От мястото на огнения ад в Дупница: Самозапалилият се бил мъртво пиян след семеен купон, направил показно пред жена си и децата си
Съпругата Спасуна показва шишето с разредител, с което се самозапалил Атанас
38-годишният Атанас Атанасов от Дупница бил мъртво пиян, когато драснал клечката върху себе си, установи репортер на Struma.com от мястото на трагедията улица Отец Пайсии в Дупница. Това разказва жена му Спасуна Христова,която открихме в общинското им жилище. Според нея съпругът й се прибрал от семейно празненство по повод раждането на дете на брат й.
Цяла нощ в събота срещу неделя и цял ден в неделя, Атанас пил. Прибрал се около 18 часа у дома си и първа го видяла доведената му дъщеря Катка. Казал й, че сега тя ще види какво ще стане. Взел разредител в шише и залял краката си, пламнал, но се угасил. Отишъл в тоалетната и направил втори опит, който семейството не успели да овладеят. Ето какво разказва 43-годишната му съпруга Спасуна:
Беше много пиян, живеем заедно вече 12 години, безработни сме. Вчера се върна и викаше "Сега ще видите какво ще стане", докато се усетим и се запали, първия път веднага се угаси, но в тоалетната въпреки, че го заливахме с вода не успяхме, дрехите се залепиха по него. Не знам защо така направи, не сме се карали сигурно нещо от алкохола е. Нашият син Атанас видя всичко, уплашен е. Бедни сме, няма осигуровки дали ще го лекуват в Пирогов, пред сълзи пита Спасуна. Тя уточни, че имали кредит 600 лева и не успявали да го погасяват, това било голяма грижа на съпруга й. Работил в сметоизвозващата фирма на Дупница, но бил съкратен. От месеци едва свързват двата края. Спасуна има две дъщери от предишен брак, а с Атанас едно момченце.
От полицията съобщиха официално, че сигналът при тях е подаден в 19.35 часа снощи, когато обаче огнеборците отишли на място самозапалилият се мъж вече бил закаран в Спешен център Дупница. Оттам е транспортиран в Пирогов.
С. Здравкова
Вергилчо не е циганин. Той е доказан лидер и е само фен на циганските "културни ценности", които не влизат в противоречие с мутренската му житейска философия.
Нарушението, на която и да е точка от горните правила ще се смята за основание коментарът да бъде скрит. При системно нарушаване на правилата достъпът на потребителя ще бъде органичен.