Осъдиха на 15 г. затвор и 210 000 лв. кръвнина трима младежи

08 юни 2010 00:18   49 коментара   28067 прочита

За побоя до смърт на управителя на фабриката за макарони Ив. Гелев

Осъдиха на 15 години затвор и 210 000 лева кръвнина Мартин Куртов, Атанас Ижбеков и Здравко Шопов, които безпричинно пребиха с железни пръти 33-годишния Иван Гелев, който след половинмесечна кома почина в столична болница.

Състав на Окръжен съд - Благоевград, председателстван от съдия Иво Харамлийски, вчера призна за виновни тримата подсъдими за жестоката смърт на собственика на фабрика за макаронени изделия Иван Гелев и осъди Атанас Ижбеков на 7 години затвор при първоначален строг режим, а Здравко Шопов и Мартин Куртов - на по 4 години решетки при първоначален общ режим. Тримата подсъдими трябва да платят на синовете на починалия Ив. Гелев - Ангел и Георги, по 50 000 лева кръвнина, а на съпругата Миглена - 40 000 лева. Гражданският иск, предявен от майката и бащата на Иван Гелев в размер на 70 000 лева, също бе уважен от съдебния състав.

Според обвинителния акт на прокуратурата скандалът възникнал през 2001 година в центъра на Копривлен, когато Гелев направил забележка на тримата младежи, които тогава били на по 16 години, да не вдигат шум. Ижбеков, Куртов и Шопов нападнали 33-годишния мъж, свалили го на земята и го ритали в главата.


Още за: младежи   присъда   убийство   Още от: Крими

Принтирай статия
49 коментара
08 Юни 2010 06:23 | дари
Оценка:
5
 (
13
 гласа)

малко им е тази присъда на тези келеши.бабаити долни .убили човек и ло 4-5 г затвор .след една две години ще бъдат на свобода повярвайте ми .а този от гроба ще се върне ли бе ДОЛНИ СЪЩЕСТВА.дано по скоро влезнете и живи от там да не излезнете.дано и вас в ковчези да ве извадят.


08 Юни 2010 06:59 | георги
Оценка:
5
 (
13
 гласа)

Ако беше се случило с бащата на съдията,дали щеше да даде такава присъда?Отнели са човешки живот!Какво е посланието към обществото.Толкова ли струва човек.Отново срам за "БЪЛГАРСКОТО ПРАВОСЪДИЕ".


08 Юни 2010 09:43 | Joro-39
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

4 години за убийство?Браво на милостивия български съд.


08 Юни 2010 11:04 | ДАААА
Оценка:
7
 (
11
 гласа)

Поредното доказателство, че правосъдната ни система не е наред - толкова малко години за убийство - срам и позор.


08 Юни 2010 11:15 | A. Gelev
Оценка:
0
 (
10
 гласа)

Поне има някакви присъди, чакахме 8 години и всеки път делото се отлагаше и отлагаше, връщаха го за преразглеждане и т.н., но наистина са малки присъдите.


08 Юни 2010 14:31 | Г.Мечев
Оценка:
0
 (
10
 гласа)

Пак е по-добре от нищо,все пак има няква присъда въпреки,че е минимална.Дано на тия тримката им разцепят задниците в затвора от все сърце им го пожелавам:)))


08 Юни 2010 18:38 | Ева
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

Самозабравили се селяни решили ,че светът се върти около тях. Бог дарява и взема човешки живот. Малко е присъдата за тези изверги и комплексари.


08 Юни 2010 18:39 | edna
Оценка:
1
 (
11
 гласа)

Знаете ли кое е жалкото? Че едно от момчетата ще плаща за грешката на другите две...... едно от момчетата се е опитало в същия ''този'' ден да ги разтърве, а сега ще го тикнат в затвора! Сраммммм за правосъдието ни!!!!!! Господ ще съди, а този съд тук - БОКЛУК!!!!!!!!
Надявам се за Здравко наистина да има справедливост и да бъде на свобода, където е справедливо да бъде!


08 Юни 2010 20:21 | 07
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

СМЕШНОТО БЪЛГАРСКО ПРАВОСЪДИЕ, ОТНОВО ВЗЕ РЕШЕНИЕ.......


08 Юни 2010 23:44 | do edna
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Интересно е да заставаш на някоя от страните, без да си потърпевша в цялото нещо нали ..


09 Юни 2010 00:27 | edna
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Пази Боже да съм потърпевша, но знам как стоят нещата, затова давам мнение, и то компетентно мнение! Всички плюете, а не знаете, че в затвота ще лежи невинен млад човек!


09 Юни 2010 10:30 | edin
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

Аз съм на същото мнение, че ще лежи един невинен човек в затвора и това е Здравко, познавам го лично от дете и никога не би направил такова нещо също така знам че в същата вечер той е бил безучастен в това зверско нападение на г-н Гелев дори и той е бил ударен при опитаси да разбрани връстниците си.За другите двама съм напълно съгласен и не трябва дори толкова малко години да им се даде а доста повече.


09 Юни 2010 12:27 | н
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

малкоим е присдата


09 Юни 2010 22:33 | edin i edna
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

Хора защо не си напишете имената да ви видим кои сте ? Напишете да видим, кой го мисли за невинен.


09 Юни 2010 23:54 | Бивш тийн
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

ПИТАЙТЕ ЧОВЕКА КОЙТО МОЖЕШЕ ДА ПОПРЕЧИ НА ВСИЧКО ТОВА ДА СТАНЕ , БАТ ВИ БОЙО ТОЙ ВСИЧКО ВИДЯ. ПИТАЙТЕ ЯНКО ПОПА И ТОЙ БЕШЕ ПОТЪРПЕВШ, НО СЕ УСЕТИ И ИЗБЯГА БЪРЗО. НЕДЕЙТЕ ДА ПИШЕТЕ САМО ПО ТОВА КОЕТО СТЕ ЧУЛИ ПО СЕЛСКИТЕ СЕДЯНКИ


10 Юни 2010 19:50 | edna
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

И да кажа името си не ме познаваш и едва ли това ще промени нещо. И вместо да се заяждаш се замисли, че ,да - Бог е този, който дава и отнема живот и Бог е този, който може да съди - не вие! Малоумно е да не сте навътре с историята и да съдите без да сте запознати, а под влияние от манипулативната и търсеща сензации медии.
Здравко е невинен и трябва да е на свобода!!!!!!!!


10 Юни 2010 22:53 | ui4o
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

Е така е права си, то целия затвор викат че са невинни ама никой не ги слуша


10 Юни 2010 23:38 | edna
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Аз съм напълно запознат ! И тримата са виновни,и тримата трябва да гният в затвора..


11 Юни 2010 01:26 | Познат
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

Познавам Здравко Шопов. Служихме заедно в Плевен. В една стая бяхме в казармата - легло до легло. Супер човек. Сега от новините разбрах какво се е случило преди много години. Не мисля че момчето е виновно. Той е добър човек. Жалко за загиналия човек. Жалко и за Здравко.
Здравко, прашам ти мислено цялата си подкрепа
(от един приятел от Дупница.)


11 Юни 2010 15:08 | edna
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Ще помоля за коректност и да не пишете коментари от използвания ник в случая от мен ''една''.
Здравко е невероятен човек, наистина невероятен - добър, разбран, човечен, чистосърдечен, приятел, човек, в който са събрани само добри черти. Той е невинен!
Ще помоля хора, които не са наясно със случая да не плюят и сипят клевети (визирам срещу Здравко). Делото продължава... надявам се държавата да не допусне невинен човек да излежава присъда, за която реално не трябва да плаща... Лошо стечение на обстоятелствата да попадне в неподходящото време на неподходящото място не трябва да е причина да лежи невинен човек в затвора.


11 Юни 2010 16:22 | ДО ЕДНА
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

никои не полва вашиа ник а пишат до вас понеже , нахалсвате и ставате дори нагла
като взимате страна. да ли здравко е виновен и ли невинен, има следствие , прокоратура и сад, които са се произнесли сас становиште и присада. така 4е не обвиняваите хората и те сашто сас наясно сас слу4ая, а не само вие.хората са доста4но отвратени, един 4овек гние във земята толкова години, а тези тримката ги оставиха да си завършат нормално у4илиште(във коя нормална даржава ште стане това, колко деца са изкли4ениипосле пратени във трудово жъзпитателни у4илишта до като си полу4ат присадите,колко платихте тожа да несе слу4и) и после да си карат скапите колии даси живеят


11 Юни 2010 19:31 | До ЕДНА психично болна
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

А ти колко си наясно със случая , не помня онази вечер там да имаше жена. Защо се опитваш да манипулираш хората с това че някой си бил невинен , видиж ли ние сме приятели и той е невинен. Да ти кажа госпожа че и майките на другите две момчета това си мислят за техните деца.


11 Юни 2010 22:15 | До Една ..
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

Така една ако това се беше случило на твоя баща, незнам дали щеше да си на същото мнение! Незнам коя си С. Санадинова ли си, коя си ти, че така го защитаваш това нищожество? Постави се на мястото на потърпевшите и тогава казвай, кой е виновен и кой не е! Нека да изгният в затвора. А ти ЕДНА, я кажи на хората като си запозната със случая, ЗАЩО ТОЛКОВА ВРЕМЕ СЕ ПРОТОЧИ ТОВА ДЕЛО, ЗАЩО ЗДРАВКО "КОЙТО Е НЕВИНЕН" БУТАТ ПАРИ НАСАМ И НАТАМ ЗА ДА ГО ОНИВИНЯТ. Нали той е невинен. СМЪРТ това трябва и нека ГОСПОД ги накаже и продължава да наказва!


11 Юни 2010 22:23 | До ЕДНА психично болна
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Ако ти си бил там и си видял нещо ми пиши на майла [email protected] зайнтересова ме с този твой коментар!


12 Юни 2010 02:06 | мда
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Бяхме много хора малкия , но беше късно, едни викаха доктора други тичаха за автомобил. А и беше преди толкова много години че вече ми е много мътен спомена. Има двама човека които са видяли всичко освен участващите , Бойо Шопов и онази на Петьо Лазаров сестра му -Снежана.Бойо тичаше и викаше че едно момче го бият и после изчезна яко дим.


12 Юни 2010 12:09 | edna
Оценка:
-2
 (
8
 гласа)

Научете се да пишете правилно - неграмотници!
А на въпроса ако беше моя баща - щях да търся справедливостта, а не да търся и невинните да лежат в затвора, само защото моя баща е вече на небето... И все пак тук не става въпрос , че те ТРИМАТА са невинни, а че Атанас и Мартин са виновни, а Здравко е невинен! Попаднал е в неподходящото време, на неподходящото място... и въпреки всичко, се е опитал да ги разтърве по време на побоя, но сега и той бил убиец?! Затова хората бягат, когато се случи нещо, защото ги е страх , че и тях ще обвинят, че са сторили нещо, както обвиниха Здравко........
А за това дали съм еди коя си или еди не знам коя си... И до утре да гадаете, няма да се сетите! И какво ли значение би имало това?! Замислете се, че е най-лесно да съдите, но правилно ли е, честно ли е той - Здравко да лежи в затвота, при положение, че не той е убиецът?! Престанете с нападките, знам, че на българина му трябва сеир и от това живее, но не е честно!


12 Юни 2010 22:46 | tc tc
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

Ти жена не си с всичкия си


13 Юни 2010 13:27 | алекс
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

Каквото са надробили това ще сърбят .А затова кой е виновен и кой не вие несте хората които определят това


13 Юни 2010 23:39 | до една
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

Не знам коя си и защо толкова ти се иска това нищожество Здравко да излезе невинно от тази история и вьобще вярваш ли на това което ти казва?!Нищожество е тварде меко казано защото не саществуват думи с които могат да се нарекат тези сащества и стореното от тях!А зарозната ли си с обвинителния акт и знаеш ли че и вапросният е нанесал не малко удари варху ИВАН ГЕЛЕВ?А него познаваш ли?Нямаш представа за какав ЧОВЕК става вьпрос но не е лошо да се поинтересуваш парво и след това да пишеш тук на тема вина и невинност!!!Аз имах щастието да познавам ИВАН ГЕЛЕВ и това което е определил садат е нищо сапоставено сьс стореното от тримата убиици!А на теб пожелавам да преживееш сащото което преживяха близките на убития и после ще те питам за вината и невинността!?


14 Юни 2010 18:15 | edna
Оценка:
-2
 (
8
 гласа)

Недай си Боже да се случи на който и да било човек подобно нещо! Опазил ни Бог!
Хубаво е да не кълнеш, защото от устата в пазвата ти отива...... не ти го пожелавам...
Нека има наказание, но да е срещу истинските извършители, а не и срещу невинен човек! Нека бъдат наказани Мартин и Атанас, но защо трябва и невинен да лежи в затворен редом с тях, само защото се е случило да присъства на ''престъплението''?!


14 Юни 2010 20:21 | i
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Разясни пожалста как го оневини, и преди казах това че ти е близък не го прави невинен.
Или това че той казва че е невинен пак не го прави такъв. Чакам компетентното ти разяснение.


14 Юни 2010 23:45 | до една
Оценка:
-2
 (
8
 гласа)

Явно е че си човек с изкривени представи за време пространство сьбития и т.н!Но ще баде добре да се обосновеш с нещо защото голите твардения без доказателства не струват!Аз преживях такова нещо и тарся справедливостта вьв всеки подобен случаи!И бьди сигурна че освен справедливостта която трябва да определи компетентният сьд сьществува и вьзмездие което не зависи от нас простосмьртните.А Здравко е вторият по вина виновен УБИЕЦ след Атанас рижавият.Наи малка е вината на Мартин.И тримата УБИИЦИ са си признали веднага след ареста им след умьртвяващия побои.И наи интересното кое е-невинният Здравко е нанесал на жертвата пьрвият зашеметявашт удар след които тя пада вьв безпомощно сьстояние на земята!Продалжават с безброи ритничи и удари с които взимат живота на един ЧОВЕК!Това беше доказвано в продалжение на цели 9 години от следствие и сьд!И решението на сьдьт не е справедливо!А пьк увиецьт Здравко не бил убиец а невинен които е попаднал на неподходящо място и време!???


15 Юни 2010 21:52 | do edin p....
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Ще намесвам който си поискам и не си ти човека който да ми каже какво да правя. А точно много добре знам за какво става въпрос! Каквото и да коментира ЕДНА - Здравко си е виновен и ще бъде виновен цял живот!!!!


16 Юни 2010 22:29 | к.синадинов
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

незнам кои си и за какво става вапрос но ти казвам не намесваи името на сестра ми в тая история и ако си толкова отворен напи6и си името а не се крии под някви измислени имена, ми6ка


20 Юни 2010 11:08 | ......
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

Не е трудно да се сетиш кой пиши! Мисля, че съм в правото си да казвам че Здравко е виновен и всичките са виновни и ще си понесат последствията :)


02 Юли 2010 09:41 | :)
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

аз незнам каква е тази кръвнина и това ли е успокоение за роднините, и защо не се взе решение, когато бяха непълнолетни, наредили се всичките за пари, срам. Не претендират за точва справедливост, а за точна сума, ясно .....


03 Юли 2010 08:38 | ммм
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

да, така е


11 Юли 2010 20:12 | Ангел Гелев
Оценка:
-4
 (
4
 гласа)

Каквато и да е кръвнината, няма да върнат човека, но ние претендираме за присъди и за това ще се види на по високо ниво от подкупните благоевградски съдий!


25 Юли 2010 23:01 | ...
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

ДО ЕДНА: ПРОСТАЧКА НАЙ-ГОЛЯМА !!! ЛЮБОВТА НЕ Я НАМЕСВАЙ! ТОВА МОМЧЕ ТИ Е НАПЪЛНИЛО ГЛАВАТА С ГЛУПОСТИ! МАРТИН Е НЕВИНЕН!


26 Юли 2010 16:55 | момиче
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

атанас ижбехов.... (психично болно момче) е виновникът... той трябва да понесе най-тежка присъда.... дори до животна! жалко за родителите му, че са го родили изобщо! и жалко за жена му и детето му,че има такъв баща! ДРУГИТЕ ДВЕ МОМчЕТА СА НЕВИННИ И ВСИчКИ ЗНАЯТ ТОВА! КОЙ КАКВОТО ИСКА ДА ГОВОРИ.... ВСИчКИ СТЕ ЛЪЖЦИ! НЕ ВИ ЛИ Е СРАМ?!


17 Май 2011 00:39 | джохар дудаев
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Много по-здрави на ЛЮДА чеченката и на семеиство учени!!!!


07 Юни 2011 23:47 | джохар дудаев
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

не ви ли е срам бу глупаци, всички коментирате без да знаете нищо.


09 Юни 2011 14:05 | ................ ......
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

До психично болната която пише за Атанас - това май ти е защитна реакция защото се доказа, че не Атанас а именно един от тези двамата които пишеш, че са невинни е ненесъл фаталния удар на пострадалия, сигурно знаеш кой е.
И още нещо ти не си човека който ще съди, има Господ и той си знае работата.....


08 Март 2012 23:03 | Ангел Гелев
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Ей МУХЛИОВЦИ за какви пари говорите бе, за какви глупости, не пожелавам на никой това да му се случи, да го преживее и да ходи 10 години по съдилищата и тогава да седне и да пише! ЗАТВОР ЗА ТЕЗИ ДОЛНИ УТРЕПКИ, КОИТО УБИХА БАЩА МИ!!!!




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар