Седмокласник напусна училище със спукано ребро, спаси "честта" на педагозите

09 януари 2012 00:20   126 коментара   37968 прочита
Илия Златков
Илия Златков


Илия Златков

Спря проверка срещу учителя-бияч

Седмокласникът от Трето основно училище "Христо Ботев" в Сандански Илия Владимиров Златков е със спукано ребро вследствие на юмручен удар, нанесен му от неговия учител по физкултура Стоян Тодоров. Той е ударен с юмрук и изритан от Тодоров. Инцидентът е станал във физкултурния салон в сградата на училището преди коледните празници.

Три дни след като бил ударен с юмрук и ритнат в тазобедрената става, Илия разказва на по-големия си брат Божидар за инцидента. От него е заведен на лекар, направена му е снимка и е установено, че е със спукано ребро. Депозирана е жалба до РИО на МОМН в Благоевград. Седмокласникът е бил помолен от директора Румен Сидеров да отегли жалбата си, за да не се вреди на имижда на училището, а тормозът и обидите срещу Илия продължават.

Ето какво разказа битият ученик Илия Златков: След часовете директорът ни позволява да слизаме във физкултурния салон да играем тенис. Докато оставих телефона и го изключих, г-н Тодоров ме хвана, издърпа ме за фланелката и ме удари с юмрук в гърба и с ритник ме изхвърли извън фикултурния салон. След няколко дни казах на брат ми, че съм удрян от учителя. Той отиде до училището и се видял с господина, който се държал арогантно и грубо с него. Двамата си раздърпали дрехите пред погледа на други учители.

На другия ден отивам и моите съученци ми казват: "Бягай, скрий си". Казали им, че съм викал брат си да се бие в училището. Г-н Тодоров ми каза: "Ела тук, ще ти строша главата. Ще ви бия и двамата с брат ти". През голямото междучасие отидох при баба и видях брат ми. Казах му, че съм подложен отново на тормоз и отидохме заедно в училище. Пред него г-н Тодоров каза, че не ме е ударил и заключи: "Айде, бегай от главата ми". Брат ми го хвана за рамото и го блъсна. Тогава се качихме при директора Р. Сидеров и му обяснихме за случая. На следващия ден учителите започнаха да ме гледат озлобено.

Г-жа Муларова започна да ме дърпа и ме пита какви сцени сме правили вчера. "Ходили сте при директора, какъв е тоя брат ти". Аз й казах, че само го извиках, за да се разберем при директора, а тя ми отвърна, че нямаме право да се качваме горе без нейно разрешение при директора и заяви: "Какъв си ти, само настройваш брат си да идва да се разправя с учителите. Какъв е този брат, 200 кила и два метра висок, да идва да бие в училището"". Брат ми отново дойде в училището на следващия ден. Разбраха се с директора, че няма да има проблеми. Три дни не можах да спя, имах силни болки.

Дни преди да излезем във ваканция, бях подложен отново на тормоз. Имах случай и преди това със същия господин. Той искаше да обвини мой съученик, че е счупил прозорец. Тогава ме удари с шут в задника. Аз паднах, той ми каза: Искаш ли да те пребия тук, няма камери и няма кой да те види. Качих се при директора и той тогава обеща, че ще говори с г-н Тодоров. Той беше ударил още едно момче. Бяхме с него при директора и му обяснихме. Той тогава каза: Добре аз ще се заема с него. Слязохме от кабинета на директора, той ни видя и ми се закани в присъствието на съученици.

По-големият брат Божидар разказа: Преди 15години учих в същото училище. Въпросният г-н Тодоров и тогава постоянно тормозеше децата. Спомням си как ядохме пердах от него. Докато сменяше гумите на колата, се бяхме навъртели деца и едно го попита какво е станало, а той започна да го шамари. Десетина ученици от училището са станали свидетели как г-н Тодоров е ритал и ударил с юмрук брат ми. Отидох в училището, но разбрах, че са свършили часовете на г-н Тодоров. От охраната ми казаха, че си е тръгнал към 3.30 ч., да отида на следващия ден.

Отидох в училището през голямото междучасие и се обърнах към него, като се представих, че съм брат на Илия, а той: "Бе я се разкарай. Той е за бой, много е лигав, трябва да го стягате". На другия ден ме извика директорът и ми обясни, че Илия не е от лошите деца, нормален ученик е и ще говори с учителя. Разбрах, че са скрили камерите, иначе на същото място има монтирани.

Пуснах жалба до РИО и преди няколко дни ми се обади директорът Румен Сидеров и класната учителка Елена Муларова да оттегля жалбата си. Само за няколко дни брат ми от лош ученик стана много добър, златен. Оттеглих жалбата, тъй като се промени драстично държанието на учителите към Илия.

Попитах директора Р. Сидеров какво наказание ще наложи на учителя Тодоров и той ми обясни, че ще получи последно предупреждение за изгонване. Оттеглих жалбата си от РИО, но ще търся правата си по съдебен път. Брат ми е със спукано ребро и няма да оставя нещата така. Преместваме го за втория срок в друго училище. Няма да учи повече при тези злобни и агресивни учители, които вместо да го учат и възпитават, бият, държат се арогантно и тормозят учениците, заключи братът Божидар.

Б.р. Вярваме, че началникът на РИО Ив. Златанов ще се самосезира и въпреки оттеглената жалба ще разпореди на експертите си да проверят кой петни "честта" на педагогическия колектив на Трето ОУ "Хр. Ботев" в Сандански.

126 коментара
09 Януари 2012 08:01 | колега
Оценка:
-5
 (
47
 гласа)

Седмокласникът Илия Златков е просто ангелче. Описано е подробно поведението на учителя, но не и на ученика.
Не оправдавам действията на учителя. НО . . има ученици, които седържат толкова грубо, арогантно, предизвикателно иразбойнически в училище, че заслужават специално отношение и специялни мерки. Защотосъсипват целия учебен процес, утепват в буквалния смисъл надумата желанието на учителите за работа и пречат на другите деца. Които от своясд трана също са подложени на тормоз.
Защото тоя ученик, който тероризира учителя си с двойно по-голяма сила тероризира съучениците си.
Имва класове, в които структурата на отношенията е аналогична на структурата на отношенията в престъпна група.
Г-Н ЗЛАТАНОВ ТРЯБВАДА РАЗПОРЕДИ ОБСЛЕДВАНЕ НА ВЪЗПИТАТЕЛНАТА РАБОТА И ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА В ЦЯЛОТО УЧИЛИЩЕ, ДА СМЕНИ ДИРЕКТОРА, ДА ИЗГОНИ ЧАСТ ОТ УЧИТЕЛИТЕ, А ЗАЩО НЕ И ДА ЗАКРИЕ УЧИЛИЩЕТО?
Жалко, че не съществува мярката "изключване от всички училища в България".


09 Януари 2012 08:05 | аааааааа
Оценка:
15
 (
21
 гласа)

колега, училището си е много добро даже! Аз не мисля, че е станало баш както по-горе пише, но в никакъв скучай не оправдавам мерките на учителя, има си достатъчно други по-цивилизовани мерки за такива ученици, които нарушават дисциплината и пречат на останалите.
А колкото до директора, той направи училището най-доброто в града!

Айде със здраве.


09 Януари 2012 08:09 | колега
Оценка:
8
 (
14
 гласа)

ааааа написа:А колкото до директора, той направи училището най-доброто в града!

Щом такива работи стават в най-доброто училище в града ви, какво ли става в другите училища?
Толкова ви е добър директорът, че чак се е престарал да замаже случая. . .Според публикацията, не според мен.


09 Януари 2012 08:26 | andrei
Оценка:
9
 (
25
 гласа)

Божидаре направил си грешка че си изтеглил жалбата внеси я отново и нека директора и учителите си понесат отговорноста Това е престъпление да бият детето с такава злоба и да се държат с него по унизителен начин В това училище нещата одавна са изляли от контрол все децата са им виновни Разбирам че работата не им е лека Но като немогат да не я работятАз лично съм им ял попарата и съм дала клетва че и внуците ми нямада учат там


09 Януари 2012 08:37 | рени
Оценка:
4
 (
14
 гласа)

Това може да се слу чи само в трето при добрия директор там бият обиждат унижават та даже и рекетират Преди години г жа Тинакова ми взе 30 лв уж за часни уроци у тях за да пише 3 Ама колко клетви отнесе в годината по 1 да я хваща и стига


09 Януари 2012 08:38 | Мисли
Оценка:
-2
 (
20
 гласа)

Някой мисли ли, че тоя Илия е св. Илия? А брат му?....


09 Януари 2012 08:47 | учител
Оценка:
11
 (
19
 гласа)

Какви ги говорите, бе, хора? кое му е доброто на това училище? Всичко е само поза? Нека се види учебно-възпитателния процес какъв е? После говорете. Господин Сидеров си е направил едно училище от приятелски кръг учители, нещо кто бастион, в който никой за никой лошо не казва. Нещо като Коза Ностра - най-доброто с най-добрите учители. Ами този Стоян Тодоров що не се види дали няма някакви отклонения? Що не се види дали и Румчо Сидеров няма отклонения? Един свестен директор не би си позволил да заповядва на ученик да оттегли жалбата си, за да не пострадал имиджа на училището. Че то имидж само с хвалене в сайта на Атанаско - сандански ком, не се гради. Не алуминиевата дограма и шаренийките по стаите правят училището добро. Нужен е добър човешки ресурс, какъвто във вашето училище няма.


09 Януари 2012 08:54 | ванко
Оценка:
8
 (
20
 гласа)

Момчето от страх си е оттеглило жалбата до РИО и, след заплашване от директора Румен сидеров. Защото като отиде в друго училище и там ще го гледат подозрително. Да видим сега дали държавата е държава на всички българи и как ще погледне прокуратурата на това насилие в Трето основно училище в гр. Санднаски, за което се лъже, че е най-доброто и му се гради измислен имидж.
За сведение в това училище работят митничерски съпруги, които излизат в отпуски, когато си поискат, полицейски невести и тем подобни женоря, които хал хабер си нямат от работа с деца.


09 Януари 2012 09:02 | Бастун Бастунчев
Оценка:
6
 (
14
 гласа)

[quote=колега]Седмокласникът Илия Златков е просто ангелче. Описано е подробно поведението на учителя, но не и на ученика.
Не оправдавам действията на учителя. НО . . има ученици, които седържат толкова грубо, арогантно, предизвикателно иразбойнически в училище, че заслужават специално отношение и специялни мерки. Защотосъсипват целия учебен процес, утепват в буквалния смисъл надумата желанието на учителите за работа и пречат на другите деца. Които от своясд трана също са подложени на тормоз.
Защото тоя ученик, който тероризира учителя си с двойно по-голяма сила тероризира съучениците си.
Имва класове, в които структурата на отношенията е аналогична на структурата на отношенията в престъпна група.
Г-Н ЗЛАТАНОВ ТРЯБВАДА РАЗПОРЕДИ ОБСЛЕДВАНЕ НА ВЪЗПИТАТЕЛНАТА РАБОТА И ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА В ЦЯЛОТО УЧИЛИЩЕ, ДА СМЕНИ ДИРЕКТОРА, ДА ИЗГОНИ ЧАСТ ОТ УЧИТЕЛИТЕ, А ЗАЩО НЕ И ДА ЗАКРИЕ УЧИЛИЩЕТО?

Незнам дали си колега, но си напълно неграмотен. Ако са ни такива учителите, жалко за децата.


09 Януари 2012 09:03 | пардон
Оценка:
1
 (
13
 гласа)

Стига, бе, все пак има и светлина в тунела на Трето основно училище "Христо Ботев" с директор Румен Сидеров. Наред с ранночуждоезиково обучение, циганчетата не могат да учат майчин език, но господин Христо карачанаков бащински промива мозъчетата на осъзнатите "поробени македончета", и печели диведенти пред хората, които му плащат за това. За да може сина му да учи в Скопие по линия на ОМО "Илинден" безплатно. А може би и той е недосегаем, защото не е тайна, че браът на жена му е известен митничар. Ето затова плаща държавата на учителя Христо Карачанаков. Иначе като го погледнеш този човек няма визия на даскал, а на пиянде, който е постоянно с цигара в ръката. Те това е Трето основно училище град Сандански.


09 Януари 2012 09:17 | югозапад
Оценка:
11
 (
21
 гласа)

БОЖЕ, БИЯТ ДЕТЕ, СПУКВАТ МУ РЕБРО, ПОДЛАГАТ ГО НА ПСИХИЧЕСКИ ТОРМОЗ И а всичкотоОТГОРЕ ГО КАРАТ ДА СИ ОТТЕГЛИ ЖАЛБАТА ЗА КАКВО ДОБРО УЧИЛИЩЕ ГОВОРИМ, КЪДЕ СА РИО НА МОМН, ОРГАНИЗАЦИИТЕ ЗА ЗАКРИЛА НА ДЕТЕТО, УЧИТЕЛСКИЯ СЪВТ, РОДИТЕЛСКОТО НАСТОЯТЕЛСТВО, ЗАЩОТО АКО СЕГА ИМА ЕДНО ДЕТЕ СЪС СПУКАНО РЕБРО УТРЕ МОЖЕ ДА ИМА И ПО ЛОШИ НЕЩА, МОЖЕ ДА ПОСТРАДА И ВАШЕТО ДА СЕ СТОПИРА ВЕДНАГА ТАКОВА УЧИТЕЛСКО ПОВЕДЕНИЕ


09 Януари 2012 09:30 | до югозапад
Оценка:
6
 (
14
 гласа)

Лошите неща творени в Трето основно училище ще рефлектират след време. Те сега там се възпитават от такива учители като този Стоян тодоров, Елена Муларова, Карачанаков, Тинакова и др. да не ги изброявам, те просто не заслужават и имената им да бъдат споменавани. Но това е кръгът на Румен сидеров, който го величае и му доносничи. А какво прави началният учител Румен Сидеров в директорското кресло. Взел се е на много сериозно този гамен. Той просто за учител не става. Врътна се в НДСВ, стана общински съветник перди това не си спомням от коя партия беше и бившия шеф на РИО Огнян Соколов с подкрепата на Людмила Караиванова и Мария Чинкова - зам-кмета на Сандански и напълно изкуфела старица, го направиха директор.
Лошото е, че тези хора получават държавни пари, за да си гледат частинте интереси в училището, необезпокоявани от Руменчо, защото той знае, че ако той не ги закача и те няма да го закачат. А това поведение се кутира днес в България.


09 Януари 2012 09:44 | възпитател
Оценка:
26
 (
34
 гласа)

В т. нар. "демокрация" учениците имат само права- права да псуват, ругаят, бият учители, а учителите нямат никакви права освен да учат учениците. Елате в някое училище и вижте колко арогантно и невъзпитано се държат учениците-даже заплашват и с побой учителите и тогава коментирайте.


09 Януари 2012 09:50 | 2
Оценка:
-3
 (
15
 гласа)

този персоанал от директора та 4ак до у4итала са 4исти комуниаги да ги махнат от там нужно е една 4истка. преди години така биха моето моми4е 4е ако ас намерех тае у4ителка щех дае убиа, но тиа жеднага написна у4илището и ис4езна, Нестава вапрос за това у4илище много по дале4 е намирасе в селоСЛАщЕН .и затова това нее триабвало да отегле жалбата си. АС неможах тогава да направа нищо на тае идиотка .неискам пове4е да коментирам защото са изнервем 4е в тае даржава нема никаква справедливос. ЕИ ХОРА ВИЕ ДАСТЕ ВИДИАЛИ ДО СЕГА ЗЕЛЕН КОН И УМЕН У4ИТЕЛ. Та затова ти мом4е нее триабвало даси отеглеш жалбата гоноги до дупка после дани тае иат като нас,




09 Януари 2012 10:10 | navi
Оценка:
12
 (
18
 гласа)

Дъщеря ми е в същото училище, тормозът над Илия е факт който се е случил и го знаят всички ученици. Случката с Муларова също е реална и се е случила пред класа и. Време е тези учители да понесат отговорност за малтретирането на децата. Може би се мислят за велики и недосегаеми, прокуратурата трявва да се самосъзира и да подведе под отговорност ръководството на училището, както и човека позволил си да вдигне ръка над дете. Сидерив е длъжен веднага да отсрани учителя, това не е първият му инцидент с деца. Отностно Муларова също трябва да бъде отстранена защото гледат само субсидията от държавата и умишлено занижават отценките на учениците в 7клас за да останат в същото училище и в 8 клас


09 Януари 2012 10:28 | navi
Оценка:
11
 (
17
 гласа)

Г-н Сидеров, обърнете внимание на подчинените си служители и се заемете с пстигането на високи резултати при децата. Защото вашият интередс за повече деца в 8 клас е очеваден. Учителите съботират убочението на децата от 7 клас и ще сезирам министерството на образованието да направи проверка, в която това ще се установи. Нали не си въобразявате че децата ни учат само с вашите подчинени учители, ходят на частни уроци и се знае как и какво знаят а и какво се преподава. Не може в час по английски език да се играе само играта " саймън каза" а на тестовете да се спуска материал който не са го взимали. Това е престъпление към бъдещето на страната ни а Вие негов главен организатор.


09 Януари 2012 10:41 | възпитател
Оценка:
2
 (
14
 гласа)

Научете се да пишете правилно и тогава сезирайте институциите


09 Януари 2012 10:42 | rumi
Оценка:
4
 (
16
 гласа)

РИО ДА СЕ САМОСЕЗИРА И ДА НАПРАВИ ПЪЛНА ПРОВЕРКА АКО ТОВА Е НОРМАЛНА ДЪРВАЖА ДА РАЗБИЕ СВИТАТА НА СИДЕРОВ ТИНАКОВА ИЗНУДВА УЧЕНИЦИТЕ ДА И ДАВАТ ПО 30 ЛВ ЗА ТРОИКА ПИЛАРСКА ГИ ОБИЖДА КАТО ГИ НАРИЧА УМСТВЕНО ИЗОСТАНАЛИ КЛАНА МУЛАРОВИ СЪЩО НЕ ПЕСТЯТ ОБИДИ И ВСИЧКО ТОВА ТОВА Е ИЗВЕСТНО НА ГОСПОДИН СИДЕРОВ КОИТО ГИ ДЪРЖИ ПОД КРИЛОТО СИ АИДЕ СЕГА ВСИЧКИ ВЪНКА ДАСЕ НАУЧАТ ЧЕ НА ХОРАТА ДЕЦАТА НЕ СА ЗА ПОДИГРАВКА ДОКОГА ЩЕ ИМ ПЛАЩАМЕ ЗА ДА БИЯТ И УНИЖАВАТ ДЕЦАТА НИ


09 Януари 2012 10:45 | rumi
Оценка:
-3
 (
9
 гласа)

до въспитател вие пък сте много грамотни прочети по горните коментари от твои коллеги


09 Януари 2012 10:54 | Колчо
Оценка:
5
 (
25
 гласа)

Струма, а защо не питахте и учителя какво точно го е накарало да удари ученика. Или пак сензации и малкото лекенце е жертва?


09 Януари 2012 11:03 | 1234
Оценка:
9
 (
21
 гласа)

Какъвто и да е ученика, тези говеда физкултурниците си позволяват много. Това дете е непълнолетно не можеш да го биеш, да го ругаеш, макар, че си учител. Викат се родителите и се разговаря с тях. В училището има сигурно и психоложка. Затова, Илия Златков да заведе дело срещу учителя и директора, който не е взел никакви мерки. Ако не успее да ги осъди, защото Сандански е друга губерния, Брат му щом е 200 килограмов, знае как да постъпи, без да го видят. Оведомете и полицията за побоя. По принцип в ъв всички училища на България физкултурниците не са педагози, а побойници. Директорът да си подаде оставка. А, от Инспектората в Благоевград, вместо да стоят на топло по цял ден, да се размърдат и проверят случая. Момчето да си извади медицинско за спуканото ребро. Това вече е криминален случай и физкултурника трябва да го отнесе. Ако го изключатима и други училища.


09 Януари 2012 11:16 | navi
Оценка:
2
 (
14
 гласа)

Ако става дума за кривопис той е умишлен, а възпитател да помисли дали е правилно на дете да вдигне ръка. Макаренко одавна е в миналото. Нима няма други методи за да може учителя да накара един ученик да го уважава? За съжаление нивото на българския учител-възпитател не е на нужното ниво, педагога в него изобщо го няма а познанията са им повърхностни. Колко от учителите са си направили труда да научат нещо ново или от както са завършили през комунизма само реват за пари а нивото дори на общата им култура е като на децата които трябва да учат. Възпитател Вие сте със закърняло мислене какъвто е проблема подчти при всички твои колеги. Има проблем а виесе опитвате да го игнорирате. Нямам нищо против учителското съсловие, но всичко има граница която ваши колеги невиждат


09 Януари 2012 11:17 | ???????
Оценка:
13
 (
19
 гласа)

А когато ученици бият учителите, тогава, какво?????


09 Януари 2012 11:19 | Киро родител
Оценка:
6
 (
14
 гласа)

Преди години моето дете също бе подложено на тормоз от г-н Тодоров той е психически
зле и не уравновесен човек, мястото не му е във училището а да си ходи на село.
Специално към брата на И. Златков обърнисе към закрила на детето, и телевизията
защото такива като г-н Тодоров са навсякаде кой ви дава право да биете децата
ако не са те и вие няма да сте във учелището, г-жа Муларова е лицето което трябва
да бди над свойте ученици а не да ги тероризира, ако е нейното дете ще запее друга песен.
Тук във това училище винаги е имало напрежение, плащане на частни уроци рекет
на родителите и много други неща, това нее нормално училище.


09 Януари 2012 11:57 | хах
Оценка:
9
 (
17
 гласа)

Детето е със пукнато ребро!!! Това е криминален случай и няма никакви оправдания за учителя. Учителската професия не е за всеки - ако не можеш да се справиш с децата - не си за нея. Какво нещо доживяхме - да си пращаме децата на училище и там учителите да им чупят ребрата!!!


09 Януари 2012 11:58 | 2
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

еи господин4о ние не правим коизна какви грешки, 4е сме били згрешили в писането, А ВАшЕТО НЕЕ ГРЕшКА ТАКА ЛИ .ТА ВИЕ СТЕ ПАЛНИ МЕЗЕРНИТСИ .КОИ ВИ ДАВА ТОВА ПРАВО БЕ ГЛУПАТСИ ДА БИЕТЕ ДЕТСАТА.


09 Януари 2012 12:10 | chicho
Оценка:
8
 (
10
 гласа)

ако някои ден детето ми се вьрне от училище сьс счупено ребро от учител Бог да му е на помощ на учителя


09 Януари 2012 12:21 | ХХХХХХХХХ
Оценка:
-6
 (
6
 гласа)

1234 написа:Викат се родителите и се разговаря с тях

После родителите бият, т. е. учителят използва ръцете на родителите, за да набие ученика.


09 Януари 2012 12:26 | родител
Оценка:
5
 (
13
 гласа)

Инспектората спи, защото обществото мълчи, освен ако не се намеси някоя телевизия, само така се събуждат институцийте в България. Има Закон за закрила на детето и той трябва да се спазва и в това училище. Само се говори за връзка родител-учител-дете, но в действителност няма такова нещо. Така наречения "Директор" се интересува само от учителите -подмазвачи и родителите, които според него са "Важни клечки", останалите родители или настойници не са му важни. Ето затова проблеми като този ще има още много, дано само да не са с фатален край. Не се допускат родители в училището, за да не виждат и да не знаят как в междучасията се изтрепват учениците и да не виждат през това време къде са учителите. Най-важно на т. нар. директор са му гостите от чужбина и важните клечки. Защо не си посрещна гостите през калните и непроходими входове, през които влизат учениците, ами им отвори главния вход, нека да се види отвсякъде колко са "чисти".


09 Януари 2012 12:27 | ПОЗОР!
Оценка:
8
 (
14
 гласа)

Каквото и да е било поведението на ученика, има достъчно мерки за сериозни наказания. Във всяка цивилизована държава сега учителят щеше да бъде зададържан и ефективно осъден; също- двамата с директора- с отнети педагогически права завинаги. ПОЗОР! Това един образован народ не може да толерира!


09 Януари 2012 12:32 | СЪД
Оценка:
1
 (
9
 гласа)

До брата: Братче, ако тези хора не бъдат осъдени- търси права в Европейския съд; вкл. компенсации. Ще успееш безпроблемно и може спокойно да се обърнеш в София за безплатна защита. Слава Богу, че ЕС донеси и добри неща.


09 Януари 2012 12:40 | трето ли пак
Оценка:
3
 (
11
 гласа)

Учителите се оплакват от поведението на децата в училище.?! що за парадокс? Ами децата от първи клас ли са такива, господа? Не сте ли виновни вие за това техно поведение? не виждате ли, че това е вашия лош продукт, който създавате и затова държавата т. е. данъкоплатеца ви плаща. какво е нивото на Муларова, на Карачанаков и на другите начални учители? Направете един тест за интелигентност от инспектората и ще видите, че половината не са за там, защото са енобразовани. А другата половина учители просто не стават за работа с деца. Руменчо сидеров у, волни кадърните учители и остави палетата, които го слушат. Ето резултатите. За съжаление те се стоварват върху децата, а не върху тая пасмина в трето училище. И зад всички тези безобразия стои Людмила Караиванова, Мария Чинкова, които защитават този неграмотен директор и го държат на тоя пост.
Какъв имидж има училището?! Имидж с алуминиева дограма, боядисани дъсчици, столова за хранене, от която се възползват най-вече учителите не се гради.


09 Януари 2012 12:41 | родител
Оценка:
1
 (
17
 гласа)

Родители, елате и вижте сутрин децата ви през каква кал и локви минават, за да дойдат в училище и да ги унижават учители и директор, за който бележник и емблема са входен билет за училището. Ако толкова иска родителите да знаят за оценките на децата си, не е ли чувал за електронен дневник или бележник., защо трябва да връща децата. Родителя е спокоен, че детето е на у-ще, но не- то се връща за пропуска си-бележник или емблема-тъпашка директорска измислица, никому ненужна. Ако са ви закъснели децата знаете ли, че киснат най-малко по 15 мин. в дъжда и после влизат мокри или това не ви интересува? Събудете се и вие, родители! Иначе, ако всички си затваряме очите, дацата ни ще страдат, а има опастност училищата да се превърнат в концлагер, управлявани от комплексирани директори и учители-психари. Моите уважения към достойните учители, които все повече са рядкост, но все пак ги има и им благодаря! Надявам се нещата да не се потулят, а да има развитие по този случай.


09 Януари 2012 12:48 | иван
Оценка:
7
 (
15
 гласа)

Аз се съмнявам, че има спукано ребро!!! Ако е така в. Струма трябва да се извини!!! Пише се нещо и всеки започва да критикува. Каква е истината никой не го интересуваДосега не съм видял за някой да са писали добри неща. Злобата е огромна. За това сме на това състояние.


09 Януари 2012 12:52 | Eraser
Оценка:
-3
 (
9
 гласа)

[quote=колега]

Жалко, че не съществува мярката "изключване от всички училища в България[/q
uote]

А не искате ли да ви се даде право да ги разстрелвате на място? Идиоти!!! Все децата ви виновни. А че сте учили само макаренковската педагогика-това не си признавате.




09 Януари 2012 13:00 | родител
Оценка:
1
 (
9
 гласа)

Много се извинявам, Иван, ако това ви се струва, че е злоба, но не е така. Това е действителността през очите на другите, а вие не можете да погледнете по-далече от собствения си нос и да се огледате в очите на хората. Не е важно дали има счупено ребро, а действията на учителя, дори и да е виновен ученика. Докато не срете да уговаряте хората да си оттеглят жалбите, вие все ще си мислите, че злобата е огромна. Не това не е злоба, това е изразяване на гражданска позиция, подадената от човека жалба-също.


09 Януари 2012 14:05 | криворазбраната критика
Оценка:
-2
 (
10
 гласа)

Иване, май си Станоев, който се натега на колегата си за да му осигури работа за още една година. Чуй ме какво ще ти кажа, не бъркай истината със злобата. Защото и ти сам знаеш, какво е състоянието на учебно-възпитателния процес в училището. Знаеш как сутрин безобразно гоните децата от училище ако нямат емблемата на училището и бележник. По времето, когато аз бях ученичка също носехме емблеми на учебното заведение. но ако я нямаме никой не ни е гонил. това не е казарма, господа а възпиталня. Нещо сте объркали статута на училището. Или може би др. Асен костадинов въвежда военни методи в училището, защото той не е никакъв педагог, а някакъв си уволнен военен. А простоватият директор Румен Сидеров се хваща за всяка идея стига само да лъсне с някое нововъведние било то и нелепо. Та истината в бълкарското училище няма нищо общо със сзлобата. Не може толко много хора да обвинявате в злобеене.


09 Януари 2012 14:33 | No name
Оценка:
3
 (
17
 гласа)

Момчето го познавам, статията за учителя е много преовелечена той не би използвал такива думи които са описани в статията Илия не е добър ученик много пъти е ходил при директора и темподобни така че трябва доста да е ядосал учителя за да го удари така и господин Тодоров не е прав ама понякога на човек му кипва така че погледнете малко и от другата страна на нещата. И господина е прав че ученика е лигав


09 Януари 2012 14:36 | ДО РОДИТЕЛИ
Оценка:
7
 (
13
 гласа)

Дайте си децата в частни училища!!! Там няма побой, няма и други наказания.


09 Януари 2012 15:10 | NAVI
Оценка:
3
 (
11
 гласа)

ЗА КОМЕНТАРИТЕ СЪМ СИГУРЕН, ЧЕ ПОВЕЧЕТО СА ПИСАНИ ОТ УЧИТЕЛИТЕ В ТРЕТО ОСНОВНО. НО Е ИСТИНА ЧЕ ТОВА НЕ Е ПЪРВОТО ПРОВИНЕНИЕ НА УЧИТЕЛЯ. ТАКИВА ИМА ПОКРИТИ И ПРЕДИ ТОВА. Г-Н СИДЕРОВ ЗНАЕ МНОГО ДОБРЕ ЧЕ ВСИЧКО КАЗАНО ОТ ИЛИЯ Е ВЯРНО, НО АКО ТРЯБВА ДА ХОДИМ С ДЕЦАТА СИ НА УЧИЛИЩЕ (КОЕТО ЯВНО СЕ НАЛАГА) ТОВА ОЗНАЧАВА ЧЕ ЗА ДИРЕКТОР НЕСТАВА. ПРИ ДЕЦАТА СА ВЛИЗАЛИ УЧИТЕЛИТЕ И С ПРИСМЕХ СА ОБЯСНЯВАЛИ КАК ИЛИЯ Е ЧЕРНАТА ОВЦА. ТОВА НЕ Е ПОВЕДЕНИЕ НА ПЕДАГОЗИ А НА КЪРЛЕЖИ НА ОБЩЕСТВОТО. И НИЕ ИСКАМЕ ТЕЗИ КЪРЛЕЖИ ДА НАУЧАТ НА НЕЩО НАШИТЕ ДЕЦА - НЯМА КАК ДА СТАНЕ. ОСВЕН ЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ ЗИПОВЕ КАКВА ДРУГА ИЗВЪН КЛАСНА ДЕЙНОСТ СЕ ПРАВИ???? И С КАКВО УЧИТЕЛИТЕ ПРОВОКИРАТ ИНТЕРЕСА В ДЕЦАТА??? НО Г-Н СИДЕРОВ Е СЪЩИЯТ КЪРЛЕЖ КАТО НЕГОВИТЕ ПОДЧИНЕНИ И МИСЛИ САМО ЗА СВОЕТО ЕГО. НЕКА ДА ВЗЕМЕ МАЛКО ПРИМЕР ОТ НЕГОВИ КОЛЕГИ ОТ ДРУГИ УЧИЛИЩА И ДА ЗАПОЧНЕ ДА РАБОТИ КАТО ПЕДАГОГ А НЕ КАТО ХАМАЛ НА СТОЧНА ГАРА.


09 Януари 2012 15:20 | гражданин
Оценка:
9
 (
15
 гласа)

Злобата човешка няма граници... Засрамете се!!! Изливате тонове помия върху тези, които треперят ежедневно за децата ви повече от вас самите!!! Вгледайте се в децата си!!! Вие не ги познавате! Докато се чудите кой учител ви е крив сами отглеждате нехранимайковци и утрешни престъпници, на които вечно друг ще е виновен! Вие родители им давате пример за това! Училището, срещу което бълвате змии и гущери е наистина за пример, но вие дори и грам не може да осъзнаете това! Заложено ви е да храните опустошелите си души с лошотия и сами да създавате зрелища!!! Докато е така и вие и вашите деца няма да имате напредък!


09 Януари 2012 15:28 | холандиа
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

До брата Божидар
Преди няколко години един у4ител ме обиди, отидох веднага при директора, И какво бе6е у4удването ми когато следва6тата седмица имахме празен по негов предмет, у4ителя бе6е преместен в друго у4или6те за наказание От тогава до сега няколко пати сам го сре6тала и погледа му е пълен с омраза Така 4е не брат ти а този у4ител трябва да бъде преместен .Но тък е Холандия, а не Сандански


09 Януари 2012 15:29 | Иван
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

Никой няма право да удря дете. Ако детето има проблем с дисциплината не е това начина да се справят с него. Предполага се че имате педагогическо образование. Предполага се че сте учили как да се справяте с проблемни деца. Каквото и да е направило детето има 1000 начина да му се покаже че не е на прав път. Побоя не решава нищо.


09 Януари 2012 15:29 | бог
Оценка:
-3
 (
17
 гласа)

Това не са учители а нужници!


09 Януари 2012 15:30 | петричанец
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

Ще ли сте да се жалвате до РИО Благоевград! МНОГО ВАЖНО! Ще ви пратят Станева и ще покрие всичко. Много е печена в това отношение. Щом не наказаха Ж. Тулевски-директор на 2 соуН. Вапцаров. Петрич, нямат право да наказват никой друг директор. Набили ученик, голяма работа. В петрич ги пребиват, обират и още...


09 Януари 2012 15:38 | Чалга
Оценка:
13
 (
21
 гласа)

Чалга родители, чалга деца! Погледнете правописа на пишещите родители?! Бъдещи потенциални престъпници- това са 80% от отрочетата ни-това е голата истина. Училището е да учи, а семейството да възпитава, а семейството е ....чалга.


09 Януари 2012 15:56 | родител
Оценка:
4
 (
12
 гласа)

С най -голяма наглост ни съветвате да си запишем децата в частни училища, ами ако го направим, тогава вие какво ще работите?


09 Януари 2012 16:24 | Учител
Оценка:
5
 (
17
 гласа)

Вие за нас не мислете, мислете за децата си-запишете ги! Там хем ще плащате, хем няма да ги търпят и ден.


09 Януари 2012 16:56 | родител
Оценка:
6
 (
14
 гласа)

Много бързо забравихте кога молехте като сурвакари по къщите да си записваме децата във вашто училище.


09 Януари 2012 16:58 | boreto
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Погледни правописа на пишещите учители Настоящи престъпни ци Ще си намерите маистора Пък и срам нямате родителите ви виновни ЧАЛГА УЧИТЕЛИ


09 Януари 2012 17:18 | .!!!!
Оценка:
2
 (
12
 гласа)

никои не ви е сложил нож на шията да си записвате лигавите деца там!! като не ви изнася айде има и други училища... тоя бил такъв оня бил незнам си какъв.. вие сте много стока.... а това хлапенце още като му гледам гадната, лигава физиономийка ми иде аз да му бия два шамара, при това без да ми е направило нищо...


09 Януари 2012 17:41 | готин
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

до пардон. Господине не ВИ познавам, но това което казвате за г-н Карачанаков на ВИ прави чест. Познавам го отдавна и съм с отлични впечатления от него. Ако всички си вършеха работата като него нашето общество ще цъфтеше.


09 Януари 2012 18:02 | Познат
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Познавам Илия, може да не е Св. Илия, но не може да се каже, че е лошо дете. Господинът, който си позволява за втори път да го удря, явно си мисли, че няма кой да се застъпи за него и може да продалжава да го налага. Всичко написано в статията е ВЯРНО. Ако бяха спукали реброто на някое дете на учител, дали щяха да си мълчат? А г-н Сидеров, вместо да си вземеше работата в ръце, той се чудеше как да не се опетни името на училището.


09 Януари 2012 18:20 | Todorova
Оценка:
1
 (
11
 гласа)

Написатота във вестника е 100% лъжа. Неможе да се оронва престижа на училището и учителите по този начин.
Неможе да се пише едностранно без да се иска мнението на двете страни. Няма нищо вярно от написаното в статията. Дори ще искаме извинение от вестника и журналистката написала въпросната статия. Що се отнася да господина представил се с boreto ck-to, ще му кажа, като не е запознат и е такъв майстор да дойде и да ми се представи лично, а не да се крие зад псевдоним, защото не знае какво ще ми сервира утрешния ден живота и дали и него няма да го накаже Господ.


09 Януари 2012 18:22 | възмутен
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

Жалко и за "жалките автори" на такива грозни и неверни статийки... Та те дори не си правят труда да напишат вярно имената на позорните си "герои"... А тълпата ниски душици чакат стръв, за да излеят тъпотията си, с която заразяват и пренасят на собствените си деца... Срамно е, че такива неща запълват страниците на вестник "Струма". ПОЗОР!!!


09 Януари 2012 18:25 | тико
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

Невярвам на написанното в статията. Преди да е направена проверка по случая не може да се пишат такива неща. Всичко е направено с цел да се орони престижа на директора и учителите. Хора невярвайте на подобни лъжи.


09 Януари 2012 18:31 | boreto
Оценка:
-6
 (
6
 гласа)

Чак и тва умрело куче Иван Станоев писал але вашкар изпаднал си


09 Януари 2012 18:48 | boreto
Оценка:
-5
 (
9
 гласа)

Най хубавото директора Румен Сидеров е мека китка мекотело не му расте брада и той за мъж се брое са малко за замогна кат стана директор почна да краде пари от даскалото и и затвори плод и зеленчук каде го даржеше и кола си за преди с ония москвич 20 годишен наи големия мизерник е тоя неможе да управлява училище почна и по добре да се облича преди по официалните празници хоише се един мърляв анцук сигорно втора рака са го гледа в костиуми даже и прати дащеря му студентка с парите които краде от училище няма качествата на предишния директор Иван Костарев


09 Януари 2012 21:00 | Родител
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Леле, колко болен народ сме, Боже!


09 Януари 2012 21:01 | сашо
Оценка:
0
 (
16
 гласа)

стига писахте глупости за трето. Сидеров и колектива са много стабилни и това е едно от най-хубавите у-ща в града. Защо не попитате колко дни е отсъствал "бития " ученик от у-ще. Вместо да попитате лекарите до кога ще им дават фалшиви извинителни бележки и такива медицински, вие които не сте вече там пишите глупости.


09 Януари 2012 21:04 | еми
Оценка:
-1
 (
13
 гласа)

коментарите са на хора, които нямат никаква връзка с образованиетоНормални и интелигентни хора, не биха си позволили да пишат глупости и да вярват на пресата.


09 Януари 2012 21:05 | родител
Оценка:
0
 (
16
 гласа)

Моето дете учи в трето и съм много доволен от учителите, реда и дисциплината. Г-н Сидеров е директор на място.


09 Януари 2012 21:08 | бивш ученик
Оценка:
-1
 (
15
 гласа)

тъй като трето е едно от най-хубавите у-ща в града и някои ги е яд и пишат глупости.


09 Януари 2012 21:18 | колежка
Оценка:
5
 (
13
 гласа)

Нормално е Сидеров да действа като Костарев. Преди няколко години имаше подобен случай с Граматиков, но Костарев покри всички следи.


09 Януари 2012 21:25 | гражданин
Оценка:
-6
 (
12
 гласа)

колеги, които пишат против колегите си не им прави чест.


09 Януари 2012 21:25 | navi
Оценка:
2
 (
8
 гласа)

А сигурно и удара по дете и психическата травма която му е нанесена е благодарение на добрия екип и перфектната обстановка в учебното заведение. Трябва да се взима пример от Вашето училище и всички ученици да бъдат налагани всеки ден поне по веднъж. А и нивото на учебните заниятия е на най-високо ниво за да може когато учениците вече не са там да разберат, че нищо незнаят


09 Януари 2012 21:27 | бивш ученик
Оценка:
-4
 (
16
 гласа)

учителите в трето са си много точни, тези, които не ставаха ги съкратиха.


09 Януари 2012 21:30 | родител
Оценка:
0
 (
12
 гласа)

учениците в трето са си много дисциплинирани, умни и хубави деца. Затова, когато има мероприятия се отличават от останалите.


09 Януари 2012 21:32 | почитател
Оценка:
4
 (
10
 гласа)

не знам само защо вярвате и се заблуждавате, че ученикът е бит. Какво ще кажете за бития учител, който е закаран в Пирогов


09 Януари 2012 21:33 | до колежка
Оценка:
-3
 (
11
 гласа)

От къде знаете, какво е направилКостарев?


09 Януари 2012 21:51 | таня
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

до еми неможе всички да сме интелигентни свързани с образованието трябва да има и прости да се отличавате вие Гледах Сидеров по телевизията защо ще наказва Тодоров като е невинен Струма лъже Нова телевизия също само Тодорова казва истината


09 Януари 2012 22:07 | вешт
Оценка:
-3
 (
7
 гласа)

Само бой и пак бой. На тоя даскъл само медал за храброст треба да се даде. За да слушат гамените че даскало нема спокойствие да си чете вестникоооо... а нека да го боли илия страшния айдук. ....
За малко даскалите ще вкарат едно дете в затвора и да го плюят и жигосват с слабоумни изрази.
Господа просветители, опитвате се да се оправдаете за вашата безотговорност и стремежа ви за налагане над един недоизграден характер. Някога имаше лозунг " просветата -прозорец към света" пази божетакава просвета с тези просветители. Срам сте за памета на всички тези които се наричаха учители. Много ама много криворазбрани права имат тази банда биячи и мутрагенти наречени от някого учители в трето основно училище


09 Януари 2012 22:20 | Познат
Оценка:
4
 (
12
 гласа)

До Тодорова

Как г-жо Тодорова Вие знаете, че написаното в статията е 100 % лъжа? Да не би битото дете да е вашето? Ако някой учител беше спукал реброто на вашата дъщеря Полина, дали пак щяхте да сте на негова страна? Искате да Ви се извинят от вестника, а дали ще поискате извинение и от телевизията? Или защото сте една от обкръжението на г-н Сидеров, за това твърдите, че написаното в статията е лъжа?


09 Януари 2012 22:20 | до педагозите
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

Крайно време е всички педагози -директори, учители да се обединим, а не да се плюваме, защото всички знаем колко са възпитани децата ни. Нашите мили ученици могат да ни бият да ни псуват и показват среден пръст, но ние не можем нищо да им сторим, т. е. ще ги накажем със забележка, а родителят ще ни тегли една майна и ще отиде да се оплаква в инспектората. А за горният случай, какво е виновен директора, като агресията е навсякъде, като стане сбиване в махалата, кмета ли да сезираме, че не се справя или министър председателя, че от народа му нищо не излиза.


09 Януари 2012 22:29 | айде бе
Оценка:
3
 (
13
 гласа)

стига сте плювали учителите и директорите, просто ако всички по-горе пишещи, влезете в училище, сигурно няма и 5 минути да издържите и ще бъдете безкрайно разочаровани от добричките си дечица. Да има много прекрасни деца, който са подложени на издевателства, но за това вина в никъкъв случай не могат да носят учители и най-малко директора. Виновна е държавата, семейство, полиция, такива неща случваха ли се в миналото в бълг. училище. Имаше ред, образование, дисциплина. Сега учителят е последната дупка на кавала. Възмутително. Стига сте търсили сензации.


09 Януари 2012 22:35 | запознат
Оценка:
-1
 (
19
 гласа)

УВАЖАЕМИ ГОСПОДА, чета и се чудя от къде да започна своя коментар. Първо, много добре си изливате злобата учители срещу учители. Второ, защо плюете г-н Сидеров?! Защото същият г-н е възпитаник и отличник от математическата гимназия в Благоевград. Защото в ІІІ ОУ"Христо Ботев"-гр. Сандански работят истински професионалисти. Защото откакто са на делегирани бюджети училищата в България, това е едно от най-добрите училища! Засрамете се УВАЖАЕМИ УЧИТЕЛИ, подкрепете се, не се плюйте и не си отмъстявайте със слово! Обществото е озлобено, не се поддавайте и не бъдете както всички озлобени и ограничени човеци! А що се отнася до инцидента, изнесен във в. "Струма", за мен това е поводът да се отключи злобата между колегите-учители. Ако ученикът е пострадал, жалко, но ще следя съдебните актове по този случай, и със сигурност истината няма да е тази, която се тиражира в настоящия момент.


09 Януари 2012 22:51 | кънчо
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

До Сашо, кой си ти да успорвваш белешките на децата дадени от лекари бе идиот. Според твойте разсъждения и децата ни и докторите лъжат такали? Ти си или облагодетелстван от директора или си някои от гадните даскали? Я да те питам ако имаш дете-и някой олигофрен като физкултурника му спука ребро и си позволява да го рита като футболна топка -как ще се чувстсваш а идиото? Съд и затвор за такива като вас-които биете децата ни-а ние ви плащаме заплатите като данакоплатци.


09 Януари 2012 23:14 | 113
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

искаме спаринг КУБРАТ ПУЛЕВ срещу УЧИТЕЛЯ


09 Януари 2012 23:17 | 16 годишна пикла, учила т
Оценка:
-2
 (
10
 гласа)

ЕЛЕЛЕЛ :x За учителите говора (и под цигани нямам предвид произход...) Нагли, нагли, нагли до безобразие. Представям си ако на мен се беше случило. Щях да ги утpепам всичките. Минимум щях да ги съдя или поне жалбата да си я пусна. Бе как ще ме бият бе, и то некъв по-голям? Тоя Тодоров, не смее ли да бие някои поне в неговата категория. Да вмъкна, че и момиче 6 клас ми се е оплаквало, че я е ритало с шут! Вече съм абсолютно сигурна, че в това училище е почти пълно с боклуци.


09 Януари 2012 23:21 | 16 годишна пикла, учила т
Оценка:
-1
 (
11
 гласа)

И за горките учители, който са изтезавани от ученици:

Аххх, миличките вие... Ние ви накарахме да станете учители, нали? абее ейй нещастници, я слезте на Земята. Който не му понася да се изнася..!


10 Януари 2012 00:48 | кънчо
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

Даскалче- стоян тодоров -нарочно те пиша с малки букви мършо-ти дори не заслужаваш изобщо да те пише някой-ние всички които имаме деца ще сме против теб. А на това дете ще дадем пари за добър адвокат или аз ще дам -за да си получиш заслуженото боклук. Сети се в панделата каква физкултура ще правиш-тъп комплексар-силен си на дете като го гледам не повече от 50кила горкото. Чудя се що не те проверат ти май си психар не даскал или педофил.


10 Януари 2012 01:14 | !!!
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Лошият човек е като въглена – ако не те опари, ще те очерни.





10 Януари 2012 01:39 | АЯ
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Има нещо сбъркано в учителите по физическо възпитание.... Напълно възможно е да има необоснована агресия.... Няма да казвам име на учител или училище, но може би има хора, които ще знаят за къде говоря.... Постоянно натякване на децата, безпричинно че са сакати, с гумени ръце и т. н..... Но до момента, в който не ти пораснат гърдите ....е тогава вече е друго нещо.... А не дай си Боже, някой да разчита, че този учител ще отговаря за теб, за да те прибере след парти с класа... Дано не се случва с никой....


10 Януари 2012 01:49 | АЯ
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

Не е трябвало да се отказва, много от нас се отказаха и такива учители остават ненаказани... Но трудна или не работата на учителя е да възпитава и разбира.... Винаги можеш да намериш общ език с едно дете, дори и буйно. А на тези, които не им издържат нервите да си намерят по-спокойна работа... На 10-12 часов работен ден и почивен ден в шестък за същите пари.... Знам, че работата Ви е тежка и недобре платена, но нека се замислим, на кой всъщност е ! И какво правят в училищата, за да могат децата с проблеми да споделят.....? Назначават некадърни психолози, които даже не говорят правилно и нямат търпение с децата....


10 Януари 2012 03:14 | джоко
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

г-н СИДЕРОВ не ства за учител камо ли за директор стана такъв като майстор на лепене на терекотни плочки в жилището на тая мърла Чинкова какво може да направи сле като не знае какви са му правата и задълженията Държи колектива в напрежение и страх обкръжението също е много нагло и безскруполно и нагло Училището е под контрол във всички области но не и в обучението и възпитанието на децата ни


10 Януари 2012 05:03 | до джоко
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

е та в смилово -" как е"


10 Януари 2012 05:55 | Бивш учител
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

А бе то е ясно че и за родителите както и за учениците училището не значи нищо в България вече. Що не си ги спрете в къщи като не им се учи бе хора, до останат по училищата само тези 20-30 процента деца на които действително им се учи, пък така и по-свестните учители ще останат. Айде кой ве лъже че децата ви трябва да са образовани - не е задължително.


10 Януари 2012 06:45 | :)
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

Не знам доколко са верни писаниците на т. нар. "вестник" Струма, но си спомням, че един даскал по физическо в пето ОУ ме е вдигал за ушите защото не стоях мирно в строя. "Родителите" ми казаха тогава, че съм си го бил заслужил и даже похвалиха физкултурника. "Учителите" си въобразяват понякога, че имат право да бият децата, ама не стават тия работи вече. Ако някой даскал си позволи да ми удари детето, ще го вкарам в болницата още същия ден. Т'ва е положението.

Радо


10 Януари 2012 08:41 | учителка
Оценка:
9
 (
11
 гласа)

Колеги, засрамете се. Хубова е да сме, единни, но когато става въпрос за нарушение, граничещо с престъпление не трябва да си затваряме очите. Дори и да няма спукано ребро, както някои близки на Тодоров твърдят, има бой. А за няма нищо господин директора Румен Сидеров няма ад извика ученика и ду му казва да си оттегли жалбата. Поведението на господин Сидеров е също престъпно и наказуемо. Той в качеството си на директор би трябвало да постъпи по друг начин, а не със зъби и нокти да драпа за да запази поста си и да не се нарушавал имиджа на училището. Кажете колко са кадърните даскали в Трето? Избройте само трима, които са авторитетни и ще ви кажа Браво.


10 Януари 2012 08:50 | navi
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

За съжамение това са новите български будители, толерантни и всеодайни. Дори немогат да разберат, че са извършили престъпление а се борят свсички сили да се направят на жертви. Те в момента учат децата на безнаказаност и саморазправа. Отговорни за всичко това сме всички ние които стоим безучастни и позволяваме това да се случва с презумцията че нали това не е нашето дете. Институциите също имат вина защото неможе един учител с лавилна психика да работи в училище - ами знае ли се утре да ли ще е спукано ребро или ще направи детето инвалид не дай боже . Говорим от години за насилие в българското училище - ето кой учи децата на насилие и саморазправа. Как едно дете бито от друго да отиде при директора или класния ръководител като те самите участват в такава сцена. Какво доверие да им има и какво уважение?


10 Януари 2012 09:11 | вешт
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

Насилие над ДЕТЕ. ТОВА Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ. ДЕТЕ ГОСПОДА. ДЕТЕ 12 ГОДИШНО ДЕТЕ. 12. НЕ Е РЕЦЕВИДИСТ НА 40 А ДЕТЕ НА 12. СЪГЛАСЕН СЪМ ДА МИ КАЖАТ ЧЕ УЧИТЕЛЯТ Е РЕЦЕДИВИСТ НО НЕ И ДВАНАДЕСЕТ ГОДИШНО ДЕТЕ. НЯМА КАК. АКО МОЖЕТЕ ДА ПОМИСЛИТЕ Г-Н СИДЕРОВ -ТОВА Е ДЕТЕ А ИЗВЪРШЕНОТО КЪМ НЕГО Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ.


10 Януари 2012 09:19 | navi
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

Уважавам мнението на всички трезво мислищи учители явно не всички са със закърняло мислене и разбират реалната ситуация, не умаловажават факта, че има наистина голям проблем. За което благодаря на УЧИТЕЛКА за коментара.


10 Януари 2012 09:38 | таня
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

Много ми е интересно дали Закрила на детето РИО и прокуратурата ще се самосезират или всяко чудо за 3 дни


10 Януари 2012 09:42 | вешт
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Къде е отишло това дете след часовете??? Да играе в салона на училището. Това ли е ненормалното поведение??? Да не би да е по добре да пуши и пие в някое кафе??? Отишло е да играе, а физкултурника го изхвърля от неговата собственост за да скита по кафетата ли??? Не е ли по-добре да използва будността на едно дете за постигане на резултати??? Децата са чисти- отишло е в салона и вместо този кретен да го изхвърли да му беше дал някакво занятие да върши. Кретена в тази ситуация би трябвало да се радва, че има деца коити искат да спортуват. Но вместо това получава детето шут и удар в гърба В ГЪРБА. НИЕ ПЛАЩМЕ ДАНЪЦИ ЗА ДА МОЖЕ ВЪВ ФИЗКУЛТУРНИТЕ САЛОНИ ДА ПРЕБИВАТ ДЕЦАТА НИ. ЗАМИСЛЯТЕ ЛИ СЕ ОТ КАКВО СЕМЕЙСТВО Е ИЛИЯ И ДАЛИ НЯМА ТРУДНОСТИ В КОИТО ДА МУ СЕ ПОМОГНЕ? ЗАЩО Е ДОШЪЛ БРАТЯ А НЕ БАЩАТА? СИДЕРОВ ЗНАЕ ОТГОВОРА.


10 Януари 2012 10:00 | navi
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

За да се докажете че работите трябва да задържите това дете и да му покажете че не е само в обществото. А не да отиде в друго училище а даскалите да останат същите и непекосновенни. Тогава ще има един проблем -с какви очи ще го погледнете това ДЕТЕ??? МУЛАРОВА ВИЕ СТЕ ТОЛКОВА ПРЕСТЪПНА КОЛКОТО И ФИЗКУЛТУРНИКА, ЗАЩОТО ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕМОГА ДА ОПРАВДАЯ ПОВЕДЕНИЕТО ВИ ПРЕД ОСТАНАЛИТЕ ДЕЦА. С ЛИЦМЕРНО ПОВЕДЕНИЕ И С ПРИСМЕХ ЗА СЛУЧИЛОТО СЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ


10 Януари 2012 10:34 | navi
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Имаше една красива песен на Роси Кирилова, олицетворение на учителския труд. Тази песен обаче в този случей би трябвало да звучи за ученика - детето което страда. ЗАСРАМЕТЕ СЕ ГОСПОДА УЧИТЕЛИ ПОВЕДЕНИЕТО ВИ Е НЕПРИСТОЙНО. И КЪМ Г-ЖА МУЛАРОВА - МИСЛИТЕ ЛИ ЧЕ НЯКОЙ В АНГЛИЯ БИ ВДИГНАЛ РЪКА НАД ВАШЕТО ВНУЧЕ??? И КОЕ Е ТОВА НЕЩО КОЕТО ВИ КАРА ДА ЛИЦИМЕРНИЧИТЕ И ЗЛОБЕЕТЕ МОЖЕ БИ ВАШЕТО ВЪЗПИТАНИЕ.


10 Януари 2012 12:13 | до кънчо
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

от такива родители като вас, децата са на това положение-децата нямат вина, те подражават на родителите си. Определете се към коя категория сте.


10 Януари 2012 12:18 | наблюдател
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

Вместо да плювате учителите, попитайте децата си как са в у-ще, колко пъти са били без домашни и с ненаучени уроци, спазват ли правилника за вътрешен ред в уч-щето, на който се подписвате. Замислете се върху собственото си поведение, защото когато ходите в училище винаги изтъквате семейни проблеми и за да защитите децата си лъжете учителите


10 Януари 2012 12:21 | 1111
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

защо никой не пита това дете как се държи в часовете, с учителите, колко пъти е отишъл родителя да се поинтерисува за него, как е в уч-ще. По лесно е да пляваме, вместо да си възпитаваме децата


10 Януари 2012 12:29 | таня
Оценка:
8
 (
10
 гласа)

А на какво ги учите вие драги учители да се бият и обиждат Визирам Пиларска ще каже на децата че са умствено изостанали или Тинакова която ги рекетира от такива учит ели като вас сме на това дередже


10 Януари 2012 13:20 | учителка
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Изпитвам ужас като чета коментарите на колегите си - учители. Колеги, не бива на всяка цена да се защитаваме и да плюваме родителите. Ако децата са такива, каквито вие ги описвате, то тогава кой е виновен?! родителите ли? Ами ако идват с ненаписани домашни то вината не е ли в нас - учителите, които може би не създаваме интерес у тях. Защото с традиционните методи, господа учители, с които преподаваме в училище не само на децата, но и на нас не ни е интересно. С ръка на сърцето казвам, че повечето колеги порсто чакат да бие звънеца и да свършат часовете. това е жестоката истина. Та не обиждайте родителите за това, че правописа им е лош, че са злобни и т. н. Вашето поведение ее падение за българския учител.


10 Януари 2012 14:25 | kънчо
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

От коя категория родител съм бе путйо-напиши си името? Аз ще ти кажа от коя категория съм-от тази която защитава и държи на детето си да спортува и учи. Ама ти дали не си даскал като физкултурника-а? путйо (ко).


10 Януари 2012 14:32 | до съвестта на кмета
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Изненадвам се, че при поредният случай на побой в училищата в гр. сандански кметство и направление "Образование" не реагират адекватно. Няма я и Закрилата на детето и т. н.
Господа, какво трябва да се случи, за да се размърдате. Не е ли притеснителен факта, че господин директора Румен Сидеров иска от детето оттегляна на жалбата от РИО. Защо? Дълбоко се съмнявам, че този директор сам има психични проблеми, за да поиска от едно дете това.
На какво ги обучавате в училище тези деца, господа учители? На подчинение пред бабаитлъка на директор и учител фо физическо, които се изживяват като феодали ли?


10 Януари 2012 16:29 | люси
Оценка:
5
 (
9
 гласа)

точно така стоят нещата в училищата в Сандански. Добрите неща се рекламират шумно - например ако една даскалка нарисува черната дъска с цветни моливи, това се смята според директора Сидеров за иновация и започва да шуми Атанаско от сандански ком. Когато са набие дете, да не говорим в момента, че е със счупено ребро, всичко мълчи - институции, Атанаско също мълчи, защото после Сидеров нема да плаща на сайта му за реклама и т. н. Лошите примери трябва да намират мястото си в пресата, господа учители от Трето, защото иначе като ги пр емълчавате те ще се умножават. А имиджа на училището се гради не от това, а от доброто обучениеу което вие, скъпи учители, не можете да пердложите на децата.


10 Януари 2012 18:19 | борето
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

СИДЕРОВ ИНДИЯНЕЦ ФАНИ СОПРИ ДА СИ ДИРЕКТОР И ХОЙ ДА ПАСЕШ КРАВИ


10 Януари 2012 18:33 | запознат
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

Поредната сензация на "СТРУМА": Въпросния брат на Илия се казва Стоян, роден е през 1992 г., не е 2 метра висок и не тежи 200 кг. Стоян също не е бил цвете като ученик, но ако г-н Тодоров си е превишил правата, да бъде наказан както трябва.


10 Януари 2012 19:51 | до запознат
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

големия е благооо, средния стоян и илия аи стига снекомпетентност и простотия


10 Януари 2012 21:35 | свидетел
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Поведението на учителя по никакъв начин не го оправдава. След историята всички учители го гледат злобно. Илия трябва да остане а на господина да му е отнето правото на учител до живот. Свидетели сме как бие други деца от класа на Илия. Муларова ВИЕ сте учител който не оценява труда на учениците и ги унижава, накърнява достойнството им.


10 Януари 2012 21:46 | родител
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Няколко думи за учителите, които бяха съкратени от г-н Сидеров: Благодаря на един от тях, който направи така, че в това училище да има проекти по програма "КОМЕНСКИ" и нашите деца да посетят страни като Италия, Англия, Белгия, Словакия. Няма да кажа кой е, защото не искам да му създам проблеми.


10 Януари 2012 21:56 | navi
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Време е щом няма намеса на институциите, родителите да се намсят. Физкултурника вместо да се хили като зелка цял ден днес е време да падне по стълбите които сам е изградил. Сидеров какво последно предупреждение правиш на един престъпник??? И искаш да ми кажеш че е свестен,??? И да имаме доверие че това няма да се повтори. Колко деца е бил този инквизитор, а Вие г-н Сидеров го прекривате. Странно е че всички защитници бяха в час сутринта и си пролича кой какво и защо защитава.


10 Януари 2012 22:25 | ???
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

да се поблуикува медицинското


10 Януари 2012 22:25 | туз емец
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Ееееех, не мое да не земем отношение по вопросо. Ами то науката го е казала:кратуната ражда кратуни, тиквата тикви, всичко останало е ГМО..... а напоследък много ГМО-та бе много, всичко разбират..... даже им е ясно кой е Макаренко и знаят даже имената на учителите, които тероризират децата! Много интелектулизицизъм струи от всякъде..... даже и в Сандански!? Това вещае "прекрасно" бъдеще за майка Болгария!


10 Януари 2012 22:29 | до родител
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

пиши направо-боби харисков


10 Януари 2012 22:40 | navi
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

До туз емец. Даскале засрами се а може да се скриеш в някоя хралупа. Наистина малко хора са чували за Макаренко. Няма как да имаш отношение по въпросо защото въпросо си ТИ и твоята свита. Поздрави даскале - трай си че си ти.


10 Януари 2012 23:31 | ум
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Тоя ( н а в и )много компетентен ми се струва..... вси4ко знае, много запознат, абе направо КАРТИЦА-МАР6А, КОЯТО НАИ ВЕРОЯРНО РАБОТИ В 3-то


11 Януари 2012 06:52 | писна ни
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

абе стига ни занимавахте с това село, даскали те били такива, кмета бил онакъв, а и курор-тен център бил, айде стига, само простотии !!! като видиш тъпата физиономия на кмета им и ти става ясно какви са го избира ли !!


11 Януари 2012 11:42 | 9089
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Абе като не става нищо, съберете се няколко родителя и счупете ребрата на физкулкурника, на директора и на селяндурката Муларова. Друго спасение няма. Пък ще видим после как ще бият., ако въобще останат да работят в училището. Ако не искате да си цапате ръцете като родители, платете на мутри, те ще ги сложат в ред, тъй като нямаме полиция, съд, инспекторат.. А, Станева я познавам, съученичка ми е. Още малко и ще се пенсионира, и тя горката е озлобена от живота/знае защо/, но другите деца не си й виновни, за да прикрива учители. Прави добро, Любке, за да получи Божията благословия и твоя син. Бъди справедлива.


11 Януари 2012 12:19 | ххххххмммммм
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Преди 15 години и във второ основно у-ще с директор Дупедавеца -Христо Манчев се гаври с моя син. Детето ми изпадна в стрес. Имайки в предвид, че детето ми беше добро и кротко. Оня се беше самозабравил като директор. Дори, учителката му Роса Йосифова, която премираше пред мен за добрите познания на сина ми по история, не го защити. От страх. Естествено, аз им дадох за душата. А, Господ още повече. Чух, че Роса Йосифова се е алкохолизирала и е оставена от съпруга и, така поне говорят колегите и, макар, че наскоро прочетох, че е станала учител на 2011г. Може беше добра историчка. Но, да разкажа за нещастието на Директора Христо Манчев, прокълнат от много родители. Жена му, известната натегачка, която община Благоевград издържа от данъците на хората, без да работи д-р Любенова му слагаше рога, почти ежедневно, но това е бял кахър. Най-срамното и унизителното е, че сина му ДИМИТЪР МАНЧЕВ, завършил право в ЮЗУ и назначен с натегачество в полицията в Благоевград, открадна от касата на полици


11 Януари 2012 12:30 | ххххххмммммм
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

ята 10000 лева. Е, БОГ така наказва, а самия Манчев преди години, прекара тежък инсулт. Аз си знам как се справих със всичко. Но и двамата ми сина Завършиха ПРАВО в СОФИЯ и се изявяват отлично. БЛАГОДАРЯ НА БОГ. Е, кажете ми сега кой е виновен. МАНЧЕВ, ЗАВЪРШИЛ ДЕТСКА ПЕДАГОГИКА В ЮЗУ И ПРЕМИНАВАЙКИ ПРЕЗ ВСИЧКИ ПАРТИИ, БАРБАР С ЖЕНА МУ, за да стане директор или аз, като родител, възпитала и изучила децата си с престижни професии и говорещи по-няколко западни езика.


11 Януари 2012 19:33 | Калин Андреев
Оценка:
1
 (
9
 гласа)

http://vbox7.com/play:445b2b3f
http://vbox7.com/play:8bce4499

ето две клипчета, едно показва какви ги вършат в клас а после как насаждат учителката пред бтв.
дори учител да влезе психически стабилен да преподава ще излезе доста лабилен след подобни случки. ако ми кажете че имат човешки права ще ви опонирам веднага - те не са хора. в целия случай лично на мене ми е интересно защо брата е отишъл да се занимава с проблема, май малкото хлапе страда от синдрома на големия брат - мога да си правя всичко и ако някой ми каже нещо ще викна брат ми да го набие. гледам че че снимката на Илия е направен в офиса на Манева в културния дом - Манева за пореден път пишеш статия без да попиташ и другата страна.


13 Януари 2012 11:29 | 3333
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

От тъпи, бивши ченгета и алкохолици, нямаме нужда от поучения. Клипчетата си ги заври в г.. а. По-добре си гледай изоставеното ти семейство.


13 Януари 2012 17:48 | boreto ck-to
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

До Калин Андреев Учителя нема право да удара ученика по никакав повод като го ядосват да хое да бачка по цеховете


19 Юни 2012 14:44 | Един комшии учил в трето
Оценка:
0
 (
0
 гласа)


Абе господин Сидеров, къв директор е той. МАФИОТ, БОКЛУК! Аз Живея до него 23 години, докато директор беше господин Иван Костарев имаше само един такъв подобен случай с пумияра Граматиков. Абе господин Сидеров верно по-възрастен е от мене ама аз при Костарево време се чуствах по-сигурен. Докато Костарев бе директор тоя Сидеров държеше един "Плод и зеленчук", смърдеше на кисело зеле, а сега на парфюми първа класа, преди караше Москвич модел 61година, сега Дачия Сандеро, преди телефона му бе алкателка от където можеше само да прави телефонни обаждания, сега телефон БлекБъри с КУЕРТИ клавиатура. Преди с всички комшии беше мил, говореше си а сега вдига скандали на всеки комшия включително и на баща ми, съдихме го и не го осъдиха, за да не се развали имиджа на най-хубавото училище в града! Аз съм учил там, брат ми, двамата ми племенници (синовете на по-големия ми брат)! А за г-жа Муларова мога да кажа само че е най-голямата нещастница на света. А някой бе споменал нещо за г-жа Тин


19 Юни 2012 14:55 | Един комшии учил в трето
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Ама обаче тук се говори за физкултурника Тодоров. Помня го от ученическите си години, тъкмо новодошъл на работа ама аз тогава бях при г-жа Кирилова, не бе такъв гадняр. Гледаше да се хареса на всички учители (тоест колегите му). Аз когато бях 8-ми клас си спомням вече 3години бе на работа стана 1-вия от многото инциденти:Аз бях изгонен от господина по музика, и слезнах в физкулурния салон и гледах часа на приятелите ми от другата паралелка и играеха волейбол и едно момче го беше попитало може ли и аз да се включа да играя, и тогава господина се бе ядосал и го изгони от час писа му двойка, отсъствие и забележка че пречи на дисциплината, и Костарев като разбра извини на момчето отсъствието, предложи Тодоров за наказание (но тогава бяха други времена и не го изгониха) двойката бе поправена от класния му ръководител, а забележката остана защото никои не можеше да я премахне. Тодоров е много долен и противен даскал, но лично аз сам нямал проблеми с него, и с които и да е друг даскал в 3 ОУ


20 Юни 2012 14:23 | учил в трето
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

бивш ученик написа:учителите в трето са си много точни, тези, които не ставаха ги съкратиха.



Кой не е ставал от съкратените, господин Попов ли, трябваше още тогава да съкратят Тодоров, за да не създава тея проблеми, а на Станоев ще кажа едно:Ей, мършо заспала, оди си чети книгите или пък ходи на Каварна да слушаш рок-концерти и не ръси глупости да защитаваш сулю и пулю. Станоев и още нещо, заради такива мърши кат тебе Трето се развали като училище. Верно е че Сидеров много даде на Трето но и твърде много взе, както е и в ЗПГ (старото ССТ). При Костарев нямаше тея технологии защото от никъде не идваха пари, за него а веднага дойде мафиота Сидеров и направи всичко. Ето личи си че той е мафиот!!!




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар