественото обсъждане с населението и всички останали заинтересовани организации, имащи отношение по въпроса.

Разбира се, дотогава ще сме направили срещите с Института за местно и регионално развитие и Института за публично частно партньорство и с тяхна помощ и съдействие още от началото на 2012 г. ще започнем реализацията.

- Настоящият кмет К. Паскалев на предишните избори каза пред избирателите, които искаха от него различни неща, че се кандидатира само за кмет, не за Господ! Какво е по силите на един кмет?

- Наясно съм коя е легитимната сфера на компетенциите на общината, но считам, че нямам право да казвам: "Това не е моя работа! Това не ме интересува!"
Абсолютно всичко в нашия град ме интересува и е моя работа да търся решенията! Аз съм тук и ще остана тук! Това е моят град! А на мен ми пука за града ни!
Още повече че всичко, което се случва или дори не се случва в Благоевград, има национални измерения и резонанси!

- Какво научихте като философия за управлението от времето, когато бяхте депутат в НС?

- От този период идва моят експертен интерес към проблематиката в местното самоуправление. Участвах активно в разработването и представянето на пакета закони, свързани с реформата на местното самоуправление.

Работата ми в органите на 36-ото и 37-ото народни събрания ми даде много. И като заместник-председател на Комисията по местно самоуправление и административно-териториална реформа, и като активен участник в бюджетната комисия.

Що се отнася до политиката по принцип, за съжаление тя напоследък се превръща в убежище за професионално непригодни хора, които, разбира се, избираме по демократичен начин.

И поради това предстоящите избори не са просто поредното раздаване на картите. Те са морален референдум! И аз се надявам, че гражданското общество в Благоевград ще се събуди и ще направи правилния избор. А той е с бюлетина №8 за Емил Костадинов.

Както е казал Петко Каравелов: "На власт се идва с партии, но се управлява с честност и морал". Споделям това разбиране, законът в мен е съвестта!

48 коментара
26 Септември 2011 09:43 | арпаджико
Оценка:
-14
 (
36
 гласа)

ПРИЯТЕЛИ, ЖИТЕЛИ НА ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА СЛОЖИМ КРАЙ НА УПРАВЛЕНИЕТО НА ГРАДА НИ ОТ КОМУНИСТИ . В ЦЯЛАТА СТРАНА НИ СЕ СМЕЯТ, ЧЕ ГРАД С ТОЛКОВА МЛАДИ ХОРА ДОПУСКА ГРАДА НИ ДА СЕ КОМАНДВА ГОДИНИ НА РЕД ОТ ТЕЗИ КОМУНИСТИЧЕСКИ ИЗЧАДИЯ . СТИГА, КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА ИЗТРИЕМ ТОВА ПЕТНО ОТ ИМЕТО НА ГРАДА НИ . РЕДИЦА БАСТИОНИ НА КОМУНИСТИТЕ ПРЕДИ ГОДИНИ СЕГА СЕ УПРАВЛЯВАТ ОТ КМЕТОВЕ ИЗБРАНИ ОТ ДРУГИ ПОЛИТИЧАСКИ ПАРТИИ ИЛИ КОАЛИЦИИ . А ТОЗ ЕМИЛЧО Е ПРОДУКТ НА ШАЙКА СТАРИ НОМЕНКЛАТУРНИ КАЗРИ НА БКП И ДС . САМО КАТО ВИДИТЕ В КОИ ФИРМИ МУ Е СТАРТИРАЛА КАРИЕРАТА И ВИ СТАВА ЯСНО - С КАДРИ НА ДС .


26 Септември 2011 10:18 | БСП
Оценка:
-9
 (
35
 гласа)

ЕМИЛЧО Е КАДЪР НА ЖЕНА МУ И БАЙ ЛАЗАР-ВСИЧКИ ОТ МЕЧЕТО СЕЛИЩЕ БЕЛИЦА! тОВА НИ ОЧАКВА, АКО ГО ИЗБЕРЕТЕ ЗА КМЕТ!


26 Септември 2011 10:56 | Атина
Оценка:
14
 (
36
 гласа)

Благодарение на тези хора градът ни има този прекрасен облик. Ще гласувам за Емил Костадинов, защото съм млад човек и искам Благоевград да е града на децата ми.


26 Септември 2011 11:22 | Благоеврад
Оценка:
17
 (
31
 гласа)

Браво на Емо! Четете интервюто за да видите кой наистина има идея за развитието на Благоевград! Емил Костадинов е следващият кмет на Благоевград!


26 Септември 2011 11:25 | Димитър Бербатов
Оценка:
13
 (
29
 гласа)

Емил Костадинов се е доказал като честен и кадърен човек, с прекрасно семейство, и който за толкова време не се е забърквал в никакви скандали! Именно затова аз ще гласувам за него!


26 Септември 2011 11:28 | Мариета
Оценка:
12
 (
22
 гласа)

Срамувам се като чета горните два коментара. От тях лъха злоба и завист. Нима тези коментиращи не разбират че тук става въпрос не за партии, а за личност?! Личността на Емил Костадинов очевидно вдъхва респект с качествата си за бъдещ кмет и този факт води до злобни, неподплатени с нищо хули. Тези хули сами по себе си доказват високото ниво на кандидата на БСП, което опонентите му нямат. Благоевградчани винаги са се ръководили от здравия разум и са избирали най-достойния кандидат кмет досега. И отново ще го направят в лицето на Емил Костадинов! Когато незаслужено плюеш някого, доказваш собствената си слабост. "Глас народен, глас Божий", казва народа! Благоевградчани отново ще докажат с вот на доверие правилния избор - ЕМИЛ КОСТАДИНОВ - КМЕТ!


26 Септември 2011 11:29 | Арсеналски
Оценка:
13
 (
25
 гласа)

Това е единствения кандидат, който на тези избори не е подчинен на корупционни схеми и бизнес интереси! Затова и не прави фолконцерти, и не разчита на щаба на МВР за победа...


26 Септември 2011 11:32 | Мариета
Оценка:
8
 (
14
 гласа)

P. S. Като казвам горните два коментара, имам предвид първите два, защото се оказа че в едно и също време сме писали няколко души и реда се е изместил.


26 Септември 2011 11:39 | Победааааа
Оценка:
12
 (
28
 гласа)

Цяля Франция още тръпне от името Емил Костадинов ;) Така треперят сега и герберите, защото вече знаят, че са загубили


26 Септември 2011 11:40 | шишо
Оценка:
11
 (
21
 гласа)

Поздравления за смислените отговори на грамотните въпроси, поздравления и за в-к Струма, ако журналиста е техен.
Г-н Костадинов, ще направите ли кадрови промени в Общинскага администрация като Ви изберем за кмет?


26 Септември 2011 12:04 | независим
Оценка:
13
 (
23
 гласа)

Този кандидат е нещото между морал и етика.... Той е най-достойния кмет.
Ако се беше родил в друга държава би станал голям политик.
Мисля, че си заслужава да дам гласа си за него, на фона на другите кандидати.


26 Септември 2011 12:47 | Нике
Оценка:
9
 (
21
 гласа)

Интервюто ми хареса, вече реших за кого ще гласувам, и слава богу, направо не бе останал избор


26 Септември 2011 12:48 | известен
Оценка:
5
 (
17
 гласа)

Вече хич не се и чудя, че БСП не прави такива грандиозни мероприятия, крадените пари са другаде


26 Септември 2011 12:50 | Нике
Оценка:
10
 (
22
 гласа)

Да гласуваме за Емо, всичко друго е продажба на Благоевград! Както продадоха Пирин на кюстендилския шопар Наков!


26 Септември 2011 12:52 | Андрея Иванова
Оценка:
11
 (
21
 гласа)

Емо е пич, не искаме измислени депутати и парашутисти, победа за БСП!


26 Септември 2011 12:57 | Ники Кацарски
Оценка:
11
 (
21
 гласа)

Емил Костадинов ще донесе промяната, от която всички имаме нужда! Имаме прекрасен град с прекрасни хора, но малко работни места. Аз виждам в интервюто сериозен ангажимент в това отношение, а не общи приказки


26 Септември 2011 14:08 | 55 гр.Гоце Делчев
Оценка:
8
 (
20
 гласа)

Пожелавам на Емил Костадинов успешно спечелване на изборите, той е достоен за този пост. Идеите за развитието на Благоевград ще ги осъществи, защото той е можеш и знаеш строител успех Емиле.


26 Септември 2011 14:11 | НЕ МАНИПОЛИРАН
Оценка:
6
 (
22
 гласа)

ЕМИЛ КОСТАДИНОВ - КМЕТ НА БЛАГОЕВГРАД!!! ТОВА Е ИСТИНСКИЯТ ИЗБОР АКО ИСКАМЕ ДА ЖИВЕЕМ НАИСТИНА В НАЙ-ХУБАВИЯТ ГРАД!!!


26 Септември 2011 14:14 | 55 гр.Гоце Делчев
Оценка:
4
 (
18
 гласа)

Пожелавам на Емил Костадинов успешно спечелване на изборите, той е достоен за този пост. Идеите за развитието на Благоевград ще ги осъществи, защото той е можеш и знаеш строител успех Емиле.


26 Септември 2011 14:19 | ЛЕНИН
Оценка:
-17
 (
25
 гласа)

КОСТАДИНОВ ЩЕ БЪДЕ РАЗМАЗАН ОТ ГЕРБ-КАМБИТОВ Е КМЕТА НА БЛАГОЕВГРАД, ТОВА Е ЯСНО!


26 Септември 2011 14:45 | кики
Оценка:
-7
 (
21
 гласа)

Тия комунисти да не пишат подстрой, както ходят на мероприятия, или плащат за коментар. Докато беше народен представител не блесна с нищо-интересно на какво почиват тези хвалби. И сам се хвали-грозно и смешно. Освен една грандомания-не виждам нищо сериозно в интервюто.


26 Септември 2011 15:39 | Николов
Оценка:
8
 (
20
 гласа)

Успех, Емо! С теб сме! Победа!


26 Септември 2011 15:57 | ДЯДО
Оценка:
-10
 (
20
 гласа)

КАКЪВ СТАЛИНИЗЪМ ЛЪХА ОТ КОМЕНТАРИТЕ! ТОВА Е БСП, ЗНАЯТ СОМО НАПРЕД, ПОБЕДА, ЗАД НАС Е МОСКВА-ЛОЗУНГИ ОТ ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА! ТОВА НИ ОЧАКВА, АКО СПЕЧЕЛЯТ! ЛЕДНИКОВ ПЕРИОД!


26 Септември 2011 15:58 | мони
Оценка:
12
 (
16
 гласа)

Кики, би ли споделил (а) с нас за феноменалните успехи на Камбитов на парламентарното поприще и за Благоевград, че нещо са ми убегнали.
С едно парламентарно питане се изчерпва този две годишен период!


26 Септември 2011 17:36 | Драган
Оценка:
-2
 (
16
 гласа)

Костадинов-кмет, като цъфнат налъмите. Какво направи този господин за Благоевград като беше два мандата народен представител? Той си търси по-спокойно местенце просто защото е като партииката стар. НАРОДЕ ПРОГЛЕДНИ!!!


26 Септември 2011 17:39 | Галерия
Оценка:
-6
 (
16
 гласа)

Такива амортизирани личности вън от политиката. Като го е интересувал Благоевград, защо нищо не е направил за него. Вън комунисти от политиката.


26 Септември 2011 17:43 | Пенсионер
Оценка:
-7
 (
15
 гласа)

Тея не разбраха ли, че и нас вече не могат да излъжат? Всичко правят за да награбят кокала. Не ги интересува нито за младежите, нито за по-старите 20год. го доказаха. Не им вярваите хора.


26 Септември 2011 17:45 | Гелето
Оценка:
-5
 (
17
 гласа)

Погледни му само вампирската усмивка, как ехидно се присмива на хората и казва:Нека ме изберете, пък аз ще Ви кажа тогава.


26 Септември 2011 17:47 | Петър
Оценка:
-3
 (
17
 гласа)

Това са първокласни лъжци, всички отБСП.


26 Септември 2011 19:16 | КО4О
Оценка:
12
 (
12
 гласа)

имал ехидна усмивка и всички в бсп са лъжци - това са критиките към тебе емо. Не че си крадец на ддс или гробаря на пирин


26 Септември 2011 19:30 | Благоевградски
Оценка:
8
 (
12
 гласа)

СЕГА ВСИЧКИ КУПУВАЧИ НА ЦИГАНСКИ ГЛАСОВЕ ДА СЕ ЗАМИСЛЯТ ЩЕ ИМ СТИГНАТ ЛИ МАНГИЗИТЕ. МОРАЛЪТ Е ВИНАГИ ПО-СКЪП.


26 Септември 2011 19:34 | Стефан
Оценка:
7
 (
13
 гласа)

Доста безпредметни критики, личи си, че много от злословящите дори не са си дали труда да прочетат интервюто, току виж вземе да им хареса!


26 Септември 2011 20:40 | обобщаващ
Оценка:
-4
 (
12
 гласа)

Много малко прочита за кандидат кмет което говори за липса на интерес към тази особа друго което прави впечатление е че 80% от коментарите са написани от един и същ човек и то човек тесногърд защото коментарите са еднотипни иначе Драган е много прав


26 Септември 2011 21:39 | Перо
Оценка:
-4
 (
6
 гласа)

Дано благоевградчани и тези от околните села се осъзнаят най-после, крайно време е да разберат, че всички тея миришат на корупция като почнеш от кандидат кметовете та свършиш до 30 номер в листата им за общински съветници.


27 Септември 2011 02:14 | Попова
Оценка:
7
 (
11
 гласа)

По делата ще ги познаем -пише в библията. Престанете да делите хората на комунисти и демократи, а на кадърни или не. Не забравяите, че преди 1990 към промишлената зона течеше поток от хора, а сега е пустиня. Какво направиха така наречените демократи освен да крещят и обещават? Какво стана с образованието на младите, с техните песпективи? Всички знаем отговора.


27 Септември 2011 06:58 | 321
Оценка:
7
 (
11
 гласа)

Емиле давай смело и хич да не ти пука. Хората знаят какво можеш и ще те подкрепят.


27 Септември 2011 09:23 | 6789
Оценка:
-4
 (
10
 гласа)

Като депутат на БСП беше изритан от народа през зловещата "Виденова зима" 1996-1997г. Време е като кандидат-кмет да бъде изритан от политическия живот завинаги !


27 Септември 2011 10:41 | 321
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

за поведението си през виденовата зима емил костадинов може само да бъде поздравен на4 той беше този който водеше вътрешната опозиция срещу виденов и виденовчетата докато старчевския лъжец се беше скрил в миша дупка


27 Септември 2011 12:24 | миро
Оценка:
-6
 (
10
 гласа)

Стига сте лъгали-щатни писачи. Бил е срещу Виденов-друг път-кой ли му е обръщал внимание, никога не е бил значим и водач. И сега няма да бъде!!!!


27 Септември 2011 13:26 | 1111
Оценка:
-5
 (
9
 гласа)

Струма, какво ви става днес. Аз не съм последователка на Емил Костадинов, но това не е неговата снимка. Тава показва, че комунистите не могат да си различат лидера. Според мен това е снимката на Любен Татарски-бившият кмет на Разлог.


27 Септември 2011 14:44 | вещ
Оценка:
-3
 (
9
 гласа)

до 1111- това е снимката на Костадинов, но толкова пудра има по него, че в стремежа си да изглежда по- млад/ и очилата е свалил/ е заприличал на Татарски


27 Септември 2011 18:37 | Красна
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Всеки джумалия, който милее за града си и познава истински Емил Костадинов ще гласува за него. Няма по-подходящ за кмет н атези избори!!!


27 Септември 2011 18:43 | До др.Попова
Оценка:
-8
 (
10
 гласа)

По делата ги познахме бе другарко, по делата. Откраднаха всичко, цялата България и сега се правят на чесни к.... ви. Или сте много глупава или сте от тях, но хората няма да гласуват за БСП. Вижте им листата-измамник до измамник е как да гласувам за такива.


28 Септември 2011 01:07 | Попова
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Не смятам, че този диалог трябва да се превърне в арена за междуличностни нападки, а поле за дискусия. Все пак бъдещето на Благоевград засяга всеки. И нека запазим добрия тон. За да не изкушавам вашата фантазия все пак трябва да поясня, че не съм комунистка и никога не съм била, но това което посочвам в по-горния коментар е истина. В България бяха направени огромни грешки и те не бива да се забравят, но оттук накъде ?А листата не съм видяла, за което наистина не бих могла да коментирам, за което бих искала да бъда извинена.


28 Септември 2011 09:02 | До кмета
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Емиле всичко е наред приятелю. И тези избори ще са парите срещу морала. И ако беше от първите хората нямаше да те обичат.


28 Септември 2011 23:44 | така мисля аз
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Демократ съм и като такъв ще гласувам за Емил Костадинов. Харесвам хората с позиция, отстоявана и защитавана докрай. Емил Костадинов не само е имал и има позиция, но в много случай тя се е различавала от тази на собствената му партия. Но въпреки това остана социалист и верен на идеите си. За кой да гласувам бе господа? За този чиято партия остави народа сам да се бори в най трудната и тежка криза ли? За Камбитов ли? Или за Елезов с недоказани много пари зад себе си, с знайни и незнайни Плъхове, които ще му дърпат конците и ще батарясат града. На фона на тях Костадинов се откроява. Вярвам в мъдростта на съгражданите си, така както навремето демократичните мои съграждани отхвърлиха г-на Таскова, така сега трябва да подкрепим Емил и да запратим другите навсякъде но не и на кметското място.


29 Септември 2011 20:04 | попова
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Подкрепям изказаната по-горе позиция. Бъдещият кмет трябва да бъде местен, който живее и е израстнал тук, който отглежда децата си тук и който изпитва същите главоболия и радости като съгражданите си. Само такъв човек ще го боли за Благоевград и ще има интерес нещата да се оправят.


05 Октомври 2011 13:18 | Р
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Успех!




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар