Студентка с гадже се биха с инспектор М. Владимирова за шестица

19 октомври 2010 00:20   71 коментара   53988 прочита
М. Владимирова отказа да коментира инцидента, станал на работното й място в ЮЗУ
М. Владимирова отказа да коментира инцидента, станал на работното й място в ЮЗУ


М. Владимирова отказа да коментира инцидента, станал на работното й място в ЮЗУ

В благоевградската Алма матер се носят викове: “Боклуци, мафия...”, и тримата участници в инцидента отиват на дело за хулиганство

Инспекторът от Правно-историческия факултет на ЮЗУ “Н. Рилски” Маргарита Владимирова бе нападната и бита на работното си място от студентка и нейния приятел. Инцидентът станал в петък, в края на работния ден. М. Владимирова била в кабинета си, когато студентката, задочно обучение, Вероника Андреева дошла от София, за да провери дали всичките й оценки са нанесени в дневниците. Оказало се, че една от шестиците й е вписана в студентската й книжка, но в главната книга липсва. На въпроса на Вероника “Защо се е получило това недоразумение?” инспекторката вдигнала рамене и отговорила, че тези неща не зависят от нея и без преподавателя не може да попълва дневниците.

В този момент Вероника се ядосала и започнала да крещи: “Боклуци, мафия...”. За да предотврати скандала, Маргарита се опитала да отпрати студентката и при опита си да затвори вратата на кабинета си, без да иска, притиснала ръката й. В този момент се намесил приятелят на задочничката, който и започнал да удря Маргарита Владимирова, обиждайки я. Един от юмруците му попаднал в корема на инспекторката. Незабавно след инцидента двете страни депозирали паралелни жалби в прокуратурата. Вчера М. Владимирова, В. Андреева и приятелят й бяха разпитани и им бе съставен акт за нарушение на обществения ред.

Тримата участници в скандала ще бъдат изправени на подсъдимата скамейка в Районен съд - Благоевград на дело по Указа за борба с дребното хулиганство.


Още за: M. Владимирова   бой   ЮЗУ   Още от: Общество

Принтирай статия
71 коментара
19 Октомври 2010 04:32 | Batboy4enec
Оценка:
11
 (
17
 гласа)

Простак срещнал простак и си общуват по просташки....


19 Октомври 2010 06:42 | свидетел
Оценка:
20
 (
22
 гласа)

тази владимирова е толкова нагла и високомерна, че се чудя на търпението на всички студенти задочно обучение. Напълно вярвям на описаното, защото съм била свидетел и на други подобни сцени. Намерила си е майстора. Лошо е че ръководството на факултета не го вижда. Защо ли!? Студенти пристигнали от другия край на Българя са принудени да чакат да стане точният час на приемното и време, докато тя си пили ноктите и чете вестник под предлог, че има "друга работа". Интересно, защо ли не е свършена "другата работа". Такива служители петнят университета. Дали най-после ръководството ще се сети да вземе отношение!?


19 Октомври 2010 06:54 | Баба
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

Три примитивни интелекта в действие...хи, хи,...


19 Октомври 2010 07:35 | Sorry
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

Баба написа:Напълно вярвям на описаното
Възмущението на студентката наистина не е намерило адресата си. Виновен е преподавателят, който в срок от една сесдмица след изпита е длъжен да нанесе оценката в главната книга. Администраторката няма как да е пъдар на всички недобосъвестни преподаватели. И няма право да нанася оценки в главната книга. След като оценката е ненанесена за нея изпитът не е взет.
що се отнася до приемното време - не си въобразявайте, че извън него администраторката си пили ноктите. Обикновено тези администратори обслужват по няколко специалности и няколко степени на образованието и се побъркват.
Какво ли толкова пък е и станало? То полицаите ги бият при изпълнение на служебните им задължения. Какво ли пък остава за една обикновена администраторка в юридически факултет.
Какъв юрист ще излезе от човек, склонен към насилие? И какъв адвокат ако не успява да се договаря с другата страна? Доказана е професионалната непригодност на Вероника! Къш!


19 Октомври 2010 08:23 | 1
Оценка:
2
 (
16
 гласа)

Съда ще си каже думата, а студентката по право, да беше помислила, че има правила, които не могат да бъдат нарушавани. Шестицата може и тя да си я е написала, как така ще се отчита без преподавателят да я е нанесъл в дневника! Ако от страна на преподавателя има пропуск, то той трябва да си го поправи. Това става с диалог, а не с бруталност, но за съжаление действителността показва, че наглите и простите нерядко са по-пробивни (не, че са по-ефективни). С такъв утвърден обществен пример, такова поведение не е изненада.


19 Октомври 2010 09:04 | Нищо ново под слънцето!
Оценка:
15
 (
17
 гласа)

Преди повече от 13 години имах подобен проблем с ЮЗУ - при издаване на поискана от мен академична справка се оказа, че около 5 от оценките ми липсват в главната книга. Стигна се до абсурдната ситуация да държа повторно вече взет изпит, поради пропуск на преподавателя да нанесе оценката и липса на протокола от изпита! На всичкото отгоре се опитаха да ми наложат "глоба" (да платя такса за издаване на индивидуален протокол за явяване на изпит). Явно в този университет все още нищо не се е променило, същия батак е! Г-н Ректор, моля вземете мерки, че ставате за смях пред света!!!


19 Октомври 2010 09:18 | истина
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

това всички студенти си го знаят. който и студент задочно да хванете ще го потвърди колко нагла и безочлива е тази маргарита. тя така се държи с всички


19 Октомври 2010 09:19 | до свидетел
Оценка:
12
 (
14
 гласа)


Според мен е трябвало да изяде повече шамари за да разбере , че един ден може и да я изритат от сладката , държавана, чиновническа работа ...аман от заплатаджии


19 Октомври 2010 09:30 | ппп
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Няма по нагло момиче от Маргарита Владимирова и е време управата на този западнал до степен NNNNNNN ВУЗ да си свърши работата и разкара супер некомпетентните си служители, малко са и били шамарите!


19 Октомври 2010 09:50 | гнусен
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

ПУЦ ПУЦ ПУЦ


19 Октомври 2010 10:57 | Потърпевш
Оценка:
10
 (
14
 гласа)

Същата е и Соня Златева от Стопанският факултет. Груба и невъздържана!


19 Октомври 2010 11:05 | Таната Оцев-Орлето
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

подкрепям Потьрпевш , че и Соня Златева е груба и невьздьржима . Зарад нея няколко колеги неможахме да завьршим и тьрси пари на рька , за да ни вьзстанови правата !?!


19 Октомври 2010 11:10 | знаещ
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

За Соня Златева съм съгласен. Тя държи палмата на първенството за най-заядлив, арогантен и неприятен служител в ЮЗУ. Никакви Маргарити не могат да я надминат. Как не се научи на култура от другите си две колежки. Ноооо, селяндурина си остава селяндурин...


19 Октомври 2010 11:19 | да да
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Заради такива като Соня Златева, такива като "гнусен" пишат срещу ЮЗУ И ГО НАРИЧАТ ПУЦ.


19 Октомври 2010 11:31 | хах
Оценка:
-10
 (
12
 гласа)

Каквато и да е служителката е в правото си да изгони агресивни студенти. Грешката е на университета че не е осигурил безопастност за служителите си. Грешки по нанасяниата в главната книга винаги има и не само в този университет. Аз имах подобен на "нищо ново под слънцето" случай преди 25 години в софийския университет. Какво толкова е станало?!?


19 Октомври 2010 11:50 | роско
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

абе, преди при тая отиваше една Краса да и помага и да може така да и пишат оценки без да се явява на изпити.


19 Октомври 2010 12:45 | бля бля
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Какво очаквате от една незадоволена цайсарка? Естествено, само грубо и арогантно поведение, ама май в ЮЗУ незадоволените служители са в повече :))))))


19 Октомври 2010 12:55 | 456
Оценка:
-6
 (
14
 гласа)

Много интересни хора сте - ЗЛОБАРИ такива! М. Владимирова си е много свестен човек! В университета има правила, които ТЯ не измисля...това са правила за работно време, за приемно време, за попълване на оценки в главните книги и тн. От какъв зор тя едностранно ще си попълва каквото й попадне в главната книга, ми всеки може да отиде и да покаже някаква оценка в студентската книжка и да каже, че едикой си преподавател я е нанесал. Няколко пъти ми се е налагало да влизам при нея извън приемното време - никога не ме е изгонила и никога не си е пилила ноктите, а е имала работа ..вие си мислите, че работата й се състои само в това да чака студентите в приемното време, а през другото да дреме ...ама хич не сте в час!!!!
П.П. Като съм й виждала ръцете ходи на маникюрист, не си ги пили сама хихихи, така че това отпада като нещо, с което си запълва времето


19 Октомври 2010 13:01 | 456
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

бля бля написа:
Какво очаквате от една незадоволена цайсарка? Естествено, само грубо и арогантно поведение, ама май в ЮЗУ незадоволените служители са в повече :))))))
Нещо против хората с очила ли имате извинете?!


19 Октомври 2010 13:01 | do vsi4ki
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

до къде го докарахме самата-456-маргарита да си пише коментари за себе си


19 Октомври 2010 13:06 | Росен
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Маргото сега е намерила да си запълва времето и отпраща наред студенти, за да си "чисти" името. Хахахаха.


19 Октомври 2010 13:08 | Росен
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Владимирова, защо не се опиташ да се държиш човечно с тези студенти - и те са хора? Вярно, че въпросната е постъпила емоционално, но Вие сте назначена там като "служител" и Вие трябва да служите на тези, заради които сте назначена!


19 Октомври 2010 13:09 | бивш студент
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Дайте някаква скрита камера, как се взима подкуп, как се преправят оценки от тези готини инспектори, бой няма да е нужен. господарите само това чакат


19 Октомври 2010 13:10 | 456
Оценка:
-3
 (
9
 гласа)

Едва ли тя би седнала да се занимава с това! А и не се казвам Маргарита, явно горните злобни коментари ги пише един човек - "do vsi4ki" и съди по себе си ;)
Аз съм човек, който познава г-жа Владимирова от работата й в университета и съм доволна от тази й работа!


19 Октомври 2010 13:44 | иван
Оценка:
-3
 (
7
 гласа)

Ей, мутрички, ако си мислите, че с тупаник ще вземете висше, много се лъжете. Такива като вас - вън от ВУЗ-а. Даже трябва да имате и досие и да не можете никъде да завършите, скапаняци...


19 Октомври 2010 13:59 | бети
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

Заслужаваси го!


19 Октомври 2010 14:17 | майка
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Не си мислете, че само ЮЗУ прави такива неща. Синът ми учи вече 3 години в Столичен Уважаван Университет и за съжаление тази година при записването имаха по 4-5 ненанесени оценки, което им спъваше продължаването в следващ курс. 2 седмици по -рано от започването на учебната година се почна ходене по мъките- издирване на преподавателите по домовете и почивни бази, за да могат да нанесат оценките и чак тогава студентите да запишат новата година. Никой от тези преподаватели не си даде сметка, че това са деца от различни краища на България и всяко едно ходене до София струва много пари, особено и след като нямат общежитие и спят като външни.Аз като майка съм дълбоко възмутена от поведението на тези хора. Никога не съм предполагала, че може да се случи такова нещо. А що се отнася до служителките в канцелариите- тази, която работи във въпросното училище на сина ми даже изрази на висок тон, че откъде да знае дали въобще си е взел изпитите, в студентската книжка може и сам да си ги е писал


19 Октомври 2010 14:21 | ---
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Боя не е решение, още повече за един бъдещ юрист. Вероника утре ще стане адвокат или прокурор или пък не дай си боже съдия и тогава ще набие най-вероятно и вас - ще ви набие с неадекватни присъди - каквото днес е поведението и. Уважаеми студенти, Вие всички сте бъдещи юристи и най-малко на Вас трябва да казвам как да се държите и как да изгоните некадърните администратори. Като Владимирова е нахална и некадърна - изгонете я така, че и Вашите преподаватели да ви завидят на находчивостта и знанията. АМА СЪС ШАМАРИ ЛИ...?


19 Октомври 2010 14:55 | Камен Донев
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Боят изгражда! Той боят не е да разгражда!


19 Октомври 2010 16:03 | ангел
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

ей хора разказаха ми какво стана и маргито въобще не е толкова невинна колко се изкарва.и на мен ми крие оценки а съм само 4 курс, цял университет знае че при нея си плащаш и минаваш. нека ректора направи анонимно допитване до студентите и да види какво ще кажат хората, но за съжаление момичето ще го изкарат виновно, дано да я изгонят, защото хората ще могат да си завършат спокойно.


19 Октомври 2010 16:32 | до 456
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

явно е Че г-жата не се занимава само с пилене на ноктите... явно е заета и с писане на коментари под статията...


19 Октомври 2010 16:39 | Буден студент :)
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

И двете страни са прави. Едната има право да иска информация, другата има право и задължение да я даде или не. Маргарита има арогантно поведение понякога, но то едва ли е породено от това че е незадоволена. По скоро положението ескалира, когато даващия информация, многократно казва едно и също, а питащата страна не разбира за какво става въпрос - и отново пита (четири пъти вчера, три пъти днес, два пъти утре).
П.п. Колеги, не се сърдете на един обикновен служител, не Ви е изпитвала тя. За в бъдеще формулирайте правилно въпросите си и чакайте конкретен отговор и насока.


19 Октомври 2010 17:01 | Миро
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Имал съм само бегъл контакт с въпросната дама покрай един изпит. Запомних я с това само, че се заяде с мен, на което, защото не съм сприхав, не обърнах кой знае какво внимание.
Колкото до изгубената оценка - това е честа практика в този университет - и на мен ми се случи и трябваше да се явявам повторно на вече взет изпит. В случая вината е по-скоро, да не кажа изцяло, в мърлявите преподаватели, които от бързане да хванат автобуса и да отпрашат към София забравят нечия работа и оценката мистериозно изчезва.


19 Октомври 2010 17:15 | вие сте луди
Оценка:
-1
 (
9
 гласа)

Как може да се занимавате с такива неща и да защитавате студентка която видиш ли в последния ден от седмицата решава да се интерсува за оценките си ... хора осъзнайте се ! М.Владимирова е достатъчно интелигентен човек с глава на раменете и за да се е държала грубо сигурно има защо , а и не мислите ли,че НИЕ студентите сме много нагли понякога ?!


19 Октомври 2010 18:44 | Ицо
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

За това, че си търсим правата ли бе, мой?


19 Октомври 2010 19:41 | Иво
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Така си продължава от край време. Тази е някаква нова нагла звезда. Аз имам "приятни" спомени от Соня Златева отпреди 15 години. А в Юридическия "приятните" ми спомени са от Мария Георгиева и от една друга много бясна, забравих й името и няколко други.


19 Октомври 2010 20:57 | Георги
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Аз имам много добро впечатление от инспектор Крекманова!!!! Всицхки останали да се учат от нея!!!!


19 Октомври 2010 21:00 | жалко за Маргарита
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Нормално е след 2-3 часа работа с хора, които бъкел не знаят за какво става въпрос да не си усмихнат и приветлив. Много от днешните студенти не знаят изобщо защо са във ВУЗ-а, държат се нагло, лъжат и т.н. След колко месеца въпросната студентка разбра, че й липсва оценка? Студентската книжка не замества главната книга. В нея преподавателят сам нанася оценките от протокола от изпита. Щом не е в протокола, значи изпита просто не се е провел или преподавателят е сбъркал. И това се случва при поток от 100-200 човека на изпит. Но чак до саморазправа да стигат, е това не го бях виждала. Маргарита е много свестен човек и я поздравявам, че толкова време издържа напрежението от работата с хора, които често са доста арогантни и нагли. А и прости... При това за 450 лева. И още нещо, приемното време е ограничено умишлено, няма как да работиш нормално с документация, когато през 2 минути ти се отваря вратата или студенти, които хич не се весват, искат справка по телефона.


19 Октомври 2010 21:04 | СТУДЕНТ
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

БРАВО МАРГИ ДОБРЕ ЧЕ ТИ СИ ПИШЕШ ЗА СЕБЕ СИ НЕЩО ДОБРО ЧЕ КАКТО ВСИЧКИ ВИЖДАТ САМО СИ ПЛЮТА. МАРШ ОТ НАС ОТИВАИ СИ


19 Октомври 2010 21:12 | и още нещо...
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Работата със студентите не е лесна, отговорна е и не ме радва факта, че вместо срещи с интелигентни хора, висшето училище поднася пошлост, агресия и нищо общо със стремеж за самоусъвършенстване и постигане на добър статут в обществото. Така ли ще станете прависти, едва ли! Прави сте, че има инспектори, чието място не е там, но тук за Маргарита не може да се каже такова нещо.


19 Октомври 2010 21:22 | и още нещо...
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Не е Маргарита, а бивш служител, който не издържа на атмосферата и "високото" заплащане, колега СТУДЕНТ! За работа с Вас са нужни доста здрави нерви, особено с такива като Вас, които не са се научили на правопис, но са с високи претенции без грам покритие. Да не мислиш, че всички като теб плюят. Като поработиш с хора, ще разбереш. Но явно скоро няма да ти се случи с този начин на писане и изказ. Всъщност на сервитьорите не им трябват такива умения. Успех, СТУДЕНТ, дано завършиш все някога...


19 Октомври 2010 21:47 | ПОЗНАТ!!!!
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

и още нещо... написа:Не е Маргарита, а бивш служител, който не издържа на атмосферата и "високото" заплащане, колега СТУДЕНТ! За работа с Вас са нужни доста здрави нерви, особено с такива като Вас, които не са се научили на правопис, но са с високи претенции без грам покритие. Да не мислиш, че всички като теб плюят. Като поработиш с хора, ще разбереш. Но явно скоро няма да ти се случи с този начин на писане и изказ. Всъщност на сервитьорите не им трябват такива умения. Успех, СТУДЕНТ, дано завършиш все някога...
Роснева ти ли си ???...та нали ти самата научи как да “работи“ тази КОБРА !!!!!


19 Октомври 2010 21:59 | 456
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Аз също съм имала изгубена оценка на изпит и то 2 пъти, но не съм отишла да се карам и бия с г-жа Владимирова, какво е виновна тя, че някой от преподавателите е сбъркал. Обясни ми, че трябва да потърся професора, да говоря с него и това е. Нито ме е гонила, нито пък аз съм се саморазправяла с нея. Но както по-нагоре някой беше писал - има студенти, които не знаят първо за какво са там, второ как са стигнали до там и трето да си напишат поне името правилно .... какво искате повече незнам.
Айде спрете моля! Това че има хора и то не малко, които защитават М. Владимирова, не значи, че тя сама пише ....просто виждаме труда на хората и го оценяваме!!! Наистина, за да издържиш на такова напрежение ти трябват адски здрави нерви!


19 Октомври 2010 22:22 | студент
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Маргарита е изключителен човек.. Съжалявам, че се е сблъскала с нагли и арогантни хора - те са като луди след неадекватно и неправилно лечение са пуснати с калашник в магазин за кристали.____


19 Октомври 2010 22:45 | Теодора
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Проблемите не се решават с агресия, скъпи колеги. Вярно е , че не винаги е усмихната и приветлива, но така ли се раздава справедливост? Всички сме хора и всички грешим, но не може някой да плаща грешките на другия. Все пак сме студенти по ПРАВО


19 Октомври 2010 22:54 | оправия
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Само бой за наглите секретарки в тоя Университет. Силни се чувстват, всички тия мърли , защото взимат много пари от студентите, за изпити и знаят далаверите на професори и доценти. Знаете ли, че и самите преподаватели им имат страх. Секретарките са основна сила при избор на ръководство на университета, решаваща сила, затова професори и доценти не смеят да им кажат ,гък и те се държат така грубо със студентите , които де факто им плащат заплатите. Такива бяха и когато аз бях студент, преди 25 години, и ви казвам ,че ми е идвало всички да ги опердаша, но с тогавашния комунизъм това беше равно на самоубийство. Бой за гадните секретарки! Да не се вживяват в ролята на богове. Ако им е трудна работата, да напуснат и да идат да копаят на полето, там е по лесно. А мързеливите студенти, дето искат да вземат диплома не с учене , а с пари, да бъдат изритвани по най- позорен начин от Университета, както и корумпираните преподаватели! КАЗАХ!


19 Октомври 2010 23:08 | елица георгиева
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Аз също съм на мнение, че Маргарита е прекрсаен човек. Ние студентите гледаме само откъм нашата си камбанария, ядосваме се (с право), когато ни липсват оценките и без да се замислим, че тя няма никаква вина и е просто "лошия вестоносец" изливаме всичкия си яд и нерви върху нея. А повярвайте ми тя колкото и голямо желание да има няма как да ни помогне, ако оценката липсва в главната книга или в протокола от изпита. Студентската книжка е документ на студента, той си остава в студента, при една проверка тя няма как да обоснове оценката която вие искате да ви нанесе, ако тя липсва в протокола от изпита. Сърдете се на преподавателите, не на инспекторките. Те на такъв натиск и стрес са подложени покрай тази борба за власт в ЮЗУ, която се води между ректора и Воденичаров, че и това което успяват да направят за нас никак не е малко и трябва да сме им благодарни за това. А какви колеги ни се намират там и с какво възпитание ние сами си знаем...


19 Октомври 2010 23:33 | zzzz
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

След като инспекторките си познават мързеливите и недобросъвестни професори, могат да проявят малко разбиране и към работещите, идващи от други градове студенти,
... а не да ме гони от стаята Маргарита, и да не си прави труда да ми каже оценките, и да не вдига служебния си телефон, който посочва като средство за връзка, и да се муси, и да се държи арогантно, и ... повечето студенти знаят още какво. Браво на Вероника


20 Октомври 2010 05:13 | bg
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

bg.... съдба


20 Октомври 2010 09:21 | Хедонист
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Това недоразумение ЮЗУ кой го брой за университет?


20 Октомври 2010 10:21 | Мартин
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Отблъскващ човек е тази Маргарита - вечно намръщена, все едно насила някой я е довел там. Като комунист на разпит.


20 Октомври 2010 12:20 | дгххгк
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Това е най-корумпирания "Университет" и всички го знаят.


20 Октомври 2010 12:43 | Мартин
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Няма как да се измери колко е корумпиран. То такива са всички университети, било повече или по-малко.


20 Октомври 2010 17:04 | Blagoevgrad
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Нашата инспекторка Мария Хаджиева в Стопанския факултее е неверояна добра служителка трябва Соня Златева да се учи от нея. Но Соня Златева има любовник професор и затова си позволява да се прави на велика и важна,а всъщност е простачка и неможе да диша от простотия. Такива Инспекторки трябва да бъда изритани от ЮЗУ като Соня Златева и М.Владимирова! Защото мястото не им е там!


20 Октомври 2010 19:47 | лили
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

ЮЗУ-то е най- тъпия университет в България, с най- тъпите и невежливи служители!!! Който не си върши работата както трябва въънннннннннн. Ти им казваш добър ден , а те ти крещят, не може в 21 век такова поведение!! Те май не знаят какво означава етично държание.


20 Октомври 2010 20:03 | Студент
Оценка:
-2
 (
8
 гласа)

Интересно как за 5 години нито веднъж не сам имала проблем със Соня Златева. Проблем с нея имат само неориентираните студенти.


21 Октомври 2010 09:46 | буба
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

В този университет и на коза диплома със снимка ще дадат, стига само стопанина и да плати!!!


21 Октомври 2010 10:00 | nicole
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Соня Златева е там за да помага на неоринтираните студенти. Почти винаги е груба. Отнасяла съм се се винаги с нея културно и любезно, но тя не е отвръщала със същото! А понякога по незнайни какви причини е била много любезно-нетипично за нея, но ми е било все едно,защото в поите очи тя се е показала като друг човек!


21 Октомври 2010 11:00 | 456
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

защо не написаха какво се случи на делото


24 Октомври 2010 22:18 | случаен
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Няма да коментирам статията, изчетох коментарите и това ми стига, не мога да имам отношение по конфликт между хора, които не познавам и не мога да одобря агресивното държане на когото и да е поради каквито и да е причини и мотиви. Но не се въздържах от това да пиша, за да обърна внимание на нещо друго, на тази снимка инспекторката е в университета, облеклото и, този външен вид не респектира, а ако е и груба и често се държи неуважително към студентите, ясно е,че мястото и не е в университет, все пак тя е лицето на този ВУЗ и не може да се сблъскаш с жена, която не обръща никакво внимание на това как изглежда, нито прическата ,нито спортното и облекло са в унисон с работата и, така че само един съвет , обърнете внимание и на това, има една поговорка, "По дрехите посрещат...."


25 Октомври 2010 16:26 | Т М С
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Инспекторката няма вина за чужди грешки и пропуски, няма ли да се сложи ред в тази държава. Какви са тези разправии като на селски пазар- нали юристи ще ставате! И аз мога да си напиша оценка в книжката.... Между другота преди 15 години имах същия проблем и за малко да не се дипломирам, но се срещнах с преподавателя и му припомних че съм си взел изпита, а той си беше бая труден - механика. Обади се човека на инспекторката- Аделина Христова, пред която Маргарита е ангелче и нещата се уредиха, защо трябва да се стига до бой и скандали. Човешко е да се греши!


29 Октомври 2010 19:27 | завършила :)))
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Не мога да изкажа щастието, което изпитвам, че съм завършила вече. Нервите си скъсах с тези хора (от администрацията). Било то Владимирова или бившата и колежка Соня Стоянова, напваво бих казала - малко и е. А дано я махнат. Ако някои ме пита дали да учи в ЮЗУ само заради администрацията бих го спряла. Нема такъв ужас като тях. Ни оценки в главната книга, да не говорим в интернет... И справки по телефона - НЕ! НЕ ! НЕ! И съответно си принуден да се вдигнеш от майната си и да идеш до нея, за да ти каже че всичко е ок(ест. най-добрия случай и почти невъзможен). Иначе - Облигационно, Трудово и Данъчно - едва ли има студент, на който да не му е липсвала оценка по някой от тези предмети (на мен - облигационно). При молба - ама нанесете ми я, отговорът беше - оооо, не мога, много ми е лошо, боли ме глава, имам температура (като през това време ми прави знак с ръка да напусна), нека влиза следващия...


07 Ноември 2010 00:39 | Simone
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

За 5 години в "Стопански факултет" с най–добри впечатления останх от г-жа Златева, мн компетентна и точна, изисква си дисциплина, мн ясно, правилата са си правила! А по отношение на насилието, към когото и да било, съм абсолютно ПРОТИВ! Каква е тази проява на жестокост, бе хорааа, в какво се превръщаме?????


08 Ноември 2010 17:33 | Константин
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Колеги, завърших преди 2 години ЮЗУ, от 1 година съм в Англия и разбрах колко мн ми е дал този университет! Благодарности на преподавателите и служителите в Стопански факултет, специални поздрави на доц. Ганчев и г-жа Златева! В тази страна коректните хора винаги са били трън в очите или неоценени... Благодаря ВИ!


11 Ноември 2010 10:39 | sc
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Тази Владимирова е адски просто същество. Не знам за каква се мисли, но явно рушветчетата нарастват. Да си спомни каква беше преди няколко години, свита грозна мишка и да си помисли откъде е тръгнала. Аман от некадърници навсякъде. Това не е нормално да се случва в една демократична държава. Никакво отношение, нито уважение. Такива ограничени и прости хора нямат работа в университет. Ръководството на ВУЗ - а се смени, но явно глупавите патки нямат смяна, а и не вярвам да е любовница на някой, предвид плашещата й визия. Крайно време е да я уволнят и нея, както и арогантната й колежка - Сончето:)


20 Юли 2011 17:17 | Адриана
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Напълно си го заслужава, груба, невъзпитана и нечовечна. Като бях бременна ме караше всеки ден в деня на изпита да ходя да ми подпечата протоколите (които тогава бяха без входящ номер), знаете ли какво е когато студентите се записват и приемното време е само 2ч, да се седи с големия корем да се чака по 2ч за 1 печат и подпис, а и изпитът почти се застъпва с приемното и време-пълен ад. Нищо нямаше да и стане, ако ми подпечата 3 протокола на веднъж и накрая се "изцепи", че и е писнало от бременни. С такова нежелание си върши работата, че.... нямам думи. Аз винаги си записвам когато се явявам на изпити, защото знам за порочната практика с изгубените оценки. Те може би не са изгубени, а са нанесени някъде другаде... Абе... нямам думи


22 Юни 2012 00:07 | ПЕТРАНА от 6 Б клас ЮЗУ
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Добър ден на ЮЗУ, колежки нека си изберем чрез гласуване администрацията, както се избират другите в ръководството. Едва ли, грешките на преподавателите са небрежност - вземете това на което ни учат... Мислите ли, че сме подготвени юристи или знанията, които ни предоставят могат да служат за нещо??? Знам, че отговора е един... Едва ли преподаватели, които преподават по 3-4 и 5 места могат да ни обърнат нужното внимание или да отделят от златното си време да ни изслушат, да видят какво знаем... ?? За децата, които възприемат преподаването няма да коментираме... НАУЧАВАТ ни само на едно на своето незнание и ни губят времето, както администрацията. Маргарита е завършила ЮЗУ, защо ли работи в учебен отдел??? Ако е отличничка би трябвало да се реализира, а тя стои чиновник на ЮЗУ. ??? Въпроси, колежки, въпроси... които трябва да се обработят в главата на всеки студент - ЗАЩО 5-6 години не ни УЧАТ НА АБСОЛЮТНО НИЩО освен да прочетем съответния закон или проект за такъв...??? без насилие


22 Юни 2012 00:31 | Красимир Тихомиров студен
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

извинявам се, но твърде е показателно познанията на ръководството в ЮЗУ - впечатлен съм от Конференцията в по случай 20 годишнина на ПИФ. Какво прави силно впечатление за тези дето могат да вникнат в простата сметка: Правно-историческият факултет започва своята биография през 1991 г. със създаването на Юридическия факултет, който е преобразуван в Правно-исторически факултет през 1999 г. в резултат на сливането на съществуващите тогава юридически и исторически факултети.

През своята 20-годишна история Правно-историческият факултет утвърждава името си като един от авторитетните образователни и научни центрове. За периода от създаването си до днес той успя да изгради и укрепи традициите си, заемайки безспорно своето място в европейското образователно пространство.
Тържеството е за 20 годишнината на ПИФ, а той е основан през 1999г., тъй като преди това е бил "ЮРИДИЧЕСКИ ФАКУЛТЕТ"... Но понеже конференцията е организирана от комитети с добро правно образование, но не могат да смятат Я


22 Юни 2012 00:40 | МАМА БЕЛЬОВА
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

ПОСЛАНИЕ НА ДЕКАНА

Уважаеми първокурсници,

Днес е един истински празник за нас. Поводът, по който сме се събрали тук е да посрещнем нашите първокурсници – онези, които днес започват своя академичен път, да посрещнем младите хора, които са бъдещият интелектуален елит на България.

Днес тук са и техните преподаватели – хората, свързали трайно живота си с нашата Алма матер. Днес тук са и нашите настоящи и бивши студенти, възпитаници на Правно-историческия факултет на Югозападния университет “Неофит Рилски”.
Казвам празник и в същото време се замислям колко ли народи в Европа и по света, преживяват първия учебен ден като празник? Не знам отговора на този въпрос, но мога убедено да заявя, че малко са нациите в Европа, които са издигнали в такъв култ знанието, образованието; малко са народите, които имат в своя празничен календар толкова дни, свързани с духовността, с образованието и науката.




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар