Абитуриентки: Учители наказателно ни писаха двойки, за да не вземем дипломи

18 май 2012 00:20   111 коментара   40887 прочита
Директорът Я. Иванов показва оценките, отсъствията и наказанията, отразени в дневника на зрелостниците
Директорът Я. Иванов показва оценките, отсъствията и наказанията, отразени в дневника на зрелостниците


Директорът Я. Иванов показва оценките, отсъствията и наказанията, отразени в дневника на зрелостниците

Директорът Я. Иванов и педагозите: Децата са подведени, дадохме им много шансове да поправят слабите оценки, имат от 153 до 500 отсъствия

Учителите тенденциозно ни оставят на поправителни изпити, за да не можем да се явим на матурите, съветват ни да се задоволим с удостоверение за завършен 12 клас и да се откажем от държавните зрелостни изпити, за да вземем дипломи за средно образование, заявиха вчера в редакцията на в. “Струма” абитуриенти от Професионалната гимназия по текстил и облекло в Благоевград. Момичетата поискаха думата да разкажат любопитни подробности от начина на оценяване в училището, което завършват.

Единствена Александра Димитрова се осмели да бъде цитирана, но думите й подкрепяха и допълваха и останалите. Ето разказа им: Абитуриентите в Текстила сме само 20 души в една паралелка със специалност “Фризьорство”. По необясними за нас причини учителите на 6 от нас тенденциозно оставиха двойки за годината, за да не можем да се явим на матурите. Скоро след като подадохме заявленията си за участие в държавните зрелостни изпити в началото на II срок учителят ни по български и литература г-н Кьосев започна да ни убеждава да не се явяваме на матури и вместо с дипломи за завършено средно образование да се задоволим с удостоверение за завършен 12 клас.

За хората, които не го познават, ще поясним, че е доста строг и взискателен, непрекъснато ни изпитваше, проведе пробна матура, която изкарахме и оценките ни не са двойки. С изненада 5-6 от класа разбрахме, че за годината Кьосев ни е писал двойки и ни оставя на поправка. И за да не е само той отговорен, директорът Янко Иванов, който никога досега не е оставял на поправителен дванадесетокласници, също ни писа двойки за годината по “Свят и личност”.

В знак на солидарност наказателната акция срещу нас подкрепиха с двойки и Йорданка Шопова-Медарова по “Теория на фризьорството” и учителката по икономическите дисциплини “Счетоводство”, “Икономика”, “Фирмено право” и “Практика на счетоводството” Граховска. Съзнаваме, че вероятно отстрани звучи нелепо и хората ще си кажат: Какво искат, като са навъртели не една, а по няколко двойки, и затова искаме изрично да поясним, че не сме глупави, нито толкова безразсъдни, че да не сме си дали сметка, че със слаби оценки няма как да завършим и доказателство за това са оценките ни за I срок. Обидно е, че до матура по български е допусната наша съученичка, която на пробната матура единствена изкара двойка, а на нас дори не ни дават шанс.

В подкрепа на твърдението си, че има тенденциозност при оценяването, ще посочим фрапантния пример със съученика ни Жан Гьошев. Той е шампион по тенис на маса, активен спортист и част от медалите и купите му са във витрината на гимназията. За II срок Жан има двойка по физическо при г-жа Милетиева, при условие че е от редовните ученици и почти не отсъства от час, заключиха абитуриентите.

Директорът на Професионалната гимназия по текстил и облекло Янко Иванов не скри, че е шокиран от оплакването на абитуриентките. Само едно нещо от казаното от зрелостничките е вярно, и то е, че имат солиден брой слаби оценки, категоричен бе той. На ученичките им се даваха много шансове и възможности, но през II срок на практика не участваха в учебния процес, защото почти не идваха на училище и са натрупали огромен брой отсъствия. Той показа дневника, в който отсъствията са от 123 до над 500. Пет от абитуриентките са с дисциплинарно наказание “Предупреждение за преминаване в самостоятелна форма”, наложено от педагогическия съвет на 13 февруари 2012 г. Почти всички тестове, които са правили по български език и литература, през последната учебна година са оценени с двойка, показаха и преподавателите в дневника.

Тенденция няма и не може и да има, защото двойките не са само за втория срок, аналогичен е броят им и през I срок, показа Иванов и цитира поименно оценките на няколко ученици и за двата срока. Досега няма случай мой ученик да не се е представил добре на зрелостния изпит, а тези деца, на които съм оставил двойки, категорично не са готови, убеден е учителят им по български език и литература Кьосев. На поправителния изпит завчера отново имат слаби оценки, допълни той и показа писмените им работи с по няколко изречения.

По доклад на квесторите Александра се е държала изключително арогантно и е била особено груба, когато учителката настояла да остави телефона си, с който се опитвала да открие в интернет разработка на изпитната тема, а на излизане толкова силно е затръшнала вратата, че паднала част от мазилката. Що се отнася до двойката за II срок на Жан Гьошков, учителката му по физкултура уточни, че е бил част от 4-членен училищен отбор, спечелил купа на състезание на тенис на маса и наградата му не е индивидуална.

Тази година Жан бе освободен от учебни занятия, защото отново бе включен в отбора, но отказа да участва и няма заслуга за III място и бронзовия медал, подчерта В. Милетиева. Тя разкри още, че през II срок младежът често не влизал в часовете й, а когато го превал, невинаги бил с екип и редовно отказвал да бъде изпитан, за което получавал двойка. Предпоследния час отново отказа да играе баскетбол. За да оформя оценката му за срока, класната предупреди майка му, че ще има още един, последен шанс, но Жан не пожела да го изпитам. Какво ми оставаше да направя, риторично задава въпрос учителката по физкултура.

Явно тези деца едва сега са осъзнали колко много сами са си навредили, коментира директорът Иванов. И защото сме учители, пак ще ги разберем и ще им простим, защото грешките са част от порастването и помъдряването, но за съжаление те хвърлят петно на училището, и то в момент, в който има недостиг на деца и всички училища се борят за оцеляването си, а нашата вина е, че сме били твърде дълго време толерантни, заключи той.

Само преди десетина дни дванадесетокласничките от същата паралелка Диана Маринкова и Лилия Бишарова се представиха отлично на Националната панорама на професионалното образование в Пловдив, а класната им и преподавател по фризьорство е категорична, че без притеснение би участвала с тях и в професионален конкурс. Учениците на Гимназията по облекло вече са готови за традиционното ревю на площада в Благоевград, насрочено на 23 май под мотото “Свят на контрасти”. Много от тях са с награди от национални състезания и конкурси.

111 коментара
18 Май 2012 06:27 | СУЗИ
Оценка:
97
 (
131
 гласа)

Хайде пак учителите виновни. Засрамете се. През цялата година спите, и накрая се сещате за оценки, и че трябва да кандидатствате. На матурите почти всички преписват, и накрая всички студенти. Неграмотни студенти, некадърни специалисти. Аз лично подкрепям решението и постъпката на преподавателите. Този който е решил да бъде образован, и желае да продължи нагоре трябва да бъде постоянен и отговорен. В БЪЛГАРИЯ всички завършили средно образование ги приемат студенти. И накрая, неграмотни и некомпетентни хора ни управляват.


18 Май 2012 06:43 | 123
Оценка:
66
 (
94
 гласа)

Айде де, тенденционно ви пишели двойки! Обществото ни от години вижда как ви пускат с дипломи и неграмотни, пък даже и завършвате и ВУЗ, и пак сте неграмотни! И училищата, и ВУЗ-овете бълват неграмотници с високо самочувствие и претенции. Колкото до споменатото училище, за никого не е тайна, че в тези училища влизат да учат най-калпавите ученици!


18 Май 2012 07:16 | браво
Оценка:
65
 (
91
 гласа)

Браво на учителите! а на "ощетените", на поправителния изпит ще докажете, че сте прави (ама не го вярвам никак)


18 Май 2012 07:38 | анонимен
Оценка:
13
 (
51
 гласа)

Един съвет за учителите. Не произвеждайте чалгарки и проститутки, дами и господа, работна ръка и трябва на държавата, а не такъв упадък .Виждате ли сега докаде я докарахте без дисциплина ? С вашите камъни, по .....


18 Май 2012 07:55 | Цеца
Оценка:
10
 (
44
 гласа)

Това училище отдавна трябваше да бъде закрито! Казва се ПГ по текстил и облекло, а специалностите са фризьорство и готварство. Парадокс!


18 Май 2012 07:58 | загубени пари
Оценка:
14
 (
36
 гласа)

За фризьор нужно ли е да се учи 12 години? С матури ?Тримесечен курс му е майката


18 Май 2012 08:07 | Дафчо Дахлиев
Оценка:
27
 (
43
 гласа)

Море тояга....!


18 Май 2012 08:12 | чичо
Оценка:
26
 (
50
 гласа)

точни са даскалите децата са неорентирани


18 Май 2012 08:16 | Ужасен родител
Оценка:
46
 (
70
 гласа)

Ужасен ужас, това е с две думи определението за ситуацията. Тези кокони сега се сетили, след безброй отсъствия! Синът ми завърши УНСС голямо разочарование и неграмотност царят навсякъде. Много често му задавам въпрос, сине, кой ти е дал диплома? Той се смее и отвръща за това си има хора. Образователната система е под всякаква критика, няма елементарно уважение към преподавателското тяло. Убеден съм, че 90% от учениците ще си пимислят за други неща. Това е резултат от 22 годишния неориентиран преход. Чалга, криминалитет, безотговорност и всички негативни определения, които може да измислите са приложими. Наред с удоволствието да живеем в демократично обществи има отговорности, които за жалост никой не орбелязва и спазва.


18 Май 2012 08:24 | Макето
Оценка:
48
 (
68
 гласа)

Много правилно са постъпили учителите!!! Тези мили момиченца, да бъдат така добри и да си седнат на задните части и да поучат малко!


18 Май 2012 08:30 | 1
Оценка:
12
 (
30
 гласа)

Нямат сравнение, какво знаят техни връстници в други гимназии при същите оценки, затова имат самочувствие. Сега ще учат нещата по трудния начин.


18 Май 2012 08:36 | не съвсвем
Оценка:
9
 (
21
 гласа)

загубени пари написа:За фризьор нужно ли е да се учи 12 години? С матури ?Тримесечен курс му е майката

Не мога да се съглася. Занаят за три месеца не се учи, че след това наистина има загуба на пари, но те са на клиентите.


18 Май 2012 08:37 | в подкрепа на учителите
Оценка:
37
 (
57
 гласа)

Работя в района на училището и години на ред го виждам това безхаберие към училището, отсреща пият кафета, цигари и показват непристойно поведение. Това училище винаги се е ползвало с лошо име, тези които не можеха да завършат средно образование винаги отиваха да учат там. Сега обаче има толкова хубави професии и прави чест на учителите, че правят опит да променят нещата, да променят имиджа на училището. А тези момичета да не разчитат на медийна подкрепа, защото на България са и нужни млади, образовани хора.


18 Май 2012 08:42 | анонимен
Оценка:
34
 (
54
 гласа)

Безсрамници, не ги е срам от нищо .Наглост до безобразие. Прави са учителите.


18 Май 2012 08:46 | японец
Оценка:
43
 (
59
 гласа)

Грешката на госпожиците, които се правят на толкова знаещи, е че са отишли във в-к Струма. Като сте ми толкова УМНИЧКИ, защо не отидохте в министерството на образованието, там да изложите вижданията си. Хората ще ви назначат комисия която да ви изпита по дадените предмети и въпроса ще бъде решен.


18 Май 2012 08:49 | без компромиси вече
Оценка:
21
 (
37
 гласа)

За 12 години се учи много, но в това училище нивото им е толкова ниско, нека им проведат изпитите преподаватели от СОУИЧЕ или ЕГ, там няма компромиси. А професията фризьор не я подценявайте, защото се работи с вносни материали на които пише съотношения, инструкции за работа, а те не знаят да си преведът на български, да не говорим как ще изчислят в процентно отношение боите и химикалите. Как да се довериш на такъв фризьор, нали може да си тръгнеш без коса? не само това? Важно да са абитуриентки, друго не ги интересува.


18 Май 2012 08:56 | срам
Оценка:
19
 (
33
 гласа)

Това са новите кадри за магистрала "Струма", за там дипломи не търсят, но конкуренцията е голяма. Пълна излагация, ако е трябвало да представят писмено тези доноси в редакцията, едва ли могат да напишат 5 изречения. Чудя се и журналиста който им се е вързал да пише непроверени факти, дали не е кадър на същото училище?


18 Май 2012 09:02 | колега
Оценка:
21
 (
33
 гласа)

Г-н Иванов, много сте толерантни към тези г-ци-при 500 отсъствия "ПРедупреждение за преместване от дневна в самостоятелна форма"-ТАКОВА НАКАЗАНИЕ ПО НАРЕДБА НЯМА! ТЕ ЗНАЯТ ЛИ, ЧЕ ДОРИ ТОВА Е ПОДАРЪК ЗА БЕЗХАБЕРИЕТО И НАГЛОСТТА ИМ !Да благодарят на колегите с по едно цвете и хайде в реалния живот, да отсъстват колкото си искат!


18 Май 2012 09:36 | 51
Оценка:
15
 (
29
 гласа)

Като толкова се оплакват да отидат в Инспектората и да ги изпита външна комисия. Не трябва да им се правят компромиси, защото утре те ще ни се качат на главата във всяка област. И ще станат..... студенти..... Това е защото има опасност да се закриват паралелки и учителите не ги оставят да повтарят класа и след това те им се качват на главите/на учителите искам да кажа/и така ги влачат до 12 клас и сега учителите имат вече възможност да им покажат как не са се справили с преподавания материал и.... те вече са големи и имат претенции..... и дай да се оплакваме... Ужасни са! По-добре се засрамете!


18 Май 2012 09:38 | Бела
Оценка:
13
 (
27
 гласа)

Жалко е, че съм учила в това училище, а ме е срам да го спомена където и да е. Учителите са страхотни и много се радвам, че се опитват да променят нещата! Факт е, че наистина в най-добрия случаи има по 1 реализирал се успешно в каквато и да е сфера от клас. В най-добрия случай стават сервитьорки или маникюристки...
Според мен решението е точно това да се оставят на поправителни изпити всички ученици който го заслужават ( както съм сигурна, че е в случая на момичетата) за да е ясно, че това училище не е за всеки който не е прочел и половин урок да не говорим за книга.


18 Май 2012 09:59 | Тодор Петров
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

Не обърквайте понятията? Професия се изучава от 3 месеца до 4 години в зависимост от квалификационната степен и формата на обучение, а диплома за средно образование се издава след завършен 12 клас и издържани държавни зрелостни изпити. Изискванията за това са еднакви за цялата страна и не следва да се правят компромиси и изключения за когото и да било. Въпросните ученици получават шанс да се явят на поправителни изпити и след успешното им полагане, да бъдат допуснати до матури. Успех!


18 Май 2012 10:00 | ха-ха
Оценка:
2
 (
18
 гласа)

В това училище по мое време ходеха само тези, които не можеха да бъдат приети в друго, т. е. са най-слабите ученици, така че твърденията на тези ученици са голословни. Завършилият отличник в това училище се равнява на такъв от средно ниво в останалите.


18 Май 2012 10:02 | ХА ХА ХА
Оценка:
7
 (
23
 гласа)

Ей, момичета - дори не можете да се оплачете както трябва. Каква я мислихте, каква стана. Всичко друго е казано перфектно в коментарите по-горе. Викайте сега циганите и обикаляйте със зурните града - нали за тоя момент живеете.

А ЗА ЖУРНАЛИСТА, ПУБЛИКУВАЛ ТОВА НЕЩО.... БЕЗ ДУМИ! МОЖЕ И ТОЙ ДА Е ЗАВЪРШИЛ ЕДВА ЕДВА УЧИЛИЩЕ И ЗАТОВА Е ТОЛКОВА СЪПРИЧАСТЕН КЪМ ПОДОБНИ ОПЛАКВАНИЯ. ВСЕКИ ЧАКА ДА ПОЛУЧИ ДАРОМ, БЕЗ ДА ДАВА. Е НЯМА! ЕДНО ВРЕМЕ ВАСИЛ МИХАЙЛОВ ГО КАЗА В ЕДИН ФИЛМ ("МАРГАРИТ И МАРГАРИТА") - ЗА ДА ПОЛУЧИШ, ТРЯБВА ДА ДАДЕШ. АЗ НЕ ГО КАЗВАМ В ТОЯ СМИСЪЛ, НО ДАРОМ - МАЛКО ИМАТ ПРИВИЛЕГИЯТА ДА ПОЛУЧАВАТ.


18 Май 2012 10:15 | UK
Оценка:
-4
 (
18
 гласа)

Направете СПУК, и нещата ще са на ред. Какво е СПУК: Средно Професионално Училище за Компаньонки. Ефекти: 1. Образовани по специалността компаньонки. 2. Сепариране на девойките по интереси, и избягване на конфликти като този.


18 Май 2012 10:28 | ИВАЙЛО
Оценка:
2
 (
14
 гласа)

ГЛЕДАЙТЕ СЕГА СЪЩОТО И В СОУ БРЕЗНИЦА. ДО СЕГА ЗА ЗАВЪРШВАЛИ С 5, 5 - 6 БЕЗ ДА МОГАТ ДА ПИШАТ, НО УЧИТЕЛИТЕ ГИ Е СТРАХ ДА ИМ ПИШАТ ПО-МАЛКО, ЧЕ ЩЕ ИМ СКОЧАТ НА СТАЧКА. ТАКА ТЕЗИ НЕГРАМОТНИЦИ СТАВАТ СТУДЕНТИ И СТАВА СТРАШНО. АКО УЧЕХА В ГИМНАЗИЯТА ИЛИ УКВ-ТО В ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ ЩЕШЕ ДА ПОВТАРЯТ


18 Май 2012 10:45 | do momiche
Оценка:
9
 (
23
 гласа)

Когато чета коментара Ви не намирам разлика между Вас и момичето с увреждания. Даже още по лошо е. Вие сте по зле и от нея.


18 Май 2012 11:26 | Момиче,
Оценка:
11
 (
21
 гласа)

трябва да те върнат в първите ти 7 години, за да те превъзпитат... За съжаление командата "restart" в живота някак не се случва. Хайде сега залягай над учебниците, да покажеш какво можеш... ако можеш! Иначе псуването е лесно и е доказано, че за него образование не трябва.


18 Май 2012 11:52 | До momiche
Оценка:
7
 (
23
 гласа)

Куклата сигурно се е събудила към обяд и е решила да прочете хвалебствените коментари в нейна защита. Уви такива няма ...НЯМА. Momiche ела на себе си ако не знаеш на къде да поемеш. С този език и с тази култура най много да стигнеш до канафката с отходни води.


18 Май 2012 11:56 | анонимен
Оценка:
9
 (
23
 гласа)

Това момиче, дето така се е писало, още от сега бълва огън и жупел .Представете си какво ще стане след няколко години .За съжаление това е ДНК-то на повечето селянчета в днешно време.


18 Май 2012 12:25 | anti
Оценка:
11
 (
29
 гласа)

Расте неуко, нагло и нахално младо поколение. Вместо да се засрамят и седнат сериозно да учат, те обвиняват за неуспеха си учителите. Илитерати със самочувствие на всезнаещи, всеможещи и всемогъщи. Крайно време е министерството да подкрепи преподавателите в решенията им да не раздават дипломи на всички, а само на трудилите се и знаещи млади хора. Това важи и за ВУЗ-овете. В противен случай-диплома без съдържание=на регрес. Пази, Боже, слепци да прогледнат. Има, разбира се, и качествени младежи, които са нашата гордост и упование.


18 Май 2012 12:42 | В. В
Оценка:
8
 (
22
 гласа)

И нервите на учителите имат граница. Мъкнат ги четири години, търсят ги по заведенията и се борят с отсъствията. И накрая пак учителите виновни, нямат срам тези госпожички. В живота нищо даром няма, след това за неуспехите Ви кой ще е виновен- Или "Чичко паричко" ще търсим а.


18 Май 2012 12:45 | Брат Гонорей
Оценка:
2
 (
14
 гласа)

И я че изокам некой ден-Разказ от Чудомир. Ситуацията е същата, Учителите са Ви търпели, търпели няколко години, за да не им спадне броя ученици, да останат гладни. Ама сега е дошло време да кажат какво мислят за Вас -учениците. Защо им се сърдите?


18 Май 2012 13:23 | Я.ИВАНОВ - директора
Оценка:
-20
 (
46
 гласа)

УЧИТЕЛИТЕ НЕ СА НА НИВО !!!! Вие запознати ли сте СЪС ситуацията за да коментирате . НАИСТИНА НА ПРЪВ ПОГЛЕД ИЗГЛЕЖДА ЧЕ УЧЕНИЦИТЕ СА ВИНОВНИ НО НЕ Е ТАКА, КОГАТО ЕДИН УЧИТЕЛ СЕ СТРЕМИ ДА ТЕ ПОТЪПКА ПО ВСЯКАКЪВ НАЧИН Е НЕВЪЗМОЖНО ДА СЕ РАЗВИВАШ И УЧИШ < АБСОЛЮТНО НИКОЙ НЯМА ПРАВО ДА ТЕ СПИРА ДА СЕ ЯВИШ НА ДЗИ, ПОДКРЕПЯМ ТЕЗАТА ЧЕ ЧАСТ ОТ ДВОЙКИТЕ СА НЕРЕАЛНИ МАКАР И НЕ ВСИЧКИ . ПОГЛЕДНЕТЕ ИЗРАЖЕНИЕТО НА ДИРЕКТОРА -НАМРЪЩЕН КОМУНИСТ . УЧЕНИЦИТЕ ВСЕ ИМ БИЛИ ВИНОВНИ > ПОВЕЧЕТО УЧИТЕЛИ В ТОВА УЧЕБНО ЗАВЕДЕНИЕ СА КОМПЛЕКСАРИ . г-жа МИЛЕТИЕВА Е ЧОВЕК, КОИТО НЕ ЗАСЛУЖАВА ДА ОБЩУВА С ХОРА КАМО ЛИ ДА Е ПРЕПОДАВАТЕЛ < ОТНОШЕНИЕТО НА ДАСКАЛИТЕ КЪМ УЧЕНИЦИТЕ Е КАТО КЪМ ГОВЕДА - ОТКЪДЕ ТОВА САМОЧУВСТВИЕ НА ТЕЗИ УЧИТЕЛИ ? БРАВО НА МОМИЧЕТО ЧЕ СЕ Е ОСМЕЛИЛА ДА РАЗКАЖЕ ЗА СИТУАЦИЯТА В ТОВА УЧИЛИЩЕ ----- ИЗВОД : ИСТИНАТА Е ЧЕ УЧИТЕЛИТЕ ( И ГЛАВНО ПРОСТИЯ СЕЛСКИ ДИРЕКТОР ) СА НЕКАДЪРНИ ДА БЪДАТ ПРЕПОДАВАТЕЛИ (НЕ СЕ ДЪРЖАТ КАкТО ТРЯБВА КЪМ УЧЕНИЦИТЕ и СА ПРИДОБИЛИ БАЙ ГАНЬОВСКИ МАНТАЛИТЕТ


18 Май 2012 13:26 | гост
Оценка:
3
 (
19
 гласа)

Има го този момент, когато няма ученици и паралелката е пред разформаране се правят огромни компромиси и така учениците си минават от клас в клас. Но това е порочна практика и трябва да спре. Трябва да се промени наредбата за броя ученици и се решава проблема. Да се залага на качеството, а не количеството. Правено им е доста дълго време компромис след компромис и си мислят, че и в живота ще е все така, с рогата напред, все някога си намират и те майстора. По-добре рано, отколкото късно.


18 Май 2012 13:40 | Я.ИВАНОВ - директора
Оценка:
-4
 (
26
 гласа)

НЕ ЗНАМ ЗАЩО ИЗОБЩО " ПЕДАГОЗИТЕ " СИ ПРАВЯТ ТРУДА ДА СЕ ОБЯСНЯВАТ И ДА РАЗМАХВАТ ДНЕВНИКА - е ЯВНО ИЗЛИЗА ЧЕ ГУЗЕН НЕГОНЕН БЯГА ИМАЛИ ОТСЪСТВИЯ МАСОВО ДВОЙКИ - ИМА УЧЕНИЦИ КОИТО ГИ ЗАСЛУЖАВАТ НО ИМА И ТАКИВА КОЙТО НЕ ГИ ЗАСЛУЖАВАТ УЧИЛИЩЕТО първо ТРЯБВА ДА СЕ ИЗЧИСТИ ОТ БОЛНИТЕ МОЗЪЦИ КОИТО ПРЕПОДАВАТ ТАМ И СЕ НАРИЧАТ ПЕДАГОЗИ - знам МНОГО НЕЩА ЗА УЧИЛИЩЕТО И УЧИТЕЛИТЕ ОТ КОИТО НА НЯКОЙ МОЖЕ ДА МУ НАСТРЪХНЕ КОСАТА НО НЯМА ДА ГИ СПОДЕЛЯ ЗАЩОТО СИТУАЦИЯТА Е ПЛАШЕЩА


18 Май 2012 13:43 | до 13:23
Оценка:
-2
 (
20
 гласа)

Най-вероятно сте родител на някоя от "звездите".


18 Май 2012 13:47 | Я.ИВАНОВ - директора
Оценка:
-1
 (
31
 гласа)

КАЧЕСТВОТО НА ОБРАЗОВАНИЕ В ТОВА УЧИЛИЩЕ СЕ ДЪЛЖИ НА УЧИТЕЛИТЕ КОИТО ПРЕПОДАВАТ ТАМ НАЧЕЛО С ЯНКО ИВАНОВ - " шефа " (НЕ ВИНАГИ УЧЕНИЦИТЕ СА ВИНОВНИ ) В КРАЙНА СМЕТКА КАТО НЯМАТ НИКАКЪВ ПОДХОД КЪМ УЧЕНИЦИТЕ и НАЛАГАТ СВОЙ МАНТАЛИТЕТ КАКВО ОЧАКВАТ ОТ ДЕЦАТА ? НО ИМА УЧЕНИЦИ КОИТО СА ПО ДОБРЕ ИЗГРАДЕНИ КАТО ЛИЧНОСТ ОТ САМИТЕ ПРЕПОДАВАТЕЛИ И ТОВА ТЯХ ГИ ДРАЗНИ


18 Май 2012 13:52 | Я.ИВАНОВ - директора
Оценка:
-1
 (
27
 гласа)

КОГАТО УЧИТЕЛИТЕ СА ИЗГРАДЕНИ КАТО ЛИЧНОСТИ НЯМА КАКВО ДА СЕ ИСКА ПОВЕЧЕ ОТ ТЯХ - КОГАТО СА ДЕГРАДИРАЛИ И ДОСТИГНАЛИ ОПРЕДЕЛЕНО ИНТЕЛЕКТУАЛНО НИВО - СЕ ОЧАКВА ДА НАЛАГАТ СВОЙ ТИП НА ХАРАКТЕР ОТНОШЕНИЕ И ДР. ВЪРХУ УЧЕНИЦИТЕ . КОГАТО УЧИТЕЛИТЕ СА ПРОСТИ ДУШИЦИ БЕЗ СВОИТЕ ЦЕННОСТИ И ЛИЧНИ КАЧЕСТВА - ИЗБОРЪТ ЗА УЧЕНИЦИТЕ Е НУЛЕВ


18 Май 2012 13:53 | Георги Борисов
Оценка:
9
 (
23
 гласа)

До Я. ИВАНОВ - директора
Може и да си прав в някои неща, но след като си толкова принципен поне излез с истинското си име и тогава коментирай. Госпожицата даже и да не е права е излязла с името си и се опитва да отстоява позицията, а "великите умове" си измислят оригинални имена и пишат ли пишат.


18 Май 2012 13:56 | Я.ИВАНОВ - директора
Оценка:
1
 (
29
 гласа)

БЪДЕЩЕТО НА УЧЕНИЦИТЕ Е ПАГУБНО БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТЕЗИ " учители " . ТОВА Е САМАТА ИСТИНА - НЕ МОГАТ ДА НАУЧАТ УЧЕНИЦИТЕ НА НИЩО ХУБАВО ПОНЕЖЕ САМИТЕ СЕБЕ СИ НЕ МОГАТ ДА НАУЧАТ ДА БЪДАТ ХОРА - ТОВА Е ИСТИНАТА КАКВО МОЖЕ ДА ОЧАКВАМЕ ОТ ЕДНИ ..... преподаватели, НЕ ВИНАГИ УЧЕНИЦИТЕ СА ВИНОВНИ -----> КАКВОТО СИ ПОСЯЛ ТОВА ЩЕ ПОЖЪНЕШ


18 Май 2012 13:59 | Вяра
Оценка:
-3
 (
21
 гласа)

ПОСЛЕДНИЯ КОМЕНТАР И ОЩЕ ЕДИН ПО-ГОРЕ ПОКАЗВАТ КАКЪВ ВИСОК КОЕФИЦИЕНТ НА " СМОТАНОСТ "- НЕГРАМОТНОСТ ПРИТЕЖАВАТ ТИЯ ПИШЕЩИ! ПРОСТО СИ ЛИЧИ КОЛКО СА НЕГРАМОТНИ! И, ОПАЗИ ГОСПОДИ СВЕТА ОТ ТАКЪВ ЧОВЕШКИ РОД- БОКЛУК! АМИ ТЕ НЕ ЗНАЯТ ДА НАПИШАТ ЕДНО ИЗРЕЧЕНИЕ И ИСКАТ ПЪК И ДО МАТУРА ДДА СТИГНАТ?!! ТА ТЕ НЕ ЗНАЯТ НИТО НА БЪЛГАРСКИ ДА СЕ ИЗРАЗЯВАТ И ПИШАТ! ЗА КАКВИ АБИТУРИЕНТКИ СТАВА РЕЧ?! ТИЯ " МОМИ " НЕ СА ОЩЕ РАЗБРАЛИ, ЧЕ СА ПЪЛНИ Н Е Г Р А М О Т Н И Ц И.....! И ТАЯ ПАСМИНА С ПРЕТЕНЦИИ ЗА " АБИТУРИЕНТКИ"?! ХОРАТА ПЕЧЕЛЯТ КОНКУРСИ И МЕЖДУНАРОДНИ СТИПЕНДИИ, А ТИЯ ГИ МЪРЗИ ДА ХОДЯТ И НА УЧИЛИЩЕ И Я ГИ ВИЖТЕ! С ПРЕТЕНЦИИ ПЪК! МНОГО СТЕ ЖАЛКИ! МНОГО! ТОЛКОВА ЛИ НИСКО СТЕ ПАДНАЛИ, БЕ МЛАДИ ХОРА! ПОЗОР! И ПАК ПОЗОР! НАПЪЛНО ПОДКРЕПЯМ УЧИТЕЛИТЕ! ДЕ ДА БЯХЯ ПОВЕЧЕ ТАКИВА! НО С МИНИСТЪР - ЧАЛГАДЖИЯ И РАЗЛОЖЕН ТИП - ТОВА Е ОЧАКВАНЕТО! НИЩО НЕ ОСТАНА ПРАВО В ТАЗИ ДЪРЖАВА! НИЩО! НИТО ОБРАЗОВАНИЕТО! ТОВА И ЦЕЛТАІ ДА ЗАЦАРИ НЕГРАМОТНОСТТА И НАГЛОСТТА! ТОВА Е И ДЪРЖАВНАТА, Т. Е. ЕВРОПЕЙСКАТА - СВЕТОВНА


18 Май 2012 14:13 | до ВЯРА
Оценка:
1
 (
19
 гласа)

ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ ДА НАПИШАТ ЕДНО ИЗРЕЧЕНИЕ НЕ ЗАСЛУЖАВАТ ДА СЪРБАТ ПОПАРАТА НА ТЕЗИ ДАСКАЛИ, ЗАЩО СЕ НАРИЧА ОБРАЗОВАНИЕ - АЗ МИСЛЯ ЧЕ ЗА ДА СЕ ОБРАЗОВАШ < КОГАТО НЕ ТИ СЕ ПРЕДОСТАВИ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ ОБРАЗОВАШ ( УЧИШ) КАКВО МОЖЕШ ДА НАПРАВИШ ДОРИ И ДА ИМАШ ЖЕЛАНИЕ ДА УЧИШ И ДА БЪДЕШ ГРАМОТЕН > КОГАТО НЕ ТИ СЕ ПРЕДОСТАВЯ ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ДА СЕ УЧИШ > КОЙ Е ВИНОВЕН УЧЕНИКА КОЙТО НЕ ЗНАЕ КЪДЕ СЕ НАМИРА ИЛИ УЧИТЕЛЯ КОЙТО ГО МАНИПУЛИРА - > НЕКА ПОВТАРЯТ ТЕЗИ КОЙТО НЕ ПОКАЗВАТ ЗНАНИЯ А НЕ ДА БЪДАТ ПУСКАНИ В ПО ГОРЕН КЛАС - ТОВА Е ПРАВИЛНО ... КАКВО Е НАПРАВИЛ ТОЗИ УЧИТЕЛ ЗА ДА НАУЧИ УЧЕНИКА - НИЩО . НЕГРАМОТНОСТТА И НАГЛОСТТА НЕ Е САМО В МЛАДОТО ПОКОЛЕНИЕ А В ЦЕЛИЯ НАРОД - ЕДИНСТВЕНИТЕ ВИНОВНИ ЗА ПОЛОЖЕНИЕТО НА МЛАДОТО ПОКОЛЕНИЕ СА ДАСКАЛИТЕ -----> ОБРАЗОВАНИЕТО Е ТАКОВА ЗАРАДИ МИСЛЕНЕТО И МАНИЕРИТЕ НА ТЕЗИ УЧИТЕЛИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ КЪДЕ СЕ НАМИРАТ ТЕ САМИТЕ, ТРЪГНАЛИ ДА ОБРАЗОВАТ ДРУГИТЕ ---- ОБРАЗОВАЙТЕ ПЪРВО СЕБЕ СИ А СЛЕД ТОВА СТАНЕТЕ УЧИТЕЛИ които НАИСТИНА ДА ОБРАЗОВАТ ДРУГИТЕ


18 Май 2012 14:15 | мария
Оценка:
5
 (
21
 гласа)

какво ви става бе хора навсякъде вече не е толкова строго .... и за да отидат там може би наистина има эащо ... защо не ги е изключил когато е трябало а сега упреква децата


18 Май 2012 14:21 | Петър
Оценка:
8
 (
20
 гласа)

ПРОБЛЕМА НЕ Е САМО В МЛАДОТО ПОКОЛЕНИЕ . ВИНАГИ Е ИМАЛО И ЩЕ ИМА НЕГРАМОТНИ И ПРОСТИ ХОРА // ПРОБЛЕМЪТ Е В ЦЕЛИЯ НАРОД . РОЛЯТА НА УЧИТЕЛИТЕ ДНЕС Е КАТО РОЛЯТА НА ДУХОВНИЦИТЕ КОИТО СА ПРОПОВЯДВАЛИ НА НАРОДА ПО ВРЕМЕ НА ТУРСКО РОБСТВО -----> ДРЪЖ НАРОДА В МЪГЛА ЗА ДА МУ Е ЯСНО . ЛЕСНО Е ДА ОБВИНЯВАШ НЯКОЙ ДРУГ ЗА СВОЙТЕ ГРЕШКИ ..... УЧИТЕЛИТЕ СА ВИНОВНИ ЗА НЕГРАМОТНОСТТА НА НЯКОИ ХОРА --- ВСЕ ПАК УЧЕНИЦИТЕ ХОДЯТ НЕНАУЧЕНИ НА УЧИЛИЩЕ ЗА ДА БЪДАТ НАУЧЕНИ - ---- > КАКВО ПРАВЯТ УЧИТЕЛИТЕ ----> НИЩО . КУЧЕТАТА ЛАЯТ КЕРВАНА СИ ВЪРВИ - БРАВО ЗА ТЕЗИ КОИТО СА СЕ ОБЪРНАЛИ КЪМ СТРУМА НО ПОЛОЖЕНИЕТО ТАМ ЩЕ СИ ОСТАНЕ НА ТАКОВА ДОЛНО НИВО


18 Май 2012 14:41 | а.ександра димитрова
Оценка:
7
 (
21
 гласа)

ЗНАЕТЕ ЛИ КАКВО, ПРЕСТАНЕТЕ ДА НИ УПРЕКВАТЕ !!!! .... КАКВО СЪМ НЕГРАМОТНА БЕ ХОРА, КАКВО СЪМ НЕГРАМОТНАА?!? .. НЕ МИСЛИТЕ ЛИ, ЧЕ НЕ САМО НИЕ ИМАМЕ ВИНА? ВСЕКИ ОТ НАС ЗНАЕ КАКВО СЕ ГОВОРИ ЗА ТОВА УЧИЛИЩЕ, А МОЖЕ БИ ИМА ЗАЩО ... АЗ ВЯРВАМ, ЧЕ ЩЕ Я ИЗКАРАМ МАТУРАТА И СМОТАНИЯ ПИЯНИЦА Г-Н КЬОСЕВ ГО ЗНАЕ ТОВА ... ДРУГИ НЕЩА СТАНАХА В ТОВАТА ДОЛНОПРОБНО УЧИЛИЩЕ И ЗАРАДИ ДРУГИ ГО ОДЕВАМЕ НИЕ ... КАК ТЕ ЩЕ МЕ ПРИНУЖДАВАТ ДА СЕ СЪГЛАСЯВАМ С ТЕЗИ УДОСТОВЕРЕНИЯ .... АМА ЧАКАЙТЕ МАЛКО, АЗ ДА НЕ СЪМ ТОЛКОВА НЕГРАМОТНА ... ИЗВОДА Е СЛЕДНИЯ: - ДО КАТО НЕ СЕ СМЕНИ ДИРЕКТОРА И ПОВЕЧЕТО УЧИТЕЛИ ТОВА УЧИЛИЩЕ НЯМА ДА СЕ ОПРАВИ ..... КОЕ Е ПРАВИЛНО, ТОЙ В ЧАС ДА МЕ НАРИЧА КОКОШКА.. ЛИГЛА.. МАЛОУМНА .. КАК НА КОРИДОРА ЩЯЛО ДА ИМА ТРУП ДО ТРУП АКОО... ЕДИ СИ КАКВО
АМИ МНОГО ЯСНО, ЧЕ НЯМА ДА ИМ МЪЛЧИМ ПРИ ТЕЗИ ДУМИ .. АКО БЯХА УЧИТЕЛИ НА МЯСТО НЯМАШЕ ДА СЕ СТИГНЕ ДО ТАМ!!! КАЗВАМ ВИ ТОВА КОЕТО МИСЛЯ, ПЪК ВИЕ СИ ПИШИТЕ КАКВОТО ИСКАТЕ!


18 Май 2012 14:42 | Петър
Оценка:
6
 (
20
 гласа)

Директорът Я. Иванов и педагозите: Децата са подведени, ----- > ДА ДЕЦАТА СА ПОДВЕДЕНИ, НО ОТ ВАС (директор и педагози) ИМА СИ ПРИЧИНА ЗА ТЕЗИ ОТСЪСТВИЯ И ТЯ Е ЧЕ НЕ ЖЕЛАЯТ ДА ви ВИЖДАТ . ПРЕПОДАВАТЕ БАЙ ГАНЬО НА А. КОНСТАНТИНОВ НО И ДЕМОНСТРИРАТЕ БАЙ ГАНЬО В ДНЕШНО ВРЕМЕ В ОБРАЗА НА СЕБЕ СИ ( ПЕДАГОЗИТЕ)


18 Май 2012 14:48 | БОБИ
Оценка:
7
 (
19
 гласа)

ЧЕ ИМАМЕ ВИНА И НИЕ ИМАМЕ ... НО ДА СЕ ПОГЛЕДНАТ ТЕ КАКВИ СА, ЕДНИ ИЗКУКУРИГАЛИ КОМЛЕКСИРАНИ ДАСКАЛИЦИ, КОЙТО ВЕЧЕ НЕ СА ЗА ТАМ НЯМА КАКВО ДА СЕ ЛЪЖЕМ .. НИМА ИВАНОВ Е ЗА ТАМ, ХАХ ТОЙ Е НАБОР НА ДЯДО МИ ... И НИЕ НЕ СМЕ ОТИШЛИ В СТРУМАТА ЗА ДА СЕ СМИЛЯТ НАД НАС И ДА НИ ПИШАТ 3ки !!!! ОТИДОХМЕ С ЦЕЛТА ДА СЕ ОБЪРНЕ ВНИМАНИЕ НА ТОВА УЧИЛИЩЕ И ДА СЕ ВИДИ КАКВА КУРУПЦИЯ ИМА ТАМ!!!


18 Май 2012 14:48 | Вики @
Оценка:
13
 (
15
 гласа)

Бивша ученичка съм на гомназията и знам що за стока са и учителите и самите ние какви бяхме!
От страна на учителите ни, имаше много компромиси винаги, и когато ти се наложи да отсъстваш и г-н Иванов и г-н Мавродиев ни разбираха. Само не можах да разбера госпожа Грахова или Граховска какво търсеше там??? Първата година ми преподаваше по география и после какво?! Стана учител по всичко!


18 Май 2012 14:49 | !!!
Оценка:
-1
 (
17
 гласа)

До Я. ИВАНОВ - директора
В това училище преподават добри и способни учители. За това, че на някои ученици не им се учи никой не им е виновен. А г-н Иванов е ерудирана личност, човек способен и с добър имидж. Но на вас това явно не ви харесва, затова плюете


18 Май 2012 14:51 | Вики @
Оценка:
1
 (
11
 гласа)

Не обвинявам само тях, защото и ние бяхме луди глави! Поздрави от Испания- няма да ви забравя :)


18 Май 2012 14:52 | до !!!
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

На какво е способен дядо поп?


18 Май 2012 14:52 | гост
Оценка:
-1
 (
17
 гласа)

Вина имат и учителите и родителите, защото не са ги възпитали добре. Да, има и манипулиране, защото са ги оставили да си мислят, че нещата са такива прости и лесни. Но има и избор! Не е задължително да завършите това училище, ако не сте били доволни от преподаването, защо не се преместихте? Така и учителите ще си направят своите изводи, защо им бягат учениците. Не е само борбата за нови ученици, но и за стари. Но проблемът е друг, тези ученици са си избрали това училище именно, защото са им обещали да го завършат безпрепятствено и сега като са им сложили кол в колелото и те са недоволни, излъгани. Това е поука и за учителите, не манипулирайте децата! Бъдете принципни открай докрай.


18 Май 2012 14:53 | александра
Оценка:
10
 (
16
 гласа)

напълно съм съгласна с ВИКИ .... тя въобще даже не трябва да е в училището .. а за мавродиев няма да коментирам, толкова народен човек ... не беше за там, да работи с този колектив ... за иванов, тоя пияница не искам да говаря грам даже .....


18 Май 2012 14:58 | александра
Оценка:
8
 (
18
 гласа)

ама те вече трябва да са си направили извод защо нямат ученици и няма да имат!! какво не са ни възпитали, те са родители и трябва да застават зад нас... ТОВА НЕ Е ДО ВЪЗПИТАНИЕ, А ДО ПРАВА .. ЗАЩО ТОГАВА НЕ НИ Е ИЗКЛЮЧИЛ? А СЕГА НИЕ СМЕ МУ ВИНОВНИ... хаха Останали сме там, защото паралелката е хубава .. а не защото, са ми обещали някаква оценка!!!


18 Май 2012 15:06 | до !!!
Оценка:
9
 (
17
 гласа)

г-н Иванов бил ерудирана личност с имидж -----> САМО ВЪВ ФАНТАЗИИТЕ НА НЯКОЙ НЕРАЗУМЕН ЧОВЕК >>> С ИМИДЖ ЧЕ СЕ Е ВПИЛ В ПОЗИЦИЯТА СИ ОТ ПАНТИ ВЕК, ОТКОГАТО ТЕКСТИЛА БЕШЕ В СТРУМСКО или СПОСОБЕН ДА КЛАТИ КОЛЕЖКИ . ПИТАМ АЗ СПОСОБЕН НА КАКВО ? С КАКЪВ ИМИДЖ -- ? НА МНОГО ЧЕСТЕН ЧОВЕК ЛИ - НЕ БЪРКАШ СЕ . ОТНОСНО ТОВА ЧЕ КАЗВАТЕ ЧЕ ИМА СПОСОБНИ УЧИТЕЛИ - ДА ИМА, НО СА 1 на 1000, >> ДА НА НЯКОЙ УЧЕНИЦИ НЕ ИМ СЕ УЧИ ЗАЩОТО ГИ ДЕМОТИВИРАТЕ . АЗ НЕ ПЛЮЯ АЗ ПИША САМАТА ИСТИНА .. АЗ ЩЯХ ДА СЕ РАДВАМ АКО НАПИСАНОТО ОТ ВАС БЕШЕ ПОНЕ 1 % ИСТИНА - ЗА ЕРУДИРАНИЯ ЯНКО, ЧОВЕК С ИМИДЖ. СПОСОБНИТЕ УЧИТЕЛИ МОЖЕ БИ ИМАТЕ ВПРЕДВИД ЧЕ СА СПОСОБНИ ДА ВЪРШАТ НЯКОЙ НЕЩА с Я. И САМО и САМО ЗА ДА НЕ СИ ЗАГУБЯТ РАБОТАТА . ДА Я. И ИМА ИМИДЖ - ЛОШ ИМИДЖ


18 Май 2012 15:15 | александра
Оценка:
11
 (
15
 гласа)

ХАХАХА напълно съм съгласна!!!!!


18 Май 2012 15:35 | 55
Оценка:
-10
 (
18
 гласа)

До До !!! и Александра

Разбрах едно - на вас не са ви обърнали внимание, затова страдате


18 Май 2012 15:46 | александра
Оценка:
11
 (
19
 гласа)

а ти кой/я си 55 .. обърнали, не обърнали аз мога да си претендирам колкото си искам и за каквото си искам и след като много хора ме подкрепят значи има защо.. защо трябва за всичко и винаги да мълчим и да се притесняваме какво ще кажат другите ... не ме интересува това което говорите дори и до ме упреквате..... хах нали за това е демокрация?


18 Май 2012 16:02 | Ели
Оценка:
10
 (
14
 гласа)

александра написа:раховска какво търсеше там??? Първата година ми преподаваше по география и после какво?! Стана учител по всичко!

Защото от вас те изкарват пари- на месец :)


18 Май 2012 16:12 | Петър
Оценка:
6
 (
18
 гласа)

ДА ИЗКАРВАТ ПАРИ, КОИТО НЕ ЗАСЛУЖАВАТ,


18 Май 2012 16:17 | александра
Оценка:
6
 (
20
 гласа)

Защо Милетиева е изгонена от ЮЗУ... и сега е преподавател в ЕЛИТНОТО училище ПГТО?!??
Защо Мавродиев от както се е пенсионирал не се е меркал в училището, защото и той знаеше какво става в училището и нямаше търпение да се пенсионира човечеца.. а не да го плюят и него покрай пияниците в това учелище ..Хора не говорете като незнаете .въпреки, че съм сигурна, че тези хора който плюят 50% са учителите в училището.. ако въобще може да се нарече училище това.. Вземете едно интервю на г-жа Милетиева! Тя културната, взискателната.. тя която винаги е с претенций хахх тя дори неможе да се изкаже правилно... Пенсийте да си стоят вкъщи и да си гледат внуците! Това е решението и директор, който наистина ще си върши работата и ще направи нещо за това училище а не да си взима парите за него.. а дограмата запишвал с вестници, че иначе милите госпожички бялото течение ще ги хване... пък ние ДВОЙКАРИТЕ хубаво имаме двойки септември се надяваме да БЪДЕМ ОЦЕНЕНИ КАКТО ПОДОБАВА!!!


18 Май 2012 16:28 | човек
Оценка:
-5
 (
15
 гласа)

еи до слу6аи ти си едно много тапо парче и немаш нито малка представа кои е иванов


18 Май 2012 16:53 | александра
Оценка:
7
 (
21
 гласа)

ТИ КАКТО СИ СЕ ПИСАЛ ЧОВЕК .. АКО БЕШЕ ТАКЪВ НЯМАШЕ ДА ПИШЕШ ТАКА .. ТИ СИ ЕДНА МИШКА, ПОНЕ СИ КАЖИ ИМЕТО
а ИВАНОВ БРАДАТКОТО ГО ПОЗНАВАМ МНОГО ДОБРЕ И ЗНАМ ЩО ЗА СТОКА Е хах


18 Май 2012 16:55 | Хахаха
Оценка:
2
 (
30
 гласа)

Александра, вземи си прочети писаниците... Абсолютно неграмотна си! Не се и съмнявам, че си си заслужила двойката по български език. Кой слага запетайки по средата на "въпреки че"? Кой не знае кога да използва пълен член? Крайно време е такива като теб да не ги пускат да завършат! Крайно време е да се оправи образователната система и племето да разбере, че трябва да се работи, за да се постигне нещо в живота!


18 Май 2012 16:59 | човек
Оценка:
-8
 (
14
 гласа)

ама ти само за това ставаш аз поне знам много добре


18 Май 2012 17:00 | бивша ученичка
Оценка:
8
 (
16
 гласа)

И аз сам учила там г-н Кьосев лично не ми е преподавал но по коридорите като сам го виждала жинаги с обидни думи се обрашташе към ученичките и мн викаше в часовете... имаше един мн криотак клас до моята класна стая ваицхки мн го хвалвха тоззи клас той и с тях лошо се даржеше пак ги обиждаше... А колкото до г-жа Милетиева тя е просто ужасна....


18 Май 2012 17:00 | александра
Оценка:
7
 (
19
 гласа)

а вие сте по неграмотни и от мен щом даже не сте разбали че не претендирам за оценка .. а като цяло за учебния процес там


18 Май 2012 17:56 | Да отбележа за читателите
Оценка:
-4
 (
14
 гласа)

Само да кажа, че това е Гимназията дала дипломи за Средно образование на така популярните от Биг Брадър тризначки Вяра, Надежда и Любов! За тези, на които не познават въпросните "Звезди", може да им се насладят в Youtube. com или Vbox. com - ще останете впечатлени от Ерудираност, познания, начин на говорене и отношение към хората, възпитание, мислене !!!!!


18 Май 2012 18:03 | Smeshkovci
Оценка:
6
 (
18
 гласа)

А пак тази така наречената ``Медарова`` голямата разбирачка..... от учител по рисуване се издигна в учител по фриэьорство... как стават тия неща аэ не мога да си го обясна... утре учителката по английски език ще стане учител по френски... и пишат 2ки на учениците след като самите те не энаят по какво преподават
:X:X:X


18 Май 2012 19:27 | Гражданин
Оценка:
-1
 (
21
 гласа)

Браво, учители, не се предавайте, вие имате чест и достойнство, вие заслужавате да отстоявате позицията си, не се издържа вече, стига с това - няма деца, като няма на какви трябва да се правите за да ги привличате, това не са училища вече, това е някакво свърталище на пикли, няма кой да ви осъди, не се притеснявайте, не е страшно, че има публикация, а тези девойки да отидат на поправителен пред комисия от друго училище да ги видим какво ще направят. нАБЛИЖАВА НАЙ-СВЕТЛИЯТ ПРАЗНИК НА ПРОСВЕТАТА ! НАПРЕД


18 Май 2012 19:28 | Знайка
Оценка:
9
 (
17
 гласа)

Чета и мисля, чета и мисля и накрая реших и аз да пиша. Защо обвинявате ученици, учетели, директори. Това и други такива училища съществуват само учителите и ДИРЕКТОРА да взимат заплати. А специално това учиище има и общежитие. Ако някой надникне там ще открие доста интересни неща. Защо няма ученици в училището, а общежитието е пълно. Къде и как се отчитат парите. Вечно ми беше студено, а луди пари давах за ток. А що се отнася до Милетиева и Кьосев те са протежетата на директора и винаги са прави. Обидите които ни нанасяха още звучат в ушите ми, макар, че от тогава минаха 6 години. А някой видял ли е базата с която разпоага учиището. Сега съм учителка и се радвам, че не съм в това училище.


18 Май 2012 19:37 | бивша
Оценка:
-3
 (
13
 гласа)

тая в дъното на снимката ми беше по конструиране и практика не знаеше на нея да си ушие нещо а нас ни караше да шиеме палта добре че беха учителите по практика та научихме нещо


18 Май 2012 19:41 | до александра
Оценка:
8
 (
14
 гласа)

Проблемът е сериозен и не сте единствени. С директори идиоти са уредени и други училища в страната - няма как, като се вземе предвид нивото на българското учителство, както и кои ***** плуват най-отгоре. Трябва да им отнемем възможността да произволничат, както си искат. За тази цел са нужни промени в Закона за образование в тази му част. Проектът за нов Закон за образованието се обсъжда в момент. Давайте да правим фейсгрупа за натиск и да се преброим. Може да се окаже, че пострадалите съвсем не сме пренебрежимо малко малцинство.


18 Май 2012 19:46 | дари
Оценка:
7
 (
19
 гласа)

жаллко за учениците и родителите! Не познавам нито един учител в това училище, но от това което прочетох по-горе е достатъчно да се даде оценка и на учителите. Защо държавата пилее пари за заплати за такива учители? Що за учител ел е, след като не може да завладее едно младежко сърце


18 Май 2012 19:47 | Уважаеми гражданино
Оценка:
3
 (
11
 гласа)

Биха отишли на комисия.. със сигурност. Но такава възможност в Закона за образование не е предвидена. Предвидена е възможност да се явяват кажи-речи до безкрай в същото училище пред комисия, назначена от същия директор. Ако имат претенции към работата на комисията, имат право да ги предяват пак пред същия директор. Това е проблемът, ако не си схванал.


18 Май 2012 20:42 | гост
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

А защо нямат поправителна сесия преди матурите? Сесия за втория срок?


18 Май 2012 20:57 | е..
Оценка:
-2
 (
10
 гласа)

Имат, но тя се провежда по ред и във формат, определен от директора на училището, с "помощта" на назначената от него комисия. Оценява се от същата тази комисия и се обжалва пред директора, назначил комисията. Параграф 22.


18 Май 2012 21:25 | хайде стига!
Оценка:
1
 (
19
 гласа)

Изпитите са писмени, така че доказателствата за познанията на учениците са и ще бъдат налице! Всичко останало са оправдания и използване на евтината тактика, че нападението е най-добрата защита. Единият учител бил "еди-какъв-си", пък другият "еди-какъв-си"... наглостта ви край няма!


18 Май 2012 21:58 | .......
Оценка:
6
 (
20
 гласа)

Хора като не знаете как стоят нещата по добре не коментирайте ...Не сте вие тези който да ни казвате дали сме грамотни или не... да не си мислите, че вашите деца са много грамотни.. то вие самите не сте!!! Не може учител по рисуване да ти преподава по фризьорство, като чете от някакви енциклопедии или от интернет то така всеки може.. не може в час по физическо, когато си без екип да те карат да метеш или да чистиш тревата.. все пак сме отишли там да се учим, а не да чистим.


18 Май 2012 22:09 | Какво стига?
Оценка:
4
 (
10
 гласа)

Няма никакво значение, че доказателствата са налице, след като няма никакъв вариант работите да се преразгледат, както и вариант жертвите ви да се явят на изпит в друго училище или пред комисия от инспектората. Да не говорим за вариант да се провери каква част от материала, включен в изпитите изобщо е преподавана. На това разчитате и си разигравате коня, както си искате. Ще трябва да сложим край на туй царство, сори. Догодина ще си търсите друг отдушник на учителските комплекси.
Хайде, давайте да се преборим за външно оценяване от типа на матурите в такива случаи!


18 Май 2012 22:17 | до milano
Оценка:
-6
 (
18
 гласа)

За какво да им пишат тройка, когато не са научили за тройка? Само защото са последна година в училище, не е аргумент с тежест. До кога с тези глупави компромиси? И какво означава клишето да "поемат своят път". Ако са си самодостатъчни и нямат допир с другите - о. к., но след това патят работодателите и обществото като цяло. Писнало ми е от арогантни, неграмотни и неспособни хора!


18 Май 2012 22:20 | А защо
Оценка:
9
 (
17
 гласа)

не са им написали двойките още през първия срок, М? Двойките са върху учебния материал за цялата учебна година - ама яли паричките, които вървят с тях, до последно, па тогаз са решили да прояват "принципност"? Отвратително!


18 Май 2012 22:25 | хайде стига!
Оценка:
8
 (
16
 гласа)

Слаби са ви пророческите дарби! Нямам нищо общо с учителската професия, но имам общо с "продукта", който излиза след средното образование, така че виждам много добре поведението и липсата на адекватна самооценка на подобни "жертви". Ако системата на образованието беше организирана по по-различен и справедлив начин, същите "дечица" или щяха да имат подходящата дисциплина и да учат както трябва, или щяха да отпаднат много преди 12-и клас!


18 Май 2012 22:30 | 126
Оценка:
-4
 (
14
 гласа)

Да се извика комисия и тогава проблема ще бъде решен. Има доста дъски за дялане и в учениците и учителите. Неграмотни ученици който не им се учи ходят всеки ден на развлечение да пият кафета и да пушат.


18 Май 2012 22:31 | 1
Оценка:
-5
 (
9
 гласа)

А защо написа:

не са им написали двойките още през първия срок, М? Двойките са върху учебния материал за цялата учебна година

Прочетете отново статията! Там пише "Тенденция няма и не може и да има, защото двойките не са само за втория срок, аналогичен е броят им и през I срок".


18 Май 2012 22:40 | Хм
Оценка:
7
 (
11
 гласа)

Имате нещо против "продукта", но се "примирявате"... какво да се прави.. ясно. После някой друг се "примирява" с вашия продукт .. и така..
Както и да е, не смятам, че едно външно оценяване на ученици, получили двойки на поправителни изпити в дадено училище, ще се отрази на качеството на "продукта". Моят "продукт" например изкара петица на предварителен изпит във ВУЗ, но едвам върза тройка по същия предмет, и то от втори път, на изпит за годишна оценка пред подобна "висококвалифицирана" училищна комисия. Сега петицата от изпита отива в коша, а вие ще се задоволите с тройката от конкурсния изпит и шестицата в дипломата на някой друг "продукт". Аз моя продукт догодина ще си го изпратя в чужбина, както мъдро постъпих и с по-големия си "продукт".


18 Май 2012 22:41 | ...........
Оценка:
7
 (
13
 гласа)

защо в 12 клас ученичките са неграмотни? какви бяха в 10 и 11 клас ? защо въпросния г-н не се постара да ги ограмоти?


18 Май 2012 22:46 | до 1
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

Прочетете я и Вие. Това са думите на директора. Учениците твърдят друго.


18 Май 2012 22:53 | гост
Оценка:
1
 (
15
 гласа)

Това е професионална гимназия за подготовка на шивачи и фризьори. За какви възможности говорите, от там да излязат лекари и учители, не че е невъзможно, но целта е средни кадри в услугите. Да се успокоят учениците и да се явят есента на всички поправителни, матури и държавни изпити по професията си. Когато прочетох статията бях озадачена от факта, защото има неписано правило учениците в последен клас да се толерират и да няма поправителни изпити. Разбира се с много компромиси и предоставени възможности. Но тук е трудно да се коментира, не познавам нито едната, нито другата страна, за да си изградя точна преценка. Да е урок за всички. С това не свършва живота, все някога трябва да се покаже и жилото, лошото е, че са прекалили с меда и сега е олеле. Дипломата дава и ниво на зрелост, още не са го стигнали, съдейки по начина, по който искат да постигнат своето. Да бяхте поне ходили на училище, това щеше да е достатъчно да ви пуснат с различни оценки от двойка, без сега да се оплаквате.


18 Май 2012 23:10 | £££££££££££££££££
Оценка:
-6
 (
18
 гласа)

Абе какво се занимавате с вестници, отворете си краката където трябва да изгърбават няколко даскала и да изгорят няколко коли и да видите ще ви тормозат ли с двойки.... кучето скача според тоягата. То се знае че учителите ако може и по 5 години ще ви карат да повтаряте, те от това си вадат хлебо, та поправителни, та частни уроци, та подкупи.. да не са луди да ви пускат с добро да останат под минимума и да ходат да преподават на трудовата борса?


19 Май 2012 02:53 | александра
Оценка:
4
 (
18
 гласа)

за да отидем и да пишем статия значи има защо
ние сме сигурни в себе си.. дори и на външно оценяване ще имаме по високи оценки от тройки
ние вече сме на по 18-19год .. пълнолетни хора
смята се, че вече сами трябва да мислим за себе си
а не да чакаме от мама и тате
аз съм сигурна, че повечето хора ни подкрепят
злобните коментари са писани от така наречените интелектуални преподаватели в Професионална гимназия по текстил и облекло
.....
направете си сами сметка щом няма ученици в това училище за какво иде реч
защо ученичка от дома .. която ЦЯЛА ГОДИНА не се вести в училището или е идвала НАЙ - МНОГО 3 пъти има различна оценка от Слаб 2 .. А деца, който са били доста по редовни имат двойки .. КЪДЕ Е МОРАЛА СЕ ПИТАМ АЗ? Защо не са ни изключили когато трябва, нее.. това не е защото са толерантни към всички и са ни дали възможност .. ИСТИНАТА Е, ЧЕ НЯМАТ УЧЕНИЦИ!!!!!


19 Май 2012 07:49 | запознат
Оценка:
0
 (
8
 гласа)

е струма! усещате ли как сте обляни отмърсотия и сте доволни, нали?


19 Май 2012 09:45 | до александра
Оценка:
7
 (
13
 гласа)

Права си. Истината е, че няма ученици. Тази година 8-класниците са към 100-тина и как ще си ги разделят тези ученици 5 професионални гимназии в града. Преди няколко дни излезе публикация на кмета на града г-н Камбитов за обединяване на Електрото и Механото. В тази обединителна група трябва да бъде включен и Текстила. Преди години това бяха училищата, които захранваха със средни специалисти ЗАВОДИТЕ които вече не функционират в града, няма никаква икономика в Благоевград, следователно няма нужда и от пренасищане на излишни специалисти. това са училища, които на времето са имали по 500-600 ученици, сега имат по 100-150, затова е най-добре да бъдат събрани в една сграда, но Министерството пръска излишни разходи. Да не говорим, че качеството на образованието е на много ниско ниво.


19 Май 2012 10:59 | до Александра
Оценка:
0
 (
12
 гласа)

Още наглееш, Александра! Нямаш база да се сравниш с учениците от други гимназии, затова ти е голямо самочувствието. Дано един ден да не се случи, точно от теб да зависи някой, защото тогава с цялата си злоба и ожесточеност ще мачкаш и тъпчеш! Затова свестните, ученолюбиви и можещи хора трябва да се научат да поставят на място такива като теб, защото възпитанието понякога им пречи.


19 Май 2012 11:06 | до Хм
Оценка:
-3
 (
3
 гласа)

Хм написа:Имате нещо против "продукта", но се "примирявате"...

Изобщо не се примирявам. Не съм в сферата на образованието, не завися от държавни субсидии и не се налага да ги търпя. Игнорирам ги всячески.


19 Май 2012 11:29 | Впрочем,
Оценка:
-3
 (
9
 гласа)

тази година на предварителните изпити се е преписвало масово. Ако елиминират всяка техника, доста петици и шестици ще се окажат виртуални. Дано се справят от Министерството с този проблем, а също и учителите този път да не правят компромиси и да ги оставят да преписват!


19 Май 2012 14:33 | сам
Оценка:
-2
 (
8
 гласа)


НЕДОПУСНАТИ ДО ДЗИ СЪГЛАСНО СПРАВКАТА НА РИО НХГ-4-ПТГ-16-ПГСАГ-10-7СОУ-7-5СОУ-4-ПГИ-5.....


19 Май 2012 20:57 | Джеси
Оценка:
0
 (
12
 гласа)

Че Кьосев е строг това е така, но по неговия предмет никой не е оставал и всички са си взимали матурите, лично аз миналата година завърших там и мога да кажа че е много добър и преподава чудесно, стига да го слушаш и да прочиташ по нещо от време на време, и не само при него де :Д и аз бях на косъм от излитане от там но в края си налегнах парцалките и изкласих, и сега мога да кажа че не учителите са виновни за оценките или отсъствията, защото всички си мислим че не е нужно да се ходи втория срок, и накрая всеки иска хубави оценки и реве като не ги получи..... еми хора не става така ;


20 Май 2012 16:40 | Гражданин
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

Когато учениците имат претенции може да се назначи комисия на поправителния от друго училище! Нещо не сте запознат!


20 Май 2012 19:29 | гражданин
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

Не знам нужно ли е само да си говорим, но в едно съм сигурен-училището не е изолирано от обществото. За тази ситуация са виновни всички-родители, учители, ученици, цялото общество. Да се оптимизират училищата, да се подбират можещити учители, които се развиват и учат цял живот, да има ред и дисциплина, да забравим връзките и постоянните компромиси. Не може да очакваме резултати, когато училището е едно търговско дружество.


30 Май 2012 19:52 | Полина
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

Аз завърших миналата година в това училище и искам да ви кажа че нещата съвсем не са така. Въпросната Александра и съучениците и ги познавам добре и знам колко ''редовни'' бяха те, какво беше тяхното отношение спрямо другите учители, а относно класния им ръководител г-жа Иванова при нея важи правилото РАЗДЕЛЯЙ И ВЛАДЕЙ, тя обича да дава съвети на учениците си против своите колеги... Класен ръководител ми беше г-жа Милетиева и искам да ви кажа че тя е истински учител, кое я прави ужасна според вашите коментари това, че е държи на дисциплината, знанията и практиката в часовете и ли? Ами съжалявам мили мои това е училище и сте там, за да учите, а не както при класният ви ръководител да ходите по кафетата :),... имаме медали, грамоти и прочие благодарение на кои са те знаете ли? на класният ни ръководител Милетиева и имаме всички целият клас а не само определени личности, както по практика на фризьорството...


30 Май 2012 20:16 | Полина
Оценка:
-2
 (
6
 гласа)

... И казвате, че пенсионерите нямали място там, когато вие станете на годините на г-жа Милетиева и изглеждате по този начин и умеете да играете баскетбол, волейбол и още много неща който умее тя, ще ви поздравя, но се съмнявам вие сега сте на по 20 години и ви мързи да дишате а пък да не говорим за друго... Тя винаги ни е стимулирала и убеждавала че можем, да карала се е но това е било в наш плюс, всичко е било за наше добро, и никога не е убивала желанията и интереса ни,... а що се отнася до Г-н Кьосев, какъв ви е проблема ми прав двойки да ви остава, като не можете да четете и да пишете, като от дума не се разбирате малко ли ви се говори стегнете се стегнете се идват матури изпити а вие какво направихте ?Едно голямо НИЩО чакахте да дойде края на годината и да се сетите че вие имате матури и че искате по високи оценки, е много рано се сетихте цяла година дремахте в пепсито и после Кьосев такав онакъв ама обижда ни ама това ама онова, като не сте подготвени за матури как да ви допусна


30 Май 2012 20:37 | Полина
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

...Ами няма да ви допуснат до матурите да ни излагате училището само, Аз съм много благодарна на г-н Кьосев, всичките забележки са си заслужавали той ни научи на много, като за начало да бъдем по грамотни, по образовани ако не за друго то поне за обща култура, защото не може да сте 12 клас и да не знаете кой е написал Бай Ганьо и дали Под игото е роман или повест, той държи много на предмета си като всеки учител и иска да знаем и да можем, и съм сигурна, че ви е дал достатъчно възможности да се докажете какво и колко знаете, когато бях 9 ти клас първия срок имах2 по БЕЛ и след мн. забележки и разговори с класната и с Кьосев си седнах на дупето и започнах да чета по малко и знаете ли колко по лесно ми беше втория срок имах 5, защото се постарах и му доказах че мога, така че не се оплаквайте учителите НЕ са виновни за нашето безхаберие, а къде са родителите ви в този случай, защото те ви пращат на училище а вие къде сте през целия ден в пепсито, домашните къде са ви, по дискотеките, Е НЕ


30 Май 2012 21:55 | Полина
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

Е НЕ МОЖЕ ТАКА!!... А от г-жа Граховска какво искате тая мила женица е толко добра и винаги можеш да се разбереш с нея, ама то вие не знаете как да се държите с хората..., и какво значение има по колко предмета преподава, по колкото е компетентна по толкова ще преподава а вие по какво сте компетентни? По това да оплювате учителите и училището си е това е много хубаво давайте продължавайте в същия дух и много далеч ще стигнете, когато се сблъскате с живота тогава ще ви видя, колко сте силни всичките... А сега малко и за директора г-н Иванов толкова много време ни търпя всичките и за отсъствия и за всичко, а вие как имате очи за тия думи неблагодарници, тоя човечец е такава душа винаги можеш да поговориш с него, с каквото може винаги ще ти помогне, ще те подкрепи, ще ти даде съвет, ще ти даде възможност да се изявиш, ще те похвали, но ще те и опровергае когато е нужно... В това училище и тези учители ми дадоха пример научиха ме да ценя, научиха ме, че за да получиш трябва да дадеш! БЛАГО


30 Май 2012 21:58 | Полина
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

БЛАГОДАРИМ ВИ ЗА ВСИЧКО! НИКОГА НЯМА ДА ВИ ЗАБРАВИМ!


30 Май 2012 21:59 | Веселинка
Оценка:
-3
 (
3
 гласа)

Съгласна съм с"гражданин". Без дисциплина и отговорност няма демокрация, без съвестно изпълнение на задълженията, който и да си, където и да си- няма истински напредък. Жалко е, че никой не желае да си направи обективна самооценка, а още по-жалко е, че оценката, която НЯКОИ ученици правят за учителите си не е адекватна и обективна, защото ценностната им система е объркана. Според тях"ужасни" са взискателните, принципните, тези, които си обичат работата. Някой дава ли си сметка, че в горния курс на обучение учителите полагат много повече усилия, за да променят обърканите престави на повечето ученици за учебно-възпитателния процес в училище. Ати Александра си грешно информирана клюкарка. Г-жа Милетиева през 2003 г. започна работа в ПГТО, а през 2004 г. започна работа и в ЮЗУ. В продължение на 7 години работеше успешно и на двете места, а това ти едва ли ще постигнеш в живота си, ако не разбереш, че трябва много да учиш и да се трудиш. Съжалявам те, защото не си тъпачка, но позволи да те


30 Май 2012 22:04 | Веселинка
Оценка:
-3
 (
3
 гласа)

използват за маша. Желая ти по-бързо да го осъзнаеш, да проявиш воля да оправиш тази бъркотия. УСПЕХ!


31 Май 2012 22:16 | Ради
Оценка:
-5
 (
5
 гласа)

Аз също завърших миналата година ПГТО и мога да кажа, че не им е лесно на тези учители да работят с такива ученици като нас. С чиста съвест обаче ще кажа, че там се промених в положителна посока. Класната ми г-жа Милетиева ме научи да вярвам в себе си и да се боря с трудностите от всякакъв характер. Наистина тя е много взискателна, което на учениците не им се нрави много. Тя държи най-много на дисциплината и това ни помогна да станем по-организирани и отговорни. Тя се грижеше за нас да ходим на училище редовно, а когато имаше проблеми контактуваше с родителите ни и заедно ги решавахме. Тя е строга, но справедлива, заради което някои я обичахме, а други-не. В часовете по физическо възпитание ни подготвяше добре по баскетбол, волейбол, гимнастика. Ходехме често в планината на походи, а в края на учебната година провеждахме баскетболен мач между ученичките и учителките. Искам да кажа на учениците, на които сега е класна да не се страхуват, а да се радват, защото в началото ще им бъде труд


31 Май 2012 22:28 | Ради
Оценка:
-5
 (
5
 гласа)

трудно, докато научат правилата, а после ще и благодарят, както аз сега и благодаря и й казвам, че тя е моето сладкишче. За съжаление нищо хубаво не мога да кажа за г-жа Иванова. Тя създаваше интриги, клюки и мястото и не е в училище.


02 Юни 2012 17:32 | Ученичка в ПГТО
Оценка:
-5
 (
5
 гласа)

Това, което написа Полина е вярно! Учителите са на място, това училище може да стане едно от най-добрите ако няма такива неграмотни и лигави момичета


28 Октомври 2017 10:55 | Вера
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Здравейте чета коментарите и стигнах до мнението че според мен както постъпи един учител спрямо ученик такова отношение получават учителите от децата и нека ви кажа че имам племенник който учи в това училище вече две години една и съща Госпожа го тормози с отношението си кати ще цитирам нейните думи Смешник и обаждания по телефона на родителите на негови приятели с думите знаете ли че вашият син пуши трева и взима наркотици което включва и племенника ми безпочвени обвинения това дете не пуши за което съм сигурна както че не взимат наркотици това обвинение което е отправила към тях е сериозно и ще взема нещата в свои ръце повярвайте в повечето случай децата са прави но не и се дава шанс да го докажат хубав ден




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар