След кръстовището “Причкапов” кметът К. Паскалев влиза в историята на Благоевград с безумно кръгово движение

20 октомври 2009 00:20   32 коментара   62335 прочита
Фотокамерата на “Струма” запечата как деца се провират между автомобили
Фотокамерата на “Струма” запечата как деца се провират между автомобили


Фотокамерата на “Струма” запечата как деца се провират между автомобили

Арх. А. Параскова: Свидетели сме на абсурдно решение на транспортния възел пред 3-то училище, не може платно от 4 ленти да се стеснява до две и всички МПС да навлизат в кръгово движение с радиус под допустимите норми

Кметът Костадин Паскалев влезе в историята на Благоевград, както и предшественикът му Лазар Причкапов, с безумното решение да се изгради кръгово движение на кръстовището пред 3-то ОУ и на кръстовището пред популярното заведение “Мръсното кебапче”, от седмици звънят в редакцията читатели на в. “Струма”. Вчера своя позиция с призив да се спре безумието, докато не е късно, в редакцията представи и популярният архитект Анелия Параскова. Ето какво пише тя в открито писмо до К. Паскалев и председателя на ОбС Костадин Хаджигаев: Становище срещу кръговото кръстовище на бул. “Св. Св. Кирил и Методий” при III училище от арх. Анелия Павлова Параскова, Благоевград, жк “Запад” бл. 29
Свидетели сме на изпълнението на безумното решение за кръгово кръстовище пред 3-то училище. Не може платно от четири ленти да се стеснява до две и всички МПС да навлизат в кръгово движение с радиус под допустимите нормативи, без да се вземе предвид натоварения трафик по главния булевард и не се оставят ленти за дясно завиващите автомобили без навлизане в кръга. Недопустимо е да се стеснява единствената добре решена главна улица за влизане в града, която пропускаше с един сигнал на зелено по 3 автомобила - за право, дясно и ляво движение, а сега ще се чака всеки автомобил, който е в кръга, а за пешеходците, колите ли чакат, както е казал вашият зам. кмет по строителството? Още от сега се вижда какви опашки от чакащи автомобили се нареждат пред вратата на училището. Освен това практика на това място е да спират и автомобили на родители, за да оставят децата си за училище. Островите с бордюри допълнително стесняват и затрудняват движението и това не е решение, което спасява пресичащите пешеходци.

32 коментара
20 Октомври 2009 01:36 | тапата на булеварда!
Оценка:
22
 (
60
 гласа)

предлагам на средата на огромния кръг на булеварда да разпънем коцето кметчето - да му дойде акъла !


20 Октомври 2009 01:40 | Кошмара на Благоевград!
Оценка:
29
 (
37
 гласа)

Който не е забелязал утре да погледне внимателно - диаметъра на кръга е по-голям от ширината на булеварда - ПЪЛЕН АБСУРД!
ЗА да продължим от гарата към центъра излизаме (в мини широкото кръгово) от булеварда и се връщаме скоро обратно!


20 Октомври 2009 03:21 | До община Сандански
Оценка:
5
 (
13
 гласа)

Кои умове направиха тези еднопосочни улици! Така не се разтоварва, а натоварва още повече движението! По най-новата еднопосочна, при излизане от паркинга зад Механа Мариус, трябва автомобилите излизащи от паркинга да завиват надясно, заради еднопосочната улица! Това завиване обаче е почти невъзможно, заради естеството на улицата идваща от Старата община, както и заради спрялите автомобили по нея! Един такъв завой коства на шофьора поне 10 маневри и риск някой засилил се отгоре да го отнесе! Друг е и въпроса, че след като движението е пренасочено през ул.Кирил и Методий, посока центъра, същата става много по-натоварена и чакането на кръстовището при месарницата на Братя Узунови стана огромно! Получават се задръствания до под Чайка! Другият проблем е за ул.Ч.Катранджиев! С еднопосочността и, пренасочихте автомобилите посока жк.Спартак, през ул. Пирин и главният булевард Свобода(натоварихте го повече)! Защо тясната неудобна и пълна с деца и коли ул.Пирин е двупосочна а Катранджиев не е!


20 Октомври 2009 06:23 | До арх Параскова
Оценка:
5
 (
15
 гласа)

Организирайте подписка и я внесете в Административен съд,като колективен иск за спиране на
ПУП-вете с кръгови кръстовиша,тъй като не са изпълнени нормите за проектиране и изпълнение,
както и до мин, Плевнепиев,защото утре прдстои подписване на нов договор за 12 улици.
Изглежда управляващите не се интересуват от мнението на управляваните а само от усвояване
на фондове от наше име и за наша сметка


20 Октомври 2009 07:24 | хитлер
Оценка:
11
 (
21
 гласа)

Тъпия кефал да стане там регулировчик и да пази децата от колите ,другияварянт е с парите дето гепи да си направи такова кръстовище на село


20 Октомври 2009 07:45 | анонимен
Оценка:
-8
 (
16
 гласа)

Хитлер никога не ми е бил симпатичен , но в случая е прав и съм съгласен сто процента !!!
Само , че с гепените пари може да се направи един хубав затвор и той да е първия обитател !!!


20 Октомври 2009 07:57 | анонимен
Оценка:
0
 (
8
 гласа)

При организация на движението трябва да се търси най-евтиния и ефективен начин за постигане на сигурност , без да се затруднява движението на МПС !!!
Ограда от край до край при 3-то основно на тротоара , малък остров по-средата между насрещните ленти и на острова висока ограда , прави се невъзможно пресичането и точка , какви кръгови , какви квадратни , какви петоъгълни кръстовища ги тресат !!
Ама основния въпрос нито е сигурността на пешеходците , нито движението на МПСета , основния въпрос при другарите винаги е бил един и същ - "- Колко повече можем да отклоним , така да се каже ???!!!"


20 Октомври 2009 08:09 | toto
Оценка:
36
 (
42
 гласа)

Всичко разбрах, само едно не ми е ясно - как ще се осигури преминаването на децата от ІІІ училище. Като стреляни зайци ще прибягват от тротоар до островче и от островче до тротоар. Ашколсун. Много цивилизовано, по европейски циливилизовано!


20 Октомври 2009 08:20 | Буден
Оценка:
7
 (
13
 гласа)

Моето скромно мнение е да се върнат бригадите от едно време...Аз самият съм бил на бригада"Млад милиционер" с мегафон на това място и смея да твърдя по време на моята смяна,която продължи месец не стана нито една катастрофа...Сега да сложат по един полицай от 07.00-09.00 после 12.00-14.00 и накрая 17.00-20.00 и няма да има проблем,мисля )


20 Октомври 2009 08:38 | Референдум за смена на името на Благоевград
Оценка:
-36
 (
56
 гласа)

Аман от комунистически имена на градове като Благоевград, Димитровград, Първомай.. Крайно време е да се проведе един Референдум и да се смени комунистическото име на Благоевград , наложено със сила , чрез Указ ,от комунистите, без да се допитат до гражданите на града. Всички градове с подобни комунистически имена си възвърнаха старите имена само Благоевград остана последен. Монтана преди беше Михаиловград, Добрич преди беше Толбухин, Дупница преди беше Станке Димитров, и т.н.Докато Благоевград не си възвърне старото име Горна Джумая винаги ще бъде управляван от комунисти и ще бъде под комунистически ботуш.


20 Октомври 2009 08:51 | Мони
Оценка:
15
 (
25
 гласа)

Ще сложимимето, Горна Джумая, ще сложим забрадките и фесовете и всичко, ще е о.к. Нали 500 години, бяха малко.


20 Октомври 2009 09:10 | !!!!!
Оценка:
28
 (
36
 гласа)

В този областен център има ли Р Д Н С К,П Р О К У Р А ТУ Р А, П О Ж А Р Н А, С П Е Ш Н А
П О М О Щ ,които да вземат отношение,все пак и те ще се връткат на тази въртележка или все някой трябва да им нарежда да се самосезират


20 Октомври 2009 09:41 | До Мони
Оценка:
2
 (
14
 гласа)

Г-н или Г-жа Мони,
от такива комплексари като теб, нищо не върви в този град и тази държава.
За какви фесове и какви забрадки говориш.....ти в кой век живееш бе човече....
Защо не вземеш да прочетеш малко история та да видиш какъв ред е имало през тези 500 г. и колко църкви и други храмове са се построили, а! Или само да си чешиш езика, ей така штото така е по лесно. Чети по надолу, какво е казал един умен Българин преди мнооого време:
...За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата."
К.Иречек, 13.12.1881


20 Октомври 2009 09:55 | Киро
Оценка:
2
 (
14
 гласа)

Наистина трябва да не си излизал от село, за да знаеш, че в цяла Южна Франция - за там със сигурност знам - е регулирана с кръгови движения без светофари. Става дума за ВСЯКО кръстовище. Хората отпреди нас са открили ефективността им - постоянен трафик /не ти се налага да стоиш по минута на червено, когато няма и една кола на кръстовището/, енергийна ефективност и най-важното: по-малко произшествия! До скоро пишехте като изоглавени за "кръстовището на смъртта" - сега най-много пищят комплексарите селяндури, които не могат да засилват трошките си от Ален мак с цел на хванат зеленото.
Мразя комунягите, мразя и клета, но още повече мразя селската простотия!


20 Октомври 2009 10:08 | КРУМЕ
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

В ПЛОВДИВ И В ПАЗАРДЖИК ИМА МНОГО КРЪГОВИ КРЪСТОВИЩА, НО ТАМ ИМА И ПОДЛЕЗИ !!!!!!! СЕГА ПАСКАЛ ДА ИЗКОПА ЕДИН ДО ТРЕТО УЧИЛИЩЕ, САМО ДА ВНИМАВАТ ДА НЕ ПАДНЕ ДАСКАЛОТО - ДА ГО ПОДКОПАЯТ, ЧЕ Е БАЯ ВЪЗРАСТНО !!!!! КРЪГОВИ КРЪСОВИЩА В НАШИЯ МАЛЪК ГРАД МОЖЕ ДА ИМА САМО ПО ВЪНШНИТЕ АРТЕРИИ - НО НЕ И В ЦЕНТЪРА !!!! НАПРАВЕТЕ ПО Д.СОЛУНСКИ ЩОМ ВИ Е КЕФ !


20 Октомври 2009 10:45 | Любе
Оценка:
24
 (
30
 гласа)

От Благоевград съм но работя отдавна в София. Често се прибирам и минавам покрай Трето. В неделя онемях от тази дивотия. Просто нямам думи за тази тъпота и недомислие. Децата ми са учили в Трето и знам колко интензивно пешеходно движение има там. Как ще притичват пред изнервените от теснотията водачи-не знам. Дано има начин да се коригира. Много по нужно е кръгово пред "Лирата" защото там пък е съшо така идиотско.Пускат те 20 сек. и чакаш 90 дори и да няма движение...


20 Октомври 2009 10:45 | Любе
Оценка:
4
 (
10
 гласа)

От Благоевград съм но работя отдавна в София. Често се прибирам и минавам покрай Трето. В неделя онемях от тази дивотия. Просто нямам думи за тази тъпота и недомислие. Децата ми са учили в Трето и знам колко интензивно пешеходно движение има там. Как ще притичват пред изнервените от теснотията водачи-не знам. Дано има начин да се коригира. Много по нужно е кръгово пред "Лирата" защото там пък е съшо така идиотско.Пускат те 20 сек. и чакаш 90 дори и да няма движение...


20 Октомври 2009 11:17 | Гласувал за Паскал бей
Оценка:
15
 (
47
 гласа)

Ей малоумието няма граници.Абе ей го Серес на 130км,там има осъществена такава идея,похарчете 100лв за командировка,вижте как се перави?!?
Проблама явно е в това , че петела лесно ще го извадиш от селото, ама опитай се да извадиш селото от петела де.Ето го резултата.


20 Октомври 2009 11:53 | miro
Оценка:
-2
 (
12
 гласа)

Паскал е селски даскал, какво искате от него. Парите от Министерството са дадени от Гагаузов за кръгови крастовища- това е искал мизерника даскал че от там най- много се краде. не можеш да му хванеш края. нещастник старчевски.


20 Октомври 2009 13:01 | пич от центъро
Оценка:
6
 (
14
 гласа)

Киро написа:Наистина трябва да не си излизал от село, за да знаеш, че в цяла Южна Франция - за там със сигурност знам - е регулирана с кръгови движения без светофари. Става дума за ВСЯКО кръстовище. Хората отпреди нас са открили ефективността им - постоянен трафик /не ти се налага да стоиш по минута на червено, когато няма и една кола на кръстовището/, енергийна ефективност и най-важното: по-малко произшествия! До скоро пишехте като изоглавени за "кръстовището на смъртта" - сега най-много пищят комплексарите селяндури, които не могат да засилват трошките си от Ален мак с цел на хванат зеленото.
Мразя комунягите, мразя и клета, но още повече мразя селската простотия
Да така е в Европа минават от светофари на кръгови,но явно ни си ходил да видиш изпълнението на това кръгово,а и господата архитекти и други там проектанти вместо да ходят командировки по Европа да отворят" Google maps" и там се виждат идеално,особено в Лондон и други градове!


20 Октомври 2009 13:13 | Иван
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Съгласен съм, че в Пловдив има кръгови кръстовища, но поне за мен, а предполагам и за доста други преминаването през това при панаирната палата се равнява на миг влизане в ада.


20 Октомври 2009 13:42 | !!!!!
Оценка:
4
 (
10
 гласа)

Видяла жабата и тя вдигнала крак да я подковат
Всичко е до настройки на светофарните уредби Какво и е на добрата стара зелена вълна 60-80км,ч,когато спреш имаш и видимост и спираш само за наляво и направо ,пък и
часовници има можеш и двигателя да изключиш линейка и пожарна да пропуснеш Кръговите според мен са за по-вече от 4 лъча


20 Октомври 2009 13:57 | К
Оценка:
0
 (
6
 гласа)



20 Октомври 2009 15:39 | краси
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

е парите да се усвоят пък за децата и хората кой мисли за тях се мисли само по време на избори


20 Октомври 2009 16:39 | тропалан
Оценка:
5
 (
13
 гласа)

Струва само 250 000 лв. от тях 200 000 кражба другите 50 000 лв. за кръсточище пък децата да се оправят! Нямаше по голяма глупост! Този човек се е самозабравил, не му пука за никои и нищо важно е Агрпмакс да имат работа пък гражданите да се оправят и да си рискуват живота!
Аз предлагам да ги фанем и на Люба Спириева бой, а на него е***не да ги е яд и двамата!


20 Октомври 2009 16:41 | Urko
Оценка:
18
 (
24
 гласа)

ДОКОГА ЩЕ ГО ТЪРПИМ!
БУНТ ПРЕД ОБЩИНАТА И ДА СИ ГО ПРАТИМ НА СТАРЧЕВО ДА СТРОИ КРЪГОВИ ЗА КАРУЦИТЕ!
ЩОМ РИСКУВА ЖИВОТА НА ДЕЦАТА НИ ЗА КАКВО ГО ПАЗИМ ЗА ПАМЕТНИК ЛИ????


20 Октомври 2009 16:54 | Да така е!
Оценка:
41
 (
47
 гласа)

!!!!! написа:Кръговите според мен са за по-вече от 4 лъча
Абсолютно верно!


21 Октомври 2009 00:17 | Васил Горчев (глас от ада)
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

Паскалев, върни заема дето ти дадох за изборите в година 2001. Вдовицата го е закъсала, а ти продължаваш да крадеш. Лихви не ти искам, на долната земя ще се видим след време и там ще се разберем. Искам поне главницата от 200 бона да върнеш


21 Октомври 2009 20:31 | Г-Н СМИЛИНОВ,ДО КОГА ЩЕ ПРОДЪЛЖИ ТАЗИ ПРОВЕРКА - !!! СЪЖАЛЯВАМ ЧЕ ГЛАСУВАХ ЗА ГЕРБ
Оценка:
-1
 (
9
 гласа)

“Жалбите за злоупотреби от страна на Никола Малчев са получени в Областната администрация”, потвърди пред Дарик зам.-областният управител Георги Баханов. Той обаче отказа да коментира конкретни факти, тъй като специализираната проверка на всички документи все още не е приключила.


30 Октомври 2009 10:28 | Вела Пеева
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

Малко не ми е ясно защо само кмета ви е виновен?! А общинските съветници от ГЕРБ, които развяват лозунги колко много работят как са го приели? Ако не знаете- те са гласували 'ЗА'




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар