Пиринско се "събуди"! Над 5000 излязоха на протест срещу ЧЕЗ в Благоевград, в Г. Делчев около 1000 ругаеха монополиста, протести в Кюстендил, Дупница, Сандански и Петрич

10 февруари 2013 13:10   67 коментара   23086 прочита


Над 5000 благоеградчани днес излязоха на протест срещу енергоразпределителното дружесто ЧЕЗ, това е поредният протест срещу монополиста, но е най-масовият от години, припомнящ стихийните бунтове на народа преди свалянето на комунистическия режим. С бутовни песни, скандирания и освирквания многолюдното шествие тръгна от сградата на ЧЕЗ на булевард "Св.Св Кирил и Методий", мина през полицията и стигна до площада пред общината. Хората бяха категорични, че ЧЕЗ трябва да напусне България "светкавично". Стотици са тези, които са платили убийствено високи сметки, те призововаха този месец никои да не плаща.

Активни на протеста бяха младежките организации на политическите партии, те подкрепяха изцяло бунта на народа.Многохилядното шествие събуди Благоевград,граждани на талази се включваха към протестиращите. Площадът пред община Благоевград почерня и бе най-оживеното място в областния център днес.Хората ще протестират докато дружеството не се махне от страната. Утре протестните действия в Благоевград продължават. Около 1000 се събрха на протест срещу ЧЕЗ и в Гоце Делчев,протестират Сандански, Петрич, Дупница, общо 28 градове в страната се обявиха против "кожодерите". "Всеки ден ще е така до победата", скандираха навсякъде. С последните си сметки ЧЕЗ подписа "присъдата" си, спешно трябва да напусне България. В Македония за същото количество изразходвана енергия, за която тук плащаме 500 лева, плащат 70 лв.

П. Павлова


Още за: протест   ЧЕЗ   граждани   Още от: Общество

Принтирай статия
67 коментара
10 Февруари 2013 13:24 | наблюдател
Оценка:
66
 (
80
 гласа)

протестиращите бяхме над 10 000 човека, ако не вярвате елате утре в 18 00 часа пред общината да броим *СЪЕДИНЕНИЕТО ПРАВИ СИЛА/ ЗАПОВЯДАЙТЕ


10 Февруари 2013 13:25 | Един разумен човек
Оценка:
-75
 (
111
 гласа)

Явно има хора които ската да вадят дивиденти от проблемите на хората. Някой от вас погледна ли си показанията на електромерите. Някой замисля ли се че цената електричеството което ползвате е съвкупност от компоненти които определя ДКЕВР. Вероятно в голяма част от хората които сне на протести има и хора работещи в Бензиностанции - питахте ли как се формира цената на горивата. Или има хора които работят в търговията - тях питате ли ги как определят цената на стоките и задължени ли са да пишат всичко разделено. Ами любимите ни лихви и кредите някой пита ли как банките се издържат.
Но така е по лесно да плюем и да не приемаме доводите не другите особено преди избори нали така г-жо Манова май искате политическа кариера :) дано е успешна но помислете и за хората не само за себе си


10 Февруари 2013 13:39 | Гоце Делчев
Оценка:
47
 (
57
 гласа)

В Гоце Делчев бяхме над 3 хиляди !!!


10 Февруари 2013 13:41 | нера3умен човек
Оценка:
71
 (
83
 гласа)

3а какви компоненти на ценообра3уване говориш бе човече. Какво о3начава "невъ3становяеми 3агуби". Какво о3начава достъп до мрежата. Да не би ти когато вли3аш в мага3ин да плащаш такса на входа.


10 Февруари 2013 13:53 | KKK
Оценка:
67
 (
69
 гласа)

Да протестираме и за цената на ВОДАТА, ХРАНАТА и ГОРИВАТА!


10 Февруари 2013 13:54 | стив
Оценка:
47
 (
57
 гласа)

Не разбрали човече, става дума за допълнителни компоненти в ценеобразуването които изкуствено надигат цената на тока. Ти разумни човече сигурно работиш в ЧЕЗ и затова защитаваш цената. Ние не скачаме срещу теб, а срещу твойте работодатели и вместо да се присъединиш към нас ти защитаваш хубавата си заплата. ДОЛУ ЧЕЗ да си ходят или променят цената на тока спрямо Българския стандарт. Мафия, пак мафия вървете си от България.


10 Февруари 2013 13:54 | До неразумен
Оценка:
12
 (
16
 гласа)

Това цената, която плащаме за ТЕЦ-овете и определена от ДКЕВР!


10 Февруари 2013 14:07 | камен
Оценка:
54
 (
62
 гласа)

Трябва да сме единни, крайно време е, вече не се издържа, голяма мафия е ЧЕЗ, каква глоба на ЧЕЗ, да си ходят, недейте замазвайте положението, хората с месеци не могат да си извадят партиди, късат нервите на хората, след това пък сметките не може да платим, постоянно вдигат цените, но къде е правителството в този момент да защити хората


10 Февруари 2013 14:09 | обикновен Човек
Оценка:
46
 (
54
 гласа)

ЕЕЕй този разумния -на нас не ни харесва някой си да прибират девиденти от всичко, а ние да плащаме, а пък на теб ако ти изнася плати и моята сметка за достъп и пренос, която e по -голяма и от размера на сумата която съм изразходвал. Как може да плащаме двойни сметки като взимаме минимални заплати бе разумен? Помисли малко пък тогава взимай отношение и то да бъде наистина -PАЗУМНО!


10 Февруари 2013 14:10 | До Неразумен човек
Оценка:
-55
 (
73
 гласа)

Явно неразумните хора за много в този град.
Някой пита ли в магазина колко от цената на Пилето което купувате е месото и колко е стойността на транспорта, опаковката, труда на хората за да го имате.
Просто е заплащане само една цена и друго не ви интересува. Нито това дали фирмата която го продава е на загуба или не.
А тук хем искаме да сме информирани кое как се образува като цена, хем сме недоволни че е написано.
Явно не може да ни се угоди. И аз имам по високо потребление като вас през декември но това е защото съм си бил вкъщи и знам какво потребявам.
Сменил съм електроуредите с енергоспестяващи за да икономисвам. Колко от вас са го направили? Или е по лесно да викаме срещу другите.
Сега е лесно да викаме а мислите ли въобще тази държава колко от цената прибира и колко остана на електродружествата. - МАЙ НЕ, защото е по лесно да кажем УУУУУ и ВЪН.


10 Февруари 2013 14:36 | анонимен
Оценка:
47
 (
57
 гласа)

Мили разумни човече, защо не погледнеш исканията на хората и средната работна заплата в страната и отчетеш колко семейства са под минимума на тази заплата. Ние протестиращите не сме неграмотни и много добре разчитаме сметките и виждаме как с различни допълнения се утежнява цената на тока. Искаме цени съответстващи на българския стандарт на средно статестическия българин. Консумацията не е завишена въпроса е цената на тока отговаряли на нашите условия. Ако средната работна заплата за странат е 1500 лева нека и цената на тока е такава. Народа е обречен на глад и мизерия. Не ми сравнявай бензина с цената на тока. Колата може да не караш, но на студено не се живее при минимална работна заплата 300 лева


10 Февруари 2013 14:38 | Потърпевша
Оценка:
69
 (
77
 гласа)

И моите уреди са енергоспестяващи. Вкъщи се отопляваме на дърва. Потреблението ми лятото е по-голямо отколкото зимата, защото тогава включвам климатици. Готвя изцяло на газ, вкл. фурна. Декември съм била вкъщи, но аз и ноември бях също вкъщи. Именно защото знам какво потребявам, това увеличение на сметката ми е напълно неоправдано дори да е увеличен отчетния период. И ДА, казвам - УУУУУ, ВЪН!!!!! Защото ми писна да си мълча и да свалят 10 кожи от мен по всякакъв възможен начин!


10 Февруари 2013 14:44 | познат
Оценка:
48
 (
54
 гласа)

хора да спем да плащаме тока всички като албания тогаве сами ще си ходят гърците на подиграват когато стачкуват казват по тихо да не събудим българите само стачки с тези стачки гърция постига всичко не само тока а гаста дървата за огрев исичанито на горите цените в македония са на половината на наще омръзнами да сам роб в българия вече 40 години българина не може да разбере че депотати и министри са подчинени на нас а не ния на тях както смеги избрали така можем да сиги испратим по селата стига вече с смученето на народа само стачки и затваряне на пътичата за гърция през кулата и гоце делчев да разберат че българита е жив


10 Февруари 2013 14:47 | кккк
Оценка:
43
 (
47
 гласа)

Да не плащаме тока докато някои в тази страна и тези избранници не отговори на исканията ни. Политици къде се скрихте защо не излезете пред хората. Недоволството расте. Исканията да се изпратят до правителство, президент, кметове и народно събрание. Ще си платим сметките за тока само когато намалят цената.


10 Февруари 2013 15:02 | ани
Оценка:
36
 (
38
 гласа)

БРАВО!!!!! САМО ТАКА МОМЧЕТА И МОМИЧЕТА...!!!! жалко, че живея в малко село-иначи и аз исках да съм с вас!!!


10 Февруари 2013 15:04 | Деспотов
Оценка:
35
 (
37
 гласа)

Знаят ли всички, че законите за енергетиката са гласувани от тези същите депутати +НДСВ и тези закони обслужват монополистите ЧЕЗ, ЕОН и ЕВН и колко пари са взели за това тези депутати. Това са лобистки закони и сега това е от гърба на нас.
Погледнете има ли поне един професионалист в ДКЕВР всичко е партийни назначения. ГЕРБ излъга че ще промени тази практита но уви с тези депутати няма как да стане. А дали прокуратурата няма да се огъне на монополистите и правителството.


10 Февруари 2013 16:18 | 123456
Оценка:
-21
 (
49
 гласа)

Ползвате най-евтиния ток в Европа. Заплатите са ви ниски, за това протестирайте, не за "високите" сметки за ток. И храната ви е най-евтина, и водата, всичко. А заплатите са ви ниски защото икономиката ни е слаба, немаме инфраструктура, бизнесмените ни са аматьори в дейностите, с които се занимават, а работната ръка е неквалифицирана и се наема с връзки. Така че протестирайте за това, което ни пречи да станем силна икономика. Конкретно за Благоевград, никакво производство не се отваря, никакви фабрики, различни от шивални. Язък за кръстопътното положение в което се намираме, но като нема условия за чуждите инвеститори, никой нема да дойде.


10 Февруари 2013 16:46 | кккк
Оценка:
23
 (
29
 гласа)

Тока трябва да е съобразен със заплатите в тази страна, а не идват някакви господа и налагат цени необосновани. Трябва да се съобразяват с конкретните условия в странат, а не с условията на страната от която са дошли .Какво предлагаш господине да си мълчим за всичко което ни се налага. Господине на теб май ти е широко около врата. Сигурно си някоя партиина номенклатура, която като дойдат избори обещава блага от които после ти лапаш а ние мизерстваме.


10 Февруари 2013 17:03 | ТЪПАНАР
Оценка:
31
 (
33
 гласа)

АЕЦ КОЗЛОДУЙ ЯВНО СТРУВА ОКОЛО 20 МИЛИАРДА ЛЕВА А ЧЕЗ КУПИХА ЕНЕРГОТО ЗА 300 МИЛИОНА АЕЦА ПЕЧЕЛИ 5 СТОТИНКИ ОТ ТОКА А ЧЕЗ ПЕЧЕЛИ 17 СТОТИНКИ ЗНАЧИ НЯКОЙ ИМ ДАДЕ ТАЗИ ВЪЗМОЖНОСТ ААААА КОЙ ЛИ Е ТОЙ НИКОЙ НЕ ПИТА ЯЗЪК ЗА НАШИТЕ 20 МИЛИАРДА ЕЕЕЕЕ ЩО СТЕ ТЪПИ И ЛЕСНИ ЗА МАНИПУЛАЦИЯ


10 Февруари 2013 17:13 | Anonimen
Оценка:
16
 (
22
 гласа)

Ribata mirishe ot GLAVATA. Parvo da otse4em glavata


10 Февруари 2013 17:18 | az
Оценка:
5
 (
11
 гласа)

problema e che sa monopolisti i nema alternativa i zatova si pravat kakvoto iskat s nas. az pravih zdelka s tjh pred notarius i za koito zdelka sabirah dokumenti cela 1godina ot nad 10 institucii, se stigna do tam da mi kajat che nemat pari da platiat sdelkata i ako iskam da ima sdelkata trebva da j plata. popitah dali ste mi vastanovat parite, no mi kazaha che e absurdno. dori za moia smetka im platih v kadastara 100lv za skica na travoposta koito trebva6e za zdelkata. na sdelkata im kazah che ako sme v bela darjava ste gi osada, a otgovora bese -da ama ne sme


10 Февруари 2013 17:22 | Anonimen
Оценка:
14
 (
16
 гласа)

xaxa i hranata bila nai-evtina? Mal4i mal4i. Prodalji si da spish zimen sun. To s teb ili bez vse taia


10 Февруари 2013 17:41 | z
Оценка:
19
 (
21
 гласа)

NA ORAJEE BRATIA STIGA SME SPALI


10 Февруари 2013 17:46 | PANTEV
Оценка:
21
 (
23
 гласа)

BALGARIA SE SABUDI


10 Февруари 2013 18:00 | grajdanin
Оценка:
6
 (
10
 гласа)

KAM ORGANIZATORITE- SAMO GLEDAITE DA NE VI QHNAT KOMUNQGITE. I AZ I DVE TRETI OT PROTESTIRASHTITE SHTE SI OSTANEM VKASHTI... CHE DNES GLEDAM NESHTO PONADIGNAHA DA NAIGAT GLAVA..... VNIMAVAI, LUSI, RAZGRANICHI SE OT TIQ BANDITI


10 Февруари 2013 18:29 | 1
Оценка:
26
 (
26
 гласа)

Браво Пирински край! Само внимавайте политическите партии да не се възползват предизборно от вас! Успех!


10 Февруари 2013 18:37 | разумни, но бедни
Оценка:
31
 (
31
 гласа)

Първо-храната ни е скъпа! Второ, не знам къде живеете, но и водата ни е скъпа /освен на не къпещитете /, и тока ни е скъп и най-важното -заплатите са ни нищожни. Е после ми кажете как живеем, щото и деца имаме и тях лошо учим.
Да си траят, да са роби и да са нищожества!
Срам е, а някои тук се правят на "разумни". Какво му е разумното на бедността, уважаеми, кажете ми какво?


10 Февруари 2013 18:52 | познат
Оценка:
26
 (
28
 гласа)

стачки само стачки защо не попитате борисов и цветанов колко хиляди декара слънчеви колектора направиха впрочем им направихме с нашите пари защо борисов мълчи защото чрез чез събират пари за изборите от нашите деца и пускат янето на проверка мижи кьорчо дате еба


10 Февруари 2013 19:01 | хххх
Оценка:
24
 (
24
 гласа)

до разумният човек. след като защитаваш електроразпределителните дружества, ще ми обяснис ли как предишният месец платих за електричество 63лв., а този 100лв., като се отоплявам на твърдо гориво и готвя на газ?????


10 Февруари 2013 19:08 | Потърпевша
Оценка:
19
 (
19
 гласа)

Поздравления! Браво и дано се увенчаят с успех тези протести! Аз топля две стаи, като през деня изключвам едната печка и намалят климатика. За януари сметката ми е 400 лева. Как е възможно цялата ти заплата да отива за отопление при това не на целия апартамент, а само на 1/3?


10 Февруари 2013 19:57 | 18
Оценка:
23
 (
23
 гласа)

Чух те ли министъра какви нелепи приказки приказва за по-скъпия ток през януари. Инкасаторите му били виновни. Господин министър защо не прочетохте исканията на протестиращите. Откъде идват тези допълнителни сметки като разпределение, зелена енергия и т. н. Вашите служители защо не прочетат в интерент исканията на протестиращите или пак ще лъжем ще мажем и дано им омръзне на протестиращите. Въпроса е намаляване цената на тока, а не месец януари. Тоя народ които по време на избори го ухажват всички политици за да ги изберем за да живеят прекрасно няма ли някои да го чуе.


10 Февруари 2013 20:05 | кккк
Оценка:
17
 (
17
 гласа)

Пак искат да не омотаят със сладки приказки - проверки, разговори, инкасаторите не си свършили работата и т. н. сякаш никой не иска или не им се иска да видят проблема. Никакво отстъпване въпроса е принципен - или намаление на цената на тока или да си ходи ЧЕЗ.


10 Февруари 2013 20:20 | az
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

pri namaliavane na amperaga uredite zapo4vat da 4erpiat pove4e toc za6to ne pomislite varxu tova


10 Февруари 2013 20:48 | Ку
Оценка:
14
 (
14
 гласа)

Я, Българинът се събуди!!! Ехо, роби.....


10 Февруари 2013 21:27 | читател от Пловдив
Оценка:
23
 (
23
 гласа)

АМИ ЕЛАТЕ ДА ВИДИТЕ В ПЛОВДИВ КАКВО СТАВА. И МИНИСТЪР ДОБРЕВ ЩЕ НИ ЗАБЛУЖДАВА С НЯКАКВО СИ РАЗРОЧЕНО ПЛАЩАНЕ. АКО ДНЕС БИЕМ ТРЕВОГА УТРЕ ЩЕ ПРЕМИНЕМ В АТАКА. ПЪК АКО ЩАТ ЩРАУСИТЕ ОТ СОФИЯ ДА СИ ЗАРАВЯТ ГЛАВИТЕ В ПЯСЪКА.


10 Февруари 2013 22:33 | 123
Оценка:
-3
 (
19
 гласа)

Много лесно ви манипулират предизборно. Тези добавки ги има от години а вие сега се сетихте да вдигате бунтове. Защо не протестирахте пред царя ви когато договорите се подписваха, но тогава всички бяха щастливи, че монопола се разваля, сега искате нек да се върне защото имало монопол. Всеки народ си заслужава управниците и вредите породени от тях. Мислите ли че чез или другите се занимават с всеки абонат по отделно за да надписват киловати, ами следващия месец какво ще правят. да не говорим че всеки човек с интелигентност на хлебарка може да провери показанията дали са вярно отчетени. И как може толкова ``неразумни юруде`` да говорят че намаляват ампеража или напрежението и затова били високи сметките. Електромерите отчитат изразходвана мощност, а мощността е равна на тока по напрежението. Е едното или и двете ако са по ниски значи и резултата е по нисък. Мислете с главите си тогава се излагайте...


10 Февруари 2013 23:23 | До Неразумен човек
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Явно хората обичат да ги водят за носа. Предизборна агитация на ваш и наш гръб си правят хората, които доведоха нещата до този хал. Не се сетихте да гледате фактурите си преди години а сега защото някой иска да си прави реклама чрез вас. Предлагам ви просто да прочетете нещо на което попаднах, защото се интересувам къде отиват всичките пари ще ви оставя един линк с елементарна разбивка на плащаната от нас цена къде по веригата отива. И тази верига е единствения начин вие и ние да имаме електричество, защото без това може да отидете в някой африканска държава и да се топлите на слънцето и няма да имате високи сметки за ток, защото и ток няма да имате.
http://www. emi-bg. com/index. php? id=1490
Прочетете и се замислете, а после ми обяснете дали всички вие плащате своите данъци и осигуровки за да може държавата да осигури по добре пенсионерите и да може да се развиваме като държава.
МИСЛЕТЕ ХОРА НЕ СЕ ДАВАЙТЕ ДА ВИ ВОДЯТ КАНДИДАТ ПАРТИЙЦИ ЗА НОСА И ДА ПРАВЯТ ДИВИДЕНТИ НА ВАШ ГРЪБ С


11 Февруари 2013 00:44 | Huanjo
Оценка:
16
 (
18
 гласа)

от Благоевград съм и се радвам че съгражданите ми, се събуждат. макар и да не живея в БГ подкрепям протеста срещу ЧЕЗ да си ходят. от преди 7месеца сме подали молба за преместване на електромера, ни вопъл ни стон, инкасатора всеки месец си пише каквото му скимне. НЕ СЕ ОТКАЗВАЙТЕ, ДОРИ И ДАЛЕЧ, НИЕ СМЕ С ВАС


11 Февруари 2013 01:44 | Вел
Оценка:
13
 (
13
 гласа)

Какво още чакаме ...всички на улицата


11 Февруари 2013 05:13 | Патриот
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

Съгласен съм нека има протести но не мислите ли че най вече трябва да има протести за това какви са доходите на Българина а не кое колко струва. Защото запознайте се с цените в целия европейски съюз и вижте че в БГ цената е най ниска. Със сигурност е имало завишаване на сметки за ток но дали това не е умишлено за да може тези които доведоха въпросните дружества до си подготвят предизборната кампания и след това да си назначат техните хора да си взимат високите заплатки и да си ви дерат отново. Явно Българския народ е като едно стадо овци.


11 Февруари 2013 05:32 | 1
Оценка:
13
 (
13
 гласа)

абе хора магистралите трябва да се блокират за неопределено време да видите как ще дойдат министрите веднага . от утре всички магистрали блокирани


11 Февруари 2013 06:29 | ааааа
Оценка:
15
 (
15
 гласа)

Бях на протеста и там имаше хора симпантизанти на различни партии. Тях не ги интересуваха партиините интереси, а защитаваха своите права като граждани на тази страна - по ниска цена тока. Тава, че някой иска да извлече дивиденти от тази ситуация е друг въпрос. Имало го е и винаги ще го има. Някой задава ли си въпроса, че на народа му е писнало от благи думи и пожелания и нещата могат да екскалират. Защо никой не се вслуша в исканията на протестиращите.


11 Февруари 2013 07:12 | бохем
Оценка:
-1
 (
9
 гласа)

до наблюдателя: ОК де, като протестирате (и вие незнаете за какво), защо часа на митинга е 18:00. А, сетих се! Всички трябва да отидете при другите монополисти да ги позахраните, както правите години наред от сутрин до вечер... няма логика - подкрепяте едните, а плюете другите. Протеста лично според мен, трябва да се състои в началото на работния ден, когато маймуните са там! В 19:00 незная само кой ще ви види и чуе. Успех все пак! Някой хубав слънчев ден, ако намеря логика във вашите дела, може да намина и аз да хвърля някой домат!


11 Февруари 2013 07:22 | тъч
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

Не пишете жалби. Началниците на енергото специално в Дупница се подсмихват под мустак и казват-И да пишат и дане пишат жалбата пак при мене ще доиде. ПРОТЕСТИ И ПАК ПРОТЕСТИ.


11 Февруари 2013 08:38 | бедна българка
Оценка:
13
 (
13
 гласа)

БРАВО НА БЪЛГАРИТЕ ОТ ЮГОЗАПАДА, А ВЕЧЕ И НА БЪЛГАРИТЕ ОТ ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ. НЕ СЕ ОТКАЗВЯЙТЕ. ЦЯЛА СУТРИН СЛУШАМ ГЛУПОСТИТЕ ПО ТЕЛЕВИЗИЯТА НА ОТГОВОРНИ ДРУГАРИ. ВСЕКИ ОБЯСНЯВАШЕ ЗА ПО- ДЪЛГИЯ ПЕРИОД, ЗА ОТПУСКИТЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ, А И ВИЖТЕ КОЛКО СА "БЛАГОРОДНИ"- БИЛИ СЕ СПОРАЗУМЕЛИ ЗА РАЗСРОЧЕНО ПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИТЕ. АМИ ТОВА РАЗСРОЧЕНО ПЛАЩАНЕ ЩЕ НИ ЗАКОПАЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ. И НИКОЙ НЕ ОБЯСНЯВАШЕ ИЛИ СЕ ОБЯСНЯВАШЕ С ПОЛОВИН УСТА ЗА РЕДОВЕТЕ ВЪВ ФАКТУРИТЕ ПОД РЕАЛНО ПОТРЕБЕНИЯ ТОК. ЗАЩО НИКОЙ НЕ НИ ОБЯСНИ ЧЕСТНО ЩЕШЕ ЛИ ТОКА ДА НИ БЪДЕ ПО- ЕВТИН, АКО ИМАШЕ АЕЦ "БЕЛЕНЕ", А ТРЯБВА ДА ПЛАЩАМЕ НА РАЗНИ ВЕЦ-ВЕ И ЗА КАБЕЛИ, КОИТО СА ПОЛУЧИЛИ НА ГОТОВО. ТОГАВА ДА ПРЕСТАНАТ ДА ИЗНАСЯТ ТОК, АКО ТОВА ЩЕ НАМАЛИ ЦЕНИТЕ. ИМА ЕНЕРГИЙНА МАФИЯ И ТО НЕ Е ОТ ВЧЕРА.


11 Февруари 2013 09:04 | хихи
Оценка:
9
 (
11
 гласа)

събудили сте се, ама друг път. Тъпи овце ! Срещу кой протестирате? Кой ви е виновен ? Тва са измислени фирми-пиявици, ама кой ги пусна тук, кой е зел пари и зима пари, за да ги има тук и да ограбват народа ? Пак ви се намира уж виновник, да изпуснете парата и на следващите избори пак да гласувате за спасител и пак същите. Абе толко ли сте малоумни ? ЧЕЗ, НЕК и т. н. са начин да ви се събират парите и да отиват в хора, като Станишев, Костов, Овчаров и по-модерните - ББ и подобни. Никога няма да се събудите. Жалка нация.


11 Февруари 2013 09:23 | чефу
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

ДО 123. ТАЗИ МАТЕРИЯ НЕ Е ЗА ВАШАТА ГЛАВА. В КЛИМАТИКА ГОЛЕМИЯТ КОНСУМАТОР Е АСИНХРОННИЯ ДВИГАТЕЛ. АКО ПРОЧЕТЕТЕ МАЛКО ПОВЕЧЕ ЩЕ СЕ УБЕДИТЕ ЧЕ КОГАТО НАПРЕЖЕНИЕТО НА МРЕЖАТА ПАДНЕ ПОД НОМИНАЛНОТО ДВИГАТЕЛЯ ГУБИ ВЪРТЯЩ МОМЕНТ. ТОВА ДОВЕЖДА ДО РЯЗКО ПОВИШАВАНЕ НА ТОКА И ОТ ТАМ НЕГОВАТА КОНСУМАЦИЯ НАРАСТВА. ТОВА Е ОБЯСНЕНО ЧРЕЗ КРЪГОВАТА ДИАГРАМА НА АСИНХРАННИЯ ДВИГАТЕЛ. АКО НЕ СТЕ СПЕЦИАЛИСТ ЩЕ ВИ ТРЯБВАТ ТОЛКОВА ГОДИНИ КОЛКОТО НА МЕН СА МИ НУЖНИ ДА РАЗБЕРА ТЕОРИЯТА НА АЙНЩАЙН.


11 Февруари 2013 09:37 | наблюдател
Оценка:
1
 (
11
 гласа)

ДО *** Един разумен човек *** ТИ СИ ЕДИН ОЛИГОФРЕН ---НЕ СИ ЛИ ВИЖДАШ РЕЙТИНГА БЕ ПРОВОКАТОР, НО ЯВНО СИ ЗАХАПАЛ, НЯКАКВА МЪРША /КОКАЛ/ И НЕ ТИ СЕ ПУСКА, КРЪВОЖАДНО ПСЕ


11 Февруари 2013 09:52 | 123
Оценка:
-7
 (
11
 гласа)

Чефчу, ти малък Айнщайн, асинхронния двигател е променливотоков. Масово климатиците вече са инверторни а техния начин на работа няма да ги го обяснявам, чети си за Айнщайн. Отделно климатика е една малка част от потреблението и ако падне толкова напрежението, че да не работят асинхронни двигатели, то нито телевизор, нито пералня или друга електроника няма да работи, а напрежението определено си е ок. Ако на някой му е скъп тока има алтернативи - дърва, въглища, пелети, газ пропан-бутан, природен газ, нафта, газьол. Всеки има право на избор. А ако работим повече, цената на електроенергията няма да ни е висока.


11 Февруари 2013 10:00 | !
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

Вярно е, обаче че цените на ел. енергията се определят от ДКВР. Толкова години минаха и не могат да обяснят, защо освен цената плащаме и такси за преминаване, за достъп и за какво ли не. Сумата за тока ми е 30 лева, а обща цена 100 лева. Прави са тези, които се сещат за ДКВР, защото и тях трябва да питаме!!! В законите никаде не прочетох, че освен цена трябва да плащаме и такса!


11 Февруари 2013 10:28 | фена
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

браво на хората!!! само ме е яд, че червените кхмери се опитват да яхнат протеста на хората, които не са им симпатизанти... и по никакъв начин не са протести в полза на аец белене - в крайна сметка народа се произнесе - 12 % от наслението на страната, имащо право на глас, подкрепи малоумната руска идея за аец


11 Февруари 2013 10:29 | 123
Оценка:
-8
 (
8
 гласа)

Как може да искате да се плаща само цена на електроенергия без другите неща. Как този електрон от аец козлодуй ще стигне до компютъра на който пишете. Някой има ли представа колко стуват електропроводите, колко струва поддръжката им, това че ако един се развали има втори който да поеме товарите и вие да не се оплаквате че ви е тъмно, затова се плаща допълнително пренос ВН и НН. И сега (от преди много години) Ви поясняват как се формира цената. Колко струва разрешителното за добив на дърва - 6 или 10лв, а ако ги искате нарязани и нацепени годни за изпозване вкъщи стават над 100лв. Защо пелетите са по 450-500лв като се правят от същите тези дърва за 10лв. Защо въглищата в симитли са едни цени, а на ЗМК в чували са други цени. Аз неискам да плащам допълнително - ама неможе да не плащам. Колко от тези 10лв които даваме за пилешко са за самото месо, аз неискам да плащам за доставка, за опаковане, за обработка и за кокалите и за вежливата продавачка. И колко пъти сте искали да ви сменят кант


11 Февруари 2013 10:40 | val
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

ot snimkite se vigdat samo komonisti


11 Февруари 2013 11:02 | GRAJDANIN
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

VAN KOMUNQGITE OT PROTESTA!!!!!


11 Февруари 2013 12:03 | Metkuncho
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

Една 11-15 годишна ромка, която вместо да учи, роди първото дете, си осигурява автоматично следните детски и помощи :

- 100 лв. детски МЕСЕЧНО до навършване 1 година на ромчето
... ... ... ( след 1-та година тези 100 лв. месечно продължават да се дават, но вече като соц. помощ)
... - 35 лв. детски МЕСЕЧНО до 18 г. на ромчето
- 20 лв. детски МЕСЕЧНО от партия "Евророма"
- още 2, 15 лв. МЕСЕЧНО допълнителна помощ за достигане на семейния ДМД
(ДМД = Диференциран Минимален Доход по Закона за Социално Подпомагане)

- 150 лв. ЕДНОКРАТНА помощ за бременност
- 250 лв. ЕДНОКРАТНА помощ за раждане на първо дете
- 284 лв. ЕДНОКРАТНА енергийна помощ
- 325 лв. е максимума на т. н. "КРАТНА ПОМОЩ", за посрещане на инцидентни обстоятелства
- 4 пъти хранителни помощи (2 пъти от ЕС, от ДФЗ, и от БЧК )

Това прави около 240 лв. чисто (без никакви данъци върху тях) МЕСЕЧНО !!!

Освен това, ромката потребява няколко-стотин лева на месец Ток и Вода, дето ги плащаме НИЕ !!!
Много ромски


11 Февруари 2013 12:05 | Metkuncho
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

Много ромски семейства имат вече от 20 до 50 000 лв. неплатени сметки само за ток!!!

Освен това не плаща Данък-Сгради и Такса-Смет!!!

Освен това държавата плаща ОТ НАШИТЕ ДАНЪЦИ И ОСИГУРОВКИ, ЗДРАВНИТЕ ОСИГУРОВКИ на всички роми!!! ... Не знам на каква стойност !!!

Т. е., истинския резултативен доход на тази ромка, преди да почне да краде е далеч над 500 лв.
А на работещата за минималната заплатка "бяла робиня" на 240 лв. БРУТО, доходът е 188 лв. НЕТО, след като държавата им прибере почти 22% за осигуровки и данъци!!!

НАКРАЯ СЕ ОКАЗВА, ЧЕ НЕРАБОТЕЩАТА ромка (само с 1 дете !), ПОЛУЧАВА 3 (три) ПЪТИ ПОВЕЧЕ ОТ РАБОТЕЩАТА БЯЛА за МИНИМАЛНАТА ЗАПЛАТА!!!

Не забравяйте, че тази 11-15г. ромка, освен че взема детски, нейните родители също вземат детски за нея, щото тя още няма 18г. Тва е България


11 Февруари 2013 12:14 | тъч
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

ТОЮ ЕЛЕКТРОН НЕ ПЪТУВАОТ КОЗЛУДУИ ДО ДУПНИЦА А СЕ ЧИФТОСВА ПО ПАТО КАТО КУТРЕ И СИ ПРАЩА ОТРОЧЕТАТА ДО ДУПНИЦА. ПРЪСТЕН ДРАГИ ПРЪСТЕН- ЕНЕРГИЕН ДЕ- НЕ ГОДЖЕН


11 Февруари 2013 12:19 | ааааа
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Ние протестиращите не сме комунисти, а граждани на тази страна на които ни омръзна някой да ни тъпче. Това, че някой иска да използва протестите в своя полза това не е наш въпрос. Да си правят каквото си искат нас това не ни интересува. Трябва да се преразгледат цените на тока и се намали цената, а не да ни залъгват с разрочено плащане. На протести до победата. Да покажем, че в тази страна има народ с които трябва да се съобразяват. Няма да си плащаме тока докато не намалят цената, а не да мислят ново увеличение.


11 Февруари 2013 12:21 | petrich
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

само да попитам ниакои видя ли мангал на протестите аз не видях няма и да видя след като има кои да им плашта сметките


11 Февруари 2013 12:55 | 123
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

ЧЕЗ ДУПНИЦА ДА СЕ ГРЪМНАТ СИЧКИТЕ ПРЕДИ МЕСЕЦ ПИШЕМ ЖАЛБА ПИШЕМ ИМ ДАННИ И ФАКТИ НИКАКВО ВНИМАНИЕ ТЕ НЕ ОБРЪЩАТ ВНИМАНИЕ НА НИЩО ..... ЗАТОВА МИЛИ ХОРА ДА СЕ ОБЕДИНИМЕ И ДА НЕ ПЛАЩАМЕ СМЕТКИТЕ СИ


11 Февруари 2013 13:02 | НЕЛИ
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

и аз съм съгласна с 123 в Дупница всичко е фалшиво в 3 ромски квартали се краде и ЧЕЗ знае но ние българите им плащаме и техните сметки те въобще не си прават труда да ходят по сигнали за кражби те ни крадат нас


11 Февруари 2013 13:28 | one
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Решението е с действие!!! Земеделците като излязоха с тракторите тогава ги чуха. Та и този проблем е лесен нека поне 20-30% от потребителите да не платят и да видим кой е по силния. Смо дето няма Левски, няма ботев вече. Никой не ще се жертва ако няма полза. Сичко се политизира в тая умираща държава.


11 Февруари 2013 15:11 | мислителя
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

За всички писатели които коментират едобре да се сетят чевсички источници на ел енергия са собственост на стари испечени комунисти, а комунист не дава на друг освен на комунист да яде Лапането е голямо и сочно дори кръвожадно. Тези хора ДРУГАРИ не искат само да лапат а да имсе изплати от нашите гърбове всичко което са вложили Не разбирам защо зелената енергия трябва да е по скъпа Там няма влагане на средства за поддръжка на източници на вода, разчита се на вятър и светлина които са ни дар БОЖИЙ. Освен това бившето енерго е разделено до колкото знам на 4-ри фирми. Всяка от тях смуче ама яко. Не разбирам защо плащаме за пренос, след като всички съоръжения са изградени от гърба на народа и сега трябва да плащаме за това което сме изградили с наши пари България е закачена на много системи и всичките само смучат. Няма приток на вътре, няма икономика ЕВРОПА отдавна я унищожи, има само шивашки фирми които цедят народа за жълти стотинки


11 Февруари 2013 15:55 | СОСКО
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

А БЕ РАЗУМНИЯ СКРИИ СЕ НА МАЙКА ТИ В ЗАДНИЯ ДВОР.


11 Февруари 2013 16:00 | мислителя
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Всичко това ми напомня за един голям патриот който при последното събрание на ВМОРО състоялосе вместноста ЛюТА между селата РОЖЕН и ЛюБОВИЩЕ решил да разкрие агентите на ФЕРДИНАНТ задава един провокативен въпрос към борещите се за освобождение на МАКЕДОНИЯ КАТО ДА СЕ ОСФОБОДИ МАКЕДОНИЯ ОТ ТУРКО РОБСТВО КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВИМ, ДА ОСТАНЕМ САМОСТОЯТЕЛНА ДЪРЖАВА ИЛИ ДА СЕ ПРИСЪЕДИНИМ КЪМ БЪЛГАРИЯ Гарванов и Сарафов сават и веднага заевяват ТРЯБВА ДА СЕ ПРИСЪЕДИНИ КЪМ БЪЛГАРИЯ. одговор. ВИЕ ЗАСЛУЖАВАТЕ ЗА КУРШУМ НО ОТ МЕН НЯМА ДАВИ Е ВИЕ ЗНАЕТЕЛИ КАКВИ СА ЗАКОНИТЕ В БЪЛГАРИЯ, СЕГА ИМАТЕ ПО 300 ПО 500 КОЗИ И ПАСАТ СПОКОЙНО ПО БАЛКАНА НИКОЙ НЕ ГИ ЗАКАЧА В БЪЛГАРИЯ ЩЕ ИМАТЕ ПО 1-на И ТЯ ВЪРЗАНА ЩЕ СТОИ. АКО ЩЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПРИСЪЕДИНИМ КЪМ Б-Г ПО ДОБРЕ ДАСИ СТОИМ ПОД ТУРСКО НИЕ И ТАКА СМЕСИ ДОБРЕ ЯНЕ САНДАНСКИ


11 Февруари 2013 21:17 | от Банско
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

От юли месец получавам фактури за 0 консумирана енергия трябва да заплатя 3. 44лв. А днес вече за същото консумирано количество сиреч 0 енергия дължа 4. 22 лв. Нали няма такса електромер? Кога и кой одобри да плащам за нещо, което не ползвам? Отговор и защита от никъде.


12 Февруари 2013 09:26 | хйкйххххх
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

ПРОБЛЕМА НЕ Е САМО В ТОКА! ПРОБЛЕМ СА И НИСКИТЕ ЗАПЛАТИ И ПЕНСИИ КОИТО ПОЛУЧАВАМЕ А КУПУВАМЕ НАЙ СКЪПАТА ХРАНА В ЕВРОПА! ГОЛЯМАТА БЕЗРАБОТИЦА! РЕАЛНО НИЩО НЕ РАБОТИ НЯМА НИКАКВА ИКОНОМИКА!




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар