61-г. търговец загина в челен удар на Е-79, 25-г. дупничанин тежко ранен

13 март 2010 00:16   48 коментара   37370 прочита
Пострадалият шофьор Методи Пламенов е приет в болница с тежки травми и по спешност е опериран
Пострадалият шофьор Методи Пламенов е приет в болница с тежки травми и по спешност е опериран


Пострадалият шофьор Методи Пламенов е приет в болница с тежки травми и по спешност е опериран

Методи Пламенов Василкьов при опит за двойно изпреварване се забива в ладата на Атанас Янев и го убива на място

61-годишният Атанас Янев загина, а 25-годишен дупничанин бе тежко ранен в катастрофа на Е-79. Кървавият инцидент стана около 14,00 часа между бензиностанцията на “Петрол” и разклонението за Рилския манастир. Според свидетели 25-годишният Методи Пламенов Василкьов от Дупница, водач на лек автомобил БМВ, предприел рисковано изпреварване на движещите се пред него лека автомобил “Вектра” и микробус и бил засечен от идващия в насрещното платно ТИР. Ударил се челно в ладата. В лекия автомобил “Вектра” пътували благоевградското семейство Андонис Георгиос и майка му Йолита Дончева, бивша актриса от Драматичен театър “Н. Вапцаров” - Благоевград, а микробусът бил с туристи, пътуващи от София за Банско. От сблъсъка шофьорът на ладата умира на място, а БМВ то е изхвърчало в храстите.

По същото време по пътя минава екип на Спешен център -Благоевград, връщаш се от курс до София. Спешният медик Кирил Сотиров и шофьорът Петър Малинов веднага се хвърлили да оказват помощ на ранения М. Пламенов и го транспортирали с линейка до благоевградската болница.

Ето какво каза изпадналата в шок Йоланта Дончева: Аз и синът ми сме свидетели на кървавия сблъсък, който стана пред очите ни, завръщаха ме се в Благоевград от село Ресилово, зад нас пътуваше микробусът и зад него БМВ. Младият шофьор предприе рисковано изпреварване на нашите коли. По същото време отсреща идваше ТИР, за да избегнем удара, синът ми зави рязко вдясно и му даде място, но шофьорът на БМВ-то не успя да овладее колата и се удари челно в пътуващата зад ТИР-а лада, тогава стана сблъсъкът и колата му изхвърча в храсталаците.

Беше ужасно, отидох на място, отворих вратата и му казах: Момче, ти дишаш, дръж се, всичко е пред погледа ми, като на забавен кадър, каза Й. Дончева.

Раненият шофьор е транспортиран до спешно приемно отделение на благоевградската болница, където след изследване на скенер са установени тежки комбинирани травми - кръвоизлив в корема, контузия на белия дроб и счупени ребра, изпаднал е в травматичен шок. По спешност е свикан лекарски екип за операция в състав д-р Димитър Димитров, д-р Христо Юруков, д-р Петър Гайдарски и д-р Александър Соколов.

Вчера около 17,00 часа лекарският екип започна операцията за спасяване живота на 25-годишния Методи.

Пътуващият в микробуса 27-годишен Виталий Бобул, който е роден в Украйна, но живее в България, каза, че по чудо кървавият сблъсък не е взел повече жертви, тъй като в микробуса са пътували туристи за Банско.

Загиналият на място шофьор на ладата 61-годишният Атанас Алексов Янев превозвал в колата си строителни материали, които при сблъсъка са се стоварили върху него, колата бе със смачкана до неузнаваемост предница. Ат. Янев е роден в Петрич, но е женен за дупничанка и живее в Дупница. Има фирма за бизнес с дървени въглища и скари.

Вчера пътят не бе блокиран въпреки тежкия инцидент, полицаите създадоха пропускателен режим и по двете пътни платна, тъй като поради последния работен ден от седмицата трафикът на движение бе много интензивен.


Още за: А. Янев   смърт   катастрофа   Още от: Общество

Принтирай статия
48 коментара
13 Март 2010 03:01 | Тошко
Оценка:
-12
 (
50
 гласа)

Какъв е този оправдателен тон в статията, защо не сте написали, че шофьорът е УБИЕЦ, изправарвал на ЗАБРАНЕНО, в ЗАВОЙ? Видях ладичката на човечеца, карал си дръвца на задната седалка, които вероятно са го размазали, докато той се е размазал и в кормилото. Ладата беше неузнаваема!!!Ако шофьорът на БМВ-то оживее, които искрено НЕ МУ пожелавам, трябва доста години да лежи в затвора! АМАН ОТ СЪСТЕЗАТЕЛИ!!!!!!


13 Март 2010 07:54 | ku
Оценка:
-6
 (
34
 гласа)

Докато в БГ цървулите, като по-горния, загробили някого с безмисленото си поведение на пътя и не понасящи сериозна съдебна отговорност, катастрофите с жертви на пътя ще са си топ новини.


13 Март 2010 08:09 | ilinochka ilieva
Оценка:
-4
 (
36
 гласа)

Подкрепям Тошко!


13 Март 2010 08:16 | Таня Петрова
Оценка:
-9
 (
31
 гласа)

Това е ужасно, на мястото на ладата можеше да бъде моята..., или твоята кола, или тази на нашите близки. Бог да прости загиналия човечец, съболезнования на семейството му
!


13 Март 2010 09:17 | тутурутка до ГЕРБ
Оценка:
-9
 (
29
 гласа)

И както винаги от идиоти - каскадьори на пътя загиват невинни хора ! Този , като се е качил на БМВ да не е мислил , че е хванал за ръка Дядо Господ ? Егати и мизерниците , с два грама умствен потенциал ! Бог да прости човечеца ! А оня убиец да се пържи в ада !


13 Март 2010 11:24 | Драганова
Оценка:
5
 (
25
 гласа)

нека този от вас който никога не е предприемал рисковано изпреварване да каже ...няма такива . проблемът е в липсата на пътища и магистрали , и след това в неразумното шофиране , а трагедията е че заради нечии финансови интереси хората продължават да се избиват по пътищата.


13 Март 2010 11:30 | Драганова
Оценка:
-3
 (
31
 гласа)

Задавали ли сте си въпроса - защо няма магистрала София - Кулата а пътя го направиха частично - до Дупница.Колко бензиностанции , заведения , капанчета и магазини ще "увиснат" ако магистралата ги подмине , и колко мангизи требва да се бръкнат наново - Шел , Лукойл , ОМВ , и др. за нови бензиностанции по новата магистрала - ?????? Защо ли все още не почва строителството - сигурно екоорганизациите не давсненското дефилереат да мине през кресненското дефиле - бла бла бла...


13 Март 2010 15:30 | ртр
Оценка:
-4
 (
16
 гласа)

да хубаво е да има магистрали много 6те намалат катастрофите но един 3авои да има на магистралата и пак го намерат с те3и скорости които се милсим ѕа пилоти нема да љ баде,ето вијте от диканите до сф по магистралата 3а какво става и колко цветљ има мн јалко


13 Март 2010 16:00 | uliana
Оценка:
15
 (
29
 гласа)

подкрепям г- жа / г-ца Драганова 4е това на всеки може да му се слу4и по на6ите пътища които също са един вид УБИЙЦИ с тези огромни дупки , храсти , от които не се вижда абсолутно нищо особено насрещното движение ( в завой или не ). Помислете си ако това бе6е ва6ият син или близък също ли щяхте да го нападате по този на4ин. А да не говорим за това да пожелава6 смърт на когото и да било. Не казвам 4е мом4ето е невинно , но му пожелавам да оздравее и да се поу4и от гре6ката си. НЕ бих искала да съм на мястото на родителите му.


13 Март 2010 18:19 | dani
Оценка:
2
 (
34
 гласа)

Бог да прости починалия човек,вероятно баща,дядо и съпруг и дано копелето,което му отне живота никога не намери покой,нека го съдят за предумишлено убийство,видях ладичката на човека,смачкана до неузнаваемост не е имал никакъв шанс.


13 Март 2010 20:12 | до дани
Оценка:
1
 (
29
 гласа)

ти си нещастник..и ти дано не намериш покой никога.Случило се е вече ,нужно ли е да хулите шофиора на БМВ-то ,замислете се малко ,всеки който кара е предприемал такова рисково изпреварване поне веднаж в живота му,но сега топчно в този момент никои няма да си каже нали.... .. Бог да прости починалия ,а дано малдото момче да се оправи,все пак е на 25 год. тепърва живота е пред него.....


13 Март 2010 20:19 | анонимно
Оценка:
3
 (
21
 гласа)

спрете да нападате момчето и още по-лошо да пожелавате нечия смарт...... мисалта че е загинал човек заради грешката му ,да не мислите ,че е нещо лесно преживяемо или забравимо..
СЪЩО ПОДКРЕПЯМ Г-ЖА ДРАГАНОВА!


13 Март 2010 20:35 | иван
Оценка:
6
 (
52
 гласа)

Винаги умира невиния.А на момчето което някои тъпи гъски така упорито заштитават е добре да е в инвалидна количка до края на дните си ида си спомня момента в които се енаправил на голямата работа.


13 Март 2010 23:30 | Николаева
Оценка:
3
 (
21
 гласа)

Лошото ерче въобще загива някой в такива инцидентира не е целта да пожелаваме смърт на оцелелите! И да умре и да не умре,момчето няма да върне загиналия!Така,че аз му пожелавам да живее и цял живот д аму тежи на съвестта деянието,което е извършил! А що се отнася до нас-ако внимаваме повече вместо да даваме акъл на другите,няма да има такива нещастия!
Съболезнования за смейството на загиналия!


14 Март 2010 00:21 | ДО ИВан
Оценка:
3
 (
25
 гласа)

боклук долен ,дано ти да си в инвалидна количка .А на родителите на пострадалото момче пожелавам да се оправи скоро.Но все пак помнете ,че мисълта, че си отнел нечий живот е най-страшното нещо.
Съболезнования за смейството на загиналия!


14 Март 2010 00:32 | Евгени
Оценка:
5
 (
19
 гласа)

Не говорете празни празни приказки .Дано поне момчето се оправил.На 25 г е има още какво да види от живота.Съболезнования за смейството на загиналия!


14 Март 2010 10:59 | Николаева
Оценка:
3
 (
21
 гласа)

Поздравления за добрия коментар,Евгени.Стореното-сотрено!Няма нищо предумишлен в този пътен инцидент!Скорошно оздравяване на момчето!


14 Март 2010 11:23 | Георги
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

съгласен съм с Евгени и Г-ЖА Николаева! Скорошно оздравяване на момчето!
Съболезнования за смейството на загиналия!


14 Март 2010 12:15 | uliana
Оценка:
6
 (
14
 гласа)

ве4е вярвам 4е на този свят има и здраво мислещи хора 4овек колкото и да е виновен не може да пожелаваме смъртта му . Също и моите съболезнования на загиналия и дано мом4ето е вън от опастност . Защото в България останаха много малко млади хора.


14 Март 2010 15:51 | вдигнете си капаците
Оценка:
8
 (
28
 гласа)

Хора ако не се пазиме сами няма кой да ни пази !!!!!! Лади от 70-80 те години нямат място на такива пътища! За какво се правят краш тестове системи за безопасност и класации за сейфти карс и тн. Не са ни виновни само пътищата и манталитета,а и колите които караме! Бели стават навсякъде по света не само тук!
Съболезнования за смейството на загиналия и дано момчето се оправи!


14 Март 2010 19:54 | Хана
Оценка:
-6
 (
34
 гласа)

Господа и най-вече дами (вие май повече от мъжете търсите оправдания за младия шофьор), НИЩО не оправдава постъпката на убиеца на пътя. Нито "лошия "път, нито старата лада, нито гузната ви съвест. Това, че често г-жа Драганова предприема рисковани изпреварвания,не значи, че така трябва да бъде. Чудно защо се поставяте на мястото на убиеца, а ви е трудно да се поставите на мястото на човечеца, който никога вече няма да прегърне децата си. Жалки сте. И опасни (поне когато сте зад волана) - и за себе си , и за другите хора.


14 Март 2010 20:40 | Николаева
Оценка:
-31
 (
65
 гласа)

Ами не всеки може да си купи S-Class,така че който каквото си има-това си кара!А за това кой е жалък и кой не можем дълго да поспорим.По написаното в статията съдя,че и човека с ладата се е опитал да изпревари и така е станал сблъсъка,защото момчето се е разминало на косъм с тира и чак тогава се е забил в ладата,нот това е нямало да стане,ако загиналият не е направи опит също да изпревари тира.В случая и двамата са нарушили правилата за движение по пътищата и резултатите са налице!Няма смисъл д асе обиждаме едни други,защото истината е 50% отнесена в гробищата,а другите 50% берат душа в болницата!


15 Март 2010 18:46 | Ivan
Оценка:
0
 (
46
 гласа)

това мом4е дет остави на място дядо ми искам каквото е влязло в болница живо да не излезе от там дано умре както уби дядо ми


15 Март 2010 18:55 | Николаева
Оценка:
4
 (
24
 гласа)

Дядо ти ще се върне ли ако момчето умре?! Ами ако ти беше на мястото на момчето???Как мислиш,дали нарочно е убило дядо ти?!!


15 Март 2010 19:05 | Ivan
Оценка:
-3
 (
27
 гласа)

като е пиян бил на такав път с такава скорост ли се кара дядо ми какво му бе6е виновен утре 6те ходи 6те убие друг 4овек така нетрябва да е ! да наро4но го е убил и стига писа такива глупости 4е зарад тоя ..... дядо няма да го видиме пове4е никога дано умре !!


15 Март 2010 19:23 | uliana
Оценка:
2
 (
16
 гласа)

Ами ако това мом4е не е пило , за6тото както се осведомих то не пие . А за6то дядо ти е натоварил толкова колата си 4е тази стока го е сма4кала . Мисли6 ли 4е 6те6е да е мъртав ако не са били материалите които е превозвал . Ако след време си мисли6 4е на теб няма да ти се слу4и да изпревари6 някого или например както аз съм възрастна да се натресе6 в моята кола и моите деца и внуци да искат твоята смърт или да те лин4уват . Помисли малко преди да се изхвърля6 . Все пак това е инцидент а не уми6лено. Тои от къде да знае 4е дядо ти пътува на среща му 4е да го убива да си съсипва бъдещето.


15 Март 2010 19:41 | Ivan
Оценка:
1
 (
9
 гласа)

но аз разбрах 4е това нему е било парвото прои6ествие за6то нему е жзета о6те на парвото прои6ествие кни6ката а се стига до такива убииства за6тоо ?????


15 Март 2010 19:48 | uliana
Оценка:
0
 (
24
 гласа)

затова е виновно законодателството , а не мом4ето , то не е мислело да убива някого на мястото на дядо ти може6е да съм аз или всеки друг това не зна4и 4е моите деца трябва да искат не4ия смърт при4инила моята. Сигурна съм 4е дядо ти ще мисли по същия на4ин , ако това мом4е остане живо не би трябвало да му се разреши да се ка4и пове4е зад волан и ако разсъждава правилно смъртта на дядо ти ще му тежи цял живот, което е по- лошо от смъртта за него


15 Март 2010 20:17 | uliana
Оценка:
0
 (
12
 гласа)

до иван : всъщност мом4е ако не е проблем на колко години си


15 Март 2010 20:35 | Ivan
Оценка:
-1
 (
17
 гласа)

на 12 години съм и останах без дядо!!!


15 Март 2010 22:09 | В.Симеонова
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

Стига сте писали глупости, качете се в по една кола и вижте кой е по-добър шофьор и чиста работа. Дано Методи се оправи, но да си понесе вината, ако се докаже ще трябва и в затвора да полежи.


16 Март 2010 17:33 | Анонимно
Оценка:
-1
 (
23
 гласа)

Госпожи и господа , квото станало е станало , неможем да върнем времето назад но истината е че това момче отне един невинен човешки живот по много "гаден" начин .Никои не заслужава такава смърт дори и най-лошият човек на света.Аз не желая злото на никому но в този момент нямя как да не пожелая да му се случи същото. И моля ви поставете се поне за малко на мястото на Иван ,само който наистина го е изпитал както мен знае какво е .Мойте искрени саболезнования на семеиството на загиналия .


16 Март 2010 21:26 | до Иван
Оценка:
-7
 (
13
 гласа)

Мило момче, имаш право да си гневен, защото един самонадеян млад глупак се е правил на безсмъртен и е убил дядо ти. Всички, които се опитват да те убедят , че и на тебе може да се случи след години да си на мястото на убиеца са гадни лицемери, които както пише Хана се опитват да изчистят собствената си съвест. Та те дори си признават, че изпреварват неправилно. Та даже те убеждават, че дядо ти би простил на собствения си убиец. Мнооого сапунки гледат, мноого правила нарушават, мнооого "толерантни" се изкарват. А всъщност защитават не убиеца на дядо ти, а себе си евентуална своя бъдеща вина. Съболезнования, момче.


17 Март 2010 14:40 | Анонимно
Оценка:
1
 (
15
 гласа)

Нямя нужда да се опитвате да защитавате това момче защото вече го е убил . Нямя никаква гярянция че след години може и да сте на мястото на Иван, тога ще видим какво ще казвате, защото само се перчите а всъщност защитавате вашият интерес. Нали така ?


17 Март 2010 15:24 | Анонимно
Оценка:
11
 (
17
 гласа)

Дано Меди Да се оправи!!!! престанете с тъпите коментари с които пожелавате
смъртта му !!!!!


17 Март 2010 17:32 | Анонимно
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

Само не ми казвай какво да правя защото "Меди" е убиец.А и когато вие попаднете в такава ситуация тогава говорете , защото вече ми писна .


17 Март 2010 17:59 | Анонимно
Оценка:
1
 (
9
 гласа)

Меди не е убиец !!!не е искал да отнеме живота на човека !!! на всеки може да се случи!! достатъчно страда и ще продължи цял живот !!!бог си знае работата ,
вие не може да определите съдбата на хората!! всичко се връща !!
всеки плаща за своите грешки !!! думите ,,убиец,, и ,,дъно умре,, са напълно излишни !!!


17 Март 2010 18:07 | Анонимно
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

мерси за пожеланието !не искам и дано никога не попадна в такава ситуация ,но никога не бих пожелала смъртта дори и на най големия си враг ! колкото и да ви боли това не е начина и нищо няма да го върне !ТОВА Е ЖИВОТА !!


17 Март 2010 19:01 | Анонимно
Оценка:
-2
 (
8
 гласа)

ОоОоОо стига вече сме спорили едно и също , каквото и да направиме каквото и да кажем човека няма да се варне ,семеиството на загиналия да реши какво да правят ,ние не сме никой за да казваме какво да правят , ние да не се бъркаме .


23 Март 2010 19:19 | анонимно
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

тапанари щто ви бърка вас та думате.олигофрени умрете вие


23 Март 2010 19:21 | анонимно
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

тъпи клюкари нещтасни немат си работа


11 Май 2010 16:42 | 6yy t3 in7
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Я само не убиждай


11 Май 2010 16:46 | Анонимно
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Сажалявам но мене ме интересува повиче от всички вас , а и не говорете много защото незнете какво е за мен това семеиство0о0о0о0


14 Октомври 2019 04:59 | Няма име
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Изтрийте ми коментара защото не ви харесва ИСТИНАТА ПО СЛУЧАЯ. Може би така да е по_добре за вас убийците нямам предвид само младежа.. загубих си времето, но съм главния ОЧЕВИДЕЦ! Бог да ви е на помощ!




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар