Авджиите ще стрелят по всяко куче без спъвачка, за да спрем унищожението на зайците

23 март 2011 00:18   25 коментара   89481 прочита
Г. Ичконов
Г. Ичконов


Г. Ичконов

Предложение на председателят на Сдружението на ловците Г. Ичконов

Председателят на Сдружението на ловците и риболовците в община Петрич Георги Ичконов предложи на овчарските кучета, ползвани от пастирите, да се сложат спъвачки на краката. Мярката е с цел запазване популацията на дивите зайци. Ичконов депозира официална писмена молба до кмета на общината Вельо Илиев, в която информира, че Сдружението на ловците и риболовците е предприело редица мерки за запаване популацията на дивеча.

Голяма заплаха, особено за зайците, според Ичконов са скитащите и придружаващите пастирите кучета. Молбата му до градоначалника В. Илиев е да нареди на кметовете на селата да предупредят писмено всички овчари и другите стопани, които имат кучета и излизат с тях по ловните полета, да бъдат със спъвачки на краката. Ние също ще направим срещи с кметовете, трябва да убедим хората да пазят дивеча. Съгласно Закона за лова имаме право да отстрелваме кучета без спъвачки, които се движат по нашите полета, и това се прави от нашите членове. Но за да се избегнат нежелани ситуации, искаме до началото на април, когато започва ловният сезон за дребен дивеч, да предупредим хората да се съобразяват с изискванията. Тези, които не се съобразяват със Закона за лова, ще си носят последствията, заключи Георги Ичконов.

25 коментара
23 Март 2011 03:06 | яяя
Оценка:
7
 (
15
 гласа)

ало господине сложи спирачки на жена си преди да ги сложите на кучетата


23 Март 2011 05:25 | Петричанин
Оценка:
10
 (
10
 гласа)

Ами тези кучета дето осират града ни и разнасят болести Жално е да ги гледаме как гладуват и са кожя и кости някои от недохранване Нали има ЗЗЖ от 2007 година защо не го спазва Общината


23 Март 2011 07:30 | а
Оценка:
14
 (
16
 гласа)

Вашите полета!????? Полето е на мене, на комшията, на другия комшия. И ако има куче в МОЯТА нива, нямате право да стреляте, защото е МОЯ ЧАСТНА СОБСТВЕНОСТ! Ясно ли ти е плешльо. Как искате да има зайци, като и в забранения за лов сезон отивате и ги стреляте и учите кучетата. Плюя на всички ловджии ! Подкрепям и "яяя"-вие като ходите на лов, жените ви се забавляват с истинските мъже =)


23 Март 2011 08:15 | да
Оценка:
12
 (
12
 гласа)

Утепахте зайците ся кучетата са виновни .Какво дебелоочие само - присъщо за селяк като този огражденски - високопланински джентълмен политик Ха Ха Ха !!


23 Март 2011 08:38 | 007
Оценка:
10
 (
10
 гласа)

В планината освен птици други животни не останаха. Ловците са вредни за природата и трябва да бъдат отстреляни!


23 Март 2011 08:59 | Той
Оценка:
9
 (
13
 гласа)

Предлагам вместо по кучета, да се стреля по циганите, които по цял ден скитат и гледат нещо да откраднат!


23 Март 2011 09:13 | до коментар -а
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

колега и аз съм ловец, и съм съгласен с теб-нека да сложат спирачки на бракониерите с ловни билети а не на кучетата, те не са виновни. Затова няма дивеч!


23 Март 2011 09:15 | тя
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

Какви спъвачки, ТОЯ не е в ред.....


23 Март 2011 10:21 | АБВ
Оценка:
11
 (
11
 гласа)

Този огражденски селянин си прави предизборна кампания. Използва всички възможни средства да покаже смачканата си физиономия . Този не го бива за шеф на колхоза тръгнал да става кмет.


23 Март 2011 12:14 | ЛОВЕЦ
Оценка:
-1
 (
11
 гласа)

ХЕЙ ЗЛОБАРИ ГАДНИ, НЕ ЗНАЕТЕ ЛИ ЧЕ СКИТАЩИТЕ КУЧЕТА СА ИНКУБАТОР НА ЗАРАЗИ. ДАНО ДА СЕ РАЗБОЛЕЕТЕ И ТОГАВА ЩЕ СИ ГОВОРИМ. ДА СТЕ ЧУЛИ НЕЩО ЗА КУЧЕШКА ТЕНИЯ,. АМИ ЗА ЛАЙШМАНИЯТА, КОСАТА ЩЕ БИ НАСТРЪХНЕ, АКО ЗНАЕТЕ ПОСЛЕДСТВИЯТА ОТ ТЯХ


23 Март 2011 13:40 | 11222
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

Ичконов, само тъпи предложения измисляш! Явно вече те налитат старческите болести и деменцията! Внимавай да не нараниш някой колега ловец и ти Е и време за пенсия, а не кмет да ставаш!!!!


23 Март 2011 13:46 | Бай Глигори
Оценка:
10
 (
10
 гласа)

Бе за скитащите кучета може ида сте прави, ама те не са в полето, а в градовете, па по-голема глупост не бех се сещал от таа: овчарско куче със спънати крака... да му се чудиш каква идиотска идея му се е появила в главата на тоз убавец???!!!


23 Март 2011 14:02 | Бай Глигори
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

Сигурно после ще требва се спънат и овцете, че ядяли много трева.... ма то като сме си смъкнали един път потурите.... така ще е от пишман "европейски" управленци.... колко ли голяма комедия сме отстрани...


23 Март 2011 14:57 | До всички заблудени
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

Проблема не е в кучетата, а в това, че трябва да се отчита някаква дейност. Но ако се гледа реално на нещата, и се направи проверка колко ловци излизат нощно време на лов за зайци, ще се види за какво става въпрос. Друго защо ловците не излизат така организирано на лов за вреден дивеч, както излизат когато е за диво прасе? И нека г-н Ичконов да каже колко от ловците са придобили правото да ловуват единствено и само срещу пари, без да отиват на каквито и да е курсове. Та те не само, че не знаят елементарни неща свързани с лова а и са опасни за околните, или са приети защото си плащат.
Спъвачки не на овчарските кучета, а спъвачки не ловците брониери и на банкетите, организирани с бракониерски избит дивеч.


23 Март 2011 15:50 | До Бай Глиголи
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Прав си бай Блигори! Как ще пазят оцете от вредния дивеч "препънатите " кучета! Този Ичконов е пълен идеот, как го търпят още! Глупост след глупост измисля! И много смях пада!


23 Март 2011 16:26 | Хахаха
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

Сериозно?! Значи ако си се разхождам с моето куче из гората тези идиоти могат да го застрелят? Ох, добре, че не съм в България, защото ако подобно нещо се случи, който го направи ще е следващия да гушне букета! Егаси идиотите!


23 Март 2011 19:22 | ДО ХАХАВИЯ
Оценка:
-2
 (
6
 гласа)

АКО ТВОЙТО КУЧЕ УХАПЕ ДЕТЕТО МИ ДОКАТО ГО РАЗХОЖДАШ В ГОРАТА, ЗНАЙ ЖЕРТВА СИ,


23 Март 2011 20:38 | дърт пръч
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Абе тоя ДЪРТ ПРЪЧ, за нищо вече не става и само глупости му идват в плешивата кратуна. Само в България тия ловци кръстосват като онбашии из НАШИТЕ ПОЛЕТА, газят по нивите, набелязват къде и какво има за крадене, а сега щели да ни убиват кучетата по собствено усмотрение. Един келеш-ловец беше стрелял по кучето ми, което бе вързано на нивата ми, защото го лаело и не давало да влезе в имота ми. Сега излиза, че това не е мой имот, а ловно поле на айдуците на Ичконов! Кмета, ако има акъл, въобще не трябва да се занимава с подобни глупости. Аман от идиоти и глупаци в тая държава. Ловците да си направят резерват, да се грижат за дивеча и да си стрелят там, а не в мойта нива и по моето куче!


23 Март 2011 22:48 | Стоян Василев
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Предлагам за да спасим популацията на зайците, да вземат на ловците всички пушки


24 Март 2011 00:15 | Free до 19:22
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Бъди сигурен, че на "Хахавия" кучето няма да ухапе ничие дете, докато хора като теб в БГ са готови да се хапят като кучета от комплекси за малоценност и извратено разбиране за ред и гражданско общество, направо сте оскотяли бе хора???!!!


24 Март 2011 04:17 | До До Хахавия
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Как моето куче ще захапе детето ти?! Кучето е тренирано и възпитано, не като децата ти, дето са най-вероятно толкова възпитани колкото и ти! Ей, заради дебили като теб я напуснах тази държава. Още си спомням как си вървях аз с кокер шпаньола ми на каишка един ден и един такъв дебил като теб реши, че е ОК да ритне горкото животно като съвсем спокойно си минавахме покрай него, кучето дори не го беше и погледнало. Пълно е с ненормалници като този в България! Там към човек ли, към куче ли - отношението е едно и също. в скоро време ще отсрелват и овчарите, че овцете им пасат на зайците тревата. Да не говорим, че две кучета ми отровиха ей така от злоба в собствената ми градина.


24 Март 2011 07:44 | а
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Преди три-четри месеца, тия същите изроди с Тойота с нарисувана отзад на бризента глиганска глава се опитаха да застрелят пет лебеда на пътя за село Първомай. Принудена бях да бъда един вид жив щит повече от час, за да останат живи. Хич не ми беше хубаво да ме сочат с пушка, но само това беше начина. Убедена съм, че имаха и билети господата дебелаци и кучетата им бяха кучета. Добре, че имах МЪЖ до мене, че не си изядох и боя. На въпроса защо се опитват да застрелят лебедите, които са защитени птици, те ми отговориха, че това са патки, а не лебеди. :) Е да, ама аз имам и снимков материал :)


24 Март 2011 14:12 | dum spiro
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Май не знаете за какво става въпрос. Тази "спъвачка" е една обикновенна дървена пръчка, около 20 сантиметра, вързана да виси на оглавника на кучето, не му пречи да ходи, но не му позволява да тича много бързо. Едно време на всички овчарски кучета връзваха такива. При малките зайчета и сърнета е много полезна, при големите няма смисъл, то голям заек и хрътка не може да настигне, но пък служи за разпознаване на стопанисваните от безстопанственните псета.


25 Март 2011 17:04 | Петричанин
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

До:24 март 2011 @ 07:44 | а:Защо не изпратите сн. материал до МВР, ако сте ги снимали и тях, не само лебедите? Да им вземат разрешителните, за да има ред в ловните полета. Че има много бракониери, има в нашият район, а и навсякъде в България. В Петрич на читалищтният покрив живееха през Комунизма стотици двойки гълъби, които създаваха приятна атмосфера, но се избиха от ловците, защото отиваха на полето да се хранят. Явно Ловното дружество има в предвид малките беззащитни зайчета по полята, но те стават плячка на бездомни кучета и котки, на някои ловни кучета пускани да се учат от самите ловци, или когато са нощем на лов, а не на стопанисваните кучета на някой който ги разхождаНякои коментиращи са прави, че трябва първо ловците да сложат в ред, а не животните.


12 Юни 2017 09:11 | еееее
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

тоя Георги Ичконов да си сложи спавачка на пе**са и другите кайто го подкрепя и те да направят същото




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар