Ползваха началника на кабинета на Доган Ахмед Емин по делото "Чората"

30 ноември 2010 00:14   32 коментара   36428 прочита
Ив. Костов
Ив. Костов


Ив. Костов

Разкрития на обвиняемия за смъртта на Чората Мирослав Писов: Зад експремиера Ив. Костов седят лица, свързани с поръчковите убийства в Югозапада

Бившият началник на кабинета на Ахмед Доган - Ахмед Емин, е бил ползван по делото "Чората" като влияние и за това сме информирали прокуратурата още преди една година, заяви в предаването "Тази сутрин" по bTV Мирослав Писов, един от обвиняемите по делото за смъртта на Ангел Димитров. Той отбеляза още, че политици от различни партии влияят на делото.

Писов обясни, че смъртта на Ахмед Емин е в същия ден, в който се самоубива и проф. Стойчо Раданов, според чиято експертиза по делото смъртта на Чората е вследствие удар между третия и четвъртия прешлен.

Искаме разследване на тази експертиза, защото е поискана от бащата на Чората и е направена на труп от девет дни, подчерта Писов. Той поиска право на отговор в ефира на "Тази сутрин" след изказване на лидера на ДСБ Иван Костов, че случаят "Чората" е част от слабостите на МВР. Той твърди, че полицаите са убили човек със съмнителна криминална репутация.

Тази полицейска операция беше законна, разпоредена от Главна прокуратура, МВР и Министерството на финансите. Полицаите не са отишли по свое хрумване, макар че накрая се случва нещастен инцидент. Трите експертизи ясно показват, че смъртта на Ангел Димитров е свързана с болест и полицаите нямат връзка с това, и дори в експертизата на Стойчо Раданов е отбелязано, че белезите по лицето на Чората нямат връзка със смъртта и полицаите, каза Писов.

Когато бяха произнесени първите присъди срещу мен и 4-мата ми колеги, казах, че това е отмъщение за работата на РЗБОП - Благоевград по контрабандата, свързана с Косьо Самоковеца, Доктора и всички, които бяха в основата на балканската мафия, коментира Мирослав Писов.

По думите му зад това, което говори Иван Костов, и зад неговата политическа позиция седят лица, свързани с поръчковите убийства в Югозападна България, хората, свързани като политическо влияние по делото Чората - Людмил Георгиев и Илия Янев от Сандански.

Интересът на Иван Костов, надявам се, да е личен, не политически, и е свързан с това, че част от политическите му съратници са близки до бащата на Чората - близостта с Елиана Масева и Людмил Георгиев, вуйчо на Чората, подчерта обвиненият и обобщи: Рано или късно всичко по това дело ще излезе наяве.

Министърът на вътрешните работи Цветан Цветанов смята, че е имало политически елемент по делото "Чората" за въздействие върху съда, предаде вчера агенция "Фокус". Не трябва да се намесваме в делото. Трябва да вярваме във висшата инстанция - Върховния касационен съд, където ще бъда гледана присъдата, която беше дадена към служителите. За нас все още остава необяснимо решението на съда за умисъл в действията на полицаите. Не може да излизаш с решение, което да означава, че полицаите са отишли с една-единствена задача - да умъртвят един, който предстои да бъде задържан, уточни министърът.

Цветанов каза още, че МВР като страна по делото ще излага това като възможна теза заедно с адвокатите, които представляват ведомството, за да има справедливост в решението на Върховния касационен съд.


Още за: М. Писов   Чората   А. Емин   Още от: Общество

Принтирай статия
32 коментара
30 Ноември 2010 04:32 | ПЕШО
Оценка:
3
 (
17
 гласа)

Ей, обригадо дано господ те накаже, децата ти дрогаджии /наркомани/ да станат.... и последната ти риза от гърба да свалят и за дрога да я продадат... Явно си от котилото на мръсници като чората.... дрога, проституция, рекет, за такива като теб, това е бизнес... А дали е така!!!??? Пари да падат... гадове мръсни, затова не искате здрава и силна полиция /държава/.... а дали чората някога е имал трудова книжка, дали е изкарал 5 лева с честен труд, това не е важно за боклуци като теб... Повръща ми се....


30 Ноември 2010 07:22 | Az
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

Затвор за убийците !!!


30 Ноември 2010 07:26 | не е ли ясно
Оценка:
4
 (
16
 гласа)

че Людмил Георгиев вдигна случея на политическо ниво , защото е вуйчо на Чората ! Слушах Писов вчера по телевизията и ми звучи правдоподобно !


30 Ноември 2010 08:04 | 11111
Оценка:
2
 (
8
 гласа)

От кога Писов разбира и политиката, или ченгето става за всичко то е безгрешно! Чората старши винаги е подкрепял червените. Да си спомним с какво бе облепен хотела му за последните кметските избои с лика на червения Паскалев. А Людмил Георгиев напусна СДС именно заради Костов и отиде при Доган, тека че тезата на Писов издиша .


30 Ноември 2010 08:24 | До 11111
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Прав си!


30 Ноември 2010 08:25 | от кеймбридж
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Миро , кажете истината и тя ще ви направи свободни !!


30 Ноември 2010 08:29 | БРЕМенна
Оценка:
5
 (
11
 гласа)

Разбирам ги полицаите (тез от НСБОП също ли са полицаи?). Те горките сега искат да прехвърлят вината за СОБСТВЕНИТЕ си действия на по-вишестоящите. Ми може шефовете ви да са ви разпоредили (то иначе щеше да е произвол), но НАЧИНА по който сте го задържали и ПРЕБИЛИ можете ли да докажете, че ви е РАЗПОРЕДЕН? Ако можете какво ми се ТУТКАТЕ? А Ахмед Емин можете ли да докажете, че е ВЛИАЕЛ на делото без разпоредбите на Доган? Защото, ако не можете вие или директно обвинявате Доган за смърта на Чората, или просто използвате МЪРТВИ за да се спасите. Ма много сте НАГЛИ, бе!


30 Ноември 2010 08:33 | аз
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

Убийството е пристъплениуе както и да го погледнеш. Но в БГ където съдът се купува , а полицаите не смеят да си вършат работата, защото ги натискат от всякъде , за престъпници като чората - такава трябва да е присъдата. ДА ГИ ТРЕПЯТ КАТО КУЧЕТА.... А НА ПСЕВДОЗАЩИТНИЦИТЕ ИМ - МАЧКАНЕ ДО ДУПКА. Та ако ще и Людмиловци и Костовци и не знам какви др.да са .....


30 Ноември 2010 08:38 | От МВР
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

Този Писов чисто се е побъркал. Забрави ли,че Александър Праматарски и Богомил Бонев го върнаха на работа след като бе хванат в контрабанда на дървен материал. Та той защо не спря Косьо Самоковеца, който си седеше в Сандански на резиденцията и прибираше парите от Кулата. Защо после не скочи и срещу Доктора, ами Марио Минев , ами срещу Будимов, срещу Тошо Борсука и пр.? Амнезия ли има, че е забравил какво точно правеше с племенника на Лазар Причкапов - Цецо Разсолков на Пункта Логодаж? Ами там май си бяха също контрабандни цигари, а после го отнесоха митничари, които при разпитите признаха, че Писов им е давал пари. Чората бил боклук, ама Писов е рафиниран та рафиниран б.....!


30 Ноември 2010 08:43 | ДО МВР
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

ВЕРНО Е ВСИЧКО И ТОЗИ РЕВЛЬО ДА МЪЛЧИ ЗАЩОТО АКО НИЕ ОТВОРИМ УСТИ, ХОРАТА ЩЕ СЕ ПОТРЕСАТ ОТ НЕГО. СЪПРИЧАСТНОСТТА НИ Е ПОВЕЧЕ КЪМ ДРУГИТЕ МОМЧЕТА КОИТО СА СВЕСТНИ НО ИЗПУСНАХА МОМЕНТА ДА КАЖАТ ИСТИНАТА И ЗАТОВА СЕГА ЩЕ МУ СЪРБАТ ПОПАРАТА НА ТОЗИ ИЗМИСЛЕН ПОЛИЦАЙ. НЕ ГО Е СРАМ И ПРОДЪЛЖАВА ДА РЕВЕ НАВСЯКЪДЕ.


30 Ноември 2010 08:54 | мнение
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

ахмед емин, иван доктора, косьо самоковеца, дрън-дрън. следващия път ще говори за обама, путин, меркел и кой ли не запознати с неговата интернационална дейност. лошото е, че само няколко дни не достигнаха да ти връчат заповедта за поредното уволнение и нямаше да има сега циркове, а чората ако беше виновен щеше да е затвора. не може господине да го викате преди това всеки ден в продължение на една седмица и управлението и защо не го задържахте тогава при толкова много данни? ами чакахте да направите фурор и с неграмотния ти началник тръгнахте да правите американски сериал. крайно време е някой от мвр да разкаже ти каква си китка за мирисане.


30 Ноември 2010 08:59 | читател
Оценка:
-2
 (
8
 гласа)

Предлагам, да извикат на разпит ген.Атанасов и другите му съпартийци да обяснят ЗАЩО превърнаха случая "Чората " в политика. Кой ги НАТИСНА - семейството на убития, Емин, Доган или си беше реакция повлияна от ЧУВСТВА и за тази цел даже народното събрание треаше да се занимава точно с тоз случая. Щот аз подозирам дългата ръка на късия и побъркан ум на КОСТОВ дето си говореше с некакви теменужки докато ги поливал.


30 Ноември 2010 10:21 | Стойчо
Оценка:
-1
 (
9
 гласа)

"Трите експертизи ясно показват, че смъртта на Ангел Димитров е свързана с болест и полицаите нямат връзка с това, и дори в експертизата на Стойчо Раданов е отбелязано, че белезите по лицето на Чората нямат връзка със смъртта и полицаите" - каза Писов. http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=673160 -( на този адрес можете да видите на какво са го направили. На мен това определено не ми прилича на родилни белези ) Този човек сляп ли е или си мисли, че ние сме слепи и прости?! И това не е най-лошото. Най-лошото е това, че такива хора са много по-лоши от обикновените престъпници, защо използват щита на държавата за да извършват безнаказано престъпления и да рекетират другите престъпници. Те са подобни на полицаите, които са изнасилвали с дни момичето, което е потърсило защита при тях от изнасилвач. Ако някой иска такива хора да го "пазят" си е за негова сметка, аз не искам такава закрила.


30 Ноември 2010 10:21 | Васил Шумаров от Петрич
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

След това, което прочетох в коментарите "От МВР" и "До МВР" и "мнение", вече на никого не вярвам.
.
И все пак, присъдите на Мирослав Писов и останалите полицаи са толкова жестоки, че можем да ги приемем като отмъщение за нещо скрито-покрито. Не може да има такива присъди за трагичен инцидент при арестуване!
А ако Писов наистина умишлено е оставил контрабандистите да си вършат работата, това е ДРУГО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ по служба, за което би трябвало да бъде съден в ДРУГО дело.


30 Ноември 2010 10:34 | до Васил Шумаров от
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Василе, ти да не твърдиш,че като те бребият това се таксува за трагичен инцидент? Щот, брат ми не погледнеш разпространените от семейството на Чората снимки? Те защо ги разпространиха, мислиш? Защото са знаели или подозирали, че ще замажат работата и няма да има осъдени. Те си искаха разследване, а не твърдения, че бил умрял от сърце, страх и незнам си кво там при положение, че е с белези на китките от белезници и удари по главата, то той спокойно може да е бил приведен в безсъзнание и качен в колата. Как може да са му сложили белезници, а да не са били в състояние да го качат? Той сам ли им е дал да му ги сложат? Те после ли са почнали да го бият? И защо не допускаха близките му в бърза помощ? За да не му помогнат ли или за ДА МУ ПОМОГНАТ?


30 Ноември 2010 11:10 | до аз
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Ей, АЗ-ът, кой ще мачка тез които защитават чората, бе? Пак полицията или си имате некакво скрито подразделение за справяне с НЕУДОБНИТЕ? Пък и не е задължително да си в подкрепа на чората, за да ти е ясно, че тези са прекалили и ако искаме да не се прощава ЛИПСАТА на задръжки в хората (особено в правоохранителите и правораздавателите) тея треа да си понесат наказанието, а не да реват:ма той си го заслужаваше, ма той колко е убил, ма ние не може да плащаме за некадърно управление и т.н. Ма като е убивал да сте сезирали органите и да сте събрали некакви доказателства в подкрепа на тез брущолевения. Или си мислите, че е достатъчно да оплюете, намачкате, смачкате и разнесете някой и вие ще сте най-чистите, най-достойните, най-изпълнителните и на всичкото отгоре и най-онеправданите. Тия епитетчета дето лепите на хората и на себе си нещо са в ДЪЛБОК конфликт.


30 Ноември 2010 11:27 | istina
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

do Pesho&
ПРАВ СИ!
ВСИЧКО КОЕТО КАЗВАШ Е 100% ИСТИНА!


30 Ноември 2010 11:32 | клошар
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

нищо чудно тези дето спрели да отвличат и убиват за момента да са самите полицаи, за да помогнат на хората си да градят имидж. Как така тези преди тях нямаха хал-хабер понятие кой отвлича срещу подкуп (ако са имали що са траяли) и цецо-химчето на гербчето дойде и като инспектор дю-дю в комбина със шерлок холмс всичко разгада, разплете и арестува след продължителни разработки целиот престъпен контингент, но със пунктовете за цветни и черни метали не мое да се справи щот са му ного. Ного били и на глава от населението. Ма тва говори, че хората се прехранват с КРАЖБИ, а не с убийства. И ако иска да се справи са и с кражбите да се откаже от бюджетчето за МВР и да го инвестират у некоя дейност за безработни или да ги раздадат на безработните. Щот тез кражби стигат само за единия хляб и не могат да се сравнят с милиончетата откуп. На всичкото отгоре мизерията застрашава нац.сигурност и е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се справи и с нея, ако па техни хора не крадат кабели за да откажат инвеститорите в ПРЕНО


30 Ноември 2010 11:49 | към клошара
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Цецо консултатчето не е имало време да се занимава и да напредне повече от предшествениците си преди да спечелят изборите, но е от БЪРЗИ, СМЕЛИ, СРЪЧНИ и като му поставят задача консултираните от него бързо се справя. Са да отговори БЪРЗО, СМЕЛО и СРЪЧНО целото кабинетче имаме ли нужда от Белене или не. Щот ако каже, че немаме, щот си имаме вече централа да земе да обясни на обществото неговото семейство като си е имало наследствено апартаментче що си е купил още. Какво ше ги праи тея жилища? Ще си ги земе ли с него в РАЯ или в АдА? ТОЙ МОЕ И ДА НЕ ВЕРВА В АД И РАЙ и за тва да си мисли, че ше се прероди и па като ЦЕЦО и ше си живее па у тех.


30 Ноември 2010 12:31 | медия
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Да, бе тия не ги ли е срам? Доган нямал моралното право макар, че правно всичко му било наред. Ми на тия Цветета - Цецо и Алексей, КОЙ им разрешава и според кой закон са изрядни и те правно в консултациите си? Тия български или чужди фирми са консултирали? КОЙ им е дал право да споделят ЗНАНИЯ при положение, че от техните съвети за зависи съдбата на държавата? Или знанието им за вътрешната кримогенна обстановка не е била на ниво и са имали право да си плещат каквото си искат и да съветват който си искат? АЕ са да отговорат на тези НАЦИОНАЛНО интересни въпросчета!


30 Ноември 2010 13:11 | реалист
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

от прочетеното по-горе става ясно че повечето коментари са от стария чора и роднините му така че изобщо не се връзвам лично аз на тези коментари . Факт е че има смърт при задържането но е и факт че Ангел е бил дрогиран , факт е че той се е уплашил защото повечето бандити предимно са страхливи и комплексирани , факт е че си е имал и проблеми със сърцето . Вероятностите за смъртта му са много най- марлката обаче е че е починал от бой . Как си представяте Райо Чората да изпусне шанса да получи пари независимо от начина и причината . Така че полицаите имат вина но не толкова голяма каквато им се вменява . А кой уби Ахмед Емин питайте Л. Георгиев той знае най добре .


30 Ноември 2010 14:05 | към реалист
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

А ти откъде знаеш,че той знае? По- добре кажи ти и ние да разберем та да ТИ ВЪРЖЕМ на твоите приказки, макар, че коментарите на са предназначени за да им се връзва или развързва някой, а за споделяне и терапия.


30 Ноември 2010 14:19 | призив
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

прави са тези, дето защитават тезата, че ако останалите момчета бяха казали как Писов и Костов са ги "мотивирали", сега господина, който е герой единствено на собствените си сериали, щеше да е отдавна там където му е мястото. Против съм и това, че момчетата трябва да го отнесат вместо него, като си мислят, че колективната вина е по-малко наказуема.


30 Ноември 2010 14:29 | Логика
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Откъде на Писов толкова много информация след като сам твърди в свое изказване пред една медия, че нещата около Чората са водени от друг негов колега. Та тия в службите да не би да правят колективно четене на това, което са подслушали и това не е ли наказуемо от закона. Господата от съда като дават разрешения за такива неща, имат ли механизъм за контролиране на процеса оттук-насетне и каква е гаранцията, че тази информация се ползува от когото трябва и е по строго предназначение. Защото в случая Писов свободно си разказва неща, които не е било редно и законно да са му станали достояние. А за това отговорност носят този, който пряко движи нещата и началника им. Но в случая като се има предвид високата квалификация на шефа им, нищо чудно, че там е било такъв бърдак.


30 Ноември 2010 14:35 | напомняне
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Този Писов нали го задържаха за някаква злоупотреба с инфопмация и затова, че с чужда парола е бъркал в масивите на МВР и опитвал да си прави собствен архив. Тогава нямаше ли голям скандал и защо го потулиха? Отново го върнаха на работа и му възложиха пак най-великите дела и се видя каква я свърши. Пък майче го водили и експерт към съвета за сигурност към Министерския съвет? И кой му е пречел тогава да си върши работата, та сега се пъчи колко много е знаел?


30 Ноември 2010 20:13 | Stoni
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Най после "разбрахме" кой е бил виновен, че полицаите лущеха като луди при операците, бесни от безсилието в което ги поставяха клептократите. "Разбрахме", кой е виновен за престъпното управление, което направи отявлен престъпник министър на вътрешните работи и кой разпореди на директорите си да извършват бесмислени операции в които да се вдига пушилка от медиите за да лъжат хората, че са способни на нещо друго освен да създават схеми и да крадът от държавата и через нея от тях.
Костов е бил виновен пак. Как не се сетих по рано..


30 Ноември 2010 22:23 | WD
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

За убийците заличаващи собствените си следи трябва да има възмездие.. Но от друга страна институцията държава не съществува. правосъдие пък съвсем. В пълен ход е закона на джунглата. Най големити разбойници са горе....


01 Декември 2010 02:25 | непознат
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Не познавам полицаите и не ги коментирам. Но покойникът, лека му пръст съм срещал веднъж в живота си очи в очи. Това е най-гнусното същество. Просто ,тъпо,нагло и със самочувствие , без покритие. Мислеше, че като е наредил златото крадено от майка му е най-великия. За него се знае-наркоман, сводник и страхливец. Нали пълни веднъж гащите. Чудя се на още по-тъпата му "жена", как не разбра, че му е една подметка. Та нали " човекът" от любовницата е излизал. Явно и тя иска някой лев, "горката".


01 Декември 2010 23:29 | ПЛЯС
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

ЧОРАТА БЕШЕ БОКЛУК... ДОЛЕН ГАДЕН И СМРЪДЛИВ.... А КОСТОВ СЕ ЗНАЕШЕ ЧЕ ДЪРПА КОНЦИТЕ НА КОНТАБАНДАТА И МАФИЯТА В ЮГОЗАПАДА, ОЩЕ ОТ ВРЕМЕТО НА ЗЛАТИ-ЗЛАТИСТИЯ ОТ ДУПНИЦА... НО КАКТО КАЗВА ПИСОВ, ВСИЧКО ЩЕ ИЗЛЕЗЕ НАЯВЕ...
И ОЩЕ, АКО НЯКОЕ ЧЕНГЕ, ЩЕ ТРЕПЕ ЕДИН БОКЛУК КАТО ЧОРАТА... АМА МОЛЯ ВИ СЕ, ТОВА СА ХОРА КОЙТО ПОЗНАВАТ СИСТЕМАТА НА РАЗСЛЕДВАНЕ... ЩЕ ГО НАПРАВЯТ ТАКА ЧЕ И ГОСПОД НЯМА ДА ГИ РАЗКРИЕ...




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар