Фирма “М Билдинг” захапа последния крупен имот в центъра на Благоевград

18 март 2011 00:20   45 коментара   47999 прочита
М. Тасев
М. Тасев


М. Тасев

Лукс сграда на 4 етажа стартира застрояването на зеления терен срещу III ОУ след дългите съдебни битки на фамилия Тасеви

Община Благоевград издаде строително разрешение за първата от луксозните сгради, които ще се построят върху един от последните свободни атрактивни терени в центъра на Благоевград, точно срещу сградата на Трето ОУ, за която фамилията на ЮЗУ преподавателя Марек Тасев и други наследници години наред водеха съдебна битка и спечелиха собствеността. Теренът има ПУП /подробен устройствен план/ отпреди две години. Обособени са 10 парцела, един от които е общинска собственост и ще бъде използван за строителството на трафопост и за обезщетяване на собственици, които имат маломерни парчета в граничната зона с главния булевард “Св.Св. Кирил и Методий”. Такъв е случаят с петно от 50 кв.м, собственост на бизнесмена Спас Ненов-Петела.

Според ПУП-а върху 10-те парцела се разрешава жилищно строителство до 4 етажа плюс таван и магазини на партера. Първото издадено строително разрешение е съобразено с тези изисквания - сградата с наименование “Selekt Casa” е с четири жилищни етажа, с 37 апартамента плюс партер с 14 магазина и подземен паркинг за 34 автомобила. Разгънатата застроена площ е 4789 кв.м, а прогнозната цена на квадратен метър жилищна площ е 750 евро. Проектът е на фирма “М Билдинг”, собственост на Методи Миразчийски, която ще извърши и самото строителство, а собствениците на имота, чиито имена от общината отказаха да дадат поради конфиденциалния характер на информацията, ще бъдат обезщетени с 30% от апартаментите и магазините.

От общината уточниха, че все още възложителят не е платил задължителната строителна такса, така че няма яснота кога фактическото строителство ще започне. Според оценители в момента изгодна сделка за покупка на земя от този терен е на цена от 300 евро за кв.м, макар че допреди две-три години за същото място са сключвани сделки и за 500 евро на кв.м. Тогава обаче пазарната ситуация при недвижимата собственост бе друга и сега заради кризата цените паднаха. Последната продажба на земя на терени бе през миналата година, когато заради строителството на кръговото кръстовище общината проведе отчуждителни мероприятия, при които земята бе платена на собствениците по 1000 лв. /500 евро/ на кв.м.


Още за: М. Тасев   дело   имот   Още от: Бизнес

Принтирай статия
45 коментара
18 Март 2011 07:35 | ПОРЕДНИЯ РЕСТИТУТ
Оценка:
2
 (
50
 гласа)

Поредния реститут от ЮЗУ. От зелен и приятен за живеене Благоевград постепенно се превръща в презастроен и натъпкан с високи сгради с хиляди магазини и подземни гаражи които никой не ползва, а улиците тънат в строителни боклуци и зейнали дупки. БРАВО господа управници.


18 Март 2011 07:44 | Благоевградчанин
Оценка:
-2
 (
42
 гласа)

Няма лошо, че ще строят, но наистина в града не отана никаква зеленина, а о тлакомия т. н. 'строителни предпремачи' фалираха защото презастроиха всичко, а няма и платежоспособни хора в града.


18 Март 2011 07:45 | Проф. Велчев
Оценка:
-10
 (
44
 гласа)

Браво на тъпия кмет!!! Разказа играта на града с кооперации и без визия за идните поколения!!! Да верно като си иде на Старчево там кооперации няма, има ниви и говеда ще кара наследствената каруца на баща му и ще кисне на борсата на пътя за Петрич!


18 Март 2011 07:55 | анонимен
Оценка:
-3
 (
43
 гласа)

Ами каде са гаражите на кооперацията, или само магазаини под наем ще има .Алчни алчни, алчни до безобразие. Градската градинка зад Ален Мак кога ще я почнете, нещастници.


18 Март 2011 08:40 | ДЖУМАЛИЯ
Оценка:
-14
 (
34
 гласа)

АБСОЛЮТНА ПРОСТОТИЯ! САМО ТОВА МОЖЕ ДА НАПРАВИ ТОЯ КМЕТ - ДА РАЗРЕШИ ТОВА ПЕСТЪПЛЕНИЕ. НО ЗАЩО ЛИ СЕ УЧУДВАМ - И НА НЕГО ИМА ТАМ 1 ИЛИ 2 АПАРТАМЕНТА. ТАКА ПОНЕ КАЗВАТ ЗАПОЗНАТИ. А МОЖЕХА ДА ГИ ОБЕЩЕТЯТ С ДРУГ ПАРЦЕЛ. НО НЕ, АЛЧНИ ДО БЕЗОБРАЗИЕ..... А ДАЛИ ЩЕ ИМАТ ВРЕМЕ НЯКОЙ ОТ ТИЯ АЛЧНИЦИ ДА СЕ РАДВАТ НА ТАЗИ СИ ПРОСТОТИЯ. ОНИЯ ОТГОРЕ ПОНАКОГА БЪРЗО ГИ ПРИБИРА. КМЕТЕ. КМЕТЕ .....КАК ТИ БЕШЕ ИМЕТО .....??


18 Март 2011 08:52 | Ку-Ку
Оценка:
-3
 (
21
 гласа)

Когато почнат строежите и на първа линия тази кооперация ще гледа в прането на отсрещните къщи.


18 Март 2011 09:08 | ВИДЕН- ОФФ
Оценка:
0
 (
40
 гласа)

ЖАЛКО ЗА БЛАГОЕВГРАД. СПОРЕД МЕН ХОРАТА, КОИТО СА ИМАЛИ ЗЕМЯ В ГРАДА, ТРЯБВА ДА СЕ РЕСТИТУИРАТ, НО НЕ В РЕАЛНИ ГРАНИЦИ-ТАКА ГРАДА СЕ ПРЕВРЪЩ В БЕТОНЕН АД. АКО СИ ИМА 4ОВЕКА ДВА ДЕКАРА И ИСКА ДА ГИ БЕТОНИРА ДА МУ ПРЕДЛОЖАТ 4, 5 ИЛИ 6 ДЕКАРА ОБЩИНСКА ЗЕМЯ В ПОКРАЙНИНИТЕ ДА СИ ГИ БЕТОНИРА, А В ГРАДА ДА ОСТАНЕ МАЛКО ЗЕЛЕНИНА И ТАКА ЛИПСВАЩИТЕ ДЕТСКИ ПЛОЩАДКИ.


18 Март 2011 10:22 | бабаджан
Оценка:
-6
 (
22
 гласа)

.....ако се направи един многоетажен паркинг ще е много по-добре.....


18 Март 2011 10:40 | дурка
Оценка:
-13
 (
27
 гласа)

МОЕТО СИ Е МОЕЕЕ АА ДРУГОТО КУЧЕТА ГО ЯЛИИИИ


18 Март 2011 10:44 | boni
Оценка:
7
 (
55
 гласа)

НЕ СЪМ МНОГО СЪГЛАСЕН С ВАШИТЕ КОМЕНТАРИ ЗАЩОТО ВИЕ НАГЛИТЕ СЕЛЯНИ СЕ НАСТАНИХТЕ ПО ЦЕНТРАЛНИТЕ ЧАСТИ НА ГРАДА, А НИЕ ГРАЖДАНИТЕ НЯМАМЕ ПРАВО ДА ЗАСТРОИМ СОСТВЕНИТЕ СИ ИМОТИ
НЕ ВИ СТИГА ЧЕ СТЕ СЕ НАСТАНИЛИ НА ЧУЖДИ ИМОТИ, ТА ИСКАТЕ И ЗЕЛЕНИ ПЛОЩИ
БРАВО БЕ МНОГО ГОЛЕМИ ТАРИКАТИ СЕ ПИШЕТЕ


18 Март 2011 12:34 | непознат
Оценка:
2
 (
46
 гласа)

до бони;
Абе гражданино, затова ли искате да строите, за да докарате още селяния в този град ли?
Защо не пишеш за реституцията, с какво ви облагодетелстваха /с колко апартамента /за това място.
Сигурно сте дали доста на г-н Учителя/пръскалев/за да ви уреди с уж вашето място. Бони за всеки има място на тази земя и то е 2/2.
А относно до гражданите на Благоевград, да скочим на протест и да не даваме да застроят и последната зелена площ в центъра.
Тези хора са приели да се очужди техния имот в полза на държавата, като за тази гола поляна /царевичак/ им е дадено готово жилище.


18 Март 2011 13:41 | До непознат
Оценка:
-10
 (
34
 гласа)

Като за всеки е необходимо място 2х2 защо се ядосваш скъпи! От селяни, не можем да се разминем в града! Имали са хората земи, получават си ги! Такъв е закона гласуван в Народното събрание! Като не ти харесва-ходи си на село, там има колкото искаш зелени площи! Тъкмо ще ги обработваш и няма да гладуваш, защото явно си малоумен и няма да можеш да си намериш работа в Благоевград!


18 Март 2011 13:42 | запознат
Оценка:
30
 (
34
 гласа)

Исках да поздравя Тасев. Оказа се, че няма с какво. Някой пак ползва името му. Дори не знае човекът. Но се съди с престъпници и досега от 19години. А за това не се пише истината . Или "селяните" искат там да се построи "Пионерския дом", за който е отнет имотът на дядо му-беден бежанец от Кукушко, компенсиран за къщичка и имот със стотинки.

А строят други, реституирани дори и там където са правени улици по плана. Но за това никой не пише! Не се пише и за тези, които предният кмет набута (заедно с нереституираните си роднини) в трасето на ул. Черноземски! И който не го мързи може да види, че строежът сега се прави от фирма "Селектказа" - в Интернвет има проект с музика. И не е на Тасеви.
НЯМА ЛИ НЯКОГА да питат М. Тасев преди да му слагат снимката и пишат невярно "всичко за нищо"! Майката на Тасев и брат й възстановиха имота си преди 20 г. Тасев напусна веднага Общинския съвет на първото заседание! И съди престъпници. Колко са направили това от тия дето мърлят всичко и крадат?


18 Март 2011 13:53 | за природата
Оценка:
-14
 (
28
 гласа)

до непознат
прав си не трябва да оставяме да ни вземат
и последната зелена площ. вчера бях там и видях
как изкореняват дърветата. това не е правилно
затова подрепям идеята. нека да не оставяме да онищожът
зеленината.


18 Март 2011 14:05 | онищожител
Оценка:
24
 (
34
 гласа)

Едно време пак такива грамотни като горния "природник" викаха пак с пълно гърло: да се "онищожи"- и пак по сталински! И се "онищожаваше" ! И се убиваше.
Така са викали и по- преди, и по- преди... И точно такива крадяха и държавата, и дърветата, които такива викащи Андрешковци от храстите не са садили - нито дърветата, нито царевичака, нито знаят как са изхвърляни хората от единствените им имоти.
А зеленинатата не трябваше и не трябваше да се унищожава там, където беше планирано това, а не там където никой не пита собствениците. Иначе всеки от "онищожителите" може да си насади квартирата със зеленина - но за своя сметка! А за незаконното всички си мълчат, особено "онищожителите" по храстите. Такива точно погребаха държавата, казваше един Капитан Петко.


18 Март 2011 14:12 | бивш собственик
Оценка:
-19
 (
25
 гласа)

очуждихте до после не ни го върнахте сега яжте дано се задавите боклуци...


18 Март 2011 14:18 | непознат
Оценка:
-13
 (
25
 гласа)

до коментар от 13. 41
Сигурно съм ви засегнал с тази истина /извинете/ но ако прочетеш по внимателно горенаписаното ще разбереш че става въпрос за вас, с тези строежи привлякохте доста народ, така че се сърди сам на себе си.
А що се однася до моето село, то е на 20 крачки от твоя имот, така че ти си върви на село да гледаш тикви но и затова си има челъм.


18 Март 2011 15:03 | Maрия
Оценка:
24
 (
30
 гласа)

Браво, Марек ! Ти успя да си върнеш имотите! Поздрави от Белгия.


18 Март 2011 15:12 | аха
Оценка:
-13
 (
21
 гласа)

поредното кметско безумие! само не мога да сметна, по колко апартамента ще има на тези 4 етажа....


18 Март 2011 15:22 | Петър Дошков
Оценка:
-25
 (
43
 гласа)

Познавам нещата отчасти, понеже поправях книжа на Марек за съдилища. С никакви престъпници не е водил спорове. Просто отначало съдеше Паскалев (първи мандат кмет) за нарушено право на ползване, и то за рекламната табела до спирката. Редът беше по ЗОДВПГ. Делата стигнаха до ВС/ВКС. Печелеха се обезщетения, исковете се предявяваха частични във времето. Бях наивен и го съжалявах, та затова му помагах. Моето мнение беше, че няма пречки да се строи, щом иска. Има закон и така нататък. Марек е пресметлив - изчакваше по-високи цени. Има връзки в Струма и затова от време на време се появяваха материали, написани в стила на Марек - неясни и създаващи впечатление за изключителни битки с Паскалев. А не беше така. Това е историята на дегенерат - бивш комунист и завършен егоист.
Последното, което знам от Марек, е, че братът съсобственик беше продал своята част от имота на трето лице, без да го предложи първоначално за изкупване на Марек. Иначе статията е безсмислена. Няма кауза - Марек е куку.


18 Март 2011 15:24 | До аха
Оценка:
15
 (
27
 гласа)

Колкото повече толкова по-добре! Това еу частнА собственост, БЕ ТЪПАНАРИ!


18 Март 2011 15:29 | 222
Оценка:
-16
 (
28
 гласа)

ПОРЕДНОТО КМЕТСКО БЕЗУМИЕ ВМЕСТО ДА СЕ НАПРАВИ ХУБАВА ГРАДИНА С ПЪРЗАЛКИ И ЛЮЛКИ НО УВИ НАШИЯТ КМЕТ Е РЕШИЛ ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПОСТРОИ А ТОВА ЧЕ МАЛКИТЕ ДЕЦА НЯМА КЪДЕ ДА ИГРАЯТ ЯВНО НЕ ГО ИНТЕРЕСУВА ВАЖНО Е ТОЙ ДА БЪДЕ ОБЛАГОДЕТАЛСТВАН


18 Март 2011 15:46 | ИИИИИИИИ
Оценка:
-2
 (
30
 гласа)

ПАК ЛИ ХАДЖИГАЕВ ЩЕ СТРОИ? И ТАМ ЛИ? НЕ МУ ЛИ СТИГНАХА НА ЦЕЛИЯ ГРАД ТРОТОАРНИТЕ ПЛОЧКИ, ВЕЦОВЕТЕ НА ДЖЕРИ, СТОТИЦИТЕ ПОРЪЧКИ ОТ АГРОМАХ, ДАЛАВЕРИТЕ С УРДЕВ И ТАСКОВ АИДЕ СТИГА А ОЩЕ НЕ Е СТАНАЛ КМЕТ И ПОНЕ ДА ПОЛЗВА ПО ДАЛЕЧНИ ОТ НАГО ФИРМИ ТА ДА НЕ ДРАЗНИ НАРОДА


18 Март 2011 15:57 | оффффф
Оценка:
-17
 (
33
 гласа)

Ама за какво са ви зелени площи и площадки за децата, нали си имате компютри и стаи, в които децата да живеят.
Вижте и градската градина, и тази пред банята и още няколко - вземете и тях бетонирайте ги и след това вземете по една кърпичка и играйте хорца по бетоните. Как не ви е срам, идете и вижте хората в европейстите държави как живеят, какви паркове имат техните деца, каква култура и организация ...а тук унищожихте всичко, отнехте на хората и въздуха, и водата ... вземете им и надеждата!!!!!


18 Март 2011 18:36 | Хърсово
Оценка:
18
 (
28
 гласа)

Дошковейски, май пак си излязъл без разрешение на лекарите!
Нещо лошо си сънувал! Тасев пък какво ти е виновен за мъглата в главата ти? Сега за него ли ти е дадено медицинско предписание ?
Или сънуваш и докато пишеш мемоарите си ?
" Струма " ли ти стана помощник за твоите истини?
Явно лошо си представяш делата на Тасев (и преди, и след Паскалев, и сега). Дано не си го "закопал", ако действително те е послушал нещо по някое от делата му.
Какво още си "одошковил" за колегите си, които тормозеше да ти помагат?
Що не поговориш с жена ти, може пък да те просвети.
Дозите май са недостатъчни, а?
Друг, но важен е въпросът, че с такива прояви и диагнози при теб трудно може да се обсъжда нещо, още по-малко темата " престъпление". Продължавай да търсиш под вола теле. Добра маша стават болните хора. И доста "научно" творчество навъртя в тези бележити издания!
А докладвал ли си на 4 километър? Иначе всички разбрахме за зърното, само петелЪТ дали разбра. Питай бе, юнак!


18 Март 2011 18:41 | АМАН
Оценка:
-16
 (
18
 гласа)

АМАН ОТ БЕТОНЕНИ ГЛАВИ ! !


18 Март 2011 18:48 | Градевеца
Оценка:
-18
 (
24
 гласа)

Паскалев започна да събира пари за избори, как пък не му стигнаха грабежите за толкова години! Чист грабеж на благоевградчани, отнемат ни една от малкото зелени площи, същата идиотщина се случва и над воденицата!
За съжаление не вярвам, че ще се съберат хора да протестират, но поне го накажете на изборите, не гласувайте зе протежето му Владко Елезов! За Паскалев ако няма съд на този свят, то на ония лакомията е един от 7-те смъртни гряха... Вината за строителното разрешение носи само общината, т. е. кмета - никой друг!


18 Март 2011 20:24 | Петър Дошков
Оценка:
-13
 (
25
 гласа)

Към "Хърсово".
Не съм излъгал. Вие вероятно не ме познавате. Не разбрах смисъла на зърното и петела, но не съм от Вашия край. Всеки подлец се изявява анонимно. Силно ме мразите и следвате в нета. Но това е Ваша позиция, която аз не приемам. Но щом се чувствате по-добре така, защо не.
Моето мнение е, че историята Тасев е несмислена, защото той и преди, и сега има право на строеж в съсобственост. Но мина време. И се питам дали си заслужаваше. Не го съдя, но какво стана с част от героите в тази история, та ако щете и с Галина Тасева, та ако щете и с братовчедите му, и т. н. Къде е тук победата, имаше дела и с Причкапов. Но всеки кмет е обвързан с акт на ОС, така че нека бъдем реалисти. Това е пример не само за пуническа война, но и за волята да се продължи в безсмислието. Разбира се, че са неведоми пътищата Божии.
Разбира се, че Марек има право да строи и защо не. Нищо славно обаче няма в историята. В случая суетата е повече.


18 Март 2011 20:33 | Петър Дошков
Оценка:
-15
 (
23
 гласа)

Познах те, Марек, по обръщението към мен "юнак". Обикновено го използваш в афект. Искаш ли да се обърна към прокуратурата и да се убедим, че IP адресът е на твоя компютър. Сдържай си нервите и не въвличай хора, които не са ни виновни за нищо.


18 Март 2011 21:03 | ПСИХОЛОГ
Оценка:
-16
 (
28
 гласа)

ХОРА, ДА СЕ ВДИГНЕМ НА ПРОТЕСТ, ЗАСТРОЯВАТ И ПОСЛЕДНИТЕ ЗЕЛЕНИ ПЛОЩИ В ГРАДА !
ДЕЦАТА И РОДИТЕЛИТЕ НИ НЯМА КЪДЕ ДА ОТМАРЯТ. ГРАДА ЩЕ СЕ ПРЕВЪРНЕ В БЕТОН. ВЕСТО ДА Я БЛАГОУСТРОЯТ ГРАДИНКАТА АЛЧНИТЕ КОРУМПИРАНИ ОБЩИНАРИ ДАВАТ РАЗРЕШИТЕЛНО ЗА СТРОЕЖ. НЕ МИСЛЯТ ЗА ИДНИТЕ ПОКОЛЕНИЯ. А ТЕЗИ СОБСТВИНИЦИ СА БИЛИ ОБЕЗЩЕТИНИ. НАРОДЕ ДОКОГА ЩЕ СПИШ!!!


18 Март 2011 23:46 | Към истината
Оценка:
18
 (
20
 гласа)

Граждани, за да има смислен сигнал до прокурор за ставащото (а не само платена реклама и разправия на клакьори), напишете тук и на choice. dneprova@gmail. com :
какви точни факти знаете за терена и публикациите -в т. ч. кой строи; кой за какво е отчуждаван в този терен; кой е с възстановена от съда собственост там според Закона; кой колко площ има; кой незаконно е получил парцел в този терен; колко скици и планове имаше за застрояване; кой има право да строи; кой е взел нещо от общината, без да има основание; кой е разрешил и колко да се строи или да се плаща; кой кмет и ОбС какво е правил; какви съдебни решения има за терена; кой какви дела води; кой е нарушавал законите и с какво; кой в общината незаконно действа; кой собственик престъпва Закони; защо четем противоречиви неща от 20 години за този терен; кой допусна сега такава промяна на плана с кръстовището и на улицата за поликлиниката; кой промени плана от 2001г, защо и заради кого. Целта на шумотевицата и кой стои зад нея?


18 Март 2011 23:56 | Ботйов Хр
Оценка:
13
 (
15
 гласа)

Ха така, де!
Стига с такъв Смешен плач ( както бях написал още преди 130 години в чест на Парижката Комуна от 18 март).
Напред към истината!


19 Март 2011 01:04 | Елза
Оценка:
-13
 (
15
 гласа)

Хайде, имаме си вече и Паскалеви ливади..


19 Март 2011 04:13 | На Елза
Оценка:
19
 (
19
 гласа)

Ливадите (зелените площи) по план бяха в задния квартал - към ул. "Скаптопара", а не в предния квартал на Тасев, който никога не е бил отреждан за зелени площи. Същият е отчуждаван за Дворец на пионерите! И трябва да си мноого отдалече, за да не знаеш това след толкова писано по вестника от 15 г. насам.
А кой е разрешил да се реституира имотът на Хисарлъшки, както и да се загражда от този, който строи и в задния квартал, и в терена на разделящатаа кварталите улица не е ясно. а тя вече е била реализирана по плана от 1955. Така че питайте прокуратурата. Но едва ли е от Паскалев? И още по-малко пък на Тасев, който се съди с всички незаконни действия на общината. При това имотът на Тинка Тасева бе възстановен от съда още 1993г и е безспорен! Паскалев пък е потвърдил разделящата улица през 2001г, по решение на общинския съвет. А планът, с който заблудиха новия ОбС в началото на 2008г е по незаконно допускане от предния -Причкапов. И както е известно за всички - за родата му.


19 Март 2011 07:07 | хохохоо
Оценка:
-15
 (
25
 гласа)

Петър Дошков написа:, но какво стана с част от героите в тази история, та ако щете и с Галина Тасева
Галина Тасева се върна на бял кон в университета, след като вече беше пенсионирана, като стана доцент по нещо от което си няма понятие По причини, че има да гледа дете и парите няма да й стигнат като се пенсионира. Най-демократично! И въпреки, че пхървоначалния резултат от гласуването на научния съвет беше отрицателен. Намериха се хора от местните доктори, които дадоха болнични листове на който трябва и измениха резултата.
Бившата Тасева беше подкрепена от невероятно нахалство и отвратителен натиск от страна на Марек Тасев, съмнително много любивм на бившеия ректор. Така де, защо да дава пари на Галина за детето им - той има да гледа млада си съпруга (+доведено дете) и да води безкрайни дела срещу общината. Пък и виаграта е доста скъпа.
АЗ КАЗАХ!


19 Март 2011 09:46 | Петър Дошков
Оценка:
-14
 (
24
 гласа)

Съжалявам - не знаех за ситуацията около Галина Тасева. Просто - имплицирах по-горе в коментари, че за мен не си заслужават положителната оценка усилия (на обсебен от имот до крайност) за сметка на близки. Смятам, че пишете истината.
Бил съм близък и с Марек, и с Галина, но не поддържам контакти. Имам мнение и за двамата. Даже бях поръчител преди години на заем на Галина, за да може да се върне за кратко в Русия. Знам - разбира се както и Вие - и за т. нар. норвежки имот отново на онова основание.
Според принципите ми обаче е недопустимо да навлизам в историите, защото ще е злоупотреба с информация отвътре. Те са ми споделяли един за друг неща независимо един от друг. Знаете, че има граници, които не трябва да се преминават. Убеден съм, че и Вие не бихте го сторили (човещината Ви се усеща). Но Ви разбрах.


19 Март 2011 09:49 | кво пискате
Оценка:
15
 (
19
 гласа)

да направат казармата един парк, да се оправи ловния дом, розариума и зоологическата градина.....
селяци


19 Март 2011 10:47 | родната казарма
Оценка:
-13
 (
17
 гласа)

А не можаха ли управляващите да го обезщетат със терен от бившата казарма (отново център), а срещу трето да се направеше една хубава градинка ? Иначе не завиждам на човека, взел си е бащинията!


19 Март 2011 13:18 | Чаталджа
Оценка:
-13
 (
25
 гласа)

Петър Дошков написа:Съжалявам - не знаех за ситуацията около Галина Тасева.
Когато някой получава ПО МИЛОСТ, ОТ СЪЖАЛЕНИЕ И ПО СОЦИАЛНИ ПОКАЗАТЕЛИ привилегии на работното си място ТОЙ СТАВА ВРЕДЕН НЕ САМО ЗА СЪОТВЕТНАТА СТРУКТУРА, НО И ЗА СЕБЕ СИ И ЗА ОБЩЕСТВОТО.
Защото 90 процента от колегите на Галина Тасева НЕ СА СТАНАЛИ ДОЦЕНТИ ПО МИЛОСТ И ОТ СЪЖАЛЕНИЕ, А ПО ОБЕКТИВНА ОЦЕНКА.
Затова случаят е отвратителен. той дисредитира университета. И деморализира останалите преподаватели, които няма да искат да работят щом може и така.
А в края на краищата се оказа, че бившият й мъж е достатъчно богат, за да няма проблеми с издръжката и на Галина и на общото им дете.
ДА СА ЖИВИ И ЗДРАВИ ДОКТОРИТЕ - НЕ САМО НИ РЕЖАТ АПАНДИСИТИТЕ, НО СЕ И БЪРКАТ ТВЪРДЕ СПОЛУЧЛИВО И В НАУЧНИТЕ КАРИЕРИ НА УНИВЕРСИТЕТА.


19 Март 2011 14:23 | за природата
Оценка:
-16
 (
18
 гласа)

до унищожител
може и да си прав че едно време
хората са искали да се унищожава.
но от тогава те са се променили
е някои но аз наистина подкрепям
хората които искат да спасят природата.


20 Март 2011 13:07 | !!!!!!!!!!
Оценка:
12
 (
14
 гласа)

Много често съм си задавала реторичният въпрос: Как общината ще успее да запази чист като градски парк, който възнамерява кмета да създаде в двора на бившите казарми в Благоевград, след като виждам, че сага не може това да постигне с площите намиращи се :южно от казармите, над завода за висикиговорители и пред енергото. Там буквално се формира нерагламентирано сметище. Също така и малката зелена част /градска градина ли е, парк ли е/ между старите гробища и хотела на Пилевски не се подържа както трябва.


20 Март 2011 19:10 | за зеленината и дърветата
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Защо мълчахте преди, бе: "Зелени" защитници?
Защо и вестникът мълчи за истината, за която е писал? Освен това:
1. Нали има решение на ОбС от 2005 г. то даваше възможност да се напреави така, че да се запазят и дърветата от двете страни на ул. "Черноземски" и планираната спирка за Поликлиниката?
2. Защо властите забравиха, че половината терен откъм ул. "Скаптопара" бе по план от 1955 г. ЗЕЛЕНИ ПЛОЩИ (градина)? Защо мълчахте за това, че върнаха там земи и не четяхте вестниците?
3. Защо мълчахте, когато незаконно вкараха съдии и рода на кмет в разширението на ул. "Черноземски" (срещу стъкларите) а и стесниха двойно кръстовището?


23 Май 2011 08:36 | познат до непознатия
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

непознат написа:А относно до гражданите на Благоевград, да скочим на протест и да не даваме да застроят и последната зелена площ в центъра.
Тези хора са приели да се очужди техния имот в полза на държавата, като за тази гола поляна /царевичак/ им е дадено готово жилище.
ЩО НЕ ПРОВЕРИТЕ НА КОГО СА ДАДЕНИ ЖИЛИЩА ЗА ЦАРЕВИЧАК -ТОГАВА И ИМ ГИ ВЗЕМЕТЕ (току-виж стигнат и на вас за мечтаните 2/2 метра) ! ИЛИ НЕ ВИ ПЛАЩАТ ЗА ТОВА, защото няма такива и лъжата излиза наяве!
ЗАЩО НЕ ПОСОЧИТЕ КОЙ Е ПИТАН И КОЙ СЕ Е " СЪГЛАСИЛ" ДА МУ ВЗИМАТ ЕДИНСТВЕНАТА ЗЕМЯ, за да има сега такива "непознати" бърборковци? Пък и защо не скочите на протест на чужда собственост и геройски не си осигурите тези 2 /2 които не ви стигат?
ИЛИ ИСКАТЕ ограбените хора от гроба да станат и да ви обяснат откъде се пръкват след джумалии такива "непознати" и с какво сапечално известни?


23 Май 2011 09:27 | ЗНАЕЩ до ЦИРКА \ Хо-хо-хо\
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

познат до непознатия написа:ЩО НЕ ПРОВЕРИТЕ НА КОГО СА ДАДЕНИ ЖИЛИЩА ЗА ЦАРЕВИЧАК -ТОГАВА И ИМ ГИ ВЗЕМЕТЕ (току-виж стигнат и на вас за мечтаните 2/2 метра) ! ИЛИ НЕ ВИ ПЛАЩАТ ЗА ТОВА, защото няма такива и лъжата излиза наяве!
ЗАЩО НЕ ПОСОЧИТЕ КОЙ Е ПИТАН И КОЙ СЕ Е " СЪГЛАСИЛ" ДА МУ ВЗИМАТ ЕДИНСТВЕНАТА ЗЕМЯ,
А НЕ ЧЕТАТ КАКВО са им казали ПО-ГОРЕ:
Защо мълчахте преди, бе: "Зелени" защитници?
Защо и вестникът мълчи за истината, за която е писал? Освен това:
1. Нали има решение на ОбС от 2005 г. то даваше възможност да се напреави така, че да се запазят и дърветата от двете страни на ул. "Черноземски" и планираната спирка за Поликлиниката?
2. Защо властите забравиха, че половината терен откъм ул. "Скаптопара" бе по план от 1955 г. ЗЕЛЕНИ ПЛОЩИ (градина)? Защо мълчахте за това, че върнаха там земи и не четяхте вестниците?
3. Защо мълчахте, когато незаконно вкараха съдии и рода на кмет в разширението на ул. "Черноземски" (срещу стъкларите) а и стесниха двойно кръстовището


23 Май 2011 10:06 | фалит
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Какво се вълнувате, не виждате ли и не знаете ли, че тези тарикати, които така започнаха строителството там, където е прокарвана улица и не може да се реституира, вече го докараха до фалит
.
И тепърва ще има да берат "плодовете" на действията си барабар с общинарите пред изборите, които излъгаха всички.
.
.Само че сега никой нищо не пише.




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар