Читатели питат: Има ли конфликт на интереси във фамилията на д-р О. Чилев, бащата управлява РЗИ, дъшерята шеф в агенцията по храните?

26 януари 2013 14:55   43 коментара   23415 прочита
О. Чилев
О. Чилев


О. Чилев

Според сигнала сферата на контрол на д-р Чилева се покрива с тази на баща й

Има ли конфликт на интереси във фамилията на шефа на РЗИ Благоевград д-р Чилев, това попитаха читатели на Struam com веднага след като стана ясно, че е директорът на РЗИ Перник д-р Стоянов е уволнен заради конфликт на интереси. Според информацията конфликт на интереси има в същата сфера и в Благоевград. Д-р Чилев, който измести д-р Е. Палова от шефското място в ХЕИ, което по-късно беше обединено с РЗЦ (районен център по здравеопазване) и беше създадено РЗИ (районна здравна инспекция) е баща на ветеринарната лекарка д-р Чилева, която отговаря за инспекцията по храните в Благоевградски регион.

Сферата на контрол на ветеринерната докторка се покрива от тази на баща й. Но тъй като ГЕРБ е на власт, а доктора е техен член, беше много лесно да изгонят професионалист като д-р Павлова, да сложат на нейно място ушен лекар, нямащ никаква подготовка в областта на ХЕИ, и сега да се правят на слепи за конфликта на интереси между баща и дъщеря., пише наш читател. Сигналът е изпратен до здравното министерство за проверка.

Иво Иванов

 

43 коментара
26 Януари 2013 15:17 | 123
Оценка:
12
 (
12
 гласа)

коментарите са излишни


26 Януари 2013 15:24 | служител
Оценка:
4
 (
14
 гласа)

павлова не е никакъв професионалист. сдс е назначи, после се угоди на останалите партий, просто е една политическа к---а, интригантка, корумпирана, без морал. но семейство чилеви имат конфлик на интереси безпорсно. в скоро време ще излязат и други институции на светло


26 Януари 2013 15:39 | Стоян
Оценка:
2
 (
14
 гласа)

Пявлава беше с всички партии и се мислеше за несменяема. Такива неземеними няма. Ядоха и пиха всички на аванта. И сега пака са на началнически постове. Я ги пребройте. Пак командват. Никой от тях не работи.


26 Януари 2013 15:49 | 666
Оценка:
-3
 (
3
 гласа)

къде работи сега павлова


26 Януари 2013 16:06 | Вили
Оценка:
-7
 (
15
 гласа)

Коментарите наистина са излишни. Но господа не може да отречем че в цели фамилии има взаимстване и наследяване на професии. Какво от това особено когато е при заварено положение, че дъщерята е докторка и се е случило да назначат родителя на ръководен пост при това, че обединяват здравните заведения .Според вас тя трябва да излезе на улицата ли, особено при такива тежки времена на световна криза и голяма безработица. Та нали и тя е учила както другите за лекар, не са я назначили без диплома. Да знаете не сме прави това българите, злобата ще ни унищожи като нация.


26 Януари 2013 16:11 | гадател
Оценка:
8
 (
12
 гласа)

др, Чилев забрави от къде е тръгнал но ще падне от високо и ще си натърти задника, повечето от ГЕРБЪ са замесени в конфликт на интереси, да стягат коланите пред катастрофа са


26 Януари 2013 16:12 | към Вили
Оценка:
11
 (
11
 гласа)

По принцип сте права, но в случая с безхаберния тандем "Чилеви" - не !


26 Януари 2013 16:22 | до вили
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

в такъв случай защо чилев ще го назначат за директор, остава си един доктор-пулмолог, малко ли пари взимат от здравната каса, не че там няма конфликт на интереси, и там в скоро време ще ги задруса.


26 Януари 2013 17:06 | ?!
Оценка:
-3
 (
11
 гласа)

И да има някакъв конфликт на интереси в случая не е толкова страшно. Лошото е, че ние българите вече не можем да живеем без конфликти, без омраза, без озлобление, без интриги, без конфронтация. За жалост всичко това ни създава душевен смут и бързо самоунищожение. Защо не искаме на Вуте да му е добре, а, мили ми, злоблив народе?


26 Януари 2013 18:54 | 111
Оценка:
12
 (
12
 гласа)

Проблема е следния:
-Д-р Чилев назначи доста некадърни кадри от сервитьорка сукала таблата - Главен счетоводител
-ами тази пък инж. Янчева без стаж пък за знания да не говорим Началник
е от това може би ще изгори Д-р Чилев
А колкото до дъщеря му май проблема е държанието към подчинените и


26 Януари 2013 19:08 | гадател
Оценка:
0
 (
8
 гласа)

ей познавачи бре
пък чак и напъдствия
ами като няма стаж и знатия тая инжинерката е станала шефка с дупене
какво и завиждате не ве е срам


26 Януари 2013 19:57 | Българина
Оценка:
9
 (
11
 гласа)

Има семейщини в много държавни служби, и това не е правилно, не есправедливо в процеси на масови съкращения и уворнения. В някои семейства няма работещ поне един човек, има болни, пенсионери, с малки деца... След като минимума за живеене в България е над 500 лв на човек, как едни хора ще преживяват, а други ще забогатяват или най-малкото ще получават няколко държавни заплати в едно семейство. В кметста има семейщини или щуробаджанащини, в митниците има семейщини, в разни министерства има също, в лекарските гилдии, в съдилища, в църквите дори има семейщини.... Това не трябва да е така, защото поражда омраза, злоба и от глад се извършват престъпления.


26 Януари 2013 20:36 | безпристрастен
Оценка:
-1
 (
15
 гласа)

Много лоша практика е да се назначават нови директори, управители... всеки път, когато се смени властта. Някой преди мен е написал, че д-р Павлова си сменяла няколко пъти партийното членство и затова управлявала ХЕИ по-дълго. Ами явно това е начина на добрите професионалисти да управляват по-дълго. Колкото и да я оплюват, тя си разбираше от работата и мина доста курсове, за да се специализира (за разлика от ушния д-р Чилев, който изкара само един курс по здравен мениджмънд в ЮЗУ). Пък я оплюват хора, които докато им беше шефка и се мазнеха и се правеха на нейни приятелки (обикновено е така в живота). Колкото и да я плюят тя наистина добре управляваше ХЕИ!


26 Януари 2013 21:30 | дива
Оценка:
10
 (
10
 гласа)

Защо инспекцията на храните се извършва от ветеринарен лекар?! Това, че ядем месо и млечни продукти не е достатъчен довод. Ветеринарите да инспектират здравето на животните, които ядем а не приготвените от тях храни!


26 Януари 2013 21:31 | сиси
Оценка:
5
 (
9
 гласа)

да съгласна съм
на тая безработица нямат място пенсионери
и и тази Седлоева не ли в конфликт и тя?
Трябва си здрава ръка
какъв контролен орган са, а госпожо министър?


27 Януари 2013 09:24 | Безпристрастен
Оценка:
-2
 (
12
 гласа)

Като гледам всички коментари са от 1 човек максимум, но караи..... само за познавачите РЗИ е към МЗ, а БАБХ е към МЗХ. Та малко ми е трудно да намеря конфликта на интереси пък камо ли сферите да се припокриват. Просто некой дребен и полуграмотен журналист под вечното "читателите питат" иска да плъзне нелепа интрижка, която може некой друг полуграмотен читател да подхване и вечерта в панелката с дебелата си жена на 1 зелка и 5 ракий да коментира.


27 Януари 2013 09:53 | наблюдател
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

Българина написа:
Има семейщини в много държавни служби, и това не е правилно, не есправедливо в процеси на масови съкращения и уворнения. В някои семейства няма работещ поне един човек, има болни, пенсионери, с малки деца... След като минимума за живеене в България е над 500 лв на човек, как едни хора ще преживяват, а други ще забогатяват или най-малкото ще получават няколко държавни заплати в едно семейство. В кметста има семейщини или щуробаджанащини, в митниците има семейщини, в разни министерства има също, в лекарските гилдии, в съдилища, в църквите дори има семейщини.... Това не трябва да е така, защото поражда омраза, злоба и от глад се извършват престъпления.

ИСТИНА Е


27 Януари 2013 10:07 | читател
Оценка:
0
 (
10
 гласа)

В подкрепа на коментара преди мен - точно така е - Регионалната здравна инспекция е към Министерство на здравеопазването, а Агенцията по безопасност на храните е към Министерство на земеделието и храните, но нали трябва да има "цирк и зрелища" и неграмотните литературно и политически журналисти се изказват пак неподготвени. Следователно - няма никакъв конфликт на интереси. Колкото до Павлова - тя изгони доста кадърни специалисти, които и "пречеха" да управлява "добре", а в същото време назначаваше непрофесионалсти под политически натиск, които да манипулира - но това е друга тема.


27 Януари 2013 10:14 | Прогноза
Оценка:
5
 (
9
 гласа)

Усетиха се ГЕРБ за тоя до дни е аут от РЗИ.


27 Януари 2013 11:41 | Браво
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Струма казахте истината за Чилеви.


27 Януари 2013 11:42 | !!!
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

"Всички работни места са за членове на Партията! "- лозунга на ГЕРБ! И конкурсите също... И така навсякъде е "ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ" И така едно "амебовидно" движение от партия в партия...


27 Януари 2013 14:06 | EVA
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Чилев е най големият подлизурко на сегашната власт. Неговото ниво на компетентност в РЗИ е равно на това на неговия приятел областния тъпанар Хаджигаев. Всички го познаваме д-р Чилев като лекар в болницата. Мързелив клюкар и некомпетентен доктор. Неговото работно време бе по цял ден на двора на сладка приказка при кислородните техници.... Е това са кадрите на Хаджигаев те ниама как да го надминат по интелект!!!!!


27 Януари 2013 17:39 | До служител
Оценка:
-4
 (
12
 гласа)

Д-р Павлова е доказан професионалист, работила повече от 20 г. в ХЕИ, започнала като инспектор, след години добра работа става н-к отдел, след още години в които работата и е отлично оценена зам. д-р и чак след това директор, на който пост е имала само отлични оценки, а ХЕИ Благоевград по време на нейното управление винаги е на едно от първите места в България. Била е член единствено на СДС. Това са фактите и не се опитвайте повече да лъжете, защото хората знаят истината.


27 Януари 2013 18:07 | !!!
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

След бащата и дъщерята аут. Амин.


27 Януари 2013 21:48 | ????
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

И защо Павлова то нейните приближени сега са №1 съветници на Чилев


27 Януари 2013 22:12 | юрист
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

Чилев е пред пенсия и защо не го оставиха да се пенсионира в ушно отделение, а изгониха Павлова и я пратиха на борсата? Там тя вземаше високо обещетение заради високата си заплата цяла година, вместо да я оставят да работи в ХЕИ, където действително беше добре подготвен специалист и наистина се справяше добре. А дъщерята на Чилев е ветеринарен лекар и действително работи във ветеринарната инспекция, и оглавява агенцията по храните. Тя е доста неприятна и негативна злобна стара мома и се държи невъспитано и арогантно и с персонала, и с клиентите. Тъй като качеството на храните и заведенията за хранене се проверяват и от РЗИ, и от агенцията по безопасност на храните определено има конфликт на интереси!


28 Януари 2013 10:01 | До юрист
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

Кога за последно си чел Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси!? За твое сведение РЗИ не проверява"Качеството на храните", а проверките в заведенията за хранене са за нарушения на чл. 56 от Закона за здравето. Контрола на двете институции протича в различни направления, за установяване на различни нарушения и с коренно различни правомощия.


28 Януари 2013 11:27 | до ???
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

и като махнат д-р Чилев, кой ще сложат - вечната заместничка Паскалева, която разбира само от разпределението на пари от СПИН и други програми и нищо друго не я интересува, браво - от трън та на глог, че по-висок, тогава Бог да прости здравеопазването в областта и пациентите ще бягат по София


28 Януари 2013 11:37 | до юрист
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

Павлова може да е била добра за ХЕИ ама за РЗИ не става защото не разбира от здравеопазване, за там трябва лекар работил в болница или поликлиника който да познава проблемите в здравеопазването


28 Януари 2013 15:48 | Оценка
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Толкова е глупав предния коментар, та човек може да си помисли, че самия Чилев го е писал.


28 Януари 2013 16:31 | заблуден
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Конфликт на интереси е че повечето доктори от чилевата институция работят на второ място в собствени лекаски кабинети /практики /и се самоконтролират.


28 Януари 2013 17:23 | Колежка
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Една от тях е Седлоева.


28 Януари 2013 17:32 | към колежка
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

Права сте, но да допълня, че Седлоева работи в частния си кабинет през времето, когато трябва да е на работа в РЗИ. Чилев знае тия неща, но защо не предприема нищо.


29 Януари 2013 09:20 | Пипзпззаззеел
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Изключително безсрамие


29 Януари 2013 09:25 | 00000000000
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Всеки прави това което му пзволят


29 Януари 2013 09:54 | до до юрист
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

Д-р Павлова е работила в Болницата и в Спешното, щеше да става педиатър, после- паразитолог и т. н. По който Член е била приета медицина, по същият ЧЛЕН и търсеха място за Директор- Началник, докато Я наместиха.. Номенклатура, червена, синя, жълта, фесорска, Всякаква


29 Януари 2013 10:50 | 1
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Наместиха Чилев господин никой от нищото за ушите и бам директор. Каква номенклатура може да е някой работил 20 и кусур години в една институция минал в продължение на много години по цялата стълба от обикновен служител до директор и уволнен безпричинно въпреки отличните резултати ама какво да обясняваш на някой злобар природно тъп роден като такъв и оставащ си цял живот комплексар.


29 Януари 2013 11:08 | 000
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

В статията и коментарите не пише нищо за д-р Тачов, а той е в пъти по добър вариант от Чилев.


29 Януари 2013 13:18 | до 000
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

С какво е по-добър вариант Тачов ? По - компетентен ли е, по специалист ли е или професионалист ? Тачов е просто активист на ФОЗ, на НДСВ и на Кунева . А, и със замразено членство и книжка от БСП !А, и комунист-приватизатор-бизнесмен, неочорбаджия! Това е Анатоли Тачов, Тачова и Стамболийска ! А впрочем, по какво е специалист Тачов


29 Януари 2013 15:36 | 000
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Не се сещам за някой лекар, който да не е по добър вариант от д-р Чилев. А и какъв специалист е Чилев-специалист без пациенти, а и член на БКП, БСП, НДСВ и сега ГЕРБ. Нормално е д-рТачов да е по добър професионалист, все пак бе директор няколко години на подобна институция като РЗИ.


29 Януари 2013 15:48 | До до ооо
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Чилев компетентен, специалист и професионалист. А не се излагайте. Леле смех пълен та.. к.


29 Януари 2013 16:56 | :))))
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Доктор Тачов е № 1 !!


14 Март 2013 16:02 | 7777
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Павлова е поръчала тази публикация. Коментарите в нейната подкрепа са написани от самата нея. Тя е абсолютно глупава, хистерична и неморална жена.




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар