Организаторът на фестивала “Изгряват звезди” Т. Точева сама е написала “писмото на родителите”, частно харчи парите на петричани

21 април 2010 00:12   54 коментара   24325 прочита
Ст. Длъгацев, С. Гръбчева, Г. Тренева и . Петров /отляво надясно/ поискаха ревизия на фестивала “Изгряват звезди” във времето, когато е провеждан от Таня Точева
Ст. Длъгацев, С. Гръбчева, Г. Тренева и . Петров /отляво надясно/ поискаха ревизия на фестивала “Изгряват звезди” във времето, когато е провеждан от Таня Точева


Ст. Длъгацев, С. Гръбчева, Г. Тренева и . Петров /отляво надясно/ поискаха ревизия на фестивала “Изгряват звезди” във времето, когато е провеждан от Таня Точева

Ръководството на читалище “Братя Миладинови” обяви на пресконференция

Да се извърши финансова ревизия как са изразходвани средствата за провеждането на фестивала “Изгряват звезди” в Петрич поискаха вчера на пресконференция председателят на читалище “Братя Миладинови” Георги Петров, секретарят Гичка Тренева и членовете на настоятелството Станимир Длъгацев и Снежана Гръбчева. Те разкриха дузина любопитни и фрапиращи подробности, свързани с провеждането на фестивала и дейността на Точева. Тя искала да наложи в журито санданския композитор Валентин Пензов, като признала, че участва с половината от песните и на практика ще оценява сам себе си.

На пресконференцията бе огласено още, че разпространеното писмо, подписано от “група родители”, е написано от служителката на читалището Таня Точева. Общината, както и България, е в икономическа криза и съобразявайки се с тези обстоятелства, сме длъжни да държим сметка за всяка стотинка, похарчена от джоба на данъкоплатеца. Трябва да бъде ясно къде отиват парите от таксите за участие на всяко едно дете и с какъв документ се получават. По закон частно лице няма право да получава пари от общинския бюджет и да се разпорежда еднолично с тях, казаха читалищните дейци.

За проблема вестник “Струма” алармира още преди години с мотив, че частната фондация “Изгряват звезди” провежда едноименния фестивал с общински средства. Поради тази причина новият Общински съвет със свое решение възложи организацията и провеждането на детския фестивал на Общинска администрация и читалище “Братя Миладинови”. Ние поддържаме нашата позиция, че не трябва еднолично някой да приватизира тази идея, не бива само една личност, пък била тя и г-жа Точева, да провежда еднолично фестивала, считаме, че и други музикални педагози имат необходимите качества и достойнства. Те също могат да подготвят по най-добрия начин млади изпълнители, които да участват в различни фестивали, за съжаление се оказа, че деца, които не са готвени от Таня Точева, не се допускат до фестивала, заявиха още представителите на читалище “Братя Миладинови”. Те увериха, че фестивалът ще се проведе, но има неяснота със заявките от различните градове, които са у Таня Точева и не са предоставени на настоятелството и е възможно тя да блокира някои от участниците.

Фрапиращ случай от миналата година е, че едни участници са се водили по списък, а съвсем други са получили награди. Другото фрапиращо е, че в регламента, разпространен от Таня Точева, е записан за контакти служебният телефон на съпруга й в общината - Стоян Точев, личният й имейл адрес, личният й джиесем и улица “Родопи”, на която живее семейство Точеви.

54 коментара
21 Април 2010 02:05 | ---
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

МРЪСНИЦИ И ЛАПАЧИ ПОДЛИ. ЗА ЕДИН ПАКЕТ СОЛ РАБОТА НЕ МОЖЕТЕ ДА СВЪРШИТЕ АМА СЕ ВОДИТЕ ЧИТАЛИЩНИ ДЕЙЦИ. Ако не са хора като Точева, Димитрова (на хераклея) и още двама - няма да има какво да управлявате нещастници грозни. Само пари искате да гушите. Колко наем искате на едно театрално представление за салон в който цари кучешки студ? Ама на вас в канцеларийките ви е топло на гърба на данакоплатците нали? Знайте, че както сте я подкарали ще съсипете и прогоните всички от нашето (на петричани читалище. Ама знайте , че и вас няма да ви има там НЕКАДЪРНИЦИ МЪРЗЕЛИВИ


21 Април 2010 02:07 | ---
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

ЗНАЙТЕ, ЧЕ ТАНЯ ТОЧЕВА СИ Е И ПАК ЩЕ СИ БЪДЕ ПРОФЕСИОНАЛИСТ, АМА ВИЕ ЗА НИЩО НЕ СТАВАТЕ И ЩЕ СЪСИПЕТЕ ФЕСТИВАЛА


21 Април 2010 02:10 | ---
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Длъгацев и Гръбчева що дремахте на пресконференцията, а не излюпихте по една дума бе? Или немате мнение ама само подкрепяте председателката Тренева в подлите и намерения


21 Април 2010 02:12 | ---
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Точева пусни подписка сред съгражданите - всички ще те подкрепим срещу тези некадърници!


21 Април 2010 08:25 | макето
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

фестивала е на частна организация и читалищните работници нямат право да се бъркат да си взимат наем за салона и толкова така е и с НДК а как си взима часовете таня тачева ---това вече може да следите и да санкционирате ако искате


21 Април 2010 09:34 | Шаро
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Ако фестивала е частен,общината не е длъжна да го финансира!Иначе професионалните качества на г-жа Точева са безспорни,но няма нищо лошо в това,да се иска отчет за изразходваните средства.Нека има прозрачност!Видяхме какво стана със''Златен кестен''.Публиката се състои от 20-30 общинари и организатори,които са в салона по задължение.В салона е кучешки студ,няма никъква празнична атмосфера,каквато би трябвало да е на такова събитие!Много хора седят в креслата си в кметсвото и в читалището и чакат само датата за заплата,през другото време си гледат фермите във Фейсбук!


21 Април 2010 09:53 | възмутен
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Засрамете се бе хора,засипвате се с помии и разваляте и малкото хубави неща в това жалко градче,а журналистите от Струма като са алармирали преди год.за проблема,защо не са си свършили работата до край или и те само чакат ден за заплата и си клатят краката,а новите стари общинари и читалищни дейци вместо да разширят културните дейности в града гледат да съсипят и малкото останали.дай му хляб и зрелища и му гледай сеира на един народ.


21 Април 2010 09:54 | zig-zag
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

нищо ново под слънцето.къде бяха "кулрурните дейци преди 8-9години когато Таня Точева ходеше от Фирма на фирма и се молеше за по 50- 60 лева за да го има този хубав фестивал а сега е най лесно отпускат се пари и започваме догатки съмнения.Най лесно е и този фестивал да се затрие като многото хубави работи които изчезнаха от Петрич


21 Април 2010 10:12 | родители
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Граждани на гр. Петрич, апелирам към всички Вас: Подкрепете нашата обичана г- жа Точева !

Г- жо Точева, Вие сте нашата гордост, обичаме Ви !


21 Април 2010 10:19 | родител
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Скъпи,петричани искам да се знае ,че нашето мило читалище върви назад,защото има много неща да се извадят на показ.Преди много години в читалището се развиваше дейност ,но сега е под всякаква критика.Ако се върнем с годините назад много деца от общината посещаваха школите в него, а сега какво-няма никаква дейност.Около 200-300 деца посещаваха тези школи-годишно.Ще напиша и това,че ние имаме една от най-старите школи по мандолина в града,която навърши преди 2 години и също нищо не е направено.Читалището стои безочасно за много неща.Хайде да не разривам много,че мие мъчно много за тях.В нашето читалище хората ,които работят се броят на пръсти това са Таня Точева,Светослав Лобошки,Елена Димитрова другите са просто едни заплатаджии се дящи на столове.Така че ние като родители искам да се знае ,че стоим твърдо зад г-жа Точева и я подкрепяме във всяко едно отношение а не да ни се казва че сме маниполирани и заблуде ни.


21 Април 2010 10:40 | родител
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Толкова ли прости сме родителите та да не можем да напишем едно писмо. Това са думите на Г.Тренева. Защо Точева трябва да ни пише писмото. Зад тези деца стоят лекари, учители, адвокати и т. н. Не ни обиждайте по такъв начин. А между другото защо в малък град като Петрич трябва да се финасира и читалище и ОДК. Двете трябва да се обединят и тогава да се говори за финансиране, но не за сметка на училищета. Колко деца посещават Читалището? Ако така продължава децата от "Сгушена звездица" ще се оттеглят от читалището и тогава какво правим? Нека настоятелството да намерят друга дейност и да видим какво ще работят


21 Април 2010 11:12 | до Шаро
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Шаро ,изпуснал си Точева към хората чакащи датата за заплата.Ако беше толкова кадърна колкото я изкарвате,нямаше да стои в читалището за мижава заплата.


21 Април 2010 11:20 | родител
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

И аз като родител и жител на това градче,в което със всяка изминала година културният му живот умира,твърдо заставам зад г-жа Точева и ще я подкрепям докато справедливостта възтържествува!


21 Април 2010 11:21 | родител
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Всички знаем колко подло и нагло действа г-жа Точева.Дайте да се разберем, като се започне от томболата с водещ кака Илиана-Козата та се стигне до "Изгряват звезди".
Всички знаем за куфарчето на г-жа Точева и за регламента но се опитваме да си мълчим защото няма кой да поеме децата ни,а не защото тя е много кадърна.Има ли място на което веднъж да спомена името на г-н Лобошки-да не би сама да си прави песните и аранжиментите или обича мн да се възгордява.Ще съм за ревизията,та и подписка ще събера


21 Април 2010 11:41 | Mustafa Ibrahim
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Г-жа Точева е една доста хитра и нагла гюведжарка. Седи си на заплатка в читалището, а същевременно си бачка част-пром. Т.нар. фестивал е само една част от нейната широка творческа дейност. Подбира дечица на платежоспособни родители, без особени музикални дарби, и работи с тях срещу допълнително заплащане на ръка - без фактура, без читалището да получава нищо... Резултатът от нейната културна дейност са някакви деца, които се дерат на плейбек в абсолютен чалга-стил. Ако беше толкова талантлива и оправна да си беше направила с нейната велика фондацийка и чалга-композитора Лобошки ЧАСТЕН ФЕСТИВАЛ. Сега поне има свобода за такива инициативи.


21 Април 2010 11:59 | родител
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

до Шаро написа:Шаро ,изпуснал си Точева към хората чакащи датата за заплата.Ако беше толкова кадърна колкото я изкарвате,нямаше да стои в читалището за мижава заплата.
Още един пример за малоумието на хора, според които всичко се прави преди всичко и най-вече за много пари. Ако Таня Точева и няколкото още кадърни хора излязат от читалището, то наистина там ще останат само онези, в чиито главици цъка единствено брояча до следващата заплата.


21 Април 2010 12:58 | възмутен
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Колко сте жалки и подли души,какво удоволствие ви прави да обвинявате и обиждате отстрани,но така е по лесно нали драги съграждани?Имайте смелост и го кажете това в очите на Таня Точева.Ще чакам подписката да не се отметне този родител.


21 Април 2010 14:00 | Д.И.
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Ако Точева е извършила злоупотреби с обществени пари - това трябва да се докаже и да се стигне до съответното наказание. А що се отнася до читалищните "деятели" Г. Петров и Г. Тренева - какво да се каже... Г. Петров е просто един пухльо, чието място въобще не е там. Но той е подставеното лице на кмета, който преди време се обиди, че го били пренебрегнали. А Г. Тренева е амбициозна посредственост, която ще съсипе читалището, ако не бъде озаптена. Това е..
P.S. Уважаеми учители от общината по български език и литература, не ви ли е срам като четете написаното от вашите "възпитаници"? Такава неграмотност струи ..


21 Април 2010 14:23 | ПЕТРИЧАНИН
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Добре,че има г- жа Точева и г-н Лобушки,които направиха много за Петрич, а другите завистливи заплатаджии, да си гледат работата.Браво на г-жа Точева.Гордея се снея.


21 Април 2010 16:50 | родител
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Ако се изнесът всички кадърни кадри от нашето ми ло читалище,какво правим/ То буквално загива. По между другото не само г-жа Точева си има проблеми,всички там които работят добре работят под някакъв не нормален начин.Проблемите им са много-нямат хъз за работа и по-добре всички читалищни плъхове ,които са там в момента на работа да станат и да си ходят,защото не са полезни за нищо просто са си некадърни..................... А ние всички родители сме плътно зад г-жа Таня Точева и ще я подкрепяме докрай,това трябва да стане ясно на всички.Горе главата г-жо Точева! ОБИЧАМЕ ВИ!


21 Април 2010 17:44 | макето
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

А КАК ЩЕ КОМЕНТИРАТЕ ФАКТА ЧЕ ТОЧЕВА РАБОТИ И В ГЪРЦИЯ ?? КАК И СТИГА ВРЕМЕТО И СИЛИТЕ?????


21 Април 2010 19:20 | ---
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Хора оставете я на мира Т.Точева-най-красивата,най-умната,най- кадърната,най -работливата,най-големия културен деец, и най най най в цялата община.А без общината и читалището запитвали ли сте се коя ще ше да е?Не, нали.Питайте я ,тя ще ви отговори.


21 Април 2010 19:27 | възпитаник на г-жа Точева
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

21 април 2010 @ 11:41 | mustafa ibrahim
Оценка: 0 (2 гласа)

Г-жа Точева е една доста хитра и нагла гюведжарка. Седи си на заплатка в читалището, а същевременно си бачка част-пром. Т.нар. фестивал е само една част от нейната широка творческа дейност. Подбира дечица на платежоспособни родители, без особени музикални дарби, и работи с тях срещу допълнително заплащане на ръка - без фактура, без читалището да получава нищо... Резултатът от нейната културна дейност са някакви деца, които се дерат на плейбек в абсолютен чалга-стил. Ако беше толкова талантлива и оправна да си беше направила с нейната велика фондацийка и чалга-композитора Лобошки ЧАСТЕН ФЕСТИВАЛ. Сега поне има свобода за такива инициативи.
Не те ли е срам простак такъв да говориш такива абсолютни глупости и долни клевети !!! Ако не е Точева и малкото култура останала в тоя град ще изчезне ! И ако обичаш, недей да плюеш и по нас,тези, който "се дерем на плейбек", защото това е абсолютна глупост !


21 Април 2010 19:29 | възпитаник на г-жа Точева
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

(продължение) И само да те светна,че стилът ни е поп и джаз, а не чалга!


21 Април 2010 19:39 | възпитаник на г-жа Точева
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

А колко възпитаници има Т.Точева,не се питате?Повечето й плащат и отиват в джоба й,а другите (малцинството) ,в касата на читалището.И това ли не го знете родители и възпитаници?


21 Април 2010 19:48 | Криворазбрана цивилизация
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Всичко щеше да си е на мястото ако не се бъркаше обществено с частно.И някой да знае какво е това конфликт на интереси????И как така държавни служители си имат аналогична частна дейност? Защото няма конкуренция ли? А пък то само там да се случваше.... А иначе точно читалищата са били народни и възрожденски...но сега са само структури! И както цялата ни прогнила моралност и там същото. Как ли да оцелее кадърността тогава??? Защото винаги ще си казва: Нямам шансове-по-добре да не се захващам!


21 Април 2010 19:57 | гражданин
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

макето написа:А КАК ЩЕ КОМЕНТИРАТЕ ФАКТА ЧЕ ТОЧЕВА РАБОТИ И В ГЪРЦИЯ ?? КАК И СТИГА ВРЕМЕТО И СИЛИТЕ?????
Явно идята, че човек може да работи на повече от едно място е поотминала някои хора. Ами събудете се и се огледайте. Куп народ го прави.
Освен това, за да работи г-жа Точева в Гърция, може би все пак професионализмът и бил оценен и тя е била поканена. Не е трудно да се сети човек.


21 Април 2010 20:08 | гражданин
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Точева ,Точева,показвайки се по КТ"БАЦ" на всички новини тези дни нима мислиш ,че петричани ги интересуват твоите простотии по телевизията.Изложи се пред цялата община ,та и областта с тази ГСП(груба селска проява).И продължаваш да се излагаш,пък и не се знае до къде ще стигнеш занапред.


21 Април 2010 20:31 | до настоятелството
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Уважаеми г-н Председател,уважаемо настоятелство на читалището!Защо допускате целия цирк на Точева"ще има фестивал -няма да има","давам ви го правете го".Дайте и молбата и да напуска.Има толкова безработни ,пък и кадърни висшисти достойни за поста й.Тя се мисли за незаменима,няма такива хора.


21 Април 2010 20:34 | аз да кажа
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

БЕ ТАЯ ТОЧЕВА КАТ Я ЧУХ ПО БАЦ ЯВНО КРАДЕ ДОСТА НЕ ГОВОРИ КВОТО Я ПИТАТ А КВОТО СИ Е РЕШИЛА ГАТИ КРАДЛАТА


21 Април 2010 20:42 | до гражданин
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Израза "груба селска проява" много ми хареса , пък е и много точен . Аз отдавна си я наричам Андрешко - нали се сещаш , селския хитрец . Надявам се този път хитрините и да не минат и да си получи заслуженото .


21 Април 2010 20:54 | петричанин
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Ха така, кажете и! Сега вече уплашихте, Таня Точева! Може да дадете почивка на дълбоко отрудената си мисъл. Личи си, че отдавна не ви се е налагало да прибягвате до нея.


21 Април 2010 21:53 | петричанина
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

мдаааа точева по бац доста овърта не6тата


21 Април 2010 22:11 | ---
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Дали ще й я запушат устата с 2000лв хонорар като директор на фестивала.Тя за това ли реве,за това ли е цялата работа.Дайте й ги бе хора ,заслужава ги.


21 Април 2010 22:19 | Петричанин
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Много сте кухи и вие като вашата ГУРО .. Таня Точева си мислите че цял живот ще источвате ОБЩИНСКИ ПАРИ,но уви този път ударихте на камък! И в заключение ще ви кажа,че фестивала е за всички Петричанци които искат да участват в него а не само за учениците на Таня Точева. И все пак в Петрич има и други кадърни преподаватели.


21 Април 2010 22:20 | Таньо Точев
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Евала ... най-после се намериха смели,Петрички ръководители които да озаптят самозабравялите се крадци на пари които с държавна пита помен правят! (ГРУБО) .. като Таня Точева :)


21 Април 2010 22:37 | петричанин
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Петричанин написа:И в заключение ще ви кажа,че фестивала е за всички Петричанци които искат да участват в него а не само за учениците на Таня Точева.
Уважаеми, "Петричанецо", забършете пяната около устата си, поемете си въздух, пък идете и проверете, докато тече фестивала, дали е имало желаещи, които са подали заявка за участие и не са били допуснати. Дайте да ги видим тези, на които е отказано участие.


21 Април 2010 22:51 | леле
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Ето,това е културата на културната институция,за каквато се смята читалището в този град-РЕЗИЛ.А иначе всички разбраха за какво плачат радателите-не за детските мечти и звезди ,а за ПАРИ.Стига толкова от Петрич до София всички разбраха-застрамете се и спрете.


21 Април 2010 22:52 | Петричанин
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Отказано е на всичко които не са ученици на прословутата г-жа Таня Точева ;)


21 Април 2010 22:53 | Петричанин
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

всички*


21 Април 2010 23:00 | мале мале
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Пълна курупция!Таня Точева и нейният мъж от одел култура в кметство Петрия ... ЛЕЛЕ МАЛЕ МАФИЯЯЯЯЯ


21 Април 2010 23:24 | Балък който не пее
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

То4ева тотално се е оплела в сопствените си лъжи


21 Април 2010 23:41 | неграмотен
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

МЪЖЪТ от КМЕТСТВОТО ДАВА ПАРИТЕ .СЪПРУГАТА ГИ ПРИБИРА =Конфликт на интереси


21 Април 2010 23:48 | чалгаджия
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Как е възможно една Таня Точева да размотава толкова много хора?!


21 Април 2010 23:49 | ----
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Ами тя няма изказ,толкова си я бива,тоталитарката Таня.Вече май не е протеже на никой,мина през всички партии,разбраха я и виж ти сега цъфна и върза,а...Е, лесно е когато имаш някой зад гърба.


21 Април 2010 23:59 | куха лейка
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

мамини син4ета не пълнете гушата наТаня тя ви използва


22 Април 2010 00:02 | куха ръководителка
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

долууу ТАНЧЕТО :)


22 Април 2010 00:06 | кокошкар
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Рибнишки и е кум ?


22 Април 2010 00:15 | пенсионер
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Таня,Таня не помниш ли когато пристигна в града ти беше с едни галошки


22 Април 2010 00:29 | мазухиз
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Браво Таня обирай синовете и дъщерите на новобогаташите те това заслужават ! А ти не се претиснявй ще ти ходатайстваме за килия с Южно изложение


22 Април 2010 00:31 | ЛЮбопитен
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

А теляк ще има ли


22 Април 2010 00:55 | Фирма
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Те са си направили фирма ,МЪЖ ОБЩИНАР ,ЖЕНА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ----ООД


22 Април 2010 01:01 | РОДИТЕЛ
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Таня хапе ръката която я хране,ТИПИ4НО ПО БЪЛГАРСКИ !


22 Декември 2010 13:29 | krandk
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

тъпаци как може да изпуснат най-добрата г-жа таня точева тя е била е и ще бъде професионалистка никой няма да може да я надмине нито пъка да я достигне




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар