Около 3000 излязоха на протест срещу строежа на джамия в Г. Делчев

25 януари 2013 22:52   75 коментара   14284 прочита


Около 3000 излязоха на протест срещу строежа на джамия в Гоце Делчев, който бе организиран от инициативен комитет с председател А. Балтаджиев. Митингът тръгна от площад Македония и протече мирно без инциденти. Председателят на инициативния комитет бе категоричен, че протестът е срещу строежа на джамия, а не срещу мюсюлманското население. В Гоце Делчев вече има джамия, хората, които изповяват тази религия са около 1000 души и една джамия е достатъчна, каза още той. Джамията, която искат да строят от мюфтийството ще бъде най-голямата в България, тя има изработен план и според хората, ако строежът и бъде разрешен, то това ще е прецедент в град колкото Г. Делчев да има два мюсюлмански храма.

П. Павлова
 


Още за: протест   строеж   джамия   Още от: Общество

Принтирай статия
75 коментара
26 Януари 2013 00:24 | da
Оценка:
6
 (
22
 гласа)

и тук в холандийа хората са против строейите на дйамиите А в Г. Делчев за6то име о6те една след като си имат, ако искат пове4е такива да заминават на Турцийа там има в изобилие Да са благодарни 4е изоб6то имата такава, а не да нахалстват и за втора, но това е в кравта на мйусолманите -алчност без да се саобразйават с другите
*Кирилизиран коментар!


26 Януари 2013 01:06 | SPAIN
Оценка:
-4
 (
26
 гласа)

НЕ РАЗБИРАМ КАКАВ Е ПРОБЛЕМА ДА ИМА ОСХТЕ ЕДНА ДЙАМИА В Ц. ДЕЛЦЕВ .АЗ ЛИЦХНО САМ САГЛАСЕН ДА ПОСТРОИАТ ОСХТЕ 5ДЙАМИИ И ОСХТЕ 5 ЦАРКВИ. МОЕ МНЕНИЕ
*Кирилизиран коментар!


26 Януари 2013 01:35 | антикомунист
Оценка:
6
 (
20
 гласа)

Проблема не е толкова в джамиите колкото в пускането на запис с много силни микрофони молитвите Камбаните са само през деня и не се озвучават и не са с толкова силен звук а записите от джамията се пускат и нощно време и се слушат по целия град и ако има там поне мюсюлмански свещеник-пак добре ама всичко е на запис-те си спят или ядат а записите гърмят в целия град Наистина е смущаващо нощно време Представете си така да гърмят и камбаните и да смущават и атеистите и мюсюлманите макар че 90% от населението е християнско Представете си ако са повече джамии-няма да се търпи


26 Януари 2013 04:54 | XviD
Оценка:
4
 (
10
 гласа)

Ама що квичите бе ? Сами си го избрахте на султана ибрикчията Полуоската !!


26 Януари 2013 07:10 | читател от Пловдив
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

И БСЕ ПАК ГЛАВНИЯ ПРОБЛЕМ СИ ОСТАВА В ДЕМОГРАФСКИЯ СРИВ НЕ САМО В ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ НО И В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ. НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН С ПО ГОРЕ КОМЕНТАОРИТЕ КОИТО ОТ ХОЛАНДИЯ И ОТ ИСПАНИЯ ДА ДАВАТ АКЪЛ. НО ЗА ТОВА СА НЕОБХОДИМИ ПАТРИОТИЧНО НАСТРОЕНИ УПРАВЛЕНЦИ ПО ВСИЧКИ Н ЕТАЖИ НА ВЛАСТА. ИКОНОМИКА, ТРУД, РАБОТНИ МЕСТА, ПРОПАГАНДИРАНЕ НА НАШАТА-БЪЛГАРСКАТА КУЛТУРА, НАЦИОНАЛИЗЪМ А НЕ ШОВИНИЗЪМ, ПАТРИОТИЗЪМ, МИЛЕЕНЕ КЪМ ВСИЧКО РОДНО.


26 Януари 2013 07:26 | четри години !?!?!?!?!?!?
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

защо не са са започнати дела за обявяване продажбата за недействителна !четри години пълно бездействие !!

Искаме истината за случая с продажбата на имота с. Огняново !
Кога зам. областните управители г-н Баханов, г-н Михайлов ще излезат най-после със становище по горния случай !! кога ? защо тези хора стоят в областта !! ЗАЩО ?
ги дължат тези хора в областта!


26 Януари 2013 08:21 | търсете истината
Оценка:
6
 (
20
 гласа)

Дали нещата са така както ни ги представят медията? Защо не запитаме и мирното мюсулманско население по въпроса? И какво значи "Нашата Българска Култура" както "читател от Пловдив" пише? За по-голямата част от населението от района част от културата е и тяхната религия. И те са Български граждани и те имат право на условия за да си спазват нещата спрямо техните вярвания. Като Българи трябва да знаем че България е една мулти- религиозна държава и всеки ще си иска правата като такъв. На там върви света и на нас ни е време вече да започнем да се адаптираме и да приемаме и другите макар че може да са по различни и да мислят по различно от нас.


26 Януари 2013 08:28 | СОС
Оценка:
-1
 (
13
 гласа)

А БЕ ВЕСТНИК СТРУМА ЗАЩО НЕ СИ ВЪРНЕТЕ ИМЕТО ПИРИНСКО ДЕЛО. МИТИНГА В ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ НАБРОЯВАШЕ НАД 1000 ЧОВЕКА АНЕ 100. СТИГА С ТЕЗИ КОМУНИСТИЧЕСКИ НОМЕРА. ИЛИ ЦЯЛАТА РЕДАКЦИЯ СТЕ РЯЗАНИ КАРАБИНИ


26 Януари 2013 08:34 | Градъ
Оценка:
2
 (
16
 гласа)

До Търсача на истинато - прав си че всеки има права да се определя как да води духовния си живот - но нека да е без да се пречи и провокира с ненужна демонстрация!!! сегашната джамия е празна постоянно, а в селата които са мюсюлмански си има джамии.. на нас хората от градъ нова не ни трябва.. нека дпс да престане да вкарва напрежение преди изборите - ясна ни е целта им... простите хорица по селата да се консолидират и под строй пред урните


26 Януари 2013 08:58 | читател от Пловдив
Оценка:
1
 (
15
 гласа)

КЪМ ТЪРСАЧА НА ИСТИНАТА. СЪГЛАСЕН СЪМ С ВАС ДОНЯКЪДЕ ЗАЩОТО ГОВОРИТЕ КАТО АНГЕЛА МЕРКЕЛ. ОСНОВНИЯТ ПРИНЦИП НА ДЕМОКРАЦИЯТА Е-ВСИЧКО Е ПОЗВОЛЕНО НО ГО ПРАВИ ТАКА ЧЕ ДА НЕ ПРЕЧИШ НА ДРУГИТЕ. ИСКАМ ДА КАЖА МОЩНИТЕ ГОВОРИТЕЛИ ПО МИНАРЕТАТА ДА НЕ СМУЩАВАТ СЪНЯ НА ВСИЧКИ. ТОВА Е ЕДИН ВИД НАСИЛИЕ. ЗНАМ ЧЕ ЩЕ ВЪЗРАЗИТЕ ЗА КАМБАНИТЕ. НО НЕ СЪМ ВИДЯЛ НИКЪДЕ ПОП ДА ПРОИЗНАСЯ МОЛИТВИТЕ ЧРЕЗ ВИСОКОГОВОРИТЕЛИ ПО КАМБАНАРИИТЕ.


26 Януари 2013 09:09 | търсете истината
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

До " Градъ" и все пак ако наистина мислиш както казваш бих те помолил да се допиташ да тези хора (богомолци) и иди и виж дали джамията в Петък им е достатъчно голяма. Макар че обвиняваме партии и организации за строежа на джамията, ако се допитаме до богомолците ще видим че нуждата от по-голямо помещение е причината за такава. И ако наистина има нужда от такава то тя ще се построи не от ДПС, ами от един справедлив управник които е узрял като такъв и да се грижи за населението си независимо от религия и етнос.


26 Януари 2013 09:23 | ма.....
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

" ГОСПОД Е БЪЛГАРИН - НЕ ГО РАЗГНЕВЯВАЙТЕ . !!


26 Януари 2013 09:25 | търсете истината
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

И камбаната на черквта и говоритела на джамията припомнят и приканват хората към молитва. Молитвата към Всевишния е благодат за цялото население. Защо сме на това дередже, ами защото младежта не са нито в Църквата нито в Джамията. И двете вероизповедания имат нужда от подкрепа и в двете има нужда от страшно много работа. Молещите хора се уважават, защото разпознават силата и правилата на Създателя. И все пак търсете истината не се отказвайте. Жив и здрав да си.


26 Януари 2013 09:27 | Mehmed sinap
Оценка:
0
 (
18
 гласа)

Една друга жалка регионална медия писа за 1000 души. Позор за България са тези протести срещу религията на другите. Затова цивилизования свят ще продължават да ни смятат за варвари и диваци.


26 Януари 2013 09:37 | 222
Оценка:
0
 (
16
 гласа)

Разгром за малоумниците отГЕРБ !Новите възродители пожарникарските боклуци си отиват!!! На следващия протест съберете бездомните кучета, козите и овцете, повече даалии и пияници, даите и мегафон на пияния Красьо от Мосомища и цирска ще е по атрактивен !!!!


26 Януари 2013 10:13 | джорджо
Оценка:
1
 (
21
 гласа)

абе фесове, на 10 км от тук има джамии, ходете си се молете там колкото си искате, и без това половината не знаете що е джамия ама мърморите само, гоце делчев е християнски град и такъв ще си остане въпреки наглостта ви, по нахално племе от вас няма никъде, а управниците на гоце делчев за пари си продадоха вярата, но никой няма да им прости, нека бъдат сигурни, тоя протест е само началото!!!


26 Януари 2013 10:22 | така е
Оценка:
3
 (
11
 гласа)

"Аз съм Пътя, Истината и Живота " - казва Господ ИСУС. !!


26 Януари 2013 10:36 | .
Оценка:
5
 (
11
 гласа)

и какво като има още една джамия какво ви пре4и в турция колко церкви има? по вашата логика не трябва да живеем в бг. ако не сме ние в Гоце Дел4ев ще просите вижте в този град освен търговия не6то друго има ли една фабрика няма един Пиринтекс и пак по4ти са от селата така 4е гледаите и едното и другото


26 Януари 2013 10:47 | търсете истината
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

До "така е " ако наистина търсиш истината освободи се предразсъдаците си и прочети какво Исус казва в Свещенния Коран. Не се прекланяй пред създанията ами се преклони пред Създателя. И все пак, бъди коректен към себе си и търси истината. Може би ще ти отнеме малко време да я намериш, но като я намериш ще видиш че си струва.


26 Януари 2013 10:52 | до .
Оценка:
0
 (
12
 гласа)

Колко са църквите там /в Турция/ де? Няма как на 800 или даже 5 хиляди души по закон да се строи втора джамия с ислямски център. Ако ти е толкова до молитва кво ти пречи да идеш в Комсала на джамия или в Огняново, Гърмен, Дъбница, ХвостянеБлатска и т. н. .Моската го направете имам, та белким остане кмет до пенсия.


26 Януари 2013 10:56 | джорджо
Оценка:
0
 (
14
 гласа)

хаха, в турция колко черкви имало, ми по същата логика в българия колко джамии има, а? и не ми обяснявай кой ще проси че ако не е пиринтекс твойте съселянчета щеше да са още по нивите, то заради вашето племе от селата гоце делчев го знаят като помашки град, а вие колкото и да сте нагли и лижегъзци да знаете няма да ни преборите, като не ви изнася бегом в турция!!!


26 Януари 2013 11:07 | Реалист
Оценка:
5
 (
11
 гласа)

На истински вярващия не му е нужна ни църква ни джамия. Свода небесен е единствения храм пред който ако всеки се прекланя светът ще бъде рай.


26 Януари 2013 11:13 | търсете истината
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

До "джорджо" и до "до". Проверете сами :
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Churches_in_Istanbul
http://www.allaboutturkey.com/ist_kilise.htm
също проверете колко Българи Християни живеят в Истанбул та си имат църква и то доста голяма по-голяма и от тая в Г. Делчев. В кои има повече толерантност е факт. А ако можеш някога лично да идеш и да видиш каква свобода имат за да си практикуват религията, след това никога не би говорил така.


26 Януари 2013 11:17 | MS
Оценка:
4
 (
16
 гласа)

Протестът бил срещу джамията, а не срещу мюсюлманите! Това е примитивен цинизъм! все едно някой да не ти позволи да си построиш къща и това не е против теб, а против къщата ти. Тези примитивни млади момчета не са ли наркоманчета?


26 Януари 2013 11:21 | Патриот
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

За незнаещите "патриоти" - в Одрин има две действащи български църкви, в Истанбул има около 160 действащи християнски храма, католически и православни. От тях две са български църкви, а наскоро Истанбулската община е издала разрешение за построяването на още една българска църква. Освен това след като българската държава не успя да осигури пари за ремонт на желязната църква "Св. Стефан", за да не се разпадне тази изключително красива църква, министър-председателят на Турция Ердоган предостави около 200000 / ДВА МИЛИОНА / евро за крайно нуждаещият се ремонт. Това са фактите


26 Януари 2013 11:34 | до патриот и търсете исти
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

Има ама в Инстанбул който е минимум 14 милионен град, а не 20 хиляден с около 1000 турци и помаци в него.


26 Януари 2013 11:53 | Патриот
Оценка:
0
 (
10
 гласа)

14 милионен град, в който има, според статистиката около 500 българи, които си имат две църкви... и то без референдум !!! Какви диваци са тия там, в Истанбул


26 Януари 2013 12:04 | до патриот
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

Да но в кой век са построени и от кого, а сега в днешно време дали някой там ще разреши изграждането на нова а?


26 Януари 2013 12:21 | така де
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Питайте Джойс Майер тя е от турски произход, живее в Америка и е една от най - голямите проповедници по света - а храм е тялото ти, сърцето ти ако там не си променен не ти требва друго - там е БОГ. !!! www. Joys Mayer. org.


26 Януари 2013 12:24 | REALNO POGLEDNATO
Оценка:
1
 (
9
 гласа)

АКО НЕ СЕ ПОСТРОИ ТАЗИ ДЙАМИИА, КОИАТО СХТЕ Е НАИ ГОЛИАМАТА В БГ. С КАКВО ДРУГО Г. ДЕЛЦХЕВ МОЙЕ ДА СТАНЕ ИЗВЕСТЕН ЦИГАНСКИАТ ПАЗАР ЛИ ИЛИ БАНИЦХКАРНИЦИТЕ ЗАСХТОТО ДРУГО НЕ ВИЙДАМ ДА ИМА. КОЛКОТО ДО ТОВА КОЛКО СА МУСУЛМАНИТЕ В ГРАДА МИСЛИА ЦХЕ ПОЛУВИНАТА ОТ НАСЕЛЕНИЕТО .ВИСХТЕ И КОЛКО НОВИ АПАРТАМЕНТИ СА ЗАКУПЕНИ ОТ ПУМАЦИТЕ..... ПОВЕЦХЕТО
*Кирилизиран коментар!


26 Януари 2013 12:34 | дрън дрън
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

Здравейте аз лично съм безучастна към този спор, но замислете се може да има и 20000 хиляди мюсюлмани в този град, но колко от тях ще посещават тази джамия=сигурно 100 човека, не може ли с тези пари да се направи нещо друго, което да е в полза на повече хора??


26 Януари 2013 13:14 | ей реално погледнато
Оценка:
4
 (
10
 гласа)

Гоце Делчев или Неврокоп е старинен град и ако имаш малко ука напиши в чичко Гугъл -Укипедия, за да разбереш с какво е известен. Срамно е да пишеш, че града ще бъде известен с джамия и населяващите го помаци. Никой не ви кара насила да се преселвате и купувате апартаментив градъ, което пък не ви дава право да строите безконтролно джамии в него. На село си имате, даже някъде по две джамии- влизаш ли редовно в тях?


26 Януари 2013 13:15 | angel ГЕОРГИЕВ
Оценка:
0
 (
20
 гласа)

ЕИ МЮСУЛМАНСКИ МЪРШИ, ОТ КАКЪВ ЗОР В ГРАД В КОИТО 1000 ДУШИ ОТ 20 000, СА СЕ ОБЯВИЛИ ЗА РЯЗАНИ ЩЕ ИСКАТЕ ДА ПРАВИТЕ ДЖАМИЯ, ТРЯБВА ДА ВИ Е ЯСНО ЧЕ ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ Е ХРИСТИЯНСКИ ГРАД, ДЖАМИЯ НЯМА ДА ИМА, НЯМА ДА ИМА, НАГЛИ КОПЕЛЕНЦА, ЯСНО Е ЧЕ НЕ ВИ ТРЯБВА ЗАЩОТО ОНАЗИ ВИ Е МАЛКА В ЦИГАНСКАТА МАХАЛА, А ЗА ДА ИСЛЯМИЗИРА ПОРЕДНИЯ ХРИСТИЯНСКИ РАИОН, АМА НЯМА ДА СТАНЕ, ЩЕ ВИ СРИНЕМ ЕИ, ТОВА Е САМО НАЧАЛОТО, ВИЕ СТЕ ГОСТИ В НАШИЯ ГРАД М А И К А ВИ ДА Е Б А, ХОДЕТЕ СИ ПО СЕЛАТА ПЛЕМЕ НАГЛО


26 Януари 2013 13:45 | той
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Проблема е в беднотията . ДПС иска да държи бедните и неуки хора в безропотно подчинение. Така отмества вниманието от тяхното богатство, което не са спечелили с работа. Защото какво прави един политик 20 години в парламента - нищо. Ако бяха правили нещо хората нямаше да са бедни /а депутатите богати/ .За 20 години ако бяхме в Германия родени ...щяхме да сме в челото по доходи в Европа и света ама алчни политици. Помните ли че след 1945 година Германия беше победена страна, а 20 години по късно къде стигна? Но се развиваше промишленост и хората ставаха все по богати така че мислете дали "дупе татите" за които гласувате ще вършат полезна за хората работа. Според мен трябва първо хорта да станат независими от депутатите, тоест да имат работа и пари...


26 Януари 2013 13:47 | до той
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Прав си и в тази връзка да разясниш, в Германия където има милионна мюсюлманска общност, колко джамии им са разрешили да построят?


26 Януари 2013 14:05 | българин
Оценка:
4
 (
12
 гласа)

абе хора замислете се малко, не разбрахте ли че тая джамия е само предлог, а истината е че искат долните фесове да ни ислямизират, 500 г сме ги търпяли, сега пак ще им се оставим ли, сума ти хора са дали живота си за освобождение от турците, а сега шепа фанатици ще диктуват кво да става в християнския гоце делчев така ли, май москов и палетата покрай него не си дават сметка докъде може да стигне всичко и какво може да се случи, нека бъдем единни и не оставим нещата така, само така ще им покажем къде живеят на това малцинство нахално и долно!


26 Януари 2013 14:58 | Банско
Оценка:
6
 (
16
 гласа)

Неврокоп в миналото преди 100 години е бил турски град, Гоце делчев става след това най-християнския град, затова е обявен за център на митрополия, СТАВА ДУХОВЕН ЦЕНТЪР НА БЪЛГАРШИНАТА, долу ръцете мюфтия Мохамед от българското огнище. И ние банскалиите ще се надигнем в знак на солдарност, ще ни последва цяла Пирина.


26 Януари 2013 15:08 | REALNO POGLEDNATO
Оценка:
-4
 (
12
 гласа)

ДО ГЕОРГИЕВ ХА ХА ХА ХРИСТИАНСКИ ГРАД ОГЛЕДАИ СЕ ОКОЛО ТЕБ И ВИСХ КОЛКО ХРИСТИАНИ СТЕ ХА ХА ХА И ПИТАИ ДЕДО ТИ И БАБА ТИ ДА ЛИ СА ХРИСТИАНИ. САМНИАВАМ СЕ ДА Е ТАКА.
*Кирилизиран коментар!


26 Януари 2013 15:10 | чефу
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

В ЦЯЛА ЕВРОПА СЕ ГОВОРИ ЧЕ СТРОЕЖА НА МИНАРЕТА Е МАРКИРАНЕ НА ТЕРИТОРИИ. ТОВА ОСОБЕНО СИЛНО СЕ УСЕЩА В РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЯ. ЗАЩОТО ЩОМ ИМА ИМАМ В ЕДНА МАХАЛА ТРЯБВА ДА ИМА И ХРАМ С ИНСТАЛИРАНА В НЕГО МОЩНА ОЗВУЧИТЕЛНА ИНСТАЛАЦИЯ. ЕТО СРЕЩУ ТОВА НЕГОДУВАТ МЕСТНИТЕ ХРИСТИЯНИ.


26 Януари 2013 15:10 | eminem
Оценка:
0
 (
14
 гласа)

предлагам всички мюсюлмани да се обединим и да направим един икономически бойкот на съветниците от герб и останалите, които ги подкрепиха на общинската сесия за референдум за джамия в гоцето. какво имам предвид: например един от подкрепилите незаконното искане за референдум бе собственика на кондор травел и бензиностанцията на кръговото до митницата, в този ред на мисли от днес насетне спираме всички да зареждаме гориво от тази бензиностанция спираме и да пътуваме с неговите автобуси. мюсюлманите от целия регион да им направим икономически бойкот тогава да видим колко дълго герберите и останалите ще издържат.
втората джамия в гоцето е въпрос на време, а не дали ще стане или не.


26 Януари 2013 15:25 | чефу
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

БРАВО НА БАНСКАЛИИ ДЕТО ДАВАТ РАМО НА СВОЯ МИТРОПОЛИТСКИ ЦЕНТЪР. ДРУГО НЕ МОЖЕ И ДА БЪДЕ ЗАЩОТО СА НАСЛЕДНИЦИ НА ВЕЛИКИЯ БЪЛГАРИН ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ. ПИТА СЕ НАРЕД С КОРАНА ИМАМИТЕ В БЪЛГАРИЯ ДАЛИ ДЪРЖАТ В ДРУГАТА РЪКА ИСТОРИЯ СЛАВЯНОБОЛГАРСКАЯ. ПОЗНАВАТ ЛИ ТАЗИ ИСТОРИЯ?


26 Януари 2013 15:32 | Do eminent
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

Абе тъпако ами ако се обединим ние срещу резнаците какво ще стане? Виж че между вас няма един свестен архитект, съдия, лекари учител. Единствената ви интелигенция е с марка "купено от ЮЗУ".
Смахнат полуидиот.


26 Януари 2013 15:46 | pomak
Оценка:
-3
 (
13
 гласа)

ако ги няма мисулманите в гоце делчев христяните ще ъмрат от глад така че не ми пречете за дйамята ами взимаите лопатите и бягаите да помагате защото освен за 4ираци на маистора за друго не стават за това завийдат защото ги е яд че мусулманите са много по напрет от тах
*Кирилизиран коментар!


26 Януари 2013 15:48 | ч
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

КЪМ ВСИЧКИ ТУРЧЕЕЩИ СЕ БЪЛГАРИ МОХАМЕДАНИ :" КАТ РУСИЯ НЯМА ВТОРА ТЪЙ МОГЪЩА НА СВЕТА. ТЯ Е НАШАТА УПОРА ТЯ Е НАЩА ВИСОТА"ВЯРВАМ ЧЕ В РЕШИТЕЛНИЯ МОМЕНТ БРАТСКИЯ РУСКИ НАРОД НЯМА ДА НИ ИЗОСТАВИ.


26 Януари 2013 15:53 | До Москов
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

Дано си прочел и половината нагли помашки коментари. Дано си разбрал какви си ги надробил и сега да си осъзнал, че с тези неграмотници не се работи така. Прецени колко може да струва договорките ти с тях. Нека това е урок и за останалите политици.


26 Януари 2013 16:02 | гори гори огънче
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

Mюсюлманите на Айдън Мохамед доказвт че не са смирени вярващи, скочиха да правят втора джамия в един от най -християнските градове и то се заиграха политически с кмета и дпс, това не ли радикален ислям, щом вярвашите се заиграват в политика с религиозната партия, такава каквато еДПС. това вече е работа на ДАНС.


26 Януари 2013 16:04 | Петричанка
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

За мен втора джамия не е нужно да се строи. Ако искат да строят, то това е с други цели, а не е от необходимост. Ами българите в Гоце Делчев като са да кажем около 18 000 души - още колко черкви да построят?


26 Януари 2013 16:37 | Градъ
Оценка:
4
 (
10
 гласа)

до простеещите мюсюлмани - братя много искам гражданите в града да "умрем от глад като вие не идвате в градъ на пазар" ... мнооого се надявам да си стоите по селата и да си се молите там на каквото искате... дпс ви промиха мозъците и ви дърпат пак да гласувате знаейки че а ви промити мозъците с тая ретрогардна религия... с нея ще си стоите 200 години назад от цивилизацията.. жалко за вас, а има и хора които обиколиха европа - не видяха ли че навсякъде мразят и осмиват религията ви


26 Януари 2013 17:23 | Persona
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Новите помаци На Г. Д. Москов Гераксиев Рупчина
*Кирилизиран коментар!


26 Януари 2013 17:40 | Бг-да-ви
Оценка:
-3
 (
13
 гласа)

Какъв е проблемът? Ако искат да строят, да си строят. Нали вие не плащате за строежът. Какво се пените ?


26 Януари 2013 18:07 | до християните и мюсюлма
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

Не мога да видя какво делите, а виждам само жадни за гласове политици, които са готови да ви жертват. Какво ли като има още една джамия или църква дали заплатите няма да станат 1 000 евро. На някой политик няма да му стигнат гласовете и използва етническият модел да влезе в парламента и после как ще се гледате в очите ари стига.... Вашата съдба е свързана нека строят хората ще идват ТУРИСТИ и приходи вижте Истанбул. От какво ви е страх


26 Януари 2013 18:14 | До РИО Благоевград
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

Вие сте най големия срам за държавата. Погледнете на какво сте научили тези млади хора. Като гледам Фашизмът е жив в тази държава. Да излезнат брат срещу брата. Това са ви скапаните програми в смесените райони.


26 Януари 2013 18:29 | ИЗБОРИ
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Само ако знаете с тази статия колко гласа на изборите ще спечелят ДПС, които на предишните бяха за ГЕРБ !!?? Само така "Струма"


26 Януари 2013 18:55 | до модератора
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Къде дремете та още не сте изтрили пост 15:08ч. REALNO POGLEDNATO. Сезирайте компетентните органи как драскача нарича българите мръсни гяури. Имате му ІР-то кво чакате.


26 Януари 2013 19:00 | chitatel
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

защо Г-н Москов не построи още една дйамия във тешево, бива, бива ама толкова алчност небива, еииии забравил се е тоя човек, а аз съм със вас протестиращи макар, че във момента не йивея във гоце делчев .йелая ви успех и устояваите своите искания
*Кирилизиран коментар!


26 Януари 2013 19:07 | до моделатора !
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Сезирайте компетентните органи за пост 13:15 angel Georgiqv ! Той е провокирал 15:08 !
Или както ви е изгодно, нали


26 Януари 2013 19:22 | гражданин
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

нагли имами, къде сте тръгнали в християнски град, джамия да правите и не каквато да е, а най голямата на балканите, москов и дпс са виновни, с мерака да управляват на всяка цена в обшината разбуниха толерантното гоцеделчевско население, къде е държавата ...


26 Януари 2013 19:44 | амин
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

Ако проумеете истината джамии не са нужни никому, тогава и земетресенията няма да има, Бог се гневи на непослу6анието ни.


26 Януари 2013 20:22 | Гражданин
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Аз отдавна се срамувам че живея в това скапано общество. То вълча глутница да беше щеше да има повече толерантност. Вместо да използувате природните особености и етническото разнообразие на красивия ви край вие с тези си изяви ще отблъснете и последния добронамерен турист. СРАМ И ПОЗОР. Станали сте маши на нечии нечистоплътни мозъци които на ваш гръб печелят и си живеят доста охолно


26 Януари 2013 20:32 | гражданин
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

защо в европа не се строят джамии, след като има толкова много мюсюлмани- за справка/германия, англия. франция, холандия... /и др. а в българия може и то по две в малките християнски градчета, кога в турция ще разрешат да се построи, най-голямата църква в малко градче, което има вече една и няколко стотин вярващи..... никога няма да стане.


26 Януари 2013 21:28 | 666
Оценка:
-2
 (
10
 гласа)

Що не си гледате работата гадове мръсни такива ами се заяждате с нас мюсюлманите, прекалявате с нашето търпение боклуци мръсни!!!


26 Януари 2013 21:38 | антикомунист
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Пак повтарям-ако не се пускат силни озвучавания на мюезин от минаретата на джамиите дори и без присъствието на имама и не притесняват останалите жители Дали някой ще позволи в Истанбул да бъдат озвучавани камбаните и да се чуват в целия квартал дори и тук не се озвучават толкова силно камбаните макар и повечето да са християни недопустимо е в християнски град посред нощите да не може да се спи от озвучаване на мюсюлмански мюезин Нямам нищо против религията на когото и да било стига да не притеснява останалите около него


27 Януари 2013 00:49 | Запознат3
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

хеи нещастници навремето СУЛТАНА е разрешавал да се строят храмове в покорените български земи а днес КОЙ е този който ще забранява да се строят ДЖАМИЙ в демократична БЪЛГАРИЯ


27 Януари 2013 01:42 | помака
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

ха ха ха, браво, реално погледнато'', а за матрицата ти не знаеше ли 4е е наи голямата забележителност в Гоце Делчев това за тези драскачи е техният храм, там се молят те вместо в някоя църква. А за колко мусулмани има в Г оце Делчев, реално погледнато ''е прав половината са мусулмани, или поне до някоя и друга година ще е така след като се заварнат всички от чужбина, етническата карта ще се промени.


27 Януари 2013 04:44 | XviD
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

До тримата УРОДИ над мен, ще ви построя джамия ето тук в струмата _) _ е как е харесва ли ви


27 Януари 2013 07:15 | police
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Почвам само на резани да режа главите пешеходци ще сте


27 Януари 2013 09:48 | Ms
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Тези, които пишат тук против мъсюлманите изобщо не са християни. Това е едта дивашка паплач, каято не познава елементарните християнски добродетели. Не може да си християнин и да обиждаш собсвения си бог като наричаш мюсюлманити резняци. Самият Христос е бил рязан! Най- сериозните проблеми между хората ги създават неграмотниците, варварите, които не зачитат дори собсвената си религия! Боже пази България от идиоти!


27 Януари 2013 11:07 | религиите
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

големи умове на християнската цивилизация като айнщайн и б. дизраели ясно изразяват мнението на обществеността за религията - една измишльотина за простите хорица, нямаща място в настоящето! предвид изостаналостта на мюсююлманското население по принцип а не само в региона, на тях все още им промиват мозъците с глупости характерни за християните преди векове.. за това аз настоявам да им построим поне 10 15 джамии, като лично ще дам пари - само че да не са в града, а в местата където им е мястото - може в дъбница на всички е удобно, а и има турци, а на помаците много им се иска да са такива


27 Януари 2013 11:14 | читател от Пловдив
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

КЪМ Мs. ВИЖДА СЕ ЧЕ ИМАШ ИЗВЕСТНИ ПОЗНАНИЯ ЗА ХРИСТИЯНСТВОТО. НО СИГУРНО ЗНАЕШ ЧЕ МУХАМЕД СЪЩО Е БИЛ РЕВНОСТЕН ХРИСТИЯНИН. ЗАЩО Е ИЗМЕНИЛ НА ХРИСТИЯНСТВОТО? АКО ЧЕТЕМ ПРЕДАНИЯТА НА АРУБАКР ЩЕ ВИДИМ ЧЕ МУХАМЕД Е СЪЗДАЛ НОВО УЧЕНИЕ (РЕЛИГИЯ) НЕ ЗА ДА ОТРИЧА ХРИСТИЯНСТВОТО А ДА СЪЗДАДЕ УСЛОВИЯ ЗА СЪРЕВНОВАВАНЕ МЕЖДУ СЪЗДАДЕНАТА ОТ НЕГО И ПРЕДИШНАТА ИЗПОВЯДВАНА ОТ НЕГО РЕЛИГИИ. ТОВА ДНЕШНИТЕ РЕДОВИ ХРИСТИЯНИ И МЮСОЛМАНИ ГО ЧУВСТВАТ СЪС СЪРЦАТА СИ И ЗАТОВА ЖИВЕЯТ В МИР И РАЗБИРАТЕЛСТВО. ТОВА ОТ ОПИТ ГО ЗНАМ. ЗНАМ ЧЕ И ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ СЕ БУНТУВАТ КОГАТО РАЗБЕРАТ ЧЕ РЕЛИГИИТЕ СЕ ПОЛИТИЗИРАТ. БОГ Е ЕДИН А В СВЕТА ИМА НАД ХИЛЯДЯ И СТО РЕЛИГИИ.


27 Януари 2013 11:40 | читател от Пловдив
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

КЪМ КОМЕНТАТОРА"религиите". САМ АЙНЩАЙН КАЗВА ЧЕ"НЕВЯРВАМ БОГ ДА ИГРАЕ НА ЗАРОВЕ"КОГАТО КРИТИКУВА ХАЙЗЕНБЕРГ ЗА НЕГОВАТА ТЕОРИЯ ЗА НЕОПРЕДЕЛЕНОСТА. ОСВЕН ТОВА САМИЯ АЙНЩАЙН СИ Е ЗАДАВАЛ ВЪПРОСА "КЪДЕ ЛИ В КОСМОСА СЕ ПОМЕЩАВА БОГ"НА ТОЗИ ВЪПРОС Е ДАДЕН ОТГОВОР, ЧЕ" БОГ Е НАВСЯКЪДЕ И ПО ВСЯКО ВРЕМЕ". ВЪВ ВСЕКИ ЧОВЕК ИМА ПО ЕДНА БОЖЕСТВЕНА ЧАСТИЦА. НЕКА СЛУШАМЕ ВЪТРЕШНИЯ СИ ГЛАС ПРЕДИ ДА ПОВЯРВАМЕ НА ПОЛИТИЦИТЕ. НЕКА ДА ИМА ХРАМОВЕ НО В ТЯХ ДА СЕ ПРОПОВЯДВА ВЯРАТА В БОГА А НЕ НЯКАКВА СИ ИЗМИСЛЕНА ПОЛИТИКА. И НЕКА НЕ ЗАБРАВЯМЕ ЧЕ В ПИРИНСКИЯ КРАЙ СА СЕ РАЖДАЛИ МОГО МЪДРЕЦИ И ВЕЛИКИ ХОРА ИМЕННО ПОРАДИ ВЯРАТА В БОГ А НЕ В РЕЛИГИИ.


27 Януари 2013 12:24 | chitatel
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

искам само да попитам всички тия какво им пише във личната карта БЪЛГАРИН или, и нека не прекаляват със свинската глава, защото много добре се знае, че си ядат спокоино свинско месце, куфтенца и още себеподобни
*Кирилизиран коментар!


27 Януари 2013 13:40 | до до модератора
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

В Османската империя с понятието " Каур, Каури" обозначавали жителите на днешна Македония, т. е. и самите шопи днес си ги наричат каури а не българи. Шопите казват ние сме българи, но не и каури и стршно много ги мразят защото никога и до днес те не признават, че са българи, а казват че са македонци и отричат Българската история. Та така Господа Каури, Помаците винаги са казвали, че са българи а вие никога не сте се чувствали българи .За това си ходете в Македония там ви е мястото от там ви е докарал по нашия край след реформите Султан Махмуд 2 и сте най големия проблем за държавата винаги.


27 Януари 2013 13:47 | да това е истината
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Жбантата дори вдигна от гроба и Яне Сандански на митинга да дойде на помощ. Жбанта Жбанта това е България приятелю а не Македония ОБЪРКАЛ СИ ДЪРЖАВИТЕ В които пееш тези песни и насъскваш тълпата.


27 Януари 2013 13:59 | до макетата и МВР
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Божидар Димитров ви настъпа в Македония и вие много бързо отвръщате по македонски а.... Вие сте проблема не джамията вие ОМО Илинден


27 Януари 2013 16:56 | чефу
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

НА 70 Г. СЪМ. КОГАТО БЯХ НА 9 Г. ДЯДО СТОЯН КАНИН ОТ С. СКРЕБАТНО РАЗКАЗВАШЕ ЗА ДВАМА БРАТЯ. ЕДИНИЯ ПОМАК (ПОМЪЧЕН НАСИЛА ДА ПРИЕМЕ ИСЛЯМА) А ДРУГИЯ БРАТ КАУРИН (НЕМЮСЮЛМАНИН-ИНОВЕРЕЦ). САМАТА ДУМА Е ИЗМИСЛЕНА ОТ НАСКОРО ПОМОХАМЕДАНЧИЛИ СЕ ХРИСТИЯНИ ЗАДА НЕ ЗВУЧИ ТОЛКОВА ГРОЗНО (КАТО ТУРСКОТО-ГЯУРИН). ТОВА Е САМАТА ИСТИНА ЗА ТАЗИ ДУМА МАКАР ЧЕ В ГУГЪЛ НЕ ЩЕ Я НАМЕРИТЕ.




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар