Гинеколожката д-р Р. Костадинова с иск за 20 000 лв. срещу баща на дъщеричка

18 май 2011 00:16   108 коментара   169869 прочита
Р. Костадинова
Р. Костадинова


Р. Костадинова

Уличил я, че иска пари за раждане от филм на ужасите

Акушер-гинекологът д-р Румяна Костадинова заведе дело за обида и клевета срещу благоевградчанина Божидар Пиргов с граждански искове на обща стойност 20 000 лв.

Съдебният процес е вследствие на изказване на подсъдимия Пиргов през юли миналата година, той на няколко пъти злословил по адрес на лекарката. Приятелката му Петя Велчева постъпила в акушеро-гинекологичното отделение на МБАЛ - Благоевград в ранното утро на 15 юни миналата година. Следобед родила здраво и жизнено бебе. Дни след това бащата Божидар Пиргов потърси думата от в "Струма", заявявайки, че д-р Костадинова зарязала родилката в кушетка с 20 шева и я тормозила, крещейки й: "Като не искаш да плащаш, ще търпиш".

"Не съм сигурен дали на тази жена пред името й трябва да бъде поставяна докторска титла, защото това е призвание за хора, които изпълняват жизненоважни и хуманитарни функции. Д-р Костадинова направи израждане, което спокойно можеше да бъде записано и да бъде филмирано с успех на филм на ужасите", заяви тогава Пиргов. Именно тези му реплики са описани в жалбата на д-р Костадинова.

По време на съдебното заседание вчера беше разпитана акушерката, израждала в екип с медика бебето на Пиргов - Юлия Златкова. Ето какво заяви тя: Петя постъпи в АГО сутринта, след което беше включена на запис, а по-късно по разпореждане на д-р Костадинова й беше влята и банка, за да тръгне по-добре раждането.

Родилката и плодът се наблюдаваха от екипа на смяна. Въпросната майка ни беше много благодарна за оказаните грижи и не чухме нито едно оплакване от нея. Останахме много учудени всички, когато прочетохме какво е заявил мъжът й Пиргов. Напълно отричам обвинението му, че родилката е била оставена да лежи на кошетка с 20 шева.

Първо - всички родилки оставяме да лежат по два часа на родилно легло, и второ - в никакъв случай не е имало 20 шева, а по-малко. Категорично отричам твърденията да са им искани пари по време на раждането и при изписването на бебето. Единственото, което д-р Костадинова направи, беше да изроди здраво и право момиченце. Когато тя прочете какво е говорил Пиргов по неин адрес, се разстрои много. Плака и до ден-днешен е чувствителна на тази тема, обясни Златкова.

Пред районния съдия Георги Янев беше разпитан и съпругът на д-р Костадинова - урологът д-р Узунов, който заяви:

Съпругата ми преживя изключително зле казаното от Пиргов. Тя беше потресена, когато прочете изказването му, тъй като 5 дни родилката и приятелят й сипеха благодарности по неин адрес, а на седмия се обърнаха срещу нея и наговориха пълни лъжи. Жена ми е с няколко постоянни болести, една от които диабет. След това изявление на няколко пъти се наложи да ходим по спешност при личния й ендокринолог, за да й бъде оказана медицинска помощ.

Внесохме документи в ТЕЛК, откъдето й признаха 51% загуба на трудоспособност. На всичкото отгоре след този случай съпругата ми загуби 50% от пациентките си, наложи се на всяка една да обяснява, че това не е истина, заключи д-р Узунов.

По време на следващото съдебно заседание ще бъде представена съдебно-психиатрична експертиза на д-р Костадинова, изготвена от колежката й д-р Венета Марина. Тя ще има за задача да установи какво отражение е дало изявлението на Пиргов върху нейните психика и здраве, както и получени ли са усложнения в заболяванията на д-р Костадинова след изказването. Ще бъдат разпитани още трима свидетели, сред които две акушер-гинеколожки от Благоевград.


Още за: Р. Костадинова   дело   обида   Още от: Общество

Принтирай статия
108 коментара
18 Май 2011 06:52 | ...
Оценка:
-1
 (
67
 гласа)

Немалко пациенти проявяват такава неблагодарност. Докато ги лекуваш ти си най -добрия и те обсипват с любезност, а след това като те срещнат на улицата - се правят че не те познават. Тези пък даже правили негативни изявления във вестника. Кой знае какво или кой ги е провокирал за това - посредствени хора.


18 Май 2011 07:24 | 123
Оценка:
37
 (
63
 гласа)

аз също съм била потърпевша преди години от немарливи лекари, акушерки. след раждането ме оставиха на кушетката, не 2 часа, а ме бяха забравили цели 14 часа, вследствие от което развих бронхит плевчония и последствие кърмата ми спря. там цари пълно безхаберие. мразя това лекарско съсловие, което ги интересува само парите. но има Господ.


18 Май 2011 08:22 | Александър Ангелов
Оценка:
26
 (
64
 гласа)

Аз също смея да твърдя че тази е пълна некадърница, и ако толкова отворена нека да ме съди и мен. Хора тази хабер си няма от израждане на деца, съсипа ми златно дете не съм я съдил защото осъден лекар няма, но нея господ ще си я осъди. А колкото до репотацията им майната и. Делата правят добрия лекар ане маркетинга или как ни наричат клиенти.


18 Май 2011 08:41 | dani
Оценка:
21
 (
33
 гласа)

Раждала съм в Велинград, но всички лекари са алчни изнудвачи. Мен не искаха да ме изпишат от болница докато не "почерпя"


18 Май 2011 08:42 | аз
Оценка:
-1
 (
59
 гласа)

най добрата е за мен. много я обичам


18 Май 2011 08:44 | запознат
Оценка:
38
 (
48
 гласа)

Нашето родилно е под всякаква критика, отношението на докторите и останалия персонал е грубо, правят сумати изследвания на бебето ти, без да ти обяснат какво и да е. Важно е да си вземат парите по клиничните пътеки.


18 Май 2011 08:45 | аз
Оценка:
-23
 (
57
 гласа)

ми като не сте си платили, няма да сте специални, скръндзи


18 Май 2011 08:48 | аз
Оценка:
7
 (
45
 гласа)

аз пък съм много доволна от докторката, на мен много ми помогна и беше много мила и пак бих отишла при нея


18 Май 2011 08:51 | клиент
Оценка:
15
 (
43
 гласа)

А бе хора, Защо намесвате "господ" . Та Вие всички говорите лоши неща и сте неверници. Най лесно е да оплюеш някой, а този накой който до сега е дава толкова много живот на толкова много бебета, включително и на Вас господине, който в момента се радвате на красива и здрава рожба и сега сте неблагодарен. Когато решиш да навредиш на някой, най лесно е чрез писаници да го наклепаш, ама дали е така ???? Изказвам Благодарности на Д-р Костадинова, да е жива и здрава още много години, да дава живот на много бебета, и успех за делото. Подкрепям те !!!


18 Май 2011 08:55 | жена
Оценка:
26
 (
38
 гласа)

Може ли това да са лекари колко родилки изпуснаха колко семеиства по4ерниха интересува ги само колко пари могат да измакнат от хората за тях понятието- болката не съшествува третират те като клиент които плаща ако нямаш средства не си 4овек вси4ки лекари си търсят все не им стигат-а когато сгрешат се оправдават и прикриват а хората плащат с живота си -кожодери а не лекари са в АГО


18 Май 2011 09:08 | ЗАПОЗНАТ
Оценка:
13
 (
37
 гласа)

НЕ ГИ ЗАШИТАВАИТЕ ТЯХ ГИ Е ЗАБОЛЯЛО 4Е СА ОБИДЕНИ А ХОРАТА КОИТО ПРАЩАТ НА ОНИЯ СВЯТ НЕ ГИ БОЛИ -ТАКА ЛИ А СЕМЕИСТВАТА ИМ НЕ СА ЛИ ОБИДЕНИ И ПАЗТРОЕНИ А КАК МИСЛИТЕ А ДЕЦАТА КОИТО ОСТАЖАТ БЕЗ МАИКИ ПОРАДИ ДОКТОРСКА ГРЕШКА НЕ СА ЛИ ЖАЛНИ-НЕ ГИ И Е СРАМ ПАК И СЕ ОПЛАКВАТ


18 Май 2011 09:15 | sani
Оценка:
3
 (
61
 гласа)

Чудесен човек е д-р Костадинова!


18 Май 2011 09:17 | ДУПНИЦА
Оценка:
2
 (
46
 гласа)

НИЕ ПЪК ОТ ДУПНИЦА СИ ХОДИМ НАЙ РЕДОВНО ПРИ ДОКТОРКАТА И Я МНОГО ОБИЧАМЕ ЗА НАС ТЯ Е ГОЛЯМ ПРОФЕСИОНАЛИСТ ТАКА ЧЕ НЕ ПИШЕТЕ ГЛУПОСТИ ТОВА Е НАЙ ТРУДНАТА ПРОФЕСИЯ АКО ИМА НЯКАКВИ ГРЕШКИ ТО ПО НЯКОГА НЕ ЗАВИСЯТ И ОТ ДОКТОРИТЕ


18 Май 2011 09:18 | благоевградчанка
Оценка:
27
 (
53
 гласа)

Хора вие си нямате и представа за какъв ужас става на въпрос в родилното отделение на нашата болница! Там всички са за улицата, а въпросната докторка е толкова груба както всичките и останали колеги-Марценкова-пълна алчница, Митев-водачът на плащанията под масата! Акушерките-бедни, алчни и груби до безкрайност! Никакъв професионализъм! Там не филм на ужасите ами много повече е! Мили женички не ходете там! Това отделение ако не се сменят всички доктори, по-добре да бъде закрито!


18 Май 2011 09:18 | саша кирилова
Оценка:
3
 (
45
 гласа)

Познавам я от 10 години за мен тя е най добрата много съм доволна от нея мога да кажа само едно голямо БЛАГОДАРЯ. Да бъде жива и здрава и все така всеодайна в работата си.


18 Май 2011 09:34 | sss
Оценка:
21
 (
35
 гласа)

Аз пък не мога да разбера, защо раждат още в това родилно отделение? Толкова много се изписа за изпуснати родилки, бебета осакатени, а колко не са отразени... И пак там тичат да раждат, София е на 100км, може ли за нещо толкова важно да рискувате ? Тези доктори не са компетентни, те не знаят какво значи епидурална упойка, връзват родилките с чаршафи за краката за да не ритат докато ги шият без анестезия... Варварска картина


18 Май 2011 09:39 | КАК МОЖЕ
Оценка:
18
 (
36
 гласа)

АКО ИДЕТЕ Ж 4АСТНИЯ И КАБИНЕТ И ПЛАТИТЕ ШЕ БЪДЕ У4ТИВА МНОГО ЯСНО НО ИДЕТЕ ЛИ БЕЗ ДА ПЛАШТАТЕ В АГО Е ТОГАВА Е ЦИРКА- ГРУБА И АРУГАНТНА Е НО РАЗБЕРЕТЕ 4Е В ТАЯ КРИЗА ХОРАТА НЯМАТ ПАРИ А НА ГИНЕКОЛОГ СЕ НАЛАГА ДА ХОДЯТ ПО 1 ПЪТ В ГОДИНАТА ПОНЕ ТАКА Е ПО ЗАКОН НО ТЕ ИСКАТ ВИНАГИ ДА ИМ СЕ ПЛАША ИНА4Е СИ НИКОИ И НЕ ГИ Е СРАМ ДА СИ ТЪРСЯТ


18 Май 2011 09:41 | Мира
Оценка:
2
 (
48
 гласа)

Искам да кажа на всички Ви, че д-р Костадинова за мен е една от най-добрите в Благоевград. Била съм и при други доктори но като д-р Костадинова мила, всеотдайна и добра НЯМА.....


18 Май 2011 09:52 | Анди
Оценка:
7
 (
29
 гласа)

Еми да, възможно да е така, защото тя с направлени и ми вземаше пари, уж не й работел апарата


18 Май 2011 09:58 | EXX
Оценка:
-4
 (
40
 гласа)

жал ми е за всички вас злобари и прости нещастници-като е толкова лоша защо пред кабинета и се чака -защо има опашки, само пред добрите лекари има опашки и се чака, бъди жива и здрава и не обръщай внимание на злобните и прости хора-за съжаление те са повече от нас, но проблема си е техен, ще ги изяде злобата и ще пукнат от лоши болести а на тези селяци които те плуят ще им кажа да си раждат на село при някоя баба


18 Май 2011 09:58 | Вала Сиганката
Оценка:
-6
 (
12
 гласа)


Я зашо яз и керките си раждаме у копторо смарт на алчони дохти кушерите паре не даами


18 Май 2011 09:59 | ваня
Оценка:
10
 (
42
 гласа)

Д-р Костадинова е страхотна. Да е жива и здрава.


18 Май 2011 10:04 | една пациентка
Оценка:
6
 (
42
 гласа)

Как може такава злоба и завист у хората, Д-р Костадинова е най добрия човек, когото познавам, мила и внимателна е преди всичко, а за един лекар това е най важното нещо, посещавам я от десет години, тя е изключителен професионалист. Да бъде жива и здрава и да не обръща внимание на тези жалки хорица.


18 Май 2011 10:16 | 518
Оценка:
-10
 (
36
 гласа)

" . .. . осъден лекар няма, но нея господ ще си я осъди. . . " Нея вече си я е осъдил. С тоя диабет и намалена трудоспособност . . . . Само се чудя какво търси в това отделение още като е толкова болна. Май мозъка и е болен.


18 Май 2011 10:17 | ДО ВАНЯ
Оценка:
0
 (
32
 гласа)

Ваня земи си я у вас тогава като е толкова страхотна.


18 Май 2011 10:18 | аз
Оценка:
4
 (
32
 гласа)

Въобще не съм доволна от тази докторка, увреди ми детенцето в процеса на раждането и после не смея и да ни погледне, в момента детето ми е с ДЦП. А съм запозната и с други подобни случай. Как не я е срам.


18 Май 2011 10:20 | до всички
Оценка:
12
 (
42
 гласа)

за съжеаление докторката ще осъди човка, тъй като мъжът и е братовчед на съдиите узунови, тези които са недоволни от нея и подкрепят човека-- Пиргов, да отидът в съда и да го подкрепят и дадът показания, иначе само на думи, а човека ще бъде осъден.. да и плати сумата за " претърпяните от нея притеснения" -- смешници--като знаем как само се притеснявате...


18 Май 2011 10:35 | maria
Оценка:
-4
 (
50
 гласа)

Аз също съм много доволна от доктор Костадинова. Страхотна е!


18 Май 2011 10:40 | Александър Ангелов
Оценка:
9
 (
33
 гласа)

До клиент. Всеки си знае какво му е, дано никой не преживе е мойята трагедия .Няма безгрешен човек но както виждам тази особа май доста често греши, така че да си вземе урок и да се оттегли та да миряса и тя и хората. А това че се чуства обидена няма никакво значение за нас които сме страдали от нейната некадърност. Не може да трупаш опит чрез грешки особено когато става въпрос за човешки живот, в тази професия или ти се отдава или хващй влака и се махай да не пречиш на по добрите от теб и не го превръщай във бизнес и лакомия, защото е срам за вашата професия.


18 Май 2011 10:53 | Лина
Оценка:
3
 (
37
 гласа)

доктор Костадинова и д-р Калоянова са най-добрите в нашето АГО . Благодарна съм им


18 Май 2011 11:02 | оле оле
Оценка:
14
 (
38
 гласа)

Тъй като мъжа и е уролог караше жена ми да ходи при него по време на бременността си, че уж имала проблем с бъбреците и ни лъжеше да идваме в частния и кабинет по-често. Казваше че няма проблем да роди нормално! Това продължи около 7 месеца и добре че жената се прибра в София, защото е от там, да я прегледа друг лекар и да каже че няма проблем със бъбреците, със сърцето! Да ама мъжа и не сърдечен лекар. Препоръчваше ни много разходки и каза че няма проблеми с пътуванията, а то било точно обратно - никакво движение и лежане! И накрая добре че я разрязаха че или тя или бебето - вече на 10 години нямаше да са между живите - от тази алчна женица! Пък има и доволни от нея. Ако нищо не им се е случило!
Но вярно, че е много алчна, а за специалистка не мога да твърдя не съм професор.


18 Май 2011 11:20 | учудена
Оценка:
-5
 (
25
 гласа)

към Александър Ангелов - Да не си пациент на докторката!


18 Май 2011 11:23 | учудена
Оценка:
-8
 (
24
 гласа)

към оле оле: я ми обясни какво е много алчна че нещо не го разбирам


18 Май 2011 11:28 | учудена
Оценка:
-8
 (
20
 гласа)

към "до всички"- много си информиран/а. Може би много любознателен.


18 Май 2011 11:33 | учудена
Оценка:
-5
 (
11
 гласа)

Вала Сиганката колко и да ти е болно нали си мъжко чадо и няма как .....


18 Май 2011 11:43 | към Александър Ангелов
Оценка:
-7
 (
23
 гласа)

г-н Александър Ангелов, с квалификациите си сте за съдебна зала.


18 Май 2011 11:51 | Александър Ангелов
Оценка:
17
 (
31
 гласа)

До учудена. Бях за мое съжаление през 2004 г. И ако ти разкажа мойта история с тая госпожа доста време ще се учудваш та може и да се ужлембиш. И намесвам господ защото той ми дава сила и мъдрост да не стигам до крайности. Не се крия името ми е точно изписано така че не се крия зад псевдоним и нямам никакво притеснение за написаното от мое име, така че тая ако желае нека съди и мен .За по точно сведение съм от гр. Кресна.


18 Май 2011 11:54 | Милен Пешев
Оценка:
23
 (
37
 гласа)

Много е прав Александър Ангелов, има много некадърни доктори, но няма наказани, няма осъдени, Лакомията съчетана с некадърност е най-големия враг.


18 Май 2011 11:58 | към главния редактор
Оценка:
2
 (
20
 гласа)

в статията се изнасят лични данни, но май има закон за защита на личните данни, или за Вас законите не важат. Бих посъветвала обекта на вашата статия да си потърси правата, които и нарушавате.


18 Май 2011 12:02 | do y4ydena
Оценка:
1
 (
11
 гласа)

за съжаление не съм


18 Май 2011 12:04 | Александър Ангелов
Оценка:
8
 (
26
 гласа)

Няма проблем дерзай тогава друга песен ще запееш.... Не човъркай стари рани защото доста ще пострадаш а че си некадърна това съм се уверил лично. И ако се наложи ще го докажа във твоя съд, въобще не ме притесняваш ...??


18 Май 2011 12:06 | към Александър Ангелов
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

разкажи си историята


18 Май 2011 12:10 | до Александър Ангелов
Оценка:
-3
 (
13
 гласа)

а бе ти добре ли си, не те знам ни теб ни докторката ти.


18 Май 2011 12:14 | майка
Оценка:
9
 (
23
 гласа)

За съжаление няма осъден лекар. А човека си търси правата, но уви. И сега като чета погорните коментари, че съпругат на вапросната ;;докторка;; е роднина на съдията Узунов човека направо си е изгорял.


18 Май 2011 12:25 | Александър Ангелов
Оценка:
13
 (
27
 гласа)

Не желая да правя драми с моята история, защото се старая да я забравя, просто си казвам мнението за прословутата докторица пък тя ако желае нека сезира съдът там и тя ще си я припомни.


18 Май 2011 12:45 | благоевградчанка
Оценка:
16
 (
34
 гласа)

Абе хора, я се се опомнете тая Докторка ако не си плащаш даже няма да се обърне към теб пък камо ли да ти помогне! И това може да го потвърди всяка жена, която за съжаление е раждала в това скапано отделение! Да си ходи оттам и да си почива в къщи, така и женичките ще си починат! В това отделение е пълен ужас, истина е че ни връзват краката с чаршафи, докато шият без никаква анестезия! МИЗЕРИЯ, МЪКА И УЖАС-АГО-Благоевград!!!!!


18 Май 2011 12:53 | M
Оценка:
8
 (
24
 гласа)

Всички плюят по персонала в АГО-Благоевград, а аз само мога да се похваля. Родих преди малко повече от месец - отношението беше невероятно от всички - лекари и акушерки. Обръщаха ми внимание всеки път. И не ми беше потърсена и една стотинка да платя.
Условията са мизерни, но това не зависи от персонала-те работят с това, което имат. А и пациентите са мърляви. Не знам дали е нормално една жена да оплеска цялата тоалетна в л... на и да си излезе без да пусне водата след това. Дали това се прави и вкъщи? И да се очаква от санитарката едва ли не да чака да излезеш от тоалетната и да чисти след теб, а бяхме само 5 жени.
Не съм връзкарка, нито подставено лице. Просто съм доволна от отношението на персонала - лекари, акушерки и санитарки. И най-вече съм благодарна, че се погрижиха за мен и за моето детенце. А грижите не бяха малко. Благодаря Ви.


18 Май 2011 12:54 | стара пациентка
Оценка:
7
 (
27
 гласа)

била съм пациент на докторката и се радвам, че дружи хора ме върнаха към живота, надявах се на едно извинение, но наглостта и на нея и на съпрута й нямат граници, а пари искат на камари, дано имат съвест да ги харчат, но споделям казаното от повечето по- горе, че има господ, който съди всеки от нас както подобава


18 Май 2011 13:49 | Боко
Оценка:
7
 (
21
 гласа)

Леле--е-е.. Що е шум, що шамата. Що не знаещи, що питащи! Ми четете, бе! Оно си пише. Я глей що е казала пред судията, /честен, справедлив и неподкупен/-Баба Юла!? Какви 20 шева, какви пет лева? Само 19 са биле! /Шевовете де, за парите не знам/Па, като прочела "Струма"дофторицата заревала! И до ден днешен още реве. А, и докато прочете вестнико, опа... 49%работоспособност- изфирясали.... Ами са...?! Айде у судо, братчедо да ви каже- кон боб яде ли! А па на следващото заседание брадчетката ке каже има ли и нещо у главата, или нема никой! И после братчед, / па ке каже, колко струва един шев. Хай със здраве!


18 Май 2011 14:26 | пациент
Оценка:
5
 (
27
 гласа)

Д-р Костадинова е най-добрата лекарка. Това са долни лъжи... все пак инициаторът на тези болни фантазии е вече далеч далеч от тази болница... и впоследствие отиде в едно по-малко градче много близо до нашето при Ментора си :) ...всеки си получава заслуженото рано или късно


18 Май 2011 14:37 | елена
Оценка:
-7
 (
19
 гласа)

Всички положителни мнения са от един и същ човек с имена: аз мария клиент стара клиентка към главния редактор нр пациент .....Просто кликнете върху "цитат" и ще откриете веднага източника.
http://www.struma.com/blog/images/stories/com_1.jpg
Написан коментар като "човек от народа" : "Ех доживях най-после ...народен представител ( Георги Андонов).....


18 Май 2011 15:02 | наблюдател
Оценка:
8
 (
16
 гласа)

Родилното отделение в Благоевградската болница действително е едно от най-западналите. Само вижте какъв повлекан го управлява- Митев. Той си има нелегитимна частна кюретажна, в която всичките му колежки си правят частните аборти и толкова години вече отговорните за такива дейности институции си траят и го позволяват. Чакат явно да се случи як фал и чак тогава ще се захванат да си свършат работата.


18 Май 2011 15:03 | Гинка
Оценка:
3
 (
21
 гласа)

И двете ми внучета проплакаха в нейните ръце, благодаря и, страхотен човек, всеотдаен и много амбициозен. Прекрасна майка и съпруга. Много от хората който я хулят има какво да научат от нея.


18 Май 2011 15:07 | до учудената
Оценка:
1
 (
19
 гласа)

Явно си нямаш друга работа та си седнала да правиш анализи и да отговаряш на коментарите. А може би си самата докторка от статията!


18 Май 2011 15:09 | здравей
Оценка:
5
 (
11
 гласа)

Елена, отдавна не се бях смял на такава простотия. Къде точно видя източника хахаха


18 Май 2011 15:22 | 1111
Оценка:
5
 (
21
 гласа)

аааа в депреия била докторката, намалели пациентките, изпразнила джобовете..... е не съвсем де на мен това ми прилича на, да го съдя човека не за да защитя името си, а за пропуснати пари, ползи, демек,. нищо и няма на докторката жалко за хорицата които те изнудват . те не испадат ли в депресия като знаят че имат да връщат заеми заради сумите които им се искат за раждане.


18 Май 2011 16:21 | ЕВА
Оценка:
-8
 (
30
 гласа)

Д-р Костадинова е един прекрасен човек, дарила и помогнала на хиляди семейства да имат рожби. И през двете ми бременности ме е наблюдавала, мога да твърдя че тя е един достоен доктор, всеодайна и мила жена. И двете ми дъщери изплакаха в неините ръце, през цялият родилен процес ме успокоявала и не ми е потърсила един лев. Горе главата Д-р Костадинова и успех! Целувки!!!


18 Май 2011 17:05 | моника
Оценка:
13
 (
25
 гласа)

тия в родилното в благоевград са луди, преди години раждах при Д-р Марценкова, вече не живея в България и рядко се прибирам, но ако я видя тая на улицата ще я плювна в лицето, държи се с родилките като със животни, мръсница долна.


18 Май 2011 17:12 | 321
Оценка:
6
 (
26
 гласа)

много е зле тая костадинова.... колко бебета изпусна в нейната смяна тая некадърница и почерни сумати семейстжа. Заслужава Божидар Пиргов да я осъди, но и лекарските пража да и вземат, ззащотот за нищо не става. Преди години сестра ми роди при нея, по същия начин се отнесе. Майка ми е медицинско лице и беше отишла при нея и си беше казала-на анестезиолога, толкова ще дадеш, на акушерката еди колко си, а пук за нея да не гожорим. Трябваше да се носят почерпки и т. т. пълна ПАЧАВРА само пари са й в главата. Когато разбра какво е положението на Б. Пиргов мноого симпатичен и стана, защото чевека е бил в Америка и с труд си е изкарал парите и тя иска с лека рака и без усилие да получи пари на готово, вън такива некадърни доктори като нея и не да разправя мъжа й че си е изгубила пациентите.... ми ще ги изгуби, но не заради Пиргов, а заради некадърността й.... и колко бебета изпусна-долна овца..


18 Май 2011 17:20 | 123
Оценка:
6
 (
28
 гласа)

Тази е пълна некадърница уверявам ви всички. Пазете се от тази болница живота ви е в опастност.


18 Май 2011 17:38 | ,,,
Оценка:
6
 (
18
 гласа)

ЗЛОБАРИ, ЗНАЕТЕ ЛИ, ЧЕ ВЪПРОСНИЯ ПИРГОВ ИСКА ДВА ПЪТИ ИЗВИНЕНИЕ ОТ ДОКТОРКАТА, НО ТЯ КАТЕГОРИЧНО ОТКАЗВА.


18 Май 2011 19:07 | 13
Оценка:
-4
 (
10
 гласа)

Коментарите са 50 на 50, или по то4но казано, тези които са недоволни, да иа утрепат, останалите да и вдигнат паметник...


18 Май 2011 19:15 | Бай Иван
Оценка:
-2
 (
6
 гласа)

ЗАЩО ЛИ НИ Е ДА ИЗДЪРЖАМЕ ДЪРЖАВЕН СЪД КАТО ИНСТИТУЦИЯ И ДА НАЗНАЧИМ НЯКОИ ОТ ВАС ТУК НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО! ТОГАВА ДА ВИДИМ ЕВРОПЕЙСКИЯ ДАЛИ НЯМА ДА НИ ПРИЗНАЕ, КАТО ЗАПОЧНЕТЕ ПУБЛИЧЕН ЛИНЧ ОЩЕ НА ДРУГИЯ ДЕН И НЕОСЪДЕН ЕДИН НЯМА ДА ОСТАНЕ!


18 Май 2011 19:37 | Александър Ангелов
Оценка:
1
 (
15
 гласа)

до алекс. Да не мислиш че това е решение на въпроса, тая ако има съвест да се бе скрила във дън земя, а не да я съветваш да съди тоя или ония. А както чета май не съм единстения който е пострадал така че можеби съдът трябва да се самосезира. Къде спят тези контролни органи та не вземат да направят проверка на тази, ама като им познавам похвата май ще си плати и пак ще е най -"кадърната"?


18 Май 2011 20:30 | Жжжж
Оценка:
13
 (
29
 гласа)

Аз също раждах в тая болница, за съжаление! Бях с избор на лекар, но преди мен имаше момиче, което не беше с избор на лекар. На смяна беше въпросната Костадинова. Какво видях аз-бръкна с ръка и спука водите на момичето (то виеше от болка), след това и пусна система и изчезна. Момичето вече беше на кошетката и раждаше, но докторката си пиеше някъде кафето... след като момичето почти роди, Костадинова се появи, все едно нищо не е станало. Последва скандал между екипа. Но в тая болница всички са един дол дренки! Изключително невъзпитани и арогантни! А да не говорим за начина, по който изглежда родилното-обелена мазилка, мухъл, ръждясали инструменти, воня и гнусотия! На мен ми е още травма тва раждане. И добре, че бях с избор на лекар, че Бог знае какво щеше да ми се случи! Дано да я осъдят, това ще кажа за финал;)


18 Май 2011 20:38 | do aleksandyr Angelov
Оценка:
1
 (
13
 гласа)

Приятел, много отблизо следиш коментарите по статията. Да не би да сте конкурент от Дупница :)


18 Май 2011 20:47 | А от В
Оценка:
10
 (
18
 гласа)

Искаш пари, искаш, докторке, и сега, и преди години, когато лекарството не се беше превърнало в търговия на едро! През 1998 г. трябваше да се намеси моя близка, за да "те светне", че постъпваш недостойно, като ме принуди да платя ( и то немалко) за да си свършиш работата в държавното болнично отделение, с държавните средства и консумативи.


18 Май 2011 20:55 | Джумая
Оценка:
14
 (
22
 гласа)

Много лоши отзиви за АГО - Благоевград, ама много лоши! Персоналът - груби, арогантни и много пари искат, много дерат, начело с тая Костадинова.


18 Май 2011 21:16 | убавото ленче
Оценка:
6
 (
18
 гласа)

така краи повече нема какво да се говори
гадна долна мръсна
как нема страх от господ незнам аз лично съм потърпевша, не ми се говори иде ми да ревна


18 Май 2011 21:22 | Александър Ангелов
Оценка:
4
 (
18
 гласа)

Не несъм от Дупница аз съм написал от каде съм от гр. Кресна. И не се усмихвай дане се ужлембиж ....??


18 Май 2011 22:01 | Албена
Оценка:
11
 (
23
 гласа)

Кое й е страхотното на Костадинова? Стархотвайте я, напълнихте й джобовете... заради собственото си нещастие. Има си приятели, роднини и приближени, които сега я защитават и са на нейна страна - гаранция, че и те не са минали без да й цакнат пАри. Избирателно работи докторката - който плаща тя му обръща внимание и после "много е готина", който не дава достатъчно - не може да й благодари от сърце, защото го пренебрегва се държи грубо....


18 Май 2011 22:06 | КАВРЪКОВА
Оценка:
9
 (
25
 гласа)

Скъпи съграждани, тази докторка и съпруга й Петар Узунов са най-големите мъродери, изнудвачи и арогантни лекари! Узунов изнудва свойте съселяни по 3500 лева за една елементарна операция на простата! В родното им место Сатовча са известни като пълни боклуци и алчници! Те са срам за професията-лекар!


18 Май 2011 22:09 | Албена
Оценка:
6
 (
20
 гласа)

Пропуснах - преди години й платих за аборт с упойка и всичко там да е най-доброто по процедурата - дра ме като животно, много ме болеше, молех я да направи нещо. След това два месеца падаха чудесии от мен, оцелях, благодарение на други наистина достойни нейни колеги. 2ия път когато ми се наложи такава интервенция, не усетих нищо, а екипът се държа с мен като с принцеса


18 Май 2011 23:41 | озадачена
Оценка:
9
 (
21
 гласа)

Нямам думи. Каква наглост!!! Какво дебелоочие!!! Такива не трябва да са лекари!!! Гадни сребролюбци. алчни същетва. пък и обидени пък и претърпяли психически травми..... А най-лошото в случая е че тия говеда ще спечелят делото. И още по-лошото от най-лошото е че още хора ще страдат заради тия говеда.


19 Май 2011 00:02 | аман
Оценка:
4
 (
20
 гласа)

Таяя жена ако имаше малко мазък или малко съвест щесе да се завре де свет не мине. Ама се пише онеправдана. Родих в АГО Благоевград парвото си дете. Никога не бих повторила гршката да се върна отново там. Костадинова начело- Марценкова - дето дигаше скандали на хората че не са почерпили. Тия кога и да влезе некои с калашник при тех медал ще си заслужи. Не може хора дали хипократова клетва да са такива търгаши. По измъчена снимка не можеха да сложат. Мърша. Ще решиш мног грешна и много жална диабет получила.... ако има господ и по лошо ще получи - ще си плати за всичко и всички. Мърша. Жалко е че тая - грешната и жалната ще изпусне още много бебета и родилки докато някои не и свети маслото.


19 Май 2011 00:10 | господари
Оценка:
9
 (
23
 гласа)

Ако една родилка влезе със скрита камера в АГО цяла Бълагария ще види чудеса. На какво са подложени жените - отношение, искане на пари. Тва тия Горнооряховските лекари водица да им носят. Тва не са хора тва са изроди. Влиза в стаята едната родилка с треска, едва диша вода тече от нея - родила преди три дене - другата платила на Костадинова колкото трябва. Влиза и вижда само платила - Ама я гледа като 100 левова банкнота. Друката женица нема пари за кво да и обръща внимание. Подминава като пътен знак. Тва ми било лекар. Некой да ги снима тия изроди.


19 Май 2011 00:21 | Смешници
Оценка:
9
 (
21
 гласа)

"Внесохме документи в ТЕЛК, откъдето й признаха 51% загуба на трудоспособност. На всичкото отгоре след този случай съпругата ми загуби 50% от пациентките си, наложи се на всяка една да обяснява, че това не е истина, заключи д-р Узунов. "
Дано да загуби 99% от пациентите си. Ще бъдат по-малко жертвите на нейната некъдърност и алчност. Ако тази осъди човечеца ще правим подписки, скрити камери, - както са предложили по-горе. хайки и квото се наложи. Завеждайте искове. Не си трайте. Тая трябва да види откъде изгрява слънцето


19 Май 2011 09:18 | аз
Оценка:
10
 (
24
 гласа)

Преди 6 месеца майка ми имаше урологичен проблем. Наложи се да постъпи за лечение в Урология към МБАЛ-Благоевград. Имахме "невероятен " късмет. Попаднахме в ръцете на д-р
Узунов-съпруга на въпросната докторка. Не мога да Ви опиша колко грубо и агресивно отношение към пациентите. В един момент си задавах въпроса къде се намираме-в болница или в лудница. Потърсихме помощ в друго лечебно заведение. където майка ми се възстанови. Изглежда, че проблем има не само въпросната докторка но и съпруга и. Много жалко, че за тях пациента има стойност ако има пари.


19 Май 2011 09:23 | do za6titnicite na.......
Оценка:
0
 (
16
 гласа)

не може един лекар да третира пациентите си като клиенти т. е плаша4и в противен слу4аи- не са хора та нали трябва инменно те докторите да бъдат близо до хората и да им помагат и да ги лекуват а не да се подиграват с тях ако нямат пари как може да са толко безсърде4ни а като някои каже истината се обиждат и засягат е то от истината боли -да но нима те знаят що е болка съмнявам се само когато е на техен гръб е тогава усещат а а а така ли-браво а хората да ли ги боли знаят ли или не ги интересува ами нека усетят като ги 4укне горния та да видят долния.....


19 Май 2011 10:16 | емилия
Оценка:
6
 (
28
 гласа)

Вън от отделението д-р Костадинова, ти не си доктор а изрод!


19 Май 2011 10:51 | JLD;L
Оценка:
8
 (
24
 гласа)

Съграждани, не си струва да я коментираме тази МЪРША! НИКОЙ ДА НЕ ХОДИ ПРИ НЕЯ И СЪПРУГА Й!


19 Май 2011 12:54 | СЪГЛАСНА
Оценка:
8
 (
22
 гласа)

ТОЧНО ТАКА. НИКОЙ ДА НЕ ХОДИ ПРИ НЕЯ И СЪПРУГА И. ДА ГИ ВИДИМ ТОГАВА ?СЪД, ЧЕ НЯМА ТО Е ЯСНО. ПОНЕ НИЕ ХОРАТА ДА ГИ ОСЪДИМ, КАТО НЕ ИМ ПОЛУЗВАМЕ УСЛУГИТЕ И ТО КАКВИ УСЛУГИ


19 Май 2011 13:52 | asd
Оценка:
8
 (
14
 гласа)

Докторе, много ли те е яд, че те изритаха от АГО като мръсно куче. Злосторните ти планове се провалиха. Ходи си с СС-овцете на мачовете и пътувай всеки ден до Дупница :)


19 Май 2011 14:04 | милен стоянов
Оценка:
4
 (
18
 гласа)

Значи може, вие жените, да хвърляте луди пари по козметици и фризьори, а не може да отделите 15 или 20 лева за един преглед (какъвто и да е) веднъж годишно. На какво прилича това? Наистина ли трябва да поставяме здравето ни на последно място???


19 Май 2011 14:28 | do жжжжж
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

Да позная ли кой ти е бил избор на лекар хахахаха... или по-скоро кой ти е платил да избереш него???


19 Май 2011 16:10 | Галка
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

оставете жената на мира да не би да е единствената дето иска пари всички там са такива лошото е че повечето са некадърни и не дай си боже да се случи нещо В нейния професионализъм лично съм се убедила Благодарение на нея раждането на детето ми е най хубавото нещо в живота ми Кой не взима пари - Калоянова Марценкова Ангелов Митев и акушерките даже взимат


19 Май 2011 16:37 | Мария Христова
Оценка:
6
 (
18
 гласа)

Явно ще има и доволни и недоволни, но аз просто мога да споделя моята гледна точка! Отидох при доктор Костадинова, когато тестът за бременност ми показа положителен резултат. Много се развълнувах, като разбрах, че ще ставам майка. Тази жена се държа с мен, сякъш съм и дъщеря! До деня в който трябваше да раждам следеше бременноста ми и аз взех решение, че ще раждам в Благоевград. Не можех да родя нормално, поради ред причини, с които няма да ви обременявам. Направихме изследванията и ме насрочиха за следващия ден, да, обаче два часа след това ми изтекоха водите, трябваше да раждам при други доктори, но не се съгласих и реших да и звънна. Бях запозната с това, чи при избор на екип трябва да платя, но не дадох никакви пари. Нито на нея, нито на някой друг. Естествено е, всеки преглед, когато ходиш да си го плащаш, тези, които ми бяха с направление, не съм ги плащала. Когато идваше на визитация ни сменяваше на всички в стаята превръзките и се възмущаваше, че сестрите не са ги сменили и тн


19 Май 2011 16:39 | Мария Христова
Оценка:
3
 (
21
 гласа)

Мога само да и благодаря и когато реша да имам второ дете, пак при нея ще отида!


19 Май 2011 23:05 | до д-р Костадинова
Оценка:
13
 (
21
 гласа)

Скъпа д-р Костадинова, много се надявам да се вгледате добре в отзивите на хората, в начина по който гласуват на различните коментари. Предполагам че ще сложите повечето коментари в графата " приказки на злобари, завистници, идиоти" и всичко което може да роди болният ви мозък. С този коментар искам само да ви кажа че не съм злобарка и се радвам че искарвате добри пари. Бих ви боготворила ако си искарвахте парите честно обаче. Бих ви защитила ако не бяхте лекар. Професията е хуманна. Хората имат нужда от професионалисти, от лекари, които са до тях в трудните и хубавите моменти. При вас обаче всичко се свежда до пари и нищо друго освен пари. Дори целта на делото, което ще спечелите по роднински е ПАРИ. Ако имате малко съвест и вяра че има Бог се оттеглете. След като парадирате с намалена трудоспособност не е ли по-добре да си идете на село Рилци, да си почивате и да се погрижите за своето здраве, защото явно здравето на другите никога не е бил ваш приоритет.


19 Май 2011 23:16 | до д-р Костадинова
Оценка:
13
 (
25
 гласа)

Далеч съм от мисълта че не се отнасяте добре с пациентите. Тук има много доволни от вас пациенти. Просто не са отбелязали сумата, която са ви бутнали за да се държите мило. Забележете - мило- не професионално, защото за вас думата професионално някак си не бива да се използва. Скъпа д-р Костадинова, сигурна съм че ще се възстановите бързо от преживяня шок и ужас, но съм и абсолютно сигурна, че освен ПАРИТЕ за които съдите човека нищо друго не се върти в русата ви главица. Сигурна съм че ще се възстановите и ще продължите да смучете клиентите си и здравната каса. Знам че сребролюбец като вас не си дава сметка че не всичко е пари и че всички коментари по-горе показват не какви лоши мхора има а за какъв "лекар" става въпрос. Знам че всичко което написах е излишно. Хора като вас никога не биха си дали сметка, че това, което правят е непочтенно просто защото нямат идея какво е значението на думата "почтенност". Надявам се само хората да си дадат сметка какво голямо НИЩО сте и да не идват пр


20 Май 2011 10:39 | наблюдател
Оценка:
12
 (
18
 гласа)

Раждала съм в АГО в гр. Благоевград при д-р Динов и д-р Ангелов със секциум. Добре се погрижиха за мен и бебето ми. Условията в отделението наистина бяха лоши, но затова докторите нямат вина. Независимо, че не ми е било обръщано чак толкова много внимание не мога да се оплача от персонала. Докато лежах 8 дни съм слушала коментари от пациентки коя колко е платила за израждане. Много често се споменаваше името на д-р Костадинова и сумите, които не бяха малки и това как жените ги плащат след като са изтеглили заем, защото им се внушава, че може да се случи нещо с бебето им в противен случай. Д-р Костадинова искам да продължа - правеше ми много лошо впечатление факта, че най демонтративно показваше отношението си към тези, от които не е заинтересована и към тези от които е заинтересована, наглостта и стигаше до там, че същата въобще не се прикрива, че някой може умишлено да я записва, тя е неприкосновена, тя е над закона, а за мъжа и да не говорим, той е още по лош...


20 Май 2011 16:55 | Албена
Оценка:
4
 (
10
 гласа)

Албена написа:2ия път когато ми се наложи такава интервенция, не усетих нищо, а екипът се държа с мен като с принцеса

Да, обаче този 2ри път не беше при Костадинова и изобщо в АГО БЛАГОЕВГРАД - уточнявам: бях в СОФИЯ, там екипът беше изряден и се държаха МИЛО, без да им давам пари!!!


20 Май 2011 17:46 | независим
Оценка:
-9
 (
27
 гласа)

Д-р Костадинова е капацитет. Освен това е второ поколение лакар! Престанете да злословите и да развихряте болната си фантазия. Аз съм от изключително доволните от нея и изказвам огромно БЛАГОДАРЯ!


26 Май 2011 10:23 | кой
Оценка:
9
 (
19
 гласа)

Грозна, нагла и недостойна лекарка! Ти и съпругат ти сте срам за професията!


05 Май 2012 19:14 | Kristina
Оценка:
-5
 (
11
 гласа)

Леле как може да има толко злобни хора, д-р Костадинова е прекрасен човек със добра душа и не би направила подобно нещо


28 Септември 2012 21:31 | sonia ot rila
Оценка:
-5
 (
9
 гласа)

вие сте луди. доктор костадинова е страхотен лекар и много готин 4овек. никога не би направила това знам го от ли4ен опит. много добар лекар е. но хората са много злобни и завийдат.


28 Септември 2012 21:39 | соня от рила
Оценка:
-1
 (
9
 гласа)

ВИЕ СТЕ ЛУДИ ДОКТОР КОСТАДИНОВА Е СТРАХОТЕН ЛЕКАР И МНОГО ГОТИН ЧОВЕК. НИКОГА НЕ БИ НАПРАВИЛА ТОВА ЗНАМ ГО ОТ ЛИЧЕН ОПИТ. МНОГО ДОБАР ЛЕКАР Е . НО ХОРАТА СА МНОГО ЗЛОБНИ И ЗАВИЖДАТ.


02 Октомври 2012 02:50 | Запознат
Оценка:
-5
 (
11
 гласа)

Целият този "филм на ужасите", както го нарича въпросният Божидар Пиргов, който ако не знаете е с криминално минало и преди години е влязъл, забележете, с взлом в детстка градина, е една измислица с главен инициатор д-р Михаил Ангелов. Не знам дали сте запознати с неговите нацистки наклонности и "психически отклонения", но той беше изгонен от АГО Благоевград, тъй като многократно е настройвал родилки срещу негови колеги и най-вече не само, че не си е вършел работата като хората, но и е пиeл на работното си място, съпроводено със силна
чалга музика (доста родилки могат да го потвърдят). Отделно, че същият този нехранимайковец  Божидар Пиргов  се е извинявал чрез негови роднини и е молел да се прекрати делото. Д-р Костадинова е първо една много добра жена и изключителен професионалист. Ще се убедите в думите ми, ако прекарате 2-3 минути с двамата. Ще разберете, че това е един мошеник на дребно, от  чийто идиотизъм се е възползвал безскрупулният злобар д-р Михаил Ангелов


02 Октомври 2012 02:51 | Запознат
Оценка:
-2
 (
6
 гласа)

,готов на всичко само и само да открадне някой пациент в
иначе празния му кабинет. Относно Александър Александров, бих искал да те попитам-сигурен ли си, че проблемът на детето ти е причинен от лекарска грешка, или от лично твоя (генетична)? Ти ли си компетентно лице, за да казваш кой е сгрешил и кой не е?! Ние, българите, изключително умело можем да оплюем дадено лице, когато нещата не са вървели като по вода-не забравяй, че има много и най-различни фактори, които могат да се отразят на здравето на едно новородено.
П. С. Като послепис ще добавя, че изобщо не съм, както ти очаквам да си помислиш, д-р Костадинова, а просто съм близък на семейството й. Ако наистина ти се занимава, провери IP адреса. Няма да си споменавам името, тъй като не смятам за нужно да го правя.


24 Юли 2013 19:18 | Анди
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Обръщам се към бременните жени. Тази лекарка не може да открива малформации на плода! Затова се обръщайте към специалисти и не допускайте тя да ви провали всичко. Единственото нещо което гледа са парите и друго не я интересува. искам просто да ви предпазя!


13 Февруари 2014 00:34 | !
Оценка:
-3
 (
9
 гласа)

Ако д-р Костадинова не беше реагирала хладнокръвно и професионално по време на моето раждане, не зная дали дъщеря ми щеше да бъде сега до мен!!! Благодаря Ви, докторе, и дано Бог да Ви е на помощ в битката със злобните и пошли дребни души!


03 Декември 2016 16:56 | Да да да
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

Това семейство помаци само пари търсят.
Стига!!!
Срам че са още в Благоевград!
Само селендури които не ги познават са им пациенти.
Ами докторката като еболна и има инвалидна пенсия да си стой у дома.
А Узунов се правеше и на стройтелен предприемач.


14 Март 2017 20:58 | Василка Величкова
Оценка:
-10
 (
10
 гласа)

Доктор Костадинова е изключителен професионалист и много добър човек! Надявам се, че ще осъди клеветника. И двете ми внучета се появиха на бял свят, благодарение на д-р Костадинова, която не е искала пари. Дано не преживява тежко тези долни клевети. Винаги ще й бъда благодарна!


15 Юни 2017 13:40 | Илка
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

Свидетел била акушерка; Преди 15 години точно акушерката ми каза звъни на мъжа ти да идва и да плаща иначе ще те оставя тука да си виеш и хич няма да ми пука. Отиде да си пие кафе и си решаваше кръстословици цели 2 часа - системата ми течеше, а тя си повтаряше искам да чуя как ще му звънеш пред мен да докара пари иначе няма да си мръдна пръста. Добре че дойде визитаця със студенти и лекарите се направиха на загрижени и се установи че тоновете на детето се губеха, защото вече пренасях 10 дни. Те са заедно в играта много ясно че ще каже че е много добра докторка и това не е вярно. Спирам да пиша, но всички доктори са за едно разстрел долни корумпирани нагли същества


17 Юни 2017 12:28 | ЛЕЛЕ
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

АЛЧНИ СА И ДВАМАТА, НЯМАМ ДУМИ. ЗАТВОР. САМО ПАРИТЕ ИМ СА В ГЛАВАТА.


18 Септември 2017 00:33 | Ина
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

имаше една-д-р Даскалова, и тя яко дереше родилките. Абе, пълен рекет! А марценкова е голяма простакеса и скандалджийка..


24 Януари 2020 09:15 | Григор
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Д-р Костадинова горе главата. Все пак рабозтоте в най-селския град в България


16 Април 2020 15:03 | Боби
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Кабинетът на двамата е като печатница за пари.
Д-р Узунов е толкова алчен. Само идете при него с направление, но ще видите, че то е само за Добър ден.
После ще ви прати в Неговото отделение, където всичко ще си платите на ръка.




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар