Проблемите около депото в Джерман събраха на кръгла маса експерти, управляващи и протестиращи в Дупница

25 март 2013 17:58   32 коментара   10553 прочита


В Заседателната зала на община Дупница днес се проведе Кръгла маса "За” или „Против” изграждането на Регионален център за третиране на неопасни отпадъци. След много дебати, не се стигна до консенсус между управляващите в Дупница и Инициативния комитет срещу изграждането на Регионалния център за третиране на неопасни отпадъци Джерман. ”Безумие е боклука на 6 общини, да се стовари на 450-500 метра, близо до къщите на хората от село Джерман. Хората, смятат, че това се прави, за да може някои чиновници -управници да вземат едни комисионни”, коментира становището на жителите от село Джерман, Тасков.

На срещата взе отношение по въпроса и директора на РИОСВ –Перник Ангелов, който заяви, че: „Реализирането на проекта, ще стане, след като излезе доклада по ОВОС. Ако доклада е положителен, тогава ще се насрочи обществено обсъждане. На срещата присъстваха още директора на РЗИ-Кюстендил д-р Кознички, Иванова-експерт от Басейнова дирекция -Благоевград и други. Председателят на БСП-Дупница Станислав Павлов заяви: ”Разбирам ги експертите, но хората също имат право да си кажат думата. Време е, управляващите да разберете, че не трябва, да се отнасяте към хората, сякаш Вие, сте им началници, а хората са ваши началници.

”Ние не сме против този Регионален център за третиране на неопасни отпадъци”, ние сме против терена, да бъде в Джерман”, категоричен е Бурановски-от Инициативния комитет. Чимев и Ивайло Константинов припомниха на присъстващите необходимостта от изграждане на такъв Регионален център за третиране на неопасни отпадъци. На 31 март/ неделя/жителите на село Джерман ще блокират главен път Е- 79.

Н. Иванова

 


Още за: зала   отпадъци   дебати   Още от: Общество

Принтирай статия
32 коментара
25 Март 2013 18:34 | то знае
Оценка:
9
 (
15
 гласа)

Блокирайте Общината бе Джерманци, не разбрахте ли, че тези айдуци в общината от добро не разбират!


25 Март 2013 19:27 | дани
Оценка:
10
 (
14
 гласа)

Нека ги подкрепим всички дупничани, не разбрахте ли, че трябва да последваме Варна


25 Март 2013 21:08 | дупничанин
Оценка:
9
 (
13
 гласа)

Твърдо заставам зад Жрерманци и напълно ти подкрепям. Ивкони с това високомерие те изхвърлиха от волейбола сега и от Дупница ще те изхвърлим. Не сме ти задължени с нищо за да ни харчиш с поставени фирми парите. Управлявай си рейсовете и се махай от Дупница .Разбрахме те на какво си способен. Твоя бизнес е благодарение на ДПС. Хвана се с ГЕРБ благодарение на ГУЩЕРОВ. Хората виждат и знаят всичко . Кръга от фирми начело с твоя шурей, Караилиев и Атарян източват общината. Дупница ще стане втора Варна ако сам не се махнеш.


25 Март 2013 21:15 | яхинец
Оценка:
8
 (
12
 гласа)

Прав е дупничанин това което правят в Дупница от ГЕРБ е върха на нахалството. Ивкони го е страх да не загуби комисионните от сделката с боклука, защото времето изтича. С огромен натиск се опитва да пречупи обществеността, само че този път ние от Яхиново ще застанем до Джерман .Колко години Фармация ни трови а сега и сметище до земите на тези хора. Пълен абсурд. Призоваваме всички заедно с Джерман да ометем боклуците от ГЕРБ. Ивкони вън от Дупница. Оставка на Ивкони и целия кметски екип. Стига комисионни стига са краднали нашите пари.


25 Март 2013 21:27 | дупничанин 1964
Оценка:
8
 (
12
 гласа)

Време е Дупница да каже Стоп на ограбването на града. Явно че ГЕРБ Дупница не вижда какво става в България и продължават да си мислят че ще ние ще ги пърпим и ще им се усмихваме докато ни ограбват. Оставка на ГЕРБ Дупница това е единственото и правилно решение.


25 Март 2013 21:31 | старогражданин
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

Преди много, много години един джерманец ме излъга в Западна Германия. Беше "обещал"ксерокс на СДС-Дупница. Не намразих селото заради него. Няма да го намразя и от това, което виждам по снимките. Случихме на хора и в общината и в селото. Къде са човеците?


25 Март 2013 21:39 | бараковец
Оценка:
2
 (
8
 гласа)

Чимев е жертва на тези около него .Време е да се разграничи от този грабителски кръг. Да не забравя комсомоското и партиното си минало в БКП. Добър и честен човек е но тези от ГЕРБ ще му изядат главата. Като кмет Чимев трябва да застане на страната на протестиращите, ако иска да бъде кмет.


25 Март 2013 21:49 | до старогражданин
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Какво не ти харесва на снимките? Май не може да се прескочи с. Блатино? Висока топка ти е ..


25 Март 2013 22:20 | старогражданин
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

Попитайте Бурановски. Блатино е чак до Берлин. Но не и по-нататък...


25 Март 2013 23:06 | Aleks
Оценка:
10
 (
12
 гласа)

Нищо добро не може да се очаква от гастролиращата трупа на ГЕРБ в Дупница. Това са хора, които не милеят за града, а само за своите банкови сметки. Хора, които не се посвениха да противопоставят гражданите от общината. Хора, които никога не са искали да чуят за проблемите, а напротив, сътвориха нови със своите лъжи и манипулации.


25 Март 2013 23:39 | до Алекс
Оценка:
-5
 (
7
 гласа)

Tи откъде ги знаеш тези работи? Джерманци не искат боклука, а някои хора гледат кои какъв е. Стига злоба


26 Март 2013 02:09 | Aleks
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Аз се възхищавам и подкрепям жителите на Джерман, защото това са хора с гражданска позиция, хора, които милеят за родното си място. Боклука от 6-те общини не трябва да е на територията на община Дупница. И точно това казвам. Сега този инициативен комитет от Дупница заявява, че ще затворят пътя към депото и няма да приемат боклука на Джерман. Да, но там не е само боклука от Джерман, а от цялата община. Това е противопоставянето. И само да припомня, гастролиращите управници ни говореха есента за референдум..... защо 6 месеца не попитаха хората от Дупница и селата"Желаят ли депо на територията на общината? " .Замълчаха, или по-скоро така им е угодно . На това ли му казвате злоба? Вменяват на нас, данъкоплатците вина за санкциите, които ще ни бъдат наложени. Заплашват и винят и жителите на Джерман със закони и европейски директиви. А ако същите тези европейски закони и директиви се произнесат в полза на хората от Джерман, кой ще поеме отговорност за ината и театъра, който го разиграваха???


26 Март 2013 07:31 | 55
Оценка:
8
 (
10
 гласа)

Боклукът не трябва да е при хората и хората не бива да са при боклука.
Какво правят, тогава, всички тези хора в Общината?


26 Март 2013 08:29 | от жк
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Господ Здраве да дава на Отец Кирил ! Именно такива Божии служители като него .Дякона Левски, Паисии Хилендарски Запазиха Българщината от турско робство до наши дни!!! А такива като Тасков, Бурановски и всички останали от Джерман показват, че Гражданско Общество в Дупнишко и България ИМА ! За ужас на управляващите в Дупница!!!


26 Март 2013 08:49 | старогражданин
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Налага се да бъда по-конкретен. За мен "не! " на депото в Джерман си върви обезателно (!) с "не" на сметището на Феникс-ресурс и "не" на Дангов. Ей го, цъфти на втората снимка на пук на мен и на всичките ми усилия за намиране на човешко решение. Още не се е разлистило и минете на бавен ход по Е-79 с поглед към реката. Пък после си мислете за юнаците и от общината, и от ИК на с. Джерман. Преди две години Блатино пропадна в Кочериново. Пак ще пропадне ...въпреки усмивките от снимките около посещението в депото в Трудовец. Дядо е в отлична кондиция. За цената няма да говорим.


26 Март 2013 09:14 | ай
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Като е толкова безопасно новото депо, не търсете други терени да си остане където е било до сега какъв е проблема, само разходи на средства и разправий м/у хората. Селата са място за отдих и селскостопанска работа, ама гражданино е свикнал да живее без да работи, да създава проблеми и боклуци друг да му ги търпи . А засрамете се и не тормозете невинни хорица !


26 Март 2013 10:35 | л.иванова
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Подкрепям жителите на селото както и мнението на яхинци. има единност и нека продължават така. а не като в червен брег. там кметицата от герб вместо да сплотява хората тя ги смлазява и съсдава напрежение. продаде нивите на ивкони и после организира хората на стачка. я не съм подписала документа а кой госпожо прави на ненормален ако нямаш сиво векщестово къде си тръгвала. бърка се в работата на бившото ткзс в ликвидация ама пари и текат и нема начин селото пропадна от нея до дупка и крайно време е този увяхнал гербер който не чува да си даде оставката и да си полумаава пенсията а не да бърка хората къде не разбира а и съзава хаус. вън от селото а не да виси само за заплата.


26 Март 2013 10:51 | възмутен
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Подкрепям хората от Джерман. Не на боклука, не на Феникс-ресурс. Всички трябва да изразим гражданска позиция и да подкрепим своеволието на кмета на Дупница. Бойко падна защото не се вслуша в гласа на хората. Времената се промениха. Ако някой иска да вземе боклука в двора си, но само зад оградата си, а ни като Феникс-ресурс.


26 Март 2013 11:27 | гк
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

Това е проблемът в България - от всяко недоволство се възползва някой! В случая какво прави там Дангов ? и съжалявам, но не може човек с миналото на Тасков да се изявява като такъв родолюбец! Айде стига, не сме глупави!


26 Март 2013 11:52 | 5678
Оценка:
-5
 (
9
 гласа)

Ейй как им внушиха, че едва ли не ще ги изтребят с това депо! В 21 век сме, в ЕС сме, стига конспирации, няма да се допусне екологична катастрофа в землището на Джерман, успокойте се! ВСИЧКО Е ПОЛИТИЧЕСКА ИГРА ОТ БСП, СЪБУДЕТЕ СЕ!


26 Март 2013 11:54 | деспотов
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Време е на цялата тази герберска шайка да и пожелаем довиждане. Хан Крум го е казал щом от мира не разбира на ти секира. Да се махат и стига са дразнили хората. Тия като че ли пожизнено искат да ни управляват. Срамота е това което правят -противопоставят хората едни на други и само комисионни са им в главите и що един от тях няма доблестта да се изправи с хората и да каже сбъркахме ще намериме друго решение. Пълни идиоти. Цяла Дупнишка околия подкрепя с. Джерман заедно ще блокираме пътЕ79.


26 Март 2013 12:09 | тцтц
Оценка:
-4
 (
6
 гласа)

Тази герберска шайка, както се изразихте, поне се интересува и съобразява с мнението на хората, защото ако това се случваше преди няколко години в Дупница, въобще нямаше да има такива протести, преговори и недоволни... Въпросът отдавна щеше да е решен, без джерманци изобщо да полят да протестират! Паметта е краткотрайно нещо...


26 Март 2013 12:54 | мдаа
Оценка:
2
 (
8
 гласа)

Я Дангов как се е нахилил доволно само!!! Знае как да се възползва от ситуацията той, стара лисица е...
А и колко смислено се е изразил Павлов - няма думи, умник е той! :)
Джерманци, ТЕЗИ КОИТО УЖ ВИ ПОДКРЕПЯМ, САМО ВИ ИЗЛАГАТ, да знаете!


26 Март 2013 13:23 | чочо
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

Ние знаем, че Павлов без началници не може. Какво да го правим, горкичкия, не му провървя с мъжете. Галеви го изоставиха, Дангов е отвратен, остана му само мъжкото момиче Мая.
Е, но и това си е нещо..... Ех, времена, ех братя! Колко преходни сте вие?


26 Март 2013 14:26 | zuzi
Оценка:
-6
 (
8
 гласа)

И като блокирате общината и изгоните тези управляващи каква ви е алтернативата, че не се сещам? Тези, които провокират в момента това за това, са същите тези, които си мечтаят да седнат там!


26 Март 2013 14:36 | от подина
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Когато Дангов скочи срещу Галевци и Румен Петков, къде се криехте тогава вие бе мишоци!!!


26 Март 2013 15:06 | чудомир
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Когато този протест изчисти Общината от насъбрания от десетилетия боклук ще започне нова епоха за Дупница и дупничани.
Невъзможно е да бъде избран по-глупав депутат от Гущеров, защото такъв няма.
Невъзможно е да бъде избран по-продажен кмет от Чимев, защото такъв няма.
Невъзможно е да бъде избран по нагъл Председател от Константинов, защото единственият такъв се е отдал на старините си в Бистрица.
Невъзможно е да бъде избран по всеяден зам-кмет от Крумката, защото такъв няма.
Невъзможно е да бъде избран по-циганизиран съветник от Кацов, защото такъв няма.
Изводът е, че настоящето нещастие на Дупница алтернатива няма.


26 Март 2013 16:35 | деспотов
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Изобщо и не сме си помислили да седнем в Общината за разлика от сега седящите там. За управлявлението на Дупница трябват хора знаещи, можещи и неподкупни за разлика от сега седящите там. Хора с морал. Не тикви и боклуци .Оставка на цялата тази пасмина това е единственото правилно решение.


26 Март 2013 17:53 | 4
Оценка:
-5
 (
7
 гласа)

Напротив - всички, които са на предни позиции желаят да седнат там! А за такива ''неподкупни'' хора с ''морал'' можем само да се молим да не седнат! Че тогава ще стане един мат и маскара, та главите ще ни се завият!!!


26 Март 2013 18:58 | от кръглата маса
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Вчера след края на срещата от инициативния комитет попитаха дамите експерти дали са били на терена в Джерман. Отговора бе -НИКОГА! Работили били само по документи! На въпрос дали и по документи са се омъжвали, или първо са пили кафе, ходили на обяд, вечеряли, пренощували в хотел и проверили добре терена на бъдещия си съпруг, тактично замълчаха! А терена в Джерман без да го и видят ставал, нали други ще му дишат смърднята и мърсотията!


26 Март 2013 19:11 | старогражданин
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Бедна Ви е фантазията колко е изгнило лявото, и как смърди дясното. Няма какво да коментираме. Да изчакаме да оформят листите и после ще умуваме ...има ли светлина в тунела. По принцип няма място за отчайване. Дупница оцелява още от 9-ти въпреки държавата. Много десетилетия. Да му мислят другите градове. Усмихнете се, ударете една ракия и се кръстете за успех на младите.


27 Март 2013 07:23 | дупничанин
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Колко смрад, колко мъка има ло този свят, боже!




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар